مقالات مشاوره ای

بهترین کتاب های امتحان نهایی فیزیک یازدهم تجربی 1403

بهترین کتاب های امتحان نهایی فیزیک یازدهم تجربی 1403

فیزیک از دروس اختصاصی و البته پراهمیت رشته‌ی تجربی هست که هم در امتحانات پایان‌ترم و نهایی اهمیت بالایی داره و هم در کنکور تجربی. این روزها با اهمیت خیلی بالای امتحانات نهایی، مطالعه‌ی دروس و البته تمرین کردن درسی مثل فیزیک برای کسب بالاترین نمره در امتحان هماهنگ کشوری که تاثیر مستقیم در نتیجه‌ی کنکور داره، لازم و واجبه و از اون مهم‌تر، انتخاب یه منبع کمک‌درسی و امتحانی متناسب با شرایط و نیازتون هست. به‌همین علت در این مقاله بهترین کتاب‌هایی که برای امتحان فیزیک رشته‌ی تجربی در مقطع یازدهم رو می‌تونید تهیه کنید، معرفی کردیم تا در وقت و هزینه‌ی شما صرفه‌جویی بشه.

فرمول بیست فیزیک یازدهم تجربی گاج

کتاب فرمول بیست فیزیک 2 تجربی از انتشارات گاج در ۳۱۲ صفحه و سال ۱۴۰۳ به ‌چاپ رسیده. این کتاب از اولین و کامل‌ترین منابعیه که برای مطالعه‌ی امتحانی و کاربردی مباحث فیزیک ۲ می‌تونید روش حساب کنید. این کتاب رو آقای هادی حمزه‌پور و خانوم مروارید شاه‌حسینی تالیف کردند و رویکرد امتحانی داره و مطابق با ساختار و محتوای کتاب درسی آماده شده. فرمول بیست فیزیک یازدهم تجربی گاج شامل درسنامه‌های کامل و بررسی دقیق مباحث به‌همراه انواع مثال‌های آموزشی و نمونه سوالات امتحانی و پاسخنامه‌ی تشریحیه؛ هم‌چنین فیلم‌های آموزشی و تدریس شب امتحانی و امتحانات شبیه‌ساز از دیگر بخش‌های شکل‌دهنده‌ی این کتاب هستند.

درسنامه‌ی کتاب فرمول بیست فیزیک یازدهم تجربی گاج

کتاب با درسنامه شروع می‌شه. ارائه و ترتیب درسنامه‌ها مطابق با سرفصل‌های کتاب درسیه و مولفان برای این‌که بخش‌به‌بخش و البته راحت‌تر مطالب رو یاد بگیرید هر درسنامه رو به چند بسته‌ی آموزشی تقسیم کردند؛ این بسته‌های آموزشی به صفحات مرتبط در کتاب درسی ارجاع‌دهی شدند و تعاریف، نکات مهم، سوال و جواب‌های متعدد و نکات مشاوره برای فهم بهتر مطالب و به‌کار بردن مفیدتر اونا رو شامل می‌شن. مجموعا ۱۳۵ صفحه درسنامه در این کتاب تالیف و گردآوری شده.

فیلم‌های آموزشی کتاب فرمول بیست فیزیک یازدهم تجربی گاج

داخل کتاب کیوآرکدهایی قرار داده شده که شما با اسکن کردن اونا از طریق تلفن همراه‌تون می‌تونید به مجموعا ۸ ساعت فیلم آموزشی و تدریس مطالب فیزیک ۲ دست پیدا کنید.

پرسش‌های کتاب فرمول بیست فیزیک یازدهم تجربی گاج

هر بسته‌ی آموزشی مرتبط با درسنامه‌های هر فصل سوالات تشریحی و متنوع خودش رو داره که تموم مباحث مرتبط باهاش رو به‌خوبی پوشش می‌دن. مجموعا ۱۱۰۰ پرسش تشریحی در این کتاب تالیف و گردآوری شده و برخی از سوالات که مشابهت با تمرینات کتاب درسی دارند یا از قسمت به‌خصوصی طراحی شدند، براتون مشخص شده.

آزمون نوبت اول و نوبت دوم

به‌جز سوالاتی که به تفکیک هر درس و موضوع در این کتاب هست، در بخش پایانی و به‌جهت جمع‌بندی مطالب و مهم‌ترین سوالات و برای این‌که با شرایط برگه‌ی امتحانی بیشتر و بهتر آشنا بشید، ۲ دوره امتحان جامع تشریحی و بارم‌بندی‌شده قرار گرفته که به‌عنوان شبیه‌ساز امتحان نوبت اول و نهایی می‌تونید ازشون بهره ببرید.

پاسخنامه‌ی کتاب فرمول بیست فیزیک یازدهم تجربی گاج

این کتاب برای کلیهء پرسش‌ها و امتحاناتی که آماده کرده، پاسخنامه‌ای تشریحی، کامل و حل‌المسائلی دقیق در اختیارتون گذاشته تا ضمن صحت‌سنجی پاسخ‌هاتون، اشتباهات احتمالی‌تون رو بررسی کنید و ارزیابی عملکرد استانداردی داشته باشید.

ویژگی‌های کتاب فرمول بیست فیزیک یازدهم تجربی گاج

  • ویژه‎ی دانش‌آموزان مقطع یازدهم رشته‌ی علوم تجربی
  • ویژه‌ی امتحانات (میان‌ترم و پایان‌ترم)
  • مناسب برای امتحان نهایی
  • مطابق با ساختار و محتوای کتاب درسی
  • چاپ‌ شده در سال ۱۴۰۳
  • دارای ۱۳۵ صفحه درسنامه‌ی کامل، کاربردی و امتحانی
  • دارای ۱۱۰۰ پرسش تشریحی و متنوع بنابر هر درس و موضوع
  • دارای ۲ دوره امتحان بارم‌بندی‌شده‌ی شبیه‌ساز نوبت اول و نوبت دوم
  • دارای کیوآرکد 8 ساعت فیلم آموزشی مباحث
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی و کامل

خرید کتاب فرمول بیست فیزیک یازدهم تجربی گاج

فیزیک یازدهم تجربی فرمول بیست 20 گاج

241,900 تومان
  • چاپ 1403 مناسب سال تحصیلی 1403 – 1404

ماجراهای من ‌و درسام فیزیک یازدهم تجربی خیلی سبز

اولین کتابی که برای مطالعه‌ی امتحانی درس فیزیک در پایه‌ی یازدهم برای رشته‌ی تجربی می‌تونیم پیشنهاد بدیم و معرفی کنیم، کتاب ماجراهای من و درسام از انتشارات خیلی سبزه که شامل درسنامه و توضیحات کامل، نمونه سوال و امتحان نوبت 1 و 2 و پاسخنامه‌ای تشریحی برای تموم سوالاته. این کتاب مطابق با محتوای جدید کتاب درسی در سال تحصیلی ۴۰۳-۴۰۲ در 216 صفحه آماده و چاپ شده و مولف اون آقایون علی انواری و مهدی هاشمی هستند.

درسنامه‌ی کتاب ماجراهای من ‌و درسام فیزیک یازدهم تجربی خیلی ‌سبز

درسنامه‌ی این کتاب برطبق سرفصل‌های آموزشی کتاب درسی تالیف شده و هر آن‌چه در امتحانات میان‌ترم، پایان‌ترم و نهایی مطرح می‌شه رو به‌خوبی پوشش می‌ده. درسنامه‌ها ساده و روون‌اند و مثال‌های متعدد و یاددهنده در دل خودشون دارند.

سوالات امتحانی کتاب ماجراهای من‌ و درسام فیزیک یازدهم تجربی خیلی ‌سبز

نمونه سوالات مختلفی بعد از هر درسنامه و برای هر فصل آموزشی تالیف و طراحی شدند تا مطالب امتحانی رو به‌طور کامل پوشش بدند. سطح این سوالات استاندارد و تعدادشون برای رسیدن به تسلط بر مباحث درسی کفایت می‌کنه.

آزمون نوبت اول و دوم

بخش دیگه‌ای از این کتاب اختصاص پیدا کرده به چند دوره امتحان نوبت اول (دی‌ماه) و نوبت دوم (خردادماه) که بارم‌بندی شده‌اند و مثل یک برگه‌ی امتحانی 20 نمره‌ای و زمان‌دار هستند که شامل مهم‌ترین و محتمل‌ترین پرسش‌های امتحانی‌اند.

پاسخنامه‌ی کتاب ماجراهای من ‌و درسام فیزیک یازدهم تجربی خیلی‌ سبز

بعد از سوالات مربوط به هر فصل و بعد از امتحاناتی که به‌عنوان شبیه‌ساز آزمون‌های پایان‌ترم طراحی شدند، پاسخنامه‌ی تشریحی و حل‌المسائل کامل و دقیقی برای هر پرسش تالیف و ارائه شده.

ویژگی‌های کتاب ماجراهای من ‌و درسام فیزیک یازدهم تجربی خیلی ‌سبز

  • ویژه‌ی دانش‌آموزان یازدهم تجربی
  • مبتنی‌بر سرفصل‌های کتاب درسی
  • تالیف و چاپ شده در سال ۱۴۰۲
  • ویژه‌ی فصل امتحانات
  • دارای درسنامه‌های کامل همراه با مثال
  • دارای نمونه سوالات متنوع به تفکیک هر فصل و مبحث
  • دارای امتحان شبیه‌ساز امتحانات دی‌ماه و خردادماه
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی برای هر پرسش

خرید کتاب ماجراهای من ‌و درسام فیزیک یازدهم تجربی خیلی ‌سبز

ماجراهای من و درسام فیزیک یازدهم تجربی خیلی سبز

186,750 تومان
  • درسنامه مختصر
  • سوالات امتحانی مشابه
  • دارای پاسخ نامه تشریحی
  • چاپ 1402

پرسمان فیزیک یازدهم تجربی گاج

پرسمان عنوان یکی دیگه از کتاب‌های امتحانی از انتشارات گاجه که برای درس فیزیک پایه‌ی یازدهم رشته‌ی تجربی می‌تونید ازش استفاده کنید. این کتاب از جمله منابع امتحانی و کتاب‌های کمک‌درسیه که از ابتدای سال تحصیلی تا پایان اون به‌کار میاد و دربرگیرنده‌ی درسنامه‌های کاربردی و کافی، سوالات مختلف امتحانی و پاسخنامه‌ی تشریحیه. پرسمان فیزیک 2 تجربی رو آقایون امیرحسن محمدپور و هادی حمزه‌پور مطابق با محتوای کتاب درسی در سال 1400 تالیف کردند و انتشارات گاج این کتاب رو در همون سال و 200 صفحه به چاپ رسونده.

درسنامه‌ی کتاب پرسمان فیزیک یازدهم تجربی گاج

کتاب پرسمان درسنامه‌های خودشو بخش‌بندی شده و مبحث‌به‌مبحث تالیف کرده. این درسنامه‌ها کاربردی و به‌نوعی مطرح شدند تا ضروری‌ترین مطالب درسی و محتمل‌ترین مباحث امتحانی رو به‌خوبی و به‌طور کامل پوشش بدن. درسنامه‌های تالیف شده همراه با مثال‌های آموزشی متعدد و ارائه‌ی نکات مهم‌اند. مطالعه‌ی این درسنامه‌ها قدم‌به‌قدم در کنار کتاب درسی یا جزوه‌ی کلاسی برای توانمند شدن در پاسخ دادن به سوالات امتحانی بسیار کاربردی و مفید خواهد بود.

سوالات امتحانی کتاب پرسمان فیزیک یازدهم تجربی گاج

سوالات امتحانی این کتاب غالبا برگرفته از امتحانات و آزمون‌های سال‌های مختلف‌‌اند؛ مرتبط با هر مبحث مهم‌ترین پرسش‌های امتحانی جمع‌آوری، ارائه و طبقه‌بندی شدند. سطح سوالات باتوجه به شناسنامه‌دار بودن اونا استاندارد و تعدادشون برای پوشش مباحث هر درسنامه کافی و لازمه و در نهایت مهم‌ترین سوالات ویژه‌ی شب امتحان مشخص و علامت گذاری شده.

پاسخنامه‌ی کتاب پرسمان فیزیک یازدهم تجربی گاج

پاسخنامه‌ی این کتاب کامل و برای کلیهء پرسش‌های امتحانی و متنوع این کتاب به‌صورت تفکیک شده، تالیف و ارائه شده.

ویژگی‌های کتاب پرسمان فیزیک یازدهم تجربی گاج

  • مختص دانش‌آموزان پایه‌ی یازدهم رشته‌ی تجربی
  • مطابق با محتوای امتحانی کتاب درسی
  • تالیف و چاپ شده در سال تحصیلی 1401-1400
  • تالیف و طراحی شده برای امتحانات میان‌ترم و پایان‌ترم
  • شامل درسنامه‌های کاربردی و همراه با مثال ویژه‌ی امتحانات
  • شامل سوالات متنوع، استاندارد و شناسنامه‌دار
  • شامل پاسخنامه‌ی تشریحی برای تک‌تک پرسش‌ها

خرید کتاب پرسمان فیزیک یازدهم تجربی گاج

کتاب فیزیک یازدهم تجربی پرسمان گاج

74,620 تومان
  • درسنامه کاربردی و جامع
  • سوالات مهم امتحانی
  • پاسخنامه کامل تشریحی
  • چاپ 1400

پرتکرار فیزیک یازدهم تجربی قلم‌چی

سوال‌های پرتکرار عنوان دیگر کتاب مناسب برای استفاده در طول سال تحصیلی و یکی از منابع ویژه‌ی امتحانات میانه‌ی سال تحصیلی و مناسب برای به‌کارگیری در زمان امتحان دی‌ماه یا خردادماهه که انتشارات قلم‌چی اونو مطابق با محتوای امتحانی و سرفصل‌های کتاب درسی طراحی، تالیف و چاپ کرده. کتاب پرتکرار فیزیک یازدهم تجربی رو هیئت مولفان کانون تالیف کردند و این کتاب در 212 صفحه به چاپ رسیده و شامل سوالات مهم و امتحانی شناسنامه‌دار و تالیفی متعددیه.

درسنامه‌ی کتاب پرتکرار فیزیک یازدهم تجربی قلم‌چی

این کتاب مطابق با محتوای کتاب درسی فیزیک یازدهم تجربی و درسنامه‌های کاربردی و امتحانی داره. درسنامه‌ها به تفکیک هر فصل و امتحان تالیف شدند و متون، مثال‌ها و تمرینات کتاب درسی رو به‌طور کامل پوشش می‌دن.

سوالات امتحانی کتاب پرتکرار فیزیک یازدهم تجربی قلم‌چی

جهت تسلط کامل بر مباحث درسی و با رعایت توازن و تناسب، سوالات امتحانی و تشریحی به‌صورت تالیفی یا شناسنامه‌دار (جمع‌آوری شده از برگه‌های امتحانی مدارس برتر و مختلف) به تفکیک هر فصل و مبحث ارائه شده که دارای تعداد بهینه (نه کم و نه زیاد) و سطح استاندارد امتحانیه.

پاسخنامه‌ی کتاب پرتکرار فیزیک یازدهم تجربی قلم‌چی

پاسخنامه‌ای تشریحی و دقیق برای کلیه‌ء سوالات امتحانی در این کتاب به‌صورت تفکیک شده تالیف شده است و دارای مهم‌ترین نکات امتحانی و توضیحات کامل برای پاسخگویی و حل کردن پرسش‌هاست.

ویژگی‌های کتاب پرتکرار فیزیک یازدهم تجربی قلم‌چی

  • مناسب برای دانش‌آموزان پایه‌ی یازدهم رشته‌ی علوم تجربی
  • مناسب برای استفاده در طول سال تحصیلی برای حل کردن نمونه سوالات متنوع
  • مناسب برای فصل امتحانات
  • دارای درسنامه‌های تفکیک شده و کاربردی
  • دارای طیف متنوعی از سوالات امتحانی تالیفی و شناسنامه‌دار
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی و کامل

خرید کتاب پرتکرار فیزیک یازدهم تجربی قلم‌چی

سیر تا پیاز فیزیک یازدهم تجربی دوازدهم گاج

سیرتاپیاز عنوان یکی از کامل‌ترین کتاب‌های آموزشی منابع امتحانی و کنکوریه. سیرتاپیاز فیزیک یازدهم تجربی رو آقایون امیرحسن محمدپور و هادی حمزه‌پور مطابق با جدیدترین محتوای کتاب درسی در سال ۱۴۰۲ تالیف کردند و انتشارات گاج اونو در ۴۸۸ صفحه به چاپ و تکثیر رسونده. این کتاب درسنامه‌های کامل، فیلم‌های آموزشی، سوالات تشریحی، پرسش‌های چهارگزینه‌ای و پاسخنامه‌ی تشریحی داره.

درسنامه‌ی کتاب سیر تا پیاز فیزیک یازدهم تجربی گاج

درسنامه‌ی این کتاب درسنامه‌ای کامل، موشکافانه و با جزئیاته. مفاهیم کتاب درسی رو در 20 قسمت تشریح و تالیف کرده و مباحث فیزیک یازدهم تجربی رو با مثال‌های آموزشی متعدد (415 مثال) در قالب مسائل مختلف، سوالات تشریحی و تست‌های متنوع (دارای سطح بالاتر از مسائل و سوالات امتحانی) به‌خوبی توضیح و آموزش داده. این درسنامه‌ها تفکیک شده و قسمت‌به‌قسمت ضروری‌ترین و مهم‌ترین مطالب درسی و امتحانی رو ارائه کرده و مخاطب رو به تسلط کافی بر روی این درس می‌رسونند و برای پاسخگویی به هر نوع پرسش تشریحی و تستی استاندارد آماده و توانمند می‌کنند.

فیلم‌های آموزشی کتاب سیرتاپیاز فیزیک یازدهم تجربی گاج

21 ساعت فیلم آموزشی اختصاصی برای مباحث فیزیک یازدهم تجربی ویژه‌ی مطالعه‌ی بیشتر، ویژه‌ی مطالعه‌ی شب امتحان و مناسب برای رفع اشکالات درسی یا سرعت بخشیدن به یادگیری در این کتاب از طریق اسکن کردن کیوآرکدهای موجود قابل دسترس و تماشاست.

سوالات امتحانی کتاب سیر تا پیاز فیزیک یازدهم تجربی گاج

در این کتاب به‌منظور مسلط شدن بر هر نوع سوال تشریحی و تست، طیف گوناگون و گسترده‌ای از پرسش‌های امتحانی- تشریحی (ارائه‌ی 409 سوال طبقه‌بندی شده) و پرسش‌های چهارگزینه‌ای (ارائه‌ی 1078 تست طبقه‌بندی شده) به تفکیک هر مبحث (هر قسمت آموزشی مرتبط با هر فصل درسی) تالیف و جمع‌آوری شده. سطح سوالات استاندارده و اگر قصد دارید صرفا برای امتحانات کلاسی و پایان‌سال تحصیلی آماده بشید می‌تونید از تست‌ها گذر کنید.

پاسخنامه‌ی کتاب سیر تا پیاز فیزیک یازدهم تجربی گاج

برای کلیه‌ء پرسش‌های این کتاب بعد از اتمام ارائه‌ی سوالات هر فصل و مبحث، پاسخنامه‌ی تشریحی و کاربردی ارائه شده و شما رو در یادگیری شیوه‌های پاسخگویی و مرور مهم‌ترین نکات درسی- امتحانی یاری می‌کنه.

ویژگی‌های کتاب سیر تا پیاز فیزیک یازدهم تجربی گاج

  • براساس محتوای جدید کتاب درسی و چاپ شده در سال ۱۴۰۲
  • ویژه‌ی دانش‌آموزان پایه‌ی یازدهم رشته‌ی علوم تجربی
  • ویژه‌ی امتحانات میان‌ترم و پایان‌ترم و آزمون‌های 4 گزینه‌ای و کنکور
  • مناسب برای هر سطحی و به‌ويژه دانش‌آموزان با پایه‌ی درسی ضعیف
  • شامل درسنامه‌های تفکیک شده، کامل، کاربردی، مفهومی به‌همراه مثال‌های مختلف و فیلم‌های آموزشی شب امتحانی
  • شامل سوالات امتحانی تشریحی متنوع و متعدد
  • شامل تست‌های متنوع و متعدد
  • شامل پاسخنامه‌ی تشریحی برای کلیه‌ء پرسش‌ها
  • دارای تست‌های VIP و نکات STP ویژه‌ی دانش‌آموزان برتر

خرید کتاب سیر تا پیاز فیزیک یازدهم تجربی گاج

فیزیک یازدهم تجربی سیر تا پیاز گاج

386,220 تومان
  • چاپ 1402 مناسب سال تحصیلی 1402-1403

بانک نهایی فیزیک یازدهم تجربی خیلی‌ سبز

بانک نهایی فیزیک یازدهم، یکی از منابع امتحانی پرسش‌محور، نسبتا کم‌حجم و از کتاب‌های خیلی کاربردی برای استفاده در طول سال تحصیلی به‌عنوان یه منبع غنی از سوالات امتحانی به‌شمار میاد. این کتاب در سال تحصیلی ۴۰۳-۴۰۲ توسط آقای فرزاد نامی تالیف شده و مطابق با محتوای کتاب درسی و به‌ترتیب هر درس و مبحث به ارائه‌ی انواع سوالات امتحانی پرداخته. تعداد صفحات بانک نهایی فیزیک ۲ تجربی که توسط انتشارات خیلی سبز آماده و چاپ شده ۱۴۴ تاست.

درسنامه‌ی کتاب بانک نهایی فیزیک یازدهم تجربی خیلی سبز

درسنامه‌ی درنظرگرفته‌شده و تالیفی این کتاب خلاصه‌ست و کاربردی و در بخش پایانی به‌عنوان مکمل پاسخنامه و به‌عنوان مرور پایانی، بازخوانی و یادآوری نکات مهم و جمع‌بندی مطالعات و آموخته‌هاتون، آورده شده. این درسنامه‌ها به‌ترتیب هر درس و موضوع‌اند و بهتره حتما قبلش خود کتاب درسی و جزوه‌ی دبیر رو بررسی کنید.

پرسش‌های کتاب بانک نهایی فیزیک یازدهم تجربی خیلی سبز

این کتاب با پرسش‌های متنوع امتحانی و نمونه سوال‌های مرتبط با هر درس و موضوع که به‌تفکیک مباحث کتاب درسی تالیف و گردآوری‌ شدند، شروع می‌شه. هر دسته از سوالات به صفحه‌ی مرتبطش در کتاب درسی و در کتاب بانک نهایی برای دسترسی راحت‌تر به توضیحات لازم و درسنامه‌ش، ارجاع داده شده و خط‌به‌خط مباحث رو پوشش می‌ده. سوالات برای تسلط پیدا کردن بر مباحث کافی‌اند و سطح استاندارد امتحان نهایی رو دارا هستند.

آزمون نوبت اول و دوم

در پایان، چند دوره امتحان جامع شبیه‌ساز امتحان نوبت دی‌ماه و خردادماه (نهایی) مشابه با برگه‌های امتحانی دارای مهم‌ترین سوالات محتمل از هر درس و موضوع به‌صورت بارم‌بندی‌شده و دارای زمان پاسخگویی در اختیارتون قرار گرفته تا آموخته‌هاتون رو محک بزنید و برای جلسه‌ی امتحان آماده بشید.

پاسخنامه‌ی کتاب بانک نهایی فیزیک یازدهم تجربی خیلی سبز

کلیهء سوالات بانک نهایی فیزیک یازدهم تجربی خیلی سبز، پاسخنامه‌ای تشریحی و با توضیحات مکفی دارند که هم عملکردتون در پاسخگویی رو بسنجید و هم بررسی درستی برای پیدا کردن نقاط قوت و ضعفتون در حل کردن سوالات داشته باشید.

ویژگی‌های کتاب بانک نهایی فیزیک یازدهم تجربی خیلی سبز

  • بر پایه‌ی رویکرد امتحان نهایی و ساختار کتاب درسی
  • ویژه‌ی داوطلبین امتحان فیزیک یازدهم تجربی
  • چاپ‌شده در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲
  • دارای درسنامه‌های خلاصه و امتحانی
  • دارای ۶۰۱ پرسش تشریحی متنوع و امتحانی
  • دارای ۶ دوره امتحان شبیه‌ساز (۲ دوره برای نوبت اول و ۴ دوره برای نهایی)
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی برای تمام سوالات

خرید کتاب بانک نهایی فیزیک یازدهم تجربی خیلی سبز

شب ‌امتحان فیزیک یازدهم تجربی خیلی‌ سبز

شب امتحان عنوان یکی از کتب کم‌حجم و آزمون‌محور ویژه‌ی امتحانات دی‌ماه یا خردادماهه که توسط انتشارات خیلی سبز به چاپ رسیده. شب امتحان فیزیک یازدهم تجربی مطابق با محتوای جدید کتاب درسی در سال ۱۴۰۲ به قلم آقای روح‌الله علی‌پور تالیف شده و در 51 صفحه به چاپ رسیده. این جزوه امتحانات بارم‌بندی شده‌ی متعددی رو از مباحث فیزیک دربرمی‌گیره که پاسخنامه‌ی تشریحی و کامل به‌همراه درسنامه‌های تفکیک شده و کاربردی هم داره.

آزمون‌های جزوه‌ی شب امتحان فیزیک یازدهم تجربی خیلی‌ سبز

این جزوه بر پایه‌ی 12 امتحان بارم‌بندی شده (هر امتحان مجموعا 20 نمره) که به دو دسته‌ی طبقه‌بندی شده (سوالات امتحانی تفکیک شده به فصول درسی) و طبقه‌بندی نشده تقسیم شده‌اند، طراحی و تالیف شده. از این تعداد آزمون یک‌سوم اونا (4 آزمون) برای امتحان دی‌ماه شماست و باقی‌مونده با پوشش کل مطالب کتاب درسی و مباحث امتحانی برای امتحان خردادماه (نوبت دوم) طراحی و ارائه گردیده.

پاسخنامه‌ی تشریحی جزوه‌ی شب امتحان فیزیک یازدهم تجربی خیلی‌ سبز

بعد از 12 امتحان، پاسخنامه‌ی اونا به‌صورت تشریحی و کامل به تفکیک هر آزمون تالیف و قرار داده شده. این پاسخنامه کامله، نکات مهم و روش‌های حل و پاسخگویی رو پوشش می‌ده.

درسنامه‌ی جزوه‌ی شب امتحان فیزیک یازدهم تجربی خیلی ‌سبز

در انتهای شب امتحان فیزیک یازدهم تجربی خیلی سبز، درسنامه‌ی خلاصه و جامع به تفکیک هر فصل و مبحث به‌همراه مثال‌های آموزشی و نکات مهم ارائه شده که برای مطالعه‌ی شب امتحانی و مرور گزینه‌ی مطلوبیه.

ویژگی‌های جزوه‌ی شب امتحان فیزیک یازدهم تجربی خیلی ‌سبز

  • برای دانش‌آموزان یازدهم تجربی
  • ویژه‌ی فصل امتحانات
  • مطابق با کتاب درسی فیزیک یازدهم تجربی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲
  • دارای 12 امتحان بارم‌بندی شده برای امتحانات دی‌ماه و خردادماه به دو صورت طبقه‌بندی‌شده و نشده
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی و کامل
  • دارای درسنامه‌ی خلاصه و کاربردی ویژه‌ی مطالعه‌ی مروری

خرید جزوه‌ی شب امتحان فیزیک یازدهم تجربی خیلی ‌سبز

شب امتحان فیزیک یازدهم تجربی خیلی سبز

48,970 تومان
  • سوالات امتحانی
  • درسنامه
  • پاسخ نامه تشریحی
  • چاپ 1402

دیگر کتاب های شب امتحان یازدهم تجربی خیلی سبز

گلبرگ فیزیک یازدهم تجربی گل‌واژه

یکی دیگه از منابع امتحانی با حجم مطالب کم و سوال‌محور، کتاب گلبرگ از انتشارات گل‌واژه‌ست. گلبرگ فیزیک یازدهم تجربی گل‌واژه رو آقای محمد گلزاری براساس محتوای کتاب درسی جدید در سال ۱۴۰۲ آماده کردند و این کتاب در 63 صفحه به چاپ رسیده.

آزمون‌ها و سوالات امتحانی گلبرگ فیزیک یازدهم تجربی گل‌واژه

در این کتاب سوالات متعدد و متنوعی تالیف یا از امتحانات مختلف گردآوری شده که به تفکیک هر فصل و مبحث درسی ارائه شده تا مطالعه‌ و تمرینی هدف‌مندتر داشته باشید و در انتها به‌عنوان شبیه‌ساز امتحانات دی‌ماه و خردادماه نمونه امتحان بارم‌بندی شده طراحی و ارائه گردیده. همچنین آزمون‌های فصل برای مرور سوالاتی که پاسخ دادید و یادگیریتون رو به‌شیوه‌ای کاربردی در ذهن تثبیت کردید، برای مرور آموخته‌هاتون تالیف شده.

پاسخنامه‌ی تشریحی گلبرگ فیزیک یازدهم تجربی گل‌واژه

پاسخنامه‌ی هر دسته از سوالات به‌صورت تشریحی، کاربردی و نسبتا خلاصه بعد از اونا قرار داده شده.

درسنامه‌ی گلبرگ فیزیک یازدهم تجربی گل‌واژه

درسنامه‌های تالیف‌شده در این کتاب خلاصه‌ست و بیشتر بر پایه‌ی ارائه‌ی نمودار و نکته‌وار به بیان مطالب درسی پرداخته. این درسنامه‌ها برای یادآوری نکات مهم و توانمندتر کردن شما برای پاسخ دادن به سوالات بسیار مفید هستند.

ویژگی‌های گلبرگ فیزیک یازدهم تجربی گل‌واژه

  • ویژه‌ی دانش‌آموزان یازدهم تجربی
  • ویژه‌ی امتحانات میان‌ترم و پایان‌ترم (نهایی)
  • دارای طیف متنوع و متوازنی از سوالات امتحانی تالیفی و شناسنامه‌دار
  • دارای نمونه امتحان 20 نمره‌ای
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی
  • دارای درسنامه‌های مروری و خلاصه

خرید کتاب گلبرگ فیزیک یازدهم تجربی گل‌ واژه

گلبرگ فیزیک یازدهم تجربی گل واژه

96,000 تومان
  • چاپ 1401
  • ویژه امتحان نهایی

جزوه امتحانی فیزیک یازدهم تجربی اسفندیار

از دیگر منابع امتحانی کم‌حجم و مشابه جزوه‌ی امتحانی برای درس فیزیک 2 تجربی، کتاب/ جزوه‌ی امتحانی فیزیک یازدهم تجربی اسفندیار هست که بر پایه‌ی چندین امتحان بارم‌بندی شده و پاسخنامه‌ی تشریحی و خلاصه درسنامه تالیف و چاپ شده. این جزوه‌ی امتحانی برای درس فیزیک پایه‌ی یازدهم تجربی در ۵۶ صفحه آماده شده و مولف اون آقای هادی مختاری هستند.

آزمون‌های جزوه‌ی امتحانی فیزیک یازدهم تجربی اسفندیار

چند امتحان تشریحی دارای مهم‌ترین پرسش‌های امتحانی از هر فصل کتاب درسی فیزیک ۲ تجربی به‌صورت بارم‌بندی شده و زمان‌دار مشابه امتحانات دی‌ماه و خردادماه در این جزوه تالیف و جای‌گذاری شده‌اند.

پاسخنامه‌ی تشریحی جزوه‌ی امتحانی فیزیک یازدهم تجربی اسفندیار

پاسخنامه‌ای به‌صورت تشریحی و کامل برای کلیهء پرسش‌های امتحانی هر آزمون به‌شکل تفکیک شده در این جزوه پس از آزمون‌ها ارائه شده است.

درسنامه‌ی جزوه‌ی امتحانی فیزیک یازدهم تجربی اسفندیار

در انتها برای مطالعه‌ی شب امتحانی یا مرور و خلاصه‌خوانی، درسنامه‌ای چکیده و جامع به تفکیک هر فصل از این درس به‌شکل فلش‌کارت طراحی و تالیف شده است.

ویژگی‌های جزوه‌ی امتحانی فیزیک یازدهم تجربی اسفندیار

  • ویژه‌ی دانش‌آموزان یازدهم تجربی
  • ویژه‌ی امتحانات دی‌ماه و خردادماه
  • دارای چندین امتحان بارم‌بندی شده به‌عنوان شبیه‌ساز
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی و کامل به تفکیک هر آزمون
  • دارای خلاصه درسنامه جامع به‌شکل فلش‌کارت

خرید جزوه‌ی امتحانی فیزیک یازدهم تجربی اسفندیار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *