مقالات مشاوره ای

بهترین کتاب های امتحان نهایی سلامت و بهداشت دوازدهم

بهترین کتاب های امتحان نهایی سلامت و بهداشت دوازدهم

سلامت و بهداشت یکی از درسایی که شاید ضریب آنچنان بالایی تو امتحان نهایی نداشته باشه و خیلی دانش آموزا مهم ندوننش. اما با این حال جزو درسای عمومی سال دوازدهم محسوب میشه و نیاز و نمره این درس علاوه بر قبولی دانش آموزا برای افزایش معدلشون اهمیت داره. با توجه به این موضوع کتاب های کمک درسی متنوعی برای امتحان نهایی این درس تالیف و چاپ شده که تعدادی از بهترینِ این کتاب ها رو در ادامه تحلیل و بررسی کردیم:

غولِ امتحان سلامت و بهداشت دوازدهم مبتکران

انتشارات مبتکران در سال تحصیلی ۴۰۲-۴۰۱ هم برای دروس مختلف و باتوجه به پررنگ شدن نقش امتحانات تشریحی و نمرات دروس (به‌خصوص عمومی‌ها؛ چون در کنکور دیگه به‌صورت ۴ گزینه‌ای سنجیده نمی‌شن)؛ کتاب و منبع کمکی- امتحانی خودشو با عنوان غولِ امتحان طراحی؛‌ تالیف و چاپ کرده؛ برای درس سلامت و بهداشت که در پایه‌ی دوازدهم ارائه می‌شه کتاب پرسوال و مناسب برای استفاده در طول ترم و زمان امتحانات تالیف و چاپ شده توسط انتشارات مبتکران با نام غولِ امتحان سلامت و بهداشت نوشته‌ی خانم محبوبه کاظمی در ۱۵۲ صفحه و سال ۱۴۰۱ هست.

ایستگاه‌های تمرین کتاب غولِ امتحان سلامت و بهداشت دوازدهم مبتکران

ایستگاه‌های تمرین بخش آغازین کتاب و دارای پرسش‌های تالیفی و شناسنامه‌دار و بعضا با نمره‌ی مشخص (درجه‌ی اهمیت) هستند که به‌صورت فصل‌به‌فصل و درس‌به‌درس ارائه شدند. این تمرین‌ها شما رو برای هر امتحان تشریحی از این درس آماده می‌کنند؛ سطح‌شون استاندارده و پوشش‌دهی کامل مطالب هر درس و مهم‌ترین نکات امتحانی اون درس رو دارند.

اردوی تدارکاتی کتاب غولِ امتحان سلامت و بهداشت دوازدهم مبتکران

پس از تموم شدن ایستگاه‌های تمرین و پرسش‌های هر درس؛ بخش شبیه‌ساز امتحان پایان ترم و نهاییه؛ این قسمت با عنوان اردوی تدارکاتی شامل چند دوره آزمون برای نوبت اول (امتحان دی‌ماه) و چند امتحان تشریحی دیگه برگرفته از امتحانات نهایی (هماهنگ کشوری) سال‌های اخیره؛ آزمون‌های مذکور بارم‌بندی شده و ۲۰ نمره‌ای اند و مهم‌ترین قسمت‌های درسی و پرسش‌های محتمل امتحانی رو نشون می‌دن.

پاسخنامه و درسنامه‌ی کتاب غولِ امتحان سلامت و بهداشت دوازدهم مبتکران

برای تک‌تک سوالاتِ داخل کتاب (تالیف شده و شناسنامه‌دار) پاسخنامه و توضیحاتی کامل درنظر گرفته شده و درسنامه و مهم‌ترین قسمت‌های درسی و البته محتمل برای مطرح شدن در امتحانات در بین پاسخنامه و به فراخور هر سوال بر اساس این‌که برای کدوم درس یا مبحثه نوشته شده. این قسمت به شما در یادآوری؛ مرور؛ جمع‌بندی و صد البته جا افتادن مطالب در ذهنتون خیلی کمک می‌کنه.

ویژگی‌های کتاب غولِ امتحان سلامت و بهداشت دوازدهم مبتکران

  • منطبق با کتاب درسی ۴۰۲-۴۰۱
  • تالیف شده بر اساس استانداردهای طراحی سوال
  • دارای انواع پرسش‌های امتحانی به‌صورت تالیف شده یا شناسنامه‌دار (برگرفته از امتحانات نهایی)
  • دارای نمونه آزمون تشریحی برای نوبت اول و دوم
  • دارای پاسخنامه‌ی کامل همراه با درسنامه‌ای خلاصه؛ مفید و کاربردی

خرید کتاب غولِ امتحان سلامت و بهداشت دوازدهم مبتکران

شب ‌امتحان سلامت و بهداشت دوازدهم خیلی‌ سبز

فصل امتحانات رسیده و دنبال یک منبع آزمون تشریحی- محور برای امتحانات پایان ترم‌تون هستید؟ کتاب- جزوه‌ی شبِ امتحان تالیف و چاپ شده توسط انتشارات خیلی سبز یکی از منابع مناسب امتحانی محسوب می‌شه که اتفاقا حجم و تعداد سوال معقول و استانداردی به‌همراه خلاصه درسنامه ویژه‌ی مطالعه؛‌ مرور و جمع‌بندی داره به‌همراه پاسخنامه‌ای کاملا تشریحی برای کلیه‌ی سوالات.

شبِ امتحان سلامت و بهداشت نوشته‌ی خانم‌ها سیده‌مریم طاهری و عاطفه جعفری‌سیاوشانی در ۵۸ صفحه و مطابق با کتاب درسی ۴۰۱-۴۰۲ است و انتشارات خیلی سبز اونو به چاپ رسونده.

آزمون‌های شب امتحان سلامت و بهداشت دوازدهم خیلی‌ سبز

شبِ امتحان با آزمون تشریحی نوبت اول طبقه‌بندی شده شروع می‌شه و تا آزمون شماره‌ی ۱۲ به‌صورت طبقه‌بندی شده و نشده (به مثابه‌ی امتحانات کلاسی) پیش‌روی داره؛ از آزمون شماره‌ی ۵ مطالب کل کتاب درسی زبان انگلیسی دوازدهم پوشش داده می‌شه (شروع نمونه امتحانات نوبت دوم/ نهایی) و امتحانات نهایی از خردادماه ۹۸ تا شهریورماه ۴۰۰ در این کتاب گردآوری شده‌اند.

پاسخنامه‌ی تشریحی شب امتحان سلامت و بهداشت دوازدهم خیلی‌ سبز

بعد از این‌که ۱۲ آزمون تشریحی نوبت ۱ و ۲ تموم شد؛ برای پرسش‌به‌پرسش هر آزمون پاسخنامه‌ای از جنس تشریحی و البته به فراخورِ نوع سوال نوشته شده؛ پاسخنامهه حاوی مهم‌ترین نکات درسی و امتحانی و مناسب برای مرور و به‌خاطر آوردن بخش‌های مهم‌تر مطالب درسی‌ست.

درسنامه‌ی شب امتحان سلامت و بهداشت دوازدهم خیلی ‌سبز

درسنامه‌ی شبِ امتحان در انتها و پس از پرسش و پاسخ‌ها قرار گرفته و به‌صورت درس‌به‌درس به تشریح و توضیح مهم‌ترین قسمت‌های هر درس و کلیت مطالب به‌نحوی چکیده و خلاصه پرداخته؛ این درسنامه برای شب امتحان با بیان ساده و واضح خود انتخاب خوبی برای مرور و جمع‌بندی مطالبه.

ویژگی‌های شب امتحان سلامت و بهداشت دوازدهم خیلی‌ سبز

  • تالیف و چاپ شده بر اساس کتاب درسی ۴۰۲-۴۰۱
  • ویژه‌ی امتحانات و بر اساس استانداردهای طراحی سوال
  • دارای ۱۲ آزمون ۲۰ نمره‌ای برای نوبت اول و نهایی
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی
  • دارای درسنامه‌ی خلاصه؛ مفید و کاربردی

 خرید شب امتحان سلامت و بهداشت دوازدهم خیلی‌ سبز

شب امتحان سلامت و بهداشت دوازدهم خیلی سبز

48,970 تومان
  • سوالات امتحانی مشابه
  • پاسخنامه کافی
  • چاپ 1402

امتحانِت سلامت و بهداشت دوازدهم مهروماه

امتحانت عنوان مجموعه‌ی جدید امتحانی انتشارات مهروماه هست که باتوجه به فزونیِ اهمیت امتحانات نهایی برای دروس مختلف طراحی؛‌ تالیف و چاپ شده. فصل امتحانات شده و نمونه سوال‌های امتحان نهایی رو می‌خواید؟ امتحانت یک منبع مناسب؛ باکیفیت و کم‌حجمه که به شما در تسلط پیدا کردن بر مباحث درسی کمک می‌کنه.

کتاب- جزوه‌ی امتحانت سلامت و بهداشت مهروماه به قلم آقای ابوالفضل حاجی‌حیدر و خانم سمیه قادرمزی در ۸۰ صفحه تالیف و در سال ۱۴۰۱ به چاپ رسیده.

خلاصه درس امتحانت سلامت و بهداشت دوازدهم مهروماه

امتحانت با درسنامه شروع می‌شه به‌صورت درس‌به‌درس مطالب درسی رو توضیح داده؛ کاملا نکات اصلی و مهم رو در جملاتی خلاصه و چکیده‌وار تشریح کرده. شما با مطالعه‌ی درسنامه در ابتدا؛ اصلی‌ترین و کلیات مفاهیم براتون مرور می‌شه یا یادآوری نکات مهم‌تر رو خواهید داشت؛ بعد با افزایش توانایی‌ای که پیدا کردید می‌تونید سراغ پاسخگویی به پرسش‌ها برید.

آزمون‌های امتحانت سلامت و بهداشت دوازدهم مهروماه

بیشتر از ۱۰ آزمون که شماره‌گذاری شده که ۲۰ نمره‌ای‌ و تشریحی‌اند. هنچنین این آزمون ها تالیفی یا شناسنامه‌دار هستند و نمونه‌های مناسبی برای امتحان دی‌ماه (نوبت اول) و خردادماه (هماهنگ کشوری) محسوب می‌شن در امتحانِت سلامت و بهداشت جای‌گذاری شده‌اند. همچنین این‌که هر چند سوال امتحانی برای کدوم فصل یا درسه مشخص شده.

پاسخنامه‌ی تشریحی امتحانت سلامت و بهداشت دوازدهم مهروماه

قسمت آخر و بالاخره رسیدیم به بخش پاسخنامه‌ی این کتاب که کاملا تشریحی و مناسبه؛ پرسش‌به‌پرسش پاسخ صحیح توضیح داده شده و تشریح؛ نمره‌ی هر بخش از پاسخ مشخص و این‌که مرتبط به کدوم مبحث درسی و صفحه‌ست نوشته شده؛ تا مطالعه و یادگیری‌تون دقیق و هدف‌مند و سازمان‌دهی شده باشه.

ویژگی‌های امتحانت سلامت و بهداشت دوازدهم مهروماه

  • نوشته شده بر اساس درس سلامت و بهداشت ۴۰۲-۴۰۱
  • شامل درسنامه‌ای خلاصه که دربرگیرنده‌ی کلیات درس‌هاست
  • شامل شبیه‌ساز امتحان دی‌ماه و نهایی
  • شامل پاسخنامه‌ی تشریحیِ شناسنامه‌دار

خرید امتحانت سلامت و بهداشت دوازدهم مهروماه

گلبرگ سلامت و بهداشت دوازدهم گل‌واژه

یکی دیگر از منابع امتحانی پرسوال و مناسب برای استفاده در طول سال تحصیلی یا در فصل امتحانات؛‌ کتاب نسبتا کم‌حجمِ گلبرگ از انتشارات گل‌واژه ست؛ برای درس سلامت و بهداشت یکی از کمک‌درسی- امتحانی‌های مفید، همین گلبرگ هست. این کتاب در سال ۱۴۰۱ و در ۸۴ صفحه به قلم آقای علی دانایی به چاپ و تکثیر رسیده.

آزمون‌ها و سوالات امتحانی گلبرگ سلامت و بهداشت دوازدهم گل‌واژه

به تفکیک هر درس پرسش‌های متنوعی به‌شکل پاسخ بلند، پاسخ کوتاه، جای خالی، صحیح‌یاغلط، چندگزینه‌ای و... ارائه شده تا ضمن پوشش کل مطالب درسی هر مبحث با هرنوع سوال محتملی از اون درس آشنا بشید. در سوال حل کردن به تسلط برسید و خودتونو برای امتحانات به‌خوبی آماده کنید.

پاسخنامه‌ی تشریحی گلبرگ سلامت و بهداشت دوازدهم گل‌واژه

این کتاب برای تک‌به‌تک پرسش‌های مطرح شده پاسخنامه‌ای کاربردی و تشریحی (البته بنابر نوع سوال گاها در حد اشاره به پاسخ صحیح)‌ ارائه کرده، سعی کرده با استفاده از جملات ساده و نسبتا کوتاه اصل مطلب و توضیحات لازم برای پاسخ صحیح، نکات امتحانی و... رو برای شما به نمایش بذاره.

درسنامه‌ی گلبرگ سلامت و بهداشت دوازدهم گل‌واژه

بخش انتهایی کتاب گلبرگ سلامت و بهداشت دوازدهم اختصاص پیدا کرده به درسنامه‌ها و چکیده‌ی مطالب هر درس مناسب برای مطالعه‌ی شبِ امتحانی؛ مرور؛ یادآوری و البته جمع‌بندی مطالب و مباحث که در قالب فلش‌کارت‌های درسی- آموزشی براتون طراحی و قرار داده شده.

ویژگی‌های گلبرگ سلامت و بهداشت دوازدهم گل‌واژه

  • چاپ سال ۱۴۰۱ و منطبق‌بر کتاب درسی سلامت و بهداشت دوازدهم مشترک همه‌ی رشته‌ها
  • تالیف شده بر اساس مطالب درسی سال تحصیلی ۴۰۲-۴۰۱
  • منبعی مناسب با حداقل ۵۰۰ پرسش تشریحی برای استفاده در طول سال تحصیلی
  • مناسب و ویژه‌ی زمان امتحانات (نوبت اول و هماهنگ کشوری)
  • مناسب برای مرور مطالب؛ جمع‌بندی و مطالعه‌ی شبِ امتحانی
  • دارای آزمون‌های تشریحی شبیه‌ساز ۲۰ نمره‌ای
  • شامل پاسخنامه‌ای تشریحی- کلیدی بسیار کاربردی
  • شامل فلش‌کارت‌های خلاصه درس

خرید کتاب گلبرگ سلامت و بهداشت دوازدهم گل‌واژه

سلامت و بهداشت دوازدهم بنی هاشمی خامنه

گزینه‌ی دیگه‌ای که به‌عنوان منبع امتحانی درس سلامت و بهداشت دوازدهم پیشنهاد می‌شه از انتشارات بنی هاشمی خامنه‌ست؛‌ کتاب کم‌حجمی مبتنی‌بر خلاصه درس‌ها + پرسش‌های امتحانی در قالب امتحانات شبیه‌ساز + پاسخنامه‌ی تشریحی که به قلم خانم سیده‌مریم امامی‌زاده در ۶۰ صفحه به چاپ رسیده.

خلاصه درس سلامت و بهداشت دوازدهم بنی هاشمی خامنه

به‌صورت درس‌به‌درس کلیات مطالب و مفاهیم هر درس نوشته شده تا شما برای پاسخگویی به سوالات اون بخش توانمند بشید مطالب براتون مرور بشه یا یادآوری و در نهایت هم درسنامه‌ها به‌گونه‌ای‌ست که شبِ امتحان هم برای جمع‌بندی مهم‌ترین نکات درسی و قابل مطرح شدن در امتحانات ازش بهره‌ی کافی رو ببرید.

آزمون‌های سلامت و بهداشت دوازدهم بنی هاشمی خامنه

پرسش‌های امتحانی به‌صورت آزمون‌های تشریحی بارم‌بندی شده که حکم شبیه‌ساز امتحان پایان سال رو دارند به‌صورت شماره‌گذاری شده و مشخص؛ برای پوشش امتحان نوبت اول (دی‌ماه و سوالات برگرفته از امتحانات مدارس نمونه در سال‌های اخیر) و نوبت دوم (نهایی یا هماهنگ کشوری برگرفته از امتحانات نهایی مختلف) در این کتاب جای داده شده‌اند به‌همراه یک کارآزمون (پاسخ تشریحی این کارآزمون طراحی و تالیف شده برای این‌که در موقعیت اصلی امتحان پایان ترم قرار بگیرید در کتاب نوشته نشده و در سایت این انتشارات منتشر شده).

پاسخنامه‌ی تشریحی سلامت و بهداشت دوازدهم بنی هاشمی خامنه

در نهایت برای تمام پرسش‌های مطرح شده در این کتاب (به‌جز کارآزمون که پیش‌تر توضیح داده شد)؛‌ پاسخنامه‌ی تشریحی و توضیحات لازم و مکفی جهت یادگیری بیشتر و دقیق‌تر ارائه شده.

ویژگی‌های سلامت و بهداشت دوازدهم بنی هاشمی خامنه

  • ویژه‌ی امتحانات
  • منطبق‌بر کتاب درسی سلامت و بهداشت پایه‌ی دوازدهم
  • دارای درسنامه‌ی خلاصه به‌صورت تفکیک شده
  • دارای چند آزمون تشریحی و بارم‌بندی شده برای نوبت ۱ و نوبت ۲
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی

خرید کتاب سلامت و بهداشت دوازدهم بنی هاشمی خامنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *