مقالات مشاوره ای

بهترین کتاب های امتحان نهایی زبان انگلیسی دوازدهم 1402

بهترین کتاب های امتحان نهایی زبان انگلیسی دوازدهم 1402

زبان انگلیسی از جمله درس‌هایی محسوب می‌شه که یا ازش متنفرید یا عاشقش هستید! این درس، درسیه که باید مطالعه‌ی روزمره داشته باشید و به‌نوعی روتین مطالعاتی خودتون رو حفظ کنید چراکه ممکنه خیلی زود از خاطرتون بپره! زبان انگلیسی دوازدهم یکی از دروس مشترک بین همه‌ی رشته‌ها، عمومی و از جمله درس‌های حذف‌شده از کنکور؛ اما بسیار مهمه که بایستی به‌شیوه‌ی امتحان نهایی با دقت بالایی مطالعه و تمرین بشه. ضریب اهمیت این درس در امتحانات پایانی در حدود 12 هست و مطالعه‌ی کتاب درسی همراه با یک منبع امتحان نهایی، بهتون کمک می‌کنه که نمره‌ی 20 این درس تو مشتتون باشه! با همین هدف به معرفی بهترین منابع امتحانی و کمک‌درسی که برای زبان 3 می‌تونید انتخاب کنید، پرداختیم؛ با ما همراه باشید:

ماجراهای من ‌و درسام زبان انگلیسی دوازدهم خیلی سبز

کتاب ماجراهای من و درسام جزو منابع طراحی و تالیف شده توسط انتشارات خیلی سبز و برای امتحانات و استفاده در طول سال تحصیلی به‌عنوان یک منبع آموزش‌محوره که برای امتحان نهایی یا ترمیم معدل درس زبان انگلیسی هم می‌تونید ازش استفاده کنید؛ کتاب ماجراهای من و درسام زبان انگلیسی دوازدهم رو آقای حسن بلند و مطابق با کتاب درسی ۴۰۲-۴۰۱ تالیف کردند و در ۲۶۲ صفحه و در سل ۱۴۰۱ توسط انتشارات خیلی سبز به چاپ رسیده.

درسنامه‌ی کتاب ماجراهای من ‌و درسام زبان انگلیسی دوازدهم خیلی ‌سبز

در ابتدا با جدول واژگان انگلیسی پایه (دهم و یازدهم) و سپس خلاصه گرامر و یادآوری مهم‌ترین مطالب و نکاتی که در دو پایه‌ی تحصیلی پیش آموزش دیدید مطالعه‌تون رو شروع می‌کنید و بعد از اون درسنامه به‌صورت درس‌به‌درس با واژگان به‌همراه جملات و مثال و بعد از اون با واژگان کتاب‌کار زبان انگلیسی ادامه پیدا می‌کنه؛ اما این تمومِ درسنامه نیست چراکه نکات مهم ترکیب کلمات؛ نکات مهم گرامری و یه بخش دیگه با عنوان کلاس خصوصی (توضیحات + سوالات امتحانی) و... قسمت‌های مختلف درسنامه و توضیحات لازم برای یادگیری هرچه بهتر و دقیق‌تر متن و مطالب هر درس زبان انگلیسی دوازدهم رو تشکیل می‌دن.

سوالات امتحانی کتاب ماجراهای من‌ و درسام زبان انگلیسی دوازدهم خیلی ‌سبز

سوالات در بخش‌های مختلف مثل واژگان؛ گرامر؛ فهم متن و... به‌صورت درس‌به‌درس تالیف شدند و تعداد سوالات به بیش از ۱۰۰۰ تا می‌رسه که برای پوشش‌دهی کامل و بی‌نقص تمام مطالب و بخش‌های مختلف و به‌خصوص قسمت‌های پراهمیت‌تر طراحی شدند؛ سطح سوالات استاندارد و مناسب برای آمادگی در هر نوع امتحان کلاسی و نهاییه.

آزمون نوبت اول و دوم

به‌جز سوالات درس‌به‌درس متنوع؛ امتحانات نوبت اول و نوبت دوم (هماهنگ کشوری) نیز در این کتاب گنجانده شده تا با مشابه‌ترین سوالات احتمالی در امتحان نهایی و ترمیم معدل و مهم‌ترین پرسش‌ها از هر بخشی روبه‌رو بشید.

پاسخنامه‌ی کتاب ماجراهای من ‌و درسام زبان انگلیسی دوازدهم خیلی‌ سبز

پرسش‌به‌پرسش گزینه‌ی صحیح در قسمت پاسخنامه گذاشته شده و روبه‌روی آن توضیحات لازم به‌صورت تشریحی یا نکته‌وار مطرح شده؛ این بخش به شما در مرور مهم‌ترین‌ها و محتمل‌ترین پرسش‌ها و نکات امتحانی کمک می‌کنه.

ویژگی‌های کتاب ماجراهای من ‌و درسام زبان انگلیسی دوازدهم خیلی ‌سبز

  • پوشش کامل مطالب درسی زبان انگلیسی دوازدهم ۴۰۲-۴۰۱
  • دارای واژگان و خلاصه گرامر پایه‌های دهم و یازدهم جهت یادآوری و مرور
  • دارای درسنامه‌ی کامل و ارائه شده در بخش‌های مختلف
  • دارای بیش از ۱۰۰۰ پرسش امتحانی متنوع در بخش‌های مختلف
  • دارای نمونه امتحان نوبت اول و نوبت دوم (هماهنگ کشوری)
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی- کلیدی

خرید کتاب ماجراهای من ‌و درسام زبان انگلیسی دوازدهم خیلی ‌سبز

کتاب ماجراهای من و درسام زبان انگلیسی دوازدهم خیلی سبز

197,540 تومان
  • درسنامه کافی
  • سوالات امتحانی نوبت اول و دوم
  • پاسخنامه تشریحی
  • چاپ 1402

سیر تا پیاز زبان انگلیسی دوازدهم گاج

یکی از منابع کامل برای استفاده در طول سال تحصیلی و برای آمادگی در هر نوع امتحانی از درس زبان انگلیسی ۳، کتاب سیرتاپیاز از منابع آموزش‌محور و البته امتحانی انتشارات گاج هست؛ این کتاب بهتره از ابتدای سال تحصیلی یا حداقل از اواسط ترم تهیهو مطالعه‌ی اون شروع بشه؛ به‌خصوص برای دانش‌آموزان دارای سطح ضعیف و نمرات پایین در درس زبان انگلیسی یا افرادی که از درس دور بودند و تصمیم به مطالعه و امتحان ترمیم معدل دارند، این کتاب پیشنهاد می‌شه.

کتاب سیرتاپیاز زبان انگلیسی دوازدهم به قلم آقای سعید ابراهیمی مطابق با کتاب درسی ۴۰۲-۴۰۱ در ۲۵۶ صفحه و توسط انتشارات گاج به چاپ رسیده.

درسنامه‌ی کتاب سیر تا پیاز زبان انگلیسی دوازدهم گاج

درسنامه‌ی این کتاب به شکلی که خودآموز باشه و تمام مطالب درسی و نکات مهم رو آموزش بده تالیف شده و مفصل محسوب می‌شه؛ درس‌به‌درسه، قسمت‌بندی شده‌ست و واژگان زبان انگلیسی رو به‌صورت سطربه‌سطر پوشش می‌ده؛ مثال و نکات‌ش در هر بخش از درسنامه تکمیل‌اند و ترجمه‌ی متن درسی کتاب درسی رو هم در خودش جای داده؛ همچنین با اسکن کردن کیوآرکدهای کتاب می‌تونید به فیلم‌های آموزشی ضبط شده برای دروس این کتاب نیز دسترسی داشته باشید.

سوالات امتحانی کتاب سیر تا پیاز زبان انگلیسی دوازدهم گاج

سر اصل مطلب بریم؟ ۷۵۰ پرسش امتحانی استاندارد و متنوع و قسمت‌بندی شده برای هر درس و مبحث تالیف شده یا برگرفته از امتحانات هماهنگ کشوری و مدارس نمونه‌ در این کتاب قرار داده شده؛ این سوالات طبقه‌بندی شده‌اند و به تفکیک هر درس و هر چند صفحه کتاب درسی مشخص شده‌اند.

آزمون نوبت اول و دوم

۱۳ دوره آزمون تشریحی برای استفاده پیش از امتحان نوبت اول و برای امتحان نهایی یا ترمیم معدل درس زبان انگلیسی دوازدهم که نمره‌دار و مطابق با استانداردهای امتحانات هماهنگ کشوری‌اند در این کتاب (به‌جز بخش پرسش‌های امتحانی و تست‌هایی که برای آمادگی شما در آزمون‌های ۴ گزینه‌ای این درس قرار داده شده)؛ گنجانده شده‌ست.

پاسخنامه‌ی کتاب سیر تا پیاز زبان انگلیسی دوازدهم گاج

کلیه‌ی پرسش‎های این کتاب دارای پاسخنامه‌ای تشریحی و توضیحات لازم و مکفی می‌باشند تا این کتاب رو تبدیل به یک گزینه‌ی کامل مطالعاتی و البته یادگیری صددرصدی درس زبان انگلیسی دوازدهم کنند.

ویژگی‌های کتاب سیر تا پیاز زبان انگلیسی دوازدهم گاج

  • چاپ شده مطابق با کتاب درسی ۴۰۲-۴۰۱
  • مناسب برای مطالعه‌ی خودخوان
  • مناسب برای استفاده در امتحانات ترمیم معدل و ارتقاء معدل
  • ویژه‌ی امتحانات تشریحی و آزمون‌های ۴ گزینه‌ای
  • دارای درسنامه‌ی بخش‌بندی شده با توضیحات مفصل
  • دارای ۷۵۰ پرسش متنوع امتحانی به تفکیک هر درس
  • دارای ۱۳ آزمون تشریحی بارم‌دار مناسب برای نوبت اول و خردادماه
  • دارای پاسخنامه‌ی کامل و دارای نکات مهم درسی- امتحانی

خرید کتاب سیر تا پیاز زبان انگلیسی دوازدهم گاج

کتاب زبان انگلیسی دوازدهم سیر تا پیاز گاج

274,700 تومان
  • واژه های متضاد ، موضوعی، مترادف
  • آزمون چهار گزینه ای برای هر درس
  • دارای 750 سوال امتحانی همراه با جواب
  • چاپ 1402

بیسترس زبان انگلیسی دوازدهم کاگو

بیسترس یکی از منابع امتحانی و کتاب‌های کمک‌درسیه که به تازگی توسط انتشارات کاگو برای دروس مختلف و غالبا با هدف قرار دادن امتحانات نهایی به دلیل تاثیر پررنگ اونا در کنکور و با شعار بی‌استرس بیست بگیر و موفق شو به چاپ رسیده؛ این کتاب درسنامه و توضیحاتی کامل با روش مفاهیم کلیدی درس و انواع پرسش‌های امتحانی و نمونه آزمون تشریحی برای امتحان دی‌ماه و بعد از اون هماهنگ کشوری رو در خودش جای داده تا با خیالی آسوده بتونید خودتونو از اوایل یا حتی اواسط ترم برای این امتحانات آماده کنید.

کتاب بیسترس زبان انگلیسی دوازدهم کاگو رو آقای سعید ابراهیمی نوشتند و این کتاب در ۱۰۵ صفحه و در سال ۱۴۰۱ خورشیدی به چاپ و توزیع رسیده.

درسنامه‌ی کتاب بیسترس زبان انگلیسی دوازدهم کاگو

درسنامه به‌صورت درس‌به‌درس پیشروی داره؛ همراه با توضیحات کامل و استفاده از مفاهیم کلیدی درس (TBC)؛ درسنامه‌های ارائه شده در کتاب بیسترس به شکلی طراحی و تالیف شده که بتونید انتخاب مبحثی یا فصلی داشته باشید برای مطالعه؛ در این بین آزمون تشخیصی جهت یافتن نقاط ضعف و مرتفع ساختن اونا و تقویت نقاط قوت طراحی شده از مفاهیم کلی هر درس؛ این قسمت شما رو آماده‌ی پاسخگویی به نمونه سوالات نهایی و امتحانی می‌کنه؛ در نهایت و به‌عنوان حسن‌ختام درسنامه‌ها و مطالبی که توضیح داده شده؛ بخشی با عنوان فلش‌کارت و بعد از اون بوک‌استوری قرار گرفته تا مهم‌ترین و پرتکرارترین مطالب و نکات امتحان نهایی رو مرور و جمع‌بندی کنید.

سوالات امتحانی کتاب بیسترس زبان انگلیسی دوازدهم کاگو

پس از اتمام درسنامه‌ی هر درس/ مبحث؛ نوبت به پرسش‌ها/ تمرین‌های امتحانی اون درس می‌رسه که برگرفته از امتحانات نهایی سال‌های مختلف و اکثرا جدیدند؛ همچنین بخشی با عنوان سوال‌های ویژه‌ی امتحان برای کنکور؛ پس از تمرین‌های امتحانی درنظر گرفته شده که تست‌های کنکورهای داخلی و خارجی رو از اون مبحث و درس آورده؛ نکته‌ی جالب توجه اون کدگذاری مفاهیم کلیدی با شماره سوالاته؛ بدین ترتیب هر تست و پرسش مشخص شده برای کدوم مفاهیم کلیدی درسی نوشته شده در این کتابه.

آزمون نوبت اول و دوم

در انتهای کتاب و پس از تموم شدن درسنامه‌ها و پرسش‌های متعدد اون‌ها و پاسخنامه‌ی تشریحی‌شون؛ ۶ دوره آزمون امتحان نهایی و مدارس خوب کشوری آورده شده؛ سوالات برای پوشش مطالب نوبت ۱ و نهایی و بارم‌بندی شده‌اند.

پاسخنامه‌ی کتاب بیسترس زبان انگلیسی دوازدهم کاگو

برای کلیه‌ی پرسش‌های کتاب؛ پاسخنامه‌ی تشریحی- کلیدی بنابر نوع پرسش مطرح شده ارائه شده؛ پاسخ‌ها شفاف و دارای نکات مهم برای یادگیری و مرور شیوه‌ی پاسخ‌دهی و امتحانی‌اند و مطالعه‌ی اونا برای یادآوری و جمع‌بندی مباحث بسیار کمک‌کننده‌ست.

ویژگی‌های کتاب بیسترس زبان انگلیسی دوازدهم کاگو

  • نوشته شده براساس کتاب درسی سال تحصیلی ۴۰۲-۴۰۱
  • مناسب برای مطالعه‌ی بیشتر و خودآموز
  • مناسب و طراحی شده برای زمان امتحانات
  • دارای درسنامه‌ای کاربردی؛ کامل + فلش‌کارت‌ها و بوک‌استوری خلاصه درس
  • دارای انواع پرسش‌های امتحانی شناسنامه‌دار (مدارس کشور و نهایی)
  • دارای ۶ دوره آزمون نهایی و مدارس برای نوبت ۱ و ۲
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی و توضیحات لازم برای هر پرسش

خرید کتاب بیسترس زبان انگلیسی دوازدهم کاگو

غولِ امتحان زبان انگلیسی دوازدهم مبتکران

غولِ امتحان یکی از کتاب‌های طراحی و تالیف شده توسط انتشارات مبتکران برای استفاده در طول سال تحصیلی و حل کردن نمونه سوالات متنوع برای هر درسیه؛ اگرچه رسالتِ اصلیش شکوندن شاخِ غولِ امتحانات علی‌الخصوص از نوع نهاییشه؛ این کتاب غالبا سوال‌محوره و البته این بدین معنی نیست که به‌مثابه‌ی یک کتاب‌کاره! چراکه پاسخنامه‌ی تشریحی و کامل و درسنامه‌ای مفید و کاربردی در دل خودش جای داده به‌علاوه‌ی نمونه امتحانات نوبت اول و نهایی.

کتاب غولِ امتحان زبان انگلیسی دوازدهم مبتکران به قلم خانم مریم قانع منطبق‌بر کتاب درسی سال تحصیلی ۴۰۲-۴۰۱ در ۱۶۰ صفحه به چاپ رسیده.

ایستگاه‌های تمرین کتاب غولِ امتحان زبان انگلیسی دوازدهم مبتکران

ایستگاه‌های تمرین در واقع همون نمونه سوالات مختلف و پرسش‌های امتحانی متنوع برای پوشش مطالب و نکات هر درس هستند که با این عنوان شروع‌کننده‌ی کتاب غولِ امتحانند؛ این بخش هم به دبیران محترم برای دادن نمونه سوال به دانش‌آموزان یا طراحی کوییزهای کلاسی کمک می‌کنه و هم یک یارِ کمک‌درسی و آموزشی برای دانش‌آموزان در طی سال تحصیلی و گام‌به‌گام با تدریس دبیره و هم برای علاقه‌مندان به این درس گزینه‌ی خوبی برای تمرین بیشتره که شب امتحان با خیال راحت سر بر بالش بذارند!

اردوی تدارکاتی کتاب غولِ امتحان زبان انگلیسی دوازدهم مبتکران

نزدیک امتحان شده (دی‌ماه یا خردادماه) و می‌خواید آخرین گام‌های آمادگی برای امتحانات و هرنوع سوال محتملی که در قالب استانداردهای طراحی سوالات نهایی باشه رو بردارید؛ اردوی تدارکاتی یکی دیگر از قسمت‌های طراحی و تالیف شده‌ی این کتابه که شبیه به امتحانات پایان ترم و نهایی محسوب می‌شن سوالات مختلفی رو که بارم‌بندی شده‌اند و پوشش‌دهی مطالب نوبت اول و کل کتاب رو دارند.

پاسخنامه و درسنامه‌ی کتاب غولِ امتحان زبان انگلیسی دوازدهم مبتکران

آخرین قسمت کتاب متعلق به پاسخنامه‌ی تشریحی و توضیحات تکمیلی اونه در قالب درسنامه‌ای بسیار مفید و کاربردی که پرسش‌به‌پرسش و درس‌به‌درس ارائه شده؛ از مطالعه‌ی این قسمت که به تثبیت یادگیری شما در قالب یادآوری و مرور و جمع‌بندی مطالب و مهم‌ترین نکات درسی و امتحانی کمک می‌کنه غافل نشید.

ویژگی‌های کتاب غولِ امتحان زبان انگلیسی دوازدهم مبتکران

  • نوشته شده برطبق کتاب درسی زبان انگلیسی ۳ چاپ ۱۴۰۱
  • دارای سوالات متنوع و متعدد و استاندارد امتحانات هماهنگ کشوری
  • دارای نمونه امتحان برای نوبت اول و نهایی
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی و درسنامه‌ای کاربردی

خرید کتاب غولِ امتحان زبان انگلیسی دوازدهم مبتکران

گذرنامه زبان انگلیسی دوازدهم کانگرو مبتکران

مجموعه کتاب‌های گذرنامه مبتکران جزو منابع کمک‌درسی- آموزشی و امتحانی و حتی مناسب برای امتحانات تستی و آزمون‌هاست که برای درس زبان انگلیسی دوازدهم نیز با همین رویکرد طراحی؛ تالیف و چاپ شده؛ این کتاب هم درسنامه داره؛ هم نمونه‌سوال تالیفی و نمونه امتحان برای امتحانات دی‌ماه و خردادماه و هم تست‌های تالیفی و کنکوری این درس رو پوشش می‌ده؛ برای استفاده در طول سال تحصیلی و با یه تیر دو نشون زدن مناسبه و به قلم خانم مریم قانع در ۳۱۸ صفحه و در سال تحصیلی ۴۰۲-۴۰۱ به چاپ رسیده.

آزمون تشخیصی کتاب گذرنامه زبان انگلیسی دوازدهم کانگرو مبتکران

شروع کتاب با یک امتحان تشریحی بخش‌بندی شده با عنوان آزمون تشخیصی جهت ارزیابی دانش زبانی دانش‌آموزان پیش از شروع پایه‌ی دوازدهم که به دو قسمت سوالات کتبی و شفاهی تقسیم شده و مجموعا ۲۰ نمره‌ست؛ شکل می‌گیره؛ سپس پاسخنامه‌ی تشریحی امتحان اولیه پس از آن قرار داده شده که می‌تونید دانش و سطح زبان انگلیسی خودتونو بسنجید.

درسنامه‌ی کتاب گذرنامه زبان انگلیسی دوازدهم کانگرو مبتکران

در این کتاب مطابق با رویکرد CLT آموزش صفحه‌به‌صفحه‌ی کتاب درسی زبان انگلیسی دوازدهم رو خواهیم داشت (آموزش به‌شیوه‌ی ارتباطی)؛ این قسمت به معلم‌یار معروفه و نکات لازم در بخش‌های مختلف مکالمه؛ گرامر و... نوشته شده؛ همچنین تمرین و مثال لابه‌لای متن درسی قرار گرفته (تدریس فارسی نیست).

سوالات امتحانی کتاب گذرنامه زبان انگلیسی دوازدهم کانگرو مبتکران

برای هر درس؛ یک آزمون تستی و تعدادی سوال تشریحی- امتحانی در جهت تثبیت یادگیری و مطالعات هر درس درنظر گرفته شده که طبق رویکرد CLT و بارم‌بندی دفتر تالیف؛ هستند.

تنوع سوالات بالاست و پوشش‌دهی کامل هر بخش از فرآیند زبان‌آموزی رو دربر می‌گیره مثل گرامر؛ واژگان؛ درک مطلب و...

آزمون نوبت اول و دوم

آزمون تشریحی به‌عنوان نمونه امتحان نوبت اول و نمونه امتحان نوبت دوم و آزمون‌های ۴ گزینه‌ای (تستی) به‌عنوان آشنایی شما با این تیپ سوالات یکی از ویژگی‌های این کتاب است که همزمان شما رو برای امتحانات دی‌ماه و خردادماه و کنکور یا آزمون‌های این درس آماده می‌کنه.

پاسخنامه‌ی کتاب گذرنامه زبان انگلیسی دوازدهم کانگرو مبتکران

پاسخنامه‌ی تشریحی و توضیحاتی در جواب هر سوال و آزمونی پس از آن در این کتاب جای گرفته که مطالعه‌ی اون به شما کمک می‌کنه هم میزان یادگیری و تسلط خودتونو بسنجید و هم این‌که اشکالات خودتونو در تست‌ها و سوالات متوجه بشید و برطرف کنید و بتونید نکات مهم سوالات امتحانی و تست‌ها رو بخونید یا مرور کنید؛ خلاصه از هر دیدی یک پاسخنامه‌ی تشریحی برای پرسش‌ها خیلی کمک‌کننده‌ست.

واژگان کتاب گذرنامه زبان انگلیسی دوازدهم کانگرو مبتکران

در انتهای کتاب جداول واژگان زبان انگلیسی هر سه پایه به‌صورت تفکیک شده به‌همراه مثال و معنی و تلفظ ارائه شده؛ این‌طور مطالعه‌ی خودتونو تثبیت و یادآوری کلمات فراموش شده رو خواهید داشت؛ علاوه‌بر این موضوع که توانایی‌تون در پاسخگویی به پرسش‌ها و تست‌ها افزایش پیدا می‌کنه؛ چراکه در نهایت پس از اون‌ها؛ افعال بی‌قاعده‌ی زبان انگلیسی همراه با تلفظ و معنی هم آورده شده.

ویژگی‌های کتاب گذرنامه زبان انگلیسی دوازدهم کانگرو مبتکران

  • تدریس صفحه‌به‌صفحه‌ی کتاب درسی زبان انگلیسی دوازدهم ۴۰۲-۴۰۱
  • مناسب برای استفاده همراه با تدریس دبیر
  • دارای جدول واژگان زبان انگلیسی دهم؛ یازدهم و دوازدهم
  • دارای جدل افعال بی‌قاعده‌ی زبان انگلیسی
  • دارای درسنامه به‌شیوه‌ی CLT
  • دارای انواع پرسش‌های امتحانی درس‌به‌درس و نمونه امتحان نوبت ۱ و ۲
  • دارای پرسش‌های ۴ گزینه‌ای و تست‌های کنکوری
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی

خرید کتاب گذرنامه زبان انگلیسی دوازدهم کانگرو مبتکران

شب ‌امتحان زبان انگلیسی دوازدهم خیلی‌ سبز

اولین منبع با حجم کم و امتحان‌محوری که می‌تونیم برای درس زبان انگلیسی پایه‌ی دوازدهم و امتحان نهایی اون معرفی کنیم؛ کتاب- جزه‌ی شبِ امتحان از انتشارات خیلی سبز هست؛ شبِ امتحان مبتنی‌بر ۱۲ امتحان تشریحی بخش‌بندی شده و پاسخنامه‌ی تشریحی و یک درسنامه‌ی کاربردیه که می‌تونه زمان امتحانات خیلی کمک‌تون کنه.

شبِ امتحان زبان انگلیسی دوازدهم رو آقای حمید خزایی در سال ۱۴۰۱ تالیف و توسط انتشارات خیلی سبز در ۷۹ صفحه به چاپ رسیده.

آزمون‌های شب امتحان زبان انگلیسی دوازدهم خیلی‌ سبز

شبِ امتحان با آزمون تشریحی نوبت اول طبقه‌بندی شده شروع می‌شه و تا آزمون شماره‌ی ۱۲ به‌صورت طبقه‌بندی شده و نشده (به مثابه‌ی امتحانات کلاسی) پیش‌روی داره؛ از آزمون شماره‌ی ۵ مطالب کل کتاب درسی زبان انگلیسی دوازدهم پوشش داده می‌شه (شروع نمونه امتحانات نوبت دوم/ نهایی) و امتحانات نهایی از خردادماه ۹۸ تا شهریورماه ۴۰۰ در این کتاب گردآوری شده‌اند.

پاسخنامه‌ی تشریحی شب امتحان زبان انگلیسی دوازدهم خیلی‌ سبز

پس از پایان یافتن آزمون‌ها برای هر امتحان یک پاسخنامه‌ی تشریحیِ کامل تالیف و ارائه شده تا مهم‌ترین نکات امتحانی و پاسخ صحیح هر پرسش رو با دلیل اون بدونید و هرچه بهتر و دقیق‌تر روی سوالات امتحان نهایی مسلط بشید.

درسنامه‌ی شب امتحان زبان انگلیسی دوازدهم خیلی ‌سبز

درسنامه‌ی این کتاب- جزوه خلاصه به‌نظر می‌رسه؛ اما تمام نکات مهم و لازم درس‌ها و مباحث رو در بخش‌های مختلف واژگان؛ گرامر؛ مکالمه و... به بیانی ساده و واضح نوشته تا نه تنها مرور و یادآوری رو در سهل‌ترین و سریع‌ترین حالت داشته باشید؛ بلکه بتونید جمع‌بندی فوری و دقیقی از کلیت مفاهیم و مباحث و تمام واژگان زبان انگلیسی دوازدهم داشته باشید.

ویژگی‌های شب امتحان زبان انگلیسی دوازدهم خیلی‌ سبز

  • چاپ سال ۱۴۰۱ و مطابق با کتاب درسی زبان انگلیسی پایه‌ی دوازدهم تحصیلی ۴۰۲-۴۰۱
  • طراحی و تالیف شده برای امتحانات نوبت اول و دوم (نهایی)
  • دارای درسنامه‌ای بخش‌بندی شده و کاربردی
  • دارای پاسخنامه‌ی کامل برای تمام پرسش‌ها
  • دارای ۱۲ امتحان برای نوبت اول و نهایی

خرید شب امتحان زبان انگلیسی دوازدهم خیلی‌ سبز

شب امتحان زبان انگلیسی دوازدهم خیلی سبز

48,970 تومان
  • سوالات امتحانی درس به درس
  • پاسخنامه
  • چاپ 1402

امتحانِت زبان انگلیسی دوازدهم مهروماه

یکی از کتاب‌های کم‌حجم و مفیدی که در زمان امتحانات برای مرور و جمع‌بندی مطالب درسی و حل کردن نمونه سوالات امتحانی و پرسش‌های امتحان نهایی می‌تونید با خیالی راحت ازش استفاده کنید؛ امتحانِت انتشارات مهروماه هست؛ برای درس زبان انگلیسی دوازدهم توسط آقای مهدی احمدی تالیف شده و در ۹۶ صفحه و در سال ۱۴۰۱ به چاپ رسیده.

خلاصه درس امتحانت زبان انگلیسی دوازدهم مهروماه

این کتاب جهت افزایش توانایی شما در پاسخ‌گویی به پرسش‌های مختلف و یادآوری مطالب و مباحث درسی؛ به‌صورت درس‌به‌درس و البته مقداری خلاصه؛ مطالب درسی رو با پوشش‌دهی کامل نکات مهم درسی؛ در بخش ابتدایی خود ارائه داده؛ همچنین این درسنامه مناسب جمع‌بندی راحت و فوری در زمان امتحان هم هست.

آزمون‌های امتحانت زبان انگلیسی دوازدهم مهروماه

پرسش‌های امتحانی بخش اصلی این کتاب رو تشکیل می‌دن که شبیه به امتحانات پایان‌ترم و بدین صورت که هر پرسش دارای نمره و بارمه در چند دوره در این کتاب ارائه شدند.

پاسخنامه‌ی تشریحی امتحانت زبان انگلیسی دوازدهم مهروماه

آخرین قسمت کتاب امتحانت زبان انگلیسی دوازدهم مهروماه اختصاص داده شده به پاسخنامه‌ی تشریحی و توضیحات در جواب کلیه‌ی سوالات داخل هر امتحان؛ به ترتیب هر آزمون.

ویژگی‌های امتحانت زبان انگلیسی دوازدهم مهروماه

  • منطبق‌بر کتاب درسی ۴۰۲-۴۰۱ و مشترک همه‌ی رشته‌ها
  • دارای درسنامه‌ی کاربردی و توضیحات مطالب
  • دارای پرسش‌های امتحانی به‌صورت آزمون‌به‌آزمون
  • دارای پاسخنامه‌ای تشریحی برای کلیه‌ی آزمون‌ها

خرید کتاب امتحانت زبان انگلیسی دوازدهم مهروماه

گلبرگ زبان انگلیسی دوازدهم گل‌واژه

گلبرگ نامِ مجموعه کتاب‌های امتحانی انتشارات گل‌واژه‌ست که برای بسیاری از دروس همچون زبان انگلیسی ۳ مجموع سوالات امتحانی رو به‌همراه درسنامه‌ی خلاصه و البته پاسخنامه‌ای تشریحی و کاربردی در خودش جای داده و به قلم آقای علی هاشمی‌طاهری در ۸۶ صفحه و مطابق با کتاب درسی ۴۰۲-۴۰۱ تالیف شده.

آزمون‌ها و سوالات امتحانی گلبرگ زبان انگلیسی دوازدهم گل‌واژه

در این کتاب برای هر درس سوالات امتحانی به‌صورت تفکیک شده و در بخش‌های مختلف برای پوشش‌دهی کامل هر درس کتاب زبان انگلیسی ۳؛ تالیف شده تا مطالعه‌ای هدف‌مندتر و دقیق‌تر از هر درس و مبحث پیشِ‌رو داشته باشید؛‌ همچنین سطح پرسش‌ها استاندارد امتحانات پایان‌ترم و تعداد سوالات برای درنظر گرفتن تمام نکات و قسمت‌های مهم امتحانی هر درس کفایت می‌کنه؛ همچنین چند نمونه امتحان تشریحی ۲۰ نمره‌ای برای آمادگی در امتحانات نوبت ۱ و نهایی در این کتاب گنجانده شده است.

پاسخنامه‌ی تشریحی گلبرگ زبان انگلیسی دوازدهم گل‌واژه

برای کلیه‌ی سوالات هر درس پاسخنامه‌ای تشریحی- کاربردی با توضیحاتی مفید و نسبتا مختصر نوشته شده تا مطالعه‌ای سهل‌تر و سریع‌تر در مرور و یادگیری نکات امتحانی و پاسخ‌های صحیح داشته باشید.

درسنامه‌ی گلبرگ زبان انگلیسی دوازدهم گل‌واژه

در انتهای کتاب بخش فلش‌کارت‌های آموزشی که حکم خلاصه درسنامه رو دارند و قسمت بسیار مفید و کاربردی‌ای برای مطالعه‌ی چکیده مباحث درسی و حتی یادآوری؛ مرور و صد البته جمع‌بندی؛ حتی در شب امتحان محسوب می‌شن؛ قرار گرفته.

ویژگی‌های گلبرگ زبان انگلیسی دوازدهم گل‌واژه

  • چاپ شده در سال تحصیلی ۴۰۲-۴۰۱
  • تالیف شده بر اساس کتاب درسی زبان انگلیسی ۳
  • مناسب برای حل نمونه سوال‌های متعدد برای هر درس
  • مناسب برای زمان امتحانات
  • مناسب برای مرور؛ جمع‌بندی و خلاصه‌خوانی مطالب درسی
  • دارای پرسش‌های متنوع به تفکیک هر درس
  • دارای آزمون‌های شبیه‌سازِ امتحان پایانی
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی- کاربردی
  • دارای درسنامه‌ای خلاصه و مفید به‌صورت فلش‌کارت

خرید گلبرگ زبان انگلیسی دوازدهم گل‌واژه

جزوه امتحانی زبان انگلیسی دوازدهم اسفندیار

کتاب- جزوه‌ی امتحانی اسفندیار یکی از دیگه از منابعیه که دانش‌آموزان در زمان امتحانات می‌تونند از اون برای حل کردن نمونه سوالات بیشتر برای هر درس و محک زدن مطالعات خودشون؛ ازش بهره ببرند.

کتاب زبان انگلیسی ۳ اسفندیار تالیف آقای کیومرث اردشیری‌لاجیمی در ۵۲ صفحه و مطابق با کتاب درسی ۴۰۲-۴۰۱ هست.

آزمون‌های جزوه‌ی امتحانی زبان انگلیسی دوازدهم اسفندیار

چند دوره امتحان تشریحی از دروس زبان انگلیسی دوازدهم که بارم‌بندی شده‌اند و برگرفته از امتحانات مدارس یا امتحانات نهایی سال‌های اخیر یا تالیفی هستند در قالب نمونه آزمون‌های مناسب برای پوشش‌دهی مطالب درسی نوبت ۱ (امتحان دی‌ماه) و امتحانات نهایی (هماهنگ کشوری و با پوشش‌دهی کل مطالب کتاب درسی)

پاسخنامه‌ی تشریحی جزوه‌ی امتحانی زبان انگلیسی دوازدهم اسفندیار

در این کتاب برای سوالات هر درس پاسخنامه‌ی تشریحی- کلیدی نوشته شده؛ جواب‌ها تا حد امکان مفید، نسبتا مختصر و روون هستند و این یادگیری و مطالعه رو آسون‌تر می‌کنه براتون.

درسنامه‌ی جزوه‌ی امتحانی زبان انگلیسی دوازدهم اسفندیار

مباحث، واژگان، گرامر و... به‌صورت خلاصه و در قالب فلش‌کارت‌های آموزشی در انتهای کتاب طراحی و تالیف شدند؛ یادآوری و مرور، خلاصه‌خوانی و جمع‌بندی و مطالعه‌ی فوری در شب امتحان رو براتون خیلی سهل و آسون می‌کنند.

ویژگی‌های جزوه‌ی امتحانی زبان انگلیسی دوازدهم اسفندیار

  • تالیف و چاپ شده در سال تحصیلی ۴۰۲-۴۰۱ و منطبق‌بر آخرین مباحث درسی
  • مناسب برای حل کردن نمونه سوال‌های متنوع برای هر درس
  • ویژه‌ی امتحانات (دی‌ماه و نهایی)
  • دارای پرسش‌های متنوع به تفکیک هر درس
  • دارای درسنامه‌ای خلاصه و چکیده مباحث
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی- کلیدی به فراخور هر سوال

خرید جزوه‌ی امتحانی زبان انگلیسی دوازدهم اسفندیار

زبان انگلیسی دوازدهم بنی هاشمی خامنه

بنی هاشمی خامنه یکی دیگر از انتشارات قدیمی و فعال در حیطه‌ی تالیف و طراحی و البته چاپ منابع کمک‌درسی، آموزشی و البته امتحانیه؛ برای دروس مختلف کتاب- جزوه‌هایی که به‌صورت روتین شامل درسنامه و پرسش‌های امتحانی و آزمون تشریحی پایان ترم و پاسخنامه‌ست ارائه کرده؛ یکی از اونا زبان انگلیسی دوازدهم بنی هاشمی خامنه نوشته‌ی آقای سعید نیک‌زاد و خانم نرگس باختری‌کیا هست که در سال تحصیلی ۴۰۰-۹۹ و در بیش از ۶۰ صفحه به چاپ رسیده.

خلاصه درس زبان انگلیسی دوازدهم بنی هاشمی خامنه

درس‌به‌درس به شیوه‌ی خلاصه و البته با پوشش کامل پرتکرارترین و مهم‌ترین مباحث درسی و گرامرها، درسنامه‌های تالیفی این کتاب جای گرفتند پیش از شروع پرسش‌های متنوع، تا شما برای پاسخگویی به پرسش‌ها توانایی خودتونو افزایش بدید، مطالب رو مرور و یادآوری کنید برای خودتون و بعدا بتونید به‌عنوان چکیده مباحث ویژه‌ی جمع‌بندی ازش استفاده کنید.

آزمون‌های زبان انگلیسی دوازدهم بنی هاشمی خامنه

چند دوره نمونه آزمون و امتحان تشریحی که تعدادی مطالب درسی نوبت اول رو پوشش می‌دن و برگرفته از پرسش‌های امتحانی مدارس نمونه‌ی کشوری‌اند و چند آزمون تشریحی دیگه که کل مطالب کتاب درسی رو دربر می‌گیره و طبق استاندارد امتحانات هماهنگ کشوری و نهاییه به‌علاوه‌ی یک کارآزمون (شبیه‌ساز امتحان پایان‌ترم) در این کتاب- جزوه قرار داده شده‌اند برای تمرین هرچه بهتر و بیشتر شما طبق استانداردهای طراحی سوال و آموزشی.

پاسخنامه‌ تشریحی زبان انگلیسی دوازدهم بنی هاشمی خامنه

به‌جز کارآزمون (شبیه‌ساز امتحان پایان ترم)، برای باقی پرسش‌ها و آزمون‌ها، پاسخنامه‌ی تشریحی و توضیحات لازم که به شما در دونستن پاسخ صحیح، یادآوری و مرور مهم‌ترین نکات امتحانی کمک می‌کنه، ارائه شده؛ همچنین پاسخنامه‌ی تشریحی کارآزمون در سایت این انتشارات قابل دسترسی است.

ویژگی‌های زبان انگلیسی دوازدهم بنی هاشمی خامنه

  • ویژه‌ی سال دوازدهم تحصیلی و درس زبان انگلیسی مشترک همه‌ی رشته‌ها
  • ویژه‌ی فصل امتحانات
  • دارای درسنامه به‌صورت خلاصه
  • دارای چند آزمون تشریحی بارم‌بندی شده و کارآزمون
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی

خرید کتاب زبان انگلیسی دوازدهم بنی هاشمی خامنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *