مقالات مشاوره ای

بهترین کتاب های امتحان نهایی ریاضی و آمار یازدهم 1403

بهترین کتاب های امتحان نهایی ریاضی و آمار یازدهم 1403

ریاضی و آمار یکی از درس‌های مهم، تخصصی و البته تمرینیِ رشته‌ی علوم انسانی به‌شمار میاد که در هر سه پایه‌ی تحصیلی دهم، یازدهم و دوازدهم ارائه می‌شه. این درس در مقطع یازدهم که اخیرا در زمره امتحانات نهایی قرار گرفته، زمان مطالعه و تمرین مناسبی رو از ابتدای سال تحصیلی یا از اواسطش تا فرا رسیدن زمان امتحان، می‌طلبه؛ تا با خیالی آسوده و حداکثر کردن میزان تسلط خودتون بر مفاهیم و سوالاتی که از مباحث مختلف این درس مطرح می‌شه، نمره‌ی کامل و بالتبع بهترین نتیجه رو برای معدل و رتبه‌ی کنکور، کسب کنید.

فرمول بیست ریاضی و آمار یازدهم گاج

اولین کتاب برای درس ریاضی و آمار در پایه‌ی یازدهم رشته‌ی انسانی که مطالعه، بررسی، تمرین و مرور آن علاوه‌بر کتاب درسی و جزوات کلاسی، خیلی مفید و کمک‌کننده‌ست، کتاب فرمول بیست از انتشارات گاج هست که توسط آقای امیر زراندوز مبتنی‌بر محتوا و ساختار کتاب درسی ریاضی و آمار یازدهم در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ تالیف شده و شامل بخش‌های آموزشی و درسنامه، پرسش‌های تشریحی و نمونه سوالات امتحانی، فیلم آموزشی و پاسخنامه‌ی تشریحی‌ هست. بخش آموزشی اون شامل درسنامه‌های تفکیک‌شده به بسته‌های آموزشی ارجاع‌داده‌شده به صفحات مربوطه در کتاب درسی، کامل، کاربردی و همراه با مثال و نکته‌ست؛ مجموعا ۴۰ صفحه درسنامه‌ی امتحانی در این کتاب وجود داره که کلیهء مباحث کتاب درسی رو بخش‌به‌بخش آموزش داده و در جهت تکمیل مطالعات و یادگیری دانش‌آموز، فیلم‌های آموزشی و شب امتحانی از مباحث این درس در قالب QR-Code قرار داده شده و به‌راحتی با تلفن همراه قابل اسکن کردنه. کیوآرکد فیلم‌های آموزشی هر درس بنابر موضوعات اون درس (بسته‌های آموزشی) مطابق با نوعِ تفکیک و دسته‌بندی درسنامه‌ها در شروع درسنامه‌ها قرار گرفته. بخش پرسش‌های تشریحی و نمونه سوالات امتحانی دربرگیرنده‌ی سوالات تالیفی و استاندارد به تفکیک هر مبحث و فصل درسیه و در نهایت برای شما امتحان شبیه‌ساز نوبت اول (دی‌ماه) و نوبت دوم (خردادماه/ نهایی) قرار گرفته که بارم‌بندی‌شده و شبیه به برگه‌های امتحانیه. برای این سوالات پاسخنامه‌ی تشریحی و کاملی که کمک‌کننده برای دونستن میزان و نحوه‌ی پاسخ دادن و نکات مهم امتحانیه به تفکیک پرسش‌های هر بخش قرار گرفته

ویژگی‌های کتاب فرمول بیست ریاضی و آمار یازدهم گاج

  • ویژه‌ی دانش‌آموزان علوم انسانی
  • ویژه‌ی امتحان نهایی
  • ویژه‌ی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲
  • مکمل کتاب درسی و جزوات کلاسی
  • قابل استفاده در طول سال تحصیلی و برای هر امتحان تشریحی
  • شامل درسنامه‌های یاددهنده، کاربردی، امتحانی و کامل به‌تفکیک هر درس (۴۰ صفحه درسنامه‌ی آموزشی)
  • شامل انواع پرسش‌های امتحانی- تشریحی به‌تفکیک هر درس (مجموعا ۲۴۰ سوال امتحانی)
  • شامل شبیه‌ساز امتحان دی‌ماه و خردادماه و کاربردی برای ایام امتحانات (مجموعا ۸ آزمون جامع)
  • شامل QR-Code حاوی فیلم‌های تدریس مباحث (مجموعا ۶ ساعت فیلم آموزشی ویژه‌ی شب امتحان)
  • شامل پاسخنامه‌ی تشریحی و کاربردی به‎ازای هر پرسش و برای هر امتحان به‌صورت تفکیک‌شده

خرید کتاب فرمول بیست ریاضی و آمار یازدهم گاج

ماجراهای من ‌و درسام ریاضی و آمار یازدهم خیلی سبز

دومین کتابی که برای یادگیری ریاضی و آمار یازدهم انسانی در سطح امتحانات نهایی مناسبه و از منابع امتحانی کامل برای این درسه، با عنوان ماجراهای من و درسام از انتشارات خیلی سبز به‌نوعی جایگزین برای اولین کتاب معرفی‌شده نیز هست. ماجراهای من و درسام با هدف آموزش مفهومی مباحث درسی و نزدیک کردن بچه‌ها به کسب نمره‌ی ۲۰ امتحانات، مطابق با جدیدترین تغییرات کتاب درسی از نظر محتوایی و ساختاری، تالیف شده و بیانی ساده و صمیمانه داره. از این کتاب از ابتدای سال تحصیلی یا بعد از اولین ترم می‌تونید استفاده کنید؛ اما در ایام امتحانات و یا در فرجه‌های امتحانی نمی‌تونید همه‌ی مطالب و سوالاتشو بررسی کنید؛ پس حواستون به این موضوع باشه و زمان مطالعه و تمرین خوبی برای این کتاب بذارید؛ درست مثل اولین کتاب معرفی‌شده برای امتحان نهایی درس ریاضی و آمار یازدهم.

این کتاب رو آقای امیر زراندوز (مولف کتاب فرمول بیست هم هستند)، در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ برطبق کتاب درسی و هرچه که برای یادگیری و موفقیت در امتحان ریاضی و آمار یازدهم نیاز دارید، تالیف شده و انتشارات خیلی سبز در ۱۳۶ صفحه به چاپ و تولید اون دست زده.

ماجراهای من و درسام ریاضی و آمار یازدهم تشکیل‌شده از درسنامه‌های کامل و بررسی ساده و واضحی از مباحث کتاب درسیه؛ انواع سوالات امتحانی تالیفی و گردآوری‌شده رو برای هر درس و مبحث پوشش می‌ده؛ پاسخنامه‌ی تشریحی برای همه‌ی پرسش‌ها داره و با امتحانات شبیه‌ساز دی‌ماه و خردادماه که مشابه برگه‌ی امتحانی و ۲۰ نمره‌ای هستند؛ در هر زمانی پیش از امتحان اصلی برای مخاطب کمک‌کننده و مفیده. (اگر نزدیک امتحان شده و این کتاب رو می‌خواید و وقت کافی برای مطالعه‌ی کلش ندارید؛ یا اگه خوب به مباحث و درسنامه‌ها مسلطید و فقط می‌خواید روی شبیه‌سازی امتحان متمرکز بشید، می‌تونید از بخش امتحانات شبیه‌ساز و نمونه سوالات امتحانیش استفاده کنید)

ویژگی‌های کتاب ماجراهای من ‌و درسام ریاضی و آمار یازدهم خیلی ‌سبز

  • تولید و چاپ در سال تحصیلی ‍۴۰۳-۱۴۰۲
  • ویژه‌ی دانش‌آموزان رشته‌ علوم انسانی در مقطع یازدهم
  • قابل استفاده به‌عنوان منبع مکمل کتاب درسی
  • منبع امتحانی کامل و ویژه‌ی امتحان نهایی
  • شامل درسنامه‌های کامل و تفکیک‌شده
  • شامل پرسش‌های امتحانی متنوع و تشریحی برای هر درس و مبحث
  • شامل امتحانات نوبت دی‌ماه و خردادماه دارای بارم‌بندی
  • شامل پاسخنامه‌ی تشریحی به‌ازای هر پرسش

خرید کتاب ماجراهای من ‌و درسام ریاضی و آمار یازدهم خیلی ‌سبز

پرسوال ریاضی و آمار یازدهم مهروماه

کتاب پرسوال ریاضی و آمار یازدهم انسانی از انتشارات مهروماه از دیگر منابع امتحانی کامل و از جمله کتاب‌های کمک‌درسی کاربردی و استاندارد در سطح نهاییه که می‌تونید برای یادگیری و تمرین درس ریاضی ازش استفاده کنید. این کتاب با رویکرد امتحان نهایی و آموزش‌محور خودش در ۱۲۰ صفحه و سال ۱۴۰۳ به چاپ رسیده و براساس ساختار و محتوای کتاب درسی توسط آقایون محمد منتظران و امیر زراندوز (مولف کتاب‌های فرمول بیست و ماجراهای من و درسام) تالیف و گردآوری شده. این کتاب شامل درسنامه‌های کامل به‌همراه نکات مشاوره‌ای، انواع مثال‌های آموزشی و بخش‌هایی برای بالا بردن دقت و تمرکزتون موقع مطالعه و تمرینه با عنوان تذکر! به‌جز این موارد و پس از این‌که تسلط خوبی روی مباحث و تئوری به‌دست آوردید، انواع سوالات امتحانی، به دو صورت تالیفی و جمع‌آوری‌شده (برگرفته از امتحان نهایی)، در شکل‌های متنوع و در حدودی که مباحث رو کامل پوشش بده، به‌علاوه‌ی بخشی با عنوان یک گام فراتر که به ارائه‌ی سوالات سخت‌تر از پرسش‌های امتحانی هر درس می‌پردازه و می‌تونید آموخته‌هاتون رو به چالش بکشید و سطح توانایی‌تون در حل مسائل رو ارتقاء ببخشید. آزمون‌ها بخش دیگه‌ای از کتاب پرسوال ریاضی ۲ انسانی مهروماه هستند که آزمون‌های جامع تشریحی و تمرینات مهم امتحانی به‌صورت بارم‌بندی‌شده و شبیه به برگه‌های امتحانی دارای زمان پاسخ‌گویی‌اند که شبیه‌سازی امتحانات (نوبت اول و نهایی) رو براتون آسون می‌کنند. در نهایت تموم پرسش‌های مطرح‌شده در این کتاب که تعدادشون به بیش از ۵۴۵تا می‌رسه، شامل حل‌المسائلی کامل و پاسخنامه‌ای تشریحی‌اند.

ویژگی‌های کتاب پرسوال ریاضی و آمار یازدهم مهروماه

  • چاپ سال ۱۴۰۳
  • مختص دانش‌آموزان یازدهم انسانی
  • ویژه‌ی امتحانات (میان‌ترم و پایان‌ترم به‌خصوص نهایی)
  • دارای درسنامه‌های کامل، مثال‌های یاددهنده و نکات مشاوره‌ای
  • دارای بیش از ۵۰۰ نمونه سوال (تشریحی متنوع و دسته‌بندی‌شده برای هر درس)
  • دارای آزمون‌های جامع نوبت اول و نوبت دوم تالیفی و بارم‌بندی‌شده
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی

خرید کتاب پرسوال ریاضی و آمار یازدهم مهروماه

سیر تا پیاز ریاضی و آمار یازدهم گاج

کتاب دیگه‌ای که برای یادگیری کامل و مفهومیِ مباحث ریاضی و آمار یازدهم پیشنهاد می‌شه، از مجموعه کتاب‌های سیرتاپیازِ انتشارات گاجه. این کتاب که به‌ویژه برای دانش‌آموزان با سطح ضعیف پیشنهاد می‌شه، برای افرادی که قصد دارند در کنار مطالعه و تمرین تشریحی، برای آزمون‌های تستی و کنکور هم آماده بشن، بسیار مفید و کاربردیه.

در این کتاب که مفاهیم، مباحث و هرچی که هدف آموزشی کتاب درسی ریاضی و آمار یازدهم بوده به بیانی علمی- ادبی و البته ساده و واضح ارائه شده، QR-Code فیلم‌های آموزشی و شب امتحانی از مباحث، نمونه سوالات امتحانی و پرسش‌های چهارگزینهای به‌همراه پاسخنامه‌ی تشریحی و کاملی به‌ازای کلیه‌ء پرسش‌های تشریحی و تستی و البته همانند اونا به‌صورت تفکیک‌شده برای هر درس و مبحث قرار گرفته و تضمین‌کننده‌ی موفقیت شما در امتحان نهایی و کنکوره.

سیرتاپیاز ریاضی و آمار یازدهم رو همانند دو کتاب قبلی آقای امیر زراندوز تالیف کردند؛ در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ آماده شده و در ۱۸۴ صفحه توسط انتشارات گاج به چاپ و تکثیر رسیده.

این کتاب رو بایستی از ابتدای سال تحصیلی یا حداکثر از اواسط اون شروع کنید تا به مطالعه‌ی کامل و مرور و تسلط پیدا کردن بر مباحث برسید و اگر فقط قصد آمادگی برای امتحانات پایان نیم‌فصل‌های آموزشی رو دارید، می‌تونید از تست‌ها و مثال‌های چهارگزینه‌ای در بطن درسنامه‌ها گذر کنید و تمرکز خودتونو روی مطالعه‌ی درسنامه‌ها و بررسی مثال‌ها و نمونه سوالات تشریحی- امتحانی بذارید.

ویژگی‌های کتاب سیر تا پیاز ریاضی و آمار یازدهم گاج

  • چاپ شده در سال ۱۴۰۲
  • ویژه‌ی دانش‌آموزان یازدهم انسانی
  • ویژه‌ی افرادی که قصد مطالعه‌ی تستی و کنکوری دارند
  • ویژه‌ی افرادی که قصد آمادگی در امتحانات تشریحی کلاسی و نهایی را دارند
  • ویژه‌ی دانش‌آموزان دارای سطح و پایه‌ی ضعیف و نیازمند به یادگیری عمقی
  • دارای درسنامه‌های کامل و مفهومی از تمامی مباحث ریاضی و آمار یازدهم (آموزش دروس در ۹ قسمت)
  • دارای مثال‌های آموزشی و یاددهنده در دل درسنامه‌ها به‌صورت تستی و تشریحی (مجموعا ۸۴ مثال تشریحی و چهارگزینه‌ای)
  • دارای نمونه سوالات تشریحی- امتحانی و تست‌های کنکوری به‌‎تفکیک هر درس (مجموعا ۱۰۰ پرسش تشریحی و ۳۵۰ پرسش چهارگزینه‌ای)
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی و بررسی کامل جواب‌های سوالات
  • دارای QR-Code فیلم‌های آموزشی از مباحث درسی (مجموعا ۱۰ ساعت فیلم تدریس)

خرید کتاب سیر تا پیاز ریاضی و آمار یازدهم گاج

کتاب ریاضی و آمار یازدهم انسانی سیر تا پیاز گاج

278,800 تومان
  • چاپ 1403 مناسب سال تحصیلی 1403- 1404
  • اموزش مفاهیم درسی
  • دارای سوالات تستی
  • سوالات مربوط به کنکور

بانک نهایی ریاضی و آمار یازدهم خیلی سبز

از بهترین منابع نمونه سوال مناسب برای تمرین کردن درس ریاضی و آمار یازدهم انسانی در طول سال تحصیلی و از جمله منابع امتحانی استاندارد و کم‌حجم که می‌تونید تهیه کنید، کتاب بانک نهایی از انتشارات خیلی سبز هست که در ۸۸ صفحه و سال ۱۴۰۲ تالیف و به چاپ رسیده. مولف این کتاب آقای فرشاد پورالیاس هستند که مطابق با هدف و رویکرد امتحان نهایی و ساختار و محتوای کتاب درسی ریاضی و آمار ۲ به آماده‌سازی و گردآوری این کتاب اقدام کردند. بانک نهایی ریاضی و آمار یازدهم انسانی، مجموعا ۵۴۷ پرسش دسته‌بندی‌شده، استاندارد و امتحانی در قالب سه فصل درسی ارائه کرده؛ که پس از آخرین سوال، درسنامه و پاسخنامه‌ی تشریحی برای بررسی نکات مهم، برای مرور مباحث و فرمول‌ها و برای سنجش عملکردتون در پاسخ‌گویی و حل مسائل کاربرد دارند. این قسمت باهم تالیف و ارائه شده و می‌تونید همزمان که صحت‌سنجی می‌کنید یا اشتباهات احتمالی‌تون رو پیدا می‌کنید، مباحث آموزشی مرتبط باهاش رو هم بخونید. درسنامه خلاصه؛ اما به شیوه‌ای مفید و کاربردی بیان شده و پاسخنامه به مثابه‌ی یک حل‌المسائل کامل و دقیقه. در نهایت در بخش انتهایی کتاب مشابه با یک ضمیمه، ۴ دوره نمونه سوال مهم امتحانی بارم‌بندی‌شده، تالیفی و مطابق با برگه‌های امتحانی از مباحث نوبت ۱ و نوبت ۲ (نهایی) در اختیارتون قرار گرفته؛ تا هم جمع‌بندی کنید و هم امتحان اصلی رو شبیه‌سازی کنید.

ویژگی‌های کتاب بانک نهایی ریاضی و آمار یازدهم خیلی سبز

  • تالیف در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳
  • چاپ سال ۱۴۰۲
  • ویژه‌ی دانش‌آموزان یازدهم انسانی
  • مناسب برای استفاده در طول سال تحصیلی
  • ویژه‌ی امتحانات کلاسی میان‌ترم و پایان‌ترم (نوبت اول و نهایی)
  • دارای بیش از ۵۰۰ پرسش امتحانی تفکیک‌شده
  • دارای ۴ دوره امتحان بارم‌بندی‌شده برای شبیه‌سازی امتحان دی‌ماه و خردادماه
  • دارای درسنامه‌های امتحانی و مروری
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی و کامل

خرید کتاب بانک نهایی ریاضی و آمار یازدهم خیلی سبز

غول امتحان ریاضی و آمار یازدهم مبتکران

یکی از کتاب‌های پرسش‌محور و امتحانی برای درس ریاضی و آمار ۲ انسانی، کتاب غول امتحان از انتشارات مبتکران هست که با رویکرد امتحان نهایی و با هدف ارائه‌ی یه بانک سوال قوی و غنی، برای این‌که در طول سال تحصیلی به‌صورت مستمر تمرین کنید و در زمان امتحانات مهم‌ترین سوالات رو بررسی کنید و از خودتون امتحان بگیرید، طراحی و تالیف شده. این کتاب رو آقایون جابر عامری و عبدالامیر عباس‌زاده در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ تالیف کردند و انتشارات مبتکران در ۱۲۰ صفحه اونو چاپ کرده. غول امتحان ریاضی یازدهم انسانی مبتکران شامل درسنامه‌های خلاصه و کاربردی، انواع پرسش‌های تشریحی و استاندارد برای هر درس و فصل آموزشیه و کلیه‌ء مباحث مهم رو پوشش می‌ده. سوالات این کتاب به‌صورت ایستگاه‌های تمرین (تمرینات درس‌به‌درس)، اردوهای تدارکاتی (آزمون‌های تشریحی) و شبیه‌ساز امتحان نوبت اول و نوبت دوم، دراومدند و شما قدم‌به‌قدم می‌تونید میزان تسلط‌تون رو افزایش بدید و در نهایت برای جمع‌بندی و محک زدن توانایی‌تون در حل مسائل به سراغ آزمون‌های تشریحی شبیه‌ساز که بارم‌بندی‌شده و مشابه با امتحان نوبت اول و نوبت دوم هستند برید. در نهایت پاسخنامه‌ای تشریحی به‌مثابه‌ی یه حل‌المسائل کامل و آموزشی برای سنجش عملکردتون تالیف شده و می‌تونید نوع و شیوه‌ی پاسخ‌دهی در سطح امتحان نهایی رو هم به‌خوبی متوجه بشید.

ویژگی‌های کتاب غول امتحان ریاضی و آمار یازدهم مبتکران

  • تالیف شده در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳
  • ویژه‌ی امتحانات کلاسی و نهایی
  • مناسب برای استفاده در طول سال تحصیلی و زمان امتحانات
  • پرسش‌محور
  • ارائه‌ی سوالاتی در قالب ایستگاه‌های تمرین، اردوهای تدارکاتی و شبیه‌ساز امتحان
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی و درسنامه‌ی خلاصه و کاربردی

خرید کتاب غول امتحان ریاضی و آمار یازدهم مبتکران

پرسمان ریاضی و آمار یازدهم گاج

کتاب آخری که جزو منابع امتحانی کامل‌تر برای درس ریاضی و آمار یازدهمه و بهتره که از آغاز سال تحصیلی یا حداکثر از میانه‌ی اون مورد استفاده، مطالعه و بررسی قرار بگیره، کتابیه با عنوان پرسمان از سری کتا‌ب‌های کاربردی و امتحانی گاج که مطالب درسی رو مطابق با محتوای آموزشی کتاب‌های درسی و استانداردهای امتحانی ارائه می‌ده. البته توجه داشته باشید که این سری کتاب‌ها دو سه سالیه چاپ نمی‌شن؛ اما همچنان منبع اقتصادی و قابل استفاده برای امتحانات به‌شمار میان.

پرسمان ریاضی و آمار یازدهم گاج رو آقای مهدی نصراللهی در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ مطابق با محتوا و ساختار کتاب درسی آماده کردند و این کتاب در ۱۲۰ صفحه و با درسنامه‌های کاربردی و توضیحات به‌اندازه برای مباحث ریاضی و آمار یازدهم، مثال‌های آموزشی در بین درسنامه‌ها، بانک سوالات امتحانی و پرسش‌های تشریحی برای هر مبحث و درس، نمونه سوالات امتحانی در قالب امتحانات شبیه‌ساز دی‌ماه و خردادماه به‌صورت بارم‌بندی‌شده و پاسخنامه‌ی تشریحی برای کلیهء پرسش‌ها، در سال ۱۴۰۰ به چاپ رسیده.

ویژگی‌های کتاب پرسمان ریاضی و آمار یازدهم گاج

  • چاپ در سال ۱۴۰۰
  • ویژه‌ی دانش‌آموزان پایه‌ی یازدهم تحصیلی در رشته‌ی علوم انسانی
  • کتابی کاربردی و قابل استفاده در طول سال تحصیلی
  • منبع امتحانی با حجمی متوسط و قابل استفاده برای ایام امتحانات
  • دارای درسنامه‌های ویژه‌ی امتحان همراه با مثال‌های یاددهنده و به‌صورت تفکیک‌شده
  • دارای سوالات امتحانی تالیفی به‌ازای هر درس و مبحث به‌عنوان بانک نمونه سوال برای استفاده در طول سال تحصیلی
  • دارای امتحانات دی‌ماه و خردادماه ۲۰ نمره‌ای به‌عنوان شبیه‌ساز امتحان اصلی
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی و کامل برای کلیهء پرسش‌ها

خرید کتاب پرسمان ریاضی و آمار یازدهم گاج

کتاب ریاضی و آمار یازدهم انسانی پرسمان گاج

51,660 تومان
  • چاپ 1400
  • درسنامه کامل و کاربردی
  • نمونه سوالات امتحانی
  • پاسخنامه کامل تشریحی

شب امتحان ریاضی و آمار یازدهم خیلی سبز

اولین منبع امتحانی کم‌حجم برای درس ریاضی و آمار یازدهم که در فصل امتحانات و فرجه‌های مطالعاتی امتحانات قابل استفاده‌ست و البته به‌شدت کاربردی و مفید، با عنوان شب امتحان از مجموعه کتاب‌ها و منابع امتحانی انتشارات خیلی سبز هست که مناسب برای هر سطحی به‌شمار میاد. درنظر داشته باشید که خیلی بهتره کتاب درسی و جزوات کلاسی این درس رو به‌خوبی مطالعه کرده و تمرینات و مرور رو فراموش نکرده باشید؛ و برای تقویت و تثبیت آموخته‌ها و کم کردن استرس‌تون پیش از امتحان اصلی به سراغ شب امتحان بیاید.

شب امتحان ریاضی و آمار یازدهم خیلی سبز در ۴۰ صفحه و سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ تالیف و چاپ شده و گردآورنده‌ی اون آقای امیر زراندوز هستند.

این کتاب/ جزوه‌ی امتحانی متشکل از امتحانات طبقه‌بندی‌شده و طبقه‌بندی‌نشده برای دو نوبت اول و دوم به‌صورت بارم‌بندی‌شده (مشابه با برگه‌های امتحانی ۲۰ نمره‌ای با زمان پاسخگویی)، پاسخنامه‌ی تشریحی و کامل به‌تفکیک هر آزمون و در انتها درسنامه‌ای خلاصه، کاربردی و امتحانی همراه با مثال‌های آموزشی به‌تفکیک هر درسه که حداقل یک‌ماه پیش از امتحان اصلی می‌تونید ازش استفاده کنید.

ویژگی‌های کتاب شب امتحان ریاضی و آمار یازدهم خیلی ‌سبز

  • تالیف و چاپ در سال ۱۴۰۲
  • ویژه‌ی امتحانات نهایی
  • ویژه‌ی دانش‌آموزان یازدهم رشته‎ی علوم انسانی
  • مناسب برای استفاده در ایام امتحانات
  • دارای ۱۲ امتحان بارم‌بندی‌شده برای امتحان دی‌ماه و خردادماه
  • دارای درسنامه‌های تفکیک‌شده، خلاصه و امتحانی و همراه با مثال برای هر مبحث
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی به‌تفکیک هر امتحان

خرید کتاب شب امتحان ریاضی و آمار یازدهم خیلی ‌سبز

شب امتحان ریاضی و آمار یازدهم انسانی خیلی سبز

48,970 تومان
  • سوالات امتحانی نوبت اول و دوم
  • پاسخ نامه تشریحی
  • سوالات امتحانی مشابه
  • چاپ 1402

دیگر کتاب های شب امتحان یازدهم انسانی خیلی سبز

گلبرگ ریاضی و آمار یازدهم گل‌واژه

یکی از کتاب‌های کمک‌درسی و منابع امتحانی برای درس ریاضی و آمار یازدهم مخصوص دانش‌آموزایی که قصد دارند در طول سال تحصیلی هم‌گام با مطالعاتشون تمرین هم داشته باشند و قدم‌به‌قدم برای هر درس و مبحث سوال حل کنند تا زمان امتحان با خیال راحت مرور و شبیه‌سازی انجام بدن، کتاب گلبرگ از منابع امتحانی انتشارات گل‌واژه‌ست که شامل سوالات امتحانی تالیفی و گردآوری‌شده از امتحانات مدارس برتر کشور به‌تفکیک هر درسه و این‌طور به مطالعه و تمرین شما نظم‌بخشی کرده؛ علاوه‌بر بانک سوالات هر درس، چند نمونه امتحان نوبت اول و دوم که مشابه امتحانات پایان‌ترم هستند به‌همراه پاسخنامه‌ی تشریحی و نسبتا خلاصه که برای تمامی پرسش‌های کتاب به‌صورت تفکیک‌شده ارائه شده و جهت مرور و تثبیت آموخته‌ها و نکات لازم هر مبحث، درسنامه‌ای خلاصه، دارای مثال‌های آموزشی و نکات مهم هر موضوع براساس محتوای آموزشی کتاب درسی تالیف شده و قرار گرفته و شما در ایام امتحانات می‌تونید آمادگی خودتون برای امتحان رو حداکثری کنید.

گلبرگ ریاضی و آمار یازدهم گل‌واژه در ۹۰ صفحه و سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ آماده و توسط آقایون فرزاد فرسوده و سعید حقیقت‌راد تالیف شده.

ویژگی‌های کتاب گلبرگ ریاضی و آمار یازدهم گل‌واژه

  • چاپ سال ۱۴۰۲
  • ویژه‌ی امتحانات نهایی
  • ویژه‌ی دانش‌آموزان یازدهم انسانی
  • مناسب برای استفاده در طول سال تحصیلی به‌عنوان منبع نمونه سوال برای دانش‌آموزان و دبیران
  • دارای طیف متنوع و گسترده‌ای از سوالات امتحانی برای هر درس
  • دارای درسنامه‌ی خلاصه و شب امتحانی به‌تفکیک هر درس، همراه با مثال
  • دارای نمونه امتحان نوبت اول و دوم به‌صورت بارم‌بندی‌شده
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی با عباراتی نسبتا کوتاه

خرید کتاب گلبرگ ریاضی و آمار یازدهم گل‌واژه

گلبرگ ریاضی و آمار یازدهم گل واژه

92,000 تومان
  • چاپ 1402
  • ویژه امتحان نهایی

ریاضی و آمار یازدهم بنی هاشمی خامنه

بنی هاشمی خامنه از دیگر انتشارات منابع امتحانی و کمک‌درسیه که کتاب‌های کم‌حجم و جزوه‌مانندی رو برای درس‌های مختلفی از جمله ریاضی و آمار پایه‌ی یازدهم تالیف و منتشر کرده تا دغدغه‌ی دانش‌آموزا در ایام امتحانا کم بشه و به حداکثر میزان تسلط بر مباحث درسی برسند.

ریاضی و آمار یازدهم بنی هاشمی که دربرگیرنده‌ی چندین دوره امتحان با سوالات پیشنهادی و استاندارد از سرفصل‌های ریاضی و آمار ۲ به‌صورت بارم‌بندی‌شده و مشابه با برگه‌های امتحانی، به‌همراه درسنامه‌های خلاصه و یاددهنده از مباحث به‌تفکیک هر درس به‌شکلی کاملا کاربردی و امتحانی و البته پاسخنامه‌ای تشریحی برای تمامی آزمون‌هاست، توسط آقایون فرزاد صفرپور و محمود پیرواولیاء مطابق با کتاب درسی تالیف و به‌وسیله‌ی انتشارات بنی هاشمی در ۵۴ صفحه به چاپ رسیده.

ویژگی‌های کتاب ریاضی و آمار یازدهم بنی هاشمی خامنه

  • ویژه‌ی امتحانات نوبت اول و نوبت دوم
  • ویژه‌ی دانش‌آموزان یازدهم انسانی
  • دربرگیرنده‌ی چند دوره امتحان نوبت اول و نوبت دوم با سوالات پیشنهادی به‌صورت بارم‌بندی‌شده
  • شامل درسنامه‌های کاربردی و خلاصه از هر مبحث
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی به‌ازای هر دوره امتحان

خرید کتاب ریاضی و آمار یازدهم بنی هاشمی خامنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *