مقالات مشاوره ای

بهترین کتاب های امتحان نهایی دین و زندگی یازدهم 1402

بهترین کتاب های امتحان نهایی دین و زندگی یازدهم 1402

دینی از دروس مهم عمومیه که در هر سه سال دهم، یازدهم و دوازدهم تدریس می‌شه. این درس برای رشته‌های تجربی و ریاضی مشترک و یکسان و با دینی رشته‌ی انسانی اندک تفاوتی داره.

این درس شامل بخش‌های مختلفی هست که تعاریف، احادیث، ابیات و پیام‌های قرآنی رو به‌همراه آیات به فراخور مباحث و موضوعات خودش دربرمی‌گیره.

از اون‌جایی‌که امتحان این درس هم نهایی شده اهمیت بالاتری پیدا کرده؛ چراکه نتیجه‌ی امتحان‌هایی که به‌صورت هماهنگ کشوری برگزار می‌شن به‌طور مستقیم بر نتیجه‌ی کنکور موثرند.

به‌همین منظور دانش‌آموزان رشته‌های مختلف که داوطلب کنکورهای تجربی، ریاضی و انسانی هستند؛ بایستی با یه برنامه‌ریزی کاربردی و مناسب با زمان، سطح و نیاز درسی‌شون، بودجه و شرایط خودشون، از بهترین کتاب‌هایی که برای یادگیری دروس این‌چنینی که تاثیر مستقیم بر هدف نهایی‌شون داره، آماده و منتشر شده، استفاده کنند و مطالعات خودشون رو تکمیل و هم‌جهت با امتحان نهایی پیش ببرند.

به‌همین خاطر ناشران مختلفی برای درس دین و زندگی مقطع یازدهم، سری کتاب‌های امتحانی- کمک‌درسی خودشون رو منتشر و توزیع کردند که در ادامه بهترین‌های منابع امتحان نهایی دین و زندگی یازدهم (مشترک برای رشته‌های تجربی و ریاضی) رو با ویژگی‌هاشون معرفی می‌کنیم و توضیح می‌دیم؛ تا بهترین انتخاب رو برای کسب بهترین نتیجه داشته باشید.

فرمول بیست دین و زندگی یازدهم گاج

اولین کتابی که برای امتحان نهایی دین و زندگی مقطع یازدهم و برای دانش‌آموزهای تجربی و ریاضی مناسبه، کتاب فرمول بیست دین و زندگی یازدهم انتشارات گاج هست. این کتاب جزو منابع کمک‌درسی و امتحانی‌ایه که خیلی بهتره با آغاز سال تحصیلی یا حداکثر از اواسط اون و پس از پایان نیم‌سال اول، تهیه و استفاده بشه. فرمول بیست محوریت امتحانی داره با رنگ‌وبوی آموزشی؛ کتاب خلاصه و کم‌حجمی نیست و بهتره زمان‌بندی صحیح برای مطالعه و بررسی‌ش داشته باشید.

فرمول بیست دین و زندگی یازدهم گاج در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ در ۲۰۸ صفحه منطبق با کتاب درسی گردآوری شده و مولف اون آقایون محمد رضائی‌بقا و مرتضی محسنی‌کبیر هستند.

بخش‌های اصلی این کتاب درسنامه، کیوآرکد فیلم آموزشی، نمونه سوال و امتحان شبیه‌ساز تشریحی و پاسخنامه‌ست.

درسنامه‌ی کتاب فرمول بیست دین و زندگی یازدهم گاج

در ابتدای هر درسنامه، مولف‌ها بخشی رو برای این‌که کلیت محتوای اون درس دستتون بیاد و میزان اهمیت هر بخش و به‌ویژه موضوعِ سوال‌های محتمل و پرتکرار رو بیان کردند و پس از اون کیوآرکدی جهت دسترسی به فیلم تدریس اون درس و موضوع، گذاشته شده.

درسنامه‌ی این کتاب توضیحات کاملی برای تشریحِ بخش‌به‌بخش محتوا و سرفصل‌های کتاب درسی داره و «یادآوری»، «تفکر و اندیشه»، «ایستگاه آیه»، «سوال و پاسخ»، «ایستگاه حدیث»، «تلنگر/ حواست باشه»، «ایستگاه سوال»، «تدبر در قرآن»، «فعالیت کلاسی»، «ایستگاه حدیث»، «ایستگاه شعر» و «اندیشه و تحقیق» از بخش‌های هر درسنامه‌اند که سبب می‌شن با تمرکز و سامان‌دهی‌شده مطالب درسی رو بخونید و راحت‌تر در خاطر نگه دارید. در انتهای آموزش جزءبه‌جزء مطالب یک درس، صفحه‌ای جهت مرور محتوای ضروری و چکیده‌ی درس موردنظر آماده‌شده که یه درسنامه‌ی یک‌صفحه‌ای نموداری هست.

پرسش‌های امتحانی کتاب فرمول بیست دین و زندگی یازدهم گاج

پس از اتمام بخش آموزشی هر درس، سوال‌های امتحانی تشریحی به‌صور گوناگون و البته به‌شکل دسته‌بندی‌شده برای پوششِ مباحثِ درس مذور ارائه شده. سوال‌ها از تعداد کافی و سطح استاندارد برخوردارند و برای مسلط شدن به مطالب درسی کاربردی‌اند. سوالاتِ تشریحیِ هر درس به بخش‌های «تدبر در آیات قرآن و احادیث»، «صحیح/ غلط»، «جای خالی»، «سوالاتِ پاسخ کوتاه»، «دو گزینه‌ای»، «کشف ارتباط»، «تعریف مفاهیم و اصطلاحات» و «سوالاتِ پاسخ بلند» تقسیم شده و نیاز دانش‌آموز به حل کردن سوال‌های مختلف برای تثبیت آموخته‌ها در ذهن رو برطرف می‌کنه.

پاسخنامه‌ی کتاب فرمول بیست دین و زندگی یازدهم گاج

پاسخنامه‌ی این کتاب تموم سوالات رو پوشش می‌ده؛ توضیحات ساده و به‌اندازه‌ای برای فهم جواب درست هر سوال داره و تشریحی- کاربردی محسوب می‌شه.

آزمون‌های کتاب فرمول بیست دین و زندگی یازدهم گاج

برای شبیه‌سازی امتحان نیم‌سال اول تحصیلی (نوبت دی‌ماه) و امتحان نیم‌سال پایانی (امتحان نهایی)، ۵ آزمونِ جامعِ تشریحی که هر سوال نمره‌ی مشخص خودش رو داره و مشابه با برگه‌های امتحانی هستند در بخش پایانی کتاب قرار گرفته و زمانی‌که به امتحان اصلی نزدیک بودید می‌تونید آموخته‌های خودتون رو و توانایی پاسخ دادن به پرسش‌ها رو بررسی کنید و بسنجید و هم یه جمع‌بندی و شبیه‌سازی فوری از مهم‌ترین و ضروری‌ترین سوال‌ها و نکاتِ کتاب درسی دین و زندگی یازدهم داشته باشید.

خرید کتاب فرمول بیست دین و زندگی یازدهم گاج

دین و زندگی یازدهم فرمول بیست 20 گاج

176,300 تومان
  • چاپ 1402 ویژه سال تحصیلی 1402-1403

ماجراهای من و درسام دین و زندگی یازدهم خیلی سبز

دومین منبع امتحان نهایی دین و زندگی یازدهم که این‌جا می‌خوایم معرفی کنیم کتاب ماجراهای من و درسام دین و زندگی یازدهم خیلی سبز هست. این کتاب تاحد زیادی مشابه با کتاب قبلیه ساختار و کلیت محتواش.

ماجراهای من و درسام برای دانش‌آموزهایی که دغدغه‌ی مطالعه‌ی کامل و کسب حداکثر آمادگی برای امتحان نهایی رو دارند از بهترین منابع امتحانی به‌شمار میاد. هم‌چنین این کتاب یه کتاب کمک‌درسی هم هست که در طول سال تحصیلی و با آغاز مدرسه می‌شه گام‌به‌گام همراه با تدریس دبیر ازش استفاده کرد و سطح یادگیری و تسلط بر دروس و مطالب رو در ذهن افزایش داد.

این کتاب در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در ۱۱۰ صفحه گردآوری و چاپ شده و مولف اون آقای محمد کشوری هستند.

ماجراهای من و درسام دین و زندگی یازدهم خیلی سبز شامل درسنامه، سوال امتحانی در قالب امتحان شبیه‌ساز، نمونه سوال و پاسخنامه‌ی تشریحیه.

درسنامه‌ی کتاب ماجراهای من و درسام دین و زندگی یازدهم خیلی سبز

درسنامه‌ی این کتاب لحن ساده و صمیمانه‌ای برای ارائه‌ی مطالب داره و به‌صورت کامل منطبق با محتوا و سرفصل‌های کتاب درسی تالیف و آماده شده. درسنامه‌ها بخش‌بندی شده‌اند تا راحت‌تر مطالعه کنید و سردرگم نشید؛ این‌طوری قدم‌به‌قدم روی مطالب و موضوعات به تسلط می‌رسید. «تدبر در قرآن»، «فعالیت‌های کلاسی»، «احادیث»، «پیام آیات» و «اندیشه و تحقیق» از بخش‌های اصلی هر درسنامه‎ست که به‌صورت کامل بررسی و تشریح شده.

پرسش‌های امتحانی کتاب ماجراهای من و درسام دین و زندگی یازدهم خیلی سبز

بعد از بخش آموزشی هر درس یا موضوع، سوال‌های امتحانی تالیفی اون بخش آورده شده؛ سوالات در تعداد کافی برای پوشش مطالب درسی برای هر درس و موضوع به‌صورت جداگونه با تنوع «ترجمه و پیام آیات و احادیث»، «مشخص کردن درستی یا نادرستی هر عبارت»، «تکمیل کردن جای خالی عبارات و جملات»، «پاسخ کوتاه دادن به سوال‌ها»، «تعریف اصطلاحات» و «پاسخ تشریحی و بلند دادن به سوالات» ارائه شدند و نیاز شما رو برای جواب دادن به انواع سوال‌های مهم و محتمل امتحانی مرتفع می‌کنند.

هم‌چنین در این کتاب تعدادی پرسش دیگه بعد از بخش سوالات امتحانی هر درس آورده شده که پرسش‌های چهارگزینه‌ای رو شامل می‌شه و بعضا از کنکورهای سال‌های قبل گردآوری شده. (پاسخنامه‎ی پرسش‌های چهارگزینه‌ای به‌صورت کلیدی و پس از اونا آورده شده)

 

پاسخنامه‌ی کتاب ماجراهای من و درسام دین و زندگی یازدهم خیلی سبز

پاسخنامه‌ی ماجراهای من و درسام دین و زندگی یازدهم خیلی سبز، برای سوال‌های تشریحی و امتحانی هر درس، کامله و تشریحی. برای تموم سوال‌ها توضیحات کامل و روونی نوشته شده که به‌نوعی تکمیل‌کننده‌ی بخش آموزشی و مفید برای مرور نکات ضروری درس‌ها هستند.

آزمون‌ها‌ی کتاب ماجراهای من و درسام دین و زندگی یازدهم خیلی سبز

در انتهای این کتاب به‌جهت پایان بخشیدن به مطالعات، جمع‌بندی مهم‌ترین سوال‌های امتحانی و البته شبیه‌سازی امتحان نهایی، ۴تا امتحانِ تشریحیِ جامعِ بارم‌بندی‌شده مشابه با برگه‌های امتحانی برای استفاده در زمان نوبت ۱ و نوبت ۲، قرار گرفته.

خرید کتاب ماجراهای من و درسام دین و زندگی یازدهم خیلی سبز

کتاب ماجراهای من و درسام دین و زندگی یازدهم خیلی سبز

132,800 تومان
  • نمونه سوالات امتحانی
  • پاسخنامه تشریحی
  • درسنامه
  • چاپ 1402

پرسوال دین و زندگی یازدهم مهروماه

یکی دیگه از کتاب‌های کاربردی، کامل و امتحانی برای درس دین و زندگی، کتاب پرسوال از انتشارات مهروماه هست. این کتاب برای دانش‌آموزهایی که می‌خوان از ابتدای سال تحصیلی و هم‌گام با مدرسه یا از اواسط اون و صرفا برای امتحان پایان‌ترم و نهایی درس دین و زندگی یازدهم مطالعه کنند و کسب آمادگی، طراحی و تالیف شده و رویکردش منطبق با استانداردهای امتحان نهاییه. این کتاب رو خانوم زهرا جعفری‌یزنی و آقای سیدهادی هاشمی تالیف و گردآوری کردند و انتشارات مهروماه در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ و در ۱۸۰ صفحه به چاپ رسوندنتش.

پرسوال دین و زندگی یازدهم مهروماه شامل درسنامه‌ی کامل، درسنامه‌ی خلاصه (فلش‌کارت)، سوالات تشریحی و امتحانی، پاسخنامه‌ی کامل و با توضیح و نمونه امتحان نوبت ۱ و ۲ به‌عنوان آزمونِ تشریحیِ شبیه‌ساز هست.

درسنامه‌ی کتاب پرسوال دین و زندگی یازدهم مهروماه

درسنامه‌ی کامل و امتحانی این کتاب مطابق با تیترها و سرفصل‌های آموزشی دین و زندگی یازدهم پیشروی داره و با قسمت مشاوره و مقدمه شروع می‌شه تا اِشراف کاملی بر محتوای پیش‌روتون داشته باشید و میزان اهمیتش رو بهتر درک کنید. توضیحات با بیانی ساده محتوای هر درس رو به‌خوبی شرح می‌دن. هر درسنامه شامل «نکته»، «تدبر در آیات قرآن»، «سوال و پاسخ»، «حواستون باشه»، «پیام احادیث و ابیات» و «اندیشه و تحقیق» هست.

پرسش‌های امتحانی کتاب پرسوال دین و زندگی یازدهم مهروماه

بعد از بررسی و تشریح هر درس، سوالات امتحانی اون درس ارائه شده. سوالات امتحانی به شکل‌های مختلف و در بخش‌های «آیات و احادیث»، «سوالات درست و نادرست»، «سوالات جای‌ خالی»، «کشف ارتباط»، «سوالات کوتاه پاسخ»، «تعریف اصطلاح»، «سوالات دو گزینه‌ای»، «سوالات سه گزینه‌ای» و «سوالات پاسخ کامل (تشریحی)» تالیف و آماده شده. این سوالات به‌تفکیک موضوعات و بخش‌های درسنامه‌ی هر درس در اختیار شما قرار گرفتند؛ این‌طوری گام‌به‌گام با مطالعه‌ی هر بخش از مباحث، سوالات امتحانی مربوط بهش رو جواب می‌دید.

آزمون‌های کتاب پرسوال دین و زندگی یازدهم مهروماه

پس از ارائه‌ی بخش آموزشی و امتحانی هر درس، ۶تا امتحان تشریحی و نمره‌دار (مشابه برگه‌های امتحانی ۲۰ نمره‌ای)، برای شبیه‌سازی امتحان نوبت اول و امتحان نهایی دوم آورده شده و بخش سوالات کتاب رو به‌خوبی تکمیل می‌کنه.

پاسخنامه‌ی کتاب پرسوال دین و زندگی یازدهم مهروماه

همون‌طور که می‌دونید هیچ کتاب امتحانی‌ای بدون پاسخنامه، به‌ویژه بدون پاسخنامه‌ی تشریحی نمی‌شه؛ پس انتشارات مهروماه در انتهای کتاب پرسوال دین و زندگی، پاسخنامه‌ای کامل و با توضیحات مکفی و روون برای هر پرسش تالیف و آماده کرده و به‌نوعی کمکیِ بخشِ آموزشی کتاب محسوب می‌شه.

خرید کتاب پرسوال دین و زندگی یازدهم مهروماه

دین و زندگی یازدهم بست بهمن‌آبادی

اگر هنوز کتاب کمک‌درسی و منبع امتحانی دلبخواه‌تون رو پیدا نکردید، هیچ نگران نباشید! هنوز کتاب‌های متعدد و متنوعی برای درس دین و زندگی یازدهم وجود داره؛ یکی از اونا که یه کتاب کمک‌درسی کامل و منبع امتحانی کامل‌تره، کتاب دین و زندگی یازدهم بست از انتشارات بهمن‌‌آبادی هست. این کتاب در سال ۱۴۰۲ و ۲۴۰ صفحه به ارائه‌ی درسنامه‌ای کامل برای هر درس + خلاصه‌ی کامل هر درس، سوالات امتحانی طبقه‌بندی‌شده مشابه با سبک امتحانات نهایی، آزمون‌کار مشابه با برگه‌های امتحان نهایی و آزمون دوره‌ی بارم‌بندی‌شده شامل آزمون‌های پایانی اول و دوم و در نهایت پاسخنامه‌ای تشریحی برای تموم پرسش‌ها به‌جز سوالات آزمون‌کار و آزمون دوره‌ای پرداخته. مولف این کتاب آقای مسلم بهمن‌آبادی هستند که با اشراف کامل به کتاب درسی و تغییرات ساختاری- محتوایی اون و هر آن‌چه که در امتحان نهایی این درس اهمیت داره، به تشریح مطالب درسی و ارائه‌ی طیف متنوعی از سوالات تشریحی و امتحانی به همراه پاسخ کامل‌شون پرداختند.

درسنامه‌ی کتاب دین و زندگی یازدهم بست بهمن‌آبادی

درسنامه‌ی دین و زندگی یازدهم بست بهمن‌آبادی، درسنامه‌ی کاملیه که باعث می‌شه دانش‌آموز خیلی مفهومی و دقیق محتوای مباحث هر درس رو یاد بگیره. در ارائه‌ی درسنامه‌ها، از شیوه‌ی ارائه‌ی نموداری استفاده شده. آیات قرآنی با ارائه‌ی پرسش‌های مفهومی به‌خوبی بررسی شدند. توضیحات با حروف الفبا تقسیم‌بندی شدند و هر چند گزاره‌ که با حروف الفبا مشخص شده و در قالب یک موضوع ارائه شدند، همراه با سوالات کوتاه‌پاسخ و کامل‌پاسخ برای هر موضوع با مشخص بودن این‌که کدوم گزاره یا گزاره‌های آموزشی (که با حروف الفبا نام‌گذاری شدند)، در اختیار شما قرار گرفتند تا هم‌زمان یک درسنامه‌ی ترتمیز با کوچیک‌ترین جزئیات بخونید و مثال‌های مختلفی رو بخونید، بررسی کنید و برای پاسخ‌گویی به سوالات امتحانی آماده‌ بشید.

بخش دیگه‌ای که در ادامه‌ی درسنامه مطرح شده، بخشیه که به تدقیق و بررسی آیات و پیام احادیث پرداخته و دست‌کم یه پرسش مفهومی با پاسخ کامل و تشریحی برای مخاطب آماده کرده. این پرسش باعث می‌شه عمقی‌تر مطالب درسی رو در ذهنتون بازیابی کنید.

خلاصه‌ درسنامه‌ی کتاب دین و زندگی یازدهم بست بهمن‌آبادی

در ادامه صفحه‌ای به ارائه‌ی خلاصه‌ی کامل درس مربوطه پرداخته. خوندن خلاصه‌ی درس، اون‌هم خلاصه‌ای که هرچی نکات پراهمیتی درسی و امتحانیه رو پوشش بده، از اوجب واجباته. مطالعه‌ی این صفحه که در انتهای بخش آموزشی هر درس آورده شده، بهتون کمک می‌کنه آموخته‌ها رو در ذهن تثبیت کنید و مطالب رو به‌خوبی بازیابی کنید؛ به‌ویژه شب امتحان. خلاصه‌ی کامل هر درس هم به‌نوعی ارائه شده که به‌راحتی دسته‌بندی موضوعی هر پاراگراف رو تشخیص بدید.

پرسش‌های امتحانی کتاب دین و زندگی یازدهم بست بهمن‌آبادی

سوالات دسته‌بندی‌شده و مطابق با رویکرد امتحان نهایی، قلب تپنده‌ی این منبع امتحانی محسوب می‌شه. سوالات تالیفیه، بارم‌بندی‌شده، در دسته‌بندی مشخص و برای هر درس در قالب یک برگه‌ی امتحانیه. تعداد سوالات هر دسته حتی تا 100، 110تا می‌رسه؛ یعنی به‌طور کامل نکات مهم و پنهان هر درس رو هم شامل می‌شه و شما رو آماده‌ی امتحان نهایی می‌کنه. دسته‌بندی این سوالات به این صورته: تدبر در آیات قرآن و احادیث، درستی و نادرستی عبارات، مشخص کردن جای خالی، کشف ارتباط، پاسخ کوتاه به سوالات، تعریف اصطلاح، انتخاب گزینه‌ی صحیح و پاسخ کامل.

آزمون‌های کتاب دین و زندگی یازدهم بست بهمن‌آبادی

یکی دیگه از ویژگی‌های این کتاب که اونو به یه منبع جامع و کامل امتحانی تبدیل می‌کنه، برگه‌هایی با عنوان آزمون‌کار هست. این برگه‌ها تعداد سوالای کم‌تری نسبت به برگه سوال‌های امتحانی درس‌به‌درس داره و مشابه یه امتحان واقعی برای شبیه‌سازی امتحان پایان‌ترم که مدت زمان مشخص برای پاسخ‌گویی داره در انتها برای مخاطب قرار گرفته و خیلی راحت در هفته‌ی امتحانات می‌تونید برای جمع‌بندی و شبیه‌سازی کردن امتحان و کاهش استرس ازشون بهره‌ی کافی ببرید. آزمون‌کارها هم نمره‌دار هستند و سوالاتشون متنوع و در عین حال دسته‌بندی‌شده است.

آقای بهمن‌آبادی در کتاب دین و زندگی یازدهمی که آماده کردند، به‌جز طیف گسترده و متنوع سوالاتی که ارائه دادند، آزمون‌های دوره‌ای که هر سه چهار درس رو شامل می‌شه و ترکیبی از سوال‌های تالیفی و نهاییه رو برای دانش‌آموزهایی که می‌خوان کامل و مسلط به مباحث درسی بشن و آموخته‌های قبلی‌شونو مرور کنند، آماده کردند و برای هر سوال علاوه‌بر این‌که نمره و دسته‌ش مشخصه، این‌که تالیفیه یا از امتحان نهایی سال به‌خصوصی گردآوری شده رو هم نوشتند.

پاسخنامه‌ی کتاب دین و زندگی یازدهم بست بهمن‌آبادی

حالا شاید به‌دنبال این باشید بدونید این منبع جامع امتحانی برای درس دینی، آیا پاسخنامه هم داره یا نه؟ و اگر پاسخنامه داره آیا تشریحیه؟ آیا تموم سوال‌ها رو پوشش می‌ده؟

در پاسخ باید اعلام کنم که بله کتاب پاسخنامه داره و این پاسخنامه تشریحیه و دقیق؛ تموم سوال‌های درس‌به‌درس رو پوشش می‌ده و می‌تونید با مطالعه‌ی اونا هم عملکردتونو بسنجید؛ هم قسمت‌های اصلی که برای پاسخ‌گویی اهمیت داره رو بخونید و هم با نحوه‌ی صحیح پاسخگویی آشنا بشید؛ اما آزمون‌کارها و آزمون‌های دوره‌ای، بدون پاسخنامه‌اند و مولف پاسخ دادن به اونا رو برای این‌که جو و شرایط امتحانی یا محک زدن آموخته‌های خودتون رو واقعی‌تر بتونید انجام بدید، بر عهده‌ی خودتون گذاشته.

خرید کتاب دین و زندگی یازدهم بست بهمن‌آبادی

دین و زندگی یازدهم بست بهمن آبادی سفیر خرد

144,000 تومان
  • چاپ 1402
  • درسنامه فوق عالی
  • نکته های فراوان
  • سوالات تشریحی پرتعداد

راه نهایی دین و زندگی یازدهم نشر دریافت

و اما اگر هنوز هم به‌دنبال یه منبع دیگه برای امتحان نهایی درس دین و زندگی یازدهم هستید که در دسته کتاب‌های کمک‌درسی، آموزشی و جامع باشه که از ابتدای سال تحصیلی تا آخرش همراهتون باشه و تضمین‌کننده‌ی موفقیت در امتحاناتتون (البته که باید بخونید و بخونید)، می‌تونیم کتاب راه نهایی دینی یازدهم از انتشارات دریافت معروف به نشر دریافت رو معرفی کنیم. این کتاب نوشته‌ی خانوم وحیده کاغذی در سال 1۴۰۲ هست و در ۱۷۶ صفحه به چاپ رسیده.

راه نهایی دینی یازدهم از اون دسته کتاب‌هاییه که درسنامه‌ی کامل و کاربردی خوبی دارند و خسته‌کننده نیست و تموم مطالب و نکات ضروری رو در سطح امتحانی پوشش می‌ده. همون‌طور که می‌دونید هیچ کتاب کمک‌درسی علی‌الخصوص از نوع امتحان نهایی‌ش، بی سوال و بی جواب نمی‌شه؛ راه نهایی هم از این امر مستثنی نیست و شامل طیف متنوعی از سوال‌های امتحانی و تشریحی با پاسخنامه‌ی کامله.

درسنامه‌ی کتاب راه نهایی دین و زندگی یازدهم نشر دریافت

کتاب ابتدا با درسنامه شروع می‌شه، درسنامه کامله، درس‌به‌درسه، هر درس رو با تدبیر در آیات و احادیث، تعاریف، نکات مهم، فعالیت‌های کلاسی و بخش اندیشه‌ و تحقیق، شروع می‌کنه و تموم و با مطالعه‌ی اون کل آموخته‌هاتونو می‌تونید در ذهنتون تثبیت کنید؛ می‌تونید کتاب درسی رو بخش‌بندی و منظم و راحت بلد بشید و برای جواب دادن به سوال‌های امتحانی، به توانایی مطلوبی برسید.

پرسش‌های امتحانی کتاب راه نهایی دین و زندگی یازدهم نشر دریافت

بعد از این‌که درسنامه‌ی هر درس تموم می‌شه، مشابه با برگه‌های امتحانی، سوال‌های تشریحی، امتحانی و تالیفی از اون درس، در دسته‌بندی‌های آیات و احادیث، سوالات پاسخ کوتاه، کشف ارتباط، صحیح/ غلط، جای خالی و سوالات پاسخ بلند به‌صورت بارم‌بندی‌شده در اختیارتون قرار گرفته. این‌طوری خیلی راحت مطالب درسی رو جمع‌بندی می‌کنید؛ سوال‌های متنوعی رو تمرین می‌کنید و از همه مهم‌تر برای علاقه‌مندان یا افرادی که سطح تسلط‌شون بر مطالب و سوال‌ها رو می‌خوان افزایش بدن فرصتی فراهم شده تا این کار رو با بررسی و پاسخ دادن به سوالات تستی که در ادامه‌ی سوال‌های امتحانی تشریحی آورده شده، انجام بدن.

آزمون‌های کتاب راه نهایی دین و زندگی یازدهم نشر دریافت

مولف این کتاب از تموم بخش‌های کتاب به‌نوعی از مطالب به‌صورت خط‌به‌خط سوال تالیف و آماده کردند که برای امتحانات ترم 1 و نهایی همه رو بتونید بخونید و چیزی از قلم نیفته. چی از این بهتر و خیال جمع‌کن‌تر؟ هم‌چنین سه آزمون نوبت اول و جامع برای این‌که شبیه‌سازی کنید و سوالات مهم رو جمع‌بندی کنید در انتهای بخش آموزشی و تمرینی کتاب ارائه شده.

پاسخنامه‌ی کتاب راه نهایی دین و زندگی یازدهم نشر دریافت

در نهایت برای این سوالات بخشی به‌عنوان پاسخنامه‌ی تشریحی قرار گرفته. این پاسخنامه کامله و توضیحاتش به‌نوعی آموزشیه. با بررسی و مطالعه‌ی پاسخنامه علاوه‌بر ارزیابی نقاط ضعف و قوتتون در پاسخ دادن به سوال‌ها می‌تونید نحوه‌ و حدود پاسخ دادن رو هم متوجه بشید.

خرید کتاب راه نهایی دین و زندگی یازدهم نشر دریافت

بانک نهایی دین و زندگی یازدهم خیلی سبز

یکی دیگه از کتاب‌های امتحانی مناسب برای امتحان نهایی درس دینی یازدهم، که در دسته کتاب‌های کم حجمه و محوریتش غالبا ارائه نمونه سوال‌های امتحان نهاییه؛ کتاب بانک نهایی خیلی سبز هست. این کتاب درسنامه‌ی زیادی نداره و برای دانش‌آموزایی مناسبه که صرفا می‌خوان نکات مهم رو مرور کنند و خلاصه‌درس بخونند، مناسبه.

بانک نهایی دین و زندگی یازدهم خیلی سبز رو خانوم زهرا سمیعی‌عارف در سال 1۴۰۲ مطابق با کتاب درسی برای امتحان نهایی تالیف کردند و خیلی سبز در ۱۰۴ صفحه اونو چاپ کرده.

اگر جزو دسته دانش‌آموزهایی هستید که کتاب درسی رو خوب و کامل می‌خونید و در طول سال تحصیلی از آموزش مفیدی برخوردارید و نیازی به کتاب حجیم و پر درسنامه ندارید، و قصد دارید بیشتر تمرکزتونو روی جواب دادن به انواع سوال‌های امتحانی بذارید، از این کتاب غافل نشید.

درسنامه‌ی کتاب بانک نهایی دین و زندگی یازدهم خیلی سبز

بانک نهایی دینی یازدهم خیلی سبز درسنامه‌ی درس‌به‌درس، خلاصه و چکیده اما مفید و با طبقه‌بندی مناسب مطالب در ۱۲ درس داره و می‌تونید برای مرور نهایی مطالب و برای جمع کردن اصل مطلب هر درس بعد از این‌که کتاب درسیتون رو خوندید ازش بهره ببرید.

پرسش‌های امتحانی کتاب بانک نهایی دین و زندگی یازدهم خیلی سبز

برای هر درس یه تعداد سوال که غالبا بالای 40تا هست به‌صورت تالیفی و گردآوری‌شده ارائه شده و توانایی‌تون رو برای تسلط بر مطالب و قسمت‌های مهم امتحانی هر درس افزایش می‌ده. مجموع این سوال‌ها در کل کتاب به بیش از ۸۰۰تا می‌رسه و گنجینه‌ی ارزشمند و کاملی هم برای دبیران و هم برای دانش‌آموزانه و از ابتدای سال تحصیلی تا حتی در ماه پایانی ترم و نزدیک به زمان امتحانات می‌تونید ازش استفاده کنید تا بهترین نتیجه رو در امتحان اصلی کسب کنید.

آزمون‌های کتاب بانک نهایی دین و زندگی یازدهم خیلی سبز

هم‌چنین به‌جز سوالای هر درس، آزمون‌های امتحانی و تشریحی جامع برای شبیه‌سازی نوبت اول و جمع‌بندی مطالب و آمادگی پیدا کردن برای امتحان نوبت دوم یا همون نهایی آماده شده که در هفته‌ی پایانی یا قبل‌ترش به‌جهت جمع‌بندی مطالب می‌تونید روش حساب کنید.

پاسخنامه‌ی کتاب بانک نهایی دین و زندگی یازدهم خیلی سبز

در نهایت هم پاسخ‌های سوالات به‌صورت کامل و تشریحی با بیانی ساده و روون در اختیارتون قرار گرفته. پاسخنامه در انتها به شما کمک می‌کنه هم نکات مهم رو در ذهنتون یادآوری کنید و هم عملکردتون در جواب دادن رو بسنجید.

خرید کتاب بانک نهایی دین و زندگی یازدهم خیلی سبز

شب امتحان دین و زندگی یازدهم خیلی سبز

اگر دنبال یه گزینه‌ی اقتصادی، کم حجم‌تر و کاربردی برای امتحان دین و زندگی یازدهم هستید و در هفته‌های پایانی قصد دارید امتحان نهایی رو برای خودتون شبیه‌سازی کنید، جمع‌بندی کنید، سوال‌های مهم رو بررسی کنید و آمادگی بیشتری پیدا کنید، از شب امتحان دین و زندگی یازدهم خیلی سبز غافل نشید. شب امتحان درسنامه‌های خلاصه و نکته‌وار، چندین امتحان بارم‌بندی‌شده و پاسخنامه‌ی تشریحی و کاملی برای کلیه‌ی سوالات داره.

شب امتحان دینی یازدهم رو گروه تالیف انتشارات خیلی سبز در سال ۱۴۰۲ و ۴۳ صفحه آماده و گردآوری کردند.

درسنامه‌ی کتاب شب امتحان دین و زندگی یازدهم خیلی سبز

درسنامه‌های این کتاب/ جزوه در انتهای اون قرار گرفته و درس‌به‌درسه. هر درس رو خلاصه و مفید شرح داده و نکات ضروری هر مبحث رو توضیح داده. درسنامه‌ها برای مرور شب امتحانی عالی‌اند و به شما در بازیابی مطالبی که در کتاب درسی‌تون خوندید کمک می‌کنند.

امتحان‌های کتاب شب امتحان دین و زندگی یازدهم خیلی سبز

در شب امتحان دین و زندگی یازدهم خیلی سبز، بیش از 1۰ دوره امتحان تشریحی و دارای نمره که در دو دسته‌ی طبقه‌بندی‌شده و طبقه‌بندی‌نشده تالیف شدند قرار گرفته که برای امتحان نوبت ۱ و امتحان نهایی جدا شدند و برای هر دو ترم می‌تونید ازشون استفاده کنید.

هم‌چنین برای برخی سوال‌ها نکات مشاوره‌ای که سبب حواس‌جمعی‌تون در پاسخ‌گویی می‌شه، نوشته شده.

سوال‌ها کافی، استاندارد و مهم هستند و برای پوشش مطالب و نکات مهم امتحانی مطابق با رویکرد امتحان نهایی، آماده شدند.

پاسخنامه‌ی کتاب شب امتحان دین و زندگی یازدهم خیلی سبز

پاسخنامه‌ای که برای سوال‌های هر آزمون آورده‌شده، آزمون‌به‌آزمونه و کامله؛ یعنی پاسخ صحیح هر پرسش رو به‌خوبی باز کرده و می‌تونید به‌عنوان یه منبع آموزشی که نکات مهم امتحانی رو براتون تشریح می‌کنه، بهش نگاه کنید.

گزینه‌ی مشابه یا جایگزین: دین و زندگی یازدهم اسفندیار و گلبرگ دین و زندگی یازدهم گل واژه

خرید کتاب شب امتحان دین و زندگی یازدهم خیلی سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *