مقالات مشاوره ای

بهترین کتاب های امتحان نهایی شیمی دوازدهم 1402

بهترین کتاب های امتحان نهایی شیمی دوازدهم

درس شیمی؛ درس مشترک بین رشته‌ی تجربی و رشته‌ی ریاضی؛ با ضریب ۹.۹۱ در امتحان نهایی و کنکور تجربی از اهمیت بالایی برخوردار است؛ برای این درس و مطالعه‌ی هرچه آسان‌تر؛ دقیق‌تر و کامل‌تر آن؛ انتشارات متعددی که در ادامه بدان‌ها اشاره می‌کنیم منابع کمک‌آموزشی و امتحانی بسیارخوبی را تهیه کردند که شما را به بالاترین سطح آمادگی به‌خصوص در بحث امتحان نهایی این درس برسانند:

لیست سایر مقالات معرفی بهترین منابع امتحان نهایی دوازدهم تجربی

 

فرمول بیست شیمی دوازدهم گاج

اولین کتابی که برای امتحان نهایی شیمی دوازدهم معرفی می‌کنیم، کتاب فرمول بیست از انتشارات گاج هست. این کتاب از منابع امتحانی و کمک‌درسی کامل، کاربردی و به‌روز هست که دربرگیرنده‌ی درسنامه‌های بخش‌به‌بخش، طیف متنوعی از پرسش‌های تشریحی، فیلم آموزشی مباحث، امتحان شبیه‌ساز و پاسخنامه‌ی تشریحیه.

این کتاب رو آقای امیرحسین کریمی در ۲۰۸ صفحه به‌همراه ۷۲ صفحه ضمیمه‌ی کتاب در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ و در انتشارات گاج تالیف و گردآوری کردند.

درسنامه‌ی کتاب فرمول بیست شیمی دوازدهم گاج

درسنامه‌ی کتاب با این رویکرد تالیف شده تا مطالب به‌نحوی طبقه‌بندی شوند که ضروری‌ترین نکات، پاسخگوی نیاز دانش‌آموز برای کسب بهترین نتیجه در امتحان نهایی باشه.

درسنامه‌ی فرمول بیست شیمی دوازدهم درس‌به‌درس و بنابر ساختار کتاب درسیه. به‌صورت کلی ۸۵ صفحه درسنامه برای این کتاب تالیف و آماده شده که شامل بررسی نکات مهم، یادآوری‌ها و مثال‌های متعدد برای فهم بیشتر مباحثه.

فیلم آموزشی کتاب فرمول بیست شیمی دوازدهم گاج

 جهت تکمیل بخش آموزشی کتاب، برای هر فصل از مطالب درسی یک کیوآرکد قابل اسکن کردن جهت مشاهده‌ی فیلم‌های آموزشی شب امتحانی گذاشته شده و در زمان کوتاه، کلی از مطالب مهم و نکات ضروری رو در اختیار مخاطب قرار می‌ده.

سوالات امتحانی کتاب فرمول بیست شیمی دوازدهم گاج

یکی از مهم‌ترین بخش‌های کتاب که تسلط‌تون روی مطالب رو افزایش می‌ده، بخش سوالات امتحانی و نمونه سوال‌های تشریحی تالیفی و گردآوری‌شده‌ی کتابه که متناظر با درسنامه‌های بخش‌بندی‌شده، برای هر بسته‌ی آموزشی در انواع گوناگون ارائه شده.

در فرمول بیست شیمی دوازدهم گاج مجموعا به ۶۱۰ پرسش تشریحیِ امتحانی دسترسی خواهید داشت.

آزمون پایان‌ترم

مجموعا ۸تا آزمون جامع تشریحی برای نوبت اول و برای نوبت دوم در این کتاب برای دانش‌آموزها درنظر گرفته شده و به شما کامل‌ترین منبع نمونه‌ سوال‌های امتحانیو می‌ده. هم‌چنین در بازه‌ی پایانی ترم به‌راحتی می‌تونید آموخته‌های خودتونو محک بزنید و شرایط امتحانیو برای خودتون شبیه‌سازی کنید. این امتحانات بارم‌بندی‌شده و مشابه با امتحانات پایان نیم‌سال‌های تحصیلی‌اند و در طراحی آن‌ها سعی شده تا تموم خود را بیازماییدها و تمرینات دوره‌ای کتاب درسی رو داشته باشید و مرور کنید.

پاسخنامه‌ی کتاب فرمل بیست شیمی دوازدهم گاج

پاسخنامه‌ای که برای تموم سوالای این کتاب تالیف و آماده شده، تشریحیه و توضیحاتش کامله و مخاطب رو روی تکنیک‌ها و نکات مهم پاسخ‌گویی به پرسش‌های امتحان نهایی مسلط می‌کنه و می‌تونیم بگیم به‌نوعی مکمل بخش آموزشی فرمول به‌حساب میاد.

ویژگی‌های کتاب فرمول بیست شیمی دوازدهم گاج

  • ویژه‌ی مقطع دوازدهم و مشترکِ رشته‌های تجربی و ریاضی
  • منطبق با جدیدترین تغییرات ساختاری و محتوایی کتاب درسی
  • مناسب برای مطالعه‌ی گام‌به‌گام با تدریس دبیر و استفاده در طول سال تحصیلی
  • ویژه‌ی امتحانات نهایی
  • دارای ۸۵ صفحه درسنامه و آموزش کامل مطالب درسی
  • دارای ۶۱۰ پرسش امتحانیِ تشریحی و متنوع
  • دارای ۸ امتحان بارم‌بندی‌شده‌ی شبیه‌سازِ نوبت اول و دوم
  • دارای فیلم آموزشی و تدریس شب امتحانی به‌مدت ۷ ساعت از طریق اسکن کردن کیوآرکدهای داخل کتاب
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی و کامل با رویکرد امتحان نهایی

خرید کتاب فرمول بیست شیمی دوازدهم گاج

ماجراهای من‌ و درسام شیمی دوازدهم خیلی‌ سبز

مجموعه‌ کتاب‌های ماجراهای من و درسام جزو منابع بسیارخوب امتحان نهایی و ترمیم معدله که مدتیه توسط انتشارات خیلی سبز به چاپ و ارائه می‌رسه.

جزو کتاب‌های آموزش‌محورند و درسنامه + سوالات امتحانی (و گاها به‌همراه پرسش‌های تکمیلی) + آزمون نوبت اول و دوم + پاسخنامه‌ی تشریحی دارند.

کتاب ماجراهای من ‌و درسام شیمی دوازدهم خیلی ‌سبز توسط آقای حسین ایروانی و خانم زهرا خردمند در ۲۴۷ صفحه تالیف شده و چاپ ۱۴۰۱ یعنی جدیده.

راستی! لینک خرید و تصویر کتاب ماجراهای من ‌و درسام شیمی دوازدهم خیلی‌ سبز پایین همین صفحه و بعد از توضیحات برات گذاشته شده.

درسنامه‌ کتاب ماجراهای من ‌و درسام شیمی دوازدهم خیلی ‌سبز

درسنامه! بخش اصلیِ کتاب! برای شمایی که می‌خوای ترمیم معدل انجام بدی؛ برای شما که در کنار تدریس دبیر احتیاج داری خودت هم مطالعه کنی؛ برای شما که احتیاج داری درس رو با مثال و سوال یاد بگیری و و و... درسنامه‌ی ماجراهای من و درسام کامل و روونه؛ فصل‌به‌فصل پیش رفته و لابه‌لای اون از مثال و پرسش‌وپاسخ بهره گرفته تا رسالت آموزشی خودشو کامل کنه.

راااستی! یه‌کار خیلی‌خوبی که برای ارائه‌ی درسنامه‌ی کتاب‌ ماجراهای من‌ و درسام شیمی دوازدهم خیلی‌سبز انجام شده اینه‌که نوشته شده هر توضیح و مطالب برای کدوم صفحات کتاب درسیه.

سوالات امتحانی کتاب ماجراهای من ‌و درسام شیمی دوازدهم خیلی ‌سبز

این کتاب بیش‌تر از ۴۵۰ پرسش امتحانی و سوالات امتحان نهایی داره تا با هر نوع سوال احتمالی برای امتحان آشنا بشید؛ پس تعداد سوالا کافیه و استاندارند.

همچنین کتاب ماجراهای من‌ و درسام شیمی دوازدهم خیلی ‌سبز بخش سوالات امتحانی رو بعد از توضیح مطالب درسی و درسنامه ارائه داده و اگر سوالی با تمرین کتاب درسی یا نمونه‌ی دیگه‌ای مشابهت داشته باشه داخل یه پرانتز نوشته تا دید بهتری داشته باشید به نوع سوالات طرح شده و برخی رو هم برای علاقه‌مندان به تمرین یا سوال بیشتر مطرح کرده.

آزمون پایان ترم

این کتاب چندتا آزمون با فرمت برگه‌ی امتحانی که سوال داره از بخش‌های مختلف کتاب و اهمیت هر سوال با نمره‌ای که داره مشخص شده؛ ارائه داده و تعدادی‌شون برای نوبت اول و باقی‌شون برای امتحان نوبت دوم درنظر گرفته شدند.

پاسخنامه‌ کتاب ماجراهای من‌ و درسام شیمی دوازدهم خیلی ‌سبز

ماجراهای من و درسام برای تک‌تک سوالاتی که در بخش‌های مختلف کتاب نوشته پاسخ کاملی رو درنظر گرفته تا به‌صورت تشریحی علت درستی و غلطی پاسخ و گزینه‌ها رو داشته باشید و یه مروری بر نکات مهم درسی و چگونگی پاسخ دادن به پرسش‌ها هم خواهید داشت.

ویژگی‌های کتاب ماجراهای من‌ و درسام شیمی دوازدهم خیلی ‌سبز

  • ویژه‌ی پایه‌ی دوازدهم رشته‌های تجربی و ریاضی-فیزیک
  • بر اساس آخرین تغییرات کتاب درسی
  • مناسب برای مطالعه‌ی بیشتر و گام‌به‌گام با تدریس دبیر
  • مناسب برای مطالعه‌ی خودخوان/ برای ترمیم معدل
  • مناسب برای آمادگی در امتحانات میان‌ترم و پایان‌ترم
  • ارائه‌ی درسنامه‌ی کافی و توضیحات مفید برای مطالب و مباحث کتاب درسی + مثال‌های مختلف برای یادگیری بیشتر
  • طرح انواع سوالات امتحانی
  • پاسخنامه‌ی‌ تشریحی و خیلی‌خوب

فهرست کتاب ماجراهای من‌ و درسام شیمی دوازدهم خیلی‌ سبز

فهرست کتاب ماجراهای من‌ و درسام شیمی دوازدهم خیلی‌ سبز

نمونه صفحات کتاب ماجراهای من‌ و درسام شیمی دوازدهم خیلی‌ سبز

نمونه صفحات کتاب ماجراهای من‌ و درسام شیمی دوازدهم خیلی‌ سبز نمونه صفحات کتاب ماجراهای من‌ و درسام شیمی دوازدهم خیلی‌ سبز نمونه صفحات کتاب ماجراهای من‌ و درسام شیمی دوازدهم خیلی‌ سبز

خرید کتاب ماجراهای من‌ و درسام شیمی دوازدهم خیلی‌ سبز

کتاب ماجراهای من و درسام شیمی دوازدهم خیلی سبز

193,390 تومان
  • درسنامه
  • سوالات امتحانی نوبت اول و دوم
  • پاسخنامه
  • چاپ 1402

غولِ امتحان شیمی دوازدهم مبتکران

سری کتاب‌های غولِ امتحان که انتشارات مبتکران در دسته منابع امتحانی قرارشون داده؛ جزو کتاب‌های کمک‌درسی مناسب برای طی تحصیل برای سوال امتحانی حل کردن و در نهایت آماده شدن برای امتحانات پایان‌ترم و نهاییه؛ این مجموعه غالبا سوال و پرسش داره و درسنامه‌ی خودشو در بین پاسخنامه‌ی تشریحی قرار داده.

کتاب غولِ امتحانِ شیمی دوازدهم مبتکران توسط آقای محمدحسین شکیباییان در ۱۹۰ صفحه در سال ۱۴۰۱ تالیف شده.

راستی! لینک خرید و تصویر کتاب هم پایین همین صفحه و بعد از توضیحات گذاشته شده.

ایستگاه‌های تمرین غول امتحان شیمی دوازدهم مبتکران

ایستگاه‌های تمرین این کتاب دربرگیرنده‌ی سوالات متنوع تالیفی و آموزشی از صفحات کتاب درسی و برخی امتحانات پایان‌ترم سال‌های اخیره؛ فصل‌به‌فصل و مبحث‌به‌مبحث پیش رفته و مجموعه‌ی کاملی از سوالات احتمالی امتحانات کلاسی و پایان‌ترم برای شما مطرح کرده.

اردوی تدارکاتی غول امتحان شیمی دوازدهم مبتکران

بخش اردوی تدارکاتی این کتاب همون آزمون‌های پایان‌ترمه که به‌نوعی جمع‌بندی سوال‌های امتحانی رو داشته باشید؛ و برای آمادگی و شبیه‌سازی امتحان نهایی درنظر گرفته شده. این بخش با فرمت برگه‌ی امتحانی دارای سوالات استاندارد و نهایی سال‌های پیش هستند که با مطالعه و حل‌کردن اونا دستتون میاد چه سوالاتی بیشتر محتمله که مطرح بشند.

پاسخنامه و درسنامه‌ کتاب غولِ امتحان شیمی دوازدهم مبتکران

برای سوالات طرح شده در کتاب (چه تالیفی چه نمونه‌های امتحان نهایی) پاسخنامه‌ی تشریحی و کاملی درنظر گرفته شده که در دل اون درسنامه‌ی درس‌به‌درسی که یار کمکی پاسخنامه‌ست و بهترینه برای مرور نکات مهم درسی و جمع‌بندی مطالب پر اهمیت وجود داره.

ویژگی‌های کتاب غولِ امتحان شیمی دوازدهم مبتکران

  • ویژه‌ی پایه‌ی دوازدهم رشته‌های تجربی و ریاضی
  • مناسب برای آمادگی در امتحانات میان‌ترم و پایان‌ترم
  • ارائه‌ی درسنامه‌ی کاربردی در قالب پاسخنامه‌ی تشریحی
  • دارای طیف گسترده‌ای از سوالات امتحانی
  • نمونه آزمون نهایی
  • پاسخنامه‌ی‌ کاملا تشریحی و ارائه‌ی نکات درسی و امتحانی بسیار مفید

خرید کتاب امتحان شیمی دوازدهم غول امتحان مبتکران

پرتکرار شیمی دوازدهم قلم‌ چی

سری کتاب‌های سوالات پرتکرار از انتشارات قلم‌چی جزو منابع مناسب برای آمادگی در امتحانات نهایی محسوب می‌شن؛ درسنامه + نمونه سوال + آزمون دارند و با شروع سال تحصیلی یا از اواسط ترم می‌تونید از این مجموعه کتاب برای تمرین بیشتر و آمادگی در امتحانات استفاده کنید.

کتاب پرتکرار شیمی دوازدهم توسط هیئت مولفان کانون قلم‌چی در ۱۸۰ صفحه تالیف و در سال ۱۴۰۱چاپ شده.

راستی! لینک خرید و تصویر کتاب پرتکرار شیمی دوازدهم قلم‌چی پایین همین صفحه و بعد از توضیحات گذاشته شده.

درسنامه‌ کتاب پرتکرار شیمی دوازدهم قلم‌ چی

۱۹ درسنامه‌ی کاربردی با محوریت تیپ‌های امتحانی و ۴ درخت دانش

درسنامه‌های این کتاب خلاصه‌وار؛ کاربردی و مفید برای یادآوری مباحث مهم درسی؛ نکات پراهمیت هر مبحث؛ مرور و جمع‌بندی مطالب هر فصل کتاب درسی‌اند.

همچنین با درخت دانش که در ابتدای هر فصله می‌تونید در یک نگاه میزان یادگیری و مطالعه و تسلط خودتونو برای هر بخش از یک فصل درسی تعیین کنید تا مطالعه‌ای هدف‌مندتر در پیش داشته باشید.

سوالات امتحانی کتاب پرتکرار شیمی دوازدهم قلم‌ چی

۴۱۰ سوال شناسنامه‌دار تشریحی برای پوشش کامل کتاب درسی

۲۹ پیمانه‌ی ۱۰ سوالی

سوالات متنوع و با تعدادی بیش‌تر از ۴۰۰ تا برای پوشش کامل مطالب درسی مطرح شده در کتاب درسی شیمی دوازدهم که شناسنامه‌دار و استانداردند در کتاب پرتکرار شیمی دازده قلم‌چی مطرح شده که به شما درطول سال تحصیلی و برای امتحانات به‌خصوص امتحان نهایی؛ کمک شایان‌توجهی می‌کنه.

همچنین تعدادی کوییز یا همون پیمانه‌های ۱۰ سوالی که یه جمع‌بندی کوچیک یا شبیه‌ساز امتحانی برای بخش‌های مختلف محسوب می‌شه در این کتاب تدارک دیده شده.

آزمون پایان ترم

۲ آزمون نیم‌سال اول ۲۰ نمره‌ای

۶ برگه‌ی امتحان نهایی پایان‌سال ۲۰ نمره‌ای از سال‌های ۹۹، ۴۰۰ و ۴۰۱

یکی دیگر از بخش‌های خوبِ این کتاب که به‌عنوان یک منبع امتحان نهایی و مناسب برای امتحانات پایان‌ترم بهتون کمک می‌کنه و حتی می‌تونید در زمان پایانیِ ترم و نزدیک به امتحانا ازش بهره ببرید؛ قسمت آزمون‌ها و شبیه‌ساز امتحان نهایی اونه؛ استانداردند؛ بارُم‌بندی شدند و دوباره مطرح شدشون در امتحان نهایی محتمله.

پاسخنامه‌ کتاب پرتکرار شیمی دوازدهم قلم‌ چی

بخش پاسخنامه‌ی تشریحی یکی از بخش‌های ناگسستنی منابع مناسب برای امتحانات علی‌الخصوص امتحانات نهاییه که این کتاب به فکرش بوده و برای سوالات و تمرین‌های مطرح شده پاسخنامه‌ی خوبی ارائه داده.

ویژگی‌های کتاب پرتکرار شیمی دوازدهم قلم‌ چی

  • ویژه‌ی پایه‌ی دوازدهم رشته‌های تجربی و ریاضی
  • بر اساس آخرین تغییرات کتاب درسی
  • مناسب برای آمادگی در امتحانات میان‌ترم و پایان‌ترم
  • ارائه‌ی درسنامه‌ی کاربردی و مفید
  • طرح انواع سوالات امتحانی رفرنس‌دهی شده

 

خرید کتاب پرتکرار شیمی دوازدهم قلم‌ چی

شب ‌امتحان شیمی دوازدهم خیلی‌ سبز

یکی از منابع امتحانی نسبتا جمع‌وجور و مناسب برای مطالعه و تمرین در نزدیکی زمان امتحانات؛ جزوه‌ی شب امتحان خیلی سبزه که چندین آزمون به‌همراه پاسخنامه‌ی تشریحی و درسنامه‌ای خلاصه و نکته‌وار درکنارهم جمع‌آوری کرده.

جزوه‌ی شب امتحان شیمی دوازدهم توسط آقایان مهدی صالحی‌راد و احسان عزیزآبادی فراهانی در ۶۸ صفحه تالیف شده و چاپ سال ۱۴۰۱ هست.

آزمون‌های شب امتحان شیمی دوازدهم خیلی ‌سبز

۱۲ آزمون طبقه‌بندی شده و طبقه‌بندی نشده که ۴ تای اون برای امتحان نوبت اول مناسبه و ۸ تای باقی‌مونده برای نوبت دوم؛ در شب امتحان شیمی دوازدهم خیلی سبز قرار داده شدند؛ ۲۰ نمره‌ای‌اند و برخی‌شون برگرفته از امتحانات نهایی سال‌های اخیرند.

پاسخنامه‌ تشریحی شب امتحان شیمی دوازدهم خیلی ‌سبز

پاسخنامه‌ی تشریحی شب امتحان شیمی، کامل و با توضیحات لازم و لحنی روونه تا به‌خوبی متوجه‌ی چگونگی پاسخ دادن به سوالات؛ نکات مهم امتحانی و جواب صحیح بشید.

درسنامه‌ شب امتحان شیمی دوازدهم خیلی ‌سبز

آخرین قسمت متعلق به درسنامه‌ای دارای نکات مهم درسیه که با مطالعه‌ی این بخش علاوه‌بر یادآوری مباحث پراهمیت؛ جمع‌بندی و مرور متن درس‌ها رو هم خواهید داشت.

ویژگی‌های شب امتحان شیمی دوازدهم خیلی ‌سبز

  • ویژه‌ی پایه‌ی دوازدهم رشته‌های تجربی و ریاضی-فیزیک
  • بر اساس آخرین تغییرات کتاب درسی
  • مناسب برای جمع‌بندی و آمادگی در امتحانات
  • دارای درسنامه‌ای خلاصه، مفید، کاربردی و دارای نکات مهم
  • آزمون‌های ۲۰ نمره‌ای
  • پاسخنامه‌ی‌ تشریحی خیلی خوب

فهرست کتاب شب ‌امتحان شیمی دوازدهم خیلی‌ سبز

فهرست کتاب شب ‌امتحان شیمی دوازدهم خیلی‌ سبز

نمونه صفحات کتاب شب ‌امتحان شیمی دوازدهم خیلی‌ سبز

نمونه صفحات کتاب شب ‌امتحان شیمی دوازدهم خیلی‌ سبز نمونه صفحات کتاب شب ‌امتحان شیمی دوازدهم خیلی‌ سبز نمونه صفحات کتاب شب ‌امتحان شیمی دوازدهم خیلی‌ سبز

نمونه صفحات کتاب شب ‌امتحان شیمی دوازدهم خیلی‌ سبز

شب امتحان شیمی دوازدهم خیلی سبز

48,970 تومان
  • سوالات امتحانی
  • پاسخنامه
  • چاپ 1402

امتحانِت شیمی دوازدهم مهروماه

امتحانِت از سری منابع کمک‌ درسی در دسته‌ی امتحان/ امتحان نهاییه که انتشارات مهروماه به تازگی به چاپ رسونده؛ این جزوات از کیفیت خوبی برخوردارند؛ چندین آزمون و نمونه سوال امتحان نهایی در خودشون جای دادند؛ پاسخنامه‌ی تشریحی دارند و یک درسنامه‌ی کاربردی و مفید تا هر آن‌چه شما در بازه‌ی پایانی ترم و نزدیک امتحانا نیاز دارید رو پوشش بدند.

همچنین امتحانِت شیمی دوازدهم مهروماه توسط آقایان محمدعلی زیرک، مرتضی رضایی و مصطفی رستم‌آبادی در ۷۲ صفحه تهیه شده و این کتاب چاپ 1401 و آخرین چاپی هستش که انتشارات مهروماه ارائه داده.

ساختار درسنامه‌ امتحانِت شیمی دوازدهم مهروماه

امتحانِت شیمی دوازدهم مهروماه در ابتدا برای شما درسنامه‌ای به‌صورت خلاصه و نکته‌ای ارائه داده تا یادآوری مطالب داشته باشید قبل از پاسخ دادن به سوالات؛ یا بعدا بتونید یه مرور یا جمع‌بندی سریع و راحتی از مهم‌ترین نکات درسی داشته باشید.

آزمون‌های امتحانِت شیمی دوازدهم مهروماه

قلب تپنده‌ی امتحانِت بخش امتحانی اونه، چندین آزمون که برخی‌شون برگرفته از امتحانات نهایی سال‌های پیش‌اند در قالب برگه‌های امتحانی که اهمیت هر سوال و زمان پاسخ‌گویی به سوالات رو مشخص کرده براتون درنظر گرفته شده؛ سوالات استاندارند و به‌خوبی شما رو به آمادگی کامل برای امتحان شیمی پایه‌ی دوازدهم می‌رسونند.

بخش پاسخنامه‌ امتحانِت شیمی دوازدهم مهروماه

امتحانِت برای سوالاتی که مطرح کرده پاسخنامه‌ی تشریحی و خیلی خوبی در انتهای جزوه درنظر گرفته که هم پاسخ صحیح پرسش‌ها رو متوجه بشید و هم نوع جواب دادن به سوالات و هم برای مرور نکات درسی کمک‌کننده خواهد بود.

ویژگی‌های مهم کتاب امتحانِت شیمی دوازدهم مهروماه

  • ویژه‌ی پایه‌ی دوازدهم رشته‌های تجربی و ریاضی
  • مناسب برای جمع‌بندی پیش از امتحان‌های پایان‌ترم
  • ارائه‌ی درسنامه‌ی نکته‌وار برای مرور سریع
  • آزمون‌های استاندارد و کافی
  • پاسخنامه‌ی تشریحی و رفرنس‌دهی شده

نمونه صفحات امتحانِت شیمی دوازدهم مهروماه

نمونه صفحات امتحانِت شیمی دوازدهم مهروماه نمونه صفحات امتحانِت شیمی دوازدهم مهروماه نمونه صفحات امتحانِت شیمی دوازدهم مهروماه

خرید کتاب امتحانِت شیمی دوازدهم مهروماه

جزوه امتحانی شیمی دوازدهم اسفندیار

یکی دیگر از منابع خوبِ امتحانی در بازه‌ی پایانیِ ترم، نزدیک به امتحانات نوبت اول یا نوبت دوم، جزوات امتحانی اسفندیار که این انتشارات سابقه‌ای بیش‌تر از ۱۰ سال در چاپ و نشر در این خصوص داره.

جزوه‌ی شیمی دوازدهم اسفندیار توسط آقای محمد مهرادیان در ۵۲ صفحه تالیف شده و چاپ سال ۱۴۰۱ یعنی همین امساله.

آزمون‌های جزوه‌ امتحانی شیمی دوازدهم اسفندیار

۱۲ آزمون مناسب برای آمادگی در امتحانات نوبت اول و نوبت دوم؛ بارم‌بندی شده براساس استانداردهای آموزش‌ و پرورش و دارای سوالات مناسب و استاندارد از ویژگی‌های اصلی جزوه‌ی امتحانی شیمی دوازدهم اسفندیاره.

پاسخنامه‌ تشریحی جزوه‌ امتحانی شیمی دوازدهم اسفندیار

پاسخنامه‌ی این جزوه تشریحی و دارای نکات مفید درسی و امتحانیه و به شما علاوه‌بر دونستن جواب هر سوال کمک می‌کنه تا میزان اهمیت نوع پاسخ دادن به سوالات رو خوب درک کنید.

درسنامه‌ جزوه‌ امتحانی شیمی دوازدهم اسفندیار

درسنامه و ارائه‌ی نکات مهم درسی در قالب فلش‌کارت در انتهای این جزوه به شما در یادآوری مطالب؛ مرور و جمع‌بندی اونا کمک می‌کنه تا درس شیمی دوازدهم رو پیش از امتحان پایان‌ترم به‌خوبی جمع کنید.

ویژگی‌های جزوه‌ امتحانی شیمی دوازدهم اسفندیار

  • ویژه‌ی پایه‌ی دوازدهم رشته‌ها‌ی تجربی و ریاضی
  • بر اساس آخرین تغییرات کتاب درسی
  • مناسب برای جمع‌بندی در پایان‌ترم
  • مناسب برای آمادگی در امتحانات نوبت اول و نوبت دوم
  • ارائه‌ی نکات درسی مهم و توضیحات مفید به‌صورت فلش‌کارت
  • طرح انواع سوالات امتحانی در قالب آزمون‌های بارُم‌بندی شده
  • پاسخنامه‌ی‌ تشریحی و ارائه‌ی امتحانی مفید

 

خرید جزوه امتحانی شیمی دوازدهم اسفندیار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *