مقالات مشاوره ای

بهترین کتاب های امتحان نهایی زیست یازدهم 1403

بهترین کتاب های امتحان نهایی زیست یازدهم 1403

از مهم‌ترین درس‌های رشته‌ی علوم تجربی، درس زیست‌شناسی هست که در سال‌های دهم، یازدهم و دوازدهم تدریس و ارائه می‌شه. این روزها که تاثیر نمرات امتحانات در کنکور قطعی و بسیار پررنگ شده؛ و بچه‌های یازدهمی هم در پایان سال تحصیلی باید در امتحانات هماهنگ کشوری شرکت کنند، رقابت برای کسب نمره‌ی کامل و دستیابی به بهترین نتیجه‌ی ممکن، سخت‌تر از قبل شده؛ اما ما در این مقاله به کمک شما اومدیم تا در وقت، هزینه و انتخاب شما صرفه‌جویی بشه و آمادگی کامل و لازم رو کسب کنید؛ چه‌طور؟ با انتخاب منبع مطالعاتی مناسب با شرایط و بودجه و زمان و نیازتون؛ پس این گفتار رو از دست ندید:

ماجراهای من ‌و درسام زیست‌شناسی یازدهم خیلی سبز

مجموعه‌ی ماجراهای من و درسام، کتب آموزش‌محور، کمک‌درسی و امتحانیِ انتشارات خیلی سبز هستند که براساس محتوای کتاب درسی، استانداردهای آموزش‌وپرورش و استانداردهای طراحی سوال امتحانی، تالیف شدند. کتاب ماجراهای من و درسام زیست‌شناسی یازدهم اولین کتابیه که برای کسب آمادگی لازم در امتحانات این درس پیشنهادش می‌دیم. کتاب ماجراهای من و درسام زیست یازدهم رو آقای عباس راستی‌بروجنی تالیف کردند و در ۳۱۹ صفحه و سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ توسط انتشارات خیلی سبز آماده و چاپ شده.

این کتاب شامل درسنامه‌های کامل، ساده و روون و دارای مثال‌های متنوع و یاددهنده در بطن توضیحات متن درسی‌ست. همچنین سوالات امتحانی متنوع، استاندارد و دارای تعداد کافی برای پوشش هر گفتار به‌همراه امتحانات بارم‌بندی شده برای نوبت اول و نوبت دوم در خودش جای داده که پاسخنامه‌ی تشریحی و کاملی هم دارند.

درسنامه‌ی کتاب ماجراهای من ‌و درسام زیست‌شناسی یازدهم خیلی ‌سبز

ماجراهای من و درسام درسنامه‌ای کامل به تفکیک هر فصل و گفتار کتاب درسی ارائه داده؛ که شامل مثال‌های یاددهنده و متنوع و تشریح متن کتاب درسیه. نکات مهم، تشریح و تفسیر شکل‌ها و پاسخ فعالیت‌های کتاب درسی هم بخش دیگه‌ای از قسمت درسنامه و آموزش این کتابه.

سوالات امتحانی کتاب ماجراهای من‌ و درسام زیست‌شناسی یازدهم خیلی ‌سبز

سوالات امتحانی از مهم‌ترین بخش‌های این کتاب و شامل پرسش‌هایی در سطح استانداردهای امتحان نهایی، تالیفی و متنوع برای پوشش کامل مفاهیم و گفتارهای هر فصل از کتاب درسی‌اند؛ که در دسته‌های پرسش‌های جای‌خالی، عبارت‌های مرتبط، پرسش‌های درست- نادرست، پرسش‌های تصویری، پرسش‌های تشریحی و پرسش‌های چندگزینه‌ای ارائه شده‌اند.

آزمون نوبت اول و دوم

آزمون‌‎های تشریحی پایان‌ترم بخش و شیوه‌ی دیگه‌ای از ارائه‌ی پرسش‌های امتحانیه. این قسمت در انتهای کتاب برای حداکثر کردن آمادگی مخاطب برای امتحان دی‌ماه یا خردادماه در قالب چند امتحان بارم‌بندی شده و استاندارد قرار گرفته.

پاسخنامه‌ی کتاب ماجراهای من ‌و درسام زیست‌شناسی یازدهم خیلی‌ سبز

برای هر بخش سوالات امتحانی که به تفکیک هر فصل و مبحث تالیف و ارائه شده، پاسخنامه‌ای تشریحی و کاربردی به فراخور نوع سوال تالیف شده و مطالعه و بررسی اون برای سنجش عملکرد خودتون توصیه می‌شه.

ویژگی‌های کتاب ماجراهای من ‌و درسام زیست‌شناسی یازدهم خیلی ‌سبز

  • ویژه‌ی دانش‌آموزان پایه‌ی یازدهم رشته‌ی علوم تجربی
  • براساس جدیدترین تغییرات محتوایی کتاب درسی
  • گزینه‌ی مکمل برای مطالعه‌ی کتاب درسی و جزوه‌ی کلاسی
  • ویژه‌ی امتحانات میان‌ترم و پایان‌ترم
  • شامل درسنامه‌های دقیق و تشریح کامل سرفصل‌های کتاب درسی
  • شامل سوالات امتحانی متنوع و استاندارد به تفکیک هر فصل
  • شامل سوالات شبیه‌ساز دی‌ماه و خردادماه
  • شامل پاسخنامه‌ی تشریحی و کاربردی

خرید کتاب ماجراهای من ‌و درسام زیست‌شناسی یازدهم خیلی ‌سبز

کتاب ماجراهای من و درسام زیست شناسی یازدهم تجربی خیلی سبز

208,330 تومان
  • درسنامه کامل
  • سوالات امتحانی هماهنگ
  • پاسخ نامه تشریحی
  • چاپ 1402

کتاب بانک نهایی زیست یازدهم خیلی سبز

این کتاب برای اون دسته از دانش‌آموزان که نیاز به درسنامه‌ی خاصی ندارند و صرفا می‌خوان مطالب رو مرور کنند و تمرکزشون بر بررسی انواع سوالات باشه، مناسبه. بانک نهایی زیست یازدهم از انتشارات خیلی سبز در ۱۹۱ صفحه و سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به چاپ رسیده و مولفان اون آقایون مالک‌اشتر اسفندیاری و موسی بیات هستند. بانک نهایی زیست ۲ خیلی سبز مطابق با ساختار و محتوای کتاب درسی و با رویکرد امتحان نهایی تالیف شده و برای هر درس تعدادی از سوالات تشریحی- امتحانی متنوع و استاندارد رو ارائه داده که خط‌به‌خط مطالب رو پوشش می‌دن. این سوالات شامل پاسخنامه‌ی تشریحی به‌همراه نمونه امتحان شبیه‌ساز و درسنامه‌های خلاصه‌اند.

پرسش‌های کتاب بانک نهایی زیست یازدهم خیلی سبز

در این کتاب برای هر درس، مجموعه‌ای از سوالات تشریحی، متنوع، استاندارد امتحانی و مهم هر گفتار، تالیف شده. برای هر دسته از سوالات نوشته شده که درسنامه و توضیحات مرتبط باهاشون در کدوم صفحه از کتابه و دسته‌بندی‌های جای خالی، درست/ نادرست، چهار گزینه‌ای، انتخاب واژه، تعریف کنید، پاسخ دهید، برقراری ارتباط و سوالات تصویری رو شامل می‌شه. بانک نهایی زیست یازدهم خیلی سبز مجموعا ۱۵۴۵ پرسش مهم امتحانی رو دربر می‌گیره.

درسنامه‌ و پاسخنامه‌ی کتاب بانک نهایی زیست یازدهم خیلی سبز

  پس از بخش پرسش‌های تشریحی، بخش درسنامه قرار گرفته که توام با پاسخنامه‌ی سوالاته؛ یعنی در یک بخش به‌تفکیک دروس و سوالات، هم درسنامه‌های خلاصه و مروری که البته تموم نکات مهم و محتوای اصلی رو همراه با جدول و تصویر و... دربر می‌گیره، قرار گرفته و هم پاسخ پرسش‌های هر درس. پاسخنامه به فراخور نوع پرسش، حدود و شیوه‌ی پاسخ‌دهی درست رو بهتون نشون می‌ده و یار کمکی بخش آموزشی و درسنامه‌های ارائه‌شده به‌حساب میاد.

آزمون نوبت اول و دوم

در بخش پایانی و به‌نوعی ضمیمه‌ی کتاب، ۶ دوره امتحان جامع تشریحی و ۲۰ نمره‌ای به‌عنوان شبیه‌ساز امتحانات دی‌ماه و نهایی تالیف شده تا ضمن جمع‌بندی مطالب و آموخته‌ها، سطح یادگیری‌تون رو محک بزنید و با شرایط برگه‌ی امتحانی بیشتر آشنا بشید.

ویژگی‌های کتاب بانک نهایی زیست‌شناسی یازدهم خیلی ‌سبز

  • ویژه‌ی امتحانات (قابل استفاده برای میان‌ترم و نوبت اول و نهایی)
  • ویژه‌ی دانش‌آموزان یازدهم تجربی
  • چاپ‌شده در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲
  • مطابق با محتوا و ساختار کتاب درسی
  • دارای بیش از ۱۵۰۰ پرسش تشریحی و امتحانی
  • دارای ۶ دوره امتحان شبیه‌ساز برای نوبت اول و نوبت دوم
  • دارای پاسخنامه‌ای تشریحی برای کلیه‌ء سوالات به‌همراه درسنامه‌های خلاصه

پرتکرار زیست‌شناسی یازدهم قلم‌چی

مجموعه کتاب‌های پرتکرار از انتشارات قلم‌چی، جزو منابع امتحانی و کمک‌درسی‌های پرسوال برای دروس از جمله زیست پایه‌ی یازدهمه. این کتاب درسنامه‌های نسبتا خلاصه، سوالات امتحانی مهم و دارای مرجع و نمونه امتحان به‌همراه پاسخنامه‌ی تشریحی‌ای رو در خودش جای داده و از شروع سال تحصیلی به‌عنوان یک گزینه‌ی مطالعات تکمیلی کتاب درسی زیست‌شناسی یازدهم یا منبع امتحانی و نمونه سوالات کامل در فصل امتحانات، قابل استفاده‌ست. کتاب پرتکرار زیست یازدهم قلم‌چی رو گروه مولفان کانون فرهنگی آموزش در ۱۸۴ صفحه آماده کردند.

درسنامه‌ی کتاب پرتکرار زیست‌شناسی یازدهم قلم‌چی

درسنامه‌ی تالیف شده در این کتاب خلاصه، کاربردی، مطابق با متن کتاب درسی و اون‌چه که در امتحانات و آزمون‌ها ملاک ارزیابی محسوب می‌شه ارائه شده و گزینه‌ی مکمل مطالعه‌ی کتاب درسی و جزوه‌ی کلاسی و بخش مناسبی برای مرور و جمع‌بندی اصلی‌ترین مفاهیم پیش از امتحان اصلی یا یادآوری نکات مهم پیش از پاسخ‌گویی به نمونه پرسش‌های امتحانیه.

سوالات امتحانی کتاب پرتکرار زیست‌شناسی یازدهم قلم‌چی

سوالات امتحانی گردآوری یا تالیف شده در این کتاب به تفکیک مباحث هر سرفصل درسی و مطابق با استانداردهای امتحانی مدارسه. تعداد تکرار و سال ارائه‌ی اون سوال در امتحانات مدارس ذکر شده و به این مورد که مربوط به چه بخشی از کتاب درسی‌اند اشاره گردیده.

پاسخنامه‌ی کتاب پرتکرار زیست‌شناسی یازدهم قلم‌چی

پاسخنامه‌ی این کتاب به‌صورت تشریحی و کامل به‌گونه‌ای که شیوه‌ و میزان جواب‌دهی به سوالات رو به‌خوبی درک کنید و متوجه بشید، تالیف شده.

ویژگی‌های کتاب پرتکرار زیست‌شناسی یازدهم قلم‌چی

  • ویژه‌ی دانش‌آموزان پایه‌ی یازدهم رشته‌ی علوم تجربی
  • ویژه‌ی امتحانات میان‌ترم و پایان‌ترم (دی‌ماه و خردادماه)
  • مناسب برای استفاده در طول سال تحصیلی برای داشتن نمونه سوالات متعدد
  • دارای درسنامه‌های تفکیک شده، کاربردی، مفید و خلاصه
  • دارای پاسخنامه‎ی تشریحی و کامل

خرید کتاب پرتکرار زیست‌شناسی یازدهم قلم‌چی

شب ‌امتحان زیست‌شناسی یازدهم خیلی‌ سبز

از منابع ویژه‌ی امتحان برای درس زیست پایه‌ی دهم که اتفاقا کم‌حجم باشه و مهم‌ترین سوالات امتحانی رو در قالب آزمون‌های تشریحی نوبت دی‌ماه و خردادماه پوشش بده، جزوه‌ی امتحانی شب امتحان از انتشارات خیلی سبزه. شب امتحان زیست یازدهم رو آقایان موسی بیات و جمال نیکنام مطابق با کتاب درسی جدید در سال ۱۴۰۲ گردآوری کردند و این جزوه با ۱۲ امتحان بارم‌بندی شده، پاسخنامه‌ی تشریحی و درسنامه‌ی ویژه‌ی خلاصه‌خوانی در ۶۰ صفحه به چاپ رسیده.

آزمون‌های جزوه‌ی شب امتحان زیست‌شناسی یازدهم خیلی‌ سبز

‍۱۲ دوره امتحان تشریحی و ۲۰ نمره‌ای که نکات مشاوره‌ای دارند، گفتارهای هر فصل از فیزیک رو به‌خوبی پوشش می‌دن، سطح پرسش‌هاشون استاندارد و مطابق با محتوای کتاب درسیه، طبقه‌بندی شده (فصل‌بندی شدن سوالات هر امتحان) و طبقه‌بندی نشده (مشابه امتحانات معلمان و کلاس‌های درس) هستند و در نهایت یک‌سوم اونا برای امتحان نوبت اول و دوسوم باقی‌مونده با پوشش کل کتاب درسی برای امتحان خردادماه و نوبت دومه، شب امتحان زیست یازدهم رو شکل می‌دن.

پاسخنامه‌ی تشریحی جزوه‌ی شب امتحان زیست‌شناسی یازدهم خیلی‌ سبز

پاسخنامه‌ی هر آزمون به‌صورت تفکیک شده و البته تشریحی و کامل برای هر پرسش امتحانی تالیف شده و بخش میانی شب امتحان رو تشکیل می‌دن.

درسنامه‌ی جزوه‌ی شب امتحان زیست‌شناسی یازدهم خیلی ‌سبز

درسنامه‌ی توپ عنوان آخرین قسمت از شب امتحان زیست یازدهمه که اختصاص پیدا کرده به درسنامه‌های تفکیک‌شده، تالیفی و نسبتا خلاصه از مفاهیم و محتوای کتاب درسی و سرفصل‌های اون. این درسنامه برای مطالعه‌ی شب امتحانی، مرور یا جمع‌بندی متون درسی بسیار کاربردی و لازمه.

ویژگی‌های جزوه‌ی شب امتحان زیست‌شناسی یازدهم خیلی ‌سبز

  • ویژه‌ی رشته‌ی علوم تجربی و دانش‌آموزان پایه‌ی یازدهم
  • منطبق‌بر کتاب درسی زیست ۱۱ در سال تحصیلی ۴۰۳-۴۰۲
  • تالیف شده برای فصل امتحانات
  • دارای ۱۲ دوره امتحان ۲۰ نمره‌ای
  • امتحانات بارم‌بندی شده طبقه‌بندی شده و طبقه‌بندی نشده برای نوبت دی‌ماه و خردادماه
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی به تفکیک هر آزمون
  • دارای درسنامه‌ی کاربردی، خلاصه و به تفکیک هر فصل

خرید جزوه‌ی شب امتحان زیست‌شناسی یازدهم خیلی ‌سبز

شب امتحان زیست شناسی یازدهم تجربی خیلی سبز

48,970 تومان
  • سوالات امتحانات نوبت اول و دوم
  • پاسخ نامه تشریحی
  • درسنامه کافی
  • چاپ 1402

دیگر کتاب های شب امتحان یازدهم تجربی خیلی سبز

گلبرگ زیست‌شناسی یازدهم گل‌واژه

کتاب کمک‌درسی- امتحانی گلبرگ از انتشارات گل‌واژه از منابع باقدمت در عرصه‌ی کسب آمادگی برای امتحانات دی‌ماه و خردادماه در دروس مختلف هست که یک مجموعه نمونه سوال امتحانی به‌حساب میاد. در این کتاب که برای درس زیست‌شناسی پایه‌ی یازدهم حجمش به 86 صفحه می‌رسه، پرسش‌های امتحانی به تفکیک هر فصل و باتوجه به آخرین و جدیدترین محتوای کتاب درسی تالیف شده؛ همچنین پاسخنامه‌ی تشریحی و نسبتا خلاصه برای کلیه‌ی پرسش‌ها، نمونه امتحان بارم‌بندی شده و درسنامه‌ی خلاصه در گلبرگ زیست یازدهم ارائه شده است. مولف کتاب مذکور آقای عباس کولیوند هستند.

آزمون‌ها و سوالات امتحانی گلبرگ زیست‌شناسی یازدهم گل‌واژه

سوالات امتحانی به تفکیک هر فصل تالیف شده که دارای سطح استاندارد و تعداد کافی برای پوشش مطالب درسی هر گفتار و فصل از محتوای کتاب درسیه. در انتها چند دوره امتحان تشریحی بارم‌بندی شده مناسب برای مفاهیم و مطالبی که در امتحان دی‌ماه و در نهایت خردادماه مطرح می‌شن، تالیف و قرار داده شده.

پاسخنامه‌ی تشریحی گلبرگ زیست‌شناسی یازدهم گل‌واژه

پاسخنامه‌ تالیف شده برای تک‌تک پرسش‌های امتحانی هر فصل به‌صورت تشریحی و نسبتا خلاصه ارائه شده و می‌تونید عملکرد خودتونو بعد از پاسخ‌گویی به پرسش‌ها بسنجید.

درسنامه‌ی گلبرگ زیست‌شناسی یازدهم گل‌واژه

درسنامه به‌صورت خلاصه و چکیده مطالب کتاب درسی و گفتارها رو در قالب فلش‌کارت‌های ویژه‌ی مطالعه‌ی شب امتحانی و مرور نکات مهم درسی تالیف و آماده کرده و در انتهای گلبرگ زیست یازدهم قرار داره.

ویژگی‌های گلبرگ زیست‌شناسی یازدهم گل‌واژه

  • ویژه‌ی دانش‌آموزان پایه‌ی یازدهم رشته‌ی علوم تجربی
  • ویژه‌ی امتحانات میان‌ترم و پایان‌ترم
  • ویژه‌ی استفاده در طول سال تحصیلی به‌عنوان منبع مناسب نمونه سوال‌های متنوع برای دانش‌آموزان و دبیران
  • دارای انواع سوالات امتحانی مهم به تفکیک هر فصل
  • دارای پاسخنامه به‌صورت تشریحی نسبتا خلاصه
  • دارای امتحان نوبت ۱ و ۲
  • دارای درسنامه‌ی خلاصه و کاربردی ویژه‌ی مرور و جمع‌بندی

خرید گلبرگ زیست‌شناسی یازدهم گل‌واژه

گلبرگ زیست شناسی یازدهم گل واژه

124,000 تومان
  • چاپ 1402
  • ویژه امتحان نهایی

جزوه امتحانی زیست‌شناسی یازدهم اسفندیار

انتشارات اسفندیار از جمله ناشران فعال و با سابقه در عرصه‌ی چاپ کتب و جزوات کمک‌درسی و امتحانیه. جزوه‌ی امتحانی زیست یازدهم اسفندیار یکی از منابع کم‌حجم و آزمون‌محور مناسب برای امتحان دی‌ماه یا خردادماه این درسه که شامل بیش از ۱۰ دوره آزمون تشریحی بارم‌بندی شده، پاسخنامه‌ی تشریحی و درسنامه‌ی خلاصه تفکیک شده است. این کتاب/ جزوه رو آقای علی تبار مطابق با سرفصل‌های آموزشی و محتوای کتاب درسی در ۷۶ صفحه گردآوری کردند.

آزمون‌های جزوه‌ی امتحانی زیست‌شناسی یازدهم اسفندیار

چندین دوره امتحان تشریحی و بارم‌بندی شده به‌عنوان شبیه‌ساز آزمون دی‌ماه یا خردادماه، اصلی‌ترین بخش زیست یازدهم اسفندیار رو شکل می‌دن.

پاسخنامه‌ی تشریحی جزوه‌ی امتحانی زیست‌شناسی یازدهم اسفندیار

زیست یازدهم اسفندیار پاسخنامه‌ای تشریحی و کامل به‌ازای هر پرسش و به تفکیک هر آزمون امتحانی داره که به شما در یادگیری و مرور جواب درست کمک می‌کنه.

درسنامه‌ی جزوه‌ی امتحانی زیست‌شناسی یازدهم اسفندیار

درسنامه‌ای به‌شکل فلش‌کارت در انتهای این جزوه قرار گرفته که شامل خلاصه مطالب درسی به‌صورت تفکیک شده‌ست.

ویژگی‌های جزوه‌ی امتحانی زیست‌شناسی یازدهم اسفندیار

  • ویژه‌ی دانش‌آموزان پایه‌ی یازدهم رشته‌ی تجربی
  • یژه‌ی امتحانات نوبت اول و نوبت دوم
  • دارای چند دوره امتحان ۲۰ نمره‌ای
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی و تفکیک شده
  • دارای درسنامه‌ی خلاصه به‌شکل فلش‌کارت

خرید جزوه‌ی امتحانی زیست‌شناسی یازدهم اسفندیار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *