مقالات مشاوره ای

بهترین کتاب های امتحان نهایی جغرافیا یازدهم 1402

بهترین کتاب های امتحان نهایی جغرافیا یازدهم 1402

درس جغرافیا از دروس اختصاصی و ویژه‌ی رشته‌ی علوم انسانیه که در هر سه سال دهم، یازدهم و دوازدهم تدریس و ارائه می‌شه. این درس از جمله درس‌هاییه که امتحانش به‌صورت هماهنگ کشوری و با عنوان نهایی برگزار می‌شه و نتیجه‌ش بر معدل و نهایتا رتبه‌ی کنکور، تاثیر به‌سزایی داره.

دانش‌آموزان یازدهم انسانی که به‌دنبال یه منبع کاربردی و مناسب برای امتحان درس جغرافیا هستند، می‌تونند با انتخاب یکی از کتاب‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم، به بهترین نمره و مطلوب‌ترین نتیجه دست پیدا کنند. فقط باید توجه کنید که ویژگی کتاب انتخاب‌شده با شرایط و هدف شما همخونی داشته باشه.

منابع امتحان نهایی جغرافیا یازدهم

  • ماجراهای من و درسام جغرافیا یازدهم خیلی سبز
  • پرسوال جغرافیا یازدهم مهروماه
  • جامع جغرافیا یازدهم قلم‌چی
  • بانک نهایی جغرافیا یازدهم خیلی سبز
  • گلبرگ جغرافیا یازدهم گل‌واژه
  • شب امتحان جغرافیا یازدهم خیلی سبز
  • جغرافیا یازدهم اسفندیار
  • جغرافیا یازدهم بنی‌هاشمی خامنه

ماجراهای من و درسام جغرافیا یازدهم خیلی سبز

این کتاب از اولین منابعیه که می‌تونید برای خوندن درس جغرافیا در مقطع یازدهم و آمادگی پیدا کردن برای امتحان نوبت اول و نوبت دومش، روش حساب کنید. کتاب ماجراهای من و درسام جغرافیا یازدهم برای دانش‌آموزایی که از ابتدای سال تحصیلی و هم‌گام با تدریس دبیرشون قصد دارند جغرافیا رو کامل و امتحانی مطالعه کنند و یاد بگیرند تا خیالشون برای امتحانات کلاسی و نهایی راحت باشه، مناسب و کاربردیه. این کتاب رو خانوم شادی کاریان در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ مطابق با کتاب درسی جغرافیا یازدهم انسانی تالیف کردند و انتشارات خیلی سبز در همین سال تحصیلی و در ۱۲۸ صفحه اونو به چاپ رسونده.

ماجراهای من و درسام جغرافیا یازدهم خیلی سبز شامل درسنامه، مثال، نمونه سوال، نمونه امتحان و پاسخنامه‌ی تشریحیه که در ادامه به معرفی هر بخش می‌پردازیم:

درسنامه‌ی کتاب ماجراهای من و درسام جغرافیا یازدهم خیلی سبز

درسنامه از مهم‌ترین بخش‌های یه کتاب کمک‌درسی که یه منبع امتحانی هم به‌شمار میاد هست. کتاب ماجراهای من و درسام با درسنامه شروع می‌شه و منطبق با سرفصل‌ها و موضوعات کتاب درسی به ارائه‌ی توضیحاتی دسته‌بندی‌شده همراه با نکات لازم، توضیح تصاویر، مثال و یادآوری‌های مهم برای هر فصل و درس، پرداخته. هر درسنامه از تصویر، نمودار، پرسش و پاسخ تشکیل شده و بخش‌بندی مطالب سبب می‌شه که مطالعه خسته‌کننده نباشه.

سوالات کتاب ماجراهای من و درسام جغرافیا یازدهم خیلی سبز

دومین بخش اصلی کتاب که برای هر درسنامه بعد از اون قرار گرفته، نمونه سوال‌های تشریحی و پرسش‌های امتحانی‌ای هست که مولفان ارائه دادند. دانش‌آموز با خوندن درسنامه و مرور اون، می‌تونه میزان تسلط و یادگیری‌ش رو به‌شیوه‌ی کاربردی و با بررسی و جواب دادن به سوالات متنوعی که برای اون درس آورده‌شده، افزایش بده.

پاسخ دادن به سوالات متنوع هر درس سبب می‌شه که دانش‌آموز برای امتحان نهایی آمادگی لازم رو به‌دست بیاره. هم‌چنین لازم به‌ذکره تعداد سوالات و تنوع اونا برای پوشش مطالب هر درس کافیه.

امتحانات کتاب ماجراهای من و درسام جغرافیا یازدهم خیلی سبز

یکی دیگه از قسمت‌های اصلی کتاب ماجراهای من و درسام جغرافیا یازدهم، بخش انتهایی کتابه که به ارائه‌ی چند نمونه امتحان بارم‌بندی‌شده مشابه با برگه‌های امتحان نوبت اول و نهایی پرداخته و در زمان امتحانات و هفته‌های پایانی می‌‌تونید مطالعات، آموخته‌ها و سوالاتی که جواب داده و تمرین کرده بودید رو به‌خوبی جمع‌بندی کنید و برای امتحان اصلی آمادگی کامل کسب کنید.

پاسخنامه‌ی کتاب ماجراهای من و درسام جغرافیا یازدهم خیلی سبز

پاسخنامه، از کمکی‌ترین بخش‌های یه منبع امتحانیه که در ماجراهای من و درسام جغرافیا یازدهم به‌صورت تشریحی و با بیانی ساده، صحیح بودن هر سوال رو مشخص کرده و شرح داده. پاسخنامه‌ی تشریحی این کتاب برای هر دسته از سوالات امتحانی هر درس پس از اون قرار گرفته و برای آزمون‌های تشریحی شبیه‌ساز در انتهای کتاب و پس از اونا اومده و بارم و اهمیت هر قسمت از پاسخ پرسش رو مشخص کرده

خرید کتاب ماجراهای من و درسام جغرافیا یازدهم خیلی سبز

کتاب ماجراهای من و درسام جغرافیا یازدهم انسانی خیلی سبز

125,330 تومان
  • درسنامه کامل
  • سوالات امتحانی مشابه
  • پاسخ نامه جامع
  • چاپ 1402

پرسوال جغرافیا یازدهم مهروماه

یکی دیگه از کتاب‌های مناسب برای استفاده در طول سال تحصیلی به‌عنوان یه منبع امتحانی و کتاب مکمل برای یادگیری و فهم کاربردی مطالب درس جغرافیا یازدهم، کتاب پرسوال از انتشارات مهروماه هست که با رویکرد امتحان نهایی و منطبق‌بر کتاب درسی برای امتحانات سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ تالیف و آماده شده. این کتاب شامل درسنامه‌ها و توضیحات کافی، انواع سوالات و پرسش‌های امتحانی، نمونه امتحان و پاسخنامه‌ی تشریحیه و در ۱۱۶ صفحه به چاپ رسیده. مولف کتاب پرسوال جغرافیا یازدهم مهروماه آقای بهروز یحیی هستند.

درسنامه‌ی کتاب پرسوال جغرافیا یازدهم مهروماه

پرسوال جغرافیا یازدهم مهروماه برای اون دسته از دانش‌آموزهایی که به‌دنبال درسنامه‌های مفید و کاربردی هستند که منطبق‌بر هدف امتحان نهایی تالیف شده باشه، می‌تونند از کتاب پرسوال جغرافیا یازدهم استفاده کنند. درسنامه‌ی این کتاب به‌ترتیب پیش‌روی مطالب و دروس کتاب درسی جغرافیای یازدهم آماده شده و غالبا به‌صورت نموداریه و تعاریف کوتاه و ارائه‌ی نکات مهم و تصاویر لازم رو به‌همراه داره.   

سوالات کتاب پرسوال جغرافیا یازدهم مهروماه

این کتاب همون‌طور که از اسمش پیداست، پرسواله و در واقع مجموعا بیش از ۱۰۱۵ پرسش تشریحی و سوال امتحانی داره که به‌تفکیک هر درسنامه و پس از هر درس برای هر بخش از موضوعات اون درس ارائه شده و در اختیارتون قرار گرفته. جواب دادن این سوالات شما رو در یادگیری عمقی- کاربردی دروس توانمندتر می‌کنه و برای امتحانات کلاسی و نهایی آمادگی کامل کسب می‌کنید. هم‌چنین دبیران محترم به‌عنوان یه منبع مناسب برای طرح سوال در کلاس و کوییزهای کلاسی می‌تونند از این کتاب بهره‌ی لازم رو ببرند.

امتحانات کتاب پرسوال جغرافیا یازدهم مهروماه

در انتهای کتاب پرسوال جغرافیا یازدهم مهروماه، چند آزمون تشریحی مشابه با برگه‌های امتحان نهایی شامل سوال‌های تشریحی و تالیفی که بارم‌بندی‌شده هستند، برای استفاده در زمان امتحان نوبت اول و امتحان نوبت دوم (نهایی) قرار گرفتند. این امتحانات از بهترین منابع برای جمع‌بندی آموخته‌ها، شبیه‌ساز جو امتحان و حل کردن مهم‌ترین و محتمل‌ترین سوالات امتحانات پایان‌ترم به‌شمار میان.

پاسخنامه‌ی کتاب پرسوال جغرافیا یازدهم مهروماه

در این کتاب برای تموم سوال‌های امتحانی هر درس و آزمون‌های شبیه‌ساز انتهایی، پاسخنامه‌ی تشریحی با توضیحات کافی برای دونستن جواب درست هر سوال، تالیف و آماده شده و به دانش‌آموز کمک می‌‎کنه تا سطح و نحوه‌ی پاسخ‌گوییش رو بررسی و ارزیابی کنه. هم‌چنین با مطالعه‌ی پاسخنامه، نکات مهمی که در قالب سوال‌ها مطرح می‌شن رو مرور می‌کنید.

خرید کتاب پرسوال جغرافیا یازدهم مهروماه

جامع جغرافیا یازدهم قلم‌چی

کتاب بعدی که برای استفاده با هدف امتحان نهایی درس جغرافیای یازدهم مناسبه، کتاب جامع جغرافیا یازدهم انتشارات قلم‌چی هست که در دسته کتاب‌های پیمانه‌ای این ناشر قرار و برای استفاده در مدرسه و امتحانات کاربرد داره.

کتاب جامع جغرافیا یازدهم قلم‌چی رو گروه مولفان این ناشر (خانوم‌ها الهام میرزایی و حبیبه محبی و آقای بهروز یحیی) آماده و گردآوری کردند و از بخش‌های اصلی شکل‌دهنده‌ی اون می‌شه به درسنامه، انواع سوالات تشریحی و تستی، پاسخنامه‌ی تشریحی و امتحان به‌عنوان نمونه آزمون شبیه‌ساز برای نوبت اول و نوبت دوم، اشاره کرد.

درسنامه‌ی کتاب جامع جغرافیا یازدهم قلم‌چی

۱۱ درسنامه شامل تشریح کامل مطالب درسی به‌همراه نکات برگزیده- ۴ درخت دانش در ابتدای هر فصل برای طبقه‌بندی بهتر موضوعات:

در ابتدای شروع هر درس یا فصل، اهداف کلی اون و قبل از اون درخت دانش برای بررسی مطالعات و نحوه‌ی خوندن و یادگیری‌تون قرار گرفته و سپس درسنامه شروع می‌شه.

درسنامه‌ی این کتاب توضیحات زیادی نداره و از عبارت‌های طولانی استفاده نکرده. تعاریف، نکات و بررسی تصاویر جزوی از درسنامه‌ی هر درسه و قسمت‌هایی به‌عنوان بیشتر بدانیم، آورده شده.

مطالعه‌ی این درسنامه حتما در کنار مطالعه‌ی کتاب درسی و جزوه‌ی دبیر، مفید و موثر در توانمند کردن شما برای پاسخ‌گویی به سوالاته.

سوالات کتاب جامع جغرافیا یازدهم قلم‌چی

۸۰۰ سوال شناسنامه‌دار با پوشش کامل کتاب درسی- ۲۴۰ پرسش تشریحی به تفکیک هر درس جهت آمادگی در امتحانات مدرسه- ۳۴ پیمانه ۲۰ سوالی و ۱۲ پیمانه ۱۰ سوالی:

سوالات پس از هر درسنامه قرار گرفتند و در قالب برگه‌های امتحانی نمره‌دار، و دارای دسته‌بندی متنوع، با مشخص بودن مرجع و شناسنامه‌ی سوال، در اختیارتون قرار گرفتند.

۴۰ مجموعه تست ویژه‌ی برترها در انتهای هر فصل- ۵۶۰ پرسش چهارگزینه‌ای طراحی‌شده مرتبط با کتاب درسی:

 پس از هر دسته از سوالات تشریحی مرتبط با درس، بخش سوالات تستی- چهارگزینه‌ای مرتبط با اون درس قرار گرفته که برای هر تست مشخص کردند مربوط به کدوم بخش و صفحه از کتاب درسیه. این‌طوری می‌تونید در بازخوانی مجدد و مرور کتاب درسی، سوالاتی که پاسخ دادید رو به‌خاطر بیارید و مجدد بررسی‌شون کنید.

هم‌چنین سوالات هر درس به موضوعات داخل اون درس تقسیم‌بندی شدند و از تنوع خوبی در طرح برخوردارند.

امتحانات کتاب جامع جغرافیا یازدهم قلم‌چی

۲۰ سوال تشریحی در قالب ۲ آزمون جامع پایان نیم‌سال اول و دوم:

به‌جز سوالات تشریحی و تستی که در این کتاب به تفکیک هر درس آماده و ارائه شده. دوتا آزمون جامع تشریحی برای پایان نیم‌سال اول و پایان نیم‌سال دوم تحصیلی، آماده شده که در پایان کتاب و پایان مطالعاتتون به‌جهت جمع‌بندی و شبیه‌سازی امتحان نهایی می‌تونید ازشون استفاده کنید. این دو آزمون مجموعا 2۰ سوال مهم از دروس جغرافیای یازدهم رو پوشش می‌دن و مشابه برگه‌های امتحانی بارم‌بندی‌شده هستند.

پاسخنامه‌ی کتاب جامع جغرافیا یازدهم قلم‌چی

برای تموم پرسش‌های کتاب، اعم از تستی و تشریحی، پاسخ کامل با توضیحات لازم که تاحدی جنبه‌ی آموزشی داره و مطالب مهم و نکات اصلی به‌ویژه برای سوالات دام‌دار مطرحه، بیان شده. این پاسخنامه به شما کمک می‌کنه درک مفیدتری از سوالات امتحانی یا تستی و حدود پاسخ‌دهی برای کسب نمره رو به‌دست بیارید

خرید کتاب جامع جغرافیا یازدهم قلم‌چی

بانک نهایی جغرافیا یازدهم خیلی سبز

حالا می‌رسیم به معرفی اون دسته از کتاب‌های امتحانی که نسبتا کم‌حجم‌اند و تمرکزشون بر ارائه‌ی نمونه سوال‌های امتحانیه. اولین کتابی که با این ویژگی برای امتحان نهایی جغرافیای یازدهم خدمتتون معرفی می‌کنیم، کتاب بانک نهایی جغرافیا یازدهم از انتشارات خیلی سبز هست. بانک نهایی جغرافیا یازدهم رو آقای مصطفی رضایی‌مهر مطابق با کتاب درسی و سرفصل‌های اون و براساس رویکرد امتحان نهایی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ تالیف کردند و انتشارات خیلی سبز اونو در ۱۲۵ صفحه به چاپ رسونده. این کتاب شامل طیف متنوع و وسیعی از سوالات تشریحی- امتحانی با پاسخنامه‌ی کامل و درسنامه‌ی خلاصه‌ست.

درسنامه‌ی کتاب بانک نهایی جغرافیا یازدهم خیلی سبز

اگر به‌دنبال درسنامه‌ی کامل و توضیحات زیادی از سرفصل‌های جغرافیای یازدهم هستید، بانک نهایی مناسب شما نیست؛ اما اگر تمایل دارید نمونه سوال‌های امتحانی تالیفی و گردآوری‌شده‌ی متعدد و متنوعی کار و تمرین کنید و در کنارش درسنامه‌ی مروری و شب امتحانی داشته باشید، کاملا مناسب شماست. بانک نهایی جغرافیا یازدهم خیلی سبز درسنامه‌ی خلاصه و چکیده مطالب هر درس از جغرافیا یازدهم رو پوشش می‌ده و درکنار مطالعه‌ی کتاب درسی یا جزوه‌ی دبیر کاربرد و اثربخشی قابل توجهی در یادگیری و به‌خاطر سپاری مطالب براتون داره. این درسنامه در بخش انتهایی کتاب قرار گرفته و مهم‌ترین نکات هر درس رو دربر می‌گیره.

سوالات کتاب بانک نهایی جغرافیا یازدهم خیلی سبز

در این کتاب ۹۹۷ پرسش تشریحی منطبق با محتوای امتحان نهایی و براساس دروس جغرافیای یازدهم که تمام تیپ‌بندی‌های طرح سوالات امتحانی رو دربر می‌گیره شامل می‌شه و برای هر درس تعدادی سوال آورده که متناسب با درجه‌ی اهمیت و حجم مطالب درس موردنظر متغیره؛ از ۲۵ سوال تا ۱۲۴ سوال برای یه درس. این سوالات سبب می‌شن با جزئیات دروس و نکات ضروری هر درس به‌خوبی روبه‌رو بشید و هر نوع پرسش محتمل در امتحان نهایی رو پاسخ بدید.

امتحانات کتاب بانک نهایی جغرافیا یازدهم خیلی سبز

در نزدیکی امتحان اصلی یا در هفته‌های پایانی برای جمع‌بندی کردن مهم‌ترین سوالات و مطالب درسی در قالب امتحانات شبیه‌ساز برای نوبت اول و نوبت دوم، می‌تونید از آزمون‌های جامع تشریحی که در این کتاب به‌صورت بارم‌بندی‌شده (۲۰ نمره‌ای) آماده شده استفاده کنید. در بانک نهایی جغرافیا یازدهم خیلی سبز ۲تا امتحان برای نوبت اول و ۴تا امتحان برای نوبت دوم (نهایی) در اختیار دارید.

پاسخنامه‌ی کتاب بانک نهایی جغرافیا یازدهم خیلی سبز

کلیه‌ی سوالات این کتاب پاسخنامه‌ی تشریحی با توضیحات کافی و متناسب با راهنمای تصحیح امتحان نهایی رو داره و می‌تونید حدود و شیوه‌ی درست جواب دادن رو متوجه بشید.

خرید کتاب بانک نهایی جغرافیا یازدهم خیلی سبز

گلبرگ جغرافیا یازدهم گل‌واژه

یکی دیگه از کتاب‌هایی که کم‌حجمه و تمرکز غالبش بر ارائه‌ی انواع نمونه سواله، گلبرگ جغرافیا یازدهم از انتشارات گل‌واژه‌ست که در ۷۹ صفحه توسط گروه مولفان این انتشارات در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ آماده شده. این کتاب شامل انواع سوالات امتحانی به‌صورت تشریحی و به تفکیک هر درسه و در نهایت امتحان شبیه‌ساز نوبت ۱ و ۲ با پاسخنامه‌ی تشریحی و درسنامه‌های خلاصه و مروری، داره.

درسنامه‌ی کتاب گلبرگ جغرافیا یازدهم گل‌واژه

درسنامه‌ی درنظر گرفته‌شده برای این کتاب، به شکل فلش‌کارته که شامل خلاصه مطالب به‌صورت درس‌به‌درسه و مهم‌ترین نکاتی که هر درس داره رو دربر می‌گیره. از درسنامه‌ی گلبرگ جغرافیای یازدهم برای شب امتحان و بارخوانی مطالب می‌تونید در کنار کتاب درسی و توضیحات دبیرتون استفاده کنید.

سوالات کتاب گلبرگ جغرافیا یازدهم گل‌واژه

در گلبرگ جغرافیا یازدهم گل‌واژه به‌ترتیب هر درس، نمونه سوالات متنوع و تشریحی آورده شده و بدین‌صورت بعد از خوندن هر درس یا تدریس دبیرتون می‌تونید نمونه سوال‌های امتحانی و مختلفی از اون مباحث رو بررسی کنید و جواب بدید تا سطح آمادگی‌تون برای امتحانات افزایش پیدا کنه.

امتحانات کتاب گلبرگ جغرافیا یازدهم گل‌واژه

به‌جز نمونه سوال‌های هر درس، چند آزمون تشریحی مشابه با امتحان نوبت دی‌ماه و نهایی برای جمع‌بندی و شبیه‌سازی کردن امتحانات نوبت اول و نوبت دوم، تالیف و آماده شده که در زمان‌هایی که فرصت محدودتری برای سوال جواب دادن و بررسی نمونه سوال‌ها دارید ازشون استفاده کنید.

پاسخنامه‌ی کتاب گلبرگ جغرافیا یازدهم گل‌واژه

گلبرگ جغرافیای یازدهم گل‌واژه به‌ازای هر پرسشی که برای هر درس یا در آزمون‌های جامع نوبت اول و دومش مطرح کرده، پاسخی با توضیحات کاربردی و به‌اندازه آورده که نکات مهم پاسخ صحیح هر پرسش رو هم دربر می‌گیره

خرید کتاب گلبرگ جغرافیا یازدهم گل‌واژه

گلبرگ جغرافیا یازدهم انسانی گل واژه

68,000 تومان
  • چاپ 1402
  • ویژه امتحان نهایی

شب امتحان جغرافیا یازدهم خیلی سبز

اگر از اون دسته دانش‌آموزهایی هستید که یه منبع امتحانی دقیقه نودی می‌خواید یا کتاب درسی و تدریس دبیر براتون کافیه و صرفا می‌خواید چندتا امتحان از خودتون بگیرید و آموخته‌هاتون رو ارزیابی کنید، می‌تونید روی شب امتحان جغرافیا یازدهم انتشارات خیلی سبز حساب ویژه‌ای باز کنید.

شب امتحان جغرافیا یازدهم خیلی سبز یه منبع امتحانی سبک و اقتصادیه که در هفته‌های پایانی ترم تحصیلی می‌تونید ازش برای کسب آمادگی در امتحان پایان‌ترم بهره ببرید.

این کتاب رو خانوم سیده مریم طاهری در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ مطابق با کتاب درسی و با رویکرد امتحان نهایی تالیف کردند و انتشارات خیلی سبز در ۴۴ صفحه اونو چاپ کرده.

درسنامه‌ی کتاب شب امتحان جغرافیا یازدهم خیلی سبز

درسنامه‌ی تالیف‌شده برای این کتاب خلاصه و شب امتحانیه. برای مرور مطالب مهم کاربرد داره و یادآوری و بازخوانی دروس و بخش‌های اصلی امتحانی هر فصل. بیانی ساده و شیوا داره و از منابع مناسب برای بازخوانی به‌حساب میاد.

امتحانات کتاب شب امتحان جغرافیا یازدهم خیلی سبز

مجموعا ۱۲تا امتحان تشریحی و بارم‌بندی‌شده در شب امتحان جغرافیا یازدهم خیلی سبز وجود داره.

از این دوازده‌تا آزمون تشریحی، ۴تاش مطالب درسی نوبت ۱ رو شامل می‌شه و ۸تاش برای امتحان نوبت دوم و پس از مطالعه‌ی کل دروس کاربردیه.

این امتحانات مشابه با برگه‌های امتحانی‌اند و زمان پاسخ‌گویی و نمره دارند. برای برخی از سوالات نکات مشاوره‌ای آورده‌شده که شما رو برای جواب دادن به سوال حواس‌جمع‌تر می‌کنه.

آزمون‌های شب امتحان جفرافیای یازدهم خیلی سبز به دو دسته‌ی طبقه‌بندی‌شده و طبقه‌بندی‌نشده تقسیم می‌شن. طبقه‌بندی‌شده یعنی مشخصه هر چند سوال برای کدوم درس یا فصل درسی‌اند و طبقه‌بندی‌نشده مشابه با امتحاناتی که معلمتون ازتون در طول سال تحصیلی می‌گیرند.

پاسخنامه‌ی کتاب شب امتحان جغرافیا یازدهم خیلی سبز

پاسخنامه‌ی شب امتحان، کامله و توضیحات دقیق و روونی داره که جواب درست هر سوال رو به‌خوبی متوجه بشید و بتونید عملکردتونو بسنجید و نحوه‌ی جواب‌دهی‌ رو هم بررسی کنید. مطالعه‌ی پاسخنامه به شما کمک می‌کنه بخش‌های پراهمیت هر درس رو مطالعه‌ی مجدد داشته باشید

خرید کتاب شب امتحان جغرافیا یازدهم خیلی سبز

شب امتحان جغرافیا یازدهم انسانی خیلی سبز

48,970 تومان
  • درسنامه کافی
  • سوالات امتحانی مشابه
  • پاسخ نامه تشریحی
  • چاپ 1402

دیگر کتاب های شب امتحان یازدهم انسانی خیلی سبز

جغرافیا یازدهم اسفندیار

جغرافیا یازدهم اسفندیار یکی از کتاب‌های امتحانی برای این درسه که سبک و کم‌حجمه و مشابه با شب امتحان خیلی سبز جزوه‌ماننده. جغرافیای یازدهم اسفندیار رو در پایان‌ترم برای امتحانات نوبت ۱ و ۲ می‌تونید استفاده کنید و از سوالات بارم‌بندی‌شده و استانداردش برای کسب آمادگی کامل در امتحان نهایی بهره‌ی کافی رو ببرید.

این کتاب مطابق با سرفصل‌های کتاب درسی جغرافیای یازدهم و برای امتحان نهایی توسط آقای حشمت‌الله سلیمی تالیف شده و انتشارات اسفندیار در ۴۴ صفحه اونو به چاپ و تکثیر رسونده.

جغرافیای یازدهم اسفندیار شامل چند امتحان شبیه‌ساز نوبت اول و نوبت دوم، پاسخنامه‌ی تشریحی و درسنامه‌ی خلاصه- فلش‌کارتیه.

درسنامه‌ی کتاب جغرافیا یازدهم اسفندیار

اگر زمانتون کمه، اگر مطالعه‌ی کافی و کامل داشتید و اگر می‌خواید درسنامه‌ی مروری و خلاصه از مباحث داشته باشید، کتاب- جزوه‌ی اسفندیار حسابی به‌دردتون می‌خوره. در بخش انتهایی این کتاب درسنامه‌های درس‌به‌درس به‌شکل فلش‌کارت که حاوی چکیده مباحث و نکات مهم هر درسه، در اختیارتون قرار گرفته. 

امتحانات کتاب جغرافیا یازدهم اسفندیار

جغرافیای یازدهم اسفندیار برپایه‌ی چندین آزمون تشریحی جامع و نمره‌دار تالیف و آماده شده؛ این امتحانات از تمام مباحث اصلی و مهم هر درس تالیف شدند و به شما کمک می‌کنند تا برای امتحان نوبت اول و نوبت دوم (نهایی) آماده بشید.

پاسخنامه‌ی کتاب جغرافیا یازدهم اسفندیار

برای تموم سوال‌های امتحانی این کتاب، پاسخنامه‌ی تشریحی و کاملی تعریف شده که پس از اتمام آزمون‌ها قرار گرفته. پاسخنامه‌ی تشریحی به شما کمک می‌کنه تا نکات مهم رو بازخوانی و عملکردتونو ارزیابی کنید

خرید کتاب جغرافیا یازدهم اسفندیار

جغرافیا یازدهم بنی‌هاشمی خامنه

آخرین منبع امتحانی که در این لیست معرفی می‌شه و در دسته کتاب‌های کمک‌درسی کم‌حجم جای می‌گیره و در پایان‌ترم می‌تونید ازش استفاده کنید، کتاب جغرافیا یازدهم بنی‌هاشمی هست. این کتاب مطابق با کتاب درسی توسط خانوم آذر نوری بروجردی تالیف شده و شامل درسنامه، نمونه سوالات پیشنهادی برای نوبت اول و نوبت دوم، کارآزمون و پاسخنامه‌ی تشریحی هست.

جغرافیا یازدهم بنی‌هاشمی در ۵۶ صفحه تالیف و تنظیم شده.

درسنامه‌ی کتاب جغرافیا یازدهم بنی‌هاشمی

درسنامه‌ی این کتاب خلاصه‌ست و درس‌به‌درس پیشروی داره؛ نکات مهم هر درس رو پوشش می‌ده و برای مرور و بازخوانی قسمت‌های اصلی کتاب درسی مناسبه. این درسنامه پس از مطالعه‌ی کتاب درسی یا جزوه‌ی دبیر شما رو در پاسخ‌گویی به سوالات امتحانی و نمونه سوالات تالیفی یاری و توامند می‌کنه.

امتحانات کتاب جغرافیا یازدهم بنی‌هاشمی

این کتاب نمونه سوالات پیشنهادی برای نوبت اول و نوبت دوم هم‌سطح با آزمون‌های پایان‌ترم و کلاسی داره که نمره‌ی مشخص و زمان پاسخگویی داره. آزمون‌های این کتاب مشابه با امتحانات نوبت اول و دومه و تمام مطالب مهم درسی که در امتحان مطرح می‌شن رو شامل می‌شه.

کارآزمون هم یکی دیگه از بخش‌های این کتابه که برای شبیه‌سازی کردن امتحان اصلی مناسبه و برای جمع‌بندی مطالعات و سوالات مهم کاربردیه.

پاسخنامه‌ی کتاب جغرافیا یازدهم بنی‌هاشمی

برای نمونه سوالات پیشنهادی نوبت ۱ و نوبت ۲ در این کتاب پاسخنامه‌ی تشریحی ارائه شده و برای کارآزمون پاسخی گذاشته نشده تا شرایط امتحان واقعی رو تجربه کنید و پس از مطالعه و بررسی سوالات هر درس، در نهایت از خودتون امتحان بگیرید

خرید کتاب جغرافیا یازدهم بنی‌هاشمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *