مقالات مشاوره ای

بهترین کتاب های امتحان نهایی فارسی یازدهم 1403

بهترین کتاب های امتحان نهایی فارسی یازدهم 1403

ادبیات فارسی از دروس پراهمیت تموم رشته‌های تحصیلی به‌ویژه از مقطع دهم تا دوازدهمه و درس مشترک بین رشته‌ها محسوب می‌شه. اخیرا با توجه به این مسئله که امتحانات در پایان‌سال به‌صورت هماهنگ کشوری برگزار می‌شن و نمره‌ی هر درس و درنهایت معدلتون تاثیر بسیار زیادی در نتیجه‌ی کنکور خواهد داشت، مطالعه‌ی جدی، با برنامه و هدفمند دروس، به‌ویژه با انتخاب منابع درست، موفقیت شما رو تضمین می‌کنه. برای درس ادبیات فارسی مقطع یازدهم، که در کنکور ارائه نمی‌شه؛ امتحان تشریحی اون اهمیت بالایی داره و بایستی یه کتاب کمک‌درسی و منبع امتحانی مناسب با نیاز، زمان و هدفتون برای این درس انتخاب کنید. از این‌رو در این مقاله به معرفی بهترین منابع امتحان نهایی درس ادبیات فارسی ۲ می‌پردازیم.

بهترین منابع امتحان نهایی فارسی یازدهم

  • فرمول بیست فارسی یازدهم گاج
  • ماجراهای من و درسام فارسی یازدهم خیلی سبز
  • پرسوال فارسی یازدهم مهروماه
  • سیرتاپیاز فارسی یازدهم گاج
  • جامع فارسی یازدهم قلم‌چی
  • شب امتحان فارسی یازدهم خیلی سبز
  • فارسی یازدهم اسفندیار
  • گلبرگ فارسی یازدهم گل‌واژه

کتاب فرمول بیست فارسی یازدهم گاج

این کتاب یکی از کامل‌ترین کتاب‌هاییه که در طول سال تحصیلی و برای این‌که با دید امتحانی مطالب و نکات مطرح‌شده در فارسی یازدهم و کتاب درسیتون رو یاد بگیرید، می‌تونید استفاده کنید و از بانک غنی سوالاتش جهت آماده شدن برای کسب بالاترین نمره‌ی امتحانی این درس، بهره‌ی کافی ببرید.

فرمول بیست ادبیات فارسی یازدهم رو انتشارات گاج در سال ۱۴۰۳ و در ۲۷۲ صفحه چاپ (تجدید چاپ) کرده و مولف اون آقای محمدرضا ملک‌محمدی کلیه‌ی نکات و مفاهیم و بخش‌های کتاب درسی ادبیات فارسی یازدهم سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ رو به‌خوبی در این کتاب پیاده‌سازی کردند.

این کتاب شامل درسنامه‌های درس‌ به‌ درس، با بررسی خط‌به‌خط شعر و نثر، شامل معانی و مفاهیم واژگان و عبارات و کندوکاو قلمروهای زبانی، ادبی و فکری، پاسخ کارگاه‌های متن‌پژوهی، کادر املایی و فیلم‌های آموزشی مرتبط با هر درس، به‌صورت QR-Code هست که شما رو برای پاسخ دادن به هر نوع سوالی در سطح امتحانی نهایی، توانمند می‌کنه.

برای هر درس و پس از بخش آموزشی اون، سوالات تشریحی در دسته‌بندی‌های قلمرو زبانی- معنی واژه، قلمرو زبانی- املا، قلمرو زبانی- دستور، قلمرو ادبی- آرایه‌های ادبی، قلمرو ادبی- تاریخ ادبیات و قلمرو فکری- درک مطلب، تالیف و آماده شده و تموم مطالب و نکات مهم درس موردنظر رو به‌خوبی پوشش می‌ده. مجموعا ۱۱۰۰ پرسش تشریحی در کل کتاب گردآوری شده که همراه با ۱۶۰ صفحه درسنامه‌ی این کتاب، بخش عمده‌ای از مسیر آمادگی نهایی شما رو شکل می‌دن.

به‌جز سوالاتی که به‌تفکیک هر درس در اختیارتون قرار گرفته، مجموعا ۶ دوره امتحان ۲۰ نمره‌ای به‌عنوان نمونه سوال امتحانی و برای شبیه‌سازی روز امتحان، در بخش انتهایی کتاب به‌صورت تالیفی قرار گرفته و تضمین‌کننده‌ی یه جمع‌بندی کاربردی و گرفتن نمره‌ی کامل از این درسه.

پاسخنامه‌ی تشریحی برای کلیه‌ی سوالات کتاب و آزمون‌های نمونه که هم برای نوبت اول کاربرد دارند، نوبت دوم (نهایی)، باعث می‌شه که شما به‌راحتی پاسخ‌هاتونو ارزیابی کنید و اشکالات احتمالی‌تون رو هم متوجه بشید.

ویژگی‌های کتاب فرمول بیست فارسی یازدهم گاج

  • تالیف‌شده برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳
  • چاپ‌شده (تجدید چاپ) در سال ۱۴۰۳
  • ویژه‌ی امتحانات
  • مناسب برای استفاده در طول سال تحصیلی
  • مناسب برای تموم دانش‌آموزان مقطع یازدهم
  • منطبق‌بر محتوا و ساختار کتاب درسی فارسی یازدهم
  • دارای رویکرد امتحان نهایی
  • دارای ۱۶۰ صفحه درسنامه
  • دارای ۱۱۰۰ پرسش تشریحی
  • دارای ۶ دوره نمونه سوال امتحانی
  • دارای کیوآرکد جهت دسترسی به ۱۸ ساعت فیلم آموزشی
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی

خرید کتاب فرمول بیست فارسی یازدهم گاج

فارسی یازدهم فرمول بیست 20 گاج + ضمیمه رایگان

221,400 تومان
  • چاپ 1403 مناسب سال تحصیلی 1403 – 1404

کتاب ماجراهای من و درسام فارسی یازدهم خیلی سبز

این کتاب یکی از کتاب‌های ویژه‌ی امتحاناته که انتشارات خیلی سبز با محوریت آموزشی- امتحانی اونو در ۲۰۳ صفحه و سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به چاپ و توزیع رسونده. مولف این کتاب آقای مجتبی احمدوند هستند که مطابق با کتاب درسی ادبیات فارسی ۲ و رویکرد امتحان نهایی، این کتاب رو با بخش‌های آموزشی و امتحانی آماده کردند.

ماجراهای من و درسام فارسی یازدهم خیلی سبز برای اون دسته از دانش‌آموزهایی که با شروع سال تحصیلی یه منبع امتحانی کامل و کاربری نیاز دارند و قصد دارند قدم‌به‌قدم مطالعه کنند، کتاب خوبیه؛ چون درسنامه‌های درس‌‍به‌درس داره که دروس و مطالب کتاب درسی رو خط‌به‌خط بررسی کرده؛ واژگان و عبارات مهم، شعرها و نثرها، با معنی و مفهومشون نوشته و کارگاه‌‍های متن‌پژوهی به‌خوبی بررسی شدند.

بعد از این‌که هر درسنامه به اتمام رسید، سوال‌های امتحانی مربوط بهش در دسته‌بندی‌های واژگان، املا، دانش‌های زبانی و دستوری و در ذیل بخش‌های معنی و مفهوم شعر و قلمروهای زبانی، ادبی و فکری، تالیف و بیان شدند و شما پس از این‌که با خوندن درسنامه و نکات مهم، به تسلط و توانایی کامل رسیدید، به‌جهت کاربردی‌تر کردن آموخته‌هاتون و کسب آمادگی امتحانی، به‌‍سراغ این دسته از سوالات میاید.

به‌جز سوالات امتحانی و متنوع مربوط به هر درس، برای این‌که شبیه‌سازی امتحان پایان‌ترم یا پایان‌سال رو برای خودتون انجام بدید، چند دوره آزمون جامع تشریحی و بارم‌بندی‌شده تالیف شده و می‌تونید آموخته‌هاتونو محک بزنید و محتمل‌ترین سوالات امتحانی رو بررسی کنید.

پاسخنامه‌ی درنظر گرفته‌شده برای کلیه‌ی سوالات این کتاب، تشریحی و با توضیحات کامله و منبع خوبی برای نکات مهم پاسخ درست هر پرسش و صحت‌سنجی پاسخ‌هاتونه.

ویژگی‌های کتاب ماجراهای من و درسام فارسی یازدهم خیلی سبز

  • تالیف و انتشار در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲
  • ویژه‌ی دانش‌آموزان یازدهمی
  • ویژه‌ی امتحانات کلاسی، نوبت اول و نوبت دوم (نهایی)
  • دارای درسنامه‌های کامل و امتحانی
  • دارای طیف متنوعی از سوالات امتحانی
  • دارای نمونه سوال بارم‌بندی‌شده برای نوبت ۱ و نوبت ۲
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی

خرید کتاب ماجراهای من و درسام فارسی یازدهم خیلی سبز

کتاب ماجراهای من و درسام ادبیات فارسی یازدهم خیلی سبز

175,960 تومان
  • درسنامه خلاصه و مفید
  • پاسخ نامه تشریحی
  • امتحانات مشابه
  • چاپ 1402

کتاب پرسوال فارسی یازدهم مهروماه

کتاب پرسوال فارسی ۲ از کتاب‌های کمک‌درسی و تشریحی برای این درسه که انتشارات مهروماه در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ و در ۲۸۳ صفحه اونو به چاپ رسونده. این کتاب از منابع مفید و کاربردی ویژه‌‍ی امتحان نهاییه که آقای ابوالفضل غلامی مبتنی‌بر محتوا و ساختار کتاب درسی فارسی یازدهم و رویکرد امتحانی اونو تالیف کردند.

پرسوال ادبیات فارسی ۲ درسنامه‌های کامل و امتحانی، انواع نمونه سوالات امتحانی و تشریحی، امتحان شبیه‌ساز نوبت ۱ و نوبت ۲ و پاسخنامه‌ی تشریحی داره و بهترین زمان استفاده از اون از ابتدا یا اواسط سال تحصیلیه تا به‌تدریج و گام‌به‌گام مطالعه کنید و نمونه سوال بررسی کنید. پیش از شروع بخش آموزشی و امتحانی کتاب و در صفحه‌ی اول یه کیوآرکد قرار داده شده که با اسکن کردن اون به محتوای تکمیلی آموزشی این کتاب دست پیدا می‌کنید. حالا بریم سراغ بخش‌های اصلی کتاب:

درسنامه‌های این کتاب برای این‌که نکته‌ای از قلم نیفته، به‌صورت بخش‌به‌بخش تالیف و ارائه شده؛ یعنی در ابتدا واژگان اون درس در دسته‌بندی‌های مشخص (اصلی، فرعی، مهم املایی، هم‌آوا) همراه با معانی‌شون نوشته شدند و بعد به بررسی نثر یا شعرهای درس به‌صورت خط‌به‌خط و بیت‌به‌بیت، پرداخته شده. کلمات مهم هر نثر یا شعر مشخص شدند، معنی و مفهوم‌شون کامل نوشته شده و قلمروهای ادبی و زبانی مربوطه هم زیر هر بیت و جمله آورده شده. در بطن هر درسنامه به فراخور اهمیت و نیاز اون، قسمت‌هایی با عنوان توجه، فراتر از قلمرو، تاریخ ادبیات و یادآوری ارائه شده تا مطالعه رو براتون با دقت بالاتری همراه کنه. هم‌چنین در ابتدای هر درسنامه یه کیوآرکد برای این‌که اسکن کنید و به پاسخ پرسش‌های کتاب درسی دسترسی پیدا کنید به‌همراه بخشی با عنوان نگاه کلی که به شما می‌گه کلیت درس و اهمیتش در چیه، قرار داده شده و برنامه‌ریزی شما رو راحت‌تر می‌کنه.

بعد از این‌که بخش آموزشی هر درس به اتمام رسید، نمونه سوال‌های امتحانی با پوشش قلمروهای زبانی، ادبی و فکری و در دسته‌بندی‌های لغت، املا، دانش‌های زبانی، آرایه‌های ادبی، دانش‌های ادبی و تاریخ ادبیات، نثر روان، درک مطلب و بخش یک گام فراتر و با مشخص بودن سوالات مهم هماهنگ کشوری سال‌های اخیر و نشان‌دار کردن سوالات پرتکرار در کنار سوالات تالیفی در اختیارتون قرار گرفته. در سرتاسر کتاب، بیش از ۱۰۰۰ نمونه پرسش امتحانی با پوشش کلیه‌ی نکات درسی- امتحانی شما رو برای هرگونه امتحان استانداردی آماده می‌کنه.

به‌جز سوالات امتحانی هر درس، در انتهای کتاب و به‌جهت جمع‌بندی آموخته‌ها و مهم‌ترین سوالات، چند دوره آزمون شبیه‌ساز نوبت اول و نوبت دوم به‌صورت بارم‌بندی‌شده قرار داده شده که هم با سوالات تالیفی در سطح امتحان نهایی آشنا بشید و در زمان امتحان دی‌ماه نتیجه‌ی مطلوب کسب کنید و هم بالاترین نمره‌ی ممکن رو در زمان امتحان خردادماه، ضمن آشنایی با شرایط برگه‌ی امتحانی، به‌دست بیارید.

پاسخنامه‌ی درنظر گرفته‌شده، پاسخنامه‌ای کامل و دقیق برای کلیه‌ی پرسش‌ها و آزمون‌هاست و ارزیابی عملکردتون در پاسخ دادن به پرسش‌ها رو راحت می‌کنه؛ چراکه در عین ارائه‌ی جواب درست، توجهات لازم، نکات مهم و بخش‌هایی به‌عنوان یادآوری رو هم براتون نوشته تا مروری بر مطالب مهم امتحانی هم داشته باشید.

ویژگی‌های کتاب پرسوال فارسی یازدهم مهروماه

  • تالیف و انتشار در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲
  • ویژه‌ی دانش‌آموزان همه‌ی رشته‌ها در مقطع یازدهم
  • مخصوص امتحانات کلاسی، نوبت اول و نوبت دوم (نهایی)
  • دارای درسنامه‌های کامل و بخش‌بندی‌شده
  • دارای ۱۶۰۰ پرسش امتحانی از متن کتاب درسی
  • دارای چندین آزمون تشریحی بارم‌بندی‌شده برای نوبت ۱ و نوبت ۲
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی و جامع
  • دارای کیوآرکد جهت دسترسی به محتوای تکمیلی و پاسخ پرسش‌های کتاب درسی

خرید کتاب پرسوال فارسی یازدهم مهروماه

کتاب سیرتاپیاز ادبیات فارسی یازدهم گاج

یکی از منابع امتحانی و کتاب‌های کمک‌درسی که کامل، کاربردی، مفید و تشریحی به بررسی درس‌به‌درس فارسی ۲ پرداخته و می‌تونید از ابتدای سال تحصیلی به‌عنوان منبع مکمل کتاب درسی و یک کتاب مناسب و ویژه‌ی امتحانات تشریحی میان‌ترم و پایان‌ترم، انتخابش کنید، کتاب سیرتاپیاز فارسی ۲ از انتشارات گاج هست که با همکاری مشترک نعمت‌الله بوالحسنی، علی مرتضوی، خدایار قربانی و مرتضی بوالحسنی تالیف و گردآوری شده و در ۲۷۲ صفحه و سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ مطابق با جدیدترین محتوای کتاب درسی به چاپ رسیده. در ابتدای کتاب پیش از شروع درسنامه‌ها، کیوآرکدهایی قرار گرفته که دسترسی شما به ۲۱ ساعت فیلم آموزشی ادبیات فارسی ۲ رو فراهم و مقدور می‌کنه.

این کتاب با درسنامه و بررسی نثر و شعر مربوط به هر سرفصل از کتاب درسی شروع می‌شه. معانی، مفاهیم، قلمروهای ادبی و فکری و نکات مهم هر بیت و جمله به‌خوبی تشریح و بررسی شدند. هم‌چنین در قالب جدول، واژگان مهم املایی هر درس و واژگان جدید اون همراه با معانی‌شون نوشته شده تا کتاب درسی‌تون رو هم بتونید با کمکش، کامل‌تر، مفهومی‌تر و دقیق‌تر مطالعه کنید. بعد از این‌که بخش آموزشی هر درس به اتمام می‌رسه، سوالات امتحانی و متنوع درس مذکور در دسته‌بندی‌های معنی واژگان، املا، نقش و روابط معنایی واژگان، تکمیل شعر، آرایه‌ها و دستورزبان‌های ادبی، تبدیل شعر و نثر، مفهوم ابیات و جملات، مشخص کردن نام نویسنده یا سراینده و... در ذیل قلمروهای ادبی، زبانی، فکری و تاریخ ادبیات، در اختیارتون قرار گرفته و آموخته‌های شما رو به‌شکل کاربردی در ذهنتون حک می‌کنه. تعداد این سوالات در سراسر کتاب به بیش از ۱۴۰۰تا می‌رسه و به دو صورت تالیفی و شناسنامه‌دار (گردآوری‌شده از امتحانات نهایی سال‌های مختلف) هست.

برای کلیه‌ی سوالات ارائه‌شده، پاسخنامه‌ای تشریحی، کامل و کاربردی به فراخور نوع پرسش، تالیف و آماده شده که در بخش انتهایی کتاب قرار گرفته. همچنین در ضمیمه‌ای مطالب افزوده‌ی فارسی یازدهم درخصوص قالب‌های شعر و دستور تالیف شده و در اختیارتون قرار گرفته.

ویژگی‌های کتاب سیرتاپیاز فارسی یازدهم گاج

  • منطبق‌بر کتاب درسی ادبیات فارسی ۲
  • چاپ‌شده در سال ۱۴۰۲
  • مشترک بین تموم دانش‌آموزان پایه‌ی یازدهم
  • مناسب برای دانش‌آموزان با سطح ضعیف
  • مناسب برای استفاده در طول سال تحصیلی به‌عنوان مکمل کتاب درسی
  • ویژه‌ی امتحانات میان‌ترم و نوبت اول و نوبت دوم (نهایی)
  • دارای ۲۱ ساعت فیلم آموزشی (به‌صورت QR_Code)
  • دارای درسنامه‌های موشکافانه و تفکیک‌شده با بررسی کامل هرآن‌چه برای فهم دقیق دروس نیاز دارید
  • دارای ۱۴۴۵ پرسش امتحانی- تشریحی و تالیفی یا گردآوری شده از امتحانات سال‌های مختلف به‌شکل طبقه‌بندی‌شده
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی و کامل برای تمام پرسش‌ها
  • دارای ضمیمه‌ی آموزشی دستور زبان فارسی و بررسی قالب‌های شعر و...

خرید کتاب سیرتاپیاز فارسی یازدهم گاج

ادبیات فارسی یازدهم سیر تا پیاز گاج

254,200 تومان
  • چاپ 1402 مناسب سال تحصیلی 1402- 1403
  • تست های مربوط به کنکور
  • سوال های امتحانی متعدد
  • معنی کامل متن درسی

کتاب جامع ادبیات فارسی یازدهم قلم‌چی

 کتاب جامع فارسی یازدهم از انتشارات قلم‌چی، یکی از کتاب‌هاییه که با هدف کسب آمادگی کامل برای امتحانات، تعریف و تالیف شده. این کتاب براساس رویکرد کتاب درسی و سطح امتحان نهایی، توسط گروه تالیف انتشارات قلم‌چی آماده شده و دربرگیرنده‌ی درسنامه‌های کاربردی و امتحانی، با توضیحات مکفی و بررسی نثر و شعر هر درس از کتاب درسی به‌همراه معانی، مفاهیم، مثال‌ها، نکات مهم و دستورهای زبان فارسی، انواع نمونه سوال تشریحی و امتحانی شناسنامه‌دار و تالیفی (برای این‌که بهتر متوجه بشید از هر پاراگراف و صفحه‌ی کتاب درسی چه سوالاتی مطرح می‌شه)، انواع پرسش‌های چهارگزینه‌ای (تستی)، نمونه امتحان بارم‌بندی‌شده برای شبیه‌سازی امتحان نوبت اول و نوبت دوم (نهایی) و پاسخنامه‌ای مفید و تشریحی برای کلیه‌ی سوالات هست. در واقع این کتاب مجموعا ۵ درسنامه و ۲۷۹ پرسش تشریحی دسته‌بندی‌شده (سوالات انتهای هر درس + سوالات دشوارتر هر درس) و ۵۸۶ پرسش چهارگزینه‌ای + ۱۹۲ سوال تستی دیگه بعضی از اونا برگرفته از آزمون‌های کانون یا کنکورهای سال‌های گذشته‌اند و ۳۹۲ پرسش شناسنامه‌دار مرتبط و مکمل کتاب درسی و ۲ دوره امتحان شبیه‌ساز نمره‌دار با پاسخنامه‌ای تشریحی و کامل داره. این کتاب یه بانک سوال غنی و متنوع از محتمل‌ترین پرسش‌های امتحان نهاییه که درکنار درسنامه‌ها و کلیدواژه‌های مهمی که مشخص کرده، شما رو به‌خوبی برای گرفتن بالاترین نمره‌ی امتحانی آماده می‌کنه.

ویژگی‌های کتاب جامع فارسی یازدهم قلم‌چی

  • براساس رویکرد کتاب درسی ادبیات فارسی یازدهم
  • ویژه‌ی دانش‌آموزان یازدهمی تموم رشته‌ها
  • ویژه‌ی امتحانات (میان‌ترم، دی‌ماه و خردادماه)
  • مناسب برای استفاده در طول سال تحصیلی
  • دارای درسنامه‌های درس‌به‌درس و کاربردی
  • دارای طیقی گسترده و متنوع از پرسش‌های تشریحی به‌صورت شناسنامه‌دار و تالیفی
  • دارای انواع سوالات تستی و پرسش‌های چهارگزینه‌ای آزمون‌ها
  • دارای امتحانات شبیه‌ساز نوبت اول و نوبت دوم
  • دارای پاسخنامه‌ای تشریحی

خرید کتاب جامع فارسی یازدهم قلم‌چی

شب ‌امتحان ادبیات فارسی یازدهم خیلی‌ سبز

یک منبع امتحانی کم‌حجم و سبک ویژه‌ی ایام امتحانات و قابل استفاده در حدود دو هفته الی ده روز پیش از امتحان اصلی که برای درس فارسی ۲ می‌تونید ازش استفاده کنید، جزوه‌ی امتحانی شب امتحان از انتشارات خیلی سبز هست. یه کتاب امتحان‌محور که برای بازه‌ی پایانی ترم تحصیلی هم بسیار مناسبه. شب امتحان ادبیات فارسی یازدهم خیلی سبز در ۶۴ صفحه و سال ۱۴۰۲ به چاپ رسیده و آقای مجتبی احمدوند مولف اون هستند. این کتاب/ جزوه ۱۴ تا امتحان بارم‌بندی شده که در دو دسته‌ی طبقه‌بندی شده (ارائه‌ی سوالات در هر آزمون طبقه‌بندی شده به تفکیک و ترتیب فصل یا دروس است) و طبقه‌بندی نشده (بدون مشخص بودن فصل/ درس مربوطه؛ همانند امتحانات کلاسی) برای نوبت اول (پنج آزمون برای امتحان دی‌ماه) و نوبت دوم (نه آزمون برای امتحان خردادماه) که هر امتحان دارای زمان پاسخ‌گویی و مجموعا ۲۰ نمره‌ست داره.

دیگر بخش‌های شب امتحان ادبیات فارسی ۲ (مشترک رشته‌ها) پاسخنامه‌ی تشریحی آزمون‌به‌آزمونه که بهترین منبع برای شناسایی نقاط قوت و ضعف و یادگیری میزان و نکات لازم جواب دادن به سوالاته به‌همراه ۱۷ صفحه درسنامه‌ی خلاصه‌وار و جامع از مباحث، همراه با مثال و توضیحات لازم به زبانی ساده و روون تا هر اون‌چه برای آمادگی در امتحان فارسی یازدهم در تایم کوتاه احتیاج دارید رو در کنار هم داشته باشید.

ویژگی‌های شب امتحان فارسی یازدهم خیلی‌ سبز

  • تالیف شده برطبق کتاب درسی ادبیات فارسی ۲
  • چاپ شده در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲
  • مشترک بین دانش‌آموزان همه‌ی رشته‌‎ها در پایه‌ی یازدهم
  • ویژه‌ی ایام امتحانات دی‌ماه و خردادماه
  • دارای ۱۴ امتحان بارم‌بندی شده همراه با نکات مشاوره‌ای
  • دسته‌بندی شدن آزمون‌ها به طبقه‌بندی شده و نشده
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی، کامل و به تفکیک هر آزمون
  • داری ۱۷ صفحه درسنامه‌ی خلاصه، کاربردی و مفید به‌صورت درس‌به‌درس

خرید شب امتحان فارسی یازدهم خیلی‌ سبز

جزوه امتحانی ادبیات فارسی یازدهم اسفندیار

فارسی ۲ اسفندیار عنوان یکی از منابع امتحان‌محور و خلاصه برای مطالعه‌ی درس ادبیات فارسی یازدهم (مشترک همه‌ی رشته‌ها) و کسب آمادگی به‌شیوه‌ی امتحان گرفتن از خود پیش از امتحان دی‌ماه یا خردادماه این درسه. نزدیک امتحانات و در فرجه‌های مطالعاتی پیش از امتحانات پایان نیم‌فصل‌های آموزشی، خوبه که حداقل وقتی که صرف ارتقاء سطح آمادگی و تثبیت آموخته‌هاتون می‌کنید از طریق جواب دادن به سوالات امتحانی متنوع و مهم‌ترین‌های هر بخش درسی باشه.

این کار رو با جزوه‌ی امتحانی فارسی یازدهم اسفندیار که شامل چندین دوره امتحان بارم‌بندی شده از نوبت اول و دوم و برگرفته از امتحانات نهایی سال‌های اخیره، پاسخنامه‌ی تشریحی و به تفکیک هر آزمون و درسنامه‌های تفکیک شده و خلاصه داره (به‌شکل فلش‌کارت و حاوی مهم‌ترین مطالب و نکات هر درس)، به‌راحتی می‌تونید انجام بدید.

فارسی یازدهم اسفندیار در ۴۸ صفحه و سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ چاپ شده و مولف اون آقای مهدی حبیبی هستند.

ویژگی‌های جزوه‌ی امتحانی فارسی یازدهم اسفندیار

  • مطابق با محتوای کتاب درسی ادبیات فارسی یازدهم
  • تالیف و چاپ شده در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲
  • برای ایام امتحانات (نوبت اول و نوبت دوم)
  • دارای درسنامه‌های خلاصه‌وار از تمامی مطالب درسی
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی و کامل برای تمامی امتحانات
  • دارای چند دوره امتحان دی‌ماه و خردادماه به‌صورت بارم‌بندی شده

*معرفی منبع جایگزین: جزوه‌ی امتحانی ادبیات فارسی یازدهم بنی‌هاشمی خامنه درسنامه‌های خلاصه و تفکیک‌شده داشته و امتحانات نوبت ۱ و ۲ مرجع‌دار به‌همراه پاسخنامه‌ی تشریحی در خود دارد.

خرید کتاب جزوه‌ی امتحانی فارسی یازدهم اسفندیار

گلبرگ ادبیات فارسی یازدهم گل‌واژه

اگر کتاب درسی، تدریس دبیر و جزوات کلاسی درس فارسی ۲ براتون کافی باشه و سوال حل کردن اهمیت بیشتری داشته باشه و اگر دنبال یه منبع پر سوال و کم‌حجم که مهم‌ترین بخش‌های هر درس رو برای شما در قالب پرسش‌های متنوع و تشریحی ارائه بده، هستید، کتاب گلبرگ فارسی ۲ گل‌واژه انتخاب خوبی خواهد بود.

این کتاب به‌ویژه برای امتحانات نوبت اول، نوبت دوم و میان‌ترم کاربرد داره؛ شامل بیش از ۵۰۰ پرسش تشریحی دسته‌بندی شده برای هر درس، چند امتحان نوبت دی‌ماه و خردادماه، پاسخنامه‌ی تشریحی به‌ازای هر پرسش و فلش‌کارت‌های خلاصه مطالب و نکات فارسی یازدهمه و در سال تحصیلی ۴۰۲-۴۰۳ و ۷۴ صفحه به‌چاپ رسیده. مولف این منبع امتحانی خانم فاطمه اکران هستند.

ویژگی‌های گلبرگ فارسی یازدهم گل‌واژه

  • براساس جدیدترین محتوای ادبیات فارسی یازدهم
  • تالیف و چاپ شده در سال تحصیلی ۴۰۳-۴۰۲
  • مناسب برای استفاده در طول سال تحصیلی و حل کردن نمونه سوالات متنوع
  • مناسب برای امتحانات میان‌ترم و دی‌ماه و خردادماه
  • دارای امتحانات نوبت اول و نوبت دوم
  • دارای پرسش‌های تشریحی و امتحانی متنوع و متعدد به‌صورت درس‌به‌درس
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی برای کلیهء پرسش‌ها
  • دارای خلاصه درس‌ها به‌صورت تفکیک شده در قالب فلش‌کارت

خرید گلبرگ فارسی یازدهم گل‌واژه

گلبرگ فارسی یازدهم گل واژه

156,000 تومان
  • چاپ 1402
  • ویژه امتحان نهایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *