مقالات مشاوره ای

بهترین کتاب های امتحان نهایی تاریخ دهم انسانی 1403

بهترین کتاب های امتحان نهایی تاریخ دهم انسانی 1403

تاریخ از دروس اختصاصی رشته‌ی علوم انسانی هست که در هر سه مقطع دهم، یازدهم و دوازدهم تدریس می‌شه. این درس جزو دروسیه که امتحانش در پایان سال تحصیلی به‌صورت نهایی (هماهنگ کشوری) برگزار می‌شه و نمره‎‌ی اون در نتیجه‌ی کنکور انسانی بسیار حائزاهمیته.

تاریخ دهم انسانی، تاریخ ایران و جهان باستان هست و دانش‌آموزان با بالاتر رفتن اهمیت امتحان این درس به‌فکر انتخاب یه منبع امتحانی مناسب و کاربردی‌اند. از این‌روی در این مقاله به معرفی بهترین منابع امتحانی این درس و کتاب‌های کمک‌درسی تاریخ دهم می‌پردازیم.

  • فرمول بیست تاریخ دهم انسانی گاج
  • ماجراهای من و درسام تاریخ دهم انسانی خیلی سبز
  • پرسوال تاریخ دهم انسانی مهروماه
  • بیسترس تاریخ دهم انسانی کاگو
  • بانک نهایی تاریخ دهم انسانی خیلی سبز
  • جامع تاریخ دهم انسانی قلم‌چی
  • گلبرگ تاریخ دهم انسانی گل‌واژه
  • شب امتحان تاریخ دهم انسانی خیلی سبز
  • تاریخ دهم انسانی اسفندیار
  • تاریخ دهم انسانی بنی‌هاشمی خامنه

فرمول بیست تاریخ دهم انسانی گاج

این کتاب از جمله منابع امتحانی مناسب برای استفاده از ابتدای سال تحصیلی و هم‌گام با تدریس دبیر و مطالعه‌ی کتاب درسیه که مطابق با رویکرد امتحان نهایی و در سال ۱۴۰۳ به چاپ رسیده. آقای مصطفی رضایی‌مهر مولف کتاب فرمول بیست تاریخ دهم‌اند و این کتاب در ۱۶۰ صفحه به‌همراه ۴۴ صفحه هایلایت‌جزوه گردآوری شده.

فرمول بیست تاریخ دهم انسانی گاج شامل بخش آموزشی، بخش امتحانی و پاسخنامه‌ به‌همراه فیلم آموزشیه و یکی از منابع کاربردی و مفید برای امتحانات کلاسی نوبت اول و نوبت دوم این درس محسوب می‌شه.

بخش آموزشی کتاب در مجموع شامل ۱۴۰ صفحه درسنامه‌ست که همراه با مجموعا ۲ ساعت فیلم آموزشی ویژه‌ی شب امتحان (به‌صورت کیوآرکد در ابتدای کتاب) شما رو برای پاسخ دادن به هر نوع سوالی از مطالب درسی تاریخ دهم انسانی در سطح امتحان نهایی آماده می‌کنه. درسنامه‌ها به تفکیک هر درس و بنابر سرفصل‌های آموزشی کتاب درسی تالیف شدند و شامل نکات ضروری و مفهومی هر درس، مثال‌های یاددهنده، ارائه‌ی تصاویر، سوال و پاسخ (فعالیت) برای یادگیری بهتر، جدول و نمودار برای مطالعه‌ی آسون‌تر مطالب و بررسی پرسش‌های نمونه همراه با پاسخ کاملشونه. بعد از این‌‍که درسنامه‌ی هر درس به اتمام رسید، خلاصه‌درس در یک صفحه و به‌شکل نمودار درختی در اختیارتون قرار گرفته و برای مرور، جمع‌بندی و تثبیت آموخته‌ها در ذهن حسابی به‌درد می‌خوره.

در بخش پرسش‌های تشریحی، با انواع سوالات دسته‌بندی‌شده، هم‌سطح امتحانات نوبت اول و نهایی، به‌صورت تالیفی و به تفکیک هر درس و موضوع، روبه‌رو هستید. مجموعا ۱۴۰۰ پرسش تشریحی و امتحانی کل مطالب تاریخ دهم انسانی رو پوشش می‌دن و به‌صور صحیح/ غلط، برقراری ارتباط، جای خالی، چهارگزینه‌ای، پاسخ کوتاه، تعاریف- اصطلاحات و مفاهیم تاریخی، مقایسه‌ی پدیده‌ها، اظهار نظر و قضاوت، توصیف- فهرست و طبقه‌بندی اجزاء، کاربست شواهد و مدارک تاریخی و سوالات تشریحی کامل (علل، دلایل، آثار و نتایج) آماده شدند. این دسته‌بندی به شما کمک می‌کنه با انواع تیپ‌بندی و سطوح طراحی سوال از مطالب درسی تاریخ دهم به‌خوبی آشنا بشید. به‌جز این تعداد سوال که برای هر درس و برای هر نوع ممکن آورده شدند، ۲ امتحان شبیه‌ساز برای اسنفاده در روزهای پایانی و جهت شبیه‌سازی امتحان دی‌ماه و امتحان نهایی که شبیه به برگه‌های امتحانی دارای بارم و زمان پاسخ‌گویی‌اند درنظر گرفته شده و مهم‌ترین و محتمل‌ترین سوالات رو بررسی خواهید کرد. درنهایت تموم سوال‌ها و امتحانات این کتاب دارای پاسخ‌نامه‌ای کامل و با توضیحات کاربردی‌اند و علاوه‌بر صحت‌سنجی پاسخ‌های خود، به‌راحتی به نقاط ضعف و اشتباهات احتمالی‌تون در پاسخ‌گویی پی می‌برید.

ویژگی‌های فرمول بیست تاریخ دهم انسانی گاج

  • چاپ‌شده در سال ۱۴۰۳
  • برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲
  • ویژه‌ی دانش‌آموزان مقطع دهم رشته‌ی انسانی
  • ویژه‌ی امتحانات (میان‌ترم و پایان‌ترم- نهایی)
  • دارای ۱۴۰ صفحه درسنامه‌ی کامل
  • دارای ۱۴۰۰ پرسش تشریحی و امتحانی
  • دارای ۲ ساعت فیلم آموزشی شب امتحانی
  • دارای ۲ آزمون تشریحی شبیه‌ساز
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی و کامل

خرید فرمول بیست تاریخ دهم انسانی گاج

تاریخ دهم انسانی فرمول بیست 20 گاج

172,200 تومان
  • چاپ 1403 مناسب سال تحصیلی 1403 – 1404

ماجراهای من و درسام تاریخ دهم انسانی خیلی سبز

ماجراهای من و درسام تاریخ دهم انسانی یکی از کتاب‌های کمک‌درسی و ویژه‌ی امتحان از انتشارات خیلی سبز هست که در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ و برای امتحان نهایی این درس در سال ۱۴۰۳ برای دانش‌آموزان مقطع دهم رشته‌‎ی انسانی در ۱۷۶ صفحه به چاپ و توزیع رسیده. مولفان این کتاب خانوم‌ها فوژان صادق‌زاده فرید و آمنه سحرخیزپورشیرازی هستند.

رویکرد کتاب امتحان نهایی و سطح‌ اون استاندارد آموزش و پرورش و امتحاناته.

کتاب ماجراهای من و درسام تاریخ دهم انسانی شامل درسنامه‌های روون و کامل به تفکیک هر درس، نمونه سوالات امتحانی و تشریحی برای هر درس، امتحان بارم‌بندی‌شده به‌عنوان شبیه‌ساز نوبت اول و نوبت دوم و پاسخنامه‌ی تشریحی هست.

درسنامه‌ها براساس سرفصل‌های کتاب درسی و به‌ترتیب موضوعات پیش‌روی دارند و شامل تعاریف، نکات مهم، قسمت‌هایی برای توجه و تمرکز بیشتر، پرسش و پاسخ برای یادگیری و به‌خاطرسپاری بهتر، بیشتر بدانیم، جداول و نمودارهای کوچیک برای طبقه‌بندی مطالب در ذهن هست. مولفان سعی کردند مطالب رو طولانی نکنند و حدالامکان به‌صورت خلاصه و مفید توضیح بدن؛ به‌همین جهت از جدول و نمودار به‌خوبی بهره بردند.

بعد از این‌که درسنامه‌ی مرتبط با هر موضوع به اتمام رسید بخش پرسش‌های نمونه که همون‌جا جامع و کامل پاسخ داده شده و پس از اون بخش سوالات امتحانی و نمونه پرسش‌های تشریحی و تالیفی اون بخش قرار گرفته تا هم مطالعاتتون رو به‌شیوه‌ای کاربردی جمع کنید و هم سطح تسلط‌تون رو افزایش بدید.

پس از اتمام هر دسته از سوالات تالیفی نمونه و امتحانی مرتبط با هر درس، پاسخنامه‌ای با توضیحات لازم و کافی به‌جهت بررسی پاسخ‌هاتون و مرور نکات واجب و مهم هر پرسش امتحانی تالیف شده و به‌نوعی با این شیوه هر درس یا فصل رو به‌خوبی جمع می‌کنید.

در نهایت و در بخش پایانی کتاب ۴ آزمون تشریحی مشابه با برگه‌های امتحان نوبت اول و نوبت دوم به‌صورت بارم‌بندی‌شده در اختیارتون قرار گرفته تا آموخته‌هاتون رو جمع‌بندی کنید و با شرایط امتحان بهتر آشنا بشید. این آزمون‌ها هم پاسخنامه‌ تشریحی دارند که پس از اونا و با مشخص بودن بارم و اهمیت هر بخش از پاسخ، تالیف شده.

ویژگی‌های ماجراهای من و درسام تاریخ دهم انسانی خیلی سبز

  • چاپ‌شده در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲
  • ویژه‌ی دانش‌آموزان دهم انسانی
  • ویژه‌ی امتحانات
  • مناسب برای استفاده در طول سال تحصیلی
  • دارای درسنامه‌های کاربردی و توضیحات کامل
  • دارای طیف متنوعی از پرسش‌های نمونه، تشریحی و امتحانی
  • دارای ۴ امتحان بارم‌بندی‌‍شده برای نوبت اول و نوبت دوم
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی برای کلیه‌ی پرسش‌ها

خرید ماجراهای من و درسام تاریخ دهم انسانی خیلی سبز

ماجراهای من و درسام تاریخ دهم انسانی خیلی سبز

162,680 تومان
  • درسنامه جامع و همراه نکات امتحانی
  • سوالات امتحانی مشابه
  • پاسخنامه تشریحی
  • چاپ 1402

پرسوال تاریخ دهم انسانی مهروماه

پرسوال تاریخ دهم انسانی از انتشارات مهروماه جزو دسته کتاب‌های کمک‌درسی و منابع امتحان نهاییه که شامل بخش‌های آموزشی (درسنامه)، نمونه سوال و امتحان (امتحانی و بارم‌بندی‌شده) و پاسخنامه‌ی تشریحیه. این کتاب در سال ۱۴۰۳ به چاپ رسیده و مطالب کتاب درسی تاریخ دهم انسانی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ رو به‌خوبی پوشش می‌ده. مولف پرسوال تاریخ دهم انسانی مهروماه آقای علیرضا کاهیدوند هستند که درسنامه‌هایی کامل و هدفدار به‌همراه طیف گسترده و متنوعی از سوالات و امتحانات شبیه‌ساز رو به‌همراه پاسخنامه‌ای تشریحی تالیف کردند. این کتاب در ۱۹۲ صفحه به چاپ رسیده.

برای این‌که مطالب رو هدفدار و طبقه‌بندی‌شده و براساس رویکرد امتحان نهایی مطالعه کنید، درسنامه‌هایی با توضیحات مفید و به‌اندازه از مطالب هر درس که به تفکیک موضوعات دراومده، تالیف شده و در این درسنامه‌ها، از جدول، تصویر و نمودار برای به‌خاطرسپاری بهتر مطالب بهره گرفته شده و مولف تموم نکات مهم درسی، نکات مشاوره‌ای، مثال‌ها و موضوعات رو بررسی کردند.

پس از این‌که درسنامه‌ی هر موضوع به اتمام رسید، سوالات امتحانی و دسته‌بندی‌شده‌ی به‌صورت تالیفی و با پوشش کلیه‌ی تیپ‌بندی سوالات امتحانی، در اختیارتون قرار گرفته. این کتاب مجموعا ۲۰۱۰ پرسش از تموم مطالب و نکات تاریخ دهم داره و به‌تفکیک موضوعات هر درس بخش‌بندی شده تا به‌صورت موضوعی بخونید و سطح آمادگی‌تون برای امتحان رو افزایش بدید. دسته‎‌بندی پرسش‌های هر درس به‌شکل صحیح/ غلط، وصل کردنی، جای خالی، چهارگزینه‌ای، کوتاه پاسخ، تعریف اصطلاحات و مفاهیم تاریخی، مقایسه‌ی پدیده‌های تاریخی، توصیف- فهرست و طبقه‌بندی اجزاء، کاربست شواهد و مدارک تاریخی، سوالات تشریحی (علل، دلایل، آثار و نتایج) و یک گام فراتر هست.

به‌جز این موارد در بخش پایانی کتاب و به‌جهت جمع‌بندی دروس و مهم‌ترین سوالات امتحانی هر درس، ۶ دوره امتحان شبیه‌ساز بارم‌بندی‌شده و تالیفی برای نوبت اول و نوبت دوم آماده شده تا با شرایط برگه‌ی امتحانی آشناتر بشید و بتونید عملکردتون رو به‌شکل استاندارد بسنجید.

در نهایت پاسخنامه‌ای تشریحی و توضیحاتی کامل به‌تفکیک هر درس و برای نمونه سوالات موضوعی و نمونه امتحانات شبیه‌ساز آخر کتاب تالیف شده که هم نکات مهم رو شامل می‌شه و هم برای قسمت‌های ضروری نکات مشاوره‌ای تا علاوه‌بر صحت‌سنجی پاسخ‌هاتون به بررسی اشکالات محتمل در پاسخ دادن به پرسش‌ها پی ببرید و پاسخ‌نامه‌ی تشریحی آزمون‌های شبیه‌ساز هم مشابه با سوالات که بارم‌بندی‌شده هستند دارای نمره و بارم مشخص خودشه.

ویژگی‌‎های پرسوال تاریخ دهم انسانی مهروماه

  • چاپ‌شده در سال ۱۴۰۳ و براساس محتوای کتاب درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲
  • ویژه‌ی دانش‌آموزان انسانی در مقطع دهم
  • ویژه‌ی امتحانات کلاسی و نهایی
  • دارای درسنامه‌ی هدفدار و تفکیک‌شده به سرفصل‌های کتاب درسی با رویکرد امتحانی
  • دارای ۲۰۱۰ پرسش متنوع امتحانی به‌تفکیک دروس
  • دارای ۶ دوره امتحان تالیفی شبیه‌ساز برای نوبت ۱ و ۲
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی با ارائه‌ی نکات مهم و مشاوره

خرید کتاب پرسوال تاریخ دهم انسانی مهروماه

بیسترس تاریخ دهم انسانی کاگو

بیسترس تاریخ دهم انسانی از انتشارات کاگو از جمله کتاب‌های کمک‌درسی و امتحانی برای استفاده در طول سال تحصیلی و به‌ویژه زمان امتحاناته که دارای ۱۸۸ صفحه‌ست و در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به چاپ و توزیع رسیده. مولف این کتاب آقای محمدعلی شعبان‌پور هستند که مطابق با رویکرد امتحان نهایی و براساس کتاب درسی تاریخ دهم به تالیف و گردآوری بخش آموزشی، بخش امتحانی و پرسشی و بخش پاسخنامه‌ی تشریحی این کتاب پرداختند و برای تکمیل یادگیری و جمع‌بندی آموخته‌ها براتون دو بخش ویژه؛ یعنی بوک‌استوری و فلش‌کارت هم درنظر گرفتند.

درسنامه‌های بیسترس تاریخ دهم کاگو به‌تفکیک سرفصل‌های آموزشی کتاب درسیه و به‌شیوه‌ای نوین و براساس توالی کدهای TBC که کلیت و مفهوم هر بخش از دروس رو شامل می‌شن، تالیف شده. در ابتدای هر درسنامه، به‌صورت کیوآرکد یه آزمون تشخیصی به‌جهت ارزیابی میزان آموخته‌ها و تسلطتون بر مبحث قرار داده شده و هر درسنامه نکات مهم و توضیحات لازم رو در خود جای داده. TBCهای پرتکرار و پراهمیت هم مشخص شند و شما به‌راحتی و با کمک جدول بارم‌بندی که کل محتوای امتحانی از مطالب تاریخ دهم رو براتون تعیین کرده می‌تونید تمرکزتون رو به‌شکلی بهینه برای مطالعات دروس تقسیم کنید. سوالات این کتاب تالیفی و گردآوری‌شده هستند و هم تشریحی و امتحانی‌‍اند که دارای سطح‌بندی‌اند (سوالات تشریحی دشوارتر ویژه‌ی علاقه‌مندان جدا شدند) و هم تستی- کنکوری (برای آشنایی بیشتر با سبک و سطح سوالات سال‌های اخیر و آزمون‌ها). هم‌چنین برای هر درس پرسش‌های مربوط به خودش که تموم مطالب اون درس رو دربرمی‌گیره جدا شده و قدم‌به‌قدم و درس‌به‌درس آموخته‌هاتونو تحکیم و جمع‌بندی می‌کنید. به‌جز این دسته از سوالات، چند دوره امتحان نوبت اول و نوبت دوم به‌شکل برگه‌های امتحانی دارای بارم و زمان پاسخ‌گویی مشخص که مهم‌ترین سوالات امتحانی رو دربر دارند، برای جمع‌بندی و آشنا شدن شما با شرایط امتحان نهایی در کتاب تعبیه شدند و در روزهای نزدیک به زمان امتحان می‌تونید ازشون بهره‌ی لازم رو ببرید و خودتون رو محک بزنید.

پاسخنامه‌ای تشریحی و با توضیحات لازم برای کلیه‌ی سوالات کتاب تالیف شده تا هم پاسخ‌های خودتون رو بررسی کنید و هم این‌که هرجا رو درست به‌خاطر نداشتید بخونید و حدود پاسخ‌گویی به‌شیوه‌ای صحیح دستتون بیاد. از طرفی دو بخش بوک‌استوری و فلش‌کارت در بخش پایانی کتاب به شما کمک می‌کنه تا تورق فوری و مطالعه‌ی شب امتحانی مطلوب و مفیدی روی کل مباحث کتاب داشته باشید و اگر به آزمون و سوال‌های بیشتری نیازمند باشید از طریق اسکن کردن کیوآرکدی که در بخش بوک‌استوری در اختیارتون قرار گرفته می‌تونید به محتوای افزوده‌ی درنظرگرفته‌شده دسترسی پیدا کنید.

ویژگی‌های بیسترس تاریخ دهم انسانی کاگو

  • تالیف و منتشرشده در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳
  • برای دانش‌آموزان دهمی رشته‌ی علوم انسانی
  • دارای درسنامه‌ی کامل و کاربردی به‌تفکیک دروس
  • دارای بیش از ۱۲۰۰ پرسش
  • دارای ۶ دوره امتحان بارم‌بندی‌شده برای نوبت ۱ و نوبت ۲
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی و کامل
  • دارای فلش‌کارت حاوی خلاصه‌درس‌ها و بوک‌استوری + محتوای آزمونی افزوده (کیوآرکد)

خرید کتاب بیسترس تاریخ دهم انسانی کاگو

بانک نهایی تاریخ دهم انسانی خیلی سبز

بانک نهایی تاریخ دهم انسانی از جمله کتاب‌های امتحانی انتشارات خیلی سبز هست که در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ توسط آقای بهروز یحیی تالیف شده و در ۱۰۶ صفحه به چاپ رسیده. این کتاب برپایه‌ی ارائه‌ی طیف متنوع و وسیعی از سوالات امتحانی و پرسش‌های دسته‌بندی‌شده برای هر درس آماده شده و امتحان شبیه‌ساز، درسنامه‌ی خلاصه و مروری و پاسخنامه‌ی تشریحی برای کلیه‌ی سوالات هم داره. این کتاب بیش از ۱۰۰۰ پرسش تشریحی و امتحانی داره و با ارائه‌ی سوالات دسته‌بندی‌شده به‌تفکیک هر درس شروع می‌شه. پس از اتمام سوالات دروس، پاسخنامه‌ی تشریحی و توضیحات کامل برای این‌که جواب درست هر سوال رو با نکات مهم و لازمش بدونید، قرار گرفته و در بین پاسخنامه به‌تفکیک هر درس، خلاصه‌ای از مطالب و قسمت‌های مهم هر درس تالیف شده تا ضمن ارزیابی عملکردتون در پاسخگویی به سوالات، مروری بر ضروری‌ترین مطالب امتحانی داشته باشید. در بخش انتهایی کتاب، ۶ امتحان بارم‌بندی‌شده و مشابه با یه امتحان واقعی برای این‌که در دی‌ماه یا خردادماه پیش از امتحان اصلی شرایط رو برای خودتون شبیه‌سازی کنید قرار گرفته که پاسخنامه‌ی تشریحی اون سوالات هم به‌صورت بارم‌بندی‌شده که بتونید درجه اهمیت هر بخش از پاسخ رو بهتر دریابید تالیف شده.

ویژگی‌های بانک نهایی تاریخ دهم انسانی خیلی سبز

  • چاپ‌شده در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲
  • براساس محتوای کتاب درسی تاریخ دهم انسانی
  • ویژه‌ی دانش‎‌آموزان دهم انسانی
  • ویژه‌ی امتحان نهایی
  • دارای بیش از ۱۰۰۰ پرسش تشریحی و متنوع به‌تفکیک هر درس
  • دارای درسنامه‌ی خلاصه و مروری
  • دارای پاسخنامه‌ای تشریحی و توضیحات مکفی
  • دارای ۶ دوره امتحان بارم‌بندی‌شده‌ی تالیفی برای نوبت ۱ و ۲

خرید بانک نهایی تاریخ دهم انسانی خیلی سبز

جامع تاریخ دهم انسانی قلم‌چی

یکی از کتاب‌های تشریحی- کمک‌درسی انتشارات قلم‌چی که منبع امتحانی و کاربردی برای استفاده در زمان امتحانات پایان‌ترم هم محسوب می‌شه، کتاب جامع اون هست.

کتاب جامع تاریخ دهم انسانی قلم‌چی توسط گروه مولفان این ناشر و مطابق با سرفصل‌های آموزشی و رویکرد امتحانی در ۲۷۲ صفحه گردآوری شده. این کتاب درسنامه، سوالات تشریحی و تستی، امتحان شبیه‌ساز و پاسخنامه‌ای تشریحی داره که می‌تونه به شما در یادگیری بهتر مطالب کتاب درسی تاریخ دهم و کاربردی‌تر کردن آموخته‌هاتون جهت کسب آمادگی کامل برای امتحان نوبت اول و نوبت دوم، کمک کنه.

درسنامه‌ی این کتاب به‌تفکیک هر درس و موضوع ارائه شده و کلیه‌ی نکات ضروری و مباحث مهم درسی رو با رویکرد امتحانی و مناسب برای مرور و دوره کردن، پس از مطالعه‌ی کتاب درسی، تالیف کرده و در اختیاتون گذاشته. این درسنامه در صورت لزوم به ارائه‌ی تصاویر و نقشه‌های مرتبط با موضوع پرداخته و سعی کرده با ارائه‌ی چندین گزاره و عبارت‌های ساده به تدریس هر درس بپردازه.

بعد از هر درسنامه، پرسش‌های تشریحی اون درس که به‌صورت تالیفی و با عنایت کامل به کتاب درسی، طراحی شده، قرار گرفته که مشابه با برگه‌های امتحانی هر سوال دارای نمره‌ی مشخصه. مرجع هر سوال تالیفی تا شماره‌ی صفحه‌ی اون بخش از کتاب که سوال ازش مطرح شده، نوشته شده و به‌راحتی می‌تونید همگام با خوندن کتاب درسی به سبک و سطح پرسش‌های امتحانی احتمالی از اون موضوع پی ببرید.

سوالات هم به‌صورت مستقیم از یه متن و موضوع و هم به‌صورت ترکیبی تالیف شدند و سطح تسلطتون روی مطالب رو بالا می‌برند.

به‌جهت تنوع در پاسخ‌گویی به پرسش‌های هر درس، سوالات مربوطه در دسته‌بندی‎های صحیح/ غلط، جای خالی، کشف ارتباط، پاسخ کوتاه و پاسخ بلند طراحی و ارائه شده.

بعد از سوالات تشریحی هر درس، بخش پرسش‌های چهارگزینه‌ای (سوالات تستی) مرتبط با همون درس، قرار گرفته. تموم تست‌ها شناسنامه‌دار هستند و حتی شماره‌ی پاراگراف و شماره‌ی صفحه‎ی مرتبط باهاش نوشته شده.

همچنین به‌جهت جمع‌بندی مطالعات و هرآن‌چه که خوندید و مرور کردن مهم‌ترین پرسش‌های مطرحی از هر درس و شبیه‌سازی کردن شرایط امتحان نوبت اول و نهایی برای خودتون، چند دوره آزمون جامع تشریحی مشابه با امتحانات بارم‌بندی‌شده در بخش پایانی کتاب گذاشته شده و منبع نمونه سوال شما رو تکمیل می‌کنه.

برای این‌که پاسخ‌ها و عملکردتون رو بررسی و صحت‌سنجی کنید، با دام‌های سوال و مطالب آشنایی خوبی پیدا کنید و نقاط قوت و ضعف‌تون رو بهتر بشناسید، پاسخنامه‌ای برای تموم سوالات کتاب و به‌صورت تشریحی و با توضیحات، تالیف شده که پس از بخش پرسش‌ها قرار گرفته.

ویژگی‌های جامع تاریخ دهم انسانی قلم‌چی

  • ویژه‌ی دانش‌آموزان دهم انسانی
  • ویژه‌ی امتحانات
  • مناسب برای آزمون‌های دوره‌ای
  • مطابق با سرفصل‌های کتاب درسی و رویکرد امتحانی
  • دارای درسنامه‌های تفکیک‌شده و کاربردی
  • دارای بیش از ۷۰۰ پرسش تشریحی و تستی
  • دارای آزمون جامع تشریحی به‌عنوان شبیه‌ساز
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی

خرید کتاب جامع تاریخ دهم انسانی قلم‌چی

گلبرگ تاریخ دهم انسانی گل‌واژه

گلبرگ تاریخ دهم از اون دسته کتاب‌های ویژه‌ی امتحاناته که حجم زیادی نداره و خلاصه و مفید به ارائه‌ی نکات و پرسش‌های مهم امتحانی پرداخته. دانش‌آموزهایی که وقت زیادی برای مطالعه ندارند یا منبع دومی برای بررسی سوالات متنوع می‌خوان، می‌تونند از کتاب گلبرگ تاریخ دهم انسانی انتشارات گل‌واژه استفاده کنند. این کتاب در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ و در ۷۴ صفحه به چاپ رسیده و مولف اون خانوم آمنه سحرخیزپورشیرازی هستند.

بخش‌های اصلی این کتاب شامل نمونه سوالات امتحانی به‌تفکیک هر درس، درسنامه‌های خلاصه و مروری به‌تفکیک هر درس و پاسخنامه‌ی تشریحی هست. این کتاب سوالات متنوع و دسته‌بندی‌شده‌ای رو به‌صورت تشریحی برای هر درس در اختیارتون گذاشته و تعداد اونا به حدود ۵۰۰تا در کل کتاب می‌رسه و درطول سال تحصیلی منبع خوبی برای آمادگی پیدا کردن در امتحانات کلاسی و نوبت اوله و پایان‌سال منبعی کاربردی برای جمع‌بندی مطالعات و کسب آمادگی کامل برای امتحان نهایی به‌شمار میاد. سوالات به‌تفکیک هر درس ارائه شدند و پس اونا پاسخنامه‌ای تشریحی با توضیحات کاربردی و به‌اندازه برای دونستن جواب درست و حدود پاسخ‌دهی تا رسیدن به نمره‌ی کامل، قرار گرفته و در نهایت برای مرور و جمع‌بندی مطالعاتی که از پیش با کتاب درسی و کلاس داشتید، با درسنامه‌های خلاصه و مفیدی که برای هر درس به‌صورت مجزا و فلش‌کارتی تعریف شده، به سرانجام می‌رسونید. پس از این‌که تموم سوال‌ها رو پاسخ دادید و درسنامه‌های خلاصه و مفاهیم کلی هر درس رو خوندید و نزدیک به زمان امتحان اصلی شدید، از ۷ دوره امتحان شبیه‌ساز دی‌ماه و خردادماه بارم‌بندی‌شده این کتاب برای سنجیدن وضعیت خود و رسیدن به نمره‌ی کامل در پاسخ دادن به پرسش‌ها استفاده کنید.

ویژگی‌های گلبرگ تاریخ دهم انسانی گل‌واژه

  • تالیف‌شده براساس سرفصل‌های کتاب درسی تاریخ دهم انسانی
  • ویژه‌ی دانش‌آموزان دهم انسانی
  • ویژه‌ی امتحانات کلاسی، نوبت اول و نهایی
  • دارای سوالات امتحانی تفکیک‌شده
  • دارای درسنامه‌های فلش‌کارتی
  • دارای نمونه امتحان بارم‌بندی‌شده برای نوبت اول و دوم
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی

خرید کتاب گلبرگ تاریخ دهم انسانی گل‌واژه

گلبرگ تاریخ ایران و جهان دوازدهم انسانی گل واژه

96,000 تومان
  • ویژه امتحان نهایی
  • چاپ 1402

شب امتحان تاریخ دهم انسانی خیلی سبز

یکی از کتاب‌های امتحانی جمع‌وجور و کم‌حجم برای درس تاریخ ۱ و مناسب برای استفاده در پایان‌ترم، کتاب شب امتحان تاریخ دهم انسانی خیلی سبز هست. این کتاب در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ و در ۵۲ صفحه تالیف و گردآوری شده و مولفان اون آقای مهدی کاردان و خانوم سیده مریم طاهری هستند که بنابر رویکرد امتحان نهایی و تیترهای کتاب درسی تاریخ دهم انسانی این کتاب/ جزوه رو آماده کردند.

شب امتحان تاریخ دهم انسانی خیلی سبز متشکل از ۱۲ آزمون تشریحی و امتحان بارم‌بندی‌شده، پاسخنامه‌ی تشریحی و کامل به‌ازای هر پرسش و درسنامه‌ی توپ شب امتحانی به‌تفکیک هر درسه. امتحانات این کتاب شامل مهم‌ترین سوالات تالیفی از هر درس و موضوع‌اند و هر چند سوال نکات مشاوره‌ای مخصوص به خودش رو داره تا پاسخگویی رو با دقت و راحتی بیشتری برای شما به‌همراه داشته باشه. آزمون‌ها به دو دسته‌ی طبقه‌بندی‌شده و طبقه‌بندی‌نشده تقسیم شدند و به این معنی‌اند که برخی از آزمون‌ها (امتحانات ۱ و ۲ و ۵ تا ۸) دارای دسته‌بندی براساس دروس و فصول درسی‌اند و سوالات اونا بر این اساس چیدمان شده و باقی آزمون‌ها شبیه به امتحانات نوبت دی‌ماه و خردادماه دسته‌بندی مشخصی ندارند. هم‌چنین آزمون‌های 1 تا 4 برای پوشش کامل مطالب درسی نوبت اول و امتحان دی‌ماه هستند و باقی با پوشش کل کتاب برای کسب آمادگی در امتحان پایان‌سال (نهایی).

پس از اتمام بخش آزمون‌ها، پاسخنامه‌ی اونا به‌صورت آزمون‌به‌آزمون و با توضیحات کامل برای هر پرسش گذاشته شده و درنهایت برای این‌که مطالعات و آموخته‌هاتون رو مرور و جمع‌بندی کنید درسنامه‌هایی به‌تفکیک دروس؛ اما خلاصه و کاربردی از مفاهیم اصلی تالیف و ارائه شده.

ویژگی‌های شب امتحان تاریخ دهم انسانی خیلی سبز

  • ویژه‌ی امتحانات نوبت اول و نوبت دوم (نهایی)
  • تالیف و چاپ‌شده در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲
  • ویژه‌ی دانش‌آموزان دهم انسانی
  • دارای ۱۲ دوره امتحان بارم‌بندی‌شده (۴ امتحان نوبت اول و ۸ امتحان نوبت دوم)
  • دارای نکات مشاوره‌ای
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی و کامل
  • دارای درسنامه‌های خلاصه و مروری

کتاب مشابه و جایگزین: تاریخ دهم اسفندیار (کتابی دارای ۴۸ صفحه به تالیف خانوم راضیه مهدوی‌پور منطبق‌بر رویکرد امتحانی و متشکل از چند دوره امتحان شبیه‌ساز بارم‌بندی‌شده برای نوبت اول و نهایی همراه با پاسخنامه‌ی تشریحی و درسنامه‌های خلاصه)

خرید کتاب شب امتحان تاریخ دهم انسانی خیلی سبز

شب امتحان تاریخ دهم انسانی خیلی سبز

48,970 تومان
  • سوالات طبقه بندی شده درس به درس
  • سوالات امتحانی ترم اول و دوم
  • پاسخ تشریحی
  • چاپ 1402

دیگر کتاب های شب امتحان دهم انسانی خیلی سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *