مقالات مشاوره ای

مقایسه زیست خیلی سبز و نشر الگو کنکور 1403

مقایسه کتاب زیست خیلی سبز و نشر الگو

از بین بی‌شمار کتاب‌های تست و کمک آموزشی موجود در بازار، انتخاب کردن کار خیلی سختیه. اگه کتاب متناسب با شرایط درسی خودتون رو انتخاب نکنید، قطعا یادگیری زمان‌بر شده و کمی به مشکل برمی‌خورید؛ پس باید انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشید. درس زیست یکی از مهم‌ترین دروس رشته علوم تجربیه که خوندن اون می‌تونه آینده شما رو تغییر بده. خیلی سبز و نشر الگو از بهترین برند‌های کتاب‌ زیست رشته علوم تجربی به شمار می‌رن و تا الان نتیجه بسیار مثبتی برای دانش آموزان داشتند.

 انتخاب بین این دو انتشارات اغلب کار خیلی سختیه و هرکس باید با توجه به سلیقه و وضعیت تحصیلی خودش فقط یکی از اون‌ها رو تهیه کنه. خرید دو منبع با حجم زیاد باعث می‌شه که دانش آموز به دلیل کمبود وقت نتونه تمرکز کافی به روی همه تست‌ها داشته باشه. در ادامه کتاب‌های کمک آموزشی زیست خیلی سبز و نشر الگو رو معرفی و مقایسه می‌کنیم تا انتخابتون واقع بینانه و با توجه به موقعیت خودتون باشه.

زیست شناسی دهم خیلی سبز

زیست شناسی دهم خیلی سبز، بهترین پیشنهاد ما برای دانش آموزان از سطح مبتدی و رو به بالاست. این کتاب در 692 صفحه نوشته شده و شما رو به طور کامل از کتاب درسی بی‌نیاز می‌کنه. با مطالعه این کتاب می‌تونید درصد قابل قبولی رو کسب کنین. در حقیقت این کتاب به شما نحوه تفکر و پیش بینی جدید‌ترین سوالات رو یاد می‌ده. حجم مطالب در این اثر به اندازه‌ هست و هیچ مطلبی به شکل بی‌مورد تفسیر نشده. این اثر تک جلدیه و درسنامه و تست‌ها رو به طور کامل پوشش می‌ده. لازم به ذکره که کتاب فوق برای دوران جمع‌بندی مناسب نیست و برای مطالعه میان مدت و بلند مدت پیشنهاد می‌شه.

ویژگی‌های زیست شناسی دهم خیلی سبز

زیست شناسی دهم خیلی سبز ویژگی‌هایی داره که باعث می‌شه سطح هر فردی بهبود پیدا کرده و آمادگی ایده الی برای افراد ایجاد خواهد کرد. از بهترین ویژگی‌های کتاب خیلی سبز می‌تونیم به موارد زیر اشاره کنیم:

درسنامه جامع

یادگیری درسنامه از واجباته و بدون تسلط کافی بر مباحث نمی‌تونین سطح خودتون رو بالاتر ببرین. درسنامه کتاب درسی کامله اما خیلی سبز درسنامه کتاب رو به شکل دسته بندی شده برای شما عرضه کرده که قدرت تحلیلتون رو چند برابر می‌کنه. هر فصل کتاب در سه یا چهار گفتار برای شما به شکل کامل تشریح می‌شه. این درسنامه بر اساس روش‌های خلاقانه و به روز آموزشی نوشته شده و مباحث رو به ساده‌ترین حالت ممکن در اختیار شما قرار می‌ده. با مطالعه درسنامه خیلی سبز نیازی به کتاب درسی وجود نداره و می‌تونین یادگیری رو با همین مطالب خیلی سبز استارت بزنین.

ارائه تست‌های تألیفی باکیفیت

تست‌های تألیفی بسیار باکیفیتی در این کتاب وجود داره که با پیش بینی طرز فکر طراحان کنکوری ارائه شده. این تست‌ها باعث می‌شن بتونین با خیال راحت با هر تستی رو به رو بشین. همچنین انعطاف‌پذیری ذهن شما را بالاتر می‌برن و دیدگاه جامع‌تری نسبت به درس بهتون می‌بخشن. گذشته از این‌ها در هر فصل تست‌های ترکیبی هم قرار داده شده که ارتباط بین مفاهیم رو تو ذهن‌تون تثبیت می‌کنه.

در مجموع این کتاب حدود 1700 تست مبحثی، فصلی، ترکیبی و تصویری داره که ذهن شما رو برای رو به رو شدن با هر نوع تستی آماده می‌کنه.

ارائه تست‌های کنکور سراسری سال‌های اخیر

یادگیری تست‌های کنکور سراسری سال‌های اخیر به شما سرنخ مهمی در خصوص کنکور سراسری پیشِ رو می‌ده و تا حدی خواهید فهمید که طراحان از شما چه چیزی می‌خوان. به علاوه بخشی از مفاهیم هرسال در کنکور تکرار می‌شن و با یادگیری اون‌ها به راحتی به تست‌های تکراری پاسخ می‌دین. و می‌تونید مقایسه‌ای داشته باشید نسبت به سطح خودتون و کنکور.

چاپ رنگی و منحصر به فرد

درصد زیادی از کتاب‌های تستی چاپ رنگی ندارن یا از رنگ‌های محدودی در اون‌ها استفاده شده. رنگی بودن صفحات کتاب به دانش آموزان احساس بهتری می‌ده و حافظه بصری اون‌ها رو هم تقویت می‌کنه. در زیست دهم خیلی سبز رنگ‌ها به اندازه و به شکل حرفه‌ای استفاده شدن که به یادگیری‌تون کمک بیشتری می‌کنه.

پاسخنامه تشریحی

بهترین کتاب تست، کتابیه که پاسخنامه تشریحی داشته باشه دانش آموز باید به خوبی درک کنه که مؤلفان به چه دلیل گزینه‌ها رو رد کردن و به پاسخ رسیدن. این موضوع مهارت دانش آموز رو افزایش می‌ده و به نوعی مباحث رو بازآوری می‌کنه.

خرید کتاب زیست شناسی دهم خیلی سبز

زیست دهم خیلی سبز (کنکور 1403 و 1405)

451,520 تومان465,630 تومان

با توجه به پایه تحصیلی و نیازتان در قسمت نوع کنکور کتاب مورد نظرتان را از نظر چاپ و سال کنکور انتخاب کنید.

  • چاپ 1402
  • تحلیل ویدیویی این کتاب رو حتما در زیر ببینید.

دیگر جلد های زیست خیلی سبز

  1. زیست یازدهم خیلی سبز
  2. زیست دوازدهم خیلی سبز
  3. زیست جامع خیلی سبز (جلد 1)
  4. زیست جامع خیلی سبز (جلد 2)

زیست شناسی دهم نشر الگو

نشر الگو هم از اون برندهاییه که نمی‌شه از کیفیت و نحوه ارائه دروسش چشم پوشی کرد. زیست شناسی دهم نشر الگو می‌تونه دانش آموزان رو به مهارت فوق حرفه‌ای برسونه و برای کامل پاسخ دادن به تست‌ها طراحی شده. این کتاب بیشتر برای دانش آموزانی مناسبه که سطح متوسط دارن و هدفشون از درس خوندن پاسخ دادن به تمام سؤالاته. اگه این کتاب رو به شکل دقیق یاد بگیرید، حتی کوچک‌ترین نکته هم از چشم شما دور نمی‌مونه. این کتاب دو جلد داره که جلد اول اون 476 و جلد دوم اون 305 صفحه داره.

ویژگی‌های کتاب زیست شناسی دهم نشر الگو

ویژگی‌های زیست شناسی دهم نشر الگو به درستی سطح و کیفیت کتاب رو براتون آشکار می‌کنه:

درسنامه کاربردی

تجربه سال‌های گذشته ثابت کرده که دانش آموزان موفق در کنکور، از درسنامه نشر الگو استفاده کرده‌ و از نقش مهم اون در پاسخ‌دهی می‌گن. این درسنامه به شکل باورنکردنی مطالب رو سطر به سطر تجزیه می‌کنه و اصل کلام رو بدون اضافه‌گویی به مخاطب انتقال می‌ده. همونطور که گفتیم این کتاب برای دانش آموزان سطح متوسط به بالا خوبه و دیگه نیازی به مطالعه قسمت‌های بی‌مورد وجود نداره. با اینحال اشاره‌های کوتاهی به مطالب پایه وجود داره تا اگر فراموشی این بین صورت گرفته، محتوا در ذهن دانش آموز بازیابی بشه.

استفاده از نمودار و جداول به شکل خلاقانه

نمودار و جداول می‌تونن جذابیت دروس رو بیشتر کنن. به علاوه باعث تسریع فرآیند یادگیری می‌شن و در مدت کمی مبحث رو به شکل اصولی منتقل می‌کنند. زیست شناسی دهم برآیند نشر الگو با بهره‌گیری از نمودار و جداول دانش آموزان رو به سمت بهترین آزمون سوق می‌دن.

درضمن علاوه بر جلد اول، جلد دوم این کتاب هم درسنامه‌های درختی و خلاصه داره که بیشتر برای جمع‌بندی و مرور قابل استفادست و برای دانش آموز می‌تونه کمک خوبی باشه.

تست‌های تألیفی سطح متوسط رو به بالا

اگه دانش آموزی مبتدی هستین به سراغ‌ تست‌های این کتاب نرید چرا که باعث می‌شه دچار احساس سرخوردگی و ناتوانی بشین. این کتاب برای افرادی پیشنهاد می‌شه که تا حدودی بر مطالب اشراف دارن و در پی تقویت بیشتر اون‌ها هستن.

زیست دهم برآیند نشر الگو بیش از 3000 تست و 26 آزمونک برای آمادگی هرچه بیشتر دانش آموزا داره. که شما رو برای رویارویی با هر تستی آماده میکنه.

دو جلدی بودن کتاب

این کتاب دو جلدیه که جلد اول بیشتر به درسنامه و تست‌ها و جلد دوم به پاسخ‌ها پرداخته شده. این موضوع نظم محتوا رو بیشتر می‌کنه و دیگه خبری از فشردگی مطالب به شکل نامناسب نیست.

پاسخنامه تشریحی

پاسخنامه این کتاب تشریحیه و هر تست به شکل ریز و با دقت بالا توضیح داده شده. نکته‌های طلایی متعددی در بین این پاسخ‌ها نوشته شده که ذهن رو بیشتر راه می‌ندازه و به افراد اجازه نگاه از جنبه‌های مختلف رو به سؤالات می‌ده.

خرید کتاب زیست شناسی دهم نشر الگو

زیست دهم برآیند نشر الگو جلد 1 کنکور 1403 و بعد

366,600 تومان
  • چاپ 1402 ویژه کنکور 1403 و بعد
  • درسنامه کامل
  • تست های کنکور سراسری
  • پاسخنامه

جلد 2 این کتاب در لینک زیر:

زیست دهم برآیند نشر الگو جلد 2 کنکور 1403 و بعد

218,400 تومان
  • چاپ 1402 ویژه کنکور 1403 به بعد
  • ایستگاه های درختی
  • پاسخ های تشریحی

جلد 1 این کتاب در لینک زیر:

زیست شناسی یازدهم خیلی سبز

برند خیلی سبز منبع کاملی برای زیست یازدهم تألیف کرده که با وجود سادگی و بیان شیوا مباحث رو بر ذهن خواننده حک می‌کنه و باعث لذت بردن از مطالعه می‌شه. مؤلفان در این اثر از بهترین و جدید‌ترین استراتژی‌های آموزشی استفاده کردن تا دانش آموزان بدون فشار و استرس بر مباحث تسلط پیدا کنن. این اثر تک جلدیه، ساختار طبقه بندی شده داره و از 808 صفحه تشکیل شده.

ویژگی‌های کتاب زیست شناسی یازدهم خیلی سبز

اگه می‌خواین بدونین چه دلایلی برای انتخاب کتاب زیست شناسی یازدهم وجود داره به ویژگی‌های برجسته‌ای که در ادامه توضیح می‌دیم دقت داشته باشین:

درسنامه حرفه‌ای

مبحثی وجود نداره که با مطالعه درسنامه کتاب زیست شناسی یازدهم خیلی سبز از زیر دستتون در بره. حتی کوچکترین موضوعات به خوبی تحلیل شدن تا شانس پاسخگویی به تست‌های نکته‌دار از دست نره.

لحن جذاب و صمیمی

در این کتاب سعی شده تا موضوعات کلیدی با لحن رسمی کتاب شرح داده بشه تا دوگانگی ذهنی ایجاد نشه و محتوا در ذهنتون یکدست باشه؛ با اینحال نکات ریز و کلیدی با لحن جذاب و صمیمی بیان شده تا  در مسیر آموختن تنوع رو تجربه کنین.

محتوای به روز و درست

هرساله سبک و سیاق دروس کنکور کمی تغییر می‌کنه و مؤلفانی که این تغییر رو درک نکنن، اثر ناقصی رو عرضه خواهند کرد. در کتاب زیست یازدهم خیلی سبز تمامی تغییرات در کتاب درسی و همچنین کنکور سراسری در نظر گرفته شده. همچنین مباحثی که در ارتباط با یکدیگه هستن نیز مشخص شده که با روش‌های نوین پاسخ‌دهی به تست‌ها همراه هستند.

تست‌های حرفه‌ای و مؤثر

حتی اگه درسنامه رو به شکل کامل حفظ باشین، باز هم کلید اصلی موفقیت شما تست زدنه. استمرار و تداوم شما در کنار تست‌های ویژه کتاب فوق، آزمون شما رو اثربخش می‌کنه. طراحان با ذهن روشن و بازی تست‌ها رو در اختیارتون گذاشتن و به نوعی اون‌ها رو مطرح کردن که صفر تا صد دروس مرور بشه.

زیست یازدهم خیلی سبز بیش از 1900 تست داره که به صورت مبحثی، فصلی، ترکیبی و تصویری در اختیار دانش آموزان قرار گرفته. و اونا رو کاملا بی نیاز می‌کنه.

پاسخنامه کامل

شما باید پاسخ همه تست‌ها رو تحلیل کنید. اگه تست‌های اشتباه رو صرفا با فهم گزینه درست تصحیح کنین، هرگز به نتیجه نمی‌رسین. پاسخنامه خیلی سبز بر تمامی قسمت‌های تست تأکید داره و سعی می‌کنه توجه شما رو به نکات پنهان سؤالات نیز معطوف کنه. گاهی اوقات دانش آموزان از این نکته‌ها سرسری رد می‌شن ولی در این کتاب، امکان درک صد در صد اون‌ها وجود داره.

خرید کتاب زیست شناسی یازدهم خیلی سبز

زیست یازدهم خیلی سبز (کنکور 1403 و 1404)

493,850 تومان

با توجه به پایه تحصیلی و نیازتان در قسمت نوع کنکور کتاب مورد نظرتان را از نظر چاپ و سال کنکور انتخاب کنید.

  • چاپ 1402 ویژه کنکور 1403 و 1404
  • تحلیل ویدیویی این کتاب رو حتما در زیر ببینید.
  • تست های کنکور و ازمون های آزمایشی
  • درسنامه و پاسخ تشریحی کامل
  • تمرین های کتاب درسی در قالب تست

دیگر جلد های زیست خیلی سبز

  1. زیست دهم خیلی سبز
  2. زیست دوازدهم خیلی سبز
  3. زیست جامع خیلی سبز (جلد 1)
  4. زیست جامع خیلی سبز (جلد 2)

زیست شناسی یازدهم نشر الگو

پایه یازدهم دارای زیست سطح بالاتریه و از نظر سبک تست‌ها تفاوت‌هایی با مقطع دهم داره. نشر الگو بر این موضوع واقفه و بهترین محتوا رو عرضه کرده. برای تسلط صد در صدی درس زیست می‌تونین تنها به این کتاب اکتفا کنین و لازم نیست به سراغ اثر دیگه‌ای برین. لازم به ذکره زیست شناسی یازدهم نشر الگو برای مطالعه در دوران جمع بندی و با محدودیت زمان مناسب نیست. جلد اول این کتاب دارای 570 صفحه و جلد دوم اون 440 صفحه هست. نکات و تست‌های متفاوتی در این دو جلد وجود داره که در هیچ کتاب دیگه‌ای نمی‌تونین پیدا کنین و زاویه دید متفاوتی بهتون می‌بخشه.

ویژگی‌های زیست شناسی یازدهم نشر الگو

زیست شناسی یازدهم نشر الگو به دلایل زیر کتابی تضمین شده و اثرگذار خواهد بود:

درسنامه اصولی و دقیق

تمام کلمات کلیدی، نکات مهم، موضوعات مرتبط و… در درسنامه کتاب بررسی شدن و جای اعتراضی رو باقی نزاشتن. این درسنامه به حدی قویه که حتی ضعیف‌ترین دانش آموز می‌تونه به کمک اون به شکل قابل توجهی مهارتش رو بالاتر ببره.

استفاده از نمودار و جداول به شکل خلاقانه

نمودار و جداول ساختار مباحث رو در ذهن مستحکم می‌کنن. همچنین باعث استفاده از جنبه‌های دیگه حافظه می‌شن؛ پس به کار بردن نمودار و جداول به شکل خلاقانه نکته بسیار مثبتی خواهد بود.

پوشش دادن انواع سبک از تست‌های زیست

بدون تنوع و با دنبال کردن یک سبک خاص از سؤالات موفقیت ممکن نیست. یک کتاب تست استاندارد باید انواع سبک از سؤالات رو در اختیار شما قرار بده تا بدونین در هر موقعیت چطور فکر کنین و نگاه جامعی داشته باشین. کتاب زیست یازدهم نشر الگو به خوبی این اصل رو رعایت کرده.

این کتاب هم مثل سایر کتاب‌های نشرالگو سطح بالایی داره و مناسب دانش آموزاییه که با درسنامه و محتوای زیست یازدهم آشنایی نسبی دارن. زیست یازدهم برآیند نشر الگو در کل 3283 تست و 31 آزمون تعبیه شده.

پاسخنامه کلیدی و استاندارد

پاسخنامه زیست شناسی خیلی سبز یازدهم واقعا جای تحسین داره. هیچ نکته‌ای نیست که بهش در پاسخنامه پرداخته نشده باشه و دانش آموز فرآیند کامل رسیدن به جواب رو درک می‌کنه. پاسخنامه خیلی سبز به مرور بهتر و تثبیت مفاهیم نیز کمک شایانی خواهد کرد.

خرید کتاب زیست شناسی یازدهم نشر الگو

زیست یازدهم برآیند نشر الگو جلد 2 کنکور 1403 و بعد

265,200 تومان
  • چاپ 1402 ویژه کنکور 1403 به بعد
  • درسنامه کامل
  • درسنامه موضوعی
  • انواع تست های آموزشی و کنکوری

جلد 1 این کتاب در لینک زیر:

زیست یازدهم برآیند نشر الگو جلد 1 کنکور 1403 و بعد

374,400 تومان
  • چاپ 1402 ویژه کنکور 1403 به بعد
  • درسنامه کامل
  • تست های طبقه بندی شده و متعدد
  • پاسخنامه تشریحی

جلد 2 این کتاب در لینک زیر:

زیست شناسی دوازدهم خیلی سبز

مقطع دوازدهم، حساس‌ترین مقطع کنکوره که درصد زیادی از تست‌ها رو به خودش اختصاص می‌ده. درس زیست هم از این قاعده پیروی می‌کنه؛ بنابراین مشاوران همیشه توصیه به مطالعه این مقطع دارن. زیست شناسی دوازدهم خیلی سبز خیال دانش آموزان مبتدی و ضعیف رو در این مقطع رو راحت‌ می‌کنه و بدون کمک معلم و هیچ منبع آموزشی دیگه‌ای یادگیریش رو بهبود می‌ده. این اثر دارای 806 صفحه هست که نسبت به حجم کتاب درسی و نکات پنهان زیست متناسب به نظر می‌رسه. مؤلفان این کتاب آشنایی زیادی با شیوه فکری طراحان سؤالات کنکوری داشتن و متناسب با انتظاراتشون بهترین تست‌ها و مطالب رو گردآوری کردن.

ویژگی‌های کتاب زیست شناسی دوازدهم خیلی سبز

زیست شناسی دوازدهم خیلی سبز از پرفروش‌ترین کتاب‌‌ها در سالیان متمادی بوده و ویژگی‌های به خصوصی داره:

درسنامه تحلیلی

تحلیل درسنامه شاید برای خیلی‌ها کار چندان راحتی نباشه. درسنامه کتاب فوق کار دانش آموزان رو راحت‌ کرده و ریز و درشت مباحث رو با تحلیل بسیار حرفه‌ای قابل دسترس کرده. مرور و بازخوانی درسنامه‌های کتاب نگاه درست و عمیقی نسبت به زیست بهتون هدیه می‌ده.

پوشش‌ دادن نکته‌های ریز

گاهی نکته‌هایی وجود داره که با مطالعه سطحی ممکنه از دست بره؛ به همین خاطر نکته‌های ریز و اساسی با فونت و بیان متفاوتی نوشته شده. این موضوع ذهن رو به شکل ناخودآگاه وادار به تمرکز و توجه بیشتر می‌کنه.

تست‌های هدفمند و مطابق با کنکور سراسری

این موضوع که تست‌های  کتاب زیست دوازدهم خیلی سبز تشابه زیادی با سؤالات کنکور سراسری داره، اغراق نیست. رویکرد طراحان در حل تست این بوده که به جای ماهی‌ دادن، ماهیگیری یاد بدن و با ایجاد تنوع و پیش بینی ذهنیت طراحان کنکور سراسری مهارت شما رو مثال زدنی می‌کنن. تست‌های این کتاب برای پاسخ دادن به سؤالات کنکور کافیه و پیشنهاد می‌کنیم فقط با اون‌ها مطالعه رو جلو ببرین.

زیست دوازدهم خیلی سبز بیش از 1500 تست به صورت مبحثی، فصلی، ترکیبی و تصویری منطبق با آخرین تغییرات کنکور سراسری داره و هر دانش آموزی رو به چالش می‌‍کشه. اگه تو درس زیست سطح متوسط و ضعیفی دارید این کتاب رو بهتون پیشنهاد میکنیم چرا که خیلی کامل و جزء به جزء به نکات پرداخته.

پاسخنامه دقیق و متفاوت

در پاسخنامه زیست دوازدهم خیلی سبز، همه چیز در حد تعادل شرح داده شده؛ یعنی توضیحات کامل و جامع هستن و زمان زیادی رو از شما سلب نمی‌کنن. این پاسخنامه می‌تونه سکوی پرش شما باشه به شرطی که توجه کافی رو نسبت به اون داشته باشین.

خرید کتاب زیست شناسی دوازدهم خیلی سبز

زیست شناسی دوازدهم نشر الگو

نشر الگو از سری برندهاییه که حتی در یک مقطع نیز ضعفی نداشته و بهترین محتوا رو در اختیار متقاضیان کنکور قرار داده. زیست شناسی دوازدهم نشر الگو هم دارای دو جلده که اولین جلد دارای 542 صفحه و دومین جلد دارای 400 صفحه است. حجم این دو جلد نسبت به مقطع دهم و یازدهم کمی بیشتره ولی همچنان محتوا به جا و حساب شده ارائه شده و از توضیحات کلی و بی‌فایده خبری نیست.

ویژگی‌های کتاب زیست شناسی دوازدهم نشر الگو

زیست شناسی دوازدهم نشر الگو به دلایل متعددی می‌تونه عامل اصلی موفقیت شما باشه:

تحلیل کامل درسنامه کتاب درسی

درسنامه کتاب درسی نمی‌تونه منبع یادگیری مناسبی باشه. این اثر درسنامه کتاب درسی رو با تجزیه و تحلیل به روش درست در اختیار شما قرار داده. همچنین با استفاده از درسنامه نشر الگو نیازی به معلم و دوره‌های آموزشی وجود نداره. نکته‌های ریز و درشت کتاب با بیانی نوشته شده که جای پرسش و شبهه‌ای نزاشته.

پاسخنامه تشریحی

مثل سری‌ دهم و یازدهم زیست نشر الگو، در مقطع دوازدهم هم این کیفیت حفظ شده و شما پاسخنامه درجه یکی رو خواهید دید که ذهنیت شما نسبت به زیست رو قوی‌تر می‌کنن. این پاسخنامه با ذکر کامل دلایل رد گزینه نوشته شده. هر جا هم که نیاز بوده، مبحث باز شده و به شکل نکته‌ به شما گوشزد می‌شه.

تست‌های چالشی و متناسب

تست‌های آسون برای شروع واجب هستن؛ اما به تنهایی منجر به پیشرفت دانش آموز نمی‌شن. تست‌های چالشی و گمراه کننده جذابی در کتاب زیست دوازدهم نشر الگو قرار داده شده که با یادگیریشون حتی سوالات چالشی کنکور هم براتون قابل حل و در دسترس میشه.

این کتاب 2660 تست داره که که تعداد بسیار بالایی برای یک کتاب تست به حساب میاد. همچنین 30 آزمون و آزمونک رو هم طراحان تو این کتاب برای دانش آموزان قرار دادن که بیشتر خودشون رو بسنجن.

کیفیت بالای طراحی صفحات

طراحی ظاهری کتاب‌ها می‌تونن تأثیر مستقیمی رو میزان بهره‌وری داشته باشن. این کتاب هم با توجه به این تأثیر عرضه شده. این کتاب با طراحی نوین و اَشکال جذابی به طرح رسیده تا خوانندگان با کمترین خستگی به مسیر یادگیری خودشون ادامه بدن.

خرید کتاب زیست شناسی دوازدهم نشر الگو

زیست دوازدهم برآیند نشر الگو جلد 2 کنکور 1403

249,600 تومان
  • چاپ 1402 ویژه کنکور 1403 به بعد
  • پاسخنامه تشریحی کامل تست ها

جلد 1 این کتاب در لینک زیر:

زیست دوازدهم برآیند نشر الگو جلد 1 کنکور 1403

358,800 تومان
  • چاپ 1402 ویژه کنکور 1403 به بعد
  • درسنامه کامل و جامع
  • تست های هدف دار
  • پاسخنامه تشریحی

جلد 2 این کتاب در لینک زیر:

کلام آخر

ما به طور خلاصه خصوصیات مهم هر کتابی رو براتون شرح دادیم. می‌شه گفت کتاب‌های خیلی سبز برای دانش آموزانی که سطح ضعیفی دارن و می‌خوان دانش پایه خودشون رو قوی‌تر کنن مناسب‌تره. اگه دانش آموزی هستید که در درس زیست سطح متوسط رو به بالا دارین، سراغ نشر الگو برین. نشر الگو کمی مختصرتره و برای سطوح قوی‌تر بهتر خواهد بود. اگه دانش آموزان ضعیف به سراغ کتاب نشر الگو برن به احتمال زیاد دلسرد می‌شن و خوب عمل نمی‌کنن. بالعکس اگه دانش آموزان قوی به سراغ کتاب خیلی سبز برن، درصد قابل توجهی از وقتشون رو صرف یادگیری مباحثی می‌کنن که بلدن و به چالش کشیده نمی‌شن. همچنین در مجموع طراحی ظاهری کتاب خیلی سبز کمی بهتر از نشر الگو هست؛ اما از سمت دیگه نشر الگو محتوای دسته‌بندی‌ شده‌تری داره. لازم به ذکره که کتاب‌های نشر الگو اکثرا دوجلدی هستن که ممکنه از نظر هزینه و زمان نکته منفی به نظر بیاد؛ اما تمام نکات اون‌ها برای کسب بهترین نتیجه لازم و ضروری هستن. با اینحال هیچکدوم از این دو کتاب نسبت به یکدیگر برتری ندارن و تنها باید با توجه به سطح و شرایط شما انتخاب بشن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *