مقالات مشاوره ای

بهترین کتاب های امتحان نهایی شیمی یازدهم 1403

بهترین کتاب های امتحان نهایی شیمی یازدهم 1403

شیمی از دروس تخصصی و پراهمیت رشته‌های علوم تجربی و ریاضی- فیزیکه که در مقاطع دهم تا دوازدهم تدریس می‌شه. این روزها با نهایی شدن امتحانات پایه‌ی یازدهم و تاثیر دوچندان نمرات امتحانی دروس، به‌ویژه شیمی، در نتیجه‌ی کنکور، انتخاب یه منبع مطالعاتی مناسب و یه کتاب کمک‌درسی- امتحانی استاندارد که بنابر نیاز و شرایط‌تون باشه، بسیار مهمه؛ ازین روی به معرفی و تحلیل کتاب‌های تشریحی- امتحانی درس شیمی یازدهم برای دانش‌آموزان یازدهم تجربی و ریاضی پرداختیم تا با یه انتخاب درست، بهترین نتیچه رو کسب کنید.

فرمول بیست شیمی یازدهم گاج

کتاب فرمول بیست شیمی ۲ گاج، از جمله کامل‌ترین منابع امتحانی این درسه که برای امتحانات نیم‌ترم، کلاسی، نوبت اول (دی‌ماه) و به‌ویژه نوبت دوم (نهایی- هماهنگ کشوری)، طراحی، تالیف و منتشر شده. این کتاب در سال ۱۴۰۳ به چاپ رسیده و مولف اون آقای امیرحسین کریمی هستند که در ۳۵۲ صفحه، مطابق با رویکرد و سطح امتحان نهایی و سرفصل‌های کتاب درسی این کتاب رو گردآوری کردند.

درسنامه‌ی کتاب فرمول بیست شیمی یازدهم گاج

این کتاب بخش آموزشی کاملی داره که متشکل از درسنامه‌های درس‌به‌درس همراه با فیلم آموزشی مباحثه که به‌صورت کیوآرکد در اختیارتون قرار گرفته. درسنامه‌ها به‌خوبی موضوعات و مباحث رو شرح می‌دن و نکات مهم امتحانی رو شامل می‌شن. برای آموزش بهتر، هر فصل درسی به چند بسته‌ی آموزشی تقسیم شده و برای این‌که مفهومی‌تر مطالب رو بخونید و به‌خاطر بسپارید از بخش‌هایی با عنوان سین‌جیم (سوال و جواب‌های متعدد مرتبط با هر موضوع) بهره برده.

سوالات امتحانی کتاب فرمول بیست شیمی یازدهم گاج

هر بسته‌ی آموزشی مرتبط با هر فصل درسی، شامل پرسش‌های تشریحی و متنوعیه که در سطح امتحانات نهایی تالیف شدند و به صفحات مرتبط در کتاب درسی ارجاع داده شدند تا ضمن مطالعه و بررسی کتاب درسی، این پرسش‌ها رو بنابر موضوعات و صفحات کتاب درسی، بخونید و جواب بدید. مجموع سوالات متنوعی که در کل کتاب و برای پوشش خط‌به‌خط مباحث ارائه شده، به بیش از ۱۰۰۰ تا می‌رسه.

آزمون نوبت اول و دوم

در بخش پایانی کتاب و برای جمع‌بندی آموخته‌ها و البته از همه‌ مهم‌تر، شبیه‌سازی کردن امتحان نوبت اول و نهایی، ۲ دوره امتحان تشریحی و بارم‌بندی‌شده به دو صورت تفکیک‌شده و تفکیک‌نشده، آماده شده تا ضمن تموم کردن درس‌ها، مهم‌ترین مطالب و سوالات امتحانی رو دوره کنید.

پاسخنامه‌ی کتاب فرمول بیست شیمی یازدهم گاج

کلیهء پرسش‌های این کتاب، پاسخنامه‌ی تشریحی، دقیق و حل‌المسائل کاملی دارند که به شما در بررسی پاسخ‌هاتون یا حتی فراگرفتن شیوه‌های پاسخ‌دهی و حل سوالات، کمک می‌کنند.

ویژگی‌های کتاب فرمول بیست شیمی یازدهم گاج

  • ویژه‌ی دانش‌آموزان پایه‌ی یازدهم رشته‌های علوم تجربی و ریاضی- فیزیک
  • منطبق با محتوا و سرفصل‌های کتاب درسی
  • چاپ شده در سال ۱۴۰۳
  • کتابی آموزش‌محور و امتحانی
  • مناسب برای مطالعه‌ به‌صورت خودخوان
  • دارای ۱۲۰ صفحه درسنامه‌ی کامل با رویکرد امتحانی
  • دارای بیش از ۱۰۰۰ پرسش تشریحی- امتحانی
  • دارای ۲ دوره نمونه سوال امتحانی به‌صورت بارم‌بندی‌شده
  • دارای کیوآرکد فیلم آموزشی مباحث
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی و حل‌المسائل کامل

خرید کتاب فرمول بیست شیمی یازدهم گاج

شیمی یازدهم فرمول بیست 20 گاج

241,900 تومان
  • چاپ 1403 مناسب سال تحصیلی 1403 – 1404

ماجراهای من ‌و درسام شیمی یازدهم خیلی سبز

ماجراهای من و درسام عنوان اولین کتابیه که برای مطالعه‌ی درس شیمی در پایه‌ی یازدهم (مشترک بین رشته‌های تجربی و ریاضی) و در سطح استانداردهای آموزش‌ و پرورش و امتحانی و برای آماده شدن در امتحانات نوبت اول و نوبت دوم پیشنهاد می‌شه. کتاب ماجراهای من و درسام شیمی یازدهم تالیف آقای عباس سرمایه مطابق با محتوای کتاب درسی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ و چاپ شده توسط انتشارات خیلی سبز در ۲۵۶ صفحه‌ست.

درسنامه‌ی کتاب ماجراهای من ‌و درسام شیمی یازدهم خیلی ‌سبز

درسنامه‌ی این کتاب به تفکیک هر فصل از کتاب درسی شیمی یازدهم و هر مبحث اون (با مشخص بودن شماره صفحات کتاب درسی)، تشریح متون و مفاهیم درسی رو همراه با انواع مثال‌های یاد دهنده، به‌طور کامل و با هدف آماده و توانمند کردن خواننده برای پاسخ‌گویی به پرسش‌ها و در واقع تسلط بر دروس، ارائه داده.

سوالات امتحانی کتاب ماجراهای من‌ و درسام شیمی یازدهم خیلی ‌سبز

پس از گذر از درسنامه‌های کامل و پرسش‌ و پاسخ‌های متنوع و متعدد در دل درسنامه‌ها که برای آموزش عمیق و مفهومی مباحث هر درس ارائه شدند، نمونه سوالات متنوعی که مفاهیم و مباحث هر بخش رو پوشش بدن در سطح استاندارد و تعداد کافی تالیف و طراحی شدند و از مهم‌ترین قسمت‌های ماجراهای من و درسام شیمی یازدهمه و شما رو با انواع سوالات امتحانی هر مبحث از این درس به‌خوبی آشنا می‌کنه و توانمندی‌تون رو برای امتحان اصلی افزایش می‌ده.

آزمون نوبت اول و دوم

چند امتحان بارم‌بندی شده (مجموع نمرات سوالات مطرح شده در هر امتحان 20 نمره‌ست) به‌عنوان شبیه‌ساز امتحان دی‌ماه/ نوبت اول و امتحان خردادماه/ نوبت دوم در استانداردترین و شبیه‌ترین حالت برای آمادگی نهایی و جمع‌بندی مطالعات شما در انتهای کتاب قرار داده شدند.

پاسخنامه‌ی کتاب ماجراهای من ‌و درسام شیمی یازدهم خیلی‌ سبز

پاسخنامه‌ی این کتاب برای کلیه‌ی پرسش‌های امتحانی تعریف شده و به‌صورت تشریحی، دقیق و کامل، بخش‌به‌بخش پاسخ هر پرسش امتحانی رو تالیف و ارائه کرده.

ویژگی‌های کتاب ماجراهای من ‌و درسام شیمی یازدهم خیلی ‌سبز

  • ویژه‌ی دانش‌آموزان پایه‌ی یازدهم رشته‌های علوم تجربی و ریاضی- فیزیک
  • منطبق با محتوا و سرفصل‌های کتاب درسی ۱۴۰۳-۱۴۰۲
  • کتابی مکمل و مناسب برای مطالعه‌ی کتاب درسی/ جزوه‌ی کلاسی یا به‌صورت خودخوان
  • مناسب برای امتحانات میان‌ترم، پایان‌ترم (کلاسی و نهایی)
  • دارای درسنامه‌های کافی، کامل، استاندارد و دقیق به‌صورت تفکیک شده به مباحث
  • دارای نمونه سوالات متنوع و متعدد به‌صورت تفکیک شده برای هر مبحث
  • دارای امتحان تالیف شده برای دی‌ماه و خردادماه
  • دارای پاسخنامه‌‎ی کامل، با توضیحات لازم و کاربردی و به‌صورت تشریحی برای کلیه‌ی پرسش‌ها

خرید کتاب ماجراهای من ‌و درسام شیمی یازدهم خیلی ‌سبز

کتاب ماجراهای من و درسام شیمی یازدهم خیلی سبز

197,540 تومان
  • سوالات امتحانی
  • درسنامه کامل
  • پاسخنامه تشریحی
  • چاپ 1402

سیر تا پیاز شیمی یازدهم دوازدهم گاج

کتاب سیرتاپیاز از منابع امتحانی کامل برای درس‌های مختلف، از جمله درس شیمی در پایه‌ی یازدهم برای دانش‌آموزان رشته‌های تجربی و ریاضیست. سری کتاب‌های سیر تا پیاز از انتشارات گاج، جزو کتبی‌ست که برای دانش‌آموزان با پایه‌ی تحصیلی ضعیف، افرادی که قصد مطالعه‌ی کامل درس‌ها رو دارند، داطلبان امتحانات میان‌ترم و پایان‌ترم و یا اشخاصی که می‌خوان برای آزمون‌های چهارگزینه‌ای مثل آزمون‌های آزمایشی یا کنکور آماده بشن و توانمندی‌شون رو در درس موردنظرشون افزایش بدن، بسیار مناسب و کمک‌کننده خواهد بود. برای درس شیمی تالیف شده توسط آقایان اکبر فروزان‌فر و محمدحسین زینالی‌ست و در ۵۹۲ صفحه و مطابق با محتوای کتاب درسی شیمی یازدهم ۱۴۰۳-۱۴۰۲ آماده و چاپ شده.

درسنامه‌ی کتاب سیرتاپیاز شیمی یازدهم گاج

۲۶۸ صفحه آموزش و درسنامه در ۱۹ قسمت درسی: ویژگی اصلی کتاب سیرتاپیاز شیمی دهم گاج. این کتاب با درسنامه شروع می‌شه که کامل و دقیق محتوای کتاب درسی رو مفهومی آموزش داده و شما رو برای پاسخ‌گویی به پرسش‌های تشریحی و تست توانمند می‌کنه. در کتاب سیرتاپیاز شیمی یازدهم هر فصل به تعدادی جلسه و بخش تقسیم شده و هر جلسه مطالب کتاب درسی رو مفصل تشریح می‌کنه و توضیح می‌ده. همچنین تست‌های متعدد و مثال‌های مختلف تشریحی با پاسخ کامل لابه‌لای درسنامه‌ها ارائه شده و اگر قصد دارید صرفا برای امتحانات مدرسه و نهایی آماده بشید، می‌تونید از تست‌ها که مقداری سطح‌شون بالاتر از مثال‌های تشریحیه، عبور کنید.

فیلم‌های آموزشی کتاب سیر تا پیاز شیمی یازدهم گاج

۳۶ ساعت فیلم آموزشی اختصاصی قابل دسترس از اسکن کردن کیوآرکدهای جای‌گذاری شده در کتاب. برای تکمیل کردن مطالعات و صددرصد کردن یادگیری‌تون یا برای زمانی که قسمت‌هایی از درس براتون نامفهومه و یا فرصت کافی برای مطالعه‌ی درسنامه‌ها و توضیحات مفصل رو ندارید، می‌تونید فیلم آموزشی هر مبحث از شیمی یازدهم رو تماشا کنید. این فیلم‌ها همون‌طور که نوشته شده از طریق اسکن کردن کیوآرکدهای داخل کتاب قابل دسترسی‌اند.

سوالات امتحانی کتاب سیر تا پیاز شیمی یازدهم گاج

این کتاب طیف گسترده و گوناگونی از پرسش‌های امتحانی به‌صورت تشریحی و چهارگزینه‌ای به تفکیک هر فصل و مبحث درسی در دسته‌بندی سوالات جای‌خالی، سوالات درست‌ونادرست و... ارائه داده که تالیفی و غیرتالیفی‌اند. این پرسش‌ها که تنوع لازم و سطح استاندارد امتحانات تشریحی (مدرسه یا نهایی) و استانداردهای آزمون‌های آزمایشی یا کنکور رو دارند در بخش ۴گزینه‌ای ۸۷۵ تست با پوشش کامل و دقیق ضروری‌ترین مطالب کنکوری شیمی یازدهم رو دارا می‌باشند.

پاسخنامه‌ی کتاب سیر تا پیاز شیمی یازدهم گاج

مثال‌های تشریحی و تستی درون درسنامه‌ها، سوالات امتحانی هر فصل و مبحث و پرسش‌های ۴ گزینه‌ای و تست‌های کنکوری این کتاب، همگی دارای پاسخنامه‌ی تشریحی و کاربردی برای فهم سوال و جواب درست، مرور مهم‌ترین نکات و بخش‌های امتحانی، یادگیری شیوه و میزان پاسخ‌گویی و تکمیل مطالعات امتحانی شما هستند.

ویژگی‌های کتاب سیر تا پیاز شیمی یازدهم گاج

  • دربرگیرنده‌ی محتوای کتاب درسی شیمی یازدهم ۱۴۰۳-۱۴۰۲ مشترک بین رشته‌های تجربی و ریاضی
  • دربرگیرنده‌ی تست‌های تالیفی و کنکوری
  • دربرگیرنده‌ی پرسش‌های امتحانی متعدد و متنوع
  • دربرگیرنده‌ی درسنامه‌های مفصل و موشکافانه بر اساس هر مبحث
  • مناسب برای دانش‌آموزان با سطح ضعیف و ویژه‌ی ارتقاء سطح
  • مناسب برای هر سطحی و آماده شدن در امتحانات تشریحی و آزمون‌های آزمایشی یا کنکور
  • دربرگیرنده‌ی کیوآرکدهای متعدد فیلم‌های آموزشی و تدریس مباحث ویژه‌ی شب امتحان
  • دارای مثال‌های تشریحی و تستی متعدد در دل درسنامه‌ها
  • دارای پاسخنامه‌ی کامل به شیوه‌ی تشریحی برای کلیهء پرسش‌های امتحانی و کنکوری

خرید کتاب سیر تا پیاز شیمی یازدهم گاج

کتاب شیمی یازدهم سیر تا پیاز گاج

475,600 تومان
  • چاپ 1403 ویژه کنکور 1404
  • تست های مربوط به کنکور
  • سوالات چهار گزینه ای از امتحانات چندین دوره
  • سوالات امتحانی متعدد

پرتکرار شیمی یازدهم قلم‌چی

یکی از کتاب‌هایی که نمونه سوال‌های متعدد و سوال‌های امتحانی مهم‌تر رو تالیف و گردآوری کرده و شامل درسنامه و پاسخنامه‌ی تشریحیه، کتاب پرتکرار از انتشارات قلم‌چی هست. این سری کتاب‌ها برای آماده کردن دانش‌آموزا در راستای کسب نمره‌ی مطلوب و موفقیت در امتحانا آماده و چاپ شدند و استفاده از این مجموعه کتاب در طول سال تحصیلی و همچنین در فصل امتحانات پیشنهاد می‌شه. کتاب پرتکرار شیمی یازدهم قلم‌چی توسط هیئت مولفان کانون فرهنگی آموزش در 168 صفحه و مطابق با کتاب درسی شیمی یازدهم 1402-1401 آماده و گردآوری شده.

درسنامه‌ی کتاب پرتکرار شیمی یازدهم قلم‌چی

درسنامه‌های کتاب پرتکرار مطابق با سرفصل‌ها و محتوای کتاب درسی شیمی یازدهمه؛ براساس ضروری‌ترین مباحث و مطالب امتحانی طبقه‌بندی شده و به تفکیک هر مبحث تالیف ارائه شده. این درسنامه‌ها نسبتا خلاصه‌اند و گزینه‌ی مکمل کتاب درسی یا جزوه‌ی کلاسی شیمی یازدهم محسوب می‌شن. همچنین مطالعه‌ی اونا برای مرور، جمع‌بندی، خلاصه‌خوانی و یادآوری نکات مهم جهت توانمند شدن در پاسخ‌گویی به پرسش‌ها پیشنهاد می‌شه.

سوالات امتحانی کتاب پرتکرار شیمی یازدهم قلم‌چی

در این کتاب بعد از درسنامه‌ی کاربردی‌ای که برای هر مبحث تالیف شده، سوالات امتحانی با مشخص بودن شماره صفحات کتاب درسی مربوطه یا پیشینه‌ی مطرح شدن اونا، تالیف یا گردآوری شدند.

آزمون نوبت اول و دوم

2 امتحان جامع ۲۰ نمره‌ای

همچنین برای جمع‌بندی مطالعات و سوالاتی که حل کردید، 2 نمونه سوال شبیه‌ساز در فرمت امتحان پایان‌ترم که بارم‌بندی شده و دارای زمان پاسخ‌گویی‌اند برای امتحان دی‌ماه و خردادماه تعریف و قرار داده شدند.

پاسخنامه‌ی کتاب پرتکرار شیمی یازدهم قلم‌چی

پاسخنامه‌ی تالیف شده برای سوالات این کتاب، تشریحی، دقیق و کامل برای کلیه‌ی سوالات امتحانی و نمونه امتحانات بارم‌بندی شده به‌صورت تفکیک شده قرار داده شده.

ویژگی‌های کتاب پرتکرار شیمی یازدهم قلم‌چی

  • ویژه‌ی دانش‌آموزان پایه‌ی یازدهم رشته‌های تجربی یا ریاضی
  • منطبق با جدیدترین محتوای ارائه شده در کتاب درسی
  • ویژه‌ی امتحانات تشریحی میان‌ترم، نوبت 1 و نوبت 2
  • دارای درسنامه‌های تفکیک شده، نسبتا خلاصه، کاربردی و مفید
  • دارای سوالات امتحانی تفکیک شده، استاندارد، تالیفی و شناسنامه‌دار
  • دارای نمونه امتحان بارم‌بندی شده دی‌ماه و خردادماه
  • دارای پاسخنامه‌ی تفکیک شده، تشریحی، دقیق و کامل

خرید کتاب پرتکرار شیمی یازدهم قلم‌چی

بانک نهایی شیمی یازدهم خیلی سبز

بانک نهایی شیمی یازدهم یکی از کتاب‌های امتحانی انتشارات خیلی سبز هست که کم‌حجم و پرسش‌محوره. این کتاب با هدف آماده کردن دانش‌آموزان برای امتحانات پایان‌ترم و در سطح امتحان نهایی، مطابق با رویکرد امتحانی و بنابر سرفصل‌های کتاب درسی به ارائه‌ی طیف متنوع و وسیعی از نمونه سوالات تالیفی و امتحانی پرداخته که در ۱۵۵ صفحه و سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به‌چاپ رسیده. مولفان این کتاب آقایون احمد علی‌نژاد و مهدی صالحی‌راد هستند.

سوالات امتحانی کتاب بانک نهایی شیمی یازدهم خیلی سبز

محوریت این کتاب ارائه‌ی انواع سوالات امتحانی به‌تفکیک هر درسه و مجموعا ۷۲۷ سوال داره. در این کتاب مطابق با موضوعات و سرفصل‌های آموزشی، سوالات دسته‌بندی‌شده‌ی تالیفی که قسمت‌به‌قسمت با ارجاع به صفحه‌ی درسنامه‌ی مربوطه در کتاب درسی و خود کتاب بانک نهایی، مشخص و ارائه شدند، در اختیارتون قرار گرفته.

آزمون نوبت اول و دوم

۶ دوره امتحان جامع ۲۰ نمره‌ای

به‌جز سوالات تشریحی و تمرینات متنوعی که برای هر درس و موضوع ارائه شده؛ ۶ تا امتحان جامع تشریحی و بارم‌بندی‌شده مشابه با برگه‌های امتحانی به‌جهت جمع‌بندی و آشنایی با امتحان اصلی در بخش پایانی کتاب تالیف شده و قرار گرفته و می‌تونید برای دور نهایی و محک زدن سطح یادگیریتون ازشون بهره‌ی کافی رو ببرید.

پاسخنامه و درسنامه‌ی کتاب بانک نهایی شیمی یازدهم خیلی سبز

تموم سوالات این کتاب پاسخنامه‌ای تشریحی و دقیق دارند که شما رو با نحوه‌ی پاسخگویی و حل سوالات به‌خوبی آشنا می‌کنند و سبب می‌شن تا ارزیابی درستی از عملکردتون داشته باشید. هم‌چنین وجود درسنامه‌های خلاصه که به ارائه‌ی اصل مطلب پرداخته در میان پاسخ‌ها، باعث می‌شه مروری روی مهم‌ترین نکات درسی داشته باشید و به‌نوعی پیش از امتحان اصلی، کلیه‌ء مطالب رو دوره کنید.

ویژگی‌های کتاب بانک نهایی شیمی یازدهم خیلی سبز

  • ویژه‌ی امتحانات (میان‌ترم و پایان‌ترم؛ به‌ویژه نهایی)
  • ویژه‌ی دانش‌آموزان یازدهم تجربی- ریاضی
  • چاپ سال ۱۴۰۲ و برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲
  • دارای درسنامه‌های خلاصه و شب امتحانی در بطن پاسخنامه‌ی تشریحی
  • دارای بیش از ۷۰۰ پرسش امتحانی و تمرین متنوع به تفکیک هر درس

دارای ۶ دوره امتحان ۲۰ نمره‌ای شبیه‌ساز نوبت اول و نوبت دوم

خرید کتاب بانک نهایی شیمی یازدهم خیلی سبز

شب ‌امتحان شیمی یازدهم خیلی‌ سبز

شب امتحان عنوان یکی از منابع امتحانی آزمون‌محور و کتب یا جزوات کم‌حجمی‌ست که انتشارات خیلی سبز تالیف و چاپ اون رو به عهده داره. شب امتحان شیمی یازدهم که مشترکا برای رشته‌های تجربی و ریاضی قابل استفاده‌ست از ۱۲ امتحان بارم‌بندی‌‍شده، پاسخنامه‌ی تشریحی و درسنامه‌ی خلاصه؛ اما با پوشش کل مطالب کتاب درسی، طبق آخرین تغییرات محتوایی در سال ۱۴۰۲ و در ۶۳ صفحه آماده و توسط آقایان احسان عزیزآبادی‌فراهانی و شهاب گودرزی تالیف شده است.

آزمون‌های جزوه‌ی شب امتحان شیمی یازدهم خیلی‌ سبز

محتوای اصلی و بخش شروع‌کننده‌ی شب امتحان شیمی یازدهم، آزمون‌های تشریحی و سوالات امتحانی مهم و پرتکرار در قالب برگه‌های امتحانی بارم‌بندی شده و دارای زمان پاسخ‌گویی برای استفاده در فصل امتحانات پیش از امتحان دی‌ماه یا خردادماه است. این آزمون‌ها در دو دسته‌ی طبقه‌بندی شده و طبقه‌بندی نشده ارائه شده‌اند.

پاسخنامه‌ی تشریحی جزوه‌ی شب امتحان شیمی یازدهم خیلی‌ سبز

پاسخنامه‌ی این کتاب/ جزوه کامل و به تفکیک هر آزمونه؛ تشریحیه، نکات مهم و روش‌های دوم حل مسائل رو به‌خوبی توضیح داده.

درسنامه‌ی جزوه‌ی شب امتحان شیمی یازدهم خیلی ‌سبز

درسنامه‌ی ارائه شده در این جزوه در انتهای اون با عنوان درسنامه‌ی توپ تعریف شده و درسنامه‌ای تالیف شده براساس جدیدترین و مهم‌ترین مطالب درسی و نکات امتحانی‌اند و تفکیک شده به فصل‌های کتاب درسی و مباحث اون هستند.

ویژگی‌های جزوه‌ی شب امتحان شیمی یازدهم خیلی ‌سبز

  • ویژه‌ی دانش‌آموزان پایه‌ی یازدهم رشته‌های تجربی و ریاضی
  • براساس آخرین تغییرات کتاب درسی در سال تحصیلی ۱۴۰۲
  • ویژه‌ی امتحانات میان‌ترم و پایان‌ترم
  • دارای ۱۲ امتحان شبیه‌ساز همراه با نکات مشاوره‌ای و به شکل امتحانات کلاسی و نهایی
  • دارای پاسخنامه‌ی کامل و تشریحی برای هر آزمون
  • دارای درسنامه‌ی خلاصه؛ تفکیک شده به ازای هر فصل و مبحث و همراه با مثال و نکات لازم

خرید جزوه‌ی شب امتحان شیمی یازدهم خیلی ‌سبز

شب امتحان شیمی یازدهم خیلی سبز

48,970 تومان
  • درسنامه کافی و نکته دار
  • سوالات امتحانی مشابه
  • پاسخ نامه کامل و تشریحی
  • چاپ 1402

دیگر کتاب های شب امتحان یازدهم ریاضی خیلی سبز

دیگر کتاب های شب امتحان یازدهم تجربی خیلی سبز

گلبرگ شیمی یازدهم گل‌واژه

کتاب گلبرگ نام یک مجموعه‌ی امتحانی پیشنهادی دیگه از سمت ما به شماست که جزو کتب کمک‌درسی و منابع امتحانی طراحی، تالیف و چاپ شده توسط انتشارات گل‌واژه‌ست. گلبرگ شیمی یازدهم مجموعه‌ای ‌از نمونه سوالات امتحانی متعدد و متنوع از محتوای کتاب درسی همراه با پاسخنامه‌ و درسنامه‌ی خلاصه‌ست و توسط آقای حسینعلی کشاورز و خانم معصومه شاه‌محمدی‌اردبیلی در سال ۱۴۰۲ تالیف شده و در ۹۰ صفحه از جانب انتشارات گل‌واژه به چاپ و تکثیر رسیده.

آزمون‌ها و سوالات امتحانی گلبرگ شیمی یازدهم گل‌واژه

این کتاب به تفکیک هر فصل و مبحث از کتاب درسی شیمی یازدهم و مطابق با ضروریات و نکات امتحانی سرفصل‌های درسی، سوالات امتحانی متنوعی رو در سطح استاندارد و تعداد کافی برای پوشش مطالب هر بخش، تالیف یا از مدارس برتر کشور جمع‌آوری کرده. همچنین چند نمونه سوال شبیه‌ساز امتحانی در قالب امتحانات ۲۰ نمره‌ای برای امتحان نوبت اول و نوبت دوم تعریف کرده.

پاسخنامه‌ی تشریحی گلبرگ شیمی یازدهم گل‌واژه

پاسخنامه‌ی درنظر گرفته شده به تفکیک سوالات امتحانی هر فصل و برای هر پرسش به‌صورت تشریحی و البته نسبتا خلاصه و کاربردی تالیف و ارائه شده.

درسنامه‌ی گلبرگ شیمی یازدهم گل‌واژه

درسنامه‌ی این کتاب به ارائه‌ی خلاصه‌ای محتوای مباحث کتاب درسی شیمی ۲ رو براساس سرفصل‌های آموزشی شامل می‌شه و برای دوره کردن مناسبه.

ویژگی‌های گلبرگ شیمی یازدهم گل‌واژه

  • ویژه‌ی دانش‌آموزان رشته‌های تجربی یا ریاضی در پایه‌ی یازدهم
  • ویژه‌ی امتحانات نوبت ۱ و ۲ یا میان‌ترم
  • مناسب برای استفاده در طول سال تحصیلی برای داشتن نمونه سوالات متنوع
  • دارای سوالات امتحانی تالیف شده برای هر فصل به تفکیک
  • دارای امتحان بارم‌بندی شده برای دی‌ماه و خردادماه
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی و نسبتا خلاصه برای هر پرسش به تفکیک هر فصل
  • دارای درسنامه‌ی چکیده و خلاصه

خرید کتاب گلبرگ شیمی یازدهم گل‌واژه

گلبرگ شیمی یازدهم گل واژه

92,000 تومان
  • چاپ 1402
  • ویژه امتحان نهایی

جزوه امتحانی شیمی یازدهم اسفندیار

اسفندیار از دیگر ناشران فعال و باسابقه در تالیف و چاپ کتب کمک‌درسی و امتحانیه که در حجم کم و امتحان‌محور برای دروس مختلف جزوات/ کتاب‌هایی رو که در فصل امتحانات قابل استفاده‌اند ارائه داده. شیمی یازدهم اسفندیار یکی از اوناست که دربرگیرنده‌ی امتحانات بارم‌بندی شده، پاسخنامه‌ی تشریحی و درسنامه‌ای خلاصه‌ست که مطابق با محتوای کتاب درسی توسط آقای محمد مهرادیان در ۶۴ صفحه آماده شده و توسط انتشارات اسفندیار به چاپ رسیده.

آزمون‌های جزوه‌ی امتحانی شیمی یازدهم اسفندیار

مجموعا ۱۲ امتحان بارم‌بندی شده در این جزوه/ کتاب مطالب درسی شیمی یازدهم رو به‌خوبی پوشش می‌دن و دارای سطح استاندارد و مناسب برای سنجش یادگیری و مطالعات خودتون پیش از امتحان نوبت اول یا نوبت دومند.

پاسخنامه‌ی تشریحی جزوه‌ی امتحانی شیمی یازدهم اسفندیار

پاسخنامه‌ی شیمی یازدهم اسفندیار تشریحی و کامله و به تفکیک هر آزمون و پرسش قرار گرفته و دومین بخش این جزوه‌ی امتحانی رو تشکیل می‌ده.

درسنامه‌ی جزوه‌ی امتحانی شیمی یازدهم اسفندیار

درسنامه‌ای شبیه به فلش‌کارت حاوی مفاهیم و مباحث شیمی یازدهم در آخر این جزوه قرار گرفته و برای مرور و جمع‌بندی مهم‌ترین قسمت‌های هر درس و نکات امتحانی ضروری و مفیده.

ویژگی‌های جزوه‌ی امتحانی شیمی یازدهم اسفندیار

  • ویژه‌ی دانش‌آموزان پایه‌ی یازدهم رشته‌های تجربی یا ریاضی
  • ویژه‌ی امتحانات دی‌ماه و خردادماه
  • شامل ۱۲ امتحان ۲۰ نمره‌ای
  • شامل پاسخنامه‌ی تشریحی به تفکیک هر آزمون
  • شامل درسنامه‌ی خلاصه در قالب فلش‌کارت

خرید جزوه‌ی امتحانی شیمی یازدهم اسفندیار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *