مقالات مشاوره ای

بهترین کتاب های امتحان نهایی هندسه دوازدهم 1402

بهترین کتاب های امتحان نهایی هندسه دوازدهم 1402

درس هندسه از دیگر دروس اختصاصی رشته‌ی ریاضی- فیزیک می‌باشد که در سال دوازدهم نیز تدریس شده و امتحان نهایی آن با ضریب ۴.۶۳ اهمیت بالایی در کسب یک معدل عالی و تبعا نتیجه‌ی مطلوب کنکور این رشته خواهد داشت. این درس نیازمند مطالعه‌ی کامل و دقیق مباحث به‌همراه انجام تمرینات متنوع و متعددی‌ست که با انتخاب منبع امتحانی استاندارد و کتاب کمک‌درسی مناسب می‌توانید به این مهم دست یابید. در ادامه به معرفی بهترین منابع امتحانی این درس می‌پردازیم:

ماجراهای من ‌و درسام هندسه دوازدهم خیلی سبز

اولین پیشنهاد مدابوک به شما در خصوص مطالعه‌ی درس هندسه‌ی دوازدهم در سطح مدرسه و امتحان نهایی؛ کتاب ماجراهای من و درسام از انتشارات خیلی سبز هست؛ این کتاب جزو منابع امتحانی و کمک‌درسی- آموزشی انتشارات مذکوره که درسنامه‌ی کامل و توضیحات خوبی برای یادگیری مباحث درسی داره؛ در کنار این ویژگی انواع سوالات امتحانی و آزمون برای نوبت ۱ و ۲ به‌همراه پاسخنامه‌ی تشریحی در این کتاب جای گرفته. ماجراهای من و درسام هندسه دوازدهم خیلی سبز رو آقای حسین هاشمی‌طاهری و خانم زهرا جالینوسی منطبق‌بر کتاب درسی هندسه ۳ جدید و در سال تحصیلی ۴۰۲-۴۰۱ تالیف کردند و انتشارات خیلی سبز اونو در ۱۷۲ صفحه به چاپ و تکثیر رسونده.

درسنامه‌ی کتاب ماجراهای من ‌و درسام هندسه دوازدهم خیلی ‌سبز

ماجراهای من و درسام درسنامه‌ای کامل و آموزش‌محور داره که یادگیری شما از مباحث درسی هندسه رو صددرصد می‌کنه؛ به‌صورت فصل‌به‌فصل پیش رفته و مثال‌های متعددی برای یادگیری دقیق‌تر مباحث در دل توضیحات درسی وجود داره.

سوالات امتحانی کتاب ماجراهای من‌ و درسام هندسه دوازدهم خیلی ‌سبز

بیش از ۳۰۰ پرسش امتحانی از کل مباحث هندسه ۳ در این کتاب تالیف یا از امتحانات نهایی سال‌های اخیر جمع‌آوری شده تا با هر نوع سوال احتمالی و البته در سطح استاندارد امتحان نهایی روبه‌رو بشید و در حل کردن سوالات به تسلط کافی برسید.

آزمون نوبت اول و دوم

جدا از سوالات امتحانی که به تفکیک هر فصل و مبحث در این کتاب جای گرفتند؛ چند نمونه امتحان برای نوبت دی‌ماه و امتحان نهایی به‌عنوان شبیه‌سازِ امتحان اصلی و پایان ترم تعریف شدند.

پاسخنامه‌ی کتاب ماجراهای من ‌و درسام هندسه دوازدهم خیلی‌ سبز

پس از اتمامِ بخشِ سوالاتِ امتحانیِ هر فصل؛ پاسخنامه‌ی تشریحی کلیه‌ی سوالات و حل‌المسائل با توضیحات کامل قرار گرفته.

ویژگی‌های کتاب ماجراهای من ‌و درسام هندسه دوازدهم خیلی ‌سبز

  • ویژه‌ی رشته‌ی ریاضی- فیزیک
  • منطبق‌بر آخرین تغییرات کتاب درسی
  • مناسب برای مطالعه‌ی خودخوان و افرادی که از درس فاصله گرفته‌اند
  • مناسب برای مطالعه در طول سال تحصیلی و همگام با تدریس دبیر
  • ویژه‌ی فصل امتحانات و مناسب برای امتحان نوبت اول؛ نهایی و ترمیم معدل
  • دارای درسنامه‌ی کامل و خودآموز
  • دارای بیش از ۳۰۰ پرسش امتحانی و نمونه امتحان نوبت ۱ و ۲
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی برای تمام پرسش‌ها

خرید کتاب ماجراهای من ‌و درسام هندسه دوازدهم خیلی ‌سبز

کتاب ماجراهای من و درسام هندسه دوازدهم خیلی سبز

158,530 تومان
  • درسنامه
  • سوالات امتحانات اول و دوم
  • پاسخنامه
  • چاپ 1402

بیسترس هندسه دوازدهم کاگو

دومین منبع امتحانی و کمک‌درسی برای درس هندسه؛ کتاب بیسترس از انتشارات کاگو هست که با انتخاب و مطالعه‌ش در واقع سه نشون می‌زنید؛ چون هم درسنامه داره؛ هم سوالات امتحانی و هم پرسش‌های چهارگزینه‌ای (تستی)؛ همه‌ی این‌ها در کنار پاسخنامه‌ی تشریحی برای تک‌تک پرسش‌های داخل کتابه؛ بیسترس هندسه ۳ رو آقای جعفر میکائیلی مطابق با کتاب درسی جدید در سال تحصیلی ۴۰۲-۴۰۱ تالیف کردند و انتشارات کاگو اونو در ۱۵۳ صفحه به چاپ رسونده.

درسنامه‌ی کتاب بیسترس هندسه دوازدهم کاگو

درسنامه‌ی این کتاب کامله؛ بر اساس مفاهیم کلیدی درس و کدگذاری پیش رفته؛ فصل‌به‌فصل و مبحث‌به‌مبحث با مثال‌های متعدد تالیف شده و شما رو برای پاسخ‌گویی به پرسش‌های مختلفی در سطح امتحان نهایی از درس هندسه؛ توانمند می‌کنه. همچنین در انتهای کتاب خلاصه مباحث و چکیده درسنامه و نکات مهم در قالب بوک‌استوری و فلش‌کارت طراحی شده و در زمان امتحان می‌تونید مطالعه‌ی شبِ امتحانی و راحتی از این درس داشته باشید.

سوالات امتحانی کتاب بیسترس هندسه دوازدهم کاگو

بخش سوالات امتحانی در این کتاب پس از پایان یافتن هر درسنامه قرار گرفته؛ در واقع پس از مطالعه‌ی کامل و دقیق مباحث درسی همراه با مثال‌ها و مسئله‌هایی که برای آموزش دقیق‌تر هندسه ۳ تالیف و حل شده؛ با طیف متنوع و کافی‌ای از تمرینات و سوالات امتحانی که تالیف یا از امتحانات نهایی سال‌های اخیر گرفته شدند؛ می‌تونید در سطح استانداردهای امتحان نهایی به تسلط بر روی مباحث هندسه برسید؛ همچنین برای هر بخش تعدادی تست (پرسش‌های ۴ گزینه‌ای) کنکوری- امتحانی آورده شده تا مطالعه‌ی خودتونو تکمیل کنید.

آزمون نوبت اول و دوم

چند دوره امتحان ۲۰ نمره‌ای و سوالات شبیه‌سازِ امتحان اصلی در پایان کتاب قرار گرفته تا در نزدیکی زمان امتحان نوبت ۱ یا در پایان سال تحصیلی و برای حل کردن سوالات امتحان نهایی سال‌های اخیر؛ ازشون استفاده کنید و از خودتون امتحان بگیرید.

پاسخنامه‌ی کتاب بیسترس هندسه دوازدهم کاگو

از دیگر بخش‌های این کتاب که اونو تبدیل به یک منبع امتحانی مناسب و کمک‌درسی- آموزشیِ کامل می‌کنه؛ پاسخنامه‌ی تشریحی- کاربردی و حل‌المسائل برای تک‌تک سوالاتِ کتاب و آزمون‌های امتحانیِ اونه که به‌مانند درسنامه‌ها و توضیحات مباحث؛ بیانی ساده و گیرا داره و دارای نکات مهم امتحانیه.

ویژگی‌های کتاب بیسترس هندسه دوازدهم کاگو

  • تالیف و چاپ شده در سال تحصیلی ۴۰۲-۴۰۱
  • ویژه‌ی استفاده در طول سال تحصیلی
  • ویژه‌ی فصل امتحانات (نوبت اول و نوبت دوم و البته میان‌ترم یا ترمیم معدل)
  • دارای درسنامه‌ی کامل و توضیحات مکفی به‌همراه خلاصه مباحث به‌صورت فلش‌کارت و بوک‌استوری
  • دارای سوالات امتحانی متنوع و متعدد به تفکیک هر فصل همراه با تست‌های کنکوری
  • دارای چند نمونه امتحان بارم‌بندی شده مناسب برای امتحانات نوبت ۱ و ۲
  • دارای پاسخنامه با توضیحات لازم و حل‌المسائل کامل

خرید کتاب بیسترس هندسه دوازدهم کاگو

بیسترس هندسه دوازدهم کاگو

105,600 تومان
  • چاپ 1402
  • ویژه امتحان نهایی

غولِ امتحان هندسه دوازدهم مبتکران

یکی از منابع امتحانی پرسوال و مسئله‌محور که هم در طی دوران مدرسه و همراه با تدریس دبیر به‌عنوان یک کمک‌درسی دارای نمونه سوالات متعدد می‌تونید ازش بهره‌ی کافی رو ببرید هم در زمان امتحانات (میان‌ترم؛ دی‌ماه؛ خردادماه/ نهایی و ترمیم معدل) به تسلط کافی در حل کردن تمرینات و سوالات مختلفی از مباحث درسی برسید؛ کتاب غول امتحان از انتشارات مبتکران هست که برای درس هندسه تالیف شده توسط آقایان جابر عامری و عبدالامیر عباس‌زاده مطابق با کتاب درسی جدید در ۱۱۲صفحه و در سال تحصیلی ۴۰۲-۴۰۱ هست.

ایستگاه‌های تمرین کتاب غولِ امتحان هندسه دوازدهم مبتکران

به تفکیک هر فصل از هندسه ۳ و مباحث مطرح شده در کتاب درسی؛ ایستگاه‌های تمرین که شامل انواع سوالات امتحانی تالیف شده یا برگرفته از امتحانات هماهنگ کشوری مختلفند در این کتاب جای گرفتند؛ تنوع سوالات بالاست؛ تعدادشون برای پوشش‌دهی محتوای کتاب درسی و مباحث کافیه و می‌تونید به تسلط لازم در حل کردن انواع سوالات مطرحی از مباحث درسی هندسه ۳ برسید.

اردوی تدارکاتی کتاب غولِ امتحان هندسه دوازدهم مبتکران

در نهایت یکی از بخش‌های اصلی و کمکی در فصل امتحانات که می‌تونه در نزدیک‌ترین سطح امتحان نهایی براتون مفید باشه؛ قسمت اردوی تدارکاتی یا همون نمونه آزمون‌های (امتحان نهایی) بارم‌بندی شده‌ست که در قالب و شمایل برگه‌ی امتحانی در انتهای کتاب قرار داده شده.

پاسخنامه و درسنامه‌ی کتاب غولِ امتحان هندسه دوازدهم مبتکران

پاسخنامه‌ای تشریحی- کاربردی با ارائه‌ی نکات مهم امتحانی و درسنامه‌ی هر مبحث که به‌صورت رفرنس‌دهی شده به صفحه‌ی درسی موردنظر و مشخص بودن نمره و درجه‌ی اهمیت هر بخش از پاسخ یک پرسش برای کلیه‌ی سوالاتِ داخل کتاب (اعم از ایستگاه‌های تمرین و اردوی تدارکاتی) در نظر گرفته شده؛ شما رو در یادگیری دقیق‌تر و تسلط بر انواع سوالات امتحانی؛ یاری می‌رسونه.

ویژگی‌های کتاب غولِ امتحان هندسه دوازدهم مبتکران

  • تالیف شده منطبق‌بر کتاب درسی هندسه ۳ در سال تحصیلی ۴۰۲-۴۰۱
  • سوال‌محور و دارای طیف گسترده و متنوعی از پرسش‌های امتحانی (تالیفی و شناسنامه‌دار)
  • دارای پاسخنامه‌ی کامل و درسنامه‌ای خلاصه- کاربردی به‌صورت ارجاع‌دهی شده

خرید کتاب غولِ امتحان هندسه دوازدهم مبتکران

۵۰۰ سوال تشریحی هندسه دوازدهم قلم‌چی

یکی از منابع امتحانی و کتاب‌های کمک‌درسی به‌عنوان یک منبع پرسوال که مباحث درسی رو به‌خوبی پوشش می‌ده و دانش‌آموزان و دبیران می‌تونند در طول سال تحصیلی و در زمان امتحانات ازش استفاده کنند؛ کتاب ۵۰۰ سوال تشریحی از انتشارات قلم‌چی هست؛ این کتاب درسنامه‌ی کاربردی و پرسش‌های متنوع امتحانی و البته پاسخنامه داره و برای درس هندسه دوازدهم توسط آقای امیرحسین ابومحبوب و خانم فرزانه خاکپاش و در سال تحصیلی ۴۰۲-۴۰۱ تالیف شده و در تعداد ۱۳۲ صفحه به چاپ رسیده.

درسنامه‌ی کتاب ۵۰۰ سوال تشریحی هندسه دوازدهم قلم‌چی

۳ درخت دانش در ابتدای هر فصل برای طبقه‌بندی بهتر موضوعات

۷ موضوع منطبق با درس‌های کتاب درسی

۲۱ زیرموضوع منطبق با مباحث درسی

درسنامه‌ی این کتاب خلاصه و کاربردی مطالب درسی رو به‌صورت تفکیک شده ارائه داده و می‌تونید به‌عنوان یک کمک‌آموزشی یا منبع مناسب جمع‌بندی مباحث هندسه ۳ ازش استفاده کنید.

سوالات امتحانی کتاب ۵۰۰ سوال تشریحی هندسه دوازدهم قلم‌چی

۵۰۰ سوال شناسنامه‌دار برای پوشش کامل مطالب

۱۵ پیمانه ۱۰ سوالی و ۱۳ پیمانه ۲۰ سوالی

۲۵ سوال به ازای هر ۱ نمرهء امتحان

۷۱ سوال به ازای هر موضوع

برای تسلط پیدا کردن هرچه بهتر و تمام‌تر شما داوطلب امتحان نهایی یا ترمیم معدل بر مباحث هندسه‌ی دوازدهم؛ به‌ شیوه‌های متنوع سوالات متعددی مطرح شده که تمام مطالب و نکات مهم و لازمِ کتاب درسی رو پوشش می‌دن؛ سوالات شناسنامه‌دار و پرتکرار و پراهمیت و دارای سطح استاندارد امتحانات هماهنگ کشوری‌اند و شما رو برای روبه‌رو شدن با انواع سوالات احتمالی از این درس آشنا می‌کنند.

آزمون نوبت اول و دوم

۲ آزمون جامع نیم‌سالِ اول ۲۰ نمره‌ای

۴ آزمون جامع پایان‌سال ۲۰ نمره‌ای

در نهایت به‌جز سوالات متنوع امتحانی برای هر مبحث و درس؛ چند دوره امتحان به‌عنوان شبیه‌ساز امتحان پایانی که بارم‌بندی شده‌اند و مطالب امتحانی نوبت اول و کل کتاب رو برای نوبت دوم و امتحان نهایی پوشش می‌دن در این کتاب جای گرفتند.

پاسخنامه‌ی کتاب ۵۰۰ سوال تشریحی هندسه دوازدهم قلم‌چی

پاسخنامه‌ای برای کلیه‌ی سوالات مطرح شده در انتهای کتاب با توضیحات لازم و کامل قرار گرفته تا به راحتی متوجه‌ی نع حل کردن سوالات و روش حل مسائل و پاسخ صحیح پرسش‌ها بشید و میزان مطالعات و یادگیری خودتونو بسنجید.

ویژگی‌های کتاب ۵۰۰ سوال تشریحی هندسه دوازدهم قلم‌چی

  • ویژه‌ی رشته‌ی ریاضی- فیزیک و سال تحصیلی ۴۰۲-۴۰۱
  • ویژه‌ی امتحانات
  • دارای درسنامه‌های کاربردی و خلاصه
  • دارای ۵۰۰ سوال شناسنامه‌دار
  • دارای نمونه امتحان برای نوبت اول و دوم
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی

خرید کتاب ۵۰۰ سوال تشریحی هندسه دوازدهم قلم‌چی

گذرنامه هندسه دوازدهم مبتکران

اگر به دنبال یک کتاب کمک‌درسی و آموزش‌محور که هم به‌درد امتحانات و به‌خصوص امتحان نهایی بخوره و هم برای کنکور یا آزمون‌های تستی این درس کمکتون کنه؛ می‌تونید کتاب گذرنامه رو که انتشارات مبتکران طراحی و تالیف و منتشرش کرده رو تهیه کنید؛ گذرنامه از سری کتاب‌هاییه که درسنامه‌ی کامل و توضیحات مفهومی مباحث درسی رو به‌همراه پرسش‌های تشریحی؛ چهارگزینه‌ای؛ آزمون و تست‌های کنکورهای سراسری + پاسخنامه‌ی تشریحی در خودش جای داده و شما می‌تونید با یک تیر دو نشون بزنید؛ کتاب گذرنامه هندسه دوازدهم مبتکران رو آقای علی صادقی مطابق با کتاب درسی جدید و آخرین تغییرات در سال ۱۴۰۱ تالیف کردند و این کتاب در ۳۳۲ صفحه به چاپ رسیده.

درسنامه‌ی کتاب گذرنامه هندسه دوازدهم مبتکران

در راستای آموزش مفهومی و عمیقِ مباحث هندسه دوازدهم؛ درسنامه‌ای کامل همراه با انواع مسائل و حل مسائل و تست‌های متعدد آموزشی و پاسخ اون‌ها؛ به‌صورت درس‌به‌درس و مبحث‌به‌مبحث تالیف شده و نکات و تذکرات مهم درسی و امتحانی در این درسنامه برای به حداقل رسوندن کج‌فهمی‌ها و بالا بردن دقت و تمرکزتون روی تسلط پیدا کردن بر مباحث؛ به‌خوبی لحاظ شده.

پرسش‌های چهارگزینه‌ای و تشریحی گذرنامه هندسه دوازدهم مبتکران

سوالات متعددی به شیوه‌های گوناگون هم‌چون پرسش‌های تشریحی و سوالات امتحانی که برخی با علامت * مشخص شده‌اند و دشوارتر می‌باشند و پرسش‌های ۴ گزینه‌ای و تست‌های کنکورهای سراسری به همراه آزمون‌های خودآزمایی برای هر فصل درسی و پس از اتمام یافتن درسنامه‌ی کامل این کتاب؛ و در واقع پس از آن‌که بر مباحث هندسه دوازدهم اشراف کافی پیدا کردید؛ قرار داده شده تا به تسلط لازم در حل کردن انواع سوالات مربوطه برسید.

پاسخنامه‌ی گذرنامه هندسه دوازدهم مبتکران

به تفکیک هر فصل و هر نوع سوال پاسخنامه‌ی تشریحی و توضیحات کامل جهت حل کردن مسائل و تست‌ها تالیف شده تا با مطالعه‌ی اون ضمن فرا گرفتن پاسخ صحیح و نحوه‌ی پاسخ‌گویی؛ مهم‌ترین و پرتکرارترین مباحث درسی مرور بشه.

ویژگی‌های کتاب گذرنامه هندسه دوازدهم مبتکران

  • منطبق‌بر کتاب درسی هندسه دوازدهم ۴۰۲-۴۰۱
  • دارای درسنامه‌ی کامل و مفهومی
  • دارای انواع پرسش‌ها (تستی؛ تشریحی و آزمون خودآزمایی)
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی برای کلیه‌ی پرسش‌ها
  • ویژه‌ی امتحانات (دی‎ماه/ خردادماه/ ترمیم معدل)
  • ویژه‌ی کنکور و آزمون‌های تستی

خرید کتاب گذرنامه هندسه دوازدهم مبتکران

کتاب هندسه دوازدهم گذرنامه مبتکران

251,160 تومان
  • چاپ 1402
  • درسنامه
  • تست
  • تست های کنکور

لقمه نهایی هندسه دوازدهم مهروماه

یکی از منابع کوچیک و جمع‌وجور؛ اما با درسنامه و توضیحات کامل که به‌راحتی همیشه همراهتون باشه و بتونید مروری بر مباحث داشته باشید؛ نکته‌خوانی کنید یا سوالی حل کنید؛ کتابچه‌ی لقمه نهایی هندسه دوازدهم از انتشارات مهروماه هست که آقای آرین تفضلی‌زاده مطابق با کتاب درسی هندسه تالیف کردند و در ۱۴۲ صفحه به چاپ رسیده.

درسنامه‌ی کتابچه‌ی لقمه نهایی هندسه دوازدهم مهروماه

درسنامه‌ی این کتاب به‌صورت فصل‌به‌فصل همراه با نکات متعدد و پوشش کامل مباحث درسی‌ست؛ که مثال‌های متعددی برای هر بخش و مبحث نیز ارائه کرده تا آموزشی کامل و مفهومی از مباحث هندسه دوازدهم داشته باشید و در پاسخگویی به انواع پرسش‌ها؛ توانمند بشید.

سوالات امتحانی کتابچه‌ی لقمه نهایی هندسه دوازدهم مهروماه

پس از پایان یافتن هر درسنامه و برای هر فصل یک آزمون از سوالات متنوع امتحانیِ اون مبحث ارائه شده تا آموخته و مطالعات خودتونو تقویت کنید و با سوالات احتمالی در سطح امتحانات پایان ترم آشنا بشید.

پاسخنامه‌ی تشریحی کتابچه‌ی لقمه نهایی هندسه دوازدهم مهروماه

برای کلیه‌ی پرسش‌های کتاب و در واقع برای هر آزمونِ هر فصل درسی پاسخنامه‌ای تشریحی و حل‌المسائل کاربردی قرار گرفته تا پاسخ‌های خود را بررسی کنید.

آزمون نهایی کتابچه‌ی لقمه نهایی هندسه دوازدهم مهروماه

در انتهای کتاب می‌تونید از خودتون در سطح امتحان نهایی یک امتحان بگیرید و مطالعاتتونو آزمون کنید؛ از طرفی با آزمون پایانیِ کتاب با سطح و نوع سوالات امتحان نهایی هم به‌خوبی آشنا می‌شید.

ویژگی‌های کتابچه‌ی لقمه نهایی هندسه دوازدهم مهروماه

  • پوشش کامل مباحث هندسه ۳
  • تالیف شده برای امتحانات
  • مناسب برای مرور و مطالعه‌ی روزانه
  • شامل درسنامه‌ی کامل و فصل‌به‌فصل همراه با مثال و نکات
  • شامل آزمون‌های فصل‌به‌فصل و دارای انواع سوالات امتحانی
  • شامل آزمون نهایی
  • شامل پاسخنامه‌ تشریحی و توضیحات کاربردی به‌عنوان پاسخ پرسش‌ها
  • شامل فرمول‌نامه

خرید کتابچه‌ی لقمه نهایی هندسه دوازدهم مهروماه

کتاب لقمه هندسه دوازدهم مهروماه

53,130 تومان
  • چاپ 1402 ویژه ی کنکور 1403
  • درسنامه کافی
  • سوالات امتحان
  • ویژه جمع بندی

امتحانِت هندسه دوازدهم مهروماه

از منابع امتحانی به‌صورت جمع‌بندی پیش از امتحان اصلی و آزمون‌محور (کتابی کم‌حجم بر پایه‌ی چند دوره امتحان نوبت دی‌ماه و نهایی) می‌شه به جزوه‌ی امتحانیِ امتحانِت از انتشارات مهروماه اشاره کرد که شامل خلاصه درس‌ها به‌صورت تفکیک‌شده و چندین آزمون بارم‌بندی شده و ۲۰ نمره‌ای و پاسخنامه‌ای تشریحیه و به شما در آمادگی برای امتحان نهایی کمک شایانی می‌کنه؛ امتحانت هندسه دوازدهم رو آقای علی صادقی تالیف کردند مطابق با کتاب درسی جدید و در سال تحصیلی ۴۰۲-۴۰۱ و در ۶۴ صفحه توسط انتشارات مهروماه به چاپ رسیده.

درسنامه‌ی جزوه‌ی امتحانِت هندسه دوازدهم مهروماه

امتحانِت در ابتدا درسنامه و توضیحات مباحث درسی رو به‌شیوه‌ی خلاصه و چکیده اما بسیار کاربردی و همراه با انواع مثال‌ها و نکات مهم ارائه کرده تا علاوه‌بر مطالعه‌ی شبِ امتحانی روی مباحث؛ مرور یا یادآوری نکات مهم و جمع‌بندی کلیت هر درس؛ شما رو برای پاسخگویی به پرسش‌های امتحانی توانمند کنه.

آزمون‌های جزوه‌ی امتحانِت هندسه دوازدهم مهروماه

سوالاتِ شبیه‌سازِ امتحانی که هم برای امتحان هندسه نوبت ۱ (دی‌ماه) تالیف و ارائه شده‌اند و فصل مربوط به هر سوال مشخص شده تا درجه اهمیت هر مبحث و فصل درسی رو بهتر متوجه بشید؛ و هم با پوشش کل مباحث هندسه ۳ برای نوبت دوم (امتحان نهایی) برگرفته از امتحانات هماهنگ کشوری سال‌های اخیر هستند؛ به‌صورت بارم‌بندی شده با مشخص کردن سوالات پرتکرار؛ به شما در آمادگی هرچه تمام‌تر برای امتحان اصلی کمک می‌کنند.

پاسخنامه‌ی جزوه‌ی امتحانِت هندسه دوازدهم مهروماه

پاسخنامه‌ای تشریحی با توضیحات کاربردی و قسمت‌به‌قسمت که بارم هر بخش از پاسخ مشخص شده و به مبحث و فصلِ درسی مربوطه سنجاق شده؛ به شما در تکمیل کردن مطالعات نهایی‌تون و یادگیری شیوه‌ی پاسخ‌گویی و حل کردن مسائل و این‌که متوجه درجه اهمیت هر بخش از هر سوال و جواب بشید و میزان مطالعات و یادگیری‌تونو بسنجید؛ یاری می‌رسونه.

ویژگی‌های جزوه‌ی امتحانِت هندسه دوازدهم مهروماه

  • منطبق با آخرین تغییرات
  • تالیف شده بر اساس کتاب درسی هندسه ۳ در سال تحصیلی ۴۰۲-۴۰۱
  • تالیف شده برای امتحانات (دی‌ماه و خردادماه)
  • شامل درسنامه‌ای خلاصه؛ مفید و دارای توضیحات کاربردی
  • شامل چند دوره امتحان برای نوبت دی‌ماه و خردادماه (نهایی) به‌صورت بارم‌بندی شده و با مشخص بودن سوالات پرتکرار و مبحث مربوطه
  • شامل حل‌المسائل و پاسخنامه‌ی تشریحیِ بخش‌بندی شده با مشخص بودن نمره‌ی هر بخش از پاسخ و مبحث و فصلِ مربوطه

خرید جزوه‌ی امتحانِت هندسه دوازدهم مهروماه

شب ‌امتحان هندسه دوازدهم خیلی‌ سبز

دومین کتاب کم‌حجم مناسب برای جمع‌بندی امتحان‌محور به سبکِ امتحان نهایی و منبع مناسب برای حل کردن انواع سوالات در سطح استاندارد امتحانات هماهنگ کشوری که درسنامه‌ی خلاصه و امتحانات بارم‌بندی شده و البته پاسخنامه‌ای تشریحی داشته باشه برای تک‌تک پرسش‌ها؛ جزوه‌ی شبِ امتحان از انتشارات خیلی سبز هست که برای درس هندسه دوازدهم مطابق با کتاب درسی جدید و در سال ۱۴۰۱ در ۵۳ صفحه تالیف و چاپ شده و مولف این کتاب/ جزوه آقای محمدجواد نوری هستند.

آزمون‌های جزوه‌ی شب امتحان هندسه دوازدهم خیلی‌ سبز

آزمون‌های بارم‌بندی شده مرتبط با امتحان نوبت اول و امتحان نوبت دوم به دو نوع طبقه‌بندی شده و طبقه‌بندی نشده تقسیم می‌شن که مطالعه و سوال حل کردن شما رو هدفمندتر پیش می‌برن؛ در امتحانات طبقه‌بندی شده فصل درسیِ مرتبط با هر سوال مشخصه و در کنار برخی از سوالات نکات مهم امتحانی و مشاوره‌ای نوشته شده و آزمون‌های طبقه‌بندی نشده نیز همانند امتحانات مدرسه یا امتحانی که دبیران از دانش‌آموزان می‌گیرند هستند؛ ۸ آزمون برای پوشش مطالب کل کتاب درسی هندسه ۳ و در واقع برای امتحان نهایی (نوبت دوم) تعریف شدند و از امتحانات نهایی خرداد ۹۸ تا شهریور ۴۰۰ رو شامل می‌شن و ۴ آزمون دیگر مناسب برای امتحان نوبت اول هستند.

پاسخنامه‌ی تشریحی جزوه‌ی شب امتحان هندسه دوازدهم خیلی‌ سبز

پس از اتمام آزمون‌ها نوبت به پاسخنامه‌ی تشریحی و جواب تک‌تک سوالات به‌صورت آزمون‌به‌آزمون می‌رسه؛ پاسخنامه کامله؛ توضیحاتش واضحه و می‌تونید سوالات مهم و امتحان نهایی رو با پاسخی که دارند چندبار بخونید و تمرین کنید و شیوه‌ی حل کردن سوالاتو هم به‌خوبی متوجه بشید.

درسنامه‌ی جزوه‌ی شب امتحان هندسه دوازدهم خیلی ‌سبز

قسمت پایانی کتاب/ جزوه‌ی شب امتحان که برای مرور؛ مطالعه‌ی فوری و جمع‌بندی مباحث بسیار مناسبه؛ درسنامه‌ی توپ نام داره؛ این درسنامه درس‌به‌درسه؛ دارای نکات مهمه؛ کلیت مباحث رو به‌خوبی پوشش می‌ده و مثال‌های متعددی برای هر مبحث تالیف شده.

ویژگی‌های جزوه‌ی شب امتحان هندسه دوازدهم خیلی ‌سبز

  • منطبق‌بر آخرین تغییرات
  • ویژه‌ی فصل امتحانات
  • امتحان‌محور (دارای امتحانات نهایی سال‌های اخیر)
  • شامل پاسخنامه‌ی تشریحی
  • شامل درسنامه‌ی خلاصه

خرید جزوه‌ی شب امتحان هندسه دوازدهم خیلی ‌سبز

شب امتحان هندسه دوازدهم خیلی سبز

48,970 تومان
  • سوالات امتحانی ترم اول و دوم
  • پاسخنامه
  • چاپ 1402

گلبرگ هندسه دوازدهم گل‌واژه

گلبرگ سومین پیشنهاد برای مطالعه‌ی امتحانیِ درس هندسه‌ست که یک کتاب کم‌حجم و اما پرسوال محسوب می‌شه؛ مجموعه‌ی گلبرگ جزو منابع امتحانی از انتشارات گل‌واژه‌ست که مطابق با آخرین تغییرات و برای امتحانات نیم‌فصل و پایان فصل طراحی و تالیف شدند؛ همچنین دبیران محترم به‌عنوان یک منبع مناسب برای دادن نمونه سوال به دانش‌آموزان: می‌تونند ازش بهره‌ی کافی رو ببرند؛ گلبرگ هندسه دوازدهم رو آقای زین‌العابدین غلامی در سال تحصیلی ۴۰۲-۴۰۱ تالیف کردند و در ۷۱ صفحه به چاپ رسیده.

آزمون‌ها و سوالات امتحانی گلبرگ هندسه دوازدهم گل‌واژه

پرسش‌های امتحانی بخش پررنگ و اصلیِ کتاب گلبرگ هندسه ۳ محسوب می‌شن که به تفکیک هر فصل و مبحث ارائه شدند و از تنوع و تعدد خوب و کافی‌ای برخوردارند؛ برخی از سوالات تالیفی‌اند و برخی دیگه از امتحانات هماهنگ کشوری سال‌های مختلف گردآوری شدند؛ همچنین چند دوره آزمون نوبت اول و نوبت دوم به‌عنوان شبیه‌سازِ امتحان پایان ترم در این کتاب تعبیه شده‌اند.

پاسخنامه‌ی تشریحی گلبرگ هندسه دوازدهم گل‌واژه

همون‌طور که سوالات امتحانی به‌صورت تفکیک شده و درس‌به‌درس تالیف شدند و در این کتاب قرار گرفتند؛ پاسخنامه‌ی تشریحی و جواب صحیح سوالات امتحانی هم درس‌به‌درس و تفکیک شده ارائه شده است. پاسخ‌ها نسبتا کوتاه و البته کاربردی‌اند و به‌خوبی مفهوم و حلِ مسائل رو منتقل می‌کنند.

درسنامه‌ی گلبرگ هندسه دوازدهم گل‌واژه

در انتهای کتاب فلش‌کارت‌هایی که به تفکیک هر درس و به‌صورت خلاصه‌نویسی شده؛ کلیت مباحث مهم امتحانی و درس‌های هندسه ۳ رو پوشش می‌‌دن قرار گرفتند تا مرور فوری بر مباحث و نکات و جمع‌بندی مناسبی از دروس داشته باشید.

ویژگی‌های گلبرگ هندسه دوازدهم گل‌واژه

  • مطابق با آخرین تغییرات
  • ویژه‌ی امتحانات
  • دارای سوالات امتحانی تالیفی و شناسنامه‌دار تفکیک شده
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی و کاربردی تفکیک شده
  • دارای چند نمونه امتحان دی‌ماه و خردادماه
  • دارای فلش‌کارت حاوی خلاصه مباحث به‌صورت تفکیک شده

خرید کتاب گلبرگ هندسه دوازدهم گل‌واژه

هندسه دوازدهم بنی هاشمی خامنه

آخرین منبعی که برای امتحان درس هندسه‌ی دوازدهم می‌تونیم پیشنهاد بدیم که در بازه‌ی مطالعاتیِ امتحانات و در فصل امتحان نهایی روی نمونه سوالات شبیه‌ساز و آزمون‌های اون برای نوعی از جمع‌بندی مطالعاتتون در قالب امتحانی و مرور مباحث حساب باز کنید؛ جزوه‌ی امتحانیِ هندسه دوازدهم بنی هاشمی خامنه‌ست که تالیف اون توسط آقایان سعید پیروزوند و مختار منصوری صورت پذیرفته و در ۶۴ صفحه به چاپ رسیده.

خلاصه درس هندسه دوازدهم بنی هاشمی خامنه

این کتاب/ جزوه در ابتدا با خلاصه مباحث به‌صورت درس‌به‌درس و نکته‌وار شروع می‌شه تا شما رو برای حل کردن و جواب دادن به سوالات امتحانیِ هر مبحث توانمند کنه؛ همچنین از درسنامه‌های چکیده‌وارِ هندسه دوازدهم بنی هاشمی می‌تونید به‌عنوان یک گزینه‌ی مناسب برای مطالعه‌ی شبِ امتحانی و مرور و یادآوری و جمع‌بندی مباحث و مهم‌ترین نکات امتحانی استفاده کنید.

آزمون‌های هندسه دوازدهم بنی هاشمی خامنه

چند دوره امتحان بارم‌بندی شده (۲۰ نمره‌ای) دارای سطح استاندارد امتحانات هماهنگ و برگرفته از امتحانات مدارس نمونه و نهایی سال‌های مختلف با پوشش‌دهی مباحث نوبت ۱ و کل کتاب (مناسب برای نوبت اول و دوم) به‌عنوان آزمون‌های شبیه‌سازِ امتحان پایان سال در این کتاب/ جزوه جای گرفتند. همچنین یک کارآزمون در جهت شبیه‌ترین وضعیت به امتحان نهایی بدون پاسخنامه‌ی تشریحی در این جزوه طراحی شده و می‌تونید در نزدیکی امتحان اصلی خودتونو در شرایط امتحانی قرار بدید و اطلاعات و تمریناتتونو محک بزنید.

پاسخنامه‌ی تشریحی هندسه دوازدهم بنی هاشمی خامنه

پاسخنامه و حل‌المسائل تک‌تک سوالاتِ هر آزمون به‌صورت آزمون‌به‌آزمون تشریح شده و به‌راحتی نکات مهم امتحانی و نحوه‌ی جواب دادن براتون مرور می‌شه و می‌تونید عملکرد خودتونو هم بسنجید. همچنین پاسخنامه‌ی تشریحی و توضیحاتِ کارآزمون در سایت انتشارات بنی هاشمی خامنه قرار گرفته.

ویژگی‌های هندسه دوازدهم بنی هاشمی خامنه

  • منطبق با کتاب درسی هندسه دوازدهم ریاضی- فیزیک
  • تعریف شده برای فصل امتحانات
  • دارای خلاصه مباحث به‌صورت درس‌به‌درس
  • دارای چند امتحان ۲۰ نمره‌ایِ شناسنامه‌دار + کارآزمون (شبیه‌سازِ امتحان نهایی)
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی و حل‌المسائل برای کلیه‌ی آزمون‌ها به‌جز کارآزمون (پاسخ کارآزمون در سایت انتشارات بنی هاشمی خامنه قرار گرفته است)

خرید هندسه دوازدهم بنی هاشمی خامنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *