مقالات مشاوره ای

بهترین کتاب های امتحان نهایی دین و زندگی دوازدهم 1403

بهترین کتاب های امتحان نهایی دین و زندگی دوازدهم 1402

درس دین و زندگی از دروس عمومی؛ اما پراهمیت در تمامی رشته‌هاست که برای دانش‌آموزان گروه انسانی با دیگر گروه رشته‌ها اندکی متفاوته؛ اما هم‌چنان از جمله درس‌های عمومی و حائز اهمیت که امتحانش به‌صورت هماهنگ کشوری (نهایی) برگزار می‌شه؛ به‌شمار میاد.

نمره‌ی کامل و عالی گرفتن در امتحانات نهایی در نتیجه و رتبه‌ی کنکور خیلی موثر هست؛ از این‌رو دانش‌آموزان دوازدهمی که کنکور هم دارند، لازمه با یه برنامه‌ریزی متناسب با شرایط‌شون و مطالعه‌ی پیوسته و هم‌چنین انتخاب یه کتاب مفید و کاربردی برای امتحانشون، موفقیتشون رو تضمین کنند.

در ادامه به معرفی بهترین منابع کمک‌درسی- امتحانی دین و زندگی دوازدهم می‌پردازیم که بهتره توضیحات و ویژگی‌هاشون رو بخونید تا کتاب متناسب با هدف و وضعیت و زمان مطالعاتی خودتون رو انتخاب کنید.

بهترین منابع امتحانی دین و زندگی دوازدهم

  • فرمول بیست گاج
  • ماجراهای من و درسام خیلی سبز
  • پرسوال مهروماه
  • بانک نهایی خیلی سبز
  • گلبرگ گل‌واژه
  • شب امتحان خیلی سبز
  • امتحانت مهروماه
  • اسفندیار

فرمول بیست دین و زندگی دوازدهم گاج

این کتاب از کامل‌ترین و بهترین منابع امتحانی برای درس دینیه که مخصوصا بهتره از ابتدای سال تحصیلی و هم‌گام با تدریس دبیر ازش استفاده کنید. این‌طوری قدم‌به‌قدم درس‌ها رو می‌خونید و نمونه‌سوال‌های مربوطه رو بررسی می‌کنید و درنهایت با کسب آمادگی کامل در امتحانات پایان‌‎ترم این درس شرکت می‌کنید.

فرمول بیست دین و زندگی دوازدهم گاج در ۲۳۲ صفحه و برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ آماده شده و توسط آقایون محمد رضائی‌بقاء و مرتضی محسنی‌کبیر تالیف شده. این کتاب ضمیمه‌ی رایگان هم داره.

فرمول بیست دین و زندگی دوازدهم، درسنامه‎‌ی کامل و امتحانی داره؛ مثال و نمونه سوال داره؛ فیلم آموزشی و تدریس مطالب رو داره به‌صورت کیوآرکد، نمونه امتحان و پاسخنامه‌ی تشریحی داره. همه‌ی این‌ها در کنار کتابچه‌ای که به‌عنوان ضمیمه همراه کتاب هست، یه یار وفادار و معلم عالی برای طول سال تحصیلی شما تا شب پیش از امتحانه.

درسنامه‌ی کتاب فرمول بیست دین و زندگی دوازدهم گاج

این کتاب با درسنامه شروع می‌شه؛ درسنامه‌ای که مطابق با سرفصل‌ها و مطالب کتاب درسی دین و زندگی دوازدهمه و با هدف فراهم کردن فضایی برای یه مطالعه‌ی دقیق و هدف‌مند که مطالب رو به‌خوبی در ذهن مخاطب جا بندازه و حفظ کنه، چیده شده و هر درس رو به چند بسته‌ی آموزشی تقسیم کرده و مطالب رو همراه با مثال و بررسی نکات و سوالات کتاب درسی ارائه داده.

در ابتدای هر درس مولفان به اهداف اصلی و فرعی اون درس اشاره کردند. میزان اهمیت درس مورد نظر در امتحان نهایی، نکات مهم، اطلاعات مربوط به تعداد آیات، احادیث و اشعار و بارم‌بندی امتحانات و تعداد سوالاتی که برای هر بخش در امتحان نهایی میاد رو در بخش مشاوره که بخش اصلی هر درسنامه رو شکل می‌ده، آوردند.

به‌صورت کلی این کتاب شامل ۱۱۰ صفحه درسنامه‌ست؛ ارائه‌ی موضوعات هر درس در قالب تعریف، سوال و جواب، مثال، ایستگاه‌های شعر، آیه، احدایث، تدبر در قرآن و سوال، نکته‌ی راهبردی، کلیدواژه‌ها، تلنگر: حواست باشه؛ آورده شده و این موضوع سبب شده که مطالعه ساختارمند پیش بره و مطالب در ذهنتون به‌دور از خستگی به‌خوبی جا بیفته.

هم‌چنین در انتهای هر درسنامه، صفحه‌ی به درسنامه‌ی نموداری- درختی اون درس اختصاص پیدا کرده که مطالب مهم و کلیت مفاهیم امتحانی رو در یک نگاه بازخوانی و مرور کنید.

فیلم‌های تدریس کتاب فرمول بیست دین و زندگی دوازدهم گاج

داخل کتاب و متناسب با سرفصل‌های آموزشی، کیوآرکدهایی قرار داده شده که با گوشی تلفن همراه می‌تونید اسکن کنید و به فیلم‌های تدریس مطالب و آموزش دروس دست پیدا کنید. اگر فرصتتون کمه یا نکات اصلی مطالب رو می‌خواید در ذهنتون تثبیت کنید، از مجموعا ۴ ساعت فیلم آموزشی این کتاب غافل نشید.

سوالات کتاب فرمول بیست دین و زندگی دوازدهم گاج

بعد از اتمام هر درس، انواع سوالات تشریحی از درس مربوطه در دسته‌بندی تدبر در آیات قرآن و احادیث، صحیح/ غلط، جای خالی، سوالات پاسخ کوتاه، چند گزینه‌ای، کشف ارتباط، تعریف مفاهیم و اصطلاحات و بخش سوالات پاسخ بلند، تالیف و گردآوری‌شده و تا سوالات امتحان نهایی ۱۴۰۲ رو پوشش می‌ده. این تنوع در طراحی و گردآوری سوالات باعث می‌شه متون درسی رو از هر زاویه‌ای متوجه بشید و بررسی کنید و سطح آمادگیتون برای امتحان نهایی افزایش پیدا می‌کنه. تعداد سوالات تشریحی- امتحانی در این کتاب ۱۵۰۰تاست و به‌خوبی تموم مطالب و دروس رو پوشش می‌ده.

آزمون‌های کتاب فرمول بیست دین و زندگی دوازدهم گاج

نمونه سوالات امتحانی بخش دیگه‌ای از این کتاب به‌حساب میان که به‌عنوان شبیه‌ساز امتحان نوبت دی‌ماه و خردادماه (نهایی) کاربرد ویژه‌ای دارند. در مجموع ۴ دوره سوالات امتحانی بارم‌بندی‌شده که مناسب برای استفاده در هفته‌های پایانی منتج به امتحان اصلی این درس هستند در انتهای کتاب براتون ارائه شده تا بتونید هم مطالعات و آموخته‌هاتون رو جمع‌بندی کنید و هم مهم‌ترین سوالات امتحانی رو با دونستن درجه‌ی اهمیت و نمره‌شون بررسی کنید و پاسخ بدید.

پاسخنامه‌ی کتاب فرمول بیست دین و زندگی دوازدهم گاج

تموم سوالات امتحانی و تشریحی داخل این کتاب، مشمول پاسخ تشریحی با توضیحات و ارائه‌ی گزاره‌های کافی متناسب با راهنمای تصحیح امتحان نهایی هست و به شما کمک می‌کنه میزان و شیوه‌ی پاسخ درست رو به‌خوبی درک کنید

خرید کتاب فرمول بیست دین و زندگی دوازدهم گاج

دین و زندگی دوازدهم فرمول بیست 20 گاج + ضمیمه رایگان

213,200 تومان
  • چاپ 1403 مناسب سال تحصیلی 1403 – 1404

ماجراهای من و درسام دین و زندگی دوازدهم خیلی سبز

ماجراهای من و درسام دین و زندگی دوازدهم از انتشارات خیلی سبز مطابق با کتاب درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ تالیف و در ۱۴۰ صفحه آماده شده. مولف این کتاب آقای محمد کشوری هستند و کتاب رو با درسنامه‌های کامل و امتحانی، انواع پرسش‌های تشریحی و امتحانات نمونه و پاسخنامه‌ی تشریحی تالیف کردند. این کتاب برای استفاده از ابتدای سال تحصیلی تا انتهای اون هم‌گام با تدریس دبیر و برای یادگیری مفهومی و کسب آمادگی کامل برای امتحانات، به‌ویژه نهایی، بسیار کاربردیه.

درسنامه‌ی کتاب ماجراهای من و درسام دین و زندگی دوازدهم خیلی سبز

درسنامه‌ی این کتاب به این‌صورته که صفحه‌به‌صفحه‌ی کتاب درسی رو نمایش داده و در کنارش توضیحات و تعاریف، نکات مفهومی، آیات قرآن، احادیث و اشعار رو بررسی کرده و ارائه داده. یعنی هم‌زمان هم کتاب درسی رو به‌صورت نکته‌نویسی‌شده و هایلایت‌دار مشاهده و بررسی می‌کنید و هم توضیحات و درسنامه‌ی مولف رو. این درسنامه شما رو در پاسخگویی به طیف متنوعی از سوالات امتحانی، توانمند و آماده می‌کنه.

خلاصه درس کتاب ماجراهای من و درسام دین و زندگی دوازدهم خیلی سبز

در بخش پایانی کتاب و پیش از آزمون‌های جامع، چندین برگ از کتاب به ارائه‌ی خلاصه درس و چکیده‌ای از محتوای امتحانی هر درس به‌تفکیک، تعلق گرفته و می‌تونید برای مرور، بازخوانی و مطالعه‌ی نهایی و شب امتحانی ازشون استفاده کنید.

سوالات کتاب ماجراهای من و درسام دین و زندگی دوازدهم خیلی سبز

سوالات این کتاب هم تالیف‌شده توسط نویسنده‌ی کتاب‌اند و هم گردآوری‌شده از امتحانات نهایی سال‌های مختلف و بنابر هر درس و موضوع در انواع کشف ارتباط، جای خالی، صحیح/ غلط، پاسخ بلند، پاسخ کوتاه و چند گزینه‌ای ارائه شده. سوالات هر درس پس از اتمام بخش آموزشی و تدریس اون درس قرار گرفته و توانایی شما رو برای رویارویی با سوالات امتحان نهایی افزایش می‌ده و سبب می‌شه مطالب هر درس رو به‌شکل کاربردی در ذهنتون تثبیت کنید.

آزمون‌های کتاب ماجراهای من و درسام دین و زندگی دوازدهم خیلی سبز

پس از هر درس، یک آزمون جمع‌بندی تشریحیِ ۱۰ نمره‌ای که شامل سوالات امتحان نهایی سال‌های اخیر از مطالب درس موردنظر هستند برای شما قرار داده شده تا به‌نوعی پرونده‌ی هر درس رو کامل ببندید و بهش مسلط بشید.

هم‌چنین در انتهای کتاب ۶ آزمون جامع تشریحی که بارم‌بندی‌شده (۲۰ نمره‌ای) و مشابه با امتحان نوبت دی‌ماه و خردادماهه برای جمع‌بندی کل مطالب درسی و سوالات امتحانی نوبت ۱ و نوبت ۲ (کل کتاب) براتون تالیف و گردآوری شده و می‌تونید در زمان نزدیک به امتحان اصلی برای خودتون شبیه‌سازی کنید.

پاسخنامه‌ی کتاب ماجراهای من و درسام دین و زندگی دوازدهم خیلی سبز

برای تموم سوالات این کتاب پاسخنامه‌ی تشریحی و توضیحات کامل درنظر گرفته شده که پس از هر دسته از سوالات امتحانی دروس و پس از هر آزمون جمع‌بندی تک‌درس یا جامع، قرار گرفته. توضیحاتش ساده و گزاره‌هاش به فراخور نوع سوال حدود مشخصی دارند.

خرید کتاب ماجراهای من و درسام دین و زندگی دوازدهم خیلی سبز

کتاب ماجراهای من و درسام دین و زندگی دوازدهم خیلی سبز

127,820 تومان
  • درسنامه
  • سوالات امتحانی نوبت اول و دوم
  • پاسخنامه
  • چاپ 1402

پرسوال دین و زندگی دوازدهم مهروماه

سومین کتابی که در دسته کتاب‌های مناسب برای استفاده در طول سال تحصیلی و منابع امتحانی کامل، جای می‌گیره، کتاب پرسوال از انتشارات مهروماه هست. پرسوال دین و زندگی دوازدهم مهروماه مطابق با کتاب درسی و سرفصل‌های آموزشی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ آماده و تالیف شده و در ۱۶۰ صفحه منتشر شده. مولفان این کتاب خانوم زهرا جعفری یزنی و آقای سید هادی هاشمی هستند.

درسنامه‌ی کتاب پرسوال دین و زندگی دوازدهم مهروماه

کتاب با درسنامه شروع می‌شه و ابتدای هر درسنامه بخش مشاوره قرار گرفته. نکات مشاوره‌ای در اول هر درس که در حدود ۳ تا ۵ خط نوشته شدند در رابطه با موضوع درس، قسمت‌های مهم اون، نمره‌ش و نوع سوالاتش در امتحان نهایی و شیوه‌ی خوندن بعضی از قسمت‌هاست.

پس از این درسنامه‌ی کاملا توضیحیِ هر درس شروع می‌شه و شامل تعاریف، توضیحات، بررسی معانی و پیام آیات قرآنی و روایات و نکات مهم هر درسه که غالبا در قالب نمودارهای درختی ارائه شدند تا مطالعه رو راحت و ساختارمند کنند.

فلش‌کارت کتاب پرسوال دین و زندگی دوازدهم مهروماه

در بخش پایانی کتاب پرسوال دینی ۱۲، چند برگ به فلش‌کارت‌های آموزشی و دسته‌بندی‌شده شامل احکام، اشعار، تعاریف، آیات و روایات و خلاصه درس‌ها، تعلق پیدا کرده و قابل برش دادن هست. یعنی می‌تونید مهم‌ترین بخش‌های هر درس رو در برگه‌های یادداشت کوچیک بخونید و مرور کنید. هم‌چنین شماره درس مرتبط با هر مبحث هم نوشته شده.

سوالات کتاب پرسوال دین و زندگی دوازدهم مهروماه

کتاب پرسوال همون‌طور که از اسمش مشخصه، پر از سوال‌های مختلفه که انواع تشریحی‌ها و تعدادی از چهارگزینه‌ای‌های برگرفته از کنکورهای گذشته رو هم دربر می‌گیره.

بعد از هر مبحث از هر درس، سوالات امتحانی در بخش‌های آیات و احادیث، درست و نادرست، جای خالی، دو گزینه‌ای، کوتاه پاسخ، کشف ارتباط، چهار گزینه‌ای و پاسخ کامل (تشریحی) به‌صورت تالیفی و گردآوری‌شده از امتحانات نهایی و کنکورهای سال‌های گذشته با مشخص بودن پرتکرار بودن برخی از سوالات که درجه‌ی اهمیت اون سوال و موضوع رو نشون می‌ده، قرار گرفته. تعداد سوال‌ها در کل کتاب به بیش از ۱۵۷۰تا می‌رسه و به هر شکل و شیوه‌ای تموم مطالب دینی دوازدهم رو پوشش می‌ده.

آزمون‌های کتاب پرسوال دین و زندگی دوازدهم مهروماه

در بخش‌های انتهایی کتاب و پس از این‌که آموزش و نمونه سوالات تشریحی و تستی برای هر درس به اتمام می‌رسه، ۷تا آزمون جامع تشریحی به‌عنوان شبیه‌ساز امتحان دی‌ماه (نوبت اول) و خردادماه و شهریورماه (نوبت دوم) به دو صورت تالیفی و گردآوری‌شده از امتحان‌های نهایی اخیر، در اختیارتون قرار گرفته و برای جمع‌بندی کردن و استفاده در مدت زمان کوتاه گزینه‌ای کاربردی و مفید جهت کسب آمادگی کامل در امتحان نهایی به‌شمار میان.

پاسخنامه‌ی کتاب پرسوال دین و زندگی دوازدهم مهروماه

کتاب پرسوال دین و زندگی دوازدهم مهروماه، از بهترین و کامل‌ترین پاسخنامه‌ها رو در بین کتاب‌ها داره. پاسخنامه‌ای برای تموم سوال‌های کتاب در آخر کتاب تعبیه شده که شامل توضیحات و کامل درستی و نادرستی هر سوال و گزاره‌ست؛ و به‌نوعی بخش مفیدی برای مرور درس‌ها و قسمت‌های مهم‌شون به‌شمار میاد. در این پاسخنامه نکات لازم و دقت کنیدها بیان شده.

خرید کتاب پرسوال دین و زندگی دوازدهم مهروماه

پرسوال دین و زندگی دوازدهم مهروماه

138,600 تومان
  • کامل‌ترین بانک سوالات امتحانات نهایی (داخل و خارج کشور)
  • پوشش کامل مطالب درسی با سوالات تالیفی
  • طبقه‌بندی سوالات هر درس براساس طرح درس دبیران
  • درسنامه‌های کاربردی،کاملا مطابق با رویکرد امتحان نهایی
  • فلش کارت‌های آموزشی مخصوص دوران جمع‌بندی شامل مهم‌ترین آیات،تعاریف مهم،احکام و خلاصه درس‌ها
  • 7 سری نمونه آزمون امتحانی نوبت اول و شبیه ساز نهایی (نوبت دوم)
  • بیش از 1400 سوال متنوع امتحانی

بانک نهایی دین و زندگی دوازدهم خیلی سبز  

اگر از اون دسته دانش‌آموزهایی هستید که به‌دنبال یه منبع امتحانی پر از سوال که درسنامه‌ی خلاصه و مروری داشته باشه با پاسخنامه‌ی تشریحی برای سوالاتش، می‌گردند، بهتره از کتاب بانک نهایی انتشارات خیلی سبز استفاده کنید.

کتاب بانک نهایی دینی دوازدهم شامل انواع سوالات امتحانی برای هر درس، پاسخنامه‌ی تشریحی به‌ازای هر پرسش و امتحان‌های نمونه برای نوبت اول و دوم و درسنامه‌های خلاصه و نکته‌وار برای مرور و بازخوانی مطالب اصلیه.

این کتاب رو خانوم زهرا سمیعی عارف در سال تحصیلی ۴۰۲-۴۰۳ تالیف و گردآوری کردند و انتشارات خیلی سبز اونو در ۹۲ صفحه به چاپ رسونده.

سوالات کتاب بانک نهایی دین و زندگی دوازدهم خیلی سبز

کتاب با ارائه‌ی سوالات متنوع تشریحی و امتحانی به‌تفکیک هر درس آغاز می‌شه. این سوالات در دسته‌بندی‌های آیات و احادیث، صحیح/ غلط، جای خالی، پاسخ کوتاه، اصطلاحات و تعاریف، کشف ارتباط، چند گزینه‌ای و پاسخ کامل تالیف شده یا از امتحانات نهایی سال‌های مختلف گردآوری شده.

در کل این کتاب مجموعا ۷۷۹ پرسش امتحانی مطرح شده که تموم دروس و مطالب رو پوشش می‌دن.

پاسخنامه‌ی کتاب بانک نهایی دین و زندگی دوازدهم خیلی سبز

پس از این‌که بخش سوالات تموم درس‌ها به اتمام رسید، پاسخنامه‌ی تشریحی قرار گرفته. درس‌به‌درس پاسخ تشریحی سوالات بنابر نوع پرسش نوشته شده و با مطالعه و بررسی اون می‌تونید نحوه‌ی پاسخ‌گویی خودتون رو بسنجید و ارزیابی عملکرد داشته باشید.

درسنامه‌ی کتاب بانک نهایی دین و زندگی دوازدهم خیلی سبز

درسنامه‌ی این کتاب برای مرور مطالب پراهمیت و نکات اصلی هر درس مناسبه و در بخش پایانی کتاب و بین پاسخنامه‌ی سوالات هر درس قرار گرفته. درسنامه مباحث هر درس رو تاحد ممکن خلاصه؛ اما همراه با مثال‌های مفید با رویکرد امتحان نهایی توضیح داده و یار کمکی پاسخنامه، به‌ویژه برای مرور و یادآوری مطالب مهم هنگام بررسی پاسخ پرسش‌ها به‌حساب میاد.

آزمون‌های کتاب بانک نهایی دین و زندگی دوازدهم خیلی سبز

کتاب با ضمیمه‌ی امتحان نهایی‌ تموم می‌شه؛ بخشی که شامل امتحانات نهایی دینی دوازدهم از خردادماه ۴۰۰ تا شهریور ۴۰۱ هست و سوالات بارم‌بندی‌شده با زمان پاسخگویی مشخص داره. مجموعا ۴ آزمون جامع تشریحی به‌جهت شبیه‌سازی امتحان پیش‌روتون در این کتاب گردآوری و ارائه شده و می‌تونید مطالعاتتون رو جمع‌بندی کنید.

هم‌چنین پاسخنامه‌ی تشریحی این آزمون‌ها پس از اونا قرار گرفته و نمره‌ی هر بخش از پاسخ‌ها هم نوشته شده.

خرید کتاب بانک نهایی دین و زندگی دوازدهم خیلی سبز

بانک نهایی دین و زندگی دوازدهم خیلی سبز

103,750 تومان
  • ویژه امتحان نهایی
  • چاپ 1402

گلبرگ دین و زندگی دوازدهم گل‌واژه 

حالا می‌رسیم به معرفی اون دسته از کتاب‌های نسبتا کم‌حجم و شب امتحانی که ویژه‌ی دانش‌آموزانیه که آخرای ترم تحصیلی به‌فکر افتادند تا واسه امتحاناتشون مطالعه و تمرین داشته باشند. یکی از کتاب‌هایی که مناسبه برای این شرایط، کتابیه با عنوان گلبرگ از انتشارات گل‌واژه.

گلبرگ دین و زندگی دوازدهم گل‌واژه رو آقای حسین سلیقه در سال تحصیلی ۴۰۳-۴۰۲ مبتنی‌بر کتاب درسی تالیف کردند و در ۷۶ صفحه به چاپ و تکثیر رسیده.

درسنامه‌ی کتاب گلبرگ دین و زندگی دوازدهم گل‌واژه

گلبرگ دینی دوازدهم درسنامه‌های درس‌به‌درس؛ اما خلاصه و امتحانی داره که خیلی بهتره پس از مطالعه‌ی کامل و بررسی دروس کتاب درسی دین و زندگی دوازدهم بخونید تا یادآوری و تثبیت موضوعات و نکات رو در ذهن داشته باشید. در درسنامه‌های تالیف‌شده در این کتاب سعی‌شده تا مطالب به‌شیوه‌های متنی، جدولی، نموداری یا دیاگرامی بیان بشن و بتونید به‌صورت ساختاریافته کل محتوای هر درس رو به‌صورت کلیدی بخونید.

پیام آیات، روایات و اشعار نوشته شدند و برای درک بهتر مطالب از سوال و پاسخ و هم‌چنین مثال‌های مفهومی هم استفاده شده.

سوالات و آزمون‌های کتاب گلبرگ دین و زندگی دوازدهم گل‌واژه

بعد از هر درس، آزمون تشریحی و جامع از درس موردنظر که دارای سوالات متنوع و نمره‌داره (مجموعا ۲۰ نمره) براتون تالیف شده و برخی از سوالاتش هم از امتحانات نهایی سال‌های اخیر جمع‌آوری و ارائه شده تا به‌صورت کاربردی مطالبی که مطالعه کردید رو به‌خاطر بسپارید و برای امتحانات کلاسی، نوبت اول و نهایی به‌خوبی آماده بشید.

پاسخنامه‌ی کتاب گلبرگ دین و زندگی دوازدهم گل‌واژه

پاسخنامه‌ی این کتاب تشریحیه و برای کلیه‌ی پرسش‌ها تالیف شده؛ این پاسخنامه از گزاره‌های نسبتا کوتاه برای رسوندن مفهوم صحیح استفاده کرده و بخش مفیدی برای بازخوانی نکات مهم هر درس و بررسی عملکردتونه.

خرید کتاب گلبرگ دین و زندگی دوازدهم گل‌واژه

گلبرگ دین و زندگی دوازدهم (تجربی و ریاضی) گل واژه

73,600 تومان
  • چاپ 1402
  • ویژه امتحان نهایی

شب امتحان دین و زندگی دوازدهم خیلی سبز 

شب امتحان خیلی سبز از اون دسته کتاب‌های امتحانی جزوه‌ماننده که برای درس دینی دوازدهم و به‌ویژه با نزدیک شدن به پایان‌ترم تحصیلی می‌تونید ازش استفاده کنید. شب امتحان دینی دوازدهم مبتنی‌بر ارائه‌ی چندین امتحان تشریحی برای نوبت اول و دومه که پاسخنامه‌ی تشریحی و توضیحات کافی دارند و برای دانش‌‍آموزانی که احتیاج به مرور و خلاصه‌خوانی مطالب دارند، درسنامه‌ی خلاصه و شب امتحانی هم گذاشته.

شب امتحان دین و زندگی دوازدهم خیلی سبز در سال تحصیلی ۴۰۲-۴۰۳ مطابق با سرفصل‌های کتاب درسی دین و زندگی دوازدهم تالیف شده و در ۴۷ صفحه به چاپ رسیده.

آزمون‌های کتاب شب امتحان دین و زندگی دوازدهم خیلی سبز

مجموعا ۱۲ امتحان تشریحی و بارم‌دار مشابه با برگه‌های امتحانی نوبت اول و نوبت دوم در این کتاب قرار گرفته. از این یازده آزمون، چهار آزمون تشریحی بیست نمره‌ای برای نوبت اوله که به دو صورت طبقه‌بندی‌شده و طبقه‌بندی‌نشده است و هشت آزمون دیگه هم از مطالب کل کتاب درسی دین و زندگی دوازدهمه و برای پایان سال تحصیلی و نهایی کاربرد داره. این هشت آزمون نوبت دوم، به‌ دو دسته‌ی طبقه‌بندی‌شده و طبقه‌بندی‌نشده تقسیم شدند. طبقه‌بندی‌شده یعنی هر چند سوال در دسته‌ی مشخصی قرار گرفتند که موضوع و شماره‌ی درس‌شون رو نشون می‌ده و طبقه‌بندی‌نشده هم مشابه امتحاناتی که دبیران محترم ازتون می‌گیرند هست.

سوالات این آزمون‌ها تالیفی و گردآوری‌شده از امتحانات نهایی سال‌های مختلف و سازگارشده با کتاب هست. آزمون‌های شب امتحان دین و زندگی دوازدهم خیلی سبز، امتحانات نهایی سال‌های اخیر رو دربر می‌گیره.

هم‌چنین نکات مشاوره‌ای برای بالا بردن دقتتون در پاسخ‌گویی به پرسش‌ها بخشی هست که در هنگام بررسی سوالات خیلی بهتون کمک می‌کنه و برای برخی از سوالات درصورت لزوم نوشته شده.

پاسخنامه‌ی کتاب شب امتحان دین و زندگی دوازدهم خیلی سبز

در انتهای کتاب و پس از این‌که آزمون‌ها به اتمام رسیدند پاسخنامه‌ی تشریحی و کاملی برای کلیه‌ی سوالات و امتحانات تالیف شده و بخش کاربردی و مناسبی برای دونستن سطح و حدود راهنمای تصحیح امتحان نهایی محسوب می‌شه.

خلاصه‌درس‌های کتاب شب امتحان دین و زندگی دوازدهم خیلی سبز

در نهایت ویژه‌ی مطالعه‌ی نهایی و جمع‌بندی مطالب اصلی هر درس و مرور نکات ضروری اونا درسنامه‌های خلاصه و مروری که به‌صورت درس‌به‌درس و با توضیحات روون تالیف شده در اختیارتون قرار گرفته. حواستون باشه که این درسنامه جایگزین کتاب درسی و توضیحات دبیر محترمتون نیست و یه بخش کمکی به‌حساب میاد.

خرید کتاب شب امتحان دین و زندگی دوازدهم خیلی سبز

شب امتحان دین و زندگی دوازدهم خیلی سبز

48,970 تومان
  • درسنامه
  • سوالات امتحانی
  • پاسخنامه
  • چاپ 1402

امتحانت دین و زندگی دوازدهم مهروماه

امتحانت از منابع کاربردی و کم‌حجمیه که به‌ویژه اگر به‌دنبال امتحان گرفتن از خودتونید مناسبه براتون.

امتحانت دین و زندگی دوازدهم مهروماه رو آقایون مرتضی محسنی‌کبیر و محمد رضائی‌بقاء، مطابق با مطالب و سرفصل‌های کتاب درسی دین و زندگی دوازدهم در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ تالیف کردند و شامل خلاصه‌درس‌ها به تفکیک، آزمون‌های جامع و تشریحی برای نوبت اول و دوم و پاسخنامه‌ی تشریحیه. این کتاب در ۶۰ صفحه به چاپ رسیده.

به‌جز این موارد، کیوآرکدی در صفحه‌ی اول کتاب جهت دسترسی به امتحانات نهایی به‌صورت آنلاین و مشاهده‌ی مطالب/ فیلم‌های آموزشی درنظر گرفته‌شده برای این کتاب، چاپ شده که می‌تونید اسکن کنید و از آپشن‌هایی که در اختیارتون گذاشته استفاده کنید.

خلاصه‌درس‌های کتاب امتحانت دین و زندگی دوازدهم مهروماه

خلاصه‌درس‌های امتحانت در ابتدای کتاب قرار گرفته و در تالیف و آماده‌سازی درسنامه‌ها سعی شده تا نکته‌ای قلم نیفته و تموم مطالب در عین سادگی و کوتاهی بیان بشه. تعاریف و پیام آیات و ترجمه‌ها ارائه شده و قبل از تموم اینا بخشی به‌عنوان مشاوره‌ی امتحانی که موارد مهم هر درس و بارم‌بندی امتحانات و شیوه و روش مطالعه‌ی کتاب رو بهتون آموزش داده در اختیارتون قرار گرفته.

خلاصه‌درس‌ها به‌ تفکیک هر درسه و سبب تثبیت دروس کتاب درسی در ذهن می‌شه و در پاسخ‌گویی به پرسش‌های امتحانی توانمندتون می‌کنه.

امتحانات کتاب امتحانت دین و زندگی دوازدهم مهروماه

پس از بخش آموزشی و درسنامه‌ی امتحانت دینی دوازدهم، سوالات شبیه‌ساز برای امتحان نوبت اول و نوبت دوم که بارم‌بندی‌شده و دسته‌بندی‌شده طبق دروس کتاب درسی هستند در اختیارتون قرار گرفته. این امتحان‌ها شبیه به برگه‌های امتحانی با ویژگی‌هایی خاص هستند؛ یعنی سوالات غنی‌شده، پرتکرار و شناسنامه‌دار مشخص‌ شدند تا با تمرکز بیشتری به جواب دادن بپردازید. امتحانات نوبت دوم دیگه طبق دسته‌بندی دروس؛ یعنی درس‌به‌درس نیستند و عینا همون امتحان‌های برگزارشده برای دینی دوازدهم از خردادماه ۴۰۰ تا خرداد ۴۰۲ رو پوشش می‌دن و مدت زمان پاسخ‌گویی مشخصی هم دارند (۸۰ دقیقه) تا شرایط امتحانی رو به‌صورت واقعی تجربه کنید.

پاسخنامه‌ی کتاب امتحانت دین و زندگی دوازدهم مهروماه

بخش پایانی کتاب به پاسخنامه‌ی تشریحی هر امتحان به تفکیک تعلق پیدا کرده و توضیحات کاملی داره تا دلیل درستی و حدود استاندارد پاسخ دادن برای کسب نمره‌ی کامل دستتون بیاد. هم‌چنین برای هر بخش از پاسخ‌ها مشخص شده که چه نمره‌ای داره و از کدوم درسه. این موضوع به شما در یافتن اهمیت هر درس و هر مبحث از دروس هم کمک می‌کنه.

برگ آخر کتاب امتحانت دین و زندگی دوازدهم مهروماه

جلد پایانی یا در واقع برگ آخر امتحانت به فلش‌کارت‌های خلاصه‌ی نکات هر درس برای مطالعه‌ی پیش از امتحان و مرور نهاییه و این برگه درس‌به‌درس قابل جدا شدنه و در قالب برگه‌های کوچیک که مباحث ضروری هر درس رو بیان کرده قابل استفاده‌ست.

خرید کتاب امتحانت دین و زندگی دوازدهم مهروماه

دین و زندگی دوازدهم اسفندیار

دین و زندگی دوازدهم اسفندیار یکی از دیگه از کتاب‌هاییه که برای امتحانات نهایی و فرصت‌های محدودتر آماده و منتشر شده و دربرگیرنده‌ی چندین دوره امتحان شبیه‌ساز نوبت اول و نهاییه. این امتحانات همراه با پاسخنامه‌ی کامل و درسنامه‌ی خلاصه در جزوه‌ی امتحانی اسفندیار قرار گرفتند و اگر به‌دنبال این هستید از خودتون امتحان بگیرید و با سطح و سبک سوالات هر درس در قالب برگه‌های امتحانی روبه‌رو بشید، می‌تونید از این کتاب استفاده کنید.

دین و زندگی دوازدهم اسفندیار رو آقای ناصر اسفندیار تالیف کردند و در ۴۸ صفحه به چاپ رسیده.

خلاصه‌درس‌های کتاب دین و زندگی دوازدهم اسفندیار  

در بخش پایانی کتاب، درسنامه‌های درس‌به‌درس و فلش‌کارتی قرار گرفتند که مطالب و نکات اصلی هر درس و موضوع رو به‌صورت چکیده در خودشون جای دادند. این درسنامه‌ها برای بازخوانی، نکته‌خوانی و مرور نکات مناسبه و جای کتاب درسی و توضیحات دبیر رو نمی‌گیره.

امتحانات کتاب دین و زندگی دوازدهم اسفندیار 

اصل محتوای دین و زندگی دوازدهم اسفندیار برپایه‌ی چندین امتحان شبیه‌ساز نوبت اول و نوبت دومه. امتحاناتی که بارم‌بندی شدند و مشابه امتحانات کلاسی و نهایی ۲۰ نمره‌ای‌اند و مهم‌ترین سوالات هر درس رو شامل می‌شن.

پاسخنامه‌ی کتاب دین و زندگی دوازدهم اسفندیار 

تموم امتحان‌های دین و زندگی دوازدهم اسفندیار پاسخنامه‌ای کامل و تشریحی دارند که منبع خوبی برای نکات اصلی و امتحانی هر درس و سنجش عملکردتون محسوب می‌شن.

ده از طراحان گرافیک است.

خرید کتاب دین و زندگی دوازدهم اسفندیار 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *