مقالات مشاوره ای

بهترین کتاب‌ های گام به گام دوم دبستان

بهترین کتاب‌ های گام به گام دوم دبستان

بهترین کتاب‌ های گام به گام دوم دبستان چه کتاب هایی هستن؟ همونطور که میدونید کتاب‌های درسی از بخش‌های مختلفی تشکیل شدن. وجود این بخش‌های مختلف باعث تنوع در آموزش و انعطاف ذهنی می‌شه. خیلی از این بخش‌ها به شکل پرسش و تمرین مطرح شدن و پاسخشون در کتاب درسی دیده نمی‌شه. در کتاب گام به گام می‌شه پاسخ تمام پرسش‌ها رو پیدا کرد و در تثبیت مفاهیم و مواقعی که دسترسی به معلم ممکن نیست، بسیار کمک کننده خواهد بود. چنین کتابی حاوی تمام راه حل‌هاست و توضیحاتی در اون وجود داره که با درکش می‌شه عمیق‌تر کتاب‌های درسی رو درک کرد. کتاب گام به گام تقریبا تمام دروس یک مقطع رو پوشش می‌ده و برای تمرین و پرسش‌های هر کتاب جوابی داره.

این مقاله رو به معرفی بهترین کتاب‌ های گام به گام دوم دبستان اختصاص دادیم تا والدین بتونن بهترین انتخاب رو داشته باشن. سعی کردیم به طور مختصر؛ اما مفید ویژگی‌ سه کتاب برتر در این زمینه رو بیان کرده و شما می‌تونین با توجه به حجم، محتوا، قیمت و دیگر موارد اثر ایده آل رو انتخاب کنید.

گام به گام دروس دوم دبستان منتشران

کتاب گام به گام دروس دوم دبستان منتشران یکی از بهترین کتاب‌های حل تمرین برای دانش آموزای دوم ابتدایی هستش. این اثر امتحان خودش رو پس داده و دانش آموزان زیادی ازش در یادگیری بهره بردن. به طور مشخص در گام به گام منتشران دروس آموزش قرآن، ریاضی، فارسی، نگارش فارسی، هدیه‌های آسمانی و علوم تجربی پوشش داده شده. فقط با تهیه یک کتاب به پاسخ و شرح تعداد زیادی از کتاب‌های درسی دوم دبستان رسید. حجم این کتاب 280 صفحه‌ست و نسبت به دیگر کتاب‌ها و مواردی که پوشش می‌ده، دارای حجم بسیار مناسبیه. نکته بعد اینه که اثر فوق درسنامه رو در خودش داره؛ به این ترتیب دانش آموز با مطالعه اون می‌تونه یک مرور دوباره هم از درس‌ها داشته باشه و بیشتر باهاش درگیر بشه. همچنین نمونه‌ سوال‌های تشریحی در کتاب وجود داره که برای شب‌های امتحان گزینه بسیار مناسبی هستن. دانش آموزان زمان زیادی رو با کتاب گام به گام درگیر هستن، بنابراین چنین کتابی باید بیان درست و شفافی داشته باشه تا به خوبی مفهوم کتاب درک بشه. اثر فوق بیان بسیار متناسبی داره به طوریکه حتی مراحل رسیدن به جواب در دروسی مثل ریاضی هم قابل درک خواهد بود. یکی دیگر از موارد مهم در خصوص کتاب گام به گام، نظم ظاهریه چرا که باعث می‌شه حواس دانش آموز بر همون قسمت خاص متمرکز باشه و در مرزبندی بهتر عمل کنه. این کتاب از نظم ظاهری استثنایی برخورداره. دانش آموزان می‌تونن تمام نیازهای آموزشی‌شون رو از چنین کتابی کسب کنن و از هر گونه کتاب کار یا فیلم‌های آموزشی برای حل تمرینات بی‌نیاز خواهند بود. اثر فوق با کیفیت بالایی که داره فرصت یادگیری رو برای هر دانش آموزی با هر سطح دانشی به ارمغان میاره.

ویژگی‌های کتاب گام به گام دروس دوم منتشران

  • نمونه سؤالات تشریحی پرتعداد از متن کتاب
  • پوشش تمام سوالات و تمرینات کتاب های درسی پایه دوم
  • مناسب برای همه دانش آموزان مقطع دوم
  • توضیحات روان و مناسب
  • درسنامه کامل و کاربردی
  • طراحی ظاهری اصولی و متناسب با سن دانش آموزان

خرید کتاب کتاب گام به گام دروس دوم منتشران

 

گام به گام دروس دوم دبستان خیلی سبز

انتشارات خیلی سبز در زمینه کتاب‌های آموزشی و کمک آموزشی بسیار قوی ظاهر شده. اینبار در کتاب گام به گام دروس دوم دبستان خیلی سبز هم با یک کتاب بسیار با کیفیت رو به روییم که می‌تونه انتخاب مناسبی برای کودکان باشه. گام به گام دوم دبستان خیلی سبز یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌هاست. این اثر از 408 صفحه تشکیل شده و دروس فارسی، نگارش، ریاضی، علوم تجربی، آموزش قرآن و هدیه‌های آسمان رو پوشش می‌ده. هیچ قسمتی از این شش کتاب نادیده گرفته نشده و حتی پاسخ جزئی‌ترین سوال در کتاب دیده می‌شه تا دانش آموز بتونه به صفر تا صد کتاب مسلط شه. اثر فوق علاوه بر تمرینات و پرسش‌ها درسنامه رو هم پوشش می‌ده؛ به این ترتیب دانش آموز هرچیزی که برای یادگیری نیازه رو در این کتاب در اختیار داره. نمونه سؤالات امتحانی تشریحی هم در کتاب وجود داره که در فاز یادگیری ذهن دانش آموز رو به چالش می‌کشه و اون رو برای امتحانات آماده می‌کنه. متفاوت‌ترین ویژگی گام به گام دروس دوم دبستان خیلی سبز بیان جامع و سادشه. این انتشارات بر بیان ساده تاکید و تمرکز زیادی داره، به این ترتیب حتی سخت‌ترین دروس مثل ریاضی هم در این کتاب به شکل ساده و استانداردی مطرح شدن. توضیحات کتاب به گونه‌ای مطرح شده که هم جواب به شکل کامل داده بشه، هم از بیان موارد غیر ضروری صرف نظر شده و تعادل خوبی رو شاهد هستین. طراحی ظاهری کتاب هم تحسین برانگیزه و همه چیز در جای درست خودشون قرار گرفتن.

ویژگی‌های گام به گام دروس دوم دبستان خیلی سبز

  • بیان جامع و ساده متناسب با سن دانش آموز
  • درسنامه مفید و دقیق برای تمام دروس
  • نمونه سوالات تشریحی استاندارد
  • پوشش همه دروس مقطع دوم دبستان
  • پاسخنامه تشریحی کامل و دقیق برای تمامی سوالات
  • طراحی ظاهری کودکانه

خرید کتاب گام به گام دروس دوم دبستان خیلی سبز

گام به گام دروس طلایی دوم دبستان کاگو

یکی دیگه از گزینه‌های خوب که بسیار در یادگیری مؤثره کتاب گام به گام دروس طلایی دوم دبستان از انتشارات کاگو هست. این کتاب از 492 صفحه تشکیل شده و همون دروسی که دیگر کتاب‌ها پوشش دادن رو پوشش داده. چنین حجمی ممکنه باعث ترس و تردید والدین برای تهیه کتاب بشه؛ اما نوع طراحی صفحات و چینش کتاب باعث افزایش حجم شده و قرار نیست از نظر محتوایی  فشاری بر دانش آموز وارد بشه. گام به گام کاگو دارای دقیق‌ترین جواب‌هاست و سعی می‌کنه طوری به مسائل پاسخ بده که هم مباحث رو وارد محدوده ادراک دانش آموز کنه و هم به ذهنشون انعطاف ببخشه. این اثر درسنامه و نمونه سوالاتی رو هم پوشش می‌ده که باعث می‌شه دانش آموز بین کتاب درسی و گام به گام سردرگم نباشه و وقتش رو به شکل باکیفیت‌تری به این کتاب اختصاص بده. گام به گام دروس طلایی دوم دبستان دارای محتوای واضح و خواناییه. درسنامه کتاب سیاه و سفیده؛ اما چیدمان و طرح درسی اون طوری طراحی شده که باعث جذابیت کتاب شده و به هیچ وجه استفاده از اون حوصله سر بر نیست. مؤلفان کتاب به شکل تحسین برانگیزی صفحه به صفحه کتاب درسی رو زیر ذره‌بین قرار داده و در این کتاب تشریح کردن. سؤالات مستمر کتاب از کیفیت بالایی برخورداره.  از همه مهمتر اینکه هر دانش آموزی حتی دانش آموزانی با سطح درسی ضعیف می‌تونن از این کتاب بهره ببرن و سطح خودشون رو ارتقا بدن.

ویژگی‌های گام به گام دروس طلایی دوم دبستان کاگو

  • درسنامه مؤثر، خط به خط و با جزئیات کامل
  • بیان درست و استاندارد
  • طراحی ظاهری هوشمندانه
  • نمونه سؤالات تشریحی متناسب با بارم بندی
  • پوشش همه دروس مقطع دوم دبستان
  • پاسخنامه تشریحی برای تمام سوالات کتاب

خرید کتاب گام به گام دروس طلایی دوم دبستان کاگو

دروس طلایی دوم دبستان کاگو

192,000 تومان
  • چاپ 1402
  • آموزش درس به صورت کاربردی و خلاصه
  • دارای سوال‌های امتحانی و متنی معتبر
  • کمک به رفع اشتباهات رایج یادگیری
  • مفاهیم کلیدی درس براساس استانداردهای کاگو ۱۴۰۰
  • دسترسی به فصل و درس مورد نظر در کمتر از ۲۰ ثانیه
  • مرور مهم‌ترین مطالب سال قبل در کوتاهترین زمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *