مقالات مشاوره ای

بهترین کتاب های امتحان نهایی تحلیل فرهنگی دوازدهم

بهترین کتاب های امتحان نهایی تحلیل فرهنگی دوازدهم

درس تحلیل فرهنگی یکی از درس های عمومی پایه دوازدهم رشته انسانی هستش. به دلیل اهمیت کمتر این کتاب نسبت به سایر دروس این رشته کتاب‌های کمک درسی پرتعدادی برای این درس چاپ نشده و در بین انتشارات مختلف تنها انتشارات بنی هاشمی کتاب کمک درسی ویژه امتحانات نهایی برای این تحلیل فرهنگی دوازدهم تالیف و چاپ کرده است.

در ادامه این کتاب رو ارزیابی کردیم و نکات منفی و مثبتش رو براتون کاملا تشریح کردیم که پیشنهاد میکنم اگه قصد داریم این کتاب رو تهیه کنید این مطلب رو از دستش ندید:

تحلیل فرهنگی دوازدهم انسانی بنی هاشمی خامنه

انتشارات بنی هاشمی خامنه منابع امتحانی و کمک‌درسی مناسبی رو برای دروس مختلف که به‌طور روتین شامل تفصیل درسنامه و ارائه نکات مهم درسی به‌صورت نسبتا خلاصه و طرح انواع سوالات امتحانی و آزمون پایان‌ترم است؛ تالیف و تهیه و عرضه کرده تا در زمان امتحانات بتونید با آمادگی بیشتر سر جلسه‌ی امتحانی حضور پیدا کنید؛ جامعه شناسی دوازدهم بنی هاشمی خامنه رو خانم‌ها مریم امامی‌زاده و نادیا مساحی‌‌اسکویی در ۴۸ صفحه و در سال ۱۴۰۱ تالیف کردند.

خلاصه درس تحلیل فرهنگی دوازدهم انسانی بنی هاشمی خامنه

این کتاب کلیات و مفاهیم اصلی درس رو نه به‌صورت نکته‌وار؛ اما به‌نحوی که اصل مطلب کامل تشریح بشه و نکات اضافی دخیل نباشند؛‌ به‌صورت درس‌به‌درس ارائه داده و هدف اون علاوه‌بر یادآوری؛ مرور یا جمع‌‎بندی مطالب در زمان امتحانات؛ توانمند کردن شما در پاسخ‌گویی به پرسش‌های مختلف امتحانیه.

آزمون‌های تحلیل فرهنگی دوازدهم انسانی بنی هاشمی خامنه

پرسش‌های امتحانی متنوع و متعددی به‌عنوان شبیه‌سازِ امتحانات نوبت ۱ و ۲ ارائه شدند در این کتاب- جزوه برای پوشش‌دهی مهم‌ترین مطالب درسی نوبت ۱ در قالب آزمون‌های تشریحی ۲۰ نمره‌ای برگرفته از مدارس نمونه‌ی کشوری و دربر گرفتن مطالب کل کتاب درسی به‌عنوان نمونه امتحان نهایی برگرفته از امتحانات هماهنگ کشوری ارائه شده‌اند.

همچنین به‌منظور شبیه‌سازی امتحان نهایی و قرار گرفتن در شرایط امتحانی؛ یک کارآزمون بدون پاسخنامه‌ی تشریحی داخل کتاب تالیف شده.

پاسخنامه‌ی تشریحی تحلیل فرهنگی دوازدهم انسانی بنی هاشمی خامنه

برای همه‌ی پرسش‌های داخل کتاب و آزمون‌به‌آزمون پاسخنامه‌ی تشریحی تالیف و نوشته شده به استثنای کارآزمون (پاسخنامه‌ی تشریحی این آزمونِ شبیه‌ساز داخل سایت انتشارات بنی هاشمی قرار گرفته.

ویژگی‌های تحلیل فرهنگی دوازدهم انسانی بنی هاشمی خامنه

  • ویژه‌ی امتحانات
  • ویژه‌ی درس تحلیل فرهنگی پایه‌ی دوازدهم تحصیلی رشته‌ی علوم انسانی
  • دارای درسنامه‌ای کاربردی با دربر گرفتن کلیات و مفاهیم درسی
  • دارای چند نمونه امتحان نوبت ۱ و ۲ به‌صورت تالیفی و شناسنامه‌دار + کارآزمون
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی برای کلیه‌ی آزمون‌ها به‌جز کارآزمون

خرید کتاب تحلیل فرهنگی دوازدهم انسانی بنی هاشمی خامنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *