مقالات مشاوره ای

بهترین دفتر برنامه ریزی کنکور

بهترین دفتر برنامه ریزی کنکور

برنامه ریزی از نکات کلیدی موفقیت در کنکور و آزمون های آزمایشی محسوب میشه چرا که دانش آموزان و داوطلبان کنکور باید حجم زیادی از مطالب کتاب درسی رو در مدت زمان کوتاهی مطالعه کنن، به اندازه کافی از این مباحث تست بزنن و در آخر تمام دروس رو برای شرکت در آزمون های آزمایشی یا کنکور به خوبی مرور کنن تا بهترین نتیجه رو بگیرن. از اونجایی که مطالعه و آمادگی برای آزمون در هر مقطع و برای هر دانش آموز متفاوته، پلنر یا دفتر برنامه ریزی هم باید ویژگی هایی داشته باشه که تمام دانش آموزان بتونن به راحتی ازش استفاده کنن.

لیست مقالات معرفی بهترین منابع کنکور

دفتر برنامه ریزی کنکور رویاساز آیدی نوین

موفقیت در درس خوندن و آمادگی برای آزمون، امتحانات یا کنکور سراسری فقط با مطالعه و تمرین حاصل نمیشه. دانش آموزان در کنار تحصیل و تلاش شبانه روزی برای رسیدن به اهدافشون باید به شرایط روحی و فیزیکی خودشون هم توجه داشته باشن. دفتر رویاساز ویژگی هایی داره که در کنار تمرکز بر برنامه تحصیلی شما ، به افزایش نظم ذهنی هم کمک میکنه تا علاوه بر برنامه ریزی صحیح، روحیه لازم برای عمل کردن به این برنامه ریزی رو هم داشته باشین.

ساختار و ویژگی های دفتر برنامه ریزی کنکور رویاساز

این دفتر برنامه ریزی علاوه بر اینکه میتونه برای برنامه ریزی تحصیلی در مقاطع مختلف مورد استفاده قرار بگیره قسمت های ویژه ای برای دانش آموزان دوازدهمی که برای کنکور برنامه ریزی میکنن در نظر گرفته. برخی از ویژگی های اصلی این کتاب عبارتند از:

قابلیت برنامه ریزی ماهیانه و فصلی

قبل از هر چیزی برای استفاده از دفتر برنامه ریزی رویاساز باید هدفی که در بلند مدت قراره بهش برسید رو مشخص کنید، یعنی شما باید در صفحاتی که برای برنامه ریزی فصلی در نظر گرفته شده اهداف اصلی که قراره در هر فصل بهش دست پیدا کنید رو بنویسید. بعد از این مرحله شما باید مسیر رسیدن به این هدف رو به اهداف کوچک تر تقسیم کنید و یک برنامه ماهانه تنظیم کنید. برنامه ماهانه درواقع چکیده ای از فعالیت هایی ست که شما در طول روز قراره انجام بدید. در این بخش به تعداد روز های هر ماه باکس مشخصی وجود داره که شما باید در هر کدوم یک رویداد مهم که در اون روز اتفاق میوفته رو به همراه تاریخ اون روز یادداشت کنید. در انتهای صفحات هم میتونید هدفتون از این یک ماه رو بنوسید. یعنی اهداف ماهانه شما در انتهای هر صفحه نوشته میشه در حالیکه میتونید مسیر رسیدن به این هدف رو در باکس های مخصوص هر روز ببینید.

قابلیت برنامه ریزی روزانه و هفتگی

بعد از برنامه ریزی ماهیانه نوبت به تنظیم برنامه هفتگی میرسه. در صفحات برنامه هفتگی، هفت ردیف مشخص شده که هر ردیف شامل ستون های عنوان، مبحث، توضیحات و اهمیته. در هر یک از این ستون ها با توجه به برنامه ای که دارید مباحثی که باید در طول هفته جمع کنید رو به همراه یک سری توضیحات می نویسید و بعد اهمیت کاری که باید در اون روز انجام بدید رو در قسمت اهمیت مشخص میکنید. تا به اینجا اهداف شما از یک سری اهداف بزرگ و کلی به قدم های ساده ای تبدیل شدن که مشخص میکنن در هر روز چقدر باید در مسیر هدف اصلی پیش برید. اما فقط مشخص کردن این اهداف، شما رو به مقصد مورد نظرتون نمیرسونه. برنامه روزانه همون قسمتیه که شما باید دست به کار بشید و با عمل کردن به برنامه در مسیر اهدافتون قدم بردارید. در برنامه روزانه شما  2 تا جدول مشاهده میکنید جدول اول برای برنامه فردای شماست که یا خودتون می‌نویسید یا مشاورتون بهتون برنامه رو داده که شامل عنوان‌هایی مثل: «چه درسی باید بخونم؟، فصل/مبحث/صفحه، چقدر وقت میگیره؟، چه نوع تست؟ چندتا؟، از چه ساعتی تا…؟ و در نهایت روتین مطالعاتی که در طول روز یدونه از روتین ها رو داخلش بذاری برای مثال: «چندتا لغت زبان حفظ کردن».

جدول دوم توی صفحه برنامه روزانه مربوط میشه به گزارش کار، این جدول از عنوان هایی مثل: چه درسی خوندی؟، چقدرشو خوندی؟، کیفیت خوندنت؟، تست- درست/غلط؟، از چه ساعتی تا…؟، فوق برنامه‌هات تشکیل شده. و می‌تونید هرشب همین گزارش کار رو عکس بگیرید و به مشاورتون نشون بدید یا اینکه خودتون بررسی و تحلیلش کنید.

پلنر به همراه چک لیست

تنظیم برنامه روزانه دانش آموزان معمولا به عهده خود دانش آموز نیست و مشاور یک برنامه مخصوص هر دانش آموز برای هفت روز هفته مشخص میکنه و هر شب با گرفتن گزارش کار علاوه بر اینکه وضعیت دانش آموز رو در هر درس و مبحث می سنجه، انگیزه برای عمل کردن به برنامه روزانه رو در دانش آموزان ایجاد میکنه. اکثر دفتر های برنامه ریزی یا پلنر ها فقط برای برنامه ریزی قابل استفاده هستن و قسمت گزارش کار در این دفتر ها مشخص نشده. یعنی دانش آموزان میتونن از این دفتر ها فقط به عنوان پلنر استفاده کنن یا اینکه برنامه رو در یک برگه یا دفتر دیگه بنویسن و از دفتر برنامه ریزی فقط به عنوان گزارش کار یا چک لیست استفاده کنن. دفتر برنامه ریزی رویاساز در هر صفحه از برنامه روزانه علاوه بر قسمتی که برای برنامه ریزی داره یک جدول هم مخصوص نوشتن گزارش کار داره که از اهمیت بالایی برخورداره.

امکان سنجش وضعیت دانش آموز

از اهمیت های وجود جدول گزارش کار در برنامه روزانه اینه که شما با یادداشت قسمتی از برنامه که در طول روز به طو کامل انجام دادید میتونید یک مقایسه بین برنامه اصلی و گزارش کار داشته باشید. برای مثال ممکنه در یک روز برای مطالعه یک مبحث مدت زمان بیشتری رو صرف کرده باشید یا اینکه تونستید حل تست های یک مبحث رو زودتر از زمان مقرر به اتمام برسونید. همه این موارد مشخص میکنه شما در هر مبحث چه سطحی دارید. با شناخت سطح خودتون در هر مبحث میتونید متوجه بشید که در چه درس هایی نیاز به تلاش بیشتری دارید، در چه دروسی قوی هستید و در برنامه ریزی هفته های آینده باید برای کدوم درس زمان بیشتری در نظر بگیرید.

تحلیل هفتگی 

یک فاکتور خیلی مهم برای دانش آموزان به ویژه دانش آموزان کنکوری علاوه بر ساعت مطالعه روزانه ساعت مطالعه هفتگی است. برای اینکه بدونید در یک هفته راندمان مطالعه خوبی داشتید هر هفته باید ساعت مطالعه مفیدی که در روز های هفته داشتید رو با هم جمع کنید و ساعت مطالعه مفید هفتگی رو بدست بیارید. در دفتر برنامه ریزی رویا ساز بعد از هفت صفحه جدول برنامه ریزی روزانه و گزارش کار یک صفحه برای تحلیل هفتگی قرار داده شده. شما در این قسمت میتونید ساعت مطالعه دروس اختصاصی و عمومی رو به تفکیک برای هر روز یادداشت کنید، علاوه بر این ساعتی که در طول روز برای فعالیت های متفرقه پرداختید رو هم میتونید در همین قسمت یادداشت و با ساعت فعالیت های متفرقه در روز های دیگه مقایسه کنید.

در انتها در قسمت توضیحات هم میتونید مجموع ساعت مطالعه هفتگی خودتون رو برای دروس اختصاصی و عمومی به تفکیک یادداشت کنید.

تمرکز بر سلامت روحی و جسمی

یک ویژگی ضروری برای دفتر های برنامه ریزی توجه مولفین و ویراستاران این پلنر ها به فشار های روحی و جسمی دانش آموزانه. درسته که تلاش مداوم برای رسیدن به نمرات و درصد های بهتر آینده شغلی و تحصیلی شما رو تضمین میکنه اما اگر به سلامت جسمی و شرایط روحی خودتون بی توجه باشید خیلی زود با مشکلاتی مواجه میشید که به سادگی قابل حل نیستن و تمام تصمیمات آینده شما رو تحت الشعاع قرار میدن. این مشکلات سلامتی حتی میتونه بر انگیزه و تلاش شما در حال حاضر هم تاثیر بذاره و بازده مطالعه رو تا حد زیادی کاهش بده.

در دفتر برنامه ریزی رویاساز قسمتی تحت عنوان "بهتر بشیم" و "مزاج سنج" طراحی شده که به شما کمک میکنه با ثبت حالات روحی روزانه خودتون در دراز مدت وضعیت‌تون رو به دقت بررسی کنید و در کنار تلاش برای رسیدن به اهدافتون با رعایت و تکرار یک سری عادات سبک زندگی خودتون رو هم ارتقاء بدید و یک لایف استایل سالم داشته باشید.

 

تنظیم ساعت خواب

درس خوندن زیاد، بدون وقفه و استراحت یک عادت مخرب در دانش آموزان محسوب میشه چرا که برخی از داوطلبان کنکور و دانش آموزان تصور میکنن کاهش ساعت خواب و اضافه کردن به ساعت مطالعه میتونه موجب پیشرفتشون بشه اما این کار در نهایت فقط موجب پسرفت این دانش آموزان  میشه. ساعت خواب شما در طول شبانه روز تاثیر مستقیمی بر بازدهی و سرعت شما در مطالعه و یادگیری داره. کاهش ساعت خواب ممکنه در ابتدای امر موجب پیشروی شما در عمل کردن به برنامه روزانه بشه اما در بلند مدت بر انگیزه و راندمان شما در یادگیری آثار مخربی میذاره. به همین دلیل ثبت ساعت خواب و بیداری و محاسبه میزان استراحت برای دانش آموزان اهمیت زیادی داره.بدین منظور در دفتر برنامه ریزی رویاساز هم قسمتی طراحی شده که دانش آموزان میتونن با رنگ آمیزی، ساعت خواب خودشون رو ثبت و تنظیم کنن.

یادآوری نکات مشاوره ای

در برخی صفحات دفتر برنامه ریزی درسی رویاساز QR کد هایی تعبیه شده که تمام سوالات شما درمورد چگونگی استفاده از این پلنر رو پاسخ میده، علاوه بر این با اسکن برخی از این QR کد ها نکات مشاوره ای در اختیار شما قرار میگیره که میتونید از این نکات شیوه های مطالعه دروس رو هم یاد بگیرید و علاوه بر برنامه ریزی بهتر کیفت مطالعه بیشتری هم داشته باشید.

نمونه صفحات دفتر برنامه ریزی کنکور رویاساز آیدی نوین

51نمونه صفحات دفتر برنامه ریزی کنکور رویاساز آیدی نویننمونه صفحات دفتر برنامه ریزی کنکور رویاساز آیدی نوین

خرید دفتر برنامه ریزی کنکور رویاساز آیدی نوین

دفتر برنامه ریزی کنکور رویاساز

85,000 تومان200,000 تومان
  • دفتر رویاساز یک ماهه 54 صفحه و دفتر رویاساز سه ماهه در 176 صفحه طراحی شده است.
  • چاپ 1401

 

دفتر برنامه ریزی قلم چی

دفتر برنامه ریزی به سبک قلم چی ویژه دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری طراحی شده. این دفتر به دانش آموزان کمک میکنه برنامه راهبردی آزمون های قلم چی رو در جدول های برنامه ریزی روزانه به صورت شخصی سازی شده یادداشت کنن. البته این کتاب های برنامه ریزی طراحی صفحه مناسبی نداره و به صورت تک رنگ به چاپ رسیده به همین دلیل این دفتر ها برای دانش آموزانی که ظاهر دفتر براشون مهم نیست و به دنبال دفتر برنامه ریزی با قیمت به صرفه میگردن میتونه انتخاب مناسبی باشه.

 

ویژگی های دفتر برنامه ریزی قلم چی

به طور کلی میشه گفت بیشتر ویژگی های دفتر برنامه ریزی قلم چی ویژه دانش آموزانی طراحی شده که در آزمون های دو هفته یک بار قلم چی شرکت میکنن. اما با این حال این کتاب ویژگی هایی هم داره که می‌تونه مورد استفاده دیگر دانش آموزان هم قرار بگیره.

نکات مشاوره ای

یک ویژگی خوب این کتاب نکات مشاوره ای موجود در کتابه. در این دفتر برنامه ریزی تقریبا بعد از هر دو هفته چند صفحه نکته مشاوره‌ای قرار گرفته که موضوعات مختلفی مثل شیوه مطالعه یا نکات مهم و پرکاربرد در آزمون های آزمایشی رو توضیح داده. با اینکه وجود این نکات در کتاب حجم دفتر برنامه ریزی رو افزایش داده اما بسیاری از نکاتی که از اکثر مشاوران کنکور می‌شنوین در این کتاب آورده شده. شیوه استفاده از این کتاب هم در همان صفحات اول به طور کامل توضیح داده شده.

قابلیت برنامه ریزی هفتگی و روزانه

دفتر برنامه ریزی کنکور قلم چی به جز صفحاتی که به توضیح نکات مشاوره ای پرداخته در بقیه صفحات ظاهر ثابتی داره. این کتاب در هر صفحه یک جدول برنامه ریزی روزانه داره. هر ردیف از این جدول مخصوص یک درس و هر ستون از جدول به یک روز هفته اختصاص داده شده. همچنین در انتهای هر ردیف مجموع ساعت مطالعه هر درس در طول هفته و همچنین ساعتی که در کلاس درس گذرانده اید و تراز اون درس مشخص شده و شما باید بعد از اتمام یک هفته همه این اطلاعات رو در جدول وارد کنید.

محاسبه مجموع ساعات متفرقه

تمام فعالیت‌های متفرقه غیر ضروری نیستن. برخی از این فعالیت‌ها کمک زیادی به افزایش یادگیری میکنه چرا که دانش آموزان علاوه بر استراحت های کوتاه بین مطالعه درس های مختلف به تفریح و اوقات فراغت هم نیاز دارن. دفتر برنامه ریزی قلم چی در هر قسمت باکس های مجزایی داره که میتونید زمانی که در طول روز برای استفاده از فضای مجازی صرف کردید رو از زمان خواب و استراحت مفید جدا کنید و در بلند مدت سعی کنید این زمان رو کاهش بدید.

تنظیم خواب

قسمت ثبت و تنظیم خواب این دفتر در انتهای هر صفحه به صورت مجزا اومده و شما میتونید مجموع ساعاتی که در شبانه روز برای خواب اختصاص دادید رو در این قسمت بنویسید. البته این نکته هم باید مورد توجه دانش آموزان قرار بگیره که بهتره ساعت بیداری و خوابتون رو در این باکس ها ثبت کنید، چرا که تنها مجموع ساعت خواب برای تنظیم ساعت خواب و بیداری کافی نیست و شما باید زمانی که در شب می خوابید و هنگام صبح بیدار میشید رو در دفتر برنامه ریزی ثبت کنید تا بتونین به مرور ساعت خوابتون رو تنظیم کنید.

جدول جمع‌بندی هفتگی

در انتهای دفتر برنامه ریزی کنکور قلم چی چند صفحه موجوده که در هر ردیف اسم یک درس نوشته شده. هر ستون هم به یک هفته اختصاص یافته و دانش آموزان موظفند مجموع ساعت مطالعه هفتگی هر درس رو در باکس مخصوص خودش یادداشت کنن و مجموع هر هفته رو هم در آخرین ردیف بنویسن. اینطوری دانش آموزان متوجه میشن که در طول چند هفته یا چند ماه روی کدوم درس تمرکز بیشتری داشتن و در چه درسی کم کاری کردن.

جدول تصمیمات کوتاه مدت روزانه

این جدول هفت ردیف و سه ستون داره. هر روز هفته در این جدول به سه بخش از صبح تا ناهار، ناهار تا شام و بعد از شام تقسیم شده که دانش آموزان باید اهداف روزانه خودشون رو به صورت کاملا خلاصه شده و جمع و جور در این بخش ها بنویسن تا یک دید کلی نسبت به برنامه روزانه خودشون در وعده های مشخصی از طول روز داشته باشن. توجه کنید که این جدول باید پیش از شروع مطالعه پر بشه.

تمرکز بیشتر بر گزارش کار

در کنار همه این ویژگی ها ، دفتر های برنامه ریزی قلم چی یک نقطه ضعف هم دارن. این پلنر درواقع دفتر گزارش کار محسوب میشه چرا که این دفتر جدول برنامه ریزی و گزارش کار مجزا نداره. دانش آموزان باید مباحثی که در طول روز مطالعه میکنن رو بعد از مطالعه در این کتاب ثبت کنن یعنی دراقع باید از این دفتر برنامه ریزی صرفا برای نوشتن گزارش کار استفاده کنن و برنامه ای که قراره در طول روز باهاش پیش برن باید در یک دفتر یا برگه جداگانه از قبل نوشته شده باشه.

نمونه صفحات دفتر برنامه ریزی قلم چی

نمونه صفحات دفتر برنامه ریزی قلم چی نمونه صفحات دفتر برنامه ریزی قلم چی

خرید دفتر برنامه ریزی قلم چی

 

دفتر برنامه ریزی روبیک کنکور گاج

دفتر برنامه ریزی روبیک کنکور گاج صفحه آرایی خوبی داره که به همراه تصاویر گرافیکی، نوشتن برنامه روزانه در این دفتر رو جذاب تر کرده. این پلنر ویژگی های زیادی داره و تقریبا تمام نیاز های دانش آموزان رو پاسخ میده. آموزش استفاده از این دفتر هم به همراه نکات مشاوره ای و تکنیک ها در برخی از صفحات این دفتر توضیح داده شده.

ویژگی های دفتر برنامه ریزی روبیک کنکور گاج

در کل دفتر برنامه ریزی گاج ویژگی ها و جداول زیادی داره و دانش آموزان میتونن تمام فعالیت های روزانه خودشون رو در این دفتر ثبت کنن اما همین امر موجب میشه استفاده از این دفتر در ابتدا کمی سخت به نظر برسه. به همین دلیل باید به آموزش های این دفتر که در صفحات ابتدایی آورده شده توجه داشته باشید و قبل از شروع استفاده از این دفتر حتما شیوه استفاده که توسط مولفین این دفتر توضیح داده شده رو مطالعه کنید تا به بهترین نحو از این دفتر برنامه ریزی بهره ببرید.

برنامه ریزی بلند مدت

اهداف بلند مدت درواقع دلیل اصلی نیاز ما به برنامه ریزی هستن. اولین قدم در برنامه ریزی شناخت اهدافی ست که در بلند مدت بدست میان. از طرفی یادداشت و یادآوری این اهداف انگیزه زیادی برای پایبند بودن به برنامه های کوتاه مدت ایجاد میکنه. به این نکته در دفتر برنامه ریزی گاج هم توجه زیادی شده به همین دلیل این دفتر یک صفحه رو به اهداف شما اختصاص داده تا با هر طرح و رنگی که دوست دارید این صفحه رو تزیین کنید و هر از گاهی با نگاه به این صفحه اهدافتون رو به یاد بیارید و برای ادامه دادن انگیزه داشته باشید. بعد از این صفحه برنامه ماهانه قرار گرفته که شما باید این جدول رو با توجه به اتفاقات هر ماه کامل کنید و یک نقشه راه کلی برای خودتون مشخص کنید.

برنامه ریزی کوتاه مدت

در هر صفحه از این دفتر چند جدول طراحی شده که دانش آموز میتونه از این جدول ها برای ثبت برنامه ریزی روزانه استفاده کنه. در این صفحات هر روز هفته یک جدول مجزا داره که عنوان، توضیحات، اولویت، پیش بینی و آغاز هر فعالیت رو میتونید در این جدول ها مشخص کنید و در طول روز با توجه به الویتی که برای هر کار مشخص کردید به برنامه عمل کنید. در قسمت عنوان، نام درس یا فعالیت غیر درسی ای که قصد انجامش رو دارید می نویسید. در قسمت پیش بینی، مدت زمانی که فکر می کنید باید برای مطالعه اون درس صرف کنید نوشته میشه و قسمت آغاز هم زمانی تیک میخوره که شما شروع به مطالعه می کنید.

ستون اقدام

در جدول های مشخص شده برای هر روز یک ستون تحت عنوان "اقدام" در نظر گرفته شده که شما باتوجه به علامت هایی که در توضیحات کتاب نوشته شده این ستون رو هم کامل می کنید. برای مثال اگر قصد دارید یکی از درس های امروز رو به روز دیگه ای موکول کنید یک علامت فلش به ستون اقدام اضافه میکنید. این علامت ها به شما کمک میکنه در برنامه ریزی برای روز های آینده واقع بین باشید و با دقت بیشتری برنامه ریزی کنید.

جدول ثبت

در این دفتر برنامه ریزی علاوه بر جدول برنامه ریزی یک جدول ثبت هم طراحی شده که شما میتونید بعد از انجام برنامه روزانه هر درس رو به همراه ساعت مطالعه و تعداد تست در جدول ثبت یادداشت کنید. این جدول درواقع گزارش کار شما محسوب میشه و علاوه بر ستون مجزا برای هر درس قسمت های مجزا برای مجموع ساعت مطالعه، ساعت خواب، روتین شبانه و فوق برنامه داره. در نهایت با تکمیل این جدول شما میتونید مجموع ساعت مطالعه روزانه،مجموع ساعت مطالعه هفتگی، ساعت مطالعه هفتگی برای هر درس و همچنین مجموع کل تست های روزانه رو بدست بیارید. همه این اعداد و ارقام به شما کمک میکنه وضعیت تحصیلی خودتون رو با روزها و هفته های دیگه مقایسه کنید و نقاط ضعف خودتون رو پیدا کنید.

نکات مشاوره ای

بخش زیادی از دفتر برنامه ریزی روبیک کنکور به توضیح نکات مهم مشاوره ای و تکنیک های کاربردی برای آمادگی در آزمون های آزمایشی اختصاص داده شده. علاوه بر این داستان های انگیزشی و جداول امتیاز دهی هم از مواردی ست که مثل یک مشاور و روانشناس به کمک دانش آموز میاد و تا حدی توجه به فعالیت های غیر درسی و تمرکز بر سلامت روحی و جسمی رو به دانش آموزان یادآوری میکنه.

تحلیل آزمون

یک ویژگی منحصر به فرد دفتر برنامه ریزی گاج جدول های تحلیل آزمونی هست که در برخی از صفحات کتاب قرار داده شده. این جدول به شما کمک میکنه تمام سوالات غلط و یا نزده هر آزمون رو به صورت کاملا منظم یادداشت کنید و در زمان مرور و جمع بندی یک منبع از سوالات مهم برای مرور داشته باشید و از اشتباهاتی که داشتید برای آزمون های بعدی درس بگیرید یا اگر بی دقتی داشتید سعی کنید در آزمون های آینده این بی دقتی ها رو تکرار نکنید.

نمودار ساعات مطالعه هفتگی

نمودار ساعات مطالعه هفتگی یک نمودار سالیانه هست که شما باید مجموع ساعت مطالعه هفتگی خودتون رو در این نمودار وارد کنید. در نهایت این نمودار فراز و نشیب ساعت مطالعه هفتگی شما رو در طول سال نشون میده و کمک میکنه با انگیزه بیشتر بتونید این ساعت مطالعه رو افزایش بدید.

نمونه صفحات دفتر برنامه ریزی روبیک کنکور گاج

نمونه صفحات دفتر برنامه ریزی روبیک کنکور گاج نمونه صفحات دفتر برنامه ریزی روبیک کنکور گاج نمونه صفحات دفتر برنامه ریزی روبیک کنکور گاج

خرید دفتر برنامه ریزی روبیک کنکور گاج

کتاب روبیک کنکور گاج

262,400 تومان
  • ویژه داوطلبان تجربی، ریاضی و انسانی
  • چاپ 1402
  • جدل برنامه‌ریزی درسی و ساعتی با تکیه بر روش بولت ژورنال جهت اولویت‌بندی و طبقه‌بندی کارها
  • برنامه‌ریزی جهت کارهای انجام‌ نشده‌ی روزانه و نمودار پیشرفت
  •  برنامه‌ریزی جهت انجام فعالیت‌های روزانه بدون نیاز به آموزش تخصصی نحوه برنامه‌ریزی
  • و…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *