مقالات مشاوره ای

بهترین کتاب های امتحان نهایی زبان انگلیسی یازدهم 1402

بهترین کتاب های امتحان نهایی زبان انگلیسی یازدهم 1402

زبان انگلیسی از دروس مشترک و عمومی رشته‌های نظری و فنی‌حرفه‌ایه که برای عده‌ای شیرین برای عده‌ای آسون و برای عده‌ای سخته؛ جزو هرکدوم از این افراد باشید، امتحان این درس اهمیت زیادی در نتیجه‌ی معدل و بعدتر نتیجه‌ی کنکور و قبولی‌تون داره؛ پس حتما از ابتدای سال تحصیلی یا حتی در زمان امتحان به‌فکر استفاده از یه منبع مناسب، استاندارد، با رویکرد امتحانی و مطابق با سطح و نیازتون باشید. به همین جهت ما اومدیم تا شماری از بهترین کتاب‌های امتحانی و کمک‌درسی زبان انگلیسی یازدهم رو با تشریح ویژگی‌هاشون معرفی کنیم تا انتخاب رو براتون راحت، سریع و مطمئن کنیم.

در ادامه بهترین کتاب‌های امتحانی این درس از کامل‌ترین تا کاربردی و خلاصه‌ترین که مبتنی‌بر سطح و ساختار کتاب درسی و امتحان نهایی‌اند، معرفی شدند.

منابع امتحانی زبان انگلیسی یازدهم

  1. سیر تا پیاز زبان انگلیسی یازدهم گاج
  2. ماجراهای من و درسام زبان انگلیسی یازدهم خیلی سبز
  3. پرسوال زبان انگلیسی یازدهم مهروماه
  4. غول امتحان زبان انگلیسی یازدهم مبتکران
  5. جیبی تشریحی زبان انگلیسی یازدهم خیلی سبز
  6. گلبرگ زبان انگلیسی یازدهم گل واژه
  7. شب امتحان زبان انگلیسی یازدهم خیلی سبز
  8. زبان انگلیسی یازدهم اسفندیار

سیر تا پیاز زبان انگلیسی یازدهم گاج

یکی از کتاب‌هایی که برای استفاده در طول سال تحصیلی و آماده شدن برای امتحانات نیم‌سال‌های تحصیلی مناسبه و پیشنهاد می‌شه، کتاب سیرتاپیاز زبان انگلیسی یازدهم از انتشارات گاج هست.

این کتاب جزو منابع امتحانی استاندارد و مطابق با کتاب درسی و آخرین تغییرات محتوایی و ساختاری امتحانات و دروسه و برای دانش‌آموزانی که سطح ضعیفی در این درس دارند کاربردی و مفیده.

بخش‌های اصلیِ شکل‌دهنده‌ی سیرتاپیاز زبان انگلیسی یازدهم گاج، درسنامه‌های درس‌به‌درس، کامل، دارای بیان علمی و ادبی، دقیق و امتحانی، کیوآرکد قابل اسکن کردن برای مشاهده‌ی فیلم‌های آموزشی و تدریس آفلاین مطالب و نکات درسی، سوالات تشریحی و نمونه پرسش‌های امتحانی به‌صور گوناگون برای هر درس با رعایت استاندارد امتحانات و درنهایت پاسخنامه‌ی تشریحی و دقیق برای بررسی پاسخ هر پرسشه.

در ادامه هر بخش از کتاب رو توضیح می‌دیم تا بهتر با ساختار و محتوای کتاب آشنا بشید و تصمیم‌گیری برای انتخاب کتاب براتون آسون‌تر بشه.

درسنامه‌ی آموزشی سیر تا پیاز زبان انگلیسی یازدهم گاج

در ابتدا واژگان جدید هر درس با معنی اون و به‌صورتی‌که نوع واژه مشخص باشه، آورده شده. هر واژه در قالب یک جمله‌ی انگلیسی جهت کاربردی یاد گرفتن و به‌خاطرسپاری راحت‌تر به‌همراه ترجمه‌ش آورده شده.

بعد از ارائه‌ی واژگان جدید درس، به آموزش گرامر، نگارش و تلفظ هر درس پرداخته شده. بدین‌نحو تسلط‌تون بر کتاب درسی هم افزایش پیدا می‌کنه و اصولی آموزش می‌بینید. در این بین هر بخش مثال و نمونه‌سوال‌های آموزشی و یاددهنده (به‌صورت چهارگزینه‌ای و تشریحی) داره و این‌طوری عمیق و مفهومی مطالب رو یاد می‌گیرید.

بخش سوم و مهم هر درسنامه در راستای یادگیری کامل کتاب درسی و مرور راحت‌تر اون، متون کتاب درسی و هر درس، به‌صورت خط‌به‌خط ترجمه شده و این ترجمه دقیق و روونه.

و بخش کلی و نهایی درسنامه‌ی آموزشی این کتاب، تموم واژه‌های جدید آموزش‌داده‌شده در زبان انگلیسی یازدهمه که به‌شکل جامع مولف براتون آماده کردند. (به‌صورت کلی هر درس به ۴ قسمت به‌جهت مطالعه‌ی بهتر تقسیم شده)

فیلم‌های آموزشی سیر تا پیاز زبان انگلیسی یازدهم گاج

فیلم‌های آموزشی‌ای که با تهیه‌ی این کتاب بهشون دسترسی پیدا می‌کنید از طریق اسکن کردن کیوآرکدهایی که چاپ‌شده در صفحات کتاب و با تلفن همراه قابل مشاهده خواهد بود.

این فیلم‌ها براساس تقسیم هر فصل به چند جلسه آماده شدند و در هر فیلم درسی تدریس می‌شه.

از نکات مهم مشاهده‌ی تدریس آفلاین، اینه که تمرین و فعالیت‌های هر درس رو هم به‌صورت کامل یاد می‌گیرید و پاسخ صحیح هر کدوم رو متوجه می‌شید یا اگر قبلا پاسخ دادید، نحوه‌ی پاسخ‌گویی و صحیح و غلط بودنشو بررسی می‌کنید. (با اسکن کردن کیوآرکدهای این کتاب مجموعا به ۱۳ ساعت فیلم آموزشی دست پیدا می‌کنید)

پرسش‌های تشریحی سیر تا پیاز زبان انگلیسی یازدهم گاج

سوال‌های امتحانی برای هر درس آماده شدند. تعداد پرسش‌های تالیف‌شده به‌گونه‌ایه که تموم محتوای درسی و نکات مهم درس موردنظر رو پوشش می‌ده. (مجموعا ۶۶۰ سوال امتحانی)

پرسش‌های تشریحی برای هر درس با رعایت تنوع در طرح سوال، در دسته‌های واژگان، گرامر، نگارش، مکالمه، متن کلوز و بخش Reading ارائه شده. این تنوع و تعداد و استاندارد بودن سوال‌های مطرح‌شده در این کتاب برای هر درس، تبدیلش می‌کنه به منبع امتحانی یا ارزشیابی میان‌ترم و نیم‌سال اول برای دبیران محترم.

به‌جز پرسش‌های تشریحی هر درس در انتهای اون درس یک آزمون جامع و کامل هم به‌منظور جمع‌بندی و سنجش میزان یادگیری و تسلط‌تون آماده شده. (در کل ۵ آزمون درس‌به‌درس و نوبت اول و دوم در این کتاب ارائه شده)

پاسخنامه‌ی سیر تا پیاز زبان انگلیسی یازدهم گاج

پاسخنامه‌ی این کتاب تشریحیه و برای تموم سوالات اون در انتهای کتاب آورده شده. این پاسخنامه توضیحات کاربردی و مکفی داره؛ تا مخاطب متوجه پاسخ درست هر پرسش بشه.

کتاب سیرتاپیاز زبان انگلیسی یازدهم گاج در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ آماده و چاپ و در ۱۶۸ صفحه توسط آقای سعید ابراهیمی گردآوری شده.

خرید کتاب سیر تا پیاز زبان انگلیسی یازدهم گاج

زبان انگلیسی یازدهم سیر تا پیاز گاج

191,060 تومان
  • چاپ 1402 ویژه سال تحصیلی 1402-1403
  • سوالات امتحانی مهم
  • دارای سوالات پهار گزینه ای
  • امون های جمع بندی

ماجراهای من و درسام زبان انگلیسی یازدهم خیلی سبز

کتاب دیگه‌ای که برای امتحانات کلاسی و نهایی درس زبان انگلیسی یازدهم معرفی می‌شه، کتاب ماجراهای من و درسام زبان انگلیسی یازدهم خیلی سبز هست. این کتاب مطابق با جدیدترین محتوای کتاب درسی و ساختار اون، با رویکرد امتحانی و در سطح لازم و استاندارد به ارائه‌ی درسنامه‌های بخش‌بندی‌شده و کامل از هر درس، با بیانی صمیمانه و راحت، انواع نمونه سوال‌های تشریحی، برای هر درس و به‌شکل دسته‌بندی‌شده و پاسخنامه‌ی تشریحی با توضیحات کامل برای کلیه‌ی پرسش‌هایی که در کتاب مطرح کرده، پرداخته؛ که در ادامه هر بخش رو بیشتر توضیح می‌دیم.

درسنامه‌ی ماجراهای من و درسام زبان انگلیسی یازدهم خیلی سبز

درسنامه‌ی این کتاب کامله و درس‌به‌درس تفکیک شده و هر درس با واژگان جدید اون درس و واژگان آورده‌شده داخل کتاب‌کار درسی زبان انگلیسی یازدهم بنابر درس موردنظر، شروع می‌شه.

در ابتدا واژگان جدید با معنی، تلفظ و نوع‌شون مشخص شدند و در قالب عبارت‌های انگلیسی همراه با ترجمه نوشته شدند. این کار باعث می‌شه یک کلمه رو بهتر در خاطر نگه دارید. (واژگان کتاب‌کار صرفا با معنی، تلفظ و مشخص بودن نوع کلمه آورده شدند)

بعد از اون به تدریس گرامر و نکات مهم اون درس پرداخته شده و برای این‌که کاربردی با محتوای آموزشی درس موردنظر آشنا بشید از مثال‌ها و سوال‌های مختلفی به‌همراه جواب استفاده شده. تعریف‌ها و نکات مشاوره‌ای از دیگر بخش‌های تکمیل‌کننده‌ی درسنامه‌ی این کتاب‌اند.

پرسش‌های ماجراهای من و درسام زبان انگلیسی یازدهم خیلی سبز

 سوال‌های امتحانی دومین بخش اصلی شکل‌دهنده‌ی ساختار محتوایی کتاب ماجراهای من و درسام زبان انگلیسی یازدهم خیلی سبزه که مشابه با درسنامه به‌تفکیک هر درس و موضوع، براساس روند پیش رفتن هر درس و پس از بخش آموزشی موضوع، قرار گرفته.

نمونه سوال‌های امتحانی این کتاب تالیفی و به‌شکل‌های متنوع و گوناگونی آورده شده. در ابتدا سوال‌های مربوط به واژگان، به‌صورت جای خالی، وصل کردنی، مشخص کردن مترادف و متضاد، تکمیل کردنی و انتخاب گزینه‌ی صحیح آورده شده و بعد از اون سوال‌های بخش گرامر (براساس موضوع هر درس) آورده شدند. سوال‌های این بخش شامل پرسش‌های چهارگزینه‌ای برای تکمیل جای خالی، تکمیل جملات با دانش گرامری، نوشتن جمله‌ی کامل براساس کلمات به‌هم ریخته، پاسخ بلند، نوشتن سوال مناسب برای پاسخ، درست و نادرست و مشخص کردن واژه‌ی نادرست هست.

سومین بخش شکل‌دهنده‌ی سوال‌های امتحانی هر درس، اختصاص پیدا کرده به مکالمه. سوال امتحانی آورده‌شده برای این بخش با توضیح مختصری شروع می‌شه که متوجه موضوع مکالمه بشید و همراه با اون چند عبارت که تکمیل‌کننده‌ی گزاره‌های مکالمه هستند ارائه شده و باید از بین اونا عبارت صحیح رو برای تکمیل مکالمه انتخاب کنید.

چهارمین بخش سوال‌های امتحانی به Reading اختصاص پیدا کرده و در ابتدای سوال‌های تالیفی و امتحانی این بخش، توضیحات مختصری که بتونید بهتر و با دقت‌تر جواب بدید داده شده و بعد از اون متنی به زبان انگلیسی نوشته شده و سوال‌های پس از اون براساس متنیه که نوشته شده و با هدف سنجش درک مطلب شماست. سوال‌هاش به‌صورت چهارگزینه‌ای، درست و نادرست و پاسخ کوتاه و بلند تالیف شده.

پس از بخش‌های گفته‌شده، سوال‌های دیگه‌ای به‌صور گوناگون برای دو بخش خواندن و تلفظ و در واقع سنجش نحوه‌ی خوندن و فهمیدن مطالب، درک شما از نقاط استرس کلمات (فشار صوت واژگان) آورده شده و درنهایت سوال‌های امتحانی بخش نگارشی و Writing پس از توضیحات کامل و مثال‌های متعدد این بخش که در جهت توانمند شدن مخاطب هست، آورده شده.

آزمون تشریحی ماجراهای من و درسام زبان انگلیسی یازدهم خیلی سبز

بعد از آموزش و سوالات امتحانی هر بخش، یک آزمون تشریحیِ جامع متشکل از مهم‌ترین سوال‌های امتحانی هر بخش به‌‎صورت دسته‌بندی‌شده و مشابه با برگه‌های امتحانی (هر سوال دارای نمره‌ی مشخص) که کیوآرکد داره، جهت دسترسی به فایل صوتی آن، طراحی و تالیف شده و با استفاده از اون می‌تونید گام‌به‌گام علاوه‌بر تسلط بر دروس، جمع‌بندی رو هم انجام بدید. سوالات این آزمون‌ها برگرفته از امتحانات مدارس منتخب کشوریه.

پاسخنامه‌ی ماجراهای من و درسام زبان انگلیسی یازدهم خیلی سبز

پاسخنامه‌ی تالیف‌شده برای پرسش‌های این کتاب، تشریحی هست تموم سوال‌های مطرحی رو دربر می‌گیره؛ توضیحاتش کامله و بیان ساده‌ای داره؛ به‌راحتی می‌تونید اصل پاسخ صحیح و حدواندازه‌ای که جواب دادن به یه سوال نیاز داره رو متوجه بشید.

پاسخنامه‌ی هر دسته از سوالاتی که برای یه درس و موضوع تالیف و آماده شده، به‌عنوان اتمام اون بخش قرار گرفته و این‌طوری هم دسترسی و بررسی سوالات سریع و راحته و هم می‌تونید به‌صورت کامل و درس‌به‌درس جمع‌بندی کنید و مطالعه رو بخش‌به‌بخش ببندید.

خرید کتاب ماجراهای من و درسام زبان انگلیسی یازدهم خیلی سبز

کتاب ماجراهای من و درسام زبان انگلیسی یازدهم خیلی سبز

177,620 تومان
  • درسنامه کامل
  • آموزش گرامر و مکالمه
  • آزمون های نوبت اول و دوم
  • چاپ 1402

پرسوال زبان انگلیسی یازدهم مهروماه

یکی دیگه از کتابایی که کامل و کاربردی با رویکرد امتحان نهایی قابل استفاده در طول سال تحصیلی به‌ویژه برای زمان امتحانات میان‌ترم و پایان‌ترمه، کتاب پرسوال زبان انگلیسی یازدهم مهروماه هست.

این کتاب مبتنی‌بر سرفصل‌های آموزشی و براساس کتاب درسی دانش‌آموز و کتاب‌کار درسی، طراحی و آماده شده و شامل درسنامه‌ی کامل، نمونه سوال، امتحان جامع نیم‌سال اول و نیم‌سال دوم و پاسخنامه‌ی تشریحیه.

پرسوال زبان انگلیسی یازدهم مهروماه رو آقای علی عاشوری تالیف کردند؛ همون‌طور که از عنوان پیداست برای انتشارات مهروماه هست و این ناشر در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ و در ۱۶۰ صفحه این کتاب رو منتشر کرده.

در ادامه برای این‌که داخل کتاب رو بهتر بشناسید و انتخاب مطمئن‌تری داشته باشید، ساختار و محتوای کتاب پرسوال زبان انگلیسی یازدهم مهروماه رو تشریح و معرفی می‌کنیم.

درسنامه‌ی پرسوال زبان انگلیسی یازدهم مهروماه

در ابتدای هر درسنامه قسمت مشاوره قرار گرفته که به شما می‌گه این درس شامل چه موضوعاتیه و باید تمرکز مطالعاتی‌تون روی کدوم قسمت‌ها بیشتر باشه و هر درسنامه رو بخش‌بندی کرده و درس‌ها مطابق با درس‌های کتاب درسی آموزش‌وپرورش تفکیک شدند. درسنامه‌ی این کتاب کامله و تموم مطالب و لغات کتاب درسی دانش‌آموز و کتاب‌کار رو پوشش می‌ده.

در ابتدا به ارائه‌ی واژگان کتاب درسی دانش‌آموز پرداخته؛ واژگان رو با معنی و نحوه‌ی تلفظ به‌صورت جدولی نمایش داده و مطالعه و مرور رو راحت کرده؛ هم‌چنین نوعِ هر کلمه مشخصه (اسمه یا فعل یا قید یا...).

بعد از بخش Vocabulary، قسمت آموزشی دستور زبان یا همون Grammar کامل توضیح داده شده و دربرگیرنده‌ی نکات ضروری و توجهات مهمه تا پیوستگی تمرکزتون حفظ بشه و یادگیری‌تون بالاتر بره. هم‌چنین مثال‌های متعددی نوشته شده تا مفهومی و کاربردی گرامر رو یاد بگیرید.

سومین بخش آموزشی پرسوال به نگارش یا همون Writing اختصاص پیدا کرده و توضیحات مکفی داره.

پرسش‌های پرسوال زبان انگلیسی یازدهم مهروماه

پس از تموم شدن بخش آموزشیِ هر درس، نمونه سوال‌های امتحانی و تالیفیِ کتاب شروع می‌شه. سوالات تشریحی و گزینه‌ای‌اند و تنوع و تعداد بالایی دارند. پرسش‌های امتحانی آورده‌شده برای هر درس، بخش مکالمه ،کلمات، کلمات جدید، درک مطلب، نگارش، گرامر و بخش‌هایی که خوندنی، تلفظ و گوش‌کردنی هست رو شامل می‌شه و برای هر بخش به‌صورت مجزا سوالاتی ارائه شده. هم‌چنین فایل صوتی برای سوالات قسمت خوندنی و گوش‌کردنی از طریق اسکن کردن کیوآرکد در دسترسه. (مجموعا بیش از ۱۴۴۰ پرسش متنوع امتحانی استاندارد با پوشش تموم مطالب و نکات در این کتاب قرار گرفته)

آزمون تشریحی پرسوال زبان انگلیسی یازدهم مهروماه

در انتهای کتاب و بعد از این‌که آموزش و نمونه سوال‌های امتحانی به اتمام رسید، در مجموع ۹تا آزمون تشریحی بارم‌بندی‌شده مشابه با برگه‌های امتحانی نوبت ۱ و نوبت ۲ برای این‌که آموخته‌هاتونو محک بزنید و درس‌ها رو جمع کنید و مهم‌ترین و محتمل‌ترین سوالات امتحانی رو کار کنید؛ هم‌چنین برای این‌که امتحان نهایی رو برای خودتون شبیه‌سازی کنید، قرار گرفته و کتاب رو کاربردی‌تر می‌کنه برای مخاطب.

پاسخنامه‌ی پرسوال زبان انگلیسی یازدهم مهروماه

بخش آخر کتاب به پاسخنامه‌ی تشریحی و کاملی اختصاص پیدا کرده که برای تموم پرسش‌های مطرح‌شده، تالیف و ارائه شده و توضیحات کافی برای این‌که هم نکته‌های مهم رو مرور کنید، هم عملکردتون بسنجید و هم پاسخ درست رو بهتر متوجه بشید، نوشته.

پیوست پرسوال زبان انگلیسی یازدهم مهروماه

مطالعه‌ی شما با پیوست انتهایی این کتاب تکمیل می‌شه و حرفه‌ای‌تر زبان رو یاد می‌گیرید. چراکه در پیوستی که مولف محترم آماده و تالیف کردند به‌صورت منسجم و طبق یک روند مشخص افعال بی‌قاعده، اسامی مهم، فاعل‌ها و قیدها رو می‌خونید و مرور می‌کنید.

خرید کتاب پرسوال زبان انگلیسی یازدهم مهروماه

غول امتحان زبان انگلیسی یازدهم مبتکران

اگر بیشتر دنبالِ بررسی نمونه سوال‌های امتحانی هستید؛ اگر چندان سطح و پایه‌ی ضعیفی ندارید و کتاب درسی یا جزوه‌ی دبیر براتون کافیه؛ یکی از گزینه‌های مناسب کتاب غول امتحان از انتشارات مبتکرانه.

این کتاب مطابق با کتاب درسی و برای امتحانات نیم‌سال اول و نهایی آماده شده و رویکرد امتحانی داره. چندان برای دانش‌آموزایی که سطح ضعیفی در این درس دارند پیشنهاد نمی‌شه؛ چراکه درسنامه‌ی کامل و توضیح زیادی برای موضوعات نداره.

کتاب غول امتحان زبان انگلیسی یازدهم مبتکران شامل طیف متنوعی و دارای سطح متوسطی از سوالات امتحانی تالیفی و تشریحیه که به‌صورت دسته‌بندی‌شده همراه با پاسخنامه‌ی تشریحی و البته درسنامه‌های نکته و موضوعی در بین پاسخ‌ها، ارائه شده.

این کتاب رو خانوم مریم قانع در سال ۱۴۰۲ در ۱۶۴ صفحه گردآوری و تالیف کردند و انتشارات مبتکران اونو به چاپ رسونده.

در ادامه برای این‌که بهتر و کامل‌تر با محتوا و ویژگی‌های غول امتحان آشنا بشید، به تشریح و توضیح بخش‌های تشکیل‌دهنده‌ی کتاب می‌پردازیم.

ایستگاه‌های تمرین غول امتحان زبان انگلیسی یازدهم مبتکران

این کتاب شامل نمونه سوال‌های متنوعی هست که برای هر درس و به‌صورت تفکیک‌‍شده، برای این‌که بعد از مطالعه‌ی درس موردنظر (واژگان، گرامر، نگارش و...) و بررسی کاملش به‌شکل کاربردی مطالبو در ذهنتون تثبیت کنید، جمع‌بندی و مرور کنید و در سطح امتحان نهایی بررسی داشته باشید؛ تالیف و آورده شده.

اردوهای تدارکاتی غول امتحان زبان انگلیسی یازدهم مبتکران

  بخش دیگه‌ای از این کتاب که پرسش‌های امتحانیو تکمیل می‌کنه اختصاص پیدا کرده به اردوی تدارکاتی. اردوی تدارکاتی همون آزمون تشریحی جامع از دروس نوبت اول و نوبت دومه که به‌عنوان منبع خوبی از مهم‌ترین سوالا برای شبیه‌سازی امتحان پایان‌ترمه. این سوالات زمان‌دار هستند و بارم‌بندی شدند.

پاسخنامه و درسنامه‌ی غول امتحان زبان انگلیسی یازدهم مبتکران  

پاسخنامه‌ی کتاب تشریحیه و توضیحات مفید و کاملی داره که علاوه‌بر این‌که می‌تونید متوجه نحوه‌ی پاسخ‌گویی به هر پرسش بشید؛ نحوه‌ی پاسخ خودتون رو به‌همراه درست یا نادرست بودنش بسنجید و بررسی کنید.

این پاسخنامه قسمت‌هایی که لازم بوده به ارائه‌ی نکته‌های مهم و توضیحات درسی پرداخته و برای مرور قسمت‌های ضروری مناسب و کاربردیه.

خرید کتاب غول امتحان زبان انگلیسی یازدهم مبتکران  

جیبی تشریحی زبان انگلیسی یازدهم خیلی سبز

یکی از کتاب‌های جمع‌وجور و آسان‎‌الحمل! برای امتحان درس زبان انگلیسی یازدهم، که یه گزینه‌ی اقتصادی هم محسوب می‌شه، کتاب جیبی تشریحی زبان انگلیسی یازدهم خیلی سبز هست که در واقع یه کتابچه‌ست. این کتابچه در ابعاد و حجم کوچیک به پوشش مطالب درسی پرداخته و هدفش آماده کردن دانش‌آموزها برای امتحانات میان‌ترم و پایان‌ترمه.

جیبی تشریحی زبان انگلیسی یازدهم خیلی سبز در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ مطابق با موضوعات و ترتیب دروس کتاب درسی طراحی شده و شامل درسنامه‌ی لازم و نمونه سوال امتحانی، آزمون نوبت ۱ و ۲ و پاسخنامه‌ی تشریحی با توضیحات کافیه.

این کتابچه در ۲۳۸ صفحه و توسط آقای حسن بلند تالیف و توسط انتشارات خیلی سبز منتشر شده.

بخش‌های شکل‌دهنده‌ی جیبی تشریحی رو در ادامه معرفی می‌کنیم.

درسنامه‌ی جیبی تشریحی زبان انگلیسی یازدهم خیلی سبز  

درسنامه تفکیک ‌شده و مطابق با سرفصل‌های آموزشیِ کتاب درسیه. اول هر درسنامه واژگان پایه و سپس واژگان سطربه‌سطر درس مربوطه همراه با معنی، جمله‌ی نمونه و نوعِ کلمه ارائه شده. بخش بعدی درسنامه به واژگان طبقه‌بندی‌شده اختصاص پیدا کرده و پس از لغاتِ درس، دستور زبان (گرامر) و نگارش به‌صورت کاربردی و کامل توضیح داده شده.

پرسش‌های جیبی تشریحی زبان انگلیسی یازدهم خیلی سبز

هر بخش از درسنامه‌ی جیبی تشریحی که تموم می‌شه، شامل واژگان، دستور زبان و نگارش، چند سوال امتحانی با پاسخ به‌عنوان مثال جهت این‌که در ذهنتون تثبیت بشه مطالب، تالیف و آماده شده.

به‌جز این، چندی سوال متنوع و دسته‌بندی‌شده پس از اتمام بخش آموزشی هر درس و موضوع قرار گرفته که پاسخ‌شون همون‌جا قرار نگرفته؛ تا بتونید آموخته‌هاتونو محک بزنید و با سطح و سبک سوالای امتحانی هم به‌خوبی آشنا بشید. تعداد سوال‌ها چندان زیاد نیست؛ اما اگر خوب مطالعه کرده باشید و مرور، کفایت می‌کنه و برای پوشش مطالب درحد کاربردی مناسبه.

سوالات بخش Listening  و Reading در انتهای کتاب به‌صورت مجزا و با رعایت تنوع و پوشش موضوعات آورده شده و فایل صوتی اون از طریق اسکن کردن کیوآرکدی که براتون قرار دادند قابل دسترسیه.

آزمون تشریحی تشریحی جیبی زبان انگلیسی یازدهم خیلی سبز

به‌جهت جمع‌بندی آموخته‌ها و یادگرفته‌ها و این‌که فضای امتحان نوبت دی‌ماه و امتحان نهایی رو بتونید برای خودتون شبیه‌سازی و فراهم کنید، ۳تا آزمون تشریحی (نوبت اول و نوبت دوم) با سوالات متنوع و تفکیک‎شده به قسمت‌های مختلف که نمره‌ی هرکدوم‌شون مشخصه، آورده شده تا بخش سوالات این کتابچه رو تکمیل کنند.

پاسخنامه‌ی جیبی تشریحی زبان انگلیسی یازدهم خیلی سبز  

پاسخنامه‌ی این کتابچه کامل و تشریحی هست و تموم سوال‌ها (شامل تمرین‌های داخل درسنامه و سوال‌های امتحانی نمونه و آزمون نوبت ۱ و ۲ به‌همراه بخش شنیداری و درک مطلب) شامل پاسخ تشریحی و توضیحات کافی می‌شن.

خردید کتاب جیبی تشریحی زبان انگلیسی یازدهم خیلی سبز  

کتاب جیبی زبان انگلیسی یازدهم خیلی سبز

55,200 تومان
  • درسنامه کامل
  • سوالات تشریحی
  • پاسخنامه تشریحی
  • چاپ 1402

گلبرگ زبان انگلیسی یازدهم گل واژه

اگر از اون دسته دانش‌آموزایی هستید که کتاب کم‌حجم برای امتحان زبان می‌خواید و قصد دارید تمرکزتون روی حل کردن تمرین و نمونه سوال باشه، کتاب گلبرگ زبان انگلیسی یازدهم گل واژه می‌تونه یکی از انتخاب‎های شما باشه.

گلبرگ زبان انگلیسی یازدهم گل واژه یه کتاب امتحانیه سبک و کم‌حجمه که به اصل مطلب پرداخته و در دسته منابع امتحانی با درسنامه‌ی مروری قرار می‌گیره.

این کتاب در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ در ۷۷ صفحه توسط گروه مولفان انتشارات گل واژه آماده شده.

برای آشنایی بهتر شما با محتوای داخلی این کتاب در ادامه به تشریح بخش‌های شکل‌دهنده‌ی اون می‌پردازیم.

پرسش‌های گلبرگ تشریحی زبان انگلیسی یازدهم گل واژه

گلبرگِ زبان انگلیسی یازدهم تمرین‌ها و سوال‌های متعددی به‌تفکیک هر درس تالیف و ارائه کرده که دارای تعدادی کافی و سطح استاندارد مطابق با کتاب درسی و امتحاناته.

این کتاب از جهتِ دسته‌بندی سوال‌ها و تمرین‌های تشریحی و البته تنوعی که داره به دانش‌آموز کمک می‌کنه که پس از این‌که هر درس رو خوند و بررسی کرد، برای این‌که در ذهنش تثبیت کنه و مسلط بشه روی واژگان و گرامر درس مربوطه، چند سوال جواب بده و به‌صورت گام‌به‌گام برای امتحانا آماده بشه.

آزمون تشریحی گلبرگ زبان انگلیسی یازدهم گل واژه

از اهمیت جمع‌بندی کردن و شبیه‌سازی کردن امتحان در بازه‌ی نزدیک به برگزاری امتحان اصلی غافل نشید؛ چراکه تسلط و میزان یادگیری‌تون رو تقویت می‌کنه؛ به‌همین جهت به‌جز سوالات امتحانی تالیفی در این کتاب که به تفکیک هر درس آورده شده، امتحان شبیه‌ساز نوبت ۱ و ۲ هم قرار گرفته تا یادگرفته‌ها رو بسنجید و نکات مهم رو در قالب مهم‌ترین سوال‌های امتحانی مرور کنید. این امتحان‌ها نمره‌دار و مشابه برگه‌های امتحان نیم‌سال دی‌ماه و خردادماه‌اند.

پاسخنامه‌ی گلبرگ زبان انگلیسی یازدهم گل واژه

هر کتاب امتحانی و منبع کمک‌درسی به‌ویژه با رویکرد امتحان نهایی نیازمند پاسخ تشریحی و توضیحات کافی برای بررسی و سنجش عملکرد و نقاط قوت و ضعف در پاسخ دادن به سوالاته که یه داوطلب امتحانی ازش بهره‌ی لازم رو ببره

به‌همین جهت در کتاب گلبرگ، پس از هر دسته از نمونه سوال‌ها بخشی به ارائه‌ی پاسخ‌نامه‌ی تشریحی با توضیحات نسبتا مختصر اختصاص پیدا کرده و می‌تونید پاسخ درست هر سوال رو ببنید، و از کمیت و کیفیت پاسخ دادن به هر نوع پرسش آگاهی بیشتری به‌دست بیارید.

درسنامه‌ی گلبرگ زبان انگلیسی یازدهم گل واژه

در انتها چندین صفحه به ارائه‌ی درسنامه و توضیحات کلی و خلاصه؛ اما با دربرگرفتن مهم‌ترین نکات و اصل مطلب هر درس، پرداخته شده و مخاطب می‌تونه برای مرور، برای بازیابی خوانده‌ها و البته برای کسب توانمندی بیشتر جهت جواب دادن به سوالا ازش استفاده کنه.

خرید کتاب گلبرگ زبان انگلیسی یازدهم گل واژه

گلبرگ انگلیسی یازدهم گل واژه

76,000 تومان
  • چاپ 1402
  • ویژه امتحان نهایی

شب امتحان زبان انگلیسی یازدهم خیلی سبز

منبع امتحانی دیگه‌ای که می‌تونید استفاده کنید، یک کتابِ جزوه‌طورِ کم‌حجمه که اصل مطلب امتحانی زبان انگلیسی یازدهم رو بهتون ارائه داده. این کتاب در ۶۱ صفحه و سال تحصیلیِ ۱۴۰۳-۱۴۰۲ توسط آقای حمید خزایی تالیف و گردآوری شده و انتشارات خیلی سبز به چاپ و تکثیر رسوندش.

شب امتحان زبان انگلیسی یازدهم خیلی سبز شامل چندین امتحان و سوال‌های شبیه‌ساز امتحان نوبت ۱ و نوبت ۲ هست که زمان‌دار و بارم‌بندی‌‍شده هستند و پاسخنامه‌ی تشریحی کامل و درسنامه‌های خلاصه و درس‌به‌درسه. در ادامه هر قسمت از این منبع امتحانی رو به‌صورت کامل معرفی می‌کنیم.

امتحان‌های شب امتحان زبان انگلیسی یازدهم خیلی سبز

 مجموعا ۱۲ دوره سوال شبیه‌ساز به‌عنوان امتحان نیم‌سال اول و امتحان پایانِ سال تحصیلی در این کتاب آماده شدند که برخی از سوالات دارای نکات مشاوره‌ای و توضیحاتی برای بالاتر بردن دقت و تمرکز در پاسخ‌گویی‌اند.

همه‌ی امتحانات بارم‌بندی شده‌اند و به دو دسته‌ی امتحانات طبقه‌بندی‌شده (آزمون‌های ۱ و ۲ نیم‌سال اول و آزمون‌های ۵ تا ۸ نیم‌سال دوم) و طبقه‌بندی‌نشده (آزمون‌های ۳ و ۴ نیم‌سال اول و آزمون‌های ۹ تا ۱۲ نوبت دوم) تقسیم شدند.

امتحانات طبقه‌بندی‌شده یعنی امتحاناتی که سوالات به تفکیک فصول درسی آورده شدند و امتحانات طبقه‌بندی‌نشده مشابه امتحانات پایان‌سال به‌ترتیب و با مشخص بودن فصل‌های درسی نیستند.

پاسخنامه‌ی شب امتحان زبان انگلیسی یازدهم خیلی سبز

پاسخنامه‌ی درنظر گرفته‌شده برای تموم آزمون‌ها و بعد از آزمون شماره‌ی ۱۲ به‌صورت تشریحی با توضیحات کامل و دقیق آورده شده و بخش مفیدی برای مرور نکات ضروری و مطالب مهم امتحانیه و می‌تونید به‌راحتی نقاط قوت و ضعف‌تون در پاسخ دادن به پرسش‌ها رو با بررسی کمیت و کیفیت هر پاسخ بسنجید.

درسنامه‌ی شب امتحان زبان انگلیسی یازدهم خیلی سبز

در نهایت درسنامه‌ی توپِ شبِ امتحانی کتاب قرار گرفته. این درسنامه درس‌به‌درسه و بخش‌های مهم و ضروری هر درس رو به‌صورت چکیده و با بیانی ساده و صمیمانه توضیح داده.

خرید کتاب شب امتحان زبان انگلیسی یازدهم خیلی سبز

امتحان‌های زبان انگلیسی یازدهم اسفندیار

 چندین دوره امتحان نمره‌دار و زمان‌دار مشابه با امتحان نیم‌سال اول و نوبت دوم از دروس زبان انگلیسی یازدهم در این کتاب آماده و تالیف شده و در زمان پیش از امتحان اصلی می‌تونید با این امتحان‌ها شبیه‌سازی کنید و مهم‌ترین و محتمل‌ترین سوال‌های امتحانی رو جمع‌بندی کنید.

پاسخنامه‌ی زبان انگلیسی یازدهم اسفندیار

برای همه‌ی آزمون‌ها و سوالاتِ ارائه‌شده پاسخنامه‌ای تشریحی با توضیحات لازم و کامل تالیف شده و بخش آموزشی هم به‌حساب میاد چراکه از کمیت و کیفیت پاسخ درست هر پرسش به‌خوبی آگاه می‌شید و می‌تونید میزان عملکرد خودتون رو در پاسخ دادن به سوالات بررسی کنید.

درسنامه‌ی زبان انگلیسی یازدهم اسفندیار

درسنامه‌ی درنظر گرفته‌‍شده در این کتاب خلاصه و چکیده‌ای از مهم‌ترین نکات و مطالب درسی به‌صورت درس‌به‌درسه و بهتره که برای تثبیت آموخته‌ها و مرور یادگرفته‌ها استفاده بشه.

خرید کتاب زبان انگلیسی یازدهم اسفندیار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *