مقالات مشاوره ای

کنکوریوم یا چندکنکور خیلی سبز یا دور دنیا گاج؟ (کنکور 1402)

مقایسه کتاب کنکوریوم، چند کنکور و دور دنیا در 4 ساعت

توی این نوشته می خوایم سه شبیه ساز کنکور یعنی چندکنکور خیلی سبز، دور دنیا گاج و کنکوریوم مهروماه رو بطور کامل براتون تحلیل کنیم و بهتون بگیم کدومشون بیشترین شباهت رو با کنکور تیرماه 1402 داره تا بتونید یه انتخاب درست داشته باشید.

چند کنکور خیلی سبز

در ویدیوی زیر به طور کامل ویژگی های چند کنکور رو براتون آوردم پس با دقت ویدیو رو ببینید:

تعداد آزمون های چند کنکور

در جلد اول این بسته، 11 کنکور سراسری از سال های 96 تا 1401 قرار گرفته به علاوه یک آزمون دی ماه 1401 که مجموعا 12 آزمون رو شامل میشه.

دفترچه های سوال

دفترچه های چندکنکور تجربی دقیقا منطبق به آخرین تغییرات کنکور سراسری تیرماه 1402 می باشد. یعنی در رشته تجربی شما سه دفترچه سوال دارید.

  1. دفترچه اول: 45 سوال برای درست زیست
  2. دفترچه دوم: فیزیک و شیمی
  3. دفترچه سوم: ریاضی و زمین

پاسخنامه کلیدی

در جلد اول بسته چندکنکور یک پاسخنامه کلیدی نیز قرار دارد که پاسخ هر تست را برایتان مشخص کرده است.

پاسخبرگ چندکنکور

یکی دیگر از نقاط قوت این بسته شبیه ساز داشتن پاسخبرگ برای هر دفترچه و منطبق بر کنکور تیرماه 1402 است. یعنی چیزی دقیقا شبیه پاسخبرگی که قراره توی تیرماه توسط سازمان سنجش بهتون داده بشه تا جواباتون رو توش علامت بزنید.

وب اپلیکیشن خیلی سبز

یکی دیگه از امکانات خیلی کاربردی چند کنکور خیلی سبز اینه که شما با اسکن یک qr کد می تونید وارد سایت بشید. توی اونجا پاسخبرگتون رو اسکن کنید و اپلیکیشن بهتون بگه هر درس رو چند درصد زدید. براتون تخمین رتبه انجام بده و با استفاده از فیلم هایی که تو اپلیکشن قرار گرفته روز به روز بیشتر پیشرفت کنید.

در این مقاله قصد داریم 3 مورد از بهترین کتاب های جمع بندی و شبیه ساز کنکور را با هم مقایسه کنیم. کتاب های کنکوریوم از انشارات مهروماه، چند کنکور خیلی سبز و دور دنیا در 4 ساعت گاج که طرفداران زیادی در بین دانش آموزان کنکوری دارند. و شاید یکی از بزرگترین دغدغه های دانش آموزان انتخاب از بین یکی از این کتاب ها باشد.

پاسخ کاملا تشریحی

در جلد دوم چند کنکور خیلی سبز شما یه پاسخ نامه تشریحی کامل رو دارید که با مراجعه به اون میتونید روش حل تست هارو ببینید و ضمنا دلایل رد سایر گزینه هارو هم براتون آورده.

خرید کتاب چند کنکور خیلی سبز

برای خرید کتاب های چند کنکور خیلی سبز می تونید از با افزودن به سبد خرید از سایت مدابوک کتابتون رو با یه تخفیف عالی سفارش بدید و اون هارو درب منزل دریافت کنید:

بسته دور دنیا گاج

در ویدیوی زیر به طور کامل ویژگی های دور دنیا گاج رو براتون آوردم پس با دقت ویدیو رو ببینید:

تعداد آزمون های بسته دور دنیا گاج

در جلد اول این بسته، 10 آزمون قرار گرفته. کلیه آزمون های سراسری داخل و خارج از سال 98 تا دی ماه 1401 که مجموعا 9 عدد میشن به علاوه یک آزمون شبیه ساز تیرماه 1402 که تطابق کاملی با کنکور تیرماه 1402 دارن.

دفترچه های سوال بسته دور دنیا

دفترچه های دور دنیا دقیقا منطبق به آخرین تغییرات کنکور سراسری تیرماه 1402 می باشد. یعنی در رشته تجربی شما سه دفترچه سوال دارید.

  1. دفترچه اول: 45 سوال برای درست زیست
  2. دفترچه دوم: فیزیک و شیمی
  3. دفترچه سوم: ریاضی و زمین

همینطور برای رشته انسانی هم شما دو دفترچه در دسترستون هست:

  1. دفترچه اول: به ترتیب دروس ریاضی و آمار، علوم و فنون، جامعه شناسی، روان شناسی
  2. دفترچه دوم: به ترتیب دروس عربی، تاریخ، جغرافیا، فلسفه و منطق، اقتصاد

آزمون های پشتیبان (آزمون های هم مبحث)

بخش سوم این بسته شبیه ساز کنکور شامل آزمون های پشتیبان برای هر یک از دفترچه های کنکور سراسری می باشد. در صورتیکه به سوالات موجود در دفترچه های کنکور سراسری نگاهی بیاندازید متوجه می شوید که جلوی هر یک از تست ها یک آدرسی قرار گرفته است. این آدرس در واقع شماره آزمون مبحثی است که با آن تست کنکور سراسری هم مبحث می باشد. بنابراین در صورتیکه یکی از سوالات را اشتباه پاسخ داده اید یا فکر میکنید نیاز است این مبحث را بیشتر مطالعه کنید با مراجعه به شماره آزمون مربوطه می توانید به سوالات متناسب با آن تست کنکور سراسری پاسخ دهید.

پاسخنامه کلیدی

در جلد اول بسته دور دنیا یک پاسخنامه کلیدی نیز قرار دارد که پاسخ هر تست را برایتان مشخص کرده است.

پاسخبرگ بسته دور دنیا

متاسفانه در بسته دور دنیا هیچ پاسخبرگی موجود نیست و شما مجبورید خودتون از یک پاسخبرگ مجزا استفاده کنید.

اپلیکیشن بسته دور دنیا

متاسفانه برخلاف چندکنکور و کنکوریوم، بسته دور دنیا از اپلیکیشنی برای آپلود پاسخبرگ و اعلام درصد و تخمین رتبه بهره مند نیست و شما باید به صورت دستی درصدهاتون رو دربیارید.

پاسخ کاملا تشریحی

در جلد دوم بسته دور دنیا شما یه پاسخ نامه تشریحی کامل رو دارید که هم دلایل رد سایر گزینه هارو آورده و هم بهتون رفرنس داده که این سوال از کدوم قسمت کتاب درسی طرح شده و اگه مشکلی توی حل داشتید بتونید به اون رفرنس مراجعه کنید و مشکلتون رو حل کنید

فیلم های آموزشی نکته و تست

در بخش آخر کتاب با استفاده از QR کد می توانید به کلاس های نکته و تست که توسط اساتید گاج آموزش داده شده است دسترسی داشته باشید

خرید بسته دور دنیا گاج

اگه میخوای بسته دور دنیا گاج رو تهیه کنی با کلیک روی گزینه های زیر میتونی از سایت مدابوک با یه تخفیف عالی سفارش بدی و کتاب رو درب منزل دریافت کنی:

کنکوریوم مهروماه

و اما بریم سراغ سومین بسته شبیه ساز یعنی کنکوریوم. توی ویدیوی زیر کامل براتون تحلیلش کردم. کنکوریوم شاید سال های قبل شبیه ترین بسته شبیه ساز کنکور بود ولی امسال بخاطر دلایلی که توی ویدیو براتون اوردم دیگه بهترین نیست. پس حتما تحلیل زیر رو ببین

تعداد آزمون های کنکوریوم مهروماه

در بسته کنکوریوم، 13 آزمون از کنکور 96 تا دی ماه 1401 قرار گرفته. البته 5 تا آزمون هم از کنکور 94 تا 95 هم توی اپلیکیشن داره (یعنی این 5 تا آزمون توی بسته نیست ولی تو اپلیکیشن کنکوریوم موجودن).

دفترچه های سوال کنکوریوم مهروماه

از دفترچه های کنکوریوم فقط یکی از آزمون هاش که در واقع آزمون دی ماه 1401 هست با کنکور تیرماه 1402 کاملا منطبق هست و 12 تا آزمون دیگش اصلا با کنکور تیرماه 1402 تطابق نداره و به شکل کنکور 1401 تالیف شدن. یعنی برای اون 12 تا آزمون شما توی رشته تجربی شما فقط 2 دفترچه سوال اختصاصی دارید که جزییاتش رو توی ویدیو بهتون گفتم.

پس به همین خاطره که گفتم کنکوریوم انطباق کمی با کنکور امسال داره

پاسخنامه کلیدی

در بسته کنکوریوم یک پاسخنامه کلیدی نیز قرار دارد که پاسخ هر تست را برایتان مشخص کرده است.

پاسخبرگ کنکوریوم

کتاب کنکوریوم دارای پاسخبرگ هست ولی همونطور که گفتم فقط پاسخبرگ مربوط به آزمون دی ماه 1401 منطبق بر کنکور امسال هست و بقیه پاسخبرگ هایی که روی این بسته هست به شکل کنکورهای قبلیه.

اپلیکیشن کنکوریوم

یکی از نقاط قوت کنکوریوم اپلیکیشن قوی ای هست که داره. توی اپلیکیشن شما می تونید پاسخبرگتون رو اسکن کنید و اپلیکیشن هم براتون تعیین درصد و تخمین رتبه انجام میده.

پاسخ کاملا تشریحی

کنکوریوم یه پاسخ نامه تشریحی کامل رو داره و دلایل رد سایر گزینه هارو هم براتون آورده

خرید کنکوریوم مهروماه

اگه میخوای کنکوریوم مهروماه رو تهیه کنی با کلیک روی گزینه های زیر میتونی از سایت مدابوک با یه تخفیف عالی سفارش بدی و کتاب رو درب منزل دریافت کنی:

6 دیدگاه در “کنکوریوم یا چندکنکور خیلی سبز یا دور دنیا گاج؟ (کنکور 1402)

  1. مریم گفت:

    سلام وقت بخیر
    برای جمع بندی واسه کنکور تیر ۱۴۰۲ کدوم بسته بهتره؟

    1. مشاور مدابوک (دکتر حسینی) گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      کنکوریوم مهروماه گزینه بهتری نسبت به سایر گزینه هاست

  2. ....... گفت:

    سلام برای رشته انسانی کدوم منبع رو پیشنهاد میکنین ؟!

    1. مشاور مدابوک (دکتر حسینی) گفت:

      سلام وقت بخیر
      همه ی شبیه سازها ویژگی های خاص خودشون رو دارن و مناسبن و با توجه به اینکه نیاز شما چیه میتونید خریدتون رو انجام بدید.
      برای تمام شبی ساز ها ویدئو توضیحات قرار دادیم حتما قبل خرید نگاه کنید تا بیشتر آشنا بشید باهاشون.
      اما اگه بخوام یه پیشنهاد بهتون بدم. کنکوریوم طرفدارای بیشتری داره

  3. الهه گفت:

    لطفا بسته ‌ی کنکورد تجربی که جدید اومده رو هم برسی کنید

    1. مشاور مدابوک (دکتر حسینی) گفت:

      سلام الهه جان حتما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *