مقالات مشاوره ای

بهترین کتاب های امتحان نهایی دین و زندگی دوازدهم انسانی 1402

بهترین کتاب های امتحان نهایی دین و زندگی دوازدهم انسانی

درس دین و زندگی دوازدهم بعد از ادبیات فارسی با داشتن ضریب 16/52 بیشترین ضریب رو برای رشته انسانی تو امتحانات نهایی داره. به همین خاطر دانش آموزا برای این درس همواره در طول سال تحصیلی اهمیت زیادی قائل هستن و سعی دارن که نمره قابل قبولی کسب کنن.

در ادامه تعدادی از مهم ترین و بهترین کتاب های امتحان نهایی درس دین و زندگی دوازدهم انسانی رو بررسی کردیم:

فرمول بیست دین و زندگی دوازدهم انسانی گاج

فرمول بیست جزو کتاب‌های کامل و مناسب برای امتحانات؛ علی‌الخصوص امتحانات نهایی و ترمیم معدله که توسط انتشارات گاج تالیف و چاپ شده. افرادی که نیاز به درسنامه‌ی کامل و انواع سوالات امتحانی دارند می‌تونند از فرمول بیست از ابتدا یا اواسط ترم تحصیلی استفاده کنند.

کتاب دین و زندگی دوازدهم رشته‌ی انسانی از سری کتاب‌های فرمول بیست گاج منطبق‌بر سال تحصیلی ۴۰۲-۴۰۱ و نوشته‌ی آقایان محمدرضا بقایی و مرتضی محسنی‌کبیر در ۲۵۰ صفحه‌ست.

درسنامه‌ی کتاب فرمول بیست دین و زندگی دوازدهم انسانی گاج

درسنامه‌ی این کتاب خودآموزه؛ درس‌به‌درسه؛ از روش‌های مختلفی برای ارائه‌ی مطالب بهره گرفته؛ انتهای هر درسنامه چکیده مطالب و خلاصه‌ی مهم‌ترین نکات اون درس گذاشته شده و از مثال و تلنگر برای یادگیری بهتر و تمرکز بیشترتون در بین توضیحات مطالب استفاده کرده.

سوالات امتحانی کتاب فرمول بیست دین و زندگی دوازدهم انسانی گاج

بعد از درسنامه‌ی کامل و خلاصه‌ی هر درس؛ پرسش‌های امتحانی اون درس به شکل‌های زیر ارائه شده:

  • آیات قرآن و احادیث
  • صحیح یا غلط
  • جای خالی
  • سوالات با پاسخ کوتاه
  • دو گزینه‌ای ها
  • کشف ارتباط
  • تعریف مفاهیم و اصطلاحات
  • سوالات با پاسخ بلند

تنوع و تعدد نسبتا بالا و مناسبی که داخل کتاب فرمول بیست وجود داره سبب می‌شه تا برای هر سوال محتملی از این درس به‌خصوص در امتحان نهایی/ ترمیم معدل روبه‌رو بشید.

آزمون پایان ترم

برای آماده شدن در امتحانات پایان نیم‌سال تحصیلی (نوبت اول و نوبت دوم/ نهایی) چند دوره آزمون تشریحی (امتحان با سوالات تالیفی یا برگرفته از امتحانات هماهنگ کشوری) که نمره‌ی هر سوال مشخصه و زمان پاسخگویی براشون درنظر گرفته شده داخل کتاب و پس از پرسش‎های امتحانی قرار گرفته.

پاسخنامه‌ی کتاب فرمول بیست دین و زندگی دوازدهم انسانی گاج

آخرین بخش کتاب؛ مربوطه به پاسخنامه‌ی تشریحی که سوال‌به‌سواله؛ توضیحات خوب و بیانی راحت و شیوا داره و به‌نوعی مرور مهم‌ترین حفظیات درس دین و زندگی محسوب می‌شه.

ویژگی‌های کتاب فرمول بیست دین و زندگی دوازدهم انسانی گاج

  • چاپ جدید و ویژه‌ی سال تحصیلی ۴۰۲-۴۰۱
  • برای دوازدهمین پایه‌ی تحصیلی رشته‌ی انسانی
  • ویژه‌ی زمان امتحانات و استفاده درطول ترم
  • دارای درسنامه‌ی خودآموز + انواع پرسش‌های امتحانی + آزمون تشریحی + پاسخنامه‌ی کامل

خرید کتاب فرمول بیست دین و زندگی دوازدهم انسانی گاج

دین و زندگی دوازدهم انسانی فرمول بیست 20 گاج + ضمیمه رایگان

217,300 تومان
  • چاپ 1402 ویژه سال تحصیلی 1402-1403
  • به همراه ضمیمه رایگان

ماجراهای من ‌و درسام دین و زندگی دوازدهم انسانی خیلی سبز

یکی دیگر از منابع مناسب برای استفاده در طول دوران تحصیل؛ برای زمان امتحانات به‌خصوص امتحان هماهنگ کشوری و امتحانات ترمیم معدل حتی برای افرادی که از درس دور بودند؛ کتاب‌های ماجراهای من ودرسام از انتشارات خیلی سبز هست که برای درس دین و زندگی پایه‌ی دوازدهم رشته‌ی انسانی توسط آقای محمد کشوری در ۱۳۵ صفحه و در سال تحصیلی ۴۰۲-۴۰۱ نوشته و تالیف شده.

درسنامه‌ی کتاب ماجراهای من ‌و درسام دین و زندگی دوازدهم انسانی خیلی ‌سبز

درسنامه‌ی این کتاب خودآموزه و برای فهم و یادگیری بیشتر و بهتر و دقیق‌تر از انواع شیوه‌های استاندارد آموزشی در ارائه‌ی مفاهیم و مطالب درسی استفاده شده؛ درس‌به‌درس پیش رفته و مثال و نکات مهمی رو در متن و بطن درسی آورده و دین و زندگی دوازدهم انسانی رو به‌طور کامل پوشش می‌ده.

سوالات امتحانی کتاب ماجراهای من‌ و درسام دین و زندگی دوازدهم انسانی خیلی ‌سبز

بعد از تموم شدن هر درس؛ پرسش‌های متنوعی از اون بخش مطرح شده که شامل موارد زیر می‌شه:

  • آیات احادیث و ترجمه
  • مشخص کردن جملات درست یا نادرست
  • پر کردن جاهای خالی
  • پاسخ کوتاه برای سوالات
  • پاسخ تشریحی برای سوالات
  • مشخص کردن گزینه‌ی صحیح

آزمون پایان ترم

به‌عنوان حسن‌ختام پرسش‌های امتحانی متعدد و متنوعی که برای هر درس مطرح شده بود؛ چکیده‌ی مهم‌ترین و محتمل‌ترین سوالات برای امتحان نهایی و پایان‌ترم و سوالاتی از آزمون‌های تشریحی سال‌های اخیر آورده شده تا پیش از شروع امتحان اطلاعات خودتونو با یک شبیه‌ساز امتحان نهایی یا امتحان پایان‌ترم ۱ محک بزنید.

پاسخنامه‌ی کتاب ماجراهای من ‌و درسام دین و زندگی دوازدهم انسانی خیلی‌ سبز

پاسخنامه‌ای که برای این کتاب تالیف شده؛ تشریحی و کامله؛ بیانش ساده و واضحه؛ علاوه‌بر دونستن جواب درست سوالات؛ می‌تونید قسمت‌های پراهمیت هر درس و نکات سوالات امتحانی رو و میزانی که هر سوال نیاز داره تا بهش پاسخ داده بشه رو دربیابید؛ همچنین پاسخنامه برای تک‌تک سوالات درنظر گرفته شده.

ویژگی‌های کتاب ماجراهای من ‌و درسام دین و زندگی دوازدهم انسانی خیلی ‌سبز

  • پوشش کامل درس‌های دین و زندگی دوازدهم انسانی ۴۰۲-۴۰۱
  • ساختاری شامل درسنامه‌ی کامل + پرسش‌های متنوع امتحانی + امتحانات ۲۰ نمره‌ای برای نوبت اول و دوم + پاسخنامه‌ی تشریحی

خرید کتاب ماجراهای من ‌و درسام دین و زندگی دوازدهم انسانی خیلی ‌سبز

کتاب ماجراهای من و درسام دین و زندگی دوازدهم انسانی خیلی سبز

148,570 تومان
  • درسنامه
  • سوالات امتحانی
  • پاسخنامه
  • چاپ 1402

بیسترس دین و زندگی دوازدهم انسانی کاگو

بیسترس یکی از منابع کامل برای درس دین و زندگی رشته‌ی انسانیه که توسط انتشارات کاگو به تازگی تالیف و چاپ شده؛ بیسترس که هدفش کمک کردن برای گرفتن نمره‌ی بیست بدون استرس در امتحانات پایان‌ترم و صدالبته نهاییه؛ درسنامه و پرسش‌های امتحانی و پاسخنامه رو باهم داره؛ کتاب بیسترس (بی‌استرس) دین و زندگی دوازدهم انسانی رو خانم زهرا جعفری‌یزنی در ۱۴۶ صفحه و برای سال تحصیلی ۴۰۲-۴۰۱ تالیف کردند و توسط انتشارات کاگو به چاپ رسیده.

درسنامه‌ی کتاب بیسترس دین و زندگی دوازدهم انسانی کاگو

برای هر درس از دین و زندگی دوازدهم انسانی این کتاب درسنامه و توضیحات لازم رو برای افزایش توانایی شما در پاسخگویی به پرسش‌های امتحانی و تشریحی این درس درنظر گرفته و در ادامه با استفاده از مفاهیم کلیدی درس و البته قرار دادن بوک‌استوری و فلش‌‌کارت در مطالعه‌ی خلاصه درس‌ها و مرور و جمع‌بندی چکیده نکات مهم درسی و امتحانی بهتون کمک کرده.

سوالات امتحانی کتاب بیسترس دین و زندگی دوازدهم انسانی کاگو

سوالات امتحانی بخش اصلی این کتاب رو جهت آمادگی هرچه بیشتر و هدف‌مندتر شما برای امتحانات؛ تشکیل می‌دن؛ پرسش‌های مطرح شده برای پوشش کامل مطالب درس‌های دین و زندگی دوازدهم انسانی براساس استانداردهای طراحی سوالات امتحانی آموزش‌وپرورش تالیف یا برگرفته از امتحانات هماهنگ کشوری‌اند؛ همچنین مهم‌ترین و پرتکرارترین سوالات یا بخش‌ها و نکات؛ مشخص و نشون داده شدند.

آزمون پایان ترم

چند امتحان ۲۰ نمره‌ای برای نوبت اول و امتحان نهایی برای این‌که در جو و شرایط امتحان واقعی قرار بگیرید در این کتاب تعریف شدند تا به‌راحتی مطالعات خودتون از این درس رو جمع‌بندی کنید و محک بزنید.

پاسخنامه‌ی کتاب بیسترس دین و زندگی دوازدهم انسانی کاگو

قسمت آخر و تکمیل‌کننده‌ی کتاب قسمتیه که برای کلیه‌ی سوالات مطرح شده چه تالیفی چه غیرتالیفی؛ پاسخنامه‌ای با توضیحات خوب و لازم و کامل ارائه شده؛ هم می‌تونید جواب‌ها رو داشته باشید؛ هم می‌تونید درستی و غلطی پاسخ‌هاتونو بسنجید و یک نمره‌ی نسبی از آموخته‌هاتون دستتون بیاد؛ هم می‌تونید مهم‌ترین نکات امتحانی رو مرور کنید و هم می‌تونید به چشم یارِ کمکی درسنامه بهش نگاه کنید.

ویژگی‌های کتاب بیسترس دین و زندگی دوازدهم انسانی کاگو

  • منطبق‌بر مطالب درسی دین و زندگی دوازدهم انسانی سال تحصیلی ۴۰۲-۴۰۱
  • مناسب و طراحی شده برای فصل امتحانات
  • مشمول انواع پرسش‌های امتحانی
  • دارای درسنامه‌ی کامل و خلاصه
  • شامل چند آزمون تشریحی و محتوایی برای پوشش مطالب نوبت اول و کل کتاب
  • همراه با پاسخنامه‌ی تشریحی

خرید کتاب بیسترس دین و زندگی دوازدهم انسانی کاگو

غولِ امتحان دین و زندگی دوازدهم انسانی مبتکران

غولِ امتحان؛ عنوان مجموعه کتاب‌های مناسب برای فصل امتحانات (منبع امتحانات پایان‌سال) از انتشارات مبتکران هست که منطبق‌بر آخرین تغییرات کتاب‌های درسی تالیف و چاپ شدند؛ این کتاب سوال‌محوره و انواع پرسش‌های امتحانی و آزمون‌های تشریحی ۲۰ نمره‌ای رو برای آمادگی هرچه کامل‌تر شما در خودش جای داده؛ لازم به‌ذکره پاسخنامه‌ی تشریحی برای کلیه‌ی سوالات و درسنامه‌ای مفید و کاربردی هم در کنار باقی چیزها ارائه داده.

غولِ امتحان دین و زندگی دوازدهم انسانی مبتکران رو آقایان سیروس نبی‌زاده ولوکلایی و محسن بیاتی در سال ۱۴۰۱ و در ۱۶۸ صفحه تالیف کردند.

ایستگاه‌های تمرین کتاب غولِ امتحان دین و زندگی دوازدهم انسانی مبتکران

اصلی‌ترین و پررنگ‌ترین بخش کتاب غولِ امتحان دین و زندگی دوازدهم رشته‌ی انسانی از انتشارات مبتکران؛ بخش سوالات متنوع و متعددیه که تالیف شدند در قالب ایستگاه‌های تمرین یا برگرفته از امتحانات هماهنگ کشوری‌اند و به این قِسم شما می‌تونید طیف نسبتا گسترده‌ای از انواع سوالات محتمل برای هر درس دین و زندگی دوازدهم رو داشته باشید (پوشش کامل مطالب درسی و مهم‌ترین نکات درس‌ها و امتحانی)

اردوی تدارکاتی کتاب غولِ امتحان دین و زندگی دوازدهم انسانی مبتکران

بخش کامل‌کننده‌ی ایستگاه‌های تمرین؛ اردوهای تدارکاتی‌ای هستند که در قالب چندین دوره آزمون تشریحی نوبت اول و دوم برای آمادگی نهایی شما به‌خصوص برای امتحان نهایی گردآوری شده‌اند.

پاسخنامه و درسنامه‌ی کتاب غولِ امتحان دین و زندگی دوازدهم انسانی مبتکران

پاسخنامه‌ی درنظر گرفته شده و نوشته شده برای تک‌تک سوالات تالیفی و غیرتالیفی این کتاب به شما کمک می‌کنند اطلاعات و دونسته‌های خودتون رو از مطالعه‌ی درس‌های دین و زندگی دوازدهم انسانی بیازمایید و قسمت‌های پراهمیت امتحانی و درسی براتون مرور بشه یا حتی یادآوری؛ در واقع پاسخنامه‌ی این کتاب تشریحی و دارای توضیحات خیلی خوب و کاملیه که این به‌دلیل درسنامه‌ای که قسمت‌به‌قسمت در متن و بطن‌ش قرار گرفته هم هست.

ویژگی‌های کتاب غولِ امتحان دین و زندگی دوازدهم انسانی مبتکران

  • منطبق‌بر کتاب درسی دین و زندگی دوازدهم انسانی سال تحصیلی ۴۰۲-۴۰۱
  • منطبق‌بر استانداردهای آموزشی و طراحی سوال
  • دارای انواع پرسش‌های امتحانی و تمرینات مختلف برای استفاده در طول سال تحصیلی توسط دبیران و دانش‌آموزان
  • مناسب برای فصل امتحانات و آزمون‌های ترمیم معدل و نهایی
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی و کامل + درسنامه‌های کاربردی

خرید کتاب غولِ امتحان دین و زندگی دوازدهم انسانی مبتکران

شب ‌امتحان دین و زندگی دوازدهم انسانی خیلی‌ سبز

شبِ امتحان یکی از منابع نسبتا جمع‌وجور و غالبا آزمون‌محورِ امتحانات نهایی و پایان‌ترمه که توسط انتشارات خیلی سبز و منطبق‌بر آخرین تغییرات کتب درسی تالیف و چاپ شده؛ کتاب/ جزوه‌ی شبِ امتحان دین و زندگی دوازدهم انسانی توسط گروه تالیف انتشارات خیلی سبز در ۴۹ صفحه و در سال ۱۴۰۱ آماده شده.

آزمون‌های شب امتحان دین و زندگی دوازدهم انسانی خیلی‌ سبز

آزمون‌های نوبت اول و آزمون‌هایی که برای پوشش کل مطالب درسی دین و زندگی دوازدهم انسانی تالیف یا برگرفته شده‌اند دو بخش اصلی این کتاب رو تشکیل می‌دن؛ ۴ آزمون برای استفاده در امتحانات دی‌ماه و با پوشش کامل مطالب درسی نوبت اول؛ ۸ آزمونت تشریحی برای پوشش مطالب کل کتاب درسی دین و زندگی دواوزدهم انسانی برگرفته از امتحانات نهایی سال‌های اخیر؛ که نیمی از این امتحانات ۲۰ نمره‌ای طبقه‌بندی نشده‌ محسوب می‌شن تا شما با امتحانات مدرسه‌ای و مشابه امتحاناتی که دبیران محترم از دانش‌آموزان می‌گیرند هم مطالعات خودتونو بسنجید.

پاسخنامه‌ی تشریحی شب امتحان دین و زندگی دوازدهم انسانی خیلی‌ سبز

پس از ۱۲ آزمون تشریحی نوبت می‌رسه به پاسخنامه‌ی تشریحی که آزمون‌به‌آزمون قرار داده شده و دارای نکات درسی؛ امتحانی و مشاوره‌ای با لحن و بیانی مناسب و ادبیاتی سبک برای این‌که بهتر در خاطرتون بمونه هست.

درسنامه‌ی شب امتحان دین و زندگی دوازدهم انسانی خیلی ‌سبز

آخرین قسمت این کتاب/ جزوه؛ عنوان درسنامه‌ی توپ رو به خودش اختصاص داده؛ چکیده‌ی مطالب درسی و نکاتی که برای موفق شدن در امتحانات بایستی بدونید رو با ادبیاتی مناسب و توضیحات کامل ارائه داده تا برای مرور و جمع‌بندی شب امتحان هم راحت باشید.

ویژگی‌های شب امتحان دین و زندگی دوازدهم انسانی خیلی‌ سبز

  • ویژه‌ی رشته‌ی انسانی و درس دین و زندگی پایه‌ی دوازدهم سال تحصیلی ۴۰۲-۴۰۱
  • طراحی و تالیف و چاپ شده برای امتحانات پایان نیم‌سال‌های آموزشی و نهایی و ترمیم معدل
  • دارای ۱۲ امتحان ۲۰ نمره‌ای برای پوشش مطالب نوبت اول و نوبت دوم
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی آزمون‌به‌آزمون
  • دارای درسنامه‌ی روون و خلاصه درس‌به‌درس

خرید شب امتحان دین و زندگی دوازدهم انسانی خیلی‌سبز

شب امتحان دین و زندگی دوازدهم انسانی خیلی سبز

48,970 تومان
  • سوالات امتحانی مشابه
  • درسنامه متناسب
  • پاسخنامه
  • چاپ 1402

گلبرگ دین و زندگی دوازدهم انسانی گل‌واژه

سری کتاب‌های گلبرگ؛ جزو منابع امتحان نهایی طراحی؛ تالیف و چاپ شده توسط انتشارات گل‌واژه است که قدمتی چندین ساله در ارائه‌ی منابع کمک‌درسی؛ آموزشی و امتحانی داره.

برای حل کردن انواع پرسش‌های امتحانی و آمادگی در امتحانات پایان نیم‌سال اول و دوم تحصیلی می‌تونید از مجموعه‌ی گلبرگ بهره‌ی لازم و کافی رو ببرید و درس‌به‌درس سوال جواب بدید.

گلبرگ دین و زندگی دوازدهم انسانی گل‌واژه رو آقای حسین سلیقه در ۵۶ صفحه و در سال ۱۴۰۱ تالیف کردند.

آزمون‌ها و سوالات امتحانی گلبرگ دین و زندگی دوازدهم انسانی گل‌واژه

محتوای اصلی این کتاب؛ بخش سوالات امتحانیه که به تفکیک هر درس تالیف یا برگرفته شده از امتحانات سال‌های اخیره؛ یعنی سوالات استاندارد؛ دارای تعداد کافی و محتمل برای مطرح شدن در امتحان نوبت اول یا نهاییه و مطالب درسی کتاب دین و زندگی دوازدهم انسانی رو به‌طور کامل و به ‌شیوه‌ای که مطالعه‌ی هدفمند و تسلط گام‌به‌گام بر مباحث درسی داشته باشید؛ پوشش می‌ده. همچنین برای این‌که در اواخر ترم؛ در هفته‌ی فرجه‌ی امتحانی و پیش از امتحان اصلی بتونید مطالعاتتونو جمع‌بندی کنید و محک بزنید؛ چند دوره آزمون تشریحی بارم‌بندی شده در نظر گرفته شده.

پاسخنامه‌ی تشریحی گلبرگ دین و زندگی دوازدهم انسانی گل‌واژه

برای کلیه‌ی سوالات مطرح شده در این کتاب پاسخنامه‌ی تشریحی و خیلی خوبی بعد از سوالات هر درس قرار داده شده؛ علاوه‌بر این‌که متوجه‌ی پاسخ صحیح پرسش‌ها می‌شید؛ یک‌سری نکات مهم درسی که ازشون سوال اومده براتون یادآوری و البته مرور می‌شه؛ ادبیاتش سبک؛ روون و سعی شده اصل مطلب در کوتاه‌ترین جملات بیان بشه.

درسنامه‌ی گلبرگ دین و زندگی دوازدهم انسانی گل‌واژه

درسنامه‌ی گلبرگ دین و زندگی دوازدهم انسانی هم درس‌به‌درس به‌صورت فلش‌کارت در انتهای کتاب حاوی مهم‌ترین و چکیده‌ی درس‌های دین و زندگی دوازدهم انسانیه که کار مرور و جمع‌بندی رو با نحوه‌ی بیان ساده و واضحش خیلی راحت کرده.

ویژگی‌های گلبرگ دین و زندگی دوازدهم انسانی گل‌واژه

  • منطبق‌بر کتاب درسی دین و زندگی دوازدهم رشته‌ی علوم انسانی سال تحصیلی ۴۰۲-۴۰۱
  • قابل استفاده برای دبیران محترم به‌عنوان نمونه‌سوال برای دانش‌آموزان
  • قابل استفاده برای دانش‌آموزان در فصل امتحانات
  • قابل استفاده برای داوطلبان امتحانات ترمیم معدل
  • دارای پرسش‌های متنوع امتحانی و تشریحی به‌صورت درس‌به‌درس
  • دارای چند آزمون ۲۰ نمره‌ای تشریحی- امتحانی برای نوبت ۱ و ۲
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی- کلیدی با بیانی ساده به‌صورت درس‌به‌درس
  • دارای فلش‌کارت‌های آموزشی حاوی خلاصه درس‌ها

خرید گلبرگ دین و زندگی دوازدهم انسانی گل‌واژه

گلبرگ دین و زندگی دوازدهم انسانی گل واژه

92,000 تومان
  • ویژه امتحان نهایی
  • چاپ 1402

لقمه نهایی دین و زندگی دوازدهم انسانی مهروماه

اگر دنبال یک منبع کمک‌درسی- آموزشی که اتفاقا برای امتحانات پایان نیم‌سال‌های آموزشی تعریف شده باشه؛ جمع‌وجور باشه و البته کامل و بتونید همیشه همراه‌تون داشته باشیدش؛ ما به شما کتابچه‌ی لقمه نهایی دین و زندگی دوازدهم انسانی رو که خانم زهرا جعفری‌یزنی و آقای سیدهادی هاشمی منطبق‌بر آخرین تغییرات کتاب درسی تالیف‌ش کردند و انتشارات مهروماه اونو در ۳۳۳ صفحه به چاپ رسونده.

درسنامه‌ی کتابچه‌ی لقمه نهایی دین و زندگی دوازدهم انسانی مهروماه

این کتابچه با درسنامه‌ای کامل و توضیحات مفید که مطالب درسی هر درس رو به‌خوبی پوشش می‌ده در قالب نمودارهای درختی و جداسازی بخش‌های مختلف مثل قسمت آیات‌وروایات و... شروع می‌شه؛ مطالعه‌ش آسون و راحته و سعی کرده روند آموزشی کتاب درسی رو به‌خوبی حفظ کنه.

سوالات امتحانی کتابچه‌ی لقمه نهایی دین و زندگی دوازدهم انسانی مهروماه

پس از خلاصه‌ی نموداری درسنامه‌ی هر درس دین و زندگی دوازدهم و بخش مروری درس مذکور؛ نوبت به بخش سوالات امتحانی که از تنوع بالا و تعداد کافی برخوردارند می‌رسه؛ این قسمت که به‌وسیله‌ی پرسش‌های مختلف مطالب درسی اون درس رو به‌صورت کامل پوشش می‌ده شامل بخش آیات‌واحادیث؛ سوالات صحیح‌وغلط؛ سوالات جای‌خالی؛ سوالات پاسخ کوتاه؛ تعریف اصطلاح؛ کشف ارتباط و سوالات تشریحی هست.

پاسخنامه‌ی تشریحی کتابچه‌ی لقمه نهایی دین و زندگی دوازدهم انسانی مهروماه

پس از هر سوال و برای تک‌تک سوالات امتحانی مطرح شده برای هر درس؛ پاسخ سوال مذکور به‌صورت تشریحی و با بیانی ساده  روشن نوشته شده تا مرور کاملی بر مباحثی که از هر درس خوندید داشته باشید.

نمونه آزمون نوبت ۱ و ۲ و پاسخنامه‌ی تشریحی کتابچه‌ی لقمه نهایی دین و زندگی دوازدهم انسانی مهروماه

پس از پایان مطالبی که به‌طور کامل به مباحث امتحانی نوبت اول سال تحصیلی مربوط می‌شن؛‌ نمونه آزمون نوبت اول که هر سوال اون مشخص شده از کدوم درس برگرفته شده و نمره‌ی هر پرسش مشخصه طراحی شده تا جمع‌بندی مناسبی پیش از امتحان اصلی و یک امتحان استاندارد شبیه به امتحان نوبت اول داشته باشید. این روند در انتهای کتاب و پس از پایان مباحث درسی کل کتاب نیز برای امتحان نوبت دوم و نهایی نیز در پیش گرفته شده (برگرفته از امتحانات نهایی سال‌های اخیر) و پس از هر نمونه آزمون؛ پاسخنامه‌ی تشریحی اون قرار گرفته.

ویژگی‌های کتابچه‌ی لقمه نهایی دین و زندگی دوازدهم انسانی مهروماه

  • پوشش‌دهی کامل مطالب درسی دین و زندگی دوازدهم انسانی
  • ویژه‌ی فصل امتحانات
  • ویژه‌ی مرور و جمع‌بندی درس‌ها پیش از امتحان
  • دارای درسنامه‌ی خلاصه و توضیحات کامل برای مهم‌ترین نکات درسی
  • شامل انواع پرسش‌های امتحانی به‌صورت درس‌به‌درس + پاسخنامه‌ی تشریحی
  • شامل نمونه آزمون برای امتحان نوبت ۱ و نهایی + پاسخنامه‌ی تشریحی

خرید کتابچه‌ی لقمه نهایی دین و زندگی دوازدهم انسانی مهروماه

کتاب لقمه دین‌ و‌ زندگی دوازدهم انسانی مهروماه

53,130 تومان
  • چاپ 1402 ویژه ی کنکور 1403
  • درسنامه متناسب با کنکور
  • تست
  • ویژه کنکور و جمع بندی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *