مقالات مشاوره ای

بهترین کتاب های امتحان نهایی ریاضی و آمار دوازدهم انسانی 1402

بهترین کتاب های امتحان نهایی ریاضی و آمار دوازدهم

ماجراهای من ‌و درسام ریاضی و آمار دوازدهم خیلی سبز

ماجراهای من و درسام برای ۲۰ گرفتن! بله این عنوان و قولیه که این کتاب که از سری کتاب‌های آموزش‌محور؛ خودآموز و مناسب برای امتحانات خیلی سبزه به دانش‌آموزا و داوطلبان امتحانات ترمیم معدل داده.

ماجراهای من و درسام ریاضی و آمار خیلی سبز رو آقای فرشاد پورالیاس در ۱۴۹ صفحه و در سال ۱۴۰۱ تالیف کردند.

حواستون به لینک خرید؛ تصویر؛ قیمت و تخفیف این کتاب خوب و پربار که در ذیل این مطالب قرار دادیم باشه‌ها!

درسنامه‌ی کتاب ماجراهای من ‌و درسام ریاضی و آمار دوازدهم خیلی ‌سبز

درسنامه بسیار جذاب و روون؛ به‌صورت فصل‎‌به‌فصل و هر فصل درسی به‌صورت مبحث‌به‌مبحث پیش رفته؛ برای هر مبحث مثال‌های متعددی برای یادگیری عمیق‌تر و مفهومی‌تر اون ارائه شده؛ قرارگیری درسنامه در ابتدا به این معنیه که شما اول از درسنامه شروع به مطالعه می‌کنید و گام‌به‌گام با مثال‌ها و تمرینات بعدی‌ش آموخته‌های خودتونو تثبیت می‌کنید.

سوالات امتحانی کتاب ماجراهای من‌ و درسام ریاضی و آمار دوازدهم خیلی ‌سبز

بعد از تموم شدن درسنامه و مثال‌های اون؛ وارد بخش سوالات امتحانی می‌شید؛ این بخش از سوالات متنوع امتحانی تالیفی و نهایی تشکیل می‌شه؛ تنوع و تعدد سوالات بهتون کمک می‌کنه بسیار خوب و کامل هر مبحث رو جمع کنید.

آزمون

در نهایت پس از مطالعه‌ی کامل و قسمت‌به‌قسمت هر درس و گذر از سوالات امتحانی می‌تونید کتاب رو و کل مطالعاتتونو به‌خصوص پیش از شروع امتحان اصلی با چند آزمون نهایی و تالیفی این کتاب که در فرمت برگه‌های امتحانی‌اند و ۲۰ نمره‌ای و بارُم‌بندی شده‌اند محک بزنید و جمع‌بندی کنید.

پاسخنامه‌ی کتاب ماجراهای من ‌و درسام ریاضی و آمار دوازدهم خیلی‌ سبز

پاسخنامه‌ی تشریحی؛ حل‌المسائل خوب و کامل؛ رسالتِ آموزش‌محور و خودآموز بودن این کتاب رو کامل می‌کنه؛ شما برای دیدن پاسخ صحیح پرسش‌ها؛ برای یادگیری نحوه‌ی حل کردن هر سوال و دونستن اهمیت هر بخش از پاسخ‌دهی به پرسش‌ها می‌تونید به به بخش پاسخنامه‌ی تشریحی ماجراهای من و درسام ریاضی و آمار دوازدهم خیلی سبز رجوع کنید.

ویژگی‌های کتاب ماجراهای من ‌و درسام ریاضی و آمار دوازدهم خیلی ‌سبز

  • ویژه‌ی رشته‌ی علوم انسانی و پایه‌ی دوازدهم تحصیلی
  • مناسب و استاندارد برای مطالعه به‌صورت خودآموز یا همراه با تدریس دبیر
  • ویژه‌ی امتحانات نیم‌سال‌های آموزشی و امتحان نهایی
  • درسنامه‌ی روون و توضیحات کامل همراه با مثال
  • سوالات امتحانی متعدد به‌صورت تالیفی؛ برگرفته از امتحانات مدارس مختلف و امتحانات نهایی و آزمون‌های پایانی
  • پاسخنامه‌ای تشریحی و بسیار کامل

خرید کتاب ماجراهای من ‌و درسام ریاضی و آمار دوازدهم خیلی ‌سبز

کتاب ماجراهای من و درسام ریاضی و آمار دوازدهم انسانی خیلی سبز

142,760 تومان
  • سوالات امتحانات نهایی
  • پاسخنامه
  • درسنامه
  • چاپ 1402

فرمول بیست ریاضی و آمار دوازدهم گاج

فرمول ۲۰ جزو منابع جدید و باکیفیتِ امتحانی و البته خودآموزِ انتشارات گاج هست که برای دروس رشته‌ی علوم انسانی هم تا به امروز چند نمونه ارائه داده؛ کتاب فرمول بیست ریاضی و آمار دوازدهم نوشته‌ی آقای امیر زراندوز در ۱۴۷ صفحه‌ست که توسط انتشارات گاج در سال ۱۴۰۱ به چاپ رسیده.

توجه توجه: لینک این کتاب برای دسترسی سریع و راحت‌تر در ذیل همین مطالب قرار داده شده.

درسنامه‌ی کتاب فرمول بیست ریاضی و آمار دوازدهم گاج

درسنامه‌ی این کتاب خیلی راحت و مفصل با مثال‌های متعدد مباحث درسی رو ارائه داده تا کاملا و هرچه بهتر بتونید به ریاضی و آمار این پایه‌ی تحصیلی مسلط بشید.

فصل‌به‌فصل و مبحث‌به‌مبحث پیش‌روی داره و کتاب درسی رو به‌طور کامل همراه با مثال‌ها و سوالات‌ش پوشش می‌ده.

سوالات امتحانی کتاب فرمول بیست ریاضی و آمار دوازدهم گاج

سوالات امتحانی این کتاب قلب تپنده‌ی اون محسوب می‌شه؛ تنوع سوالات بالاست؛ احتمال اومدن نمونه‌ی سوالات مطرح شده در امتحان اصلی زیاده و این بخش استانداردترین سوالات رو ارائه داده. پس از هر مبحث و درسنامه بخش سوالات امتحانی قرار گرفته تا به‌طور کامل مباحث کتاب درسی رو پوشش بده براتون.

آزمون

۷ آزمون نهایی از امتحانات خردادماه ۹۹ تا خردادماه ۴۰۱ حسن‌ختام این کتاب پربار برای امتحانات و مطالعه‌ی خودآموز محسوب می‌شن؛ پس از مطالعه و مرور درسنامه‌ها و مثال‌ها و حل کردن سوالات متنوع امتحانی تالیفی و شناسنامه‌دار؛ می‌تونید نزدیک به زمان امتحان پایان‌ترم سراغ این امتحانات ۲۰ نمره‌ای که مربوط به سال‌های اخیر هستند بیاید و پرونده‌ی این درس رو برای امتحان نهایی ببندید.

پاسخنامه‌ی کتاب فرمول بیست ریاضی و آمار دوازدهم گاج

برای تک‌تک سوالات چه در دل درسنامه؛ چه بعد از درسنامه‌ها و چه آزمون‌های نهایی؛ پاسخنامه‌ای تشریحی و کامل ارائه داده شده تا با خیالی راحت علاوه‌بر دونستن پاسخ صحیح پرسش‌ها؛ مرور نکات مهم امتحانی؛ نحوه‌ی حل کردن سوالات و دونستن اهمیت هر بخش از پاسخ یک پرسش رو در این کتاب فرا بگیرید.

ویژگی‌های کتاب فرمول بیست ریاضی و آمار دوازدهم گاج

  • ویژه‌ی رشته‌ی علوم انسانی و پایه‌ی دوازدهم تحصیلی
  • چاپ شده در سال ۱۴۰۱
  • درسنامه‌ای جذاب و کامل
  • مناسب برای امتحانات نیم‌سال‌های آموزشی و نهایی
  • شامل انواع سوالات امتحانی تالیفی و شناسنامه‌دار
  • شامل پاسخنامه‌ای تشریحی برای سوالات

خرید کتاب فرمول بیست ریاضی و آمار دوازدهم گاج

غولِ امتحان ریاضی و آمار دوازدهم مبتکران

غولِ امتحان از انتشارات مبتکران جزو کتب سوال‌محور و از منابع بسیار جذاب و پُر پرسش امتحانات علی‌الخصوص امتحان نهاییه؛ غولِ امتحان با هدف آمادگی کامل برای امتحان ریاضی و آمار پایه‌ی دوازدهم انسانی؛ طیف گسترده‌ای از سوالات رو به‌همراه پاسخنامه‌ی تشریحی و کامل و درسنامه‌ای کاربردی در دل پاسخ‌ها آماده کرده تا این درس که ضریب ۶ در امتحان نهایی داره رو به‌راحتی با نمره‌ی کامل به اتمام برسونید.

غولِ امتحان ریاضی و آمار دوازدهم انسانی رو آقایان جابر عامری و عبدالامیر عباس‌زاده در ۱۱۲ صفحه تالیف کردند و انتشارات مبتکران اونو در سال ۱۴۰۱ به چاپ رسونده.

ایستگاه‌های تمرین ریاضی و آمار دوازدهم مبتکران

ایستگاه‌های تمرین همون منبع سوالات امتحانی محتمل برای امتحان نهایی و پایان‌ساله؛ برخی‌شون برگرفته از امتحانات نهایی سال‌های پیش و امتحانات مدارس مختلف و قِسمی‌شون تالیفی و آموزشی‌اند؛ کل مباحث کتاب درسی رو پوشش می‌دن و استانداردند و تعدادشون هم نسبتا زیاد.

اردوی تدارکاتی ریاضی و آمار دوازدهم مبتکران

اردوی تدارکاتی‌ای که این کتاب براتون درنظر گرفته یه‌سری آزمون نهایی و امتحان ۲۰ نمره‌ایه که می‌تونید در نزدیکی زمان امتحان اصلی یا برای آشنایی با سوالات احتمالی امتحان نهایی و برای محک زدن اطلاعات و میزان یادگیری‌تون یا به‌عنوان یک شبیه‌ساز امتحان پایان‌ترم ازش استفاده‌ی مفیدی داشته باشید.

پاسخنامه و درسنامه‌ی کتاب غولِ امتحان ریاضی و آمار دوازدهم مبتکران

پاسخنامه‌ی غولِ امتحان ریاضی و آمار دوازدهم مبتکران کامل کامله؛ درسنامه‌ای در بین پاسخ پرسش‌هایی که نوشته داره و این‌طوری علاوه‌بر این‌که متوجه جواب درست سوالا می‌شید؛ اهمیت هر بخش پاسخ رو درک می‌کنید و نکات مهم امتحانی رو فرا می‌گیرید؛ یه مرور مباحث و جمع‌بندی فوق‌العاده هم خواهید داشت.

ویژگی‌های کتاب غولِ امتحان ریاضی و آمار دوازدهم مبتکران

  • برای پایه‌ی دوازدهم رشته‌ی علوم انسانی
  • برای حل کردن نمونه سوال در طول سال تحصیلی مورد استفاده‌ی دبیران و دانش‌آموزان
  • سوالات متنوع امتحانی و نمونه آزمون نهایی
  • پاسخنامه‌ای کامل و تشریحی و دارای درسنامه‌ای کاربردی و مفید

خرید کتاب غولِ امتحان ریاضی و آمار دوازدهم مبتکران

پرسمان ریاضی و آمار دوازدهم گاج

پرسمان جزو منابع کمک‌درسی و امتحانی خوب و البته نسبت به مجموعه‌ی فرمول ۲۰ همین انتشارات کمی قدیمی‌تره که می‌تونید برای درس ریاضی و آمار و امتحان نهایی‌ش از این کتاب که شامل درسنامه‌ای خوب و سوالات امتحانی متعدد (حتی از ۱۰ سال پیش تا به امروز) بهره ببرید.

کتاب پرسمان ریاضی و آمار دوازدهم انسانی گاج توسط آقای امیر زراندوز در ۱۲۰ صفحه تالیف شده و توسط این انتشارات در سال ۱۴۰۰ به چاپ رسیده.

درسنامه‌ی کتاب پرسمان ریاضی و آمار دوازدهم گاج

کتاب پرسمان ریاضی و آمار دوازدهم کتابیه با درسنامه‌ای خوب و کاربردی و توضیحات مکفی که مباحث کتاب درسی ریاضی و آمار دوازدهم رو به‌طور کامل پوشش داده؛ درسنامه فصل‌به‌فصل و مبحث‌به‌مبحث پیش رفته و مثال و نکات بسیارخوبی لابه‌لای درسنامه آورده شده تا بهتر و دقیق‌تر یاد بگیرید و سوال حل کنید.

سوالات امتحانی کتاب پرسمان ریاضی و آمار دوازدهم گاج

پس از درسنامه نوبت به قسمت سوالات امتحانی می‌رسه؛ اکثر سوالات مطرح شده در این بخش شناسنامه‌دارند (از کدوم امتحان نهایی در کدوم سال گرفته شده یا...) و تعدادی دیگر جزو سوالات مشابه امتحان نهایی یا تالیفی‌اند؛ تعداد سوالات و نوع سوالات به‌گونه‌ای هست تا مباحث درسی ریاضی و آمار دوازدهم انسانی رو به‌خوبی پوشش‌دهی کنه.

پاسخنامه‌ی کتاب پرسمان ریاضی و آمار دوازدهم گاج

پاسخنامه‌ی پرسمان ریاضی و آمار دوازدهم انسانی گاج از نوع پاسخنامه‌ی تشریحی با توضیحات راحت و روون و البته کامله؛ برای بعضی از سوالات نکات یا راه‌حل دوم یا راحت‌تری ارائه شده تا هرچه بهتر و دقیق‌تر به هر نوع سوال احتمالی برای امتحان مسلط بشید.

ویژگی‌های کتاب پرسمان ریاضی و آمار دوازدهم گاج

  • پوشش کامل مباحث درسی ریاضی و آمار دوازدهم انسانی
  • چاپِ سال ۱۴۰۰ توسط انتشارات گاج
  • درسنامه‌ای کاربردی و توضیحات خوب و کافی
  • دارای سوالات امتحانی متنوع شناسنامه‌دار و تالیفی
  • دارای پاسخ تشریحی و با زبانی ساده برای سوالات مطرح شده

خرید کتاب پرسمان ریاضی و آمار دوازدهم گاج

کتاب ریاضی و آمار دوازدهم انسانی پرسمان

51,660 تومان
  • درسنامه کاربردی
  • سوالات امتحانی دسته بندی شده
  • جوابها بصورت توضیح و تشریح
  • چاپ 1400

شب ‌امتحان ریاضی و آمار دوازدهم خیلی‌ سبز

در فصل امتحانات برای آمادگی هرچه بیشتر و بهتر منابع متعددی وجود دارند که یکی از مناسب‌ترین‌هاش سری کتاب‌های شبِ امتحان از انتشارات خیلی سبزه؛ شب امتحان ریاضی و آمار دوازدهم رشته‌ی علوم انسانی تشکیل شده از چندین آزمون و امتحان ۲۰ نمره‌ای به‌همراه پاسخنامه و درسنامه‌ست که توسط آقای امیر زراندوز در ۵۰ صفحه و در سال ۱۴۰۱ تالیف و توسط انتشارات خیلی سبز چاپ و پخش شده.

آزمون‌های شب امتحان ریاضی و آمار دوازدهم خیلی‌ سبز

مجموعا ۱۲ امتحان ۲۰ نمره‌ای که ۴ آزمون برای پوشش درسی مباحث نوبت اول و ۸ آزمون دیگر برای امتحان پایان‌سال تحصیلی و نهایی درنظر گرفته شده که شامل سوالات امتحان نهایی سال‌های اخیره به‌صورت طبقه‌بندی شده و طبقه‌بندی نشده‌اند ستون فقرات شبِ امتحان ریاضی و آمار دوازدهم انسانی خیلی سبز رو تشکیل می‌دن.

پاسخنامه‌ی تشریحی شب امتحان ریاضی و آمار دوازدهم خیلی‌ سبز

دومین بخش این کتاب/ جزوه‌ی امتحانی؛ پاسخنامه‌ی تشریحی و توضیحات خوب و کاملیه که برای پرسش‌های متعدد مطرح شده نوشته شده و دارای نکات مهم امتحانی و درسیه.

درسنامه‌ی شب امتحان ریاضی و آمار دوازدهم خیلی ‌سبز

شب امتحان این درس یه درسنامه‌ی توپ و کاربردی برای یادآوری مهم‌ترین مباحث درسی و مطالعه‌ی خلاصه‌ی نکات پراهمیت و جمع‌بندی ریاضی و آمار دوازدهم در انتهای کتاب و پس از پاسخنامه‌ی تشریحی آورده تا شما یه منبع نسبتا جمع‌وجور و کامل برای امتحان نهایی در دست داشته باشید.

ویژگی‌های شب امتحان ریاضی و آمار دوازدهم خیلی‌ سبز

  • چاپ ۱۴۰۱ برای رشته‌ی علوم انسانی
  • پوشش کامل مباحث درس ریاضی و آمار دوازدهم
  • شامل ۱۲ آزمون و شبیه‌ساز امتحان نهایی
  • شامل پاسخنامه‌ی کامل برای تک‌تک سوالات
  • دارای درسنامه‌ای کاربردی مناسب برای جمع‌بندی یا مطالعه‌ی مهم‌ترین نکات درسی

خرید کتاب شب امتحان ریاضی و آمار دوازدهم خیلی‌ سبز

شب امتحان ریاضی و آمار دوازدهم خیلی سبز

48,970 تومان
  • سوالات امتحانی درس به درس
  • پاسخنامه تشریحی
  • چاپ 1402

گلبرگ ریاضی و آمار دوازدهم گل‌واژه

یکی از منابع پر سوال و مناسب برای استفاده در طول سال تحصیلی و نزدیک به امتحانات برای حل کردن سوالات متنوع در درس ریاضی و آمار؛ کتاب گلبرگ ریاضی و آمار از انتشارات گل‌واژه‌ست؛ این انتشارات در زمینه‌ی تالیف و چاپ کتب و منابع کمک‌درسی و به‌خصوص امتحانی قدمت بالایی داره و می‌تونه یکی از گزینه‌های خوب برای استفاده‌ی داوطلبان امتحانات هماهنگ کشوری و ترمیم معدل باشه.

کتاب گلبرگ ریاضی و آمار دوازدهم رشته‌ی انسانی رو آقایان سعید حقیقت‌راد و فرزاد فرسوده در ۶۰ صفحه و طبق آخرین تغییرات کتاب درسی تالیف نموده‌اند.

آزمون‌ها و سوالات امتحانی گلبرگ ریاضی و آمار دوازدهم گل‌واژه

درس‌به‌درس و مبحث‌به‌مبحث سوالات متنوعی که شما رو با هر نوع پرسش استاندارد امتحانی از درس یا مبحث مذکور آشنا کنه و به تسلط برسونه و چندین دوره آزمون تشریحی نمره‌دار به‌عنوان شبیه‌ساز امتحان اصلی و منبع مناسبی برای این‌که بدونید مهم‌ترین و محتمل‌ترین پرسش‌های امتحانی دقیقا از کدوم سرفصل‌ها یا مباحث مطرح می‌شن و بیشتر روی اون‌ها وقت بذارید و تمرین کنید؛ در این کتاب که تعدادشون نسبتا هم زیاده تعبیه شده.

پاسخنامه‌ی تشریحی گلبرگ ریاضی و آمار دوازدهم گل‌واژه

برای هر پرسش و تمرین آورده شده در این کتاب پاسخنامه‌ی تشریحی با توضیحات لازم آورده شده تا نحوه‌ی پاسخگویی به پرسش‌های امتحانی و اهمیت هر بخش از جواب تمرینات رو به‌همراه شیوه‌ی حل کردن تمرینات ریاضی به‌خوبی فرا بگیرید.

درسنامه‌ی گلبرگ ریاضی و آمار دوازدهم گل‌واژه

خلاصه مباحث درس ریاضی و آمار پایه‌ی دوازدهم به‌صورت فلش‌کارت‌های حاوی درسنامه‌ و چکیده بخش‌های پرتکرار و پر اهمیت امتحانی؛ در انتهای کتاب قرار داده شده تا هم مروری اجمالی بر مباحث داشته باشید هم توانایی خودتونو برای تسلط پیدا کردن بر مباحث این درس و حل کردن تمرینات متنوع اون افزایش بدید.

ویژگی‌های گلبرگ ریاضی و آمار دوازدهم گل‌واژه

  • منطبق‌بر آخرین تغییرات کتاب درسی ریاضی و آمار دوازدهم انسانی
  • ویژه‌ی دانش‌آموزان و داوطلبان امتحانات نهایی و ترمیم معدل
  • مناسب برای استفاده در طول سال تحصیلی برای حل نمونه سوالات بیشتر
  • دارای طیف گسترده‌ای از تمرینات متعدد برای هر درس و مبحث
  • دارای نمونه امتحان نوبت ۱ و نهایی
  • شامل حل‌التمرین و پاسخنامه‌ی تشریحی
  • دارای درسنامه‌ی خلاصه (فلش‌کارت)

خرید کتاب گلبرگ ریاضی و آمار دوازدهم گل‌واژه

جزوه امتحانی ریاضی و آمار دوازدهم اسفندیار

انتشارات اسفندیار ۱۵ سال فعالیت در عرصه‌ی تالیف و چاپ منابع امتحانی و کمک‌درسی دارد و باتوجه به اهمیت بالای امتحانات نهایی در کنکور جزوات امتحانی و منابع خود را به‌روز عرضه می‌دارد.

جزوات امتحانی اسفندیار دروس رشته‌ی علوم انسانی را هم دربرگرفته و برای درس ریاضی و آمار دوازدهم توسط گروه مولفان خود در سال ۱۴۰۱ مجموعه سوالات و امتحانات نهایی را در ۴۸ صفحه تالیف کرده و به چاپ رسانده.

آزمون‌های جزوه‌ی امتحانی ریاضی و آمار دوازدهم اسفندیار

برای پوشش کامل مباحث درس ریاضی رشته‌ی انسانی در امتحان نهایی و آمادگی کامل برای امتحان این درس با ضریب اهمیت ۶؛ تعداد ۱۲ آزمون ۲۰ نمره‌ای که تالیفی و شناسنامه‌دار هستند در جزوه ریاضی و آمار دوازدهم اسفندیار درنظر گرفته شده.

پاسخنامه‌ی تشریحی جزوه‌ی امتحانی ریاضی و آمار دوازدهم اسفندیار

پاسخنامه‌ی این کتاب/ جزوه برای سوالات درس ریاضی و آمار به‌صورت تشریحی و جواب کامله؛ حل‌المسائل و شیوه‌ی پاسخگویی به پرسش‌ها به شما کمک می‌کنه تا خیلی بهتر برای امتحان پایان‌ترم این درس آماده بشید.

درسنامه‌ی جزوه‌ی امتحانی ریاضی و آمار دوازدهم اسفندیار

درسنامه‌ای مفید و نسبتا خلاصه و صدالبته کاربردی در انتهای کتاب/ جزوه‌ی ریاضی و آمار دوازدهم اسفندیار به‌صورت فلش‌کارت برای این‌که مطالعه‌ی جمع‌وجور و سریع‌تری داشته باشید طراحی شده.

ویژگی‌های جزوه‌ی امتحانی ریاضی و آمار دوازدهم اسفندیار

  • چاپ ۱۴۰۱ برای درس ریاضی و آمار پایه‌ی دوازدهم رشته‌ی علوم انسانی
  • ویژه‌ی امتحانات
  • درسنامه‌ای کاربردی به‌صورت فلش‌کارت
  • پوشش کامل مباحث درسی و ارائه‌ی سوالات امتحانی
  • حل‌المسائل و پاسخنامه‌ای تشریحی برای پرسش‌های مطرح شده

خرید جزوه‌ی امتحانی ریاضی و آمار دوازدهم اسفندیار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *