مقالات مشاوره ای

بهترین کتاب های امتحان نهایی حسابان دوازدهم ریاضی 1402

بهترین کتاب های امتحان نهایی حسابان دوازدهم ریاضی

درس حسابان از جمله دروس تخصصی رشته‌ی ریاضی- فیزیک می‌باشد که با ضریب اهمیت ۷.۸۴ در امتحانات نهایی و کنکور سراسری نقش ویژه‌ای را ایفا می‌کند. با فزونی یافتن اهمیت و تاثیر نمرات امتحانات برگزار شده به‌صورت هماهنگ کشوری (نهایی) و تاثیر پررنگ معدل نهایی بر نتیجه‌ی کنکور، صرف وقت، دقت و توجه کافی با انتخاب منابع مناسب و کامل امتحانی، ضروری می‌نماید. در این مقاله برآن شدیم تا بهترین و مناسب‌ترین کتاب‌های کمک‌درسی و امتحانی برای این درس و مقطع تحصیلی را معرفی نموده تا هرچه بهتر، آسان‌تر و سریع‌تر مطالعات امتحانی و تمرینات خود را شروع و به نمره‌ی ۲۰ در امتحان پایان‌سال دست پیدا کنید.

ماجراهای من ‌و درسام حسابان دوازدهم خیلی سبز

اولین کتابی که می‌تونیم برای مطالعه‌ی امتحانیِ درس حسابان و آماده شدن در امتحان نهایی اون معرفی کنیم؛ کتاب ماجراهای من و درسام حسابان دوازدهم خیلی سبز هست؛ این کتاب جزو منابع خودآموز یا آموزش‌محورِ درس حسابان محسوب می‌شه و با شروع سال تحصیلی یا از اواسط ترم می‌تونید ازش بهره‌ی کافی رو ببرید.

ماجراهای من و درسام حسابان دوزادهم خیلی سبز رو آقای محمدحسین صابری مطابق با کتاب درسی جدید (سال تحصیلی ۴۰۲-۴۰۱) تالیف کردند و این کتاب در ۱۷۲ صفحه به چاپ رسیده.

درسنامه‌ی کتاب ماجراهای من ‌و درسام حسابان دوازدهم خیلی ‌سبز

کتاب با درسنامه شروع می‌شه؛ درسنامه‌ای به‌صورت فصل‌به‌فصل که هر فصل و مبحث درسی به گام‌های مختلفی همراه با مثال‌های متعدد (بیش از ۱۰۰ مثال آموزشی داخل درسنامه‌ها) برای عمق‌بخشی به مطالعات و یادگیری‌تون تقسیم شده؛ مباحث کاملا تشریح و توضیح داده شدند.

سوالات امتحانی کتاب ماجراهای من‌ و درسام حسابان دوازدهم خیلی ‌سبز

پس از هر درسنامه که جهت توانمند کردن شما در پاسخ‌گویی به پرسش‌های متفاوت ارائه شده؛ بخش تمرینات امتحانی قرار گرفته؛ این بخش شامل سوالات گوناگون و متعددی از مباحث هر فصل و دارای سطح استاندارد آموزشی و امتحانیه؛ در واقع مجموعا بیش از ۲۷۰ سوال امتحانی که آزمون‌های جمع‌بندی فصل‌به‌فصل و نمونه امتحان‌های نوبت دی‌ماه و خردادماه رو دربرمی‌گیره در این کتاب جای گرفته.

آزمون نوبت اول و دوم

چند دوره امتحان برای نوبت اول و نوبت دوم (نهایی) نیز به‌عنوان شبیه‌ساز امتحان پایان ترم و برای سنجیدن مطالعاتتون در این کتاب قرار گرفتند.

پاسخنامه‌ی کتاب ماجراهای من ‌و درسام حسابان دوازدهم خیلی‌ سبز

برای کلیه‌ی پرسش‌های تالیف شده و برگرفته از امتحانات هماهنگ کشوری در این کتاب پاسخنامه‌ای تشریحی و حل‌المسائل تالیف و تعریف شده تا به ساده‌ترین روش هم متوجه‌ی اهمیت هر بخش از پاسخ‌ها بشید و هم نحوه‌ی حل کردن سوالات رو فرابگیرید و هم مهم‌ترین نکات درسی- امتحانی مرور بشه براتون.

ویژگی‌های کتاب ماجراهای من ‌و درسام حسابان دوازدهم خیلی ‌سبز

  • ویژه‌ی رشته‌ی ریاضی- فیزیک
  • منطبق‌بر آخرین تغییرات کتاب درسی
  • ویژه‌ی مطالعه‌ی خودخوان یا گام‌به‌گام با تدریس دبیر از شروع سال تحصیلی
  • ویژه‌ی امتحانات به‌خصوص امتحان نهایی
  • دارای درسنامه‌ی کامل و همراه با مثال‌های متعدد آموزشی به‌شکل فصل‌به‌فصل
  • دارای انواع سوال‌های امتحانی به‌صورت فصل‌به‌فصل
  • دارای نمونه امتحان دی‌ماه و خردادماه
  • دارای پاسخنامه و حل‌المسائل تشریحی

خرید کتاب ماجراهای من ‌و درسام حسابان دوازدهم خیلی ‌سبز

فرمول بیست حسابان دوازدهم گاج

سری کتاب‌های فرمول بیست از دیگر منابع امتحانی و کمک‌درسیِ تالیف شده برای استفاده در طول سال تحصیلی یا در فصل امتحانات هست که توسط انتشارات گاج به چاپ و تکثیر رسیده؛ کتاب فرمول بیست حسابان دوازدهم یک کتاب کمک‌درسی- آموزشیِ کامل در سطح مدرسه و یک منبع مفید و مناسب امتحانی با استانداردهای سوالات امتحان نهاییه که توسط خانم ندا فرهختی در سال تحصیلی ۴۰۲-۴۰۱ تالیف شده و در ۲۳۸ صفحه توسط انتشارات گاج به چاپ و انتشار رسیده.

درسنامه‌ی کتاب فرمول بیست حسابان دوازدهم گاج

درسنامه‌ی فصل‌به‌فصل به‎‌همراه کیوآرکدهای فیلم‌های آموزشی به‌شکل بسته‌به‌بسته (مبحث‌های آموزشیِ هر فصل درسی) با مشخص بودن شماره صفحات مربوطه در کتاب درسی؛ بخش آموزشیِ این کتاب رو تمام و کمال می‌کنند؛ درسنامه‌ها همراه با انواع مثال‌ها به‌صورت تالیفی یا الهام گرفته از تمرینات کتاب درسی‌اند و به شما در یادگیریِ کامل درس حسابان دوازدهم و توانمند کردنتون در پاسخ‌گویی و حل کردن سوالات متفاوت این درس کمک می‌کنند.

فصل‌به‌فصل و مبحث‌به‌مبحث پیش‌روی داره و کتاب درسی رو به‌طور کامل همراه با مثال‌ها و سوالات‌ش پوشش می‌ده.

سوالات امتحانی کتاب فرمول بیست حسابان دوازدهم گاج

پرسش‌های تشریحی دومین قسمت تشکیل‌دهنده‌ی کتاب فرمول بیسته؛ این بخش انواع سوالات امتحانی هر بسته‌ی هر درسنامه رو از امتحانات نهایی سال‌های مختلف برگرفته یا مشابه با اون‌ها تالیف کرده تا با طیف متنوع و البته مکفیِ سوالات امتحانی محتملِ هر مبحث حسابان دوازدهم به‌خوبی آشنا بشید.

آزمون نوبت اول و دوم

چند امتحان و شبیه‌سازِ امتحان اصلی در بخش انتهایی کتاب برای قرار دادن خودتون پیش از امتحان در شرایط امتحانی و محک زدن میزان مطالعاتتون قرار داده شده که شما رو هرچه تمام‌تر برای امتحانات دی‌ماه و خردادماه آماده کنه.

پاسخنامه‌ی کتاب فرمول بیست حسابان دوازدهم گاج

حل‌المسائل و پاسخنامه‌ی تک‌تک پرسش‌های امتحانیِ کتاب و آزمون‌های نوبت ۱ و ۲ در این کتاب به‌صورت تشریحی و با توضیحات کافی قرار داده شده تا علاه‌بر این‌که جواب درست و نحوه‌ی حل کردن سوالات رو متوجه بشید؛ مهم‌ترین قسمت‌های درسی و امتحانی براتون مرور بشه.

ویژگی‌های کتاب فرمول بیست حسابان دوازدهم گاج

  • مختص رشته‌ی ریاضی- فیزیک
  • تالیف و چاپ شده در سال تحصیلی ۴۰۲-۴۰۱
  • منطبق‌بر کتاب درسی و استانداردهای امتحانی
  • ویژه‌ی امتحانات و استفاده در طول سال تحصیلی
  • دارای درسنامه‌ای کامل و توضیحات کافی برای هم مبحث + کیوآرکد فیلم‌های آموزشی
  • دارای انواع پرسش‌های امتحانی شناسنامه‌دار
  • دارای آزمون بارم‌بندی شده برای نوبت اول و نوبت دوم
  • دارای پاسخنامه‌ای تشریحی

خرید کتاب فرمول بیست حسابان دوازدهم گاج

حسابان دوازدهم ریاضی فرمول بیست 20 گاج

204,180 تومان
  • چاپ 1402
  • ویژه دانش‌آموزان رشته‌ ریاضی
  • ارائه‌ی آموزش مطالب کتاب درسی (77 صفحه درس‌نامه)
  • ارائه‌ی 666 پرسش تشریحی
  • ارائه‌ی 7 دوره نمونه سوال امتحانی
  • همراه با پاسخ‌های کاملا تشریحی
  • همراه با 5 ساعت فیلم آموزشی ویژه شب امتحان از طریق اسکن QRکد

بیسترس حسابان دوازدهم کاگو

سومین منبع امتحانی و کتاب کمک‌درسی- آموزشی که می‌تونیم برای درس حسابان پایه‌ی دوازدهم رشته‌ی ریاضی معرفی کنیم؛ کتاب بیسترس از انتشارات کاگو هست؛ این کتاب جزو منابعیه که هم برای استفاده در طول سال تحصیلی و گام‌به‌گام با تدریس دبیر در عمق‌بخشی به یادگیری‌تون کمک می‌کنه و برای امتحانات کلاسی و نوبت ۱ هم به‌خوبی آماده می‌شید؛ هم برای امتحان نهایی این درس و آمادگی نسبی برای پرسش‌های چهارگزینه‌ای پراهمیت هر مبحث که در کنکور مطرح می‌شه؛ گزینه‌ی پیشنهادیه.

کتاب بیسترس حسابان دوازدهم رو آقای اصلان صفوی مطابق با کتاب درسی ۴۰۲-۴۰۱ تالیف کردند و کتاب مذکور توسط انتشارات کاگو در ۱۴۶ صفحه به چاپ رسیده.

درسنامه‌ی کتاب بیسترس حسابان دوازدهم کاگو

درسنامه‌ی کامل و به‌صورت فصل‌به‌فصل و مبحث‌به‌مبحث دارای مثال‌های متعدد برای یادگیری بهتر؛ شامل نکات پر اهمیت درسی و امتحانی که از مفاهیم کلیدی درسی (TBC) برای عمق‌بخشی به مطالعه‌ی شما بهره گرفته (شماره‌ی صفحه‌ی کتاب درسی مرتبط با هر TBC نیز نوشته شده است)؛ از ویژگی‌های بخش درسنامه و توضیحات مباحث حسابان دوازدهم در کتاب بیسترس هست.

سوالات امتحانی کتاب بیسترس حسابان دوازدهم کاگو

تمرین‌های متنوع به‌صورت درس‌به‌درس و منطبق‌بر محتوای کتاب درسی که برخی از اونا تالیف شده و برخی دیگر شناسنامه‌دار (مربوط به امتحانات هماهنگ کشوری سال‌های مختلف) هستند؛ بخش سوالات امتحانی این کتاب رو تشکیل می‌دن؛ همچنین برای هر پرسش کد مفاهیم کلیدی اون آورده شده. بخش دیگر و در ادامه‌ی پرسش‌های متنوع امتحانی هر درس؛ پرسش‌های ۴ گزینه‌ای ویژه‌ی کنکور از اون مباحث نیز نوشته شده تا نیم‌نگاهی هم به بخش‌های مهم کنکوری داشته باشید.

آزمون نوبت اول و دوم

به‌جز سوالات امتحانی متنوع و تفکیک‌شده و پرسش‌های تستی ویژه‌ی کنکور؛ چند دوره آزمون و شبیه‌ساز امتحانات نوبت اول (دی‌ماه) و نوبت دوم (خردادماه/ هماهنگ کشوری) برای آمادگی در شبیه‌ترین سطح و شرایط امتحان نهایی نیز در این کتاب جای گرفته‌اند.

پاسخنامه‌ی کتاب بیسترس حسابان دوازدهم کاگو

پاسخ صحیح پرسش‌های هر درس پس از اونا به‌صورت تشریحی و کاربردی قرار داده شده و علاوه‌بر دونستن جواب صحیح؛ نکات مهم پاسخگویی و روش حل مسائل براتون مرور می‌شه.

ویژگی‌های کتاب بیسترس حسابان دوازدهم کاگو

  • مبتنی‌بر استانداردهای امتحان نهایی و کتاب درسی ۴۰۲-۴۰۱
  • ویژه‌ی امتحانات
  • مناسب برای کنکور
  • دارای درسنامه‌ی کامل و با بهره‌گیری از مفاهیم کلیدی درس
  • دارای انواع تمرینات؛ سوالات و تست‌های مناسب برای امتحان نهایی و کنکور
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی- کاربردی
  • دارای چند دوره امتحان نوبت ۱ و نوبت ۲
  • دارای خلاصه مباحث و درس‌ها

خرید کتاب بیسترس حسابان دوازدهم کاگو

بیسترس حسابان دوازدهم کاگو

104,000 تومان
  • چاپ 1402
  • ویژه امتحانات نهایی

سه بعدی حسابان دوازدهم نشر الگو

یکی دیگر از منابع کاملِ امتحانی برای درس حسابان ۲؛ کتاب سه بعدی از انتشارات نشر الگو هست؛ سری کتاب‌های سه بعدی دارای درسنامه‌های کامل (آموزش‌محور هستند) و انواع تمرینات و سوالات امتحانی + تست‌های متنوع می‌باشند که شما رو علاوه‌بر یاری‌رسانی برای آمادگی در امتحان نهایی؛ برای آزمون‌های چهارگزینه‌ای یا کنکور هم آماده می‌کنند.

کتاب سه بعدی حسابان ۲ رو آقایان ارشک حمیدی و کاظم اجلالی مبتنی‌بر کتاب درسی حسابان دوازدهم ۴۰۲-۴۰۱ تالیف کردند و کتاب مذکور توسط انتشارات نشر الگو در ۳۸۴ صفحه به چاپ رسیده.

درسنامه‌ی کتاب سه بعدی حسابان دوازدهم نشر الگو

درسنامه‌ای کامل و فصل‌به‌فصل و هر فصل به‌صورت مبحث‌به‌مبحث با انواع مسئله‌ها و راه‌حل‌هاشون برای یادگیری هرچه تمام‌تر حسابان دوازدهم با مطالعه‌ی خودخوان از قسمت‌های اصلیِ تشکیل‌دهنده‌ی این کتابند.

تمرین‌های کتاب سه بعدی حسابان دوازدهم نشر الگو

پس از پایان یافتن هر درسنامه بخش تمرینات اون درس و مباحث قرار گرفته که شامل سوالات متنوع امتحانی تالیفی مطابق با استانداردهای امتحاناته.

پرسش‌های چهارگزینه‌ای کتاب سه بعدی حسابان دوازدهم نشر الگو

پرسش‌های ۴ گزینه‌ای قسمت آخرِ پازلِ هر فصل درسی‌اند که پس از تمرینات و سوالات امتحانی قرار گرفته‌اند و شما با حل کردن اون‌ها به تسلط خوبی در مباحث مربوطه می‌رسید.

راه‌حل تمرین‌ها و پاسخِ پرسش‌های چهارگزینه‌ای کتاب سه بُعدی حسابان دوازدهم نشر الگو

بخشِ راه‌حلِ تمرین‌ها هم به‌صورت فصل‌به‌فصل و برای کلیه‌ی تمرین‌ها و سوالات نوشته شده تا نحوه‌ی پاسخ‌گویی به پرسش‌ها و حل کردن تمرینات حسابان رو به‌خوبی فرا بگیرید؛ اشکالاتتونو متوجه بشید و مهم‌ترین قسمت‌های مباحث براتون یادآوری و مرور بشه.

ویژگی‌های کتاب سه بعدی حسابان دوازدهم نشر الگو

  • ویژه‌ی رشته‌ی ریاضی- فیزیک
  • منطبق‌بر آخرین تغییرات کتاب درسی
  • دارای درسنامه‌ی کامل و خودآموز
  • دارای انواع تمرین‌ها و سوالات امتحانی مناسب برای امتحان نهایی به‌صورت فصل‌به‌فصل
  • دارای پرسش‌های ۴ گزینه‌ای مناسب برای کنکور به‌صورت فصل‌به‌فصل
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی (راهِ‌حل تمرینات) برای کلیه‌ی پرسش‌ها به‌صورت فصل‌به‌فصل
  • ویژه‌ی مطالعه‌ی خودخوان + فصل امتحانات + کنکور

خرید کتاب سه بعدی حسابان دوازدهم نشر الگو

حسابان دوازدهم سه بعدی نشر الگو کنکور 1403

218,400 تومان
  • چاپ 1402 ویژه ی کنکور 1403
  • درسنامه کامل
  • تست های طبقه بندی شده
  • پاسخنامه تشریحی

شب ‌امتحان حسابان دوازدهم خیلی‌ سبز

از منابع امتحانی کم‌حجم و مناسب برای فصل امتحانات به‌خصوص زمانی که تصمیم بر این داشته باشید تا صرفا سوالات متنوع امتحان نهایی رو حل کنید؛ جزوه/ کتاب شبِ امتحان از انتشارات خیلی سبز هست؛ که مبتنی‌بر چند دوره امتحان نوبت اول و نوبت دوم (نهایی/ هماهنگ کشوری) می‌باشد.

شبِ امتحان حسابان ۲ رو آقای محمدجواد نوری برطبق کتاب درسی ۴۰۲-۴۰۱ تالیف کردند و انتشارات خیلی سبز اونو در ۵۵ صفحه به چاپ رسونده.

آزمون‌های جزوه‌ی شب امتحان حسابان دوازدهم خیلی‌ سبز

سوالات امتحانی این کتاب/ جزوه در قالب ۱۲ آزمون بارم‌بندی شده (امتحانات مناسب برای نوبت اول و نوبت دوم ۲۰ نمره‌ای) دارای سطح استاندارد امتحان نهایی و برگرفته از امتحانات هماهنگ کشوری سال‌های اخیر؛ بخش اصلی شبِ امتحان حسابان ۲ رو تشکیل می‌دن؛ این آزمون‌ها به دو دسته‌ی طبقه‌بندی شده و طبقه‌بندی نشده تقسیم می‌شن (آزمون‌های طبقه‌بندی نشده مشابه امتحاناتی که دبیران از دانش‌آموزان می‌گیرند)؛ آزمون‌هایی که کل مباحث حسابان دوازدهم رو پوشش می‌دن شامل امتحانات نهایی از خردادماه ۹۸ تا شهریور ۴۰۰ هست.

پاسخنامه‌ی تشریحی جزوه‌ی شب امتحان حسابان دوازدهم خیلی‌ سبز

کلیه‌ی سوالات کتاب و به‌صورت آزمون‌به‌آزمون پاسخنامه‌ای تشریحی و حل‌المسائل دارند که دومین بخش شبِ امتحان رو شکل می‌دن؛ پاسخنامه کامل و واضحه و به‌راحتی متوجه‌ی شیوه‌ی پاسخ‌گویی و مسیر حل کردن سوالات امتحانی حسابان می‌شید.

درسنامه‌ی جزوه‌ی شب امتحان حسابان دوازدهم خیلی ‌سبز

آخرین قسمتِ شبِ امتحان حسابان یک درسنامه‌ی خلاصه و فصل‌به‌فصل همراه با مثال‌های آموزشیه تا هم بتونید یک مرور یا تورق سریع بر کلیت مباحث هر فصل داشته باشید؛ هم یادآوری بشه نکات مهم درسی و هم جمع‌بندی و حتی یادگیری پررنگ‌ترین بخش‌های هر فصل حسابان ۲ رو داشته باشید.

ویژگی‌های جزوه‌ی شب امتحان حسابان دوازدهم خیلی ‌سبز

  • ویژه‌ی رشته‌ی ریاضی- فیزیک و پایه‌ی دوازدهمِ سال تحصیلی ۴۰۲-۴۰۱
  • ویژه‌ی امتحانات (امتحان نهایی)
  • دارای ۱۲ آزمون بارم‌بندی شده برای آماده شدن در امتحان دی‌ماه و خردادماه
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی و حل‌المسائل با توضیحات کامل
  • دارای درسنامه‌ی فصل‌به‌فصل همراه با مثال با توضیحات مکفی

خرید جزوه‌ی شب امتحان حسابان دوازدهم خیلی ‌سبز

شب امتحان حسابان دوازدهم خیلی سبز

48,970 تومان
  • سوالات امتحانی درس به درس
  • درسنامه
  • پاسخنامه کافی
  • چاپ 1402

امتحانِت حسابان دوازدهم مهروماه

از دیگر منابع مختص امتحانات که جمع‌وجور و ویژه‌ی بازه‌ی پایانیِ ترم و فصل امتحاناته؛ جزوه/ کتاب امتحانِت از انتشارات مهروماه هست که برای امتحان نهایی درس حسابان ۲ می‌تونید ازش استفاده کنید؛ بر مبنای خلاصه مباحث به‌صورت فصل‌به‌فصل  مبتنی‌بر محتوای کتاب درسی و چند نمونه امتحان ۲۰ نمره‌ای و البته پاسخنامه‌ای تشریحی طراحی؛ تالیف و چاپ شده.

امتحانت حسابان دوازدهم رو آقای مجید قمری مطابق با کتاب درسی ۴۰۲-۴۰۱ تالیف کردند و انتشارات مهروماه اونو در ۶۳ صفحه به چاپ رسونده.

درسنامه‌ی جزوه‌ی امتحانِت حسابان دوازدهم مهروماه

درسنامه‌ای خلاصه و چکیده مباحث حسابان ۲ به‌صورت فصل‌به‌فصل در این کتاب/ جزوه در ابتدا تالیف شده تا علاوه‌بر مرور یا یادآوری مطالبی که مطالعه و تمرین کردید؛ توانایی نسبی‌ای در پاسخگویی به پرسش‌های امتحانی هر مبحث به‌دست آورید؛ درسنامه‌ها همراه با مثال و نکات مهم امتحانی‌اند.

آزمون‌های جزوه‌ی امتحانِت حسابان دوازدهم مهروماه

بخش دوم امتحانت؛ قسمت اصلی اون محسوب می‌شه؛ بخش سوالات شبیه‌سازِ امتحانیه که برای نوبت ۱ و نوبت ۲ (امتحان نهایی) تعریف شدند؛ در هر امتحان سوالات پرتکرار و مهم‌تر مشخص شدند و هر آزمون بارم‌بندی شده (۲۰ نمره‌ای) و فصلِ درسی مربوط به هر چند سوال مشخص شده است.

پاسخنامه‌ی جزوه‌ی امتحانِت حسابان دوازدهم مهروماه

پاسخنامه‌ی تشریحی و با توضیحاتی روان و ساده برای حل کردن سوالات امتحانی مطرح شده در هر نمونه امتحان که ارجاع‌دهی شده به فصل‌ها و مباحثِ مربوطه‌اند؛ به‌صورت امتحان‌به‌امتحان در انتهای این کتاب قرار گرفته که شما رو در بهتر فراگرفتن مباحث و حل کردن سوالات امتحان نهایی کمک می‌کنه.

ویژگی‌های جزوه‌ی امتحانِت حسابان دوازدهم مهروماه

  • ویژه‌ی پایه‌ی دوازدهم رشته‌ی ریاضی- فیزیک
  • تالیف و چاپ شده در سال تحصیلی ۴۰۲-۴۰۱
  • ویژه‌ی امتحانات (نوبت اول/ نهایی/ ترمیم معدل)
  • دارای درسنامه‌ای خلاصه و چکیده مباحث به‌صورت فصل‌به‌فصل
  • دارای چند دوره امتحان برای نوبت اول و نوبت دوم برگرفته از امتحانات نهایی سال‌های اخیر
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحیِ ارجاع‌دهی شده

خرید جزوه‌ی امتحانِت حسابان دوازدهم مهروماه

گلبرگ حسابان دوازدهم گل‌واژه

گلبرگ نامِ مجموعه کتاب‌های کم‌حجم/ جزواتِ کمک‌درسی و صدالبته منبع امتحانی از انتشارات با قدمتِ گل‌واژه‌ست که برای درس حسابان ۲ نیز منتشر شده است؛ کتابِ گلبرگ یکی از منابع امتحانیه که هم در طول سال تحصیلی از نمونه سوالات امتحانیِ اون می‌تونید استفاده کنید در جایگاه یک دبیر یا یک دانش‌آموز و هم در فصل امتحانات بر روی حل کردن سوالات مختلف تالیفی و شناسنامه‌داری که داره تمرکز کنید؛ گلبرگ حسابان دوازدهم رو خانم پریسا عظیمیان منطبق‌بر کتاب درسی جدید در سال تحصیلی ۴۰۲-۴۰۱ تالیف کردند و این کتاب توسط انتشارات گل‌واژه در ۷۸ صفحه به چاپ رسیده است.

آزمون‌ها و سوالات امتحانی گلبرگ حسابان دوازدهم گل‌واژه

فصل‌به‌فصل و مبتنی‌بر محتوای کتاب درسی و مباحث حسابان دوازدهم؛ سوالاتِ امتحانی تالیف شده یا برگرفته از امتحانات نهایی سال‌های مختلف در این کتاب تعریف شدند تا با هر نوع سوالِ احتمالی از هر مبحث آشنا بشید و به تسلط کافی در حل کردن تمرینات و سوالات در سطح امتحانات هماهنگ کشوری و نهایی برسید. تنوع سوالات بالاست و برای هر مبحث به‌شکل ۴ گزینه‌ای؛ جای‌خالی؛ مشخص کردن درست و نادرست؛ حل کردنی و... ارائه شده. همچنین چند دوره امتحان برای نوبت اول (دی‌ماه) و نوبت دوم (خردادماه/ نهایی) در گلبرگ حسابان دوازدهم برای قرار دادن خودتون در شرایط امتحانی؛ تعریف شده.

پاسخنامه‌ی تشریحی گلبرگ حسابان دوازدهم گل‌واژه

پس از اتمام سوالاتِ هر فصل؛ پاسخنامه‌ای با توضیحاتِ کافی برای حل هر سوال درنظر گرفته شده تا هم عملکرد خودتونو بسنجید؛ هم نکات مهم امتحانی براتون مرور بشه.

درسنامه‌ی گلبرگ حسابان دوازدهم گل‌واژه

چکیده مباحث به‌شکل فلش‌کارت‌های آموزشی مناسب مطالعه‎ی شبِ امتحانی و تورق سریع مباحث مهم و اصلیِ حسابان دوازدهم در انتهای جزوه‌ی امتحانیِ گلبرگ تالیف و قرار داده شده.

ویژگی‌های گلبرگ حسابان دوازدهم گل‌واژه

  • مبتنی‌بر محتوای کتاب درسی حسابان دوازدهم ۴۰۲-۴۰۱
  • مناسب برای دبیران و دانش‌آموزان برای استفاده در طول سال تحصیلی و داشتن نمونه سوالات متعدد
  • مناسب برای امتحانات میان نوبت و پایان سال تحصیلی
  • دارای درسنامه‌ی خلاصه به‌صورت فلش‌کارت
  • دارای چند نمونه امتحان نوبت ۱ و نوبت ۲
  • دارای سوالات امتحانی متنوع به تفکیک فصل و مبحث
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی با توضیحاتِ کافی برای حل سوالات

خرید گلبرگ حسابان دوازدهم گل‌واژه

جزوه امتحانی حسابان دوازدهم اسفندیار

یکی دیگر از کتاب‌های کم‌حجم/ جزوات امتحانی‌ای که می‌تونیم برای درس حسابان ۲ معرفی کنیم؛ جزوه‌ی امتحانیِ انتشارات اسفندیار هست؛ بر پایه‌ی چند آزمون و نمونه امتحان با پوشش مباحث امتحانی نوبت اول و کل کتاب برای امتحان نهایی تالیف شده و خلاصه درسنامه و پاسخنامه‌ای تشریحی داره؛ حسابان دوازدهم اسفندیار رو آقایان حسین خسروآبادی و صادق زهره‌وند تالیف کردند و در ۵۴ صفحه به چاپ رسیده.

آزمون‌های جزوه‌ی امتحانی حسابان دوازدهم اسفندیار

چندین آزمون بارم‌بندی شده که تعدادی از اون‌ها برای نوبت اول و پوشش مباحث درسی و امتحانی دی‌ماه و باقی اون‌ها بر اساس مباحث کل کتاب درسی و برای امتحان خردادماه (نهایی) تعریف شدند؛ در جزوه‌ی امتحانی اسفندیار قرار گرفته و سوالات هر آزمون به تفکیک فصل مربوطه مشخص شده‌اند.

پاسخنامه‌ی تشریحی جزوه‌ی امتحانی حسابان دوازدهم اسفندیار

پس از پایان یافتن آزمون‌ها؛ برای کلیه‌ی سوالات و هر آزمون پاسخنامه‌ای تشریحی نوشته شده و می‌تونید با مراجعه به این بخش عملکرد خودتونو و کفایت مطالعاتتونو بسنجید؛ نکات پراهمیت درسی و امتحانی رو مرور کنید و نحوه‌ی پاسخ‌گویی رو فرا بگیرید.

درسنامه‌ی جزوه‌ی امتحانی حسابان دوازدهم اسفندیار

برای یک مطالعه‌ی راحت و تورقِ فوری و شبِ امتحانی مباحث حسابان ۲؛ در انتهای جزوه‌ی اسفندیار فلش‌کارت‌های درسی قرار گرفته.

ویژگی‌های جزوه‌ی امتحانی حسابان دوازدهم اسفندیار

  • ویژه‌ی رشته‌ی ریاضی- فیزیک
  • ویژه‌ی فصل امتحانات
  • آزمون‌محور (دارای چند دوره امتحان برای نوبت ۱ و ۲)
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی و حل‌المسائل
  • دارای درسنامه‌ی کاربردی و خلاصه به‌صورت فلش‌کارت

خرید جزوه‌ی امتحانی حسابان دوازدهم اسفندیار

حسابان دوازدهم بنی هاشمی خامنه

جزوات امتحانیِ بنی هاشمی از دیگر منابع جمع‌وجور و کم‌حجمِ مطالعاتی برای فصل امتحانات محسوب می‌شن که می‌تونید برای درس حسابان ۲ و امتحان نهایی‌ش روی این کتاب/ جزوه حساب باز کنید. حسابان دوازدهم بنی هاشمی خامنه رو آقای سعید پیروزوند مطابق با محتوای آموزشی حسابان ۲ تالیف کردند و در انتشارات مذکور در ۵۶ صفحه به چاپ و تکثیر رسیده است.

خلاصه درس حسابان دوازدهم بنی هاشمی خامنه

محتوا و مباحث هر درس به‌صورت چکیده و نکته‌به‌نکته در ابتدای این جزوه تالیف و آورده شده تا شما رو در جهت پاسخگویی به پرسش‌ها توانمند کنه؛ همچنین مرور؛ یادآوری و جمع‌بندی بر نکات اصلی هر درس می‌تونید داشته باشید.

آزمون‌های حسابان دوازدهم بنی هاشمی خامنه

آزمون‌های مناسب برای امتحان نوبت اول (دی‌ماه) یا برای نوبت دوم (با پوشش کل مباحث و برای امتحان نهایی) در این جزوه به‌صورت بارم‌بندی شده (مجموع هر آزمون ۲۰ نمره) و زمان‌دار؛ به‌مثابه‌ی یک امتحان واقعی شما رو برای پاسخ‌گویی و حل کردن سوالات امتحان نهایی حسابان ۲ آماده می‌کنند. همچنین یک کارآزمون برای این‌که در شرایط امتحان اصلی قرار بگیرید (بدون پاسخنامه در جزوه) تالیف و طراحی شده است.

پاسخنامه‌ی تشریحی حسابان دوازدهم بنی هاشمی خامنه

برای کلیه‌ی پرسش‌های آزمون‌های داخل جزوه/ کتاب؛ پاسخنامه‌ی تشریحی درنظر گرفته شده (به استثنای کارآزمون که پاسخنامه‌ی آن داخل سایتِ انتشاراتِ بنی هاشمی خامنه‌ست)؛ تا با خیالی آسوده عملکرد خودتونو بسنجید و توانایی خودتونو در حل کردن سوالات محک بزنید.

ویژگی‌های حسابان دوازدهم بنی هاشمی خامنه

  • ویژه‌ی رشته‌ی ریاضی- فیزیک
  • ویژه‌ی امتحانات
  • شامل خلاصه درسنامه
  • شامل چند دوره امتحان نوبت دی‌ماه و خردادماه + کارآزمون (شبیه‌سازِ امتحان نهایی)
  • شامل پاسخنامه‌ی تشریحی با توضیحات کافی

خرید حسابان دوازدهم بنی هاشمی خامنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *