مقالات مشاوره ای

بهترین کتاب های امتحان نهایی فیزیک دهم تجربی 1402

بهترین کتاب های امتحان نهایی فیزیک دهم تجربی 1402

در ایم مقاله بهترین کتاب‌های امتحان نهایی فیزیک دهم تجربی رو معرفی کردیم. اما قبل از اینکه به سراغ ادامه مقاله بریم. می‌تونید از لینک‌های زیر مقالات مربوط به سایر منابع امتحان نهایی دروس دهم رو هم مشاهده کنید.

لیست سایر مقالات معرفی بهترین منابع امتحان نهایی

برطبق آخرین اخبار منتشر شده، از سال ۱۴۰۳ درس‌های پایه‌های دهم و یازدهم مثل پایه‌ی دوازدهم مشمول امتحانات نهایی هستند. درس فیزیک از جمله درس‌های مشترک (البته با اندک اختلافی) بین رشته‌های تجربی و ریاضیه که درسی اختصاصی و پراهمیت محسوب می‌شه (چه در کنکور و چه در امتحان‌های پایانِ سال تحصیلی). فیزیک در زُمره درس‌هاییه که نیازه علاوه‌بر بالا بردن دقت و تمرکز هنگام یادگیری در کلاس درس، مطالعه‌ی خودخوانِ دقیق و مسلما همراه با حل نمونه سوالات و پرسش‌های امتحانی متعدد هم داشته باشید؛ به این منظور در این مقاله کتاب‌های آموزشی، کمک‌درسی و منابع امتحانی متناسب با استانداردهای آموزشی و امتحانات هماهنگ کشوری رو برای این درس معرفی می‌کنیم تا انتخاب مطمئن و درستی رو برای دستیابی به بهترین نتیجه داشته باشید. با مدابوک همراه باشید:

ماجراهای من ‌و درسام فیزیک دهم تجربی خیلی سبز

ماجراهای من و درسام واسه انتشارات خیلی سبز و جزو کتاب‌هاییه که استفاده ازش از اولین جلسه‌ی درسی تا آخرین جلسه و حتی در فصل امتحانات برای درسی مثل فیزیک پیشنهاد می‌شه. سری کتاب‌های ماجراهای من و درسام تِمِ آموزش‌محور دارند و به‌خصوص برای دانش‌آموزانی که سطح ضعیفی در درس‌ها دارند یا افرادی که فارغ‌التحصیل شدند و قصد شرکت در امتحانات ترمیم معدل رو دارند، بسیار مناسبه؛ چراکه درسنامه‌های کامل، خودآموز و مثال‌هایی برای یادگیری بیشتر داره؛ همچنین با هدف آماده کردن مخاطب برای امتحانات نوبت اول یا امتحان نهایی، سوالات امتحانی تفکیک شده و نمونه امتحانات استانداردی رو به‌همراه پاسخنامه‌ی تشریحی ارائه داده. با دونستن این ویژگی‌ها بریم برای تحلیل کتاب ماجراهای من و درسام فیزیک دهم تجربی نوشته‌ی آقایون ایمان سلیمان‌زاده، علی انواری و مهدی هاشمی که برطبق محتوای آموزشی خود کتاب درسی در سال ۱۴۰۲ و در ۱۶۷ صفحه گردآوری و چاپ شده.

درسنامه‌ی ماجراهای من ‌و درسام فیزیک دهم تجربی خیلی ‌سبز

کتابی که معرفی کردیم همون‌طور که بالاتر هم بهش اشاره شده، درسنامه‌ای کامل داره؛ به تفکیک هر فصله و مبحث‌بندی شده؛ تمرین‌ها و مثال‌وپاسخ‌هایی برای فهم عمقی‌تر مباحث در دل خودش داره و نکات مهم و لازم برای حل سوالات و تسلط بر مطالب و مفاهیم رو به‌خوبی پوشش داده.

سوالات امتحانی ماجراهای من‌ و درسام فیزیک دهم تجربی خیلی ‌سبز

بخش سوالات امتحانی در این کتاب شبیه به درسنامه‌ها تفکیک شده‌ست؛ مطالب هر درس رو به‌خوبی پوشش می‌ده و نکات مهم امتحانی رو کاملا دربر می‌گیره. تنوع پرسش‌ها و دسته‌بندی اونا، سطح استاندارد سوالات تالیفی و تعداد کافی تمرینات هر بخش و مبحث به شما در تسلط بر حل کردن هر نوع سوال امتحانی‌ای کمک می‌کنه.

آزمون‌های امتحانی ماجراهای من‌ و درسام فیزیک دهم تجربی خیلی ‌سبز

علاوه‌بر پرسش‌های امتحانی تفکیک شده به‌ازای هر فصل، آزمون جامع تشریحی برای امتحان نوبت اول و نوبت دوم که بارم‌بندی شده و برگرفته از امتحانات مدارس برتر سطح کشوره برای فصل امتحانات و جمع‌بندی مطالعاتتون قرار داده شده.

پاسخنامه‌ی ماجراهای من ‌و درسام فیزیک دهم تجربی خیلی‌ سبز

در این کتاب هر فصل درسی تفکیک شده از فصل دیگه با درسنامه‌ی کامل، پرسش‌های امتحانی متنوع و البته پاسخنامه‌ای تشریحی و توضیحات کافی برای دونستن پاسخ درست هر پرسش اون فصل یا بخش؛ یعنی هر فصل به مثابه‌ی یک بسته‌ی کامل آموزشی که پایانش پاسخنامه و حل‌المسائل تک‌به‌تک پرسش‌ها قرار گرفته در این کتاب تعریف شده؛ همچنین پاسخنامه‌ای کامل آزمون‌به‌آزمون برای امتحانات نوبت اول و دوم آخر کتاب تالیف شده و شما از این راهنمای تصحیح می‌تونید برای مرور نکات امتحانی، یادگیری شیوه‌های حل مسئله و سنجش عملکرد خودتون بهره ببرید.

ویژگی‌های کتاب ماجراهای من ‌و درسام فیزیک دهم تجربی خیلی ‌سبز

  • ویژه‌ی داوطلبان و دانش‌آموزان امتحانات رشته‌ی تجربی
  • ویژه‌‌ی مطالعه‌ی خودآموز/ همراه با تدریس دبیر/ آماده شدن برای امتحانات
  • منطبق‌بر کتاب درسی فیزیک دهم تجربی
  • منطبق‌بر آخرین تغییرات کتاب درسی
  • شامل درسنامه‌ی کامل و توضیحات خودآموز
  • شامل سوالات امتحانی متعدد + تمرینات و مثال‌های آموزشی + نمونه امتحان نوبت ۱ و ۲
  • شامل پاسخنامه‌ی تشریحی و حل‌المسائل برای کلیهء پرسش‌ها

خرید کتاب ماجراهای من ‌و درسام فیزیک دهم تجربی خیلی ‌سبز

کتاب ماجراهای من و درسام فیزیک دهم تجربی خیلی سبز

189,240 تومان
  • چاپ 1402
  • پوشش کامل کتاب درسی در قالب درسنامه
  • ارایه تمرین‌های متنوع و شباهت زیاد با سوال های امتحانی
  • پاسخ های کامل و تشریحی

فرمول بیست فیزیک دهم تجربی گاج

منبع امتحانی دیگه‌ای که برای درس فیزیک مقطع دهم پیشنهاد می‌شه کتاب فرمول بیست از انتشارات گاج هست. این کتاب در زُمره کتاب‌های کمک‌درسی، امتحانی و آموزش‌محوره که در سطح و حدود استانداردهای کتاب درسی و امتحان نهایی تالیف و آماده شده و برای استفاده در طول سال تحصیلی و گام‌به‌گام پیش رفتن و آماده شدن برای کسب بالاترین نمره‌ی امتحان نهایی کمک‌کننده‌ست. بخش‌های اصلی و کاربردی شکل‌دهنده‌ی کتاب، درسنامه، نمونه سوال، امتحان، پاسخنامه و البته فیلم‌های آموزشیه که به تفصیل در ادامه معرفی شدند. این کتاب رو می‌تونیم همتای کتاب ماجراهای من و درسام خیلی سبز بدونیم که تفاوت‌هایی در لحن ارائه‌ی مطالب و یک‌سری ویژگی‌ها جانبی دارند.

فرمول بیست فیزیک دهم تجربی رو آقای امیرحسن محمدپور و خانوم مروارید شاه‌حسینی مطابق با کتاب درسی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ تالیف کردند و انتشارات گاج اونو در ۲۰۰ صفحه به چاپ رسونده.

درسنامه‌ی فرمول بیست فیزیک دهم تجربی گاج

درسنامه‌ی فرمول بیست در ابتدا با کیوآرکد فیلم آموزشی و بخش مشاوره‌ای برای بیان اهمیت و تعداد سوالات مطرحی با نمره‎ی اون بخش شروع می‌شه و درس‌به‌درس پیشروی داره و هر درس رو به چند قسمت و مبحث (بسته‌ی آموزشی) تقسیم کرده تا مطالعه‌تون رو سامان‌دهی‌شده جلو ببره و البته مطابق با سرفصل‌های کتاب درسیه. درسنامه توضیحات اضافی نداره و کل مطالب فیزیک دهم تجربی رو مجموعا در ۷۰ صفحه‌ در کل کتاب با بیان ساده و ادبی در اختیار مخاطب گذاشته. در ارائه‌ی درسنامه‌ها طبقه‌بندی و چیدمان جهت یادگیری و بهره‌وری بیشتر دانش‌آموز صورت گرفته و هر درسنامه مهم‌ترین نکات و بخش‌های ضروری هر مطلب به‌علاوه‌ی تعاریف و فرمول‌ها رو با مثال‌های مختلف آموزش داده و یادگیری شما رو درکنار کتاب درسی یا جزوه‌ی دبیر تکمیلِ تکمیل می‌کنه.

فیلم‌های آموزشی کتاب فرمول بیست فیزیک دهم تجربی گاج

انتشارات گاج و گروه مدرسین خودش برای مباحث این درس در این مقطع و در این کتاب مجموعا ۷ ساعت فیلم آموزشی و تدریس مطالب درنظر گرفتند که در قالب کیوآرکد در سربرگِ شروع هر درسنامه آورده شده و با اسکن کردن کیوآرکدها می‌تونید تدریس شب امتحانی مطالب رو هم به‌صورت تصویری داشته باشید.

سوالات امتحانی فرمول بیست فیزیک دهم تجربی گاج

پرسش‌های امتحانی کتاب فرمول بیست فیزیک دهم تجربی گاج منطبق با محتوای آموزشی و درسنامه‌ی هر بسته‌ی آموزشی تالیف و گردآوری شده و تنوع و البته استاندارد امتحان نهایی بودن رو لحاظ کرده. این سوالات مخاطب رو بر مباحث مسلط می‌‌کنند و نمونه‌های خوبی برای تمرین پیش از امتحان اصلی هستند. مجموعا ۷۸۰ پرسش امتحانی تشریحیِ متنوع برای کلیه‌ی مباحث و مطالب فیزیک دهم تجربی در این کتاب ارائه شده و برای هر فصل و مبحث به‌صورت جداگونه نوشته شده؛ تا پس از مطالعه‌ی هر درس برید سراغ سوال‌های مهمش.

آزمون‌های امتحانی فرمول بیست فیزیک دهم تجربی گاج

به‌جز تمرین‌ها و سوال‌های مختلف و نسبتا زیادی که در این کتاب در اختیار دانش‌آموز قرار گرفته، به جهت کسب آمادگی نهایی، سنجش وضعیت، مرور مهم‌ترین قسمت‌های درسی به‌صورت سوال‌محور و البته شبیه‌سازی امتحان‌های نیم‌سال اول و نیم‌سال دوم، ۳ تا امتحان جامع تشریحی بارم‌بندی‌شده و مشابه با امتحان‌های دی‌ماه و نهایی آماده شده که بعد از درسنامه‌ها و نمونه سوال‌هاشون قرار گرفته.

پاسخنامه‌ی فرمول بیست فیزیک دهم تجربی گاج

برای تموم سوال‌های بسته‌های آموزشی و آزمون‌های جامع تشریحی پاسخنامه‌ی تشریحی و پاسخ‌هایی با توضیحات کامل تالیف شده و در انتهای کتاب قرار گرفته. پاسخنامه‌ی تشریحی با بیان ضروری‌ترین نکات برای فهمیدن پاسخ درست هر پرسش و توضیحاتِ به‌اندازه با توجه به رویکرد امتحان نهایی، به دانش‌آموز جهت بررسی عملکردش در یادگیری و در جواب دادن به سوال‌ها و میزانی که نیاز هست تا مفهوم صحیح رسونده بشه، کمک ویژه‌ای می‌کنه.

ویژگی‌های کتاب فرمول بیست فیزیک دهم تجربی گاج

  • ویژه‌ی دانش‌آموزان دهم و داوطلبان امتحانات رشته‌ی تجربی
  • مناسب برای مطالعه‌ی امتحانی و تکمیل مطالعات دانش‌آموز
  • منطبق‌بر کتاب درسی فیزیک دهم تجربی
  • منطبق‌بر آخرین تغییرات کتاب درسی
  • شامل درسنامه‌ی کاربردی و توضیحات کافی
  • شامل ۷ ساعت فیلم آموزشی
  • شامل ۷۸۰ پرسش تشریحی + ۳ نمونه امتحان نوبت ۱ و ۲
  • شامل پاسخنامه‌ی تشریحی برای کلیهء پرسش‌ها

خرید کتاب فرمول بیست فیزیک دهم تجربی گاج

فیزیک دهم تجربی فرمول بیست 20 گاج

172,200 تومان
  • چاپ 1402 ویژه سال تحصیلی 1402-1403

سیر تا پیاز فیزیک دهم تجربی دوازدهم گاج

یکی از کتاب‌های کمک‌درسی و منابع امتحانی کامل که سه هدف آموزش دقیق، افزایش توانایی حل مسئله برای امتحانات (به‌خصوص حالا که امتحانات پایه‌ی دهم هم نهایی شده) و آماده کردن خواننده برای کنکور سراسری رو دنبال می‌کنه، کتاب سیرتاپیاز از انتشارات گاجه. این سری از کتاب‌ها برای درسی مثل فیزیک که اختصاصی و بااهمیت در رشته‌ی تجربیه براساس استانداردهای امتحان نهایی، متناسب با هر سطحی (به‌خصوص برای دانش‌آموزان ضعیف‌تر یا افرادی که درس فاصله‌ی زیادی گرفته‌اند) و منطبق‌بر آخرین تغییرات محتوایی آماده و توزیع شده‌اند. کتاب سیر تا پیاز فیزیک دهم تجربی رو آقایون امیرحسین محمدپور، علی کریمی و هادی حمزه‌پور تالیف کردند و در سال ۱۴۰۲ و ۳۳۶ صفحه به چاپ رسیده.

درسنامه‌ی کتاب سیر تا پیاز فیزیک دهم تجربی گاج

به تفکیک هر فصل درسی و مطابق با تیترهای آموزشی کتاب درسی، درسنامه‌های موشکافانه و باجزئیات کامل تالیف شده که شامل تست‌وپاسخ، مثال‌وپاسخ، نکات متعدد و پررنگ هر مبحث و توضیحات و تعاریف مربوطه‌ست. همچنین توی هر درسنامه، بخش‌هایی با عنوان ویژه‌ی علاقه‌مندان مناسب برای مطالعه‌ی تکمیلی تالیف و قرار داده شده. در نهایت جمع‌بندی مطالب و مفاهیم هر فصل در انتهای درسنامه برای تورق سریع مباحث، مطالعه‌ی شب امتحانی و مرورخوانی تالیف شده.

فیلم‌های آموزشی کتاب سیر تا پیاز فیزیک دهم تجربی گاج

برای درس فیزیک به‌ویژه برای تسریع در فرایند یادگیری، برطرف کردن اشتباهات حین مطالعه‌ی خودخوان و به‌خصوص زمانی که فرصت کافی برای خوندن و مرور حجم زیادی از توضیحات و درسنامه‌ها رو ندارید، دیدن فیلم‌های تدریس مباحث درسی بسیار کمک‌کننده خواهد بود که به این منظور مجموعا ۱۵ ساعت فیلم آموزشی و ویژه‌ی شب امتحان برای هر مبحث از فیزیک دهم تجربی آماده شده و به‌شکل کیوآرکد در این کتاب قرار گرفته و قابل اسکن با گوشی موبایله.

سوالات امتحانی کتاب سیر تا پیاز فیزیک دهم تجربی گاج

مجموعا ۲۲۲ تست و مثال آموزشی در دل درسنامه‌ها همراه با پاسخنامه‌ی تشریحی قرار گرفته و بعد از تموم شدن درسنامه‌ها تست‌ها (پرسش‌های چهارگزینه‌ای) و سوالات امتحانی (پرسش‌های تشریحی) به تفکیک هر فصل و مباحث اون تالیف شده یا از کنکورهای سال‌های مختلف و امتحانات اخیر گردآوری و ارائه شده که تعداد اون‌ها به ۹۷۳ تست طبقه‌بندی شده با ارائه‌ی تست‌های V.I.P (ویژه‌ی دانش‌آموزان برتر) و ۳۰۲ پرسش تشریحی دسته‌بندی شده می‌رسه. سطح و تعداد کلیهء سوالات برای تسلط بر مباحث درس فیزیک استاندارد و کافیه و تنوع هم رعایت شده.

پاسخنامه‌ی کتاب سیر تا پیاز فیزیک دهم تجربی گاج

برای بیش از ۱۰۰۰ پرسش و تست آموزشی و متنوع در این کتاب، راهنمای تصحیح با توضیحات کافی با عنوان پاسخنامه‌ی تشریحی تالیف شده و در انتهای کتاب برای این‌که در ابتدا روی مطالعه و تمرین وقت کافی بذارید و فورا به سراغ پاسخ‌ها نرید، قرار داده شده.

ویژگی‌های کتاب سیر تا پیاز فیزیک دهم تجربی گاج

  • ویژه‌ی دانش‌آموزان و داوطلبان امتحانات و کنکور رشته‌ی تجربی
  • براساس آخرین تغییرات محتوایی و تیترهای کتاب درسی فیزیک دهم تجربی
  • مناسب برای ارتقاءمعدل و دانش‌آموزان دارای سطح ضعیف یا فارغ‌التحصیلانی که از درس فاصله گرفته‌اند
  • دارای درسنامه‌های تفکیک شده‌ی کامل و بیش از ۲۰۰ تست و پرسش آموزشی
  • دارای بیش از ۹۰۰ تست تالیفی و شناسنامه‌دار + تست‌های I.P ویژه‌ی دانش‌آموزان ساعی
  • دارای بیش از ۳۰۰ پرسش امتحانی و تشریحی طبقه‌بندی شده
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی و راهنمای تصحیح کامل برای کلیهء پرسش‌ها و تست‌ها

خرید کتاب سیر تا پیاز فیزیک دهم تجربی گاج

کتاب فیزیک دهم تجربی سیر تا پیاز گاج

294,380 تومان
  • چاپ 1402
  • تست های اموزشی
  • پاسخنامه جامع تشریحی
  • پرسش های چهار کزینه ای

بانک نهایی فیزیک دهم تجربی خیلی سبز

یکی از منابع امتحانی استاندارد و منطبق با آخرین تغییرات ساختاری و محتوایی کتاب درسی فیزیک دهم تجربی، کتاب بانک نهایی از انتشارات خیلی سبزه؛ که به‌ویژه برای دانش‌آموزانی که بیشتر دوست دارند نمونه سوال حل کنند و به درسنامه‌ی مختصری بسنده می‌کنند (مثل دانش‌آموزانی که تدریس کاملی دریافت می‌کنند و مباحث رو با کتاب درسی و جزوه‌ی دبیرشون مطالعه و مرور می‌کنند) بسیار مناسبه. بانک نهایی فیزیک دهم تجربی خیلی سبز رو آقای علیرضا سیف گردآوری کردند و انتشارات خیلی سبز در ۱۱۲ صفحه و سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اونو برای امتحانات نیم‌سال‌های اول و دوم آماده و چاپ کرده.

بانک نهایی فیزیک دهم تجربی خیلی سبز شامل درسنامه‌ی مختصر و خلاصه، انواع پرسش‌های تشریحی و نمونه سوال‌های امتحانی، امتحان شبیه‌ساز و پاسخنامه‌ی تشریحیه که در ادامه کامل‌تر معرفی‌شون می‌کنیم.

درسنامه‌ی بانک نهایی فیزیک دهم تجربی خیلی سبز

بانکِ نهایی تمرکز و محوریتش بیشتر بر ارائه‌ی انواع نمونه سوال امتحانی تالیفی و گردآوری‌شده‌ست؛ به همین جهت در بخش درسنامه به ارائه‌ی مطالب درسی در حد مختصر و خلاصه، که برای تثبیت نکات و آموخته‌ها، تورق فوری و مرور شب امتحانی عالیه، بسنده کرده؛ که برای هر درس به‌تفکیک آماده کرده و در اختیار دانش‌آموز گذاشته.

سوالات امتحانی بانک نهایی فیزیک دهم تجربی خیلی ‌سبز

بانکِ نهایی برای محتوای فیزیک دهم تجربی به‌صورت فصل‌به‌فصل و مبحث‌به‌مبحث، سوال‌های متنوع، استاندارد، تشریحی و مهم رو به‌شکل تالیفی ارائه کرده و هر دانش‌آموزی پس از مطالعه و مرور درس می‌تونه برای حل کردن مهم‌ترین سوال‌های امتحانی اون بخش، به سراغ این کتاب بیاد و مطالعاتشو تثبیت کنه در ذهن؛ ضمن افزایش تسلط بر مباحث. در این کتاب بیش از ۵۰۰ پرسش امتحانی مطرح شده و تقسیم‌بندی اون باعث می‌شه دانش‌آموز منسجم و ساختارمند به تمرین کردن بپردازه.

آزمون‌های امتحانی بانک نهایی فیزیک دهم تجربی خیلی سبز

امتحان گرفتن از خود و شبیه‌سازی کردن فضای امتحان نهایی، به‌ویژه در پایان نیم‌سال آموزشی و پس از تکمیل مطالعات، از بهترین و اثربخش‌ترین اقداماتیه که پیش از امتحان اصلی می‌تونید انجام بدید؛ بنابراین کتاب بانک نهایی فیزیک دهم تجربی خیلی سبز به‌جز ارائه‌ی طیف متنوع و متعددی از سوال‌های امتحانی، ۲ تا آزمون نوبت اول و ۴ تا آزمون نوبت دوم برای کسب حداکثر آمادگی در امتحانات نهایی در اختیارتون گذاشته که بارم‌بندی‌شده و مشابه امتحانات پایان‌سال هستند.

پاسخنامه‌ی بانک نهایی فیزیک دهم تجربی خیلی سبز

پاسخنامه‌ی تشریحی و حل‌المسائل تموم سوال‌ها و آزمون‌های کتاب هم از دیگر بخش‌های شکل‌دهنده‌ی این کتابه و توضیحات خوبی برای دونستن جواب درست هر پرسش تالیف و ارائه شده؛ تا ضمن سنجش و بررسی عملکردتون در پاسخ‌گویی، مهم‌ترین نکات هر پرسش رو هم مرور کنید.

ویژگی‌های کتاب بانک نهایی فیزیک دهم تجربی خیلی سبز

  • برای دانش‌آموزان مقطع دهم در رشته‌ی علوم تجربی
  • ویژه‌ی امتحانات
  • مبتنی‌بر کتاب درسی فیزیک دهم تجربی
  • منطبق‌بر آخرین تغییرات کتاب درسی
  • ارائه‌ی درسنامه‌های کوتاه و مختصر ویژه‌ی شب امتحان
  • ارائه‌ی بیش از ۵۰۰ پرسش تشریحی + ۶ آزمون جامع تشریحی نوبت ۱ و ۲
  • ارائه‌ی پاسخنامه‌ی تشریحی برای کلیهء پرسش‌ها

خرید کتاب بانک نهایی فیزیک دهم تجربی خیلی سبز

شب ‌امتحان فیزیک دهم تجربی خیلی‌ سبز

اگر به‌دنبال منبع امتحانی کم‌حجم می‌گردید یا به‌هر دلیلی نیازی به درسنامه‌های کامل و پرسش‌های امتحانی تالیف شده‌ی متعدد ندارید، می‌تونید از جزوه‌ی امتحانی شب امتحان خیلی سبز استفاده کنید. شب امتحان برای امتحانات نوبت دی‌ماه و آماده شدن برای امتحان نهایی (خردادماه) آماده و چاپ شده و یک منبع امتحان‌محور و لازم برای فصل امتحانات به‌شمار میاد. جزوه‌ی امتحانی شب امتحان فیزیک دهم تجربی خیلی سبز در ۵۵ صفحه و سال ۱۴۰۲ آماده شده و نوشته‌ی آقای سعید فرهادی‌جهرودی هست.

آزمون‌های جزوه‌ی شب امتحان فیزیک دهم تجربی خیلی‌ سبز

تکیهء این جزوه بر ۱۲ امتحان با پرسش‌های تشریحی در سطح استاندارد امتحان نهایی و به‌صورت بارم‌بندی شده‌ست (مجموعا ۲۰ نمره) و در دو دسته‌ی طبقه‌بندی شده (سوالات به تفکیک هر فصل درسی) و طبقه‌بندی نشده (مشابه امتحانات کلاسی) ارائه گردیده و ۸ آزمون برای نوبت دوم طراحی شده و ۴ آزمون ابتدایی برای پوشش مطالب درسی نوبت اول.

پاسخنامه‌ی تشریحی جزوه‌ی شب امتحان فیزیک دهم تجربی خیلی‌ سبز

دومین بخش تشکیل‌دهنده‌ی شب امتحان، پاسخنامه‌ی تشریحی و کاملیه که برای همه‌ی سوالات امتحانی و به تفکیک هر آزمون تالیف و ارائه کرده.

درسنامه‌ی جزوه‌ی شب امتحان فیزیک دهم تجربی خیلی ‌سبز

حتی اگر درسنامه‌ها رو از طریق تدریس دبیر و جزوات کلاسی مطالعه‌ای کامل و دقیق داشتید و به اونا تسلط پیدا کرده باشید، نیازه که برای مرور، برای یادآوری، برای جمع‌بندی یا حتی هنگام مطالعه‌ی پاسخنامه‌ی تشریحی یا تکمیلی به یک درسنامه‌ی خلاصه که ضروری‌ترین مباحث هر فصل رو پوشش می‌ده نگاهی بندازید و تورق فوری و آسون مفاهیم و فرمول‌های فیزیک دهم رو پیش از امتحان اصلی داشته باشید که همه‌ی اینا با درسنامه‌ی خلاصه و فصل‌به‌فصلی که در انتهای این جزوه تالیف شده و قرار گرفته قابل دست‌یافتنه.

ویژگی‌های جزوه‌ی شب امتحان فیزیک دهم تجربی خیلی ‌سبز

  • ویژه‌ی داوطلبان امتحانات و دانش‌آموزان در رشته‌ی تجربی
  • مبتنی‌بر محتوای جدید کتاب درسی
  • شامل ۱۲ امتحان بارم‌بندی شده در دو دسته
  • شامل پاسخنامه‌ی کامل و تشریحی
  • شامل درسنامه‌ی خلاصه و کاربردی

خرید کتاب جزوه‌ی شب امتحان فیزیک دهم تجربی خیلی ‌سبز

شب امتحان فیزیک دهم تجربی خیلی سبز

48,970 تومان
  • سوالات طبقه بندی شده درس به درس
  • سوالات مشابه
  • پاسخ های جامع
  • چاپ 1402

دیگر کتاب های شب امتحان دهم تجربی خیلی سبز

گلبرگ فیزیک دهم تجربی گل‌واژه

انتشارات گل‌واژه هم جزو انتشارات باقدمت در حوزه‌ی تالیف و چاپ منابع امتحانی و کمک‎درسیه که اخیرات مجموعه کتاب‌هایی با عنوان گلبرگ و ویژه‌ی امتحانات رو آماده و عرضه کرده. این سری کتاب‌ها نسبتا کم‌حجمند و با هدف آماده کردن دانش‌آموزان برای امتحانات نوبت اول و نوبت دوم تالیف شدند و مجموعه‌ی گوناگونی از پرسش‌های تشریحی و امتحانی استاندارد رو به‌صورت تفکیک شده همراه با پاسخنامه و خلاصه درسنامه ارائه می‌دن. گلبرگ فیزیک دهم تجربی گل‌واژه رو گروه مولفان این انتشارات برطبق محتوای آموزشی کتاب درسی در ۹۶ صفحه آماده کردند.

آزمون‌ها و سوالات امتحانی گلبرگ فیزیک دهم تجربی گل‌واژه

کتاب گلبرگ اومده برای هر فصل و مبحث فیزیک دهم تجربی سوالات متنوع امتحانی و تشریحی‌ای رو تالیف کرده و این‌طور می‌تونید با صرفه‌جویی در زمان و با تمرکز و یک روتین مطالعاتی سازمان‌دهی شده به حل کردن سوالات امتحانی متنوع در دسته‌های مشخص، پیش از امتحان اصلی برای کسب نهایت آمادگی و تسلط، دست پیدا کنید. نمونه امتحان نوبت ۱ و ۲ هم که بارم‌بندی شده و برطبق استانداردهای امتحانی‌اند در انتهای کتاب برای جمع‌بندی در فصل امتحانات تالیف شدند.

پاسخنامه‌ی تشریحی گلبرگ فیزیک دهم تجربی گل‌واژه

بعد از تموم شدن پرسش‌های امتحانی هر فصل، پاسخنامه‌ای تشریحی و با جملات و توضیحات نسبتا خلاصه؛ اما کاربردی که مفهوم و اصل پاسخ رو می‌رسونه، به‌ازای هر پرسش تالیف و قرار داده شده.

درسنامه‌ی گلبرگ فیزیک دهم تجربی گل‌واژه

درسنامه‌ی گلبرگ خلاصه و مناسب برای مرور و بررسی سریع و کلی مباحث فیزیک دهم تجربیه؛ و به‌ترتیب هر درس و مبحث و به‌شکل نموداری و شبکه‌ی مفهومی به بیان مطالب پرداخته.

ویژگی‌های گلبرگ فیزیک دهم تجربی گل‌واژه

  • برطبق کتاب درسی فیزیک ۱ تجربی و آخرین تغییرات
  • منبعی مناسب برای داشتن نمونه سوالات متعدد در طول سال تحصیلی
  • ویژه‌ی امتحانات
  • دارای سوالات امتحانی تفکیک شده
  • دارای آزمون بارم‌بندی شده دی‌ماه و خردادماه
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی تفکیک شده
  • دارای درسنامه‌ی خلاصه تفکیک شده

خرید کتاب گلبرگ فیزیک دهم تجربی گل‌واژه

جزوه امتحانی فیزیک دهم تجربی اسفندیار

آخرین منبع امتحانی مناسب و کم‌حجم برای درس فیزیک پایه‌ی دهم رشته‌ی علوم تجربی، جزوه‌ی امتحانی اسفندیاره که متکی‌بر چند امتحان بارم‌بندی شده طراحی شده از مباحث درسیه و پاسخنامه‌ی تشریحی و درسنامه‌ای خلاصه رو شامل می‌شه و در فصل امتحانات استفاده ازش می‌تونه بسیار مفید و کمک‌کننده باشه. جزوه‌ی امتحانی فیزیک دهم تجربی اسفندیار رو آقایون حمید جوادی و هادی مختاری براساس آخرین تغییرات محتوایی کتاب درسی آماده کردند و تعداد صفحات اون به ۴۸ می‌رسه.

آزمون‌های جزوه‌ی امتحانی فیزیک دهم تجربی اسفندیار

چندین امتحان ۲۰ نمره‌ای که تعدادی از اون‌ها برای امتحان دی‌ماه درس فیزیک و تعدادی دیگه برای امتحان نوبت دوم این درس و با پوشش مهم‌ترین و کامل‌ترین نکات ضروری- امتحانی فیزیک دهم تجربی طراحی و تالیف شده، کلیت این جزوه‌ی امتحانی رو شکل می‌دن.

پاسخنامه‌ی تشریحی جزوه‌ی امتحانی فیزیک دهم تجربی اسفندیار

پاسخنامه‌ی این جزوه تشریحیه، برای کلیه‌ء سوالات ارائه شده و توضیحات کافی برای دونستن راه ‌و شیوه‌ی حل کردن سوالا و رسیدن به جواب درست داره؛ همچنین به تفکیک هر آزمون در انتهای امتحانا قرار داده شده.

درسنامه‌ی جزوه‌ی امتحانی فیزیک دهم تجربی اسفندیار

فلش‌کارت‌های حاوی خلاصه مفاهیم هر فصل درسی و چکیده مباحث فیزیک دهم تجربی در انتها برای جمع‌بندی شب امتحانی و تورق سریع و راحت مطالب کتاب درسی تالیف و جای‌گذاری شده.

ویژگی‌های جزوه‌ی امتحانی فیزیک دهم تجربی اسفندیار

  • مختص امتحانات و ویژه‌ی رشته‌ی تجربی
  • برطبق آخرین تغییرات کتاب درسی
  • دارای چند آزمون تشریحی ۲۰ نمره‌ای
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی برای همه‌ی آزمون‌ها
  • دارای درسنامه‌های خلاصه و به تفکیک هر فصل از کتاب درسی

خرید کتاب جزوه‌ی امتحانی فیزیک دهم تجربی اسفندیار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *