مقالات مشاوره ای

بهترین کتاب های امتحان نهایی شیمی دهم 1402

بهترین کتاب های امتحان نهایی شیمی دهم 1402

شیمی از مهم‌ترین دروس اختصاصی رشته‌های تجربی و ریاضیه که در هر سه مقطع دهم، یازدهم و دوازدهم تدریس می‌شه. سابقاً فقط دروس دوازدهم به صورت هماهنگ کشوری امتحان داشتند و الآن با اهمیت پیدا کردن سوابق تحصیلی، امتحانات دهم و یازدهم هم نهایی شدند.‌ درس شیمی مقطع دهم هم از این قضیه مستثنا نیست. به همین علته که دانش‌آموزان دهمی که دنبال یادگیری مفهومی و البته کسب نمره‌ای عالی از امتحان نهایی این درس هستند، دغدغه‌ی انتخاب بهترین منبع و کتاب کمک‌درسی برای این درس رو دارند. ما در این مقاله بهترین و کاربردی‌ترین کتاب‌هایی که می‌تونید برای مطالعه و تمرین درس شیمی و کسب موفقیت در امتحانش رو تهیه کنید، معرفی کردیم.

فرمول بیست شیمی دهم گاج

اولین کتابی که برای امتحان نهایی درس شیمی در مقطع دهم بررسی می‌کنیم، کتاب فرمول بیست شیمی دهم گاج هست. این کتاب یکی از گزینه‌های مطلوب، کاربردی، کامل و آموزش‌محور با رویکرد امتحان نهاییه که مطابق با جدیدترین تغییرات ساختاری- محتوایی کتاب درسی آماده شده.

فرمول بیست شیمی دهم رو آقای امیرحسین کریمی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در ۲۰۸ صفحه گردآوری کردند و شامل درسنامه، کیوآرکد برای دیدن فیلم‌های آموزشی، انواع سوالات امتحانی و نمونه امتحان شبیه‌ساز و پاسخنامه‌ی تشریحیه.

درسنامه‌ی کتاب فرمول بیست شیمی دهم گاج

درسنامه‌ی این کتاب، مفهومی و ساده مطالب رو درس‌به‌درس بیان کرده و هر درس بنابر موضوعات و مباحثی که داره به بسته‌های آموزشی تقسیم شده که شماره‌ی صفحات مربوط به اون در کتاب درسی، مشخص شده تا این‌طوری مطالب آورده‌شده داخل کتاب درسی رو هم مجدد بررسی کنید. درسنامه‌ها برای این‌که موضوعات رو کاملا تشریح کنند شامل بخش‌های به اسم سین‌جیم یا همون سوال و جواب هستند. هم‌چنین مثال‌ها، نکات مهم و تذکرات هم به‌خوبی در بین توضیحات و تعریفات، مطرح شدند. این کتاب مجموعا ۸۰ صفحه درسنامه داره.

فیلم آموزشی کتاب فرمول بیست شیمی دهم گاج

درسنامه‌ی هر فصل و برای هر موضوع یه کیوآرکد که قابل اسکن کردن از طریق تلفن همراهه داره؛ که بخش آموزشی این کتاب رو کامل می‌کنه و برخی مباحث که براتون اهمیت بیشتری داره، سخت‌تره یا وقت کمی برای مطالعه‌ش دارید رو می‌تونید از طریق تماشا کردن فیلم تدریسش یاد بگیرید. مجموعا ۷ ساعت فیلم آموزشی برای این کتاب آماده شده و در اختیارتون قرار گرفته.

سوالات امتحانی کتاب فرمول بیست شیمی دهم گاج

بعد از این‌که هر درسنامه و درواقع بخش آموزشی هر موضوع مطابق با تیتر کتاب درسی، تموم می‌شه، پرسش‌های امتحانی- تشریحی مربوطه ارائه شده. این پرسش‌ها، تالیفی، متنوع و دسته‌بندی‌شده و استانداردند و هر دسته از سوالات به صفحات مربوطه در کتاب درسی، ارجاع‌دهی شدند. به‌صورت کلی ۶۷۵ پرسش تشریحی و نمونه سوال امتحانی در این کتاب برای مخاطب ارائه شده و هر دانش‌آموزی رو به مباحث شیمی دهم مسلط می‌کنه.

آزمون‌های ترم اول و دوم

به‌جهت شبیه‌سازی کردن امتحان‌های اصلی‌تون پیش از امتحان نوبت دی‌ماه و قبل از امتحان نهایی (نوبت دوم)، جمع‌بندی کردن و کسب بالاترین آمادگی برای امتحان، ۵ دوره امتحان شبیه‌ساز و بارم‌دار مشابه با آزمون پایان‌سال براتون آماده شده.

پاسخنامه‌ی کتاب فرمول بیست شیمی دهم گاج

برای تموم سوال‌ها و امتحان‌های کتاب یه پاسخنامه‌ی تشریحی و با توضیحات لازم و به‌اندازه برای دونستن جواب درست هر سوال تالیف و ارائه شده.

ویژگی‌های کتاب فرمول بیست شیمی دهم گاج

  • قابل استفاده برای دانش‌آموزان رشته‌های تجربی و ریاضی
  • ویژه‌ی مقطع دهم تحصیلی
  • مبتنی‌بر کتاب درسی
  • ویژه‌ی امتحانات
  • قابل استفاده در کنار کتاب درسی شیمی
  • دارای مجموعا ۸۰ صفحه درسنامه‌های کامل و تفکیک شده با رویکرد امتحانی
  • دارای کیوآرکد فیلم تدریس مباحث مجموعا ۷ ساعت
  • دارای سوالات امتحانی متنوع و تفکیک شده و ارجاع‌دهی‌شده به موضوعات و صفحات کتاب درسی به تعداد ۶۷۵ تا
  • دارای ۵ آزمونِ جامع تشریحی برای نوبت ۱ و ۲
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی با توضیحات مفید و کاربردی

خرید کتاب فرمول بیست شیمی دهم گاج

ماجراهای من ‌و درسام شیمی دهم خیلی سبز

از کتاب‌های کمک‌درسی و امتحانی برای درس شیمی، از جمله منابعی که در سطح مدرسه و استانداردهای امتحانات تشریحی شما رو به تسلط می‌رسونه و از دسته کتاب‌هایی که برای تقویت پایهء یادگیری شما در درسی مثل شیمی بسیار کمک‌کننده خواهد بود، می‌توان به کتاب ماجراهای من و درسام شیمی دهم که توسط انتشارات خیلی سبز چاپ و توزیع شده اشاره کرد. این کتاب شامل درسنامه‌های کامل، پرسش‌های امتحانی، نمونه امتحان و پاسخنامه‌ی تشریحیه و توسط آقای عباس سرمایه مطابق با موضوعات کتاب درسی شیمی دهم در سال ۱۴۰۲ تالیف شده و در ۱۹۷ صفحه چاپ گردیده.

درسنامه‌ی کتاب ماجراهای من ‌و درسام شیمی دهم خیلی ‌سبز

کتاب با درسنامه شروع می‌شه و شماره صفحات کتاب درسی مرتبط با هر مبحث نوشته شده. این درسنامه به تفکیک هر فصل مطابق با مطالب کتاب درسی و هر فصل به تفکیک چند درس یا مبحث تشریح شده. درسنامه‌ها بیانی ساده و روان دارند و همراه با انواع مثال‌های یاددهنده و نکات مهم هستند.

سوالات امتحانی کتاب ماجراهای من‌ و درسام شیمی دهم خیلی ‌سبز

سوالات امتحانی دومین بخش این کتابند و بعد از هر درسنامه، به تفکیک هر مبحث تالیف شدند. سطح استاندارد و تنوع خوبی دارند و شماره صفحات کتاب درسی مرتبط با هر چند سوال نوشته شده.

آزمون‌های ترم اول و دوم

برای یه جمع‌بندی راحت و آمادگی نهایی برای امتحان دی‌ماه یا خردادماه درس شیمی پایه‌ی دهم، چند نمونه امتحان تالیف و طراحی شده و شبیه به یک امتحان واقعی دارای بارم‌بندی و نمرات مشخص و زمان پاسخ‌گویی‌اند.

پاسخنامه‌ی کتاب ماجراهای من ‌و درسام شیمی دهم خیلی‌ سبز

پاسخنامه‌ی این کتاب برای کلیهء پرسش‌ها و مثال‌های درون درسنامه‌ها به‌صورت مفصل و دارای نکات مهم و توضیحات کافی ارائه شده.

ویژگی‌های کتاب ماجراهای من ‌و درسام شیمی دهم خیلی ‌سبز

  • ویژه‌ی دانش‌آموزان رشته‌های تجربی و ریاضی
  • ویژه‌ی پایه‌ی دهم تحصیلی
  • برطبق جدیدترین تغییرات محتوایی کتاب درسی
  • ویژه‌ی امتحانات
  • گزینه‌ی مکمل کتاب درسی شیمی
  • دارای درسنامه‌های مفصل و تفکیک شده
  • دارای پرسش‌های امتحانی متنوع و تفکیک شده
  • دارای امتحان و شبیه‌ساز آزمون پایان‌ترم
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی برای کلیهء پرسش‌ها

خرید کتاب ماجراهای من ‌و درسام شیمی دهم خیلی ‌سبز

ماجراهای من و درسام شیمی دهم خیلی سبز

170,980 تومان
  • چاپ 1402
  • درسنامه کامل
  • آموزش روان و ساده
  • سوالات امتحانی

شیمی دهم تمام نشر الگو

یکی دیگه از منابع امتحانی و کمک‌درسی به‌روز و جدید برای امتحان و یادگیری درس شیمی دهم، کتابیه با عنوان شیمی دهم تمام که انتشارات الگو در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اونو با هدف آماده کردن دانش‌آموزها در امتحان نهایی، منتشر کرده. این کتاب رو آقایون مسعود جعفری و روح‌الله علی‌زاده تالیف و گردآوری کردند و مطابق با کتاب درسیه.

شیمی دهم تمام نشر الگو شامل درسنامه، نمونه سوال و امتحان شبیه‌ساز و پاسخنامه‌ست.

درسنامه‌ی کتاب شیمی دهم تمام نشر الگو

با هدف ارائه‌ی محتوای مفهومی و دقیق و البته امتحانی، درس‌به‌درس مباحث شیمی دهم بررسی و تشریح شده و هر فصل از مطالب رو به پنج قسمت تقسیم کردند تا یادگیری منسجم و طبقه‌بندی‌شده برای به‌خاطرسپاری بهتر داشته باشید. چینش و تیپ‎بندی مثال‌ها براساس سطح امتحان نهاییه و نکات مهم و پنهان کتاب درسی و قسمت‌هایی که ممکنه دانش‌آموز رو به اشتباه بندازه به‌خوبی بررسی شده.

سوالات امتحانی کتاب شیمی دهم تمام نشر الگو

تعداد زیادی نمونه سوال امتحانی به سبک امتحان نهایی و تمرینات کتاب درسی تالیف شده و برای هر موضوع در اختیار شما قرار گرفته تا به مطالعات و آموخته‌هاتون عمق ببخشید و تسلط‌تون بر مباحث و سوالات امتحانی و کتاب درسی افزایش بدید. هم‌چنینی سطح سوال‌های مهارت بالاتر و دشوارتره برای این‌که بالاترین میزان تسلط و تمرکز در یادگیری و سوال حل کردن رو به‌دست بیارید.

آزمون‌های ترم اول و دوم

دو سری سوال امتحانی در انتهای هر فصل از تمام مطالب آماده و ارائه شده و ۳تا آزمون نیم‌سال اول و ۴تا آزمون نیم‌سال دوم هم همگی به‌سبک امتحان نهایی و تشریحی و بارم‌بندی‌شده برای جمع‌بندی و شبیه‌سازی امتحان پایان نیم‌سال‌های آموزشی در اختیارتون قرار گرفته تا در زمان مطالعاتی پیش از امتحان پرونده‌ی امتحان شیمی رو راحت و استاندارد ببندید.

پاسخنامه‌ی کتاب شیمی دهم تمام نشر الگو

برای تموم سوال‌های ارائه‌شده پاسخنامه‌ی تشریحی و حل‌المسائل تالیف و آورده شده و می‌تونید عملکردتونو با توضیحات خوب و کامل هر پرسش بسنجید.

ویژگی‌های کتاب شیمی دهم تمام نشر الگو

  • ویژه‌ی دانش‌آموزان دهم برای امتحانات نوبت ۱ و ۲ در رشته‌های تجربی و ریاضی
  • تالیف و چاپ شده مطابق با کتاب درسی جدید در سال ۱۴۰۲
  • دارای درسنامه‌های کامل و بخش‌بندی‌شده برای تدریس مفهومی مباحث
  • دارای سوالات متنوع برای هر درس و فصل
  • دارای آزمون‌های پایان فصل و نمونه امتحان شبیه‌ساز نوبت ۱ و۲
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی

خرید کتاب شیمی دهم تمام نشر الگو

شیمی دهم تمام نشر الگو

202,800 تومان
  • چاپ 1402

سیر تا پیاز شیمی دهم گاج

از دیگر منابع کامل کمک‌درسی و امتحانی برای درس شیمی به‌خصوص برای دانش‌آموزان با سطح ضعیف‌تر یا افرادی که قصد دارند یک مطالعه‌ی دوجانبه در درس شیمی داشته باشند و هم برای امتحانا و هم برای کنکور آماده بشن، کتاب سیرتاپیاز شیمی دهم از انتشارات گاجه. این کتاب درسنامه‌های کامل، پرسش‌های امتحانی، فیلم آموزشی، پرسش‌های چهار گزینه‌ای و پاسخنامه‌ی تشریحی داره و توسط آقایون افشین یزدان‌شناس و محمدرضا نصیری اوانکی تالیف شده. تعداد صفحات کتاب مذکور به ۵۶۰ می‌رسه و در سال ۱۴۰۲ به چاپ و تکثیر رسیده.

درسنامه‌ی کتاب سیرتاپیاز شیمی دهم گاج

۲۴۸ صفحه آموزش و درسنامه در ۲۰ قسمت درسی: ویژگی اصلی کتاب سیرتاپیاز شیمی دهم گاج. درسنامه‌ای مفصل و موشکافانه به تفکیک هر فصل و برای سهولت مطالعه هر فصل به تفکیک چند درس مطابق با محتوای آموزشی کتاب درسی، تالیف گردیده و دارای مثال‌های متعدد تشریحی و تستی با پاسخ کامل و دقیقه. آموزش عمقی و مفهومی مطالب و مفاهیم درسی رو در این کتاب خواهیم داشت و شما با مطالعه و مرور درسنامه‌های سیرتاپیاز شیمی دهم گاج، توانمندی لازم برای پاسخ‌گویی به انواع پرسش‌ها رو به‌دست میارید.

فیلم‌های آموزشی کتاب سیر تا پیاز شیمی دهم گاج

۳۸ ساعت فیلم آموزشی اختصاصی قابل دسترس از اسکن کردن کیوآرکدهای جای‌گذاری شده در کتاب. به تفکیک هر درس و برای یادگیری آسون، کامل‌تر و سریع‌تر شما، فیلم‌های تدریس و آموزش شب امتحانی درنظر گرفته شده تا مطالعات یا مرور خودتونو کامل کنید یا درصدد برطرف کردن کج‌فهمی‌های درسی یا کم کردن اشتباهات هنگام یادگیری باشید.

سوالات امتحانی کتاب سیر تا پیاز شیمی دهم گاج

برای هر فصل و با مشخص بودن مبحث و درس‌های هر فصل، پرسش‌های تشریحی و سوالات امتحانی تالیف گردیده که از تنوع، پوشش‌دهی کامل نکات مهم و مباحث هر قسمت، سطح استاندارد و تعداد کافی برخورداره. بعد از نمونه سوالا، تعدادی پرسش چهار گزینه‌ای و تست کنکور که بخشی از اون ویژه‌ی دانش‌آموزان علاقه‌منده از هر مبحث شیمی دهم ارائه شده.

پاسخنامه‌ی کتاب سیر تا پیاز شیمی دهم گاج

برای تک‌تک پرسش‌های داخل کتاب پاسخنامه‌ی مفصل و تشریحی ارائه شده تا ضمن یادگیری نحوه‌ی پاسخ‌گویی یا علت دونستن جواب صحیح هر سوال، مهم‌ترین بخش‌ها و نکات امتحانی براتون مرور بشه.

ویژگی‌های کتاب سیر تا پیاز شیمی دهم گاج

  • ویژه‌ی دانش‌آموزان رشته‌های تجربی و ریاضی
  • ویژه‌ی داوطلبان امتحانات نهایی و ترمیم معدل
  • ویژه‌ی ارتقاء معدل و امتحانات میان‌ترم و پایان‌ترم
  • دارای درسنامه‌ی کامل و براساس آخرین تغییرات محتوای کتاب درسی
  • دارای مجموعا ۳۸ ساعت فیلم آموزشی و تدریس شب امتحانی مطالب در قالب کیوآرکد
  • دارای مثال‌های تشریحی و تستی متعدد در دل درسنامه‌ها
  • دارای ۸۲۰ پرسش چهارگزینه‌ای طبقه‌بندی‌شده تالیفی و کنکوری
  • دارای ۱۶ آزمون فصلی و جامع
  • دارای پاسخنامه‌ی مفصل

خرید کتاب سیر تا پیاز شیمی دهم گاج

کتاب شیمی دهم سیر تا پیاز گاج

400,980 تومان
  • چاپ 1402
  • نمونه سوالات امتحانی
  • سوالات تستی و تشریحی
  • پاسخنانه جامع تشریحی

پرتکرار شیمی دهم قلم‌چی

اگر به‌دنبال حل کردن نمونه سوالات متعدد و متنوع به‌خصوص از جنس سوالات غیرتالیفی باشید، کتاب پرتکرار از سری کتاب‌های کمک‌درسی و امتحانی انتشارات قلم‌چی گزینه‌ی مطلوبی خواهد بود. کتاب پرتکرار شیمی دهم رو هیئت مولفان کانون در ۱۷۶ صفحه و مطابق با محتوای کتاب درسی در سال ۱۴۰۲ تالیف و گردآوری کردند. این کتاب بر پایه‌ی سوالات امتحانی مرجع‌دار و درسنامه‌های کاربردی و پاسخنامه‌ای تشریحی‌ست.

درسنامه‌ی کتاب پرتکرار شیمی دهم قلم‌چی

درسنامه‌های ارائه شده به‌عنوان گزینه‌ی مکمل کتاب درسی یا جزوه‌ی کلاسی نسبتا خلاصه، نکته‌وار و با دربر گرفتن مهم‌ترین بخش‌ها و مفاهیم هر درس با مشخص بودن شماره صفحات مربوطه از کتاب درسی، تالیف و ارائه شده‌اند.

سوالات امتحانی کتاب پرتکرار شیمی دهم قلم‌چی

۵۲۳ سوال تشریحی در این کتاب طرح شده که به شرح زیر است:

۴۵۰ سوال امتحانی برگرفته از آزمون‌های مدارس سراسر کشور (مربوط به امتحانات سال‌های ۹۵ و ۹۶)

۵۷ سوال امتحانی شناسنامه‌دار (برگرفته از مدارس تیزهوشان)

۱۶ سوال تالیفی (برای پوشش کامل مطالب کتاب درسی)

محوریت این کتاب بر ارائه‌ی سوالات امتحانی پراهمیت و دارای سابقه و مرجع از مباحث درسی‌ست که در نزدیک‌ترین سطح به امتحان واقعی و هماهنگ کشوری قرار گرفته و سطح مطالعات و یادگیری خودتونو ارتقاء بدید و بر مطالب و انواع سوالات مسلط بشید.

آزمون‌های ترم اول و دوم

۴ امتحان جامع ۲۰ نمره‌ای

در نهایت به‌علاوه‌ی پرسش‌های امتحانی شناسنامه‌دار ارائه شده به تفکیک هر فصل و مبحث، 4 امتحان بارم‌بندی شده که نیمی از اونا برای امتحان پایان نیم‌سال اول و نیمی دیگه برای امتحان پایان نیم‌سال دوم تعریف شده، برای جمع‌بندی مطالب و سوالات امتحانی در این کتاب قرار داده شدند.

پاسخنامه‌ی کتاب پرتکرار شیمی دهم قلم‌چی

پرسش‌های این کتاب همراه با آزمون‌های تشریحی اون، همگی دارای پاسخنامه‌ی تشریحی و توضیحات کاملی به‌عنوان راهنمای تصحیح هستند.

ویژگی‌های کتاب پرتکرار شیمی دهم قلم‌چی

  • ویژه‌ی داوطلبان امتحانات نوبت ۱ و ۲ در رشته‌های تجربی و ریاضی
  • تالیف و چاپ شده مطابق با کتاب درسی جدید در سال ۱۴۰۲
  • دارای درسنامه‌های کاربردی و مکمل
  • دارای سوالات متنوع و متعددی از امتحانات مدارس گوناگون
  • دارای آزمون جامع تشریحی بارم‌بندی شده
  • دارای پاسخنامه

خرید کتاب پرتکرار شیمی دهم قلم‌چی

پرتکرار شیمی دهم قلم چی

140,400 تومان
  • چاپ 1402

کتاب شیمی‌نامه دهم مبتکران

یکی از سری کتاب‌هایی که منحصرا برای درس شیمی از سمت انتشارات مبتکران تالیف و چاپ شده، کتابی با عنوان شیمی‌نامه‌ست که برطبق محتوای جدید کتاب درسی شیمی دهم و اهمیت و استانداردهای امتحانی آماده شده. این کتاب دربرگیرنده‌ی درسنامه‌ها و توضیحات کامل مطالب درسی و انواع پرسش‌های تشریحی و امتحانیه. شیمی‌نامه دهم مبتکران رو آقای علیرضا تمدنی تالیف کردند و این کتاب در ۳۸۰ صفحه چاپ شده.

درسنامه‌ی کتاب شیمی‌نامه دهم مبتکران

درسنامه‌ی کتاب شیمی‌نامه کامل و مفصله و بیانی روون و یاددهنده داره. درسنامه‌ها مطابق با سرفصل‌های کتاب درسی با مشخص بودن شماره صفحات مرجع تالیف شدند و هر فصل به تفکیک ده جلسه (مبحث) ارائه شده تا مطالعه‌ی سازمان‌دهی‌تر و هدف‌مندتر در پیش داشته باشید.

سوالات امتحانی کتاب شیمی‌نامه دهم مبتکران

برای هر جلسه (مباحث تفکیک شده‌ی هر فصل از شیمی دهم در کتاب شیمی‌نامه) پرسش‌ها و سوالاتی تالیف شده تا به‌طور دقیق بر مباحث موردنظر و نکات امتحانی هر بخش از درس مسلط بشید. این سوالات در سبک‌های متفاوت و تعداد نسبتا خوبی برای پوشش هر درس ارائه شدند.

آزمون‌های ترم اول و دوم

آزمون‌های جامع که تعداد اونا برای هر ۷ الی ۸ جلسه (درس/ مبحث) به ۵ تا می‌رسه در ۳ سطح ساده- متوسط- سخت تالیف شده و گزینه‌ی مکمل سوالات امتحانی و بخش مهمی در جمع‌بندی مباحث به‌حساب میان.

پاسخنامه‌ی کتاب شیمی‌نامه دهم مبتکران

در انتهای کتاب شیمی‌نامه، پاسخ تک‌به‌تک پرسش‌ها به‌صورت تشریحی و مفصل تالیف و قرار داده شده.

ویژگی‌های کتاب شیمی‌نامه دهم مبتکران

  • تالیف شده مبتنی‌بر کتاب درسی جدید
  • ویژه‌ی پایه‌ی دهم تحصیلی رشته‌های تجربی و ریاضی
  • طراحی شده برای آمادگی در امتحانات
  • دارای درسنامه‌های کامل و بخش‌بندی شده
  • دارای سوالات امتحانی به تفکیک هر درس
  • دارای آزمون‌های سطح‌بندی شده برای میان‌ترم و پایان‌ترم
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی

خرید کتاب شیمی‌نامه دهم مبتکران

شیمی نامه دهم مبتکران

296,400 تومان

کتاب شامل

  • درسنامه
  • نمونه سوال تشریحی

شب ‌امتحان شیمی دهم خیلی‌ سبز

شب امتحان از سری کتاب‌های کم‌حجم و مشابه جزوه از انتشارات خیلی سبزه که مختص امتحانات دی‌ماه و خردادماهه. این جزوات یا کتاب‌های کم‌حجم بر پایهء چندین امتحان تشریحی ۲۰ نمره‌ای به‌همراه پاسخنامه‌ی تشریحی و درسنامه‌های خلاصه آماده شده‌اند. اگر قصد دارید در فصل امتحانات و پیش از شروع بازه‌ی امتحانات نوبت ۱ یا ۲ از خودتون امتحان بگیرید، می‌تونید روی شب امتحان خیلی سبز حساب کنید. لازم به‌ذکره جزوه‌ی امتحانی شب امتحان شیمی دهم خیلی سبز در سال ۱۴۰۲ و ۶۱ صفحه توسط آقای محمد وحیدی تالیف شده.

آزمون‌های جزوه‌ی شب امتحان شیمی دهم خیلی‌ سبز

۱۲ امتحان تشریحی که چهار آزمون ابتدایی قابل استفاده برای پایان نیم‌سال اول تحصیلی و هشت امتحان باقی‌مونده برای مطالعه و جمع‌بندی آزمون‌محور کل کتاب و برای امتحان نوبت دوم قابل استفاده‌ست در دو دسته‌ی طبقه‌بندی شده و طبقه‌بندی نشده، بخش اصلی شب امتحان شیمی دهم رو تشکیل می‌دن.

پاسخنامه‌ی تشریحی جزوه‌ی شب امتحان شیمی دهم خیلی‌ سبز

پاسخنامه‌ی تالیف شده برای جزوه‌ی امتحانی شب امتحان شیمی دهم کامل، مفصل و تشریحی و به تفکیک هر آزمونه.

درسنامه‌ی جزوه‌ی شب امتحان شیمی دهم خیلی ‌سبز

در انتهای شب امتحان، بخشی با عنوان درسنامه‌ی توپ قرار گرفته که شامل درسنامه‌ای فصل‌به‌فصل، تقریبا خلاصه، دارای مثال و نکات مهم و دربرگیرنده‌ی تمام مطالب ضروری و امتحانیست.

ویژگی‌های جزوه‌ی شب امتحان شیمی دهم خیلی ‌سبز

  • ویژه‌ی دانش‌آموزان رشته‌های تجربی و ریاضی
  • تالیف شده بر اساس جدیدترین تغییرات محتوایی کتاب درسی
  • ویژه‌ی امتحانات
  • دارای ۱۲ امتحان بارم‌بندی شده
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی به تفکیک هر آزمون
  • دارای درسنامه‌ی کاربردی، مفید و نسبتا خلاصه

خرید جزوه‌ی شب امتحان شیمی دهم خیلی ‌سبز

شب امتحان شیمی دهم خیلی سبز

48,970 تومان
  • امتحان های طبقه بندی درس به درس
  • پاسخ نامه تشریحی به همراه نکات
  • امتحانات مشابه
  • چاپ 1402

دیگر کتاب های شب امتحان دهم تجربی خیلی سبز

دیگر کتاب های شب امتحان دهم ریاضی خیلی سبز

گلبرگ شیمی دهم گل‌واژه

گلبرگ عنوان یکی از مجموعه کتاب‌های کمک‌درسی و منابع امتحانی از انتشارات گل‌واژه‌ست که برای درس شیمی دهم هم آماده شده. این کتاب کم‌حجم، پرسش‌محور و دارای درسنامه‌ی خلاصه و پاسخنامه‌ی کاربردی و تشریحیه که مطابق با کتاب درسی جدید و برای فصل امتحانات آماده شده. گلبرگ شیمی دهم رو آقایون حسینعلی کشاورز و منصور مختاری و خانوم معصومه شاه‌محمدی‌اردبیلی تالیف کردند و این کتاب در 63 صفحه و سال تحصیلی ۴۰۳-۴۰۲ به چاپ رسیده.

آزمون‌ها و سوالات امتحانی گلبرگ شیمی دهم گل‌واژه

در گلبرگ شیمی دهم، سوالات امتحانی متنوعی در قالب درس‌های مختلف و به تفکیک هر فصل تالیف شده تا با تمرکز و صرف وقت تنظیم شده‌ای روی حل کردن سوالات هر مبحث وقت بذارید. چند امتحان ۲۰ نمره‌ای جهت آمادگی در امتحانات پایان فصل طراحی و جای‌گذاری شدند و شما با امتحان گرفتن از خودتون میزان یادگیری و کافی بودن مطالعات و البته نقاط قوت و ضعف‌تون رو درمیارید.

پاسخنامه‌ی تشریحی گلبرگ شیمی دهم گل‌واژه

پاسخنامه بعد از پرسش‌های امتحانی هر درس قرار گرفته و تشریحیه. جملات و توضیحاتش نسبتا خلاصه و کوتاه‌ست؛ اما کاربردی  مفید اصل مطلب و پاسخ رو می‌رسونه.

درسنامه‌ی گلبرگ شیمی دهم گل‌واژه

درسنامه‌ی تالیف شده در این کتاب برای درس شیمی درسنامه‌ای خلاصه و فصل‌به‌فصل، دارای نکات ضروری و کلیات مفاهیم درسی و در قالب فلش‌کارت‌هایی برای سهولت در مطالعه‌ست.

ویژگی‌های گلبرگ شیمی دهم گل‌واژه

  • ویژه‌‌ی دانش‌آموزان رشته‌های تجربی و ریاضی
  • مطابق با آخرین تغییرات کتاب درسی
  • ویژه‌ی فصل امتحانات
  • شامل پرسش‌های امتحانی کافی و تفکیک شده
  • شامل آزمون جامع تشریحی برای نوبت ۱ و ۲
  • شامل پاسخنامه‌ی تشریحی و کاربردی تفکیک شده
  • شامل فلش‌کارت‌های خلاصه درس

خرید گلبرگ شیمی دهم گل‌واژه

گلبرگ شیمی دهم گل واژه

88,000 تومان
  • چاپ 1402

جزوه امتحانی شیمی دهم اسفندیار

جزوه‌ی امتحانی اسفندیار دیگر منبع کم‌حجم و امتحان‌محور برای درس شیمی دهمه که ترکیبی از امتحانات بارم‌بندی شده و پاسخنامه‌ی تشریحی تفکیک شده و درسنامه‌های کاربردیه. این کتاب/ جزوه توسط آقای محمد مهرادیان و خانوم مهری عظیمی در ۴۸ صفحه و مطابق با سرفصل‌های کتاب درسی شیمی دهم آماده شده و توسط انتشارات اسفندیار چاپ شده.

آزمون‌های جزوه‌ی امتحانی شیمی دهم اسفندیار

چند دوره امتحان تشریحی و ۲۰ نمره‌ای با پوشش مهم‌ترین مفاهیم و نکات درسی و ارائه‌ی ضروری‌ترین بخش‌های امتحانی برای امتحان دی‌ماه و خردادماه در این جزوه جای گرفته و دارای سطح استاندارد و تعداد کافی می‌باشد.

پاسخنامه‌ی تشریحی جزوه‌ی امتحانی شیمی دهم اسفندیار

پاسخنامه‌ی این جزوه تفکیک شده برای هر آزمون و تشریحی و با توضیحات کامل برای دونستن جواب صحیح هر سواله.

درسنامه‌ی جزوه‌ی امتحانی شیمی دهم اسفندیار

درسنامه‌های ویژه‌ی مرور و جمع‌بندی به‌شکل فلش‌کارت در انتهای جزوه‌ی امتحانی شیمی دهم اسفندیار قرار گرفته و به تفکیک هر درسه و با پوشش کلیات مفاهیم و مطالب کتاب درسی شیمی دهم که شما رو برای مطالعه‌ی شب امتحانی آماده می‌کنه.

ویژگی‌های جزوه‌ی امتحانی شیمی دهم اسفندیار

  • مختص امتحانات و ویژه‌ی رشته‌های تجربی و ریاضی
  • مطابق با سرفصل‌های کتاب درسی شیمی دهم
  • دارای چند امتحان تشریحی بارم‌بندی شده
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی به تفکیک امتحانات
  • دارای درسنامه‌های خلاصه و کاربردی به‌شکل فلش‌کارت

خرید جزوه‌ی امتحانی شیمی دهم اسفندیار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *