مقالات مشاوره ای

بهترین کتاب های امتحان نهایی زیست دوازدهم 1402

بهترین کتاب های امتحان نهایی زیست دوازدهم تجربی

درس زیست‌شناسی به‌عنوان مهم‌ترین درس رشته‌ی تجربی که ضریب ۱۲.۰۲ در امتحانات نهایی و در کنکور دارد و تاثیر نمره‌ی این درس در امتحان نهایی و درنهایت بر معدل؛ در نتیجه‌ی کنکور (۳۰ درصد کنکور) بر کسی پوشیده نیست؛ همواره موردتوجه داوطلبان کنکور؛ دانش‌آموزان و انتشارات مختلف بوده است؛ در این مقاله سعی بر این داریم که کتاب‌های مختص آمادگی در امتحانات و کسب نمره‌ی بالا در این درس در دوران تحصیل را معرفی کنیم؛ همراه ما باشید:

لیست سایر مقالات معرفی بهترین منابع امتحان نهایی دوازدهم تجربی

 

ماجراهای من ‌و درسام زیست‌ شناسی دوازدهم خیلی سبز

کتاب‌های ماجراهای من‌ و درسام از سری کتاب‌های آموزش‌محور و از منابع امتحان نهایی انتشارات خیلی‌ سبز به‌شمار میان که برای اکثر دروس چاپ و توزیع شدند؛ این کتاب‌های درسنامه + سوال تشریحی + آزمون و امتحان + پاسخنامه‌ی تشریحی خوبی دارند که مدعی نمره‌ی ۲۰ اند.

کتاب ماجراهای من ‌و درسام زیست‌شناسی دوازدهم خیلی‌ سبز توسط آقای عباس راستی بروجنی در ۲۸۰ صفحه تالیف و در سال ۱۴۰۱ به چاپ رسیده.

راستی! لینک خرید و تصویر کتاب ماجراهای من ‌و درسام زیست‌شناسی دوازدهم خیلی ‌سبز پایین همین صفحه و بعد از توضیحات گذاشته شده.

درسنامه‌ کتاب ماجراهای من ‌و درسام زیست‌ شناسی دوازدهم خیلی ‌سبز

توضیحاتِ به‌اندازه و درسنامه‌ی مکفی برای یادگیری درس زیست‌شناسی پایه‌ی دوازدهم در سطح امتحانات نهایی از ویژگی‌های خوب کتاب ماجراهای من و درسام هست؛ درسنامه‌ی مذکور به‌همراه مثال و پرسش‌وپاسخه تا رسالت آموزشی خودشو کامل کنه.

سوالات امتحانی کتاب ماجراهای من‌ و درسام زیست‌ شناسی دوازدهم خیلی ‌سبز

بیش از ۱۷۰۰ پرسش امتحانی! این یعنی شما با یک مجموعه‌ای از سوالات مختلف و متنوع که به آمادگی صددرصدتون در امتحانات کمک می‌کنه روبه‌رویید.

بخش سوالات امتحانی دومین بخش کتابه که بعد از درسنامه ارائه شده و ویژگی‌های خاص خودشو داره: استاندارده؛ اگر از جایی برگرفته باشه نوشته شده و تعدادی پرسش تکمیلی هم به‌عنوان ضمیمه داره تا تکمیل بشه مطالعه و سوال حل کردنتون.

آزمون پایان ترم

بخش مهم و جمع‌بندی‌طورِ کتاب ماجراهای من و درسام زیست‌شناسی دوازدهم خیلی سبز؛ همین بخش آزمون یا به‌عبارتی بخش امتحاناست؛ چندتا آزمون بارم‌بندی شده که اهمیت هر سوال رو مشخص می‌کنه و در فرمت برگه‌ای امتحانی تعریف شده شما رو با انواع سوالات امتحان نهایی آشنا می‌کنه و می‌تونید قبل از امتحان اصلی دانش و میزان مطالعاتتون رو محک بزنید.

پاسخنامه‌ کتاب ماجراهای من ‌و درسام زیست‌ شناسی دوازدهم خیلی‌ سبز

پاسخنامه‌ای برای تک‌تک سوالات مطرح شده در کتاب که تشریحیه و توضیحات ‎خوبی به‌عنوان گزینه‌ی مکمل مطالعه‌ی درسنامه خواهد بود؛ علاوه‌بر دونستن پاسخ صحیح پرسش‌های امتحانی و... می‌تونید آموخته‌هاتون رو تثبیت کنید.

ویژگی‌های کتاب ماجراهای من ‌و درسام زیست‌ شناسی دوازدهم خیلی ‌سبز

  • ویژه‌ی پایه‌ی دوازدهم رشته‌ی تجربی
  • بر اساس آخرین تغییرات کتاب درسی
  • مناسب برای مطالعه‌ی بیشتر در طول سال تحصیلی
  • مناسب برای آمادگی در امتحانات
  • ارائه‌ی درسنامه و توضیحات مفید برای مطالب کتاب درسی به‌همراه مثال‌های مختلف
  • دارای سوالات امتحانی متنوع + پرسش‌های تکمیلی
  • پاسخنامه‌ی‌ تشریحی خوب دربرگیرنده‌ی نکات درسی و امتحانی مفید

فهرست کتاب ماجراهای من ‌و درسام زیست‌ شناسی دوازدهم خیلی سبز

فهرست کتاب ماجراهای من ‌و درسام زیست‌شناسی دوازدهم خیلی سبز

نمونه صفحات کتاب ماجراهای من ‌و درسام زیست‌ شناسی دوازدهم خیلی سبز

نمونه صفحات کتاب ماجراهای من ‌و درسام زیست‌شناسی دوازدهم خیلی سبز نمونه صفحات کتاب ماجراهای من ‌و درسام زیست‌شناسی دوازدهم خیلی سبز نمونه صفحات کتاب ماجراهای من ‌و درسام زیست‌شناسی دوازدهم خیلی سبز

خرید کتاب ماجراهای من ‌و درسام زیست‌ شناسی دوازدهم خیلی سبز

پرتکرار زیست‌ شناسی دوازدهم قلم‌چی

سری کتاب‌های سوالات پرتکرار از انتشارات قلم‌چی جزو منابع مناسب برای آمادگی در امتحانات نهایی محسوب می‌شن؛ درسنامه + نمونه سوال + آزمون دارند و با شروع سال تحصیلی یا از اواسط ترم می‌تونید از این مجموعه کتاب برای تمرین بیشتر و آمادگی در امتحانات استفاده کنید.

کتاب پرتکرار زیست‌شناسی دوازدهم توسط هیئت مولفان کانون قلم‌چی در ۱۶۴ صفحه تالیف و در سال ۱۴۰۱چاپ شده.

راستی! لینک خرید و تصویر کتاب پرتکرار زیست‌شناسی دوازدهم قلم‌چی پایین همین صفحه و بعد از توضیحات گذاشته شده.

درسنامه‌ کتاب پرتکرار زیست‌ شناسی دوازدهم قلم‌چی

۲۳ درسنامه‌ی کاربردی با محوریت تیپ‌های امتحانی و ۸ درخت دانش

درسنامه‌ی این کتاب خلاصه؛ اما کاربردی و مفید به‌خصوص برای یادآوری قسمت‌های پراهمیت کتاب درسی و بخش‌هاییه که به احتمال زیاد قراره ازشون سوال بیاد.

درخت‌های دانش برای اینه که مطالعه‌ای هدف‌مندتر و دقیق‌تر داشته باشید و بدونید در کدوم قسمت‌ها نیاز دارید بیشتر وقت بذارید؛ بخونید و سوال حل کنید.

سوالات امتحانی کتاب پرتکرار زیست‌ شناسی دوازدهم قلم‌چی

۴۴۰ سوال شناسنامه‌دار تشریحی برای پوشش کامل کتاب درسی

۲۸ پیمانه‌ی ۱۰ سوالی

کتاب پرتکرار زیست‌شناسی دوازدهم برای این‌که به‌طور کامل مطالب کتاب درسی رو پوشش بده نزدیک به ۴۵۰ پرسش امتحانی که احتمال دوباره مطرح شدنشون در امتحانات به‌خصوص امتحان نهایی بالاست؛ ارائه داده؛ همچنین لازم به ذکره پرسش‌ها شناسنامه‌دار هستند (یعنی مشخصه در کدوم سال در کدوم مدرسه در کدوم شهر و البته چندبار مطرح شدند).

نزدیک به ۳۰ پیمانه که هرکدوم شامل ۱۰ سواله به‌مثابه‌ی یک کوییز سرکلاسی یا یک مرور و آمادگی کوچیک برای امتحانات از بخش‌های مختلف درسی در این کتاب آورده شده که با اینا در بازه‌ی پایانیِ ترم هم می‌تونید خودتونو به امتحان نهایی یا امتحان پایان‌ترم برسونید.

آزمون پایان ترم

۲ آزمون نیم‌سال اول ۲۰ نمره‌ای

۶ برگه‌ی امتحان نهایی پایان‌سال ۲۰ نمره‌ای از سال‌های ۹۹، ۴۰۰ و ۴۰۱

درکنار سوالات متعددی که پیشینه‌ی هرکدومشون مشخصه و به‌طور کامل مطالب درسی رو پوشش می‌دن، چندتا آزمون و امتحان نهایی که بارُم‌بندی شده‌اند (درجه اهمیت هرسوال معلومه)؛ از امتحانات نهایی اخیرند و استاندارد و محتمل برای امتحانات پایان‌ترم جدیدند ارائه شده تا در نزدیکی امتحان نهایی یا نوبت اول؛ بتونید یه جمع‌بندی مناسب از سوالات امتحانی درس زیست‌شناسی پایه‌ی دوازدهم داشته باشید.

ویژگی‌های کتاب پرتکرار زیست‌ شناسی دوازدهم قلم‌چی

  • ویژه‌ی پایه‌ی دوازدهم رشته‌ی تجربی
  • بر اساس آخرین تغییرات کتاب درسی
  • مناسب برای آمادگی در امتحانات میان‌ترم و پایان‌ترم
  • ارائه‌ی درسنامه‌ی کاربردی و خلاصه
  • طرح انواع سوالات امتحانی

پاسخنامه‌ کتاب پرتکرار زیست‌ شناسی دوازدهم قلم‌چی

در انتهای این کتاب پاسخنامه‌ی تشریحی مناسب و خیلی خوبی برای سوالاتی که در کتاب مطرح شده ارائه داده شده و می‌تونید پاسخ صحیح پرسش‌ها و نحوه‌ی جواب دادن و این‌که چه نکاتی از اهمیت بالایی در سوالات برخورداره رو به‌خوبی متوجه بشید.

خرید پرتکرار زیست‌ شناسی دوازدهم قلم‌چی

امتحانِت زیست‌ شناسی دوازدهم مهروماه

امتحانِت برای امتحانِت (امتحانِ تو)، این عنوانیه که انتشارات مهروماه برای جزوات امتحانی و یکی از منبع‌های خوب امتحان نهایی و آموزشی‌ش درنظر گرفته.

این جزوات به‌تازگی چاپ و ارائه شدند؛ اما طبق بررسی‌های مدابوک از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند و برای اون بازه‌ی نهایی امتحانات نهایی پیشنهاد می‌شن که شما رو با انواع سوالات امتحانی با شبیه‌سازی امتحان آشنا کنند.

یعنی شما اون آخرای ترم که صرفا می‌خوای سوال حل کنی و اطلاعات و میزان مطالعاتت رو محک بزنی، می‌تونی بیای سر وقت آزمون‌ها و سوالاتی که این جزوه برات ارائه داده.

همچنین امتحانِت زیست‌شناسی دوازدهم مهروماه توسط آقای مصطفی نجفی در ۷۶ صفحه تهیه و در سال ۱۴۰۱ چاپ شده.

درسنامه‌ جزوه‌ امتحانِت زیست‌ شناسی دوازدهم مهروماه

امتحانِت زیست‌شناسی دوازدهم مهروماه در ابتدا برای شما درسنامه‌ای به‌صورت خلاصه و نکته‌ای ارائه داده تا یادآوری مطالب داشته باشید قبل از پاسخ دادن به سوالات؛ یا بعدا بتونید یه مرور یا جمع‌بندی سریع و راحتی از مهم‌ترین نکات درسی داشته باشید.

آزمون‌های جزوه‌ امتحانِت زیست‌ شناسی دوازدهم مهروماه

ستون‌فقرات امتحانِت مهروماه؛ بخش آزمون‌ها و امتحانات ۲۰ نمره‌ایِ اونه؛ امتحانِت زیست‌شناسی دازدهم مهروماه هم ازین قاعده مستثنی نیست؛ برخی از آزمون‌ها برگرفته از امتحانات نهایی سال‌های اخیرند و باقی تالیفی و هم‌سطح امتحانات نهایی جدید و البته استاندارد.

پاسخنامه‌ جزوه‌ امتحانِت زیست‌ شناسی دوازدهم مهروماه

برای سوالات مطرح شده و آزمون‌ها؛ پاسخنامه‌ی تشریحی و کاملی در انتها قرار داده شده که می‌تونید جواب درست و نوع پاسخ دادن به پرسش‌ها رو هم متوجه بشید.

ویژگی‌های جزوه‌ی امتحانِت زیست‌ شناسی دوازدهم مهروماه

  • ویژه‌ی پایه‌ی دوازدهم رشته‌ی تجربی
  • مناسب برای جمع‌بندی امتحان در پایان‌ترم
  • دارای درسنامه‌ای نکته و خلاصه‌وار
  • آزمون‌های استاندارد و کافی
  • پاسخنامه‌ی تشریحی و ارجاع‌دهی شده

نمونه صفحات کتاب امتحانِت زیست‌ شناسی دوازدهم مهروماه

نمونه صفحات کتاب امتحانِت زیست‌شناسی دوازدهم مهروماه نمونه صفحات کتاب امتحانِت زیست‌شناسی دوازدهم مهروماه نمونه صفحات کتاب امتحانِت زیست‌شناسی دوازدهم مهروماه

خرید کتاب امتحانِت زیست‌ شناسی دوازدهم مهروماه

شب ‌امتحان زیست‌ شناسی دوازدهم خیلی‌ سبز

مجموعه‌ی شب امتحان از منابع بسیار خوب و محبوب کمک‌درسی ایام امتحاناست که انتشارات خیلی سبز چندسالیه برای دروس مختلف به چاپ می‌رسونه؛ از چندین آزمون و پاسخنامه‌ی تشریحی به همراه درسنامه‌ای نکته‌وار تشکیل شدند و شما رو با انواع سوالات نهایی و استاندارد آشنا می‌کنند.

جزوه‌ی شب امتحان زیست‌شناسی دوازدهم توسط آقای صابر یاوری در ۶۸ صفحه تالیف شده و چاپ سال ۱۴۰۱ یعنی همین امساله و بر اساس آخرین تغییرات کتاب درسی نوشته شده؛ پس خیالت راحت.

آزمون‌های شب امتحان زیست‌ شناسی دوازدهم خیلی‌ سبز

آزمون‌های طبقه‌بندی شده و طبقه‌بندی نشده؛ استاندارد؛ برگرفته از نمونه سوال‌های نهایی سال‌های پیش و مناسب برای امتحانات نوبت اول و نوبت دوم؛ بارم‌بندی شده که اهمیت هر سوال رو به‌خوبی دریابید و درکل ۱۲ تا آزمون مفید برای آمادگی در امتحان نهایی و پایان ترم؛ قلب تپنده‌ی جزوه‌ی شب امتحان زیست‌شناسی دوازدهم خیلی سبز رو تشکیل می‌دن.

پاسخنامه‌ تشریحی شب امتحان زیست‌ شناسی دوازدهم خیلی‌ سبز

بعد از آزمون‌های ارائه شده پاسخنامه‌ی اون‌ها به ترتیب گذاشته شده و برای هر سوال توضیحات و نکات لازم بهش نوشته شده تا به‌خوبی متوجه‌ی پرسش؛ نکته‌هاش و در کل پاسخ و شیوه‌ی جواب‌دهی به هر نوع سوال بشید.

درسنامه‌ شب امتحان زیست‌ شناسی دوازدهم خیلی ‌سبز

یک درسنامه‌ی خلاصه و کاربردی که مهم‌ترین نکات درسی رو پوشش می‌ده برای مرور یا برای جمع‌بندی به شما خیلی کمک خواهد کرد به‌خصوص در نزدیک شروع امتحان؛ شب امتحان خیلی سبز در این مورد هم به فکرتون بوده و در انتهای جزوه بخش درسنامه رو قرار داده.

ویژگی‌های شب امتحان زیست‌شناسی دوازدهم خیلی‌ سبز

  • ویژه‌ی پایه‌ی دوازدهم رشته‌ی تجربی
  • بر اساس آخرین تغییرات کتاب درسی
  • مناسب برای پیش از شروع امتحانات
  • مناسب برای آمادگی در امتحانات میان‌ترم و پایان‌ترم
  • ارائه‌ی توضیحات مفید برای متن کتاب درسی
  • طرح انواع سوالات امتحانی در قالب آزمون‌های ۲۰ نمره‌ای
  • پاسخنامه‌ی‌ تشریحی دارای نکات پراهمیت درسی و امتحانی

فهرست کتاب شب ‌امتحان زیست‌ شناسی دوازدهم خیلی‌ سبز

فهرست کتاب شب ‌امتحان زیست‌شناسی دوازدهم خیلی‌ سبز

نمونه صفحات کتاب شب ‌امتحان زیست شناسی دوازدهم خیلی‌ سبز

نمونه صفحات کتاب شب ‌امتحان زیست‌شناسی دوازدهم خیلی‌ سبز نمونه صفحات کتاب شب ‌امتحان زیست‌شناسی دوازدهم خیلی‌ سبز نمونه صفحات کتاب شب ‌امتحان زیست‌شناسی دوازدهم خیلی‌ سبز

خرید شب ‌امتحان زیست‌ شناسی دوازدهم خیلی‌ سبز

شب امتحان زیست شناسی دوازدهم خیلی سبز

48,970 تومان
  • سوالات امتحانی درس به درس
  • درسنامه
  • پاسخنامه
  • چاپ 1402

دیگر کتاب های شب امتحان دوازدهم تجربی خیلی سبز

جزوه امتحانی زیست‌ شناسی دوازدهم اسفندیار

جزوات امتحانی اسفندیار هم جزو منابع خوب و کم‌حجم امتحانات پایان‌ترم و نهاییه که توسط انتشارات اسفندیار با سابقه‌ای بیش‌تر از ۱۰ سال در عرصه‌ی چاپ و توزیع منابع کمک‌درسی؛ چاپ می‌شه.

جزوه‌ی زیست‌شناسی دوازدهم اسفندیار توسط آقای علی تبار در ۵۶ صفحه تالیف شده و چاپ سال ۱۴۰۱ هست.

آزمون‌های جزوه‌ امتحانی زیست‌ شناسی دوازدهم اسفندیار

۱۲ آزمون مناسب برای آمادگی در امتحانات نوبت اول و نوبت دوم؛ بارم‌بندی شده براساس استانداردهای آموزش‌وپرورش و دارای سوالات مناسب و استاندارد از ویژگی‌های اصلی جزوه‌ی امتحانی زیست‌شناسی دوازدهم اسفندیاره.

پاسخنامه‌ تشریحی جزوه‌ امتحانی زیست‌ شناسی دوازدهم اسفندیار

پاسخنامه‌ی این جزوه تشریحی و دارای نکات مفید درسی و امتحانیه و به شما علاوه‌بر دونستن جواب هر سوال کمک می‌کنه تا میزان اهمیت نوع پاسخ دادن به سوالات رو خوب درک کنید.

درسنامه‌ جزوه‌ امتحانی زیست‌ شناسی دوازدهم اسفندیار

جزوه‌ی امتحانی زیست‌شناسی دوازدهم اسفندیار یه ویژگی جذاب و مفید داره و اون هم بخش درسنامه‌‍شه که به‌صورت بخش فلش‌کارت در انتها ارائه داده تا مرور یا جمع‌بندی مطالب درسی رو داشته باشید و در البته در پاسخ دادن به سوالات مطح شده هم کمکتون می‌کنه؛ چراکه به‌نوعی یادآوری یه‌سری نکات مهم درسی هم هست.

ویژگی‌های جزوه‌ امتحانی زیست‌ شناسی دوازدهم اسفندیار

  • ویژه‌ی پایه‌ی دوازدهم رشته‌ی تجربی
  • بر اساس آخرین تغییرات کتاب درسی
  • مناسب برای جمع‌بندی در پایان‌ترم
  • مناسب برای آمادگی در امتحانات نوبت اول و نوبت دوم
  • ارائه‌ی نکات درسی مهم و توضیحات مفید به‌صورت فلش‌کارت
  • طرح انواع سوالات امتحانی در قالب آزمون‌های بارُم‌بندی شده
  • پاسخنامه‌ی‌ تشریحی و ارائه‌ی امتحانی مفید

خرید جزوه امتحانی زیست‌ شناسی دوازدهم اسفندیار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *