مقالات مشاوره ای

بهترین کتاب های امتحان نهایی ادبیات فارسی دوازدهم

بهترین کتاب های امتحان نهایی ادبیات فارسی دوازدهم

ادبیات فارسی دوازدهم مهم ترین درسی هستش که تو امتحان نهایی دارید و بدون شک اهمیت ویژه برای دانش آموزا این پایه درسی و سه رشته ریاضی و فیزیک، تجربی و علوم انسانی داره. این درس با اینکه سال 1402 از کنکور سراسری حذف شده اما با توجه به ضریب 21/63 برای امتحانات نهایی  ارتقای معدل دانش آموز میتونه خیلی مفید باشه.

در ادامه تعدادی از بهترین کتاب های امتحان نهایی برای درس ادبیات فارسی دوازدهم رو چه برای طول سال تحصیلی و چه برای شب های امتحان معرفی کردیم که پیشنهاد میکنم توضیحات‌شون رو کامل مطالعه کنید تا بعد از مطالعه بهترین انتخاب رو داشته باشید و بتونید بهترین نمره رو برای این درس کسب کنید.

راه نهایی ادبیات فارسی دوازدهم نشر دریافت

راهِ نهایی از سری کتاب‌های طراحی؛ تالیف و چاپ شده توسط نشر دریافت هست که برای درس ادبیات فارسی با همکاری آقایان هامون سبطی و امیرمحمد دهقان در سال ۱۴۰۱ و منطبق با کتاب درسی سال تحصیلی جاری و در ۲۵۴ صفحه آماده شده. این کتاب مشخصا برای آمادگی در امتحان نهایی درس ادبیات فارسی نوشته شده و هر آن‌چه که نیاز بوده داوطلب امتحان هماهنگ کشوری و دانش‌آموز در طول سال تحصیلی از این درس بدونه رو به گیراترین و روشن‌ترین شیوه مطرح کردند. کتاب علاوه‌بر درسنامه‌ی کامل که این ویژگی اونو در دسته کتاب‌هایی که بایستی با شروع سال تحصیلی یا حداکثر از اواسط ترم مطالعه بشند قرار می‌ده؛ پرسش‌های امتحان نهایی و پاسخنامه و واژه‌نامه برای مرور و جمع‌بندی راحت نیز ارائه داده.

درسنامه‌ی کتاب راهِ نهایی ادبیات فارسی دوازدهم نشر دریافت

خط‌به‌خط و مصرع‌به‌مصرع؛ هرچیزی که در کتاب ادبیات فارسی دوازدهم و در متن هر درس آورده شده؛ در این کتاب به‌صورت بخش‌بندی شده توضیح داده و تشریح شده؛ از نظر دستور زبانی؛ از نظر معنا و مفهوم و از منظر واژگان؛ همه‌وهمه به‌خوبی بررسی شدند تا به سهولت درس رو بفهمید و در خاطرتون بمونه. درسنامه‌ها کامله؛ گفتار ادبی سنگینی نداره؛ برای جمع‌بندی و توانایی شما در پاسخگویی به سوالات امتحانات نهایی و پایان‌ترم کارگاه‌های متن‌پژوهی پس از ارائه‌ی درسنامه‌ی هر درس قرار داده شده و پاسخ اون‌ها بعد از اون بخش.

سوالات امتحانی کتاب راهِ نهایی ادبیات فارسی دوازدهم نشر دریافت

سوالات امتحان نهایی بخش مهمی از این کتابه که پس از پایان یافتن هر درسنامه در سه بخش:

  • قلمرو زبانی
  • قلمرو ادبی

و

  • قلمرو فکری

قرار گرفته‌ست. همچنین برای هر درس چند و چندین پرسش امتحانی و در انتهای ۴ امتحان نهایی در این کتاب جای گرفته‌اند؛ سطح سوالات استاندارد و متناسب با امتحانات هماهنگ کشوری‌ست و پوشش‌دهی کامل مطالب و درس‌های ادبیات فارسی دوازدهم رو خواهیم داشت و با پاسخگویی و مطالعه‌ی پرسش‌های این کتاب علاوه‌بر سنجش وضعیت سطح مطالعاتتون می‌تونید سرعت عمل بیشتری رو هم در پاسخ دادن به پرسش‌های امتحان اصلی داشته باشید.

پاسخنامه‌ی کتاب راهِ نهایی ادبیات فارسی دوازدهم نشر دریافت

کلیه‌ی سوالات نوشته شده در این کتاب دارای پاسخنامه‌ی تشریحی و کاملی‌اند که با مطالعه‌ی اون می‌تونید نکات مهم درسی و امتحانی رو مرور و برای خودتون یادآوری کنید.

ویژگی‌های کتاب راهِ نهایی ادبیات فارسی دوازدهم نشر دریافت

  • منطبق‌بر کتاب درسی ادبیات فارسی دوازدهم سال تحصیلی ۴۰۲-۴۰۱
  • شامل درسنامه‌ی درس‌به‌درس و کامل
  • شامل ضمیمه‌ی واژگان
  • شامل انواع پرسش‌های امتحان نهایی و آزمون‌های مدارس
  • شامل پاسخنامه‌ی تشریحی برای کلیه‌ی سوالات

خرید کتاب راهِ نهایی ادبیات فارسی دوازدهم نشر دریافت

پُرسوال ادبیات فارسی دوازدهم مهروماه

پرسوال؛ عنوان کتاب و منبع باکیفیت امتحان نهایی و کمک‌درسیِ تولید و چاپ شده توسط انتشارات مهروماه هست که برای درس ادبیات فارسی دوازدهم با هدف دستیابی دانش‌آموزان و داوطلبان به ۴۰ درصد کنکور؛ آماده شده. این کتاب دارای درسنامه‌ی کامل و سوالات زیاد و متنوع و البته پاسخنامه‌ی تشریحیه که در ادامه به‌صورت مشخص‌تر معرفی شده است.

کتاب پرسوال ادبیات فارسی دوازدهم به قلم آقای ابوالفضل غلامی مطابق با کتاب درسی جدیده و در ۲۶۴ صفحه توسط انتشارات مهروماه چاپ شده.

درسنامه‌ی کتاب پُرسوال ادبیات فارسی دوازدهم مهروماه

این کتاب با درسنامه شروع می‌شه؛ درسنامه به‌صورت بخش‌بندی شده‌ست و با قسمت واژگان آغاز می‌شه؛ برای هر درس واژگان (اصلی؛ فرعی؛ مهم املایی و هم‌آوا) مشخص شده‌اند؛ بعد از اون ایستگاه‌های دانش ادبی و زبانی قرار گرفته و درسنامه شامل مثال‌ها؛ نکات و قسمت‌هایی باعنوان فراتر از قلمرو هست که مطالعاتتونو تکمیل می‌کنه.

سوالات امتحانی کتاب پُرسوال ادبیات فارسی دوازدهم مهروماه

۱۶۰۰ نمونه سوال امتحانی! به‌صورت تالیفی و گردآوری شده از امتحانات نهایی و مدارس کشور؛ برای هر درس در بخش‌های مختلف ارائه شده تا پوشش کامل مطالب درسی ادبیات فارسی دوازدهم رو به شیوه‌ای استاندارد و پرسش‌محور داشته باشید. این پرسش‌ها که خط‌به‌خط کتاب درسی و آموزشی‌اند باعث می‌شن که هیچ نکته و مطلبی که ممکنه ازش پرسش‌هایی مطرح بشه رو جا نندازید.

آزمون نوبت اول و دوم

۶ دوره آزمون تشریحی نمره‌دار که هم برای امتحان نوبت اول‌تون می‌تونید ازش استفاده کنید و هم برای امتحان نهایی تا آخرین امتحان نهایی برگزار شده برای این درس رو پوشش می‌دن در اواخر کتاب و برای جمع‌بندی و برداشتن گام آخرِ مطالعاتی و آمادگی در امتحانات قرار داده شدند.

پاسخنامه‌ی کتاب پُرسوال ادبیات فارسی دوازدهم مهروماه

پاسخنامه‌ی این کتاب هم به‌مثابه‌ی یک درسنامه‌ی کامل و پر از نکته پس از اتمام پرسش‌ها و برای کلیه‌ی سوالات و آزمون‌های کتاب پرسوال ادبیات فارسی دوازدهم مهروماه طراحی؛ و تالیف و تعبیه شده؛ حتما پاسخنامه رو کامل مطالعه کنید تا مهم‌ترین نکات درسی و امتحانی براتون مرور و جمع‌بندی بشه.

ویژگی‌های کتاب پُرسوال ادبیات فارسی دوازدهم مهروماه

  • دارای درسنامه‌ای خط‌به‌خط و کامل مطابق با کتاب درسی سال ۱۴۰۱
  • ویژه‌ی امتحانات نهایی و ترمیم معدل
  • دارای درسنامه‌ای خودآموز و ویژه‌ی ارتقاء معدل
  • دارای بیش از ۱۵۰۰ پرسش امتحانی متنوع
  • دارای امتحانات نهایی سال‌های اخیر و سوالات شناسنامه‌دار
  • دارای پاسخ برای کلیه‌ی پرسش‌ها و آزمون‌ها به‌شیوه‌ای تشریحی و پرنکته

خرید کتاب پُرسوال ادبیات فارسی دوازدهم مهروماه

پرسوال فارسی دوازدهم مهروماه

192,500 تومان
  • چاپ 1402
  • کامل ترین بانک سوالات امتحانی و نهایی
  • طبقه بندی سوالات به صورت درس به درس و سطر به سطر در سه قلمرو ادبی،فکری و زبانی
  • تنوع فوق العاده سوالات و پوشش خط به خط کتاب درسی
  • پیش بینی سوالات سطح بالای امتحان نهایی باطرح سوالات یک گام فراتر
  • شامل کامل ترین بانک سوالات امتحانات نهایی برگزار شده در سال های اخیر
  • درسنامه های کاربردی،کاملا مطابق با رویکرد امتحان نهایی
  • موشکافی و تحلیل کامل متن کتاب درسی به سبک کتابنامه
  • پاسخنامه واقعا تشریحی به همراه نکات امتحانی
  • 6 سری نمونه آزمون های نوبت اول+نمونه آزمون های نوبت دوم(شبیه ساز امتحان نهایی)

فرمول بیست ادبیات فارسی دوازدهم گاج

یکی از کتاب‌های مناسب و باکیفیتی که برای درس ادبیات فارسی دوازدهم می‌تونیم پیشنهاد بدیم؛ کتاب فرمول بیست از انتشارات گاج هست؛ فرمول بیست؛ از سری کتاب‌های آموزش‌محور و مناسب برای فصل امتحانات؛ علی‌الخصوص امتحان نهاییه که به تازگی تالیف و چاپ و ارائه شده و جزو منابع باکیفیت و کامله.

کتاب فرمول بیست ادبیات فارسی دوازدهم رو آقای امیر نجات‌شجاعی در ۳۳۶ صفحه و منطبق‌بر آخرین تغییرات کتاب درسی تالیف کردند و انتشارات گاج برای استفاده در طول سال تحصیلی و امتحانات به چاپ رسونده.

درسنامه‌ی کتاب فرمول بیست ادبیات فارسی دوازدهم گاج

این کتاب یک درسنامه‌ی کامل برای خط‌به‌خط و درس‌به‌درس ادبیات فارسی دوازدهم داره؛ توضیحات بیانی مشخص و گیرا دارند؛ مطالعه‌شون راحته؛ در خاطرتون به‌سادگی جای می‌گیرند و نحوه‌ی ارائه‌ی مطالب خسته‌کننده نیست و به‌طور کامل متن درسی رو هم پوشش می‌ده؛ شعرها بیت‌به‌بیت و کلمات و نثرهای سخت به زبانی ساده و روون نوشته شده‌اند.

سوالات امتحانی کتاب فرمول بیست ادبیات فارسی دوازدهم گاج

پس از مطالعه‌ی هر درس؛ طیف نسبتا وسیعی از سوالات امتحانی به شکل‌های گوناگون برای پوشش مطالب درسی درس مذکور و مرور به‌صورت:

  • قلمرو زبانی- معنی واژه
  • قلمرو زبانی- املا
  • قلمرو زبانی- دستور
  • قلمرو ادبی- آرایه‌های ادبی
  • و...

تالیف و طراحی و ارائه شده.

آزمون نوبت اول و دوم

چند دوره امتحان تشریحی و محتوایی که تعدادی برای پوشش و جمع‌بندی مطالب نوبت اول و آمادگی شما در امتحان دی‌ماه و تعدادی دیگر برگرفته از امتحانات نهایی سال‌های اخیر هست در انتهای کتاب تعبیه و قرار داده شده‌اند.

پاسخنامه‌ی کتاب فرمول بیست ادبیات فارسی دوازدهم گاج

برای دونه‌دونه‌ی پرسش‌های کتاب؛ پاسخ لازم برای فهم و یادگیری بیشتر و بهتر خواننده درنظر گرفته شده که پس از پایان بخش سوالات امتحانی هر درس و پس از پایان آزمون‌های نوبت ۱ و ۲ قرار گرفته.

ویژگی‌های کتاب فرمول بیست ادبیات فارسی دوازدهم گاج

  • چاپ براساس کتاب درسی ادبیات فارسی دوازدهم سال تحصیلی ۴۰۲-۴۰۱
  • دارای درسنامه‌ی کامل؛ کاربردی و خودآموز
  • دارای طیف وسیع و متنوعی از پرسش‌های امتحانی
  • دارای نمونه آزمون بارم‌بندی شده برای آمادگی در امتحان نوبت اول و نهایی
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی و کاربردی

خرید کتاب فرمول بیست ادبیات فارسی دوازدهم گاج

ماجراهای من ‌و درسام ادبیات فارسی دوازدهم خیلی سبز

ماجراهای من و درسام خیلی سبز یه‌جورایی همتای فرمول بیست گاج محسوب می‌شه؛ جزو منابع آموزش‌محور و صدالبته امتحانیه که شامل درسنامه‌ی کامل + انواع پرسش‌های امتحانی و نمونه آزمون نوبت ۱ و ۲ + پاسخنامه‌ی تشریحی برای سوالاتشه که برای درس ادبیات فارسی دوازدهم هم کتابی تالیف شده توسط آقای مجتبی احمدوند در ۲۴۷ صفحه و منطبق‌بر سال تحصیلی ۴۰۲-۴۰۱ ارائه داده.

درسنامه‌ی کتاب ماجراهای من ‌و درسام ادبیات فارسی دوازدهم خیلی ‌سبز

فصل‌به‌فصل و درس‌به‌درس؛ معنی؛ مفهوم؛ نکته و مثال و توضیحات لازم برای فهم بیشتر و بهتر متن درسی ادبیات فارسی دوازدهم در این کتاب با گفتار و بیانی شیوا و گیرا تالیف و نوشته شده و از دو رنگ برای این‌که قسمت‌های پراهمیت‌تر رو بهتر متوجه بشید و مطالعه‌تون دقیق‌تر بشه استفاده شده. داخل درسنامه‌ها بخشی با عنوان کالبدشکافی که ترکیبات ادبی رو تشریح کرده و نکات لازم رو نوشته داره؛ بخش دیگری با عنوان کارگاه متن‌پژوهی دارای قسمت‌های قلمروی زبانی؛ ادبی و فکری نیز ارائه داده تا درس‌ها رو قدم‌به‌قدم و قسمت‌به‌قسمت یاد بگیرید و در خاطرتون بمونه.

سوالات امتحانی کتاب ماجراهای من‌ و درسام ادبیات فارسی دوازدهم خیلی ‌سبز

پس از هر درسنامه؛ پرسش‌های بخش‌بندی شده و متنوعی برای پوشش مباحث اون درس تالیف شده یا برگرفته از امتحانات مهم سال‌های اخیر گذاشته شده تا علاوه‌بر مطالعه؛ با سوال جواب دادن هم بتونید جمع‌بندی مناسبی از مطالب هر درس داشته باشید.

پرسش‌های امتحانی پس از هر درس به بخش‌های زیر تقسیم می‌شه:

  • معنی و مفهوم شهر و نثر
  • قلمرو زبانی (واژگان + املا + دانش‌های زبانی و دستوری)
  • قلمرو ادبی
  • قلمرو فکری

آزمون نوبت اول و دوم

در اواخر کتاب به‌عنوان شبیه‌ساز امتحان پایانی و نهایی؛ چند نمونه آزمون تشریحی که ارزش هر سوال مشخص شده (دارای بارم‌بندی) قرار داده شده تا در فرجه‌های پیش از امتحانات بتونید دانش و اطلاعات خودتون پس از مطالعه‌ی دروس ادبیات فارسی دوازدهم در قالب امتحان نهایی بسنجید.

پاسخنامه‌ی کتاب ماجراهای من ‌و درسام ادبیات فارسی دوازدهم خیلی‌ سبز

پاسخنامه‌ی پرسش‌های امتحانی هر درس پس از اون‌ها قرار گرفته، ادبیات سنگینی نداره، توضیحاتش مکفیه و با مطالعه‌ی این قسمت علاوه‌بر دونستن پاسخ صحیح پرسش‌ها نکات مهم درسی و امتحانی براتون مرور می‌شه.

ویژگی‌های کتاب ماجراهای من ‌و درسام ادبیات فارسی دوازدهم خیلی ‌سبز

  • پوشش‌دهی کامل دروس ادبیات فارسی دوازدهم
  • ویژه‌ی مطالعه‌ی بیشتر برای امتحانات و در طول سال تحصیلی
  • ویژه‌ی امتحانات نیم‌سال‌های آموزشی و هماهنگ کشوری
  • دارای درسنامه‌ی کامل به‌صورت درس‌به‌درس
  • دارای انواع پرسش‌ها و سوالات امتحانی
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی برای کلیه‌ی سوالات
  • چاپ شده برای سال تحصیلی ۴۰۲-۴۰۱

کتاب ماجراهای من و درسام ادبیات فارسی دوازدهم خیلی سبز

185,090 تومان
  • سوالات امتحانی مشابه
  • درسنامه
  • پاسخنامه
  • چاپ 1402

جزوه‌ی ادبیات فارسی دوازدهم نشر الگو برای امتحان نهایی

نشر الگو یکی از انتشارات با سابقه و پرفعالیت در حوزه‌ی طراحی، تالیف، تولید و چاپ منابع کمک‌درسی، آموزشی و امتحانیه باتوجه به حذف شدن دروس عمومی از کنکورهای پیشِ‌رو و دوچندان شدن اهمیت معدل نهایی و البته تاثیرگذاری نمرات دروس به‌خصوص دروس عمومی در کنکور؛ این انتشارات هم برای امتحان نهایی درس ادبیات فارسی؛ کتاب- جزوه‌ای با کیفیت که شامل درسنامه و پرسش‌های امتحان نهایی و پاسخنامه‌ی تشریحیه به قلم آقای علیرضا عبدالمحمدی در ۴۱۶ صفحه ارائه کرده تا در طول سال تحصیلی و برای آماده شدن در امتحانات یک یارِ آموزشی و کمکی داشته باشید.

درسنامه‌ی کتاب- جزوه‌ی ادبیات فارسی دوازدهم نشر الگو

درسنامه‌ای کامل برای هر درس که به تفکیک هر درس آماده شده، شبیه به یک کتاب درسی نکته‌نویسی شده یا یک جزوه‌ی آموزشی ادبیات فارسی‌ست. دارای نکات مهم درسی، املایی و دستور زبان فارسیه و معانی، مفاهیم، لغات پراهمیت و آرایه‌ها و... تماما برای خط‌به‌خط متن‌ها و مطالب نوشته شده‌اند پاسخ کارگاه‌های متن‌‎پژوهی و مثال‌های متعدد نیز برای هر درسنامه درنظر گرفته شده.

سوالات امتحان نهایی کتاب- جزوه‌ی ادبیات فارسی دوازدهم نشر الگو

پس از تموم شدن درسنامه‌ها و توضیحات کامل و لازمی که برای هر درس نوشته شده؛ بخش سوالات امتحان نهایی و آزمون‌های تشریحی در فرمت و قالب برگه‌های امتحانی ۲۰ نمره‌ای که حکم شبیه‌ساز امتحان پایانی و هماهنگ کشوری رو دارند قرار گرفته تا آموخته‌های خودتونو در سطح استانداردهای امتحانات مدارس و نهایی بسنجید و با مهم‌ترین پرسش‌های هر درس آشنا بشید.

راهنمای تصحیح کتاب- جزوه‌ی ادبیات فارسی دوازدهم نشر الگو

برای تک‌تک پرسش‌های امتحاناتِ آورده شده در این کتاب- جزوه؛ راهنمای تصحیح (پاسخنامه‌ی تشریحی) با توضیحات کامل و مشخص بودن ارزش و نمره‌ی هر بخشِ پاسخ و لینک‌شده به صفحه‌ی مرتبط (که بدونید برای چه درسی و کدوم صفحه و مطلبه) نوشته و آورده شده و بادقت و تمرکز کافی مطالعه کنید و در این درس و بر روی هر پرسشی به تسلط برسید.

ویژگی‌های کتاب- جزوه‌ی ادبیات فارسی دوازدهم نشر الگو

  • ویژه‌ی امتحان نهایی
  • طراحی و نوشته شده برطبق کتاب درسی ادبیات فارسی ۳ سال تحصیلی ۴۰۲-۴۰۱
  • مناسب برای مطالعه‌ی خودخوان در طول سال تحصیلی و برای امتحانات
  • دارای درسنامه‌ای خط‌به‌خط منطبق‌بر کتاب درسی
  • دارای امتحانات نهایی سال‌های اخیر
  • دارای راهنمای تصحیح (پاسخنامه‌ی تشریحی) لینک‌دهی شده

خرید کتاب- جزوه‌ی ادبیات فارسی دوازدهم نشر الگو

جزوه فارسی دوازدهم امتحان نهایی نشر الگو

148,200 تومان
  • چاپ 1402
  • آرایه‌های ابیات و عبارات
  • نکات دستوری ابیات و عبارات
  • معنی ابیات و عبارات
  • نکات لغت و املای ابیات و عبارات
  • نکات تاریخ ادبیات تمام کتاب
  • پاسخ تمام کارگاه‌های متن‌پژوهی
  • پاسخ تمام درک و دریافت‌ها
  • امتحان‌های نهایی به همراه کلید تصحیح

غولِ امتحان ادبیات فارسی دوازدهم مبتکران

غولِ امتحان یکی از منابع مناسب برای افرادیه که سبک مطالعاتشون غالبا با سوال و پرسش‌هاست؛ چون این کتاب پرسش‌محوره؛ البته پاسخنامه‌ی تشریحی و درسنامه‌ای کاربردی و دارای نکته که به‌خصوص برای جمع‌بندی یا مرور مباحث خیلی به‌درد بخوره هم داره؛ کتاب غولِ امتحان ادبیات فارسی دوازدهم رو آقای علی احمدنیا در سال تحصیلی ۴۰۲-۴۰۱ تالیف کردند و کتاب مذکور در تعداد صفحات ۱۳۷ توسط انتشارات مبتکران به چاپ رسیده.

ایستگاه‌های تمرین کتاب غولِ امتحان ادبیات فارسی دوازدهم مبتکران

ایستگاه‌های تمرین شروع‌کننده‌ی این کتاب‌اند و درس‌به‌درس پیشروی دارند؛ برای هر درس بیش از ۱۰ پرسش به شکل‌های مختلف تالیف شده؛ سطح سوالات متناسب با استانداردهای طراحی سوال و امتحانات نهاییه؛ تعداد سوالات برای پوشش کامل مطالب هر درس کافیه و جزو مهم‌ترین و محتمل‌ترین پرسش‌های امتحانات پایان‌ترم؛ ترمیم معدل و نهایی محسوب می‌شن.

اردوی تدارکاتی کتاب غولِ امتحان ادبیات فارسی دوازدهم مبتکران

اردوی تدارکاتی حکم همون شبیه‌سازهای امتحانات پایان‌ترم و هماهنگ کشوری رو داره که تعدادی برای پوشش کامل مهم‌ترین قسمت‌های مطالب مرتبط با نیمه‌ی اول سال تحصیلی (نوبت اول) و تعدادی دیگر مهم‌ترین نکات و پرسش‌های کل کتاب رو دربر گرفته (نهایی و پایان‌سال).

پاسخنامه و درسنامه‌ی کتاب غولِ امتحان ادبیات فارسی دوازدهم مبتکران

پاسخنامه‌ی تشریحی با بیان نکات و درسنامه‌ای که به‌صورت درس‌به‌درس در بین خودش قرار داده قلب تپنده و بخش چند کاربردی این کتاب رو تشکیل می‌ده؛ علاوه‌بر دونستن پاسخ صحیح پرسش‌ها؛ مرور مهم‌ترین نکات و مطالعه‌ی چکیده درسنامه‌ی هر درس؛ یک جمع‌بندی کامل از پراهمیت‌ترین بخش‌های کتاب ادبیات فارسی دوازدهم خواهید داشت.

ویژگی‌های کتاب غولِ امتحان ادبیات فارسی دوازدهم مبتکران

  • تالیف شده بر اساس کتاب درسی ادبیات فارسی دوازدهم ۱۴۰۱
  • تالیف شده بر اساس استاندارهای آموزشی و طراحی سوال
  • دارای درسنامه‌ای کاربردی شامل مهم‌ترین نکات درسی
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی با توضیحات لازم و مناسب برای مرور
  • دارای آزمون‌های ۲۰ نمره‌ای به‎‌عنوان امتحانات شبیه‌ساز
  • دارای انواع تمرین‌ها و پرسش‌های امتحانی به‌صورت درس‌به‌درس

خرید کتاب غولِ امتحان ادبیات فارسی دوازدهم مبتکران

سیرتاپیاز ادبیات فارسی دوازدهم گاج

سیرتاپیاز یکی از گزینه‌های پیشنهادی برای مطالعه‌ی درس ادبیات فارسی و امتحان نهایی این درس برای افراد ضعیف یا افرادی که تمایل دارند یک درسنامه‌ی مفصل مطالعه کنند و جزءبه‌جزء متن درسی رو یاد بگیرند محسوب می‌شه؛ این کتاب یکی از سری‌کتاب‌های آموزش‌محور با درصد خلوص آموزشی بالااااست! چراکه با اسکن کردن کیوآرکدهای کتاب به فیلم‌های آموزشی درس‌های مختلف ادبیات فارسی دوازدهم که توسط این انتشارات و برای این کتاب تهیه شده دست پیدا می‌کنید. کتاب سیرتاپیاز ادبیات فارسی دوازدهم توسط آقایان خدایار قربانی؛ علی مرتضوی و نعمت‌الله بوالحسنی تالیف شده و در ۳۶۸ صفحه و در مجموعه انتشارات گاج به چاپ رسیده (در سال ۱۴۰۱)

این کتاب به‌دلیل حجم بالا و نکات زیادی که داره لازمه که با شروع سال تحصیلی مطالعه بشه و شب امتحانی محسوب نمی‌شه.

درسنامه‌ی کتاب سیرتاپیاز ادبیات فارسی دوازدهم گاج

درسنامه‌ی این کتاب بسیار موشکافانه و دقیق و پرجزئیاته؛ معانی شهر و نثر؛ کلمات مهم و سخت و واژگان املایی و... در قسمت‌های مختلف درسنامه‌ی هر درس مشخص شده‌اند تا به‌خوبی بر مطالب درسی و مفاهیم مسلط بشید و بتونید هر نوع پرسشی رو پاسخ بدید. درسنامه‌ها مطابق با کتاب درسی ادبیات فارسی دوازدهمه و به‌طور کامل همه‌ی مطالب و مفاهیم رو پوشش می‌ده.

سوالات امتحانی کتاب سیرتاپیاز ادبیات فارسی دوازدهم گاج

این کتاب بیش از ۱۹۰۰ پرسش امتحانی در خودش جای داده که بعد از اتمام درسنامه و توضیحات هر درس؛ پرسش‌های امتحانی اون درس قرار گرفته که تنوع و تعدد بالا برخورداره و اکثرا برگرفته از امتحانات نهایی سال‌های مختلفه؛ پس از نظر پوشش‌دهی کامل مطالب درسی  و رعایت تنوع و استاندارد سوالات خیال‌تون راحت باشه.

آزمون نوبت اول و دوم

۱۲ دوره آزمون تشریحی ۲۰ نمره‌ای برای امتحان نوبت اول (دی‌ماه) و نوبت دوم (هماهنگ کشوری/ نهایی) قرار داده شده تا در ماه پایانی ترم ۱ و پایان سال تحصیلی بتونید مطالعات خودتونو با یک شبیه‌ساز امتحان پایان‌ترم بسنجید.

پاسخنامه‌ی کتاب سیرتاپیاز ادبیات فارسی دوازدهم گاج

برای کلیه‌ی سوالات پاسخنامه‌ی تشریحی و به فراخورِ نوع سوال توضیحات لازم نوشته شده تا مهم‌ترین نکات امتحانی و درسی رو هم در قالب پرسش‌های امتحانی و پاسخ صحیح‌شون مرور کنید و جمع‌بندی.

ویژگی‌های کتاب سیرتاپیاز ادبیات فارسی دوازدهم گاج

  • مناسب برای ارتقاء معدل و مطالعه‌ی خودخوان
  • منطبق‌بر کتاب درسی ادبیات فارسی دوازدهم ۴۰۲-۴۰۱
  • ویژه‌ی استفاده در طول سال تحصیلی و افرادی که از درس فاصله گرفته یا در این درس ضعیف هستند
  • دارای درسنامه‌ای دقیق و موشکافانه برای هر درس
  • دارای بیش از ۱۹۰۰ پرسش امتحانی متنوع؛ تالیفی و شناسنامه‌دار
  • دارای ۱۲ آزمون امتحانی تشریحی برای نوبت اول و نهایی
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی و نکته‌وار برای کلیه‌ی پرسش‌ها

خرید کتاب سیرتاپیاز ادبیات فارسی دوازدهم گاج

کتاب ادبیات فارسی دوازدهم سری سیر تا پیاز گاج

315,700 تومان
  • چاپ 1402
  • 1158 سوال امتحانی با توضیح کامل جوابها
  • تحلیل و بررسی کامل کتلب درسی

میکرونهایی ادبیات فارسی دوازدهم گاج

میکرونهایی همون‌طور که از اسم‌ش پیداست یک منبع کمک‌آموزشی و مناسب برای امتحان نهاییه که انتشارات گاج اونو به چاپ رسونده؛ نکته‌ی مهم و قابل توجهی که در رابطه با میکرونهایی ادبیات فارسی دوازدهم گاج وجود داره اینه‌که این کتاب پرسش‌های امتحانی و تستی نداره؛ بلکه یک درسنامه‌ی پرجزئیات؛ دقیق و کامله که خودآموز محسوب می‌شه و برای افرادی که در این درس در سطح ضعیف یا خیلی ضعیف قرار دارند و برای افرادی که نمونه سوال‌های متعددی دارند و صرفا درسنامه‌ی پرنکته و مفصل می‌خوان مناسبه و پیشنهاد می‌شه.

کتاب میکرونهایی ادبیات فارسی دوازدهم گاج آقای محمدرضا ملک‌محمدی در سال ۱۴۰۱ تالیف کردند و این کتاب در ۲۸۶ صفحه به چاپ رسیده.

درسنامه‌ی کتاب میکرونهایی ادبیات فارسی دوازدهم گاج

درسنامه‌ای جذاب؛ مفصل؛ دارای جزئیات و نکات متعدد؛ دارای مثال؛ شامل معانی و مفاهیم نثر و شعرهای داخل کتاب درسی؛ شامل نکات دستور زبان فارسی و آرایه‌ها و... قسمت‌بندی شده و شامل معانی واژگان پراهمیت از ویژگی‌ها و اصل مطلب کتاب میکرونهایی ادبیات فارسی دوازدهم گاج رو تشکیل می‌دن.

ویژگی‌های کتاب میکرونهایی ادبیات فارسی دوازدهم گاج

  • مناسب برای بالا بردن معدل و افرادی که می‌خواهند به تسلط کافی در این درس برسند
  • نوشته شده بر اساس کتاب درسی ادبیات فارسی دوازدهم سال تحصیلی ۴۰۲-۴۰۱
  • مناسب برای افراد دارای سطح ضعیف
  • مناسب برای استفاده‌ی دبیران
  • شامل درسنامه‌ای مفصل و موشکافانه برای هر درس

خرید کتاب میکرونهایی ادبیات فارسی دوازدهم گاج

شب ‌امتحان ادبیات فارسی دوازدهم خیلی‌ سبز

کتاب شبِ امتحان یکی از منابع کم‌حجم و مختص امتحانات به‌خصوص امتحان نهاییه که از تعدادی آزمون به‌همراه پاسخنامه‌ی تشریحی و البته خلاصه درسنامه تشکیل شده. شبِ امتحان یک کتاب- جزوه‌ی مناسب برای استفاده در فصل امتحاناته که انتشارات خیلی سبز اونو به تولید و چاپ رسونده.

شبِ امتحان ادبیات فارسی دوازدهم خیلی سبز به قلم آقای مجتبی احمدوند بر اساس کتاب درسی چاپ ۱۴۰۱ هست و در ۶۵ صفحه آماده شده.

آزمون‌های شب امتحان ادبیات فارسی دوازدهم خیلی‌ سبز

۱۲ آزمون تقسیم شده به ۲ دسته‌ی طبقه‌بندی شده و طبقه‌بندی نشده (مشابه امتحانات کلاسی و مدرسه) و با پوشش‌دهیِ مطالب نوبت اول و کل کتاب؛ برگرفته از امتحانات نهایی سال‌های اخیر  نظام جدید برای آمادگی هرچه بهتر و راحت‌تر شما در امتحانات درس ادبیات فارسی ۳ در این کتاب درنظر گرفته شده‌اند.

پاسخنامه‌ی تشریحی شب امتحان ادبیات فارسی دوازدهم خیلی‌ سبز

برای پونه‌به‌دونه‌ی پرسش‌های مطرح شده در هر امتحان به‌صورت آزمون‌به‌آزمون توضیحات مکفی و با بیانی ساده و گیرا تالیف شده تا هم یارِ کمکی درسنامه‌ی بعدش باشه و هم در مرور نکات مهم به شما کمک کنه.

درسنامه‌ی شب امتحان ادبیات فارسی دوازدهم خیلی ‌سبز

درسنامه‌ی توپ! عنوانیه که به خلاصه درسنامه و چکیده‌ی مهم‌ترین قسمت‌های آموزشی این کتاب که به‌صورت درس‌به‌درس در انتها قرار گرفته و برای مرور؛ جمع‌بندی و مطالعه‌ی شب امتحانی طراحی و تالیف شده؛ اطلاق کرد.

ویژگی‌های شب امتحان ادبیات فارسی دوازدهم خیلی‌ سبز

  • منطبق‌بر کتاب درسی ادبیات فارسی دوازدهم مشترک همه‌ی رشته‌ها و سال تحصیلی ۴۰۲-۴۰۱
  • ویژه‌ی امتحانات و دارای سوالات با سطح استاندارد
  • دارای انواع آزمون‌های نهایی سال‌های اخیر
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی و توضیحات مکفی
  • دارای درسنامه‌ای خوب و خلاصه و کاربردی

خرید شب امتحان ادبیات فارسی دوازدهم خیلی‌ سبز

شب امتحان ادبیات فارسی دوازدهم خیلی سبز

48,970 تومان
  • سوالات امتحانی مشابه
  • پاسخنامه متناسب
  • چاپ 1402

امتحانِت ادبیات فارسی دوازدهم مهروماه

دومین منبع مناسب و کم‌حجم و با کیفیت برای استفاده در فصل امتحانات که بتونید در فرجه‌ی امتحانی یا حتی زودتر در طول سال تحصیلی هر روز یا هر چند روز یک امتحان شبیه‌سازِ امتحان نهایی یا نوبت اول از خودتون بگیرید، کتاب/ جزه‌ی امتحانت هست از انتشارات مهروماه؛ امتحانت ادبیات فارسی دوازدهم مهروماه در ۷۲ صفحه و مطابق با کتاب درسی جدید در سال ۱۴۰۱ برای امتحانات نوبت ۱ و ۲ (به‌خصوص نهایی) به قلم آقای محسن قصرانی آماده شده.

خلاصه درس امتحانت ادبیات فارسی دوازدهم مهروماه

در ابتدای کتاب درس‌به‌درس درسنامه‌ای خلاصه و چکیده‌ی مهم‌ترین بخش‌ها نوشته شده تا در پاسخگویی به پرسش‌ها آمادگی نسبی پیدا کنید یا مطالبی که از کتاب خودتون و توضیحات دبیرتون خوندید رو مرور و یادآوری کنید.

آزمون‌های امتحانت ادبیات فارسی دوازدهم مهروماه

چند دوره آزمون و امتحان تشریحی ۲۰ نمره‌ای که تعدادی از آن‌ها مطالب نوبت اول رو به‌خوبی دربر می‌گیرند و برای امتحان دی‌ماه محسوب می‌شن و تعدادی دیگر با پوشش کل مطالب درسی ادبیات فارسی ۳ برای امتحان نهایی تالیف شده یا برگرفته از امتحانات هماهنگ کشوری سال‌های اخیرند؛ بخش اصلی و میانیِ کتاب/ جزوه‌ی امتحانِت فارسی ۳ رو تشکیل می‌دن.

پاسخنامه‌ی تشریحی امتحانت ادبیات فارسی دوازدهم مهروماه

پاسخنامه‌ی خوب و کامل؛ مناسب برای مرور و یادآوری نکات پررنگ درسی و سوالات امتحانی آخرین قسمت کتاب امتحانت فارسی رو شکل می‌ده.

ویژگی‌های امتحانت ادبیات فارسی دوازدهم مهروماه

  • مشترک همه‌ی رشته‌ها و منطبق‌بر کتاب درسی جدید
  • دارای خلاصه درس‌ها به‌صورت تفکیک‌شده
  • دارای انواع پرسش‌های امتحانی تالیفی و شناسنامه‌دار در قالب نمونه آزمون‌های نوبت ۱ و ۲
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی و کاربردی

خرید کتاب امتحانت ادبیات فارسی دوازدهم مهروماه

گلبرگ ادبیات فارسی دوازدهم گل‌واژه

مجموعه کتاب‌های گلبرگ از انتشارات گل‌واژه با هدف عمیق‌تر کردن مطالعات شما به‌خصوص برای امتحانات و به تسلط رسیدن در پاسخ‌گویی به انواع پرسش‌های مهم و احتمالیِ امتحانی از هر درس آماده شده‌اند؛ برای درس ادبیات فارسی دوازدهم نیز کتابی با همین عنوان به قلم خانم فاطم اکران در ۵۸ صفحه و منطبق با کتاب درسی سال تحصیلی ۴۰۲-۴۰۱ به تولید رسیده.

آزمون‌ها و سوالات امتحانی گلبرگ ادبیات فارسی دوازدهم گل‌واژه

به تفکیک هر درس و برای پوشش‌دهی بهتر آن؛ از انواع پرسش‌های امتحانی تالیفی و شناسنامه‌دار بهره گرفته شده تا شما مطالعه‌ای سازمان‌یافته‌تر با اطلاع از پررنگ‌ترین بخش‌های هر درس شروع به تمرین و سوال جواب دادن کنید. سطح سوالات استاندارد؛ تنوع سوالات مناسب و تعداد اون‌ها کافیه.

همچنین در گلبرگ ادبیات فارسی ۳ تعدادی امتحان ۲۰ نمره‌ای تشریحی برای نوبت اول (دی‌ماه) و نهایی (خردادماه) سوای از سوالات هر درس قرار گرفته.

پاسخنامه‌ی تشریحی گلبرگ ادبیات فارسی دوازدهم گل‌واژه

پاسخنامه تشریحیه؛ توضیحات لازم در جواب هر سوال داده شده؛ سعی شده از ادبیات سبک و جملات کوتاه و واضحی که اصل مطلب و نکات مهم رو برسونه در پاسخگویی بهره گرفته بشه و شما علاوه‌بر اهمیت نوع پاسخ دادن متوجه‌ی نکات امتحانی هم می‌شید و مطالب براتون مرور می‌شه.

درسنامه‌ی گلبرگ ادبیات فارسی دوازدهم گل‌واژه

خلاصه‌ی درس‌ها و چکیده‌ی مطالب هر درس به‌صورت فلش‌کارت‌های آموزشی (درسنامه‌ی خلاصه و نکته‌وار با پوشش برترین و مهم‌ترین بخش‌ها) در انتهای این کتاب قرار گرفته؛ می‌تونید در ابتدا برای یادآوری یا مرور این قسمت رو مطالعه کنید یا می‌تونید در نزدیکی امتحان یا حتی اگر شبِ امتحانی هستید برای مرور آخر و جمع‌بندی این قسمت رو بخونید یا در هنگام خوندن پاسخنامه‌ی پرسش‌ها یه نگاهی هم به این قسمت مفید داشته باشید.

ویژگی‌های گلبرگ ادبیات فارسی دوازدهم گل‌واژه

  • بر اساس کتاب درسی جدید
  • تالیف شده برطبق کتاب ادبیات فارسی ۳
  • قابل استفاده به‌عنوان یک منبع امتحانی
  • قابل استفاده برای مرور و جمع‌بندی
  • قابل استفاده در زمان امتحانات و در طول سال تحصیلی
  • دارای پرسش‌های متنوع به تفکیک هر درس
  • دارای آزمون‌های شبیه‌ساز نهایی ۲۰ نمره‌ای
  • دارای پاسخنامه‌ای ساده و روون و تشریحی
  • دارای درسنامه‌ی خلاصه به شکل فلش‌کارت

خرید گلبرگ ادبیات فارسی دوازدهم گل‌واژه

گلبرگ فارسی دوازدهم گل واژه

156,000 تومان
  • چاپ 1402
  • ویژه امتحان نهایی

ادبیات فارسی دوازدهم بنی هاشمی خامنه

یکی از منابع مناسب و کمکی برای امتحانات نهایی جزوات بنی هاشمی خامنه‌ست که طراحی و تولید شده توسط انتشارات باسابقه‌ای به همین نامه؛ یک کتاب/ جزوه‌ی کم‌حجم که شامل درسنامه‌ی لازم و کافی به‌همراه نمونه سوال و آزمون شبیه‌سازه و به آماده شدن شما در زمان امتحانات کمک می‌کنه.

ادبیات فارسی دوازدهم بنی هاشمی خامنه به قلم آقای محمد نصراصفهانی در ۴۸ صفحه‌ست و در سال تحصیلی ۴۰۰-۹۹ به چاپ و عرضه رسیده.

خلاصه درس ادبیات فارسی دوازدهم بنی هاشمی خامنه

در راستای توانایی شما؛ مرور مطالعات و افزایش یادگیری‌تون برای پاسخگویی به پرسش‌های امتحانیِ هر درسِ ادبیات فارسی دوازدهم؛ در ابتدا درسنامه‌ای که به شیوه‌ای نسبتا خلاصه و با پوشش‌دهی کاملِ مهم‌ترین قسمت‌ها و مطالب درسی آماده شده؛ قرار گرفته که تالیف یکی از برترین دبیرهای دبیرستان‌ها موسسات آموزشی تهرانه.

آزمون‌های ادبیات فارسی دوازدهم بنی هاشمی خامنه

امتحانات ۲۰ نمره‌ایِ تشریحی و محتوایی از متن درسی و توضیحات هر درس با پوشش‌دهی کامل کتاب درسی ادبیات فارسی ۳ طراحی شده یا برگرفته از امتحانات سال‌های اخیره و در این کتاب برای آمادگی هرچه بیشتر و بهتر شما قرار گرفته و یک کارآزمون بدون پاسخنامه در این کتاب (اما پاسخنامه‌ش در سایت این انتشارات قرار داده شده) به این دلیل که شما خیلی واقعی‌تر یک شبیه‌ساز امتحان نهایی رو داشته باشید طراحی شده.

پاسخنامه‌ی تشریحی ادبیات فارسی دوازدهم بنی هاشمی خامنه

در این کتاب/ جزوه پاسخنامه‌ی تشریحی به فراخور نوعِ سوال و برای تمام پرسش‌ها به‌جز کارآزمون (شبیه‌سازِ امتحان پایانی) قرار گرفته که با مطالعه‌ی اون نکات مهم درسی و امتحانی هم براتون مرور می‌شه.

ویژگی‌های ادبیات فارسی دوازدهم بنی هاشمی خامنه

  • دارای درسنامه‌ی درس‌به‌درس منطبق‌بر کتاب درسی
  • ویژه‌ی فصل امتحانات
  • دارای انواع آزمون‌های امتحانی برای نوبت ۱ و ۲ (نهایی)
  • دارای شبیه‌ساز امتحان نهایی (کارآزمون)
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی

خرید ادبیات فارسی دوازدهم بنی هاشمی خامنه

جیبی (جی‌بی) ادبیات فارسی دوازدهم خیلی سبز

آخرین منبع با درسنامه‌ی کامل و توضیحات کافی برای درس ادبیات فارسی ۳ که می‌تونیم معرفی کنیم و یه ویژگی‌ای داره که اونو از باقی منابع متمایز می‌کنه؛ کوچیک و جمع‌وجور بودنشه؛ کتابچه/ کتاب جیبی (جی‌بی) ادبیات فارسی دوازدهم از انتشارات خیلی سبز یک یارِ آموزشی درس فارسی ۳ و مناسب برای زمان امتحاناته که می‌تونه به سهولت و همیشه همراه‌تون باشه.

این کتاب تالیف آقای ابوالفضل غلامی هست و در سال ۱۴۰۱ و در ۳۴۴ صفحه به چاپ رسیده.

درسنامه‌ی کتابچه‌ی جیبی ادبیات فارسی دوازدهم خیلی سبز

این کتاب با درسنامه آغاز می‌شه و درسنامه با جدول واژگان و واژه‌نامه‌ی کلمات مهم‌ترِ داخل شعر و نثرها؛ پس از اون شرح درس قرار گرفته که شامل معانی کلمات؛ جملات و مصرع‌به‌مصرع شعرهاست. درسنامه‌ها کامل‌اند؛ درس‌به‌درس قرار گرفتند و بخش‌بندی شده‌اند برای مطالعه‌ی راحت‌تر و سازمان‌دهی شده و آرایه‌های ادبی و دستور زبان فارسی برای خط‌به‌خط متن درس‌ها ارائه شده.

سوالات امتحانی کتابچه‌ی جیبی ادبیات فارسی دوازدهم خیلی سبز

سوالات این کتابچه برگرفته از امتحانات نهایی سال‌های مختلف و آزمون‌های هماهنگ کشوری اخیرند که به‌صورت درس‌به‌درس و پس از پایان یافتن درسنامه ارائه شده تا شما با توانمندی کامل و آموخته‌هایی که از کتاب فرا گرفتید مهم‌ترین سوالات هر درسنامه رو هم پاسخ بدید و مسلط بشید.

پاسخنامه‌ی تشریحی کتابچه‌ی جیبی ادبیات فارسی دوازدهم خیلی سبز

پاسخنامه‌ی سوالات امتحانی هر درس در انتهای کتاب و به‌صورت درس‌به‌درس و به شیوه‌ی توضیحات کافی و تشریحی ارائه شده که پس از پاسخگویی به سوالات هر درس می‌تونید عملکرد خودتونو بسنجید.

نمونه آزمون نوبت ۱ و ۲ کتابچه‌ی جیبی ادبیات فارسی دوازدهم خیلی سبز

در انتهای کتاب یک آزمون بازم‌بندی شده‌ی تشریحی برای نوبت اول و دیگری برای نوبت دوم با پوشش کامل کل کتاب درسی ادبیات فارسی ۳ جای گرفته تا چکیده‌ی مهم‌ترین بخش‌های دروس فارسی دوازدهم رو امتحان بدید و مطالعات خودتونو محک بزنید.

ویژگی‌های کتابچه‌ی جیبی ادبیات فارسی دوازدهم خیلی سبز

  • منطبق‌بر کتاب درسی فارسی ۳ چاپ سال ۱۴۰۱
  • ویژه‌ی امتحانات و مناسب برای مطالعه‌ی کامل
  • مناسب برای مرور و جمع‌بندی پیش از امتحان
  • دارای درسنامه‌ی کامل و کاربردی
  • دارای پرسش‌های امتحان نهایی سال‌های اخیر برای هر درس
  • دارای نمونه امتحان برای نوبت ۱ و نهایی
  • دارای پاسخنامه به‌صورت تشریحی برای کلیه‌ی پرسش‌ها

خرید کتابچه‌ی جیبی ادبیات فارسی دوازدهم خیلی سبز

کتاب جیبی ادبیات فارسی تشریحی دوازدهم خیلی سبز

55,200 تومان
  • ویژه امتحان نهایی
  • چاپ 1402

3 دیدگاه در “بهترین کتاب های امتحان نهایی ادبیات فارسی دوازدهم

  1. آتنا گفت:

    سلام
    من نظام قدیم بودم و تاحالا کتاب ادبیات دوازدهم رو نخوندم.
    الان فروردین هست و دنبال منبعی هستم که بتونم تا خرداد ادبیات نهایی رو بخونم… ( حداکثر زمانی که برای این درس میتونن بذارم روزی یک ساعت هست)
    شما چه کتابی رو پیشنهاد می‌کنید؟

    1. مشاور مدابوک (دکتر حسینی) گفت:

      سلام وقت بخیر
      کتاب های خوبی برای امتحان نهایی درس ادبیات هست. اما پیشنهاد من به شما
      فارسی دوازدهم فرمول بیست گاج هستش.

  2. علی ناظمی گفت:

    ممنون بابت معرفی کتابا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *