مقالات مشاوره ای

بهترین کتاب های امتحان نهایی علوم و فنون یازدهم 1403

بهترین کتاب های امتحان نهایی علوم و فنون یازدهم 1403

علوم و فنون ادبی از دروس اختصاصی و حائزاهمیت برای دانش‌آموزای رشته‌ی علوم انسانی در هر سه مقطع دهم، یازدهم و دوازدهمه. سابقا فقط دروس دوازدهم در پایان‌سال تحصیلی به‌صورت نهایی یا همون هماهنگ کشوری برگزار می‌شد؛ اما الآن با تغییرات نظام آموزشی و شیوه‌های اجرایی برگزاری امتحانات و اهمیت اونا در نتیجه‌ی کنکور، در مقطع یازدهم هم با چند امتحان نهایی روبه‌روییم؛ یکی از اون درسا که در سال یازدهم رشته‌ی انسانی به‌صورت هماهنگ کشوری برگزار می‌شه، درس علوم و فنونه و لازمه علاوه‌بر مطالعه و مرور دقیق و مفهومی کتاب درسی، که اولین و مهم‌ترین منبع مطالعاتی هر امتحان و آزمونیه؛ از کتاب کمک‌درسی- امتحانی به فراخور سطح، نیاز و زمان مطالعه‌تون، استفاده کنید. بر همین مبنا در ذیل به معرفی بهترین منابع امتحانی برای علوم و فنون یازدهم، می‌پردازیم؛ با ما همراه باشید:

فرمول بیست علوم و فنون ادبی یازدهم گاج

اولین کتابی که برای یادگیری درس فنون یازدهم در سطح استانداردهای آموزشی و امتحان نهایی می‌تونید تهیه و مطالعه کنید، کتابیه با رویکرد امتحان نهایی و آموزش‌محور که هدفش به نهایت رسوندن سطح آمادگی شماست برای امتحانات کلاسی، میان‌ترم و پایان‌ترم. این کتاب با عنوان فرمول بیست، از انتشارات گاج توسط آقای عرفان شکری در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ آماده و تالیف شده و توسط این ناشر در سال ۱۴۰۳ در ۲۳۲ صفحه به چاپ و تکثیر رسیده. فرمول بیست علوم و فنون یازدهم گاج شامل بخش آموزشی کامل؛ یعنی درسنامه‌های کاربردی و توضیحات مکفی برای یادگیری مباحث، فیلم‌های آموزشی و شب امتحانی قابل دسترس از طریق کیوآرکد، انواع پرسش‌های تشریحی و نمونه سوالات امتحانی شبیه‌ساز مطابق با قالب برگه‌های امتحانی بارم‌بندی‌شده و پاسخنامه‌ی کامل و تشریحیه.

درسنامه‌ها به تفکیک هر درس و مطابق با ساختار و ترتیب کتاب درسی نالیف شدند. هر درسنامه برای این‌که منسجم و ساختارمند خونده بشه، به چند بسته‌ی آموزشی که به صفحات مرتبط در کتاب درسی ارجاع‌دهی شدند، تقسیم شده. تعاریف بدون زیاده‌گویی، استفاده از نمودار و ارائه‌ی نکات مهم هر موضوع، به‌همراه مشخص شدن قسمت‌های پراهمیتی که در امتحان نهایی ۴۰۲ مورد سنجش و طراحی سوال بودند و بخش سوال‌وجواب (به‌شکل کامل و دقیق)، هر بسته‌ی آموزشی رو شکل می‌دن. به‌جز این موارد، بررسی آثار و سیر زمانی اونا در قالب جدول و البته بررسی و تحلیل بیت به بیت اشعار درس‌ها در قالب قلمروهای زبانی، ادبی و فکری، پاسخ تشریحی خودارزیابی‌ها و در نهایت ارائه‌ی یک الی دو صفحه خلاصه‌درس به‌شکل نمودار درختی، این کتاب رو به یه منبع خودآموز و یار کمکی برای مطالعه‌ی دقیق کتاب درسی، که مجموعا ۱۳۰ صفحه درسنامه داره، بدل می‌کنه.

پس از این‌که با مطالعه‌ی درسنامه‌ها و یادگیری نکات مهم، توانمندی لازم برای پاسخگویی به پرسش‌ها رو به‌دست آوردید، طیفی متنوع و گسترده از پرسش‌های مهم و خط‌به‌خط از مطالب درسی در سطح استاندارد امتحان نهایی، در اختیارتون قرار گرفته. این سوالات برای هر درس به‌شکل مجزا ارائه شدند و در سراسر کتاب، مجموعا ۷۵۰ پرسش تالیف یا گردآوری شده و کلیه‌ء مطالب درسی رو پوشش می‌ده. پرسش‌های هر درسنامه در دسته‌بندی‌های صحیح/ غلط، جای خالی، وصل کردنی و گزینه‌ای، ارائه شده. بدین شکل شما برای هر نوع احتمالی در طراحی سوال، آماده می‌شید.

زمانی‌که درسنامه‌ها رو کامل خوندید و مطالب درسی رو دوره کردید؛ سوالات امتحانی هر درس رو بررسی کردید، پاسخ دادید و مهم‌ها رو مرور کردید؛ ۵تا امتحان جامع تشریحی، مشابه با امتحان نوبت اول (دی‌ماه) و نوبت دوم (هماهنگ کشوری) به‌شکل بارم‌بندی‌شده (۲۰ نمره‌ای)، براتون درنظر گرفته شده که بهترین منبع جمع‌بندی و شبیه‌سازی امتحان اصلی‌تون به‌شمار میاد؛ پس ازش غافل نشید و با یه برنامه‌ریزی مناسب، آموخته‌ها و سطح یادگیری‌تون رو محک بزنید.

تموم سوالات کتاب، چه پرسش‌های دسته‌بندی‌شده و موضوعی که برای هر درس ارائه شدند و چه سوالات آزمون‌های شبیه‌ساز جامع که در بخش انتهایی کتاب اومده؛ همگی دارای پاسخنامه‌ی تشریحی و کاملی‌اند که در پیدا کردن نقاط قوت و ضعف‌تون در پاسخگویی، مرور نکات مهم درسی- امتحانی و البته در امر صحت‌سنجی پاسخ‌هاتون یا یافتن اشتباهات احتمالی‌تون، بسیار کمک‌کننده است.

ویژگی‌های کتاب فرمول بیست علوم و فنون ادبی یازدهم گاج

  • ویژه‌ی دانش‌آموزان یازدهم رشته‌ی انسانی
  • مناسب برای امتحانات کلاسی و میان‌ترم، پایان‌ترم و نهایی
  • تالیف‌شده در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳
  • چاپ سال ۱۴۰۳
  • دارای ۱۳۰ صفحه درسنامه‌ی کامل و امتحانی
  • دارای کیوآرکد فیلم‌های آموزشی شب امتحانی (مجموعا ۳ ساعت)
  • دارای خلاصه‌درس
  • دارای ۷۵۰ پرسش تشریحی و امتحانی
  • دارای ۵ دوره امتحان جامع تشریحی بارم‌بندی‌شده (شبیه‌ساز نوبت اول و نوبت دوم)
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی برای کلیهء سوالات

خرید کتاب فرمول بیست علوم و فنون ادبی یازدهم گاج

علوم و فنون یازدهم فرمول بیست 20 گاج

172,200 تومان
  • چاپ 1403 مناسب سال تحصیلی 1403 – 1404

ماجراهای من و درسام علوم و فنون ادبی یازدهم خیلی سبز

یکی دیگه از منابع امتحانی و از کتاب‌های مناسب برای یادگیری عمقی- مفهومی محتوای کتاب درسی در سطح استانداردهای آموزش‌وپرورش و امتحانات نهایی برای درس علوم و فنون، کتاب ماجراهای من و درسام از سری کتاب‌های خودآموز و کامل انتشارات خیلی سبزه.

این کتاب دربرگیرنده‌ی درسنامه‌های کامل به‌همراه مثال‌های یاددهنده با هدف آموزش مفهومی مطالب درسیه و مطابق با ساختار و محتوای کتاب درسی علوم و فنون ادبی یازدهم در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ تالیف شده.

مولفان این کتاب خانم فاطمه اکران و آقای محمد رزمی هستند و در کنار درسنامه‌های تفکیک‌شده و درس‌به‌درس، مجموعه‌ای از پرسش‌های امتحانی- تشریحی و نمونه سوالات مهم مربوط به هر درس را به‌صورت متنوع به‌همراه تعدادی پرسش چهارگزینه‌ای طراحی و گردآوری کردند تا به مطالعات خود مسلط بشید و بتونید آموخته‌هاتون رو تثبیت کنید.

در همین خصوص چند دوره امتحان بارم‌بندی‌شده و آزمون تشریحی ۲۰ نمره‌ای از مباحث علوم و فنون یازدهم به‌عنوان منبع اصلی در ایام امتحانات و شبیه‌ساز امتحان پایان‎ترم که بتونید یادگیری و تمریناتتون رو جمع‌بندی کنید، ارائه شده و در نهایت با استفاده از پاسخنامه‌ی تشریحی و کاملی که به‌ازای هر پرسش در هر فصل و درس مطرح شده، می‌تونید نقاط قوت و ضعف خودتونو در عین حال که عملکردتونو می‌سنجید و بخش‌های مهم براتون مرور می‌شه، شناسایی کنید.

ماجراهای من و درسام علوم و فنون ادبی یازدهم توسط انتشارات خیلی سبز در ۲۰۰ صفحه به چاپ و تکثیر رسیده و متناسب با هر سطحیه.

ویژگی‌های کتاب ماجراهای من و درسام علوم و فنون ادبی یازدهم خیلی سبز

  • مختص دانش‌آموزان یازدهم انسانی
  • مختص امتحانات کلاسی، میان‌ترم، پایان‌ترم و به‌ویژه نهایی
  • تالیف و چاپ در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲
  • مبتنی‌بر جدیدترین تغییرات ساختاری- محتوایی کتاب درسی و امتحانات
  • منبع مکمل کتاب درسی و ویژه‌ی یادگیری مفهومی محتوای آموزشی علوم و فنون یازدهم
  • شامل درسنامه‌های خودآموز، کامل، کاربردی، تفکیک‌شده، یاددهنده و همراه با مثال
  • شامل طیف متنوع و گسترده‌ای از نمونه سوالات امتحانی به‌صورت تشریحی، تفکیک‌شده و استاندارد امتحان نهایی
  • شامل پرسش‌های چهارگزینه‌ای تالیفی و شناسنامه‌دار (تست‌های کنکورهای ادوار گذشته)
  • شامل چند آزمون تشریحی شبیه‌ساز امتحان نوبت دی‌ماه و خردادماه به‌صورت بارم‌بندی‌شده
  • شامل پاسخنامه‌ی تشریحی به‌تفکیک پرسش‌های هر درس و هر امتحان

خرید کتاب ماجراهای من و درسام علوم و فنون ادبی یازدهم خیلی سبز

کتاب ماجراهای من و درسام علوم و فنون یازدهم انسانی خیلی سبز

177,620 تومان
  • چاپ 1402
  • سوالات امتحانی مشابه
  • درسنامه مختصر و مفید
  • نکات امتحانی

جامع علوم و فنون ادبی یازدهم قلم‌چی

عنوان دومین کتاب کمک‌درسی و منبع امتحانی کامل برای درس علوم و فنون ادبی یازدهم، که همانند کتاب قبلی بهتره از ابتدای سال تحصیلی یا نهایتا از اواسط اون مورد استفاده و مطالعه قرار بگیره، جامع علوم و فنون ادبی یازدهم قلم‌چی و تالیف‌شده توسط هیئت مولفان کانون فرهنگی آموزش قلم‌چیه.

این کتاب مطابق با ساختار و محتوای کتاب درسی آماده و تولید شده و دربرگیرنده‌ی درسنامه‌های تفکیک‌شده، مبتنی‌بر سرفصل‌ها و ترتیب دروس کتاب درسی، به‌شکلی کاربردی و نسبتا خلاصه‌ست؛ نمونه سوالات تالیفی و برگرفته از کتاب درسی یا امتحانات برگزار شده رو هم داراست و به‌صورت متنوع و ترکیبی از پاسخ کوتاه، پاسخ بلند، جای خالی، درست/ نادرست و... با مشخص بودن منبع طرح آن و ارجاع‌دهی‌شده، برای هر درس در اختیار مخاطب قرار گرفته و این کتاب یه قسمت کوچیکی ابتدای هر درس و فصل با عنوان درخت دانش داره که کار ارزیابی روند مطالعاتی شما رو هدف‌مند و راحت‌تر می‌کنه.

بعد از پرسش‌های تشریحی، بخش دیگه‌ای از پرسش‌های اون درس قرار گرفته؛ البته به‌شکل چهارگزینه‌ای و تستی و مناسب برای استفاده جهت کسب آمادگی در آزمون‌های آزمایشی یا کنکوره؛ همچنین برای دانش‌آموزانی که علاقه‌مند و کوشا هستند، بخش مفیدیه تا سطح بالاتری از مطالعات و تمرین برای درس علوم و فنون یازدهم رو داشته باشند.

بخش دیگه‌ای از این کتاب که تکمیل‌کننده‌ی قسمت سوالات امتحانی اون برای حداکثری کردن میزان آمادگی مخاطب در امتحاناته، بخشیه که به ارائه‌ی سوالات امتحانی در قالب آزمون‌های تشریحی بارم‌دار برای نوبت اول؛ یعنی دی‌ماه و نوبت دوم؛ یعنی خردادماه، می‌پردازه.

همچنین در جهت مطابقت دادن پاسخ‌هاتون با میزان و نحوه‌ی پاسخ صحیح هر پرسش، چه تشریحی و چه تستی و برای آزمون‌های شبیه‌ساز، سنجش عملکردتون و مرور مهم‌ترین بخش‌های هر درس و سوالات امتحانی و شناسایی نقاط قوت و ضعف‌تون، پاسخنامه‌ی تشریحی و کاملی برای کلیهء پرسش‌ها، همانند دیگر بخش‌های کتاب، به‌صورت تفکیک‌شده، قرار گرفته و جامع علوم و فنون ادبی یازدهم قلم‌چی رو تکمیل می‌کنه.

ویژگی‌های کتاب جامع علوم و فنون ادبی یازدهم قلم‌چی

  • ویژه‌ی محصلان مقطع یازدهم رشته‌ی علوم انسانی
  • مناسب برای استفاده در طول سال تحصیلی به‌عنوان منبع مکمل کتاب درسی
  • مناسب برای استفاده جهت آمادگی در آزمون‌های آزمایشی و کنکور
  • مناسب برای استفاده جهت آمادگی در امتحانات کلاسی و نهایی
  • دارای درسنامه‌های کاربردی، امتحانی و تفکیک‌شده برای هر درس
  • دارای نمونه سوال تشریحی- امتحانی ارجاع‌دهی‌شده به‌تفکیک هر درس
  • دارای پرسش‌های چهارگزینه‌ای و تست‌های کنکور به‌تفکیک هر درس
  • دارای آزمون‌های جامع مطابق با امتحانات نوبت اول و نوبت دوم
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی برای کلیهء پرسش‌ها

خرید کتاب جامع علوم و فنون ادبی یازدهم قلم‌چی

خرید گلبرگ علوم و فنون ادبی یازدهم گل‌واژه

اگر دنبال یک منبع امتحانی کم‌حجم و متکی‌بر ارائه‌ی نمونه سوالات متنوع و متعدد از دروس علوم و فنون ۲ هستید، می‌تونید علوم و فنون ادبی یازدهم رو از مجموعه کتب کلبرگِ انتشارات گل‌واژه تهیه کنید. این کتاب ویژه‌ی امتحانات تالیف و تولید شده؛ اما مناسب استفاده در طول سال تحصیلی و برای داشتن نمونه سوالات گوناگون از مفاهیم و دروس مختلف و مفید برای دانش‌آموزان و دبیرانه.

گلبرگ علوم و فنون ادبی یازدهم گل‌واژه در ۱۰۰ صفحه و سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ آماده و چاپ شده و توسط گلاویژ جلالی تالیف شده.

این کتاب مجموعه‌ای از سوالات رو به‌تفکیک هر درس و سرفصل و مطابق با محتوا و ساختار کتاب درسی تالیف و گردآوری کرده و با این‌کار شما راحت‌تر می‌تونید مطالعه و حل سوال داشته باشید و هدف‌مندتر پیش می‌رید.

در این منبع امتحانی به‌جز نمونه سوالاتی که به‌تفکیک هر درس ارائه شده، چند دوره امتحان بارم‌بندی‌شده به‌عنوان شبیه‌ساز امتحان اصلی در دی‌ماه یا خردادماه برای مخاطب قرار داده شده تا به‌نوعی جمع‌بندی یا آمادگی در ایام امتحانا و زمان کم رو پوشش بده.

دیگر بخش‌های گلبرگ علوم و فنون ادبی یازدهم گل‌واژه رو پاسخنامه‌ی تشریحی هر دسته از پرسش‌ها برای رسوندن مفهوم صحیح هر پرسش و خلاصه درس‌ها هستند که به‌صورت تفکیک‌شده از علوم و فنون ۲ در ابتدای هر دسته از سوالات قرار گرفتند، تشکیل می‌دن. درسنامه‌ها برای هر درس به ارائه‌ی مهم‌ترین نکات و کلیهء محتوای آموزشی هر موضوع پرداختند و گزینه‌ی مناسبی برای مرور و جمع‌بندی به‌شمار میان.

ویژگی‌های کتاب گلبرگ علوم و فنون ادبی یازدهم گل‌واژه

  • براساس آخرین و جدیدترین تغییرات ساختاری- محتوایی کتاب درسی
  • ویژه‌ی امتحانات نهایی و کلاسی
  • مختص محصلان مقطع یازدهم رشته‌ی علوم انسانی
  • ویژه‌ی استفاده در طول سال تحصیلی برای دبیران و دانش‌آموزان به‌عنوان منبع نمونه سوال
  • شامل مجموعه‌ای از سوالات امتحانی- تشریحی متنوع به‌تفکیک هر درس
  • شامل درسنامه‌های خلاصه و به‌ترتیب هر درس
  • شامل چند دوره امتحان بارم‌بندی‌شده شبیه‌ساز برای جمع‌بندی سوالات امتحانی در ایام امتحانات
  • شامل پاسخنامه‌ی تشریحی به‌ازای هر پرسش

خرید کتاب گلبرگ علوم و فنون ادبی یازدهم گل‌واژه

گلبرگ علوم و فنون ادبی یازدهم گل واژه

100,000 تومان
  • چاپ 1402
  • ویژه امتحان نهایی

شب امتحان علوم و فنون یازدهم خیلی سبز

شب امتحان علوم و فنون یازدهم خیلی سبز از جمله منابع امتحانی مناسب برای استفاده در ایام امتحانا و زمان نسبتا محدوده که غالبا دانش‌آموزانی که مطالعه و مرور کاملی داشتند و به‌دنبال امتحان گرفتن از خود و جواب دادن به نمونه سوالات مهم امتحانی‌اند، تهیه‌ش می‌کنند؛ البته به این معنی نیست که همه نمی‌تونند از این منبع مفید امتحانی که کم‌حجم، کاربردی و مفیده استفاده کنند؛ چراکه مناسب با هر سطحیه. این کتاب/ جزوه‌ی امتحانی توسط خانوم فاطمه اکران و آقای محمد رزمی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ و منطبق‌بر محتوا و ساختار کتاب درسی علوم و فنون یازدهم و براساس هرچه که در امتحان نهایی و پایان نیم‌فصل‌های آموزشی از این درس مطرح می‌شه و استاندارده، تالیف شده؛ و انتشارات خیلی سبز در ۵۲ صفحه گردآوریش کرده. شب امتحان علوم و فنون یازدهم خیلی سبز دربرگیرنده‌ی ۱۲ دوره امتحان دی‌ماه و خردادماه ۲۰ نمره‌ای که به دو صورت طبقه‌بندی‌شده (مشخص بودن فصل‌ها و ترتیب ارائه‌ی سوالات براساس فصول درسی) و طبقه‌بندی‌نشده با مشخص بودن زمان پاسخ‌گویی و دارا بودن نکات مشاوره‌ای (باعث بالا رفتن دقت و تمرکزتون در جواب دادن به سوالا می‌شه) هستند، همراه با پاسخنامه‌ی کامل و بررسی پاسخ پرسش‌های هر آزمون و در نهایت درسنامه‌ی خلاصه و جامع که حاوی چکیده مطالب هر درس از علوم و فنون یازدهمه و مثال و نکته برای مرور کامل و دقیق مفاهیم داره، هست و در فصل امتحانات و پیش از امتحان نوبت اول یا در آخر سال تحصیلی و پیش از امتحان نوبت دوم می‌تونید جهت شبیه‌سازی امتحان اصلی و حل کردن نمونه سوالات مهم یا خلاصه‌خوانی و مطالعه‌ی شب امتحانی ازش استفاده کنید.

ویژگی‌های کتاب شب امتحان علوم و فنون یازدهم خیلی ‌سبز

  • تالیف و چاپ در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲
  • مبتنی‌بر کتاب درسی علوم و فنون یازدهم
  • مختص دانش‌آموزان یازدهم انسانی
  • ویژه‌ی امتحان
  • شامل ۱۲ امتحان شبیه‌ساز بارم‌بندی‌شده
  • شامل پاسخنامه‌ی تشریحی به‌تفکیک هر امتحان
  • شامل درسنامه‌ی خلاصه و شب امتحانی برای هر درس

خرید کتاب شب امتحان علوم و فنون یازدهم خیلی ‌سبز

علوم و فنون یازدهم اسفندیار

یکی دیگه از کتاب‌هایی که صرفا به ارائه‌ی نمونه سوالات مهم امتحانی در قالب امتحانات شبیه‌ساز دی‌ماه و خردادماه پرداخته و یک منبع امتحانی مناسب برای استفاده در ایام امتحانات و فرجه‌های مطالعاتی پیش از شروع امتحانات نوبت اول یا نهاییه، کتاب/ جزوه‌ی امتحانی انتشارات اسفندیاره که برای درس علوم و فنون یازدهم و دانش‌آموزان یازدهم رشته‌ی علوم انسانی با عنوان علوم و فنون یازدهم اسفندیار که مطابق با رویکرد امتحان نهایی و سرفصل‌های کتاب درسی تالیف شده؛ مولف این منبع کمک‌درسی- امتحانی آقای مهدی حبیبی هستند و انتشارات اسفندیار در ۶۸ صفحه به چاپ و تکثیر اون پرداخته.

علوم و فنون یازدهم اسفندیار شامل چندین آزمون تشریحی مشابه با امتحان دی‌ماه (نوبت اول) یا خردادماهه (نوبت دوم)؛ این امتحانات بارم‌بندی‌شده‌اند؛ یعنی ۲۰ نمره‌ای‌اند مشابه با برگه‌های امتحانی، سطح سوالات استاندارد و منطبق‌بر سطح استانداردهای امتحانات پایان‌ترمه؛ همانند منابع قبلی، پاسخنامه‌ی تشریحی و توضیحات کافی برای دونستن جواب هر سوال به‌تفکیک هر آزمون ارائه داده و درسنامه‌های فلش‌کارتی و خلاصه، ویژه‌ی مرور و خلاصه‌خوانی در انتها تالیف کرده و قرار داده شده تا یادآوری و نکته‌خوانی از کلیت مفاهیم علوم و فنون یازدهم به‌تفکیک هر درس داشته باشید.

ویژگی‌های کتاب علوم و فنون یازدهم اسفندیار

  • مبتنی‌بر کتاب درسی علوم و فنون یازدهم
  • ویژه‌ی دانش‌آموزان رشته‌ی انسانی
  • ویژه‌ی امتحانات (نوبت اول و نوبت دوم/ نهایی)
  • شامل چندین امتحان شبیه‌ساز دی‌ماه و خردادماه به‌شکل بارم‌بندی‌شده
  • شامل پاسخنامه‌ی تشریحی و کامل به‌تفکیک هر آزمون
  • شامل درسنامه‌های خلاصه و مروری با ارائه‌ی نکات ضروری هر درس و به‌شکل فلش‌کارت

خرید کتاب علوم و فنون یازدهم اسفندیار

علوم و فنون یازدهم بنی هاشمی خامنه

آخرین منبع امتحانی و کتاب کمک‌درسی کم‌حجم و خلاصه برای درس علوم و فنون یازدهم که پیشنهاد می‌شه، کتاب/ جزوه‌ی علوم و فنون یازدهم بنی هاشمی خامنه از انتشاراتی به همین نامه که مطابق با محتوا و ساختار کتاب درسی و هر آن‌چه که برای موفقیت شما در امتحان نوبت اول یا نوبت دوم کاربرد داره، طراحی و تالیف شده. علوم و فنون یازدهم بنی هاشمی دربرگیرنده‌ی درسنامه‌های خلاصه و نکات ضروری و پراهمیت هر درسه که در ابتدا جهت توانمندی مخاطب در پاسخ دادن به پرسش‌های امتحانی تالیف شده؛ بعد از اون به ارائه‌ی سوالات امتحانی پیشنهادی در قالب امتحانات بارم‌دار و ۲۰ نمره‌ای برای نوبت دی‌ماه و خردادماه پرداخته و در نهایت پاسخنامه‌ی تشریحی و مفیدی به‌ازای هر آزمون درنظر گرفته شده. علوم و فنون یازدهم بنی هاشمی رو خانوم خدیجه ده‌نمکی تالیف و گردآوری کردند و این کتاب/ جزوه در ۵۵ صفحه به چاپ رسیده.

ویژگی‌های کتاب علوم و فنون یازدهم بنی هاشمی خامنه

  • ویژه‌ی دانش‌آموزان رشته‌ی علوم انسانی
  • مطابق با محتوای کتاب درسی علوم و فنون یازدهم
  • ویژه‌ی امتحانات دی‌ماه و خردادماه
  • دربرگیرنده‌ی چکیده مطالب و محتوای هر درس
  • دربرگیرنده‌ی نمونه سوالات پیشنهادی- امتحانی در قالب امتحانات بارم‌بندی‌شده
  • دربرگیرنده‌ی پاسخنامه‌ی تشریحی و کاربردی

خرید کتاب علوم و فنون یازدهم بنی هاشمی خامنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *