مقالات مشاوره ای

بهترین کتاب های امتحان نهایی دین و زندگی دهم 1402

بهترین کتاب های امتحان نهایی دین و زندگی دهم 1402

با مراجعه با لینک‌های زیر می‌تونید به بهترین منابع کمک درسی امتحان نهایی پایه دهم دسترسی پیدا کنید:

لیست سایر مقالات معرفی بهترین منابع امتحان نهایی

دین و زندگی از دروس عمومی و مهم رشته‌هاست. در سال‌ اخیر باتوجه به افزایش اهمیت امتحانات و هماهنگ برگزار شدن آن‌ها، طراحی سوالات امتحانات به‌سمت تحلیلی نیز پیشروی کرده. به همین دلیل استفاده از یک منبع امتحانی و کتاب کمک‌درسی در کنار تدریس دبیر و مطالعه‌ی کتاب درسی، به کسب بالاترین نمره کمک قابل توجهی می‌کنه.

بنابراین قصد داریم تو این مقاله بهترین کتاب های امتحان نهایی دین و زندگی دهم رو معرفی کنیم.. .

کتاب‌های متعددی با ویژگی‌های مشابه و متفاوت برای امتحان نهایی دین و زندگی دهم منتشر شدند؛ انتخاب منبع مناسب درصد و احتمال موفقیت رو به‌شدت افزایش می‌ده؛ برای همین در ادامه به معرفی بهترین منابع امتحان نهایی دین و زندگی دهم و ویژگی‌ها و مشخصات اونا پرداختیم، تا متناسب با نیاز، سطح و زمانی که برای مطالعه و تمرین دارید، دست به انتخاب بزنید و خرید مطمئن‌تری رو تجربه کنید.

ماجراهای من و درسام دین و زندگی دهم خیلی سبز

اگر دنبال یک کتاب کاملِ امتحانی هستید که هم درسنامه، هم مثال و نمونه سوال تشریحی، هم امتحان شبیه‌ساز داشته باشه و در نهایت پاسخنامه‌ی تشریحی هم تالیف و ارائه کرده باشه، از کتاب ماجراهای من و درسام دین و زندگی دهم خیلی سبز استفاده کنید.

این کتاب در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ و در ۱۲۶ صفحه توسط آقای محمد کشوری گردآوری و تالیف شده.

درسنامه‌ی کتاب کامله و درس‌به‌درس پیشروی کرده؛ از نکات قابل توجهِ هر درسنامه اینه که صفحه‌ی مربوطه در کتاب درسی رو درکنار توضیحاتِ مولف نشون داده و نکات مهم هر خط و پاراگراف رو کامل نوشته؛ بدین نحو هم‌زمان کتاب درسی رو هم به‌صورت امتحانی مطالعه می‌کنید.

سوال‌های امتحانی هم دارای تنوع لازم و پوشش کامل و دقیق مطالب درسی‌اند و بعد از بخش آموزشی (درسنامه‌ی) هر درس آورده شده‌اند و یا تالیفی‌اند و یا گردآوری‌شده از امتحانات مدارس کشور؛ این موضوع علاوه‌بر این‌که تسلط دانش‌آموز و توانمندی‌ش رو تقویت می‌کنه، سبب آشنایی با سطح و سبک سوالات تشریحی هر مطلب هم می‌شه.

خلاصه‌درس‌ها از دیگر بخش‌های کاربردی این کتابه که در هفته‌ی پایانی و نزدیک به امتحان یا پس از مطالعه‌ی هر درس می‌تونید جهت تثبیت آموخته‌ها در ذهن، ازش استفاده کنید و یک مرور قوی داشته باشید.

آزمون‌های جمع‌بندی و نیم‌سال که مشابه با برگه‌های امتحانی بارم‌بندی‌شده هستند، مهم‌ترین سوالات هر درس رو در اختیارتون می‌ذارند و می‌تونید جهت شبیه‌سازی امتحانات کلاسی یا هماهنگ کشوری ازشون بهره‌ی کافی رو ببرید و در انتها بخش پاسخنامه‌ی تشریحی قرار گرفته که شامل پاسخ هر پرسش و آزمون به‌شکل دقیق و تشریح‌شده‌ست و ابزار خوبی برای بررسی نحوه‌ی پاسخ‌دهی‌تون هست.

ویژگی‌های ماجراهای من و درسام دین و زندگی دهم خیلی سبز

  • درسنامه‌ی کامل و دقیق همراه با مثال و نکات به‌صورت درس‌به‌درس
  • خلاصه‌درس برای مرور و جمع‌بندی فوری
  • نمونه سوال‌های متنوع، متعدد و تشریحی به‌صورت درس‌به‌درس
  • نمونه امتحان بارم‌بندی‌شده برای نیم‌سال اول و دوم
  • تالیف و چاپ شده در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲

خرید کتاب ماجراهای من و درسام دین و زندگی دهم خیلی سبز

فرمول بیست دین و زندگی دهم گاج

کتاب فرمول بیست دین و زندگی دهم گاج کتاب کاملیه که ویژگی‌هاش صرفا به داشتن درسنامه، نمونه سوال و پاسخنامه‌ی تشریحی محدود نمی‌شه! این کتاب علاوه‌بر بخش‌های اصلی خود که درسنامه‌های کامل، درس‌به‌درس و کاربردی به‌علت وجود مثال‌های آموزشی متعدد داره و انواع نمونه سوالات امتحانی رو به‌تفکیک هر درس و مبحث تالیف کرده و پاسخنامه‌ی تشریحی و کاملی برای تموم سوالات نوشته، آپشن‌های دیگه‎‌ای هم داره که جامع‌تر و مفیدترش می‌کنه و باعث می‌شه دانش‌آموز طی یک برنامه‌ی سامان‌دهی‌شده و قدم‌به‌قدم به درس‌های کتاب درسی دین و زندگی دهم مسلط بشه و خیالش برای امتحانات میان‌ترم، پایان‌ترم و نهایی تختِ تخت بشه.

در ادامه به تشریح بخش‌های شکل‌دهنده‎‌ی فرمول بیست دین و زندگی دهم گاج می‌پردازم:

در ابتدا و شروعِ هر درسنامه بخش کوتاهی به‌مثابه‌ی یک پیش‌نمایش برای این‌که مخاطب بهتر متوجه‌ی مطالب و درسِ پیش‌رو بشه به‌همراه بخش کوتاهی از اهمیت و تعداد سوال‌های مطرحی از اون درس و مباحث مرتبط باهاش، به خواننده ارائه شده تا مطالعه‌ی هدف‌مندی رو تا زمان امتحان پیش ببرید و بعد از اون درسنامه‌ی مربوطه با تاکید بر اصل مطلب و اهمیت درسِ مذکور تالیف شده و هر درسنامه شامل کیوآرکد مخصوص به خودشه که با اسکن کردنش به فیلم‌های آموزشی و تدریس آفلاین اون درس، دسترسی پیدا می‌کنید. لحن و بیان هر درسنامه ادبی و مطابق با کتاب درسیه و برای فهم و درک بیشتر و عمقی مطالب، موضوعات دسته‌بندی شده‌اند و مثال‌های آموزشی متعددی نوشته شده. تعاریف، سوال و پاسخ‌ها، تلنگرها، نتیجه‌گیری‌ها، نکات راهبردی، ایستگاه آیات، کلیدواژه‌ها، ایستگاه شعرها و اندیشه و تحقیق از بخش‌‎های شکل‌دهنده‌ی هر درسنامه‌ست و پس از همه‌ی این‌ها جهت مرور و تورق سریع مطالب، صفحه‌ای با عنوان درس در یک نگاه آماه شده. پس از درسنامه‌ی هر درس، بخش سوالات تشریحی درس آورده شده؛ این سوالات تالیفی، تشریحی و متنوع‌اند و دسته‌بندی شده‌اند به بخش آیات و احادیث، صحیح/ غلط، جای خالی، سوالات پاسخ کوتاه، دو گزینه‌ای، کشف ارتباط، تعریف مفاهیم و اصطلاحات و سوالات پاسخ بلند. پاسخ‌نامه‌ی درنظر گرفته‌‌‍شده هم از نوع تشریحیه و واضح و کامل هر سوال و جواب درستشو توضیح داده و درنهایت جهت شبیه‌سازی امتحان نهایی و جمع‌بندی سوالات مهم هر درس، چند امتحان ۲۰ نمره‌ای برای نوبت ۱ و نوبت ۲ که سوالاتِ دسته‌بندی‌شده داره در اختیار مخاطب قرار گرفته و پاسخ‌دهی به اونا سطح تسلط‌تون رو افزایش می‌ده و کتاب رو هم تکمیل می‌کنه.

مولفان کتاب فرمول بیست دین و زندگی دهم گاج آقایون محمد رضائی‌بقاء و مرتضی محسنی‌کبیر هستند که این کتاب رو در ۱۷۶ صفحه و سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ گردآوری و آماده کردند.

ویژگی‌های فرمول بیست دین و زندگی دهم گاج

  • درسنامه‌ی درس‌به‌درس و کامل مناسب برای امتحان نهایی
  • فیلم‌های آموزشی دروس در قالب کیوآرکد
  • طیف متنوع و متعددی از سوال‌های امتحانی تشریحی به‌صورت درس‌به‌درس
  • امتحان تشریحی بارم‌بندی‌شده برای نیم‌سال اول و دوم
  • پاسخنامه‌ی تشریحی و کامل با شرح دقیق پاسخ
  • تالیف و منتشرشده در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲

خرید کتاب فرمول بیست دین و زندگی دهم گاج

دین و زندگی دهم فرمول بیست 20 گاج

159,900 تومان
  • چاپ 1402
  • ویژه سال تحصیلی 1402 – 1403

پرسوال دین و زندگی دهم مهروماه

پرسوال دین و زندگی دهم مهروماه  از دیگر کتاب‌هاییه که برای مطالعه‌ی امتحانی و کامل دروس مربوط به دین و زندگی دهم از ابتدای سال تحصیلی و به‌ویژه برای امتحانات میان‌ترم، نوبت اول و نوبت دوم می‌تونید استفاده کنید. این کتاب در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ و توسط خانوم زهرا جعفری‌یزنی و آقای سیدهادی هاشمی در ۱۳۶ صفحه تالیف و گردآوری شده.

این کتاب با درسنامه‌ی درس ۱ شروع می‌شه و دربرگیرنده‌ی تموم مطالب و متون درس هست که بخش‌به‌بخش و به‌صورت هدف‌مند با رویکرد امتحان نهایی تالیف شدند تا هم مطالعه‌ای نظام‌مند داشته باشید و هم مطالب بهتر در ذهنتون جا بیفته.

درسنامه‌ش کامل و به‌اندازه‌ایه که برای مسلط شدن روی نمونه سوالات امتحانی کافیه و شامل بخش مشاوره، مقدمه، پیام‌ها، تعاریف و توضیحات به‌صورت نموداری، حواستون باشه (جهت یادآوری قسمت‌های مهم و دارای تله) و بخش اندیشه و تحقیقه.

پس از هر درسنامه، مولفان سوال‌های امتحانی هر بخش از درسنامهی درس موردنظر رو تالیف کردند و سوالات تشریحی رو به‌صورت دسته‌بندی‌شده و متنوع ارائه دادند که شامل بخش‌های آیات و احادیث، سوالات درست و نادرست، سوالات جای خالی، کشف ارتباط، سوالات کوتاه پاسخ، تعریف اصطلاح، سوالات دو گزینه‌ای، سوالات سه گزینه‌ای و پاسخ کامل (تشریحی) و بعضا سوالات سخت‌تر با عنوان یک گام فراتر هست. تعداد سوالاتِ کتاب بیش از ۱۲۰۰تاست و با این تعداد و تنوع سوالات و دسته‌بندی‌ای که دارند به‌راحتی روی درسنامه‌ها مسلط می‌شید.

این روند درسنامه و سوال امتحانی تا آخرین درس ادامه پیدا می‌کنه و بعد از اون ۶ دوره نمونه سوال امتحانی شبیه‌سازی‌شده‌ی امتحان نوبت اول و نوبت دوم قرار می‌گیرند تا مطالعات و سوالاتی که پاسخ دادید رو جمع‌بندی کنید و برای امتحان اصلی حداکثر آمادگیو کسب کنید و در نهایت برای هر سوالی که در این کتاب تالیف و آورده‌شده، پاسخنامه‌ی تشریحی که توضیحات کامل و نکات مهم رو نوشته، قرار داده‌اند.

ویژگی‌های پرسوال دین و زندگی دهم مهروماه

  • درسنامه‌ی کاربردی و بخش‌بندی‌شده
  • بیش از ۱۲۰۰ سوال‌ امتحانیِ تالیفی
  • ۶ امتحان جامع تشریحی نوبت اول و نوبت دوم
  • پاسخنامه‌ی تشریحی برای پرسش‌ها
  • چاپ‌شده در سال ۱۴۰۲

خرید کتاب پرسوال دین و زندگی دهم مهروماه

سیر تا پیاز دین و زندگی دهم گاج

این کتاب رو به دانش‌آموزهایی‌که علاقه دارند مطالب درسی رو هم با رویکرد کنکوری و هم با توجه به امتحان نهایی بخونند و یا افرادی که احتیاج دارند کاربردی و مفهومی مطالبو بخونند و سوال حل کنند (تستی و تشریحی)، پیشنهاد می‌کنیم. سیرتاپیاز  از جمله کتاب‌های آموزش‌محور انتشارات گاج هست که برای درس دین و زندگی دهم در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ توسط آقای مرتضی محسنی‌کبیر در ۲۰۸ صفحه آماده و توسط انتشارات گاج  منتشر شده.

کتاب سیرتاپیاز دین و زندگی دهم درسنامه‌های بخش‌بندی‌شده از مطالب داره و به‌ترتیب هر درس پیشروی کرده و البته قبل از شروع مطالبِ هر درس قسمتی به‌عنوان پیش‌نمایش (قبل از مطالعه) گذاشته تا محتوای درس موردنظر بهتر آشنا بشید. پیامِ آیات، احادیث و شعرها، بیشتر بدانید، اندیشه و تحقیق، تعاریف و مرور نکته‌های مهم درس، از بخش‌های شکل‌دهنده‌ی درسنامه‌ی هر فصله.

هم‌چنین این کتاب دارای دو درس اختصاصی ویژهی رشته‌ی علوم انسانیه.

پس از بخش آموزشی کتاب، سوالات تشریحی به‌شکل‌های متنوعی هم‌چون آیات قرآن، صحیح/غلط، جای خالی، انتخاب کنید، تعریف مفاهیم و اصطلاحات، کشف ارتباط، سوالات پاسخ کوتاه و سوالات پاسخ بلند تالیف و ارائه شدند و مباحث هر درس رو به‌طور کامل پوشش می‌دن.

سوالات تستی هم برای هر درس هم به‌صورت تالیفی و هم جمع‌آوری‌شده از کنکورهای مختلف در انتها قرار گرفتند و می‌تونید پس از بررسی پاسخ‌های تشریحی هر دسته از سوالات تشریحی درس‌ها به‌ سراغ تست‌ها برید یا ازشون گذر کنید.

پاسخنامه‌ای که هم برای سوالات تشریحی و هم برای سوالات چهارگزینه‌ای درنظر گرفته شده، کامله و تشریحی و به بیان جواب درست هر سوال پرداخته.

در نهایت هم برای جمع‌بندی کردن مطالب و مباحث هر درس در قالب مهم‌ترین سوالاتِ امتحانیِ احتمالی، آزمون‌های جامع متشکل از سوالات چهارگزینه‌ای تالیفی که ارجاع‌دهی شده‌اند به درس مرتبط‌شون و امتحانات شبیه‌سازی‌شده‌ی نوبت اول و نوبت دوم که مشابه با برگه‌های امتحانی ۲۰ نمره‌ای آماده و دارای سوالات تشریحی و دسته‌بندی‌شده هستند، در اختیارتون قرار گرفتند.

ویژگی‌های سیر تا پیاز دین و زندگی دهم گاج

  • درسنامه‌ی کامل و درس‌به‌درس
  • انواع سوالات امتحانی تشریحی به‌تعداد ۵۷۹ تا
  • انواع سوالات کنکوری و تستی به‌تعداد ۴۸۱ تا
  • آزمون‌های جامع چهارگزینه‌ای
  • آزمون‌های تشریحی نوبت ۱ و نوبت ۲
  • پاسخنامه‌ی تشریحی برای پرسش‌ها
  • چاپ‌شده در سال ۱۴۰۲
  • مشترک همه‌ی رشته‌ها

خرید کتاب سیر تا پیاز دین و زندگی دهم گاج

کتاب دین و زندگی دهم سیر تا پیاز گاج

220,580 تومان
  • سوالات مربوط به کنکور
  • پرسش نامهی چهار گزینه ای
  • دروس اختصاصی رشته انسانی
  • چاپ 1402

بیسترس دین و زندگی دهم کاگو

بیسترس دین و زندگی دهم از انتشارات کاگو از دیگر کتاب‌هاییه که برای مطالعه‌ی تکمیلی، مرور و امتحانی خوندن درس‌های دینی دهم، ازش استفاده کنید. این کتاب رو خانوم زهرا جعفری‌یزنی در ۱۱۸ صفحه گردآوری و انتشارات کاگو در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ اون رو آماده کرده.

کتابِ بیسترس از جمله کتاب‌هاییه که محتوای طبقه‌بندی‌شده، کدگذاری برای سامان بخشیدن و تثبیت آموخته‌ها و ارجاع‌دهی سوالات چهارگزینه‌ای به صفحه‌ای مشخص از کتاب درسی برای بازخوانی، بررسی و بالاتر بردن دقت در مطالعه‌ی متن و مبحث کتاب درسی رو سرلوحه‌ی خودش قرار داده و در حد مکفی و مفید به ارائه‌ی مطالب با این شیوه پرداخته.

این کتاب مطابق با فصل‌های کتاب درسی دین و زندگی دهمه و به‌عنوان محتوای ورودی و شروع هر فصل یک آزمون تشخیصی که به سنجش عملکرد دانش‌آموز کمک می‌کنه در قالب QRCODE پرداخته. این آزمون شاملِ سوالاتِ طراحی‌شده از کدهای TBC هست که شماره‌ی هر سوال با شماره‌ی کد اون متناظره و اگر پاسخ صحیح به تست‌های هر آزمونِ تشخیصی بدید یعنی با کلیت مطالبی که در قالب کدهای TBC آورده شده آشنایی خوبی دارید.

درسنامه‌ی تالیف‌شده در این کتاب درس‌به‌درس و کامله و نکات هر درس، پیام‌ها و آیات قرآنی، نکات امتحانی و پرتکرار، بدفهمی‌های رایج و اشتباهات احتمالی در درک متن رو ارائه داده.

آزمون‌ها و سوالات امتحانی و کنکوری این کتاب هم مطابق با هر درس و کدهای TBC تعیین‌شده برای اون‌ها در اختیار دانش‌آموز قرار گرفتند و مهم‌ترین و پرتکرارترین‌ها با علامتی درکنار کد محتوایی مربوطه، اعلام شدند تا مطالعه‌ی بیشتر و باتمرکز بر روی اون داشته باشید.

تست‌های این کتاب هم نگاهی بر کنکور و آزمون‌های آزمایشی دارند و حداکثر زمان مطالعه و فضایی برای تعیین این‌که بلد بودید یا نبودید رو درکنار خودشون دارند.

یکی از بخش‌های سوالات این کتاب اختصاص پیدا کرده به سوالاتی که از سطح کتاب درسی مقداری دشوارتر هستند و سوالات پراهمیت‌تر که ستاره‌دار شدند؛ این‌طوری کتاب رو به‌صورت نظم‌بخشیده مطالعه و مرور می‌کنید.

پس از این‌ها برای جمع‌بندی سوالات امتحانی و برای شبیه‌سازی امتحان دین و زندگی دهم نزدیک به امتحان اصلی‌تون در ترم اول یا ترم دوم، امتحانات ۲۰ نمره‌ای مشابه با برگه‌های امتحانی آورده شده و بخش سوالات کتاب رو تکمیل می‌کنه.

پاسخنامه‌ی درنظر گرفته‌شده و تالیف‌شده‌ی این کتاب هم تشریحی و البته بسیار کاربردیه؛ چراکه هم به توضیح اشتباهات رایج و بدفهمی‌های احتمالی از نکات پرداخته و هم پاسخ صحیح رو به‌صورت کامل توضیح داده و این‌طوری شما محتوای مهم و امتحانی کتاب رو به‌طور کاملا مفید مرور و بازخوانی می‌کنید. بخش‌های دیگه‌ای از کتاب که کار شما رو برای مطالعه‌ی پایانی و تورق سریع کل کتاب راحت می‌کنند و مطالعات رو در ذهنتون جا میندازند، بخش فلش‌کارت و بخش بوک‌استوری هست که به دانش‌آموز این امکانو می‌ده مهم‌ترین، کاربردی‌ترین و ضروری‌ترین مطالب و نکات رو در چند ساعت و در قالب فلش‌کارت، تصویر و نمودار بخونه. درنهایت هم محتوای افزوده و بیشتری توسط کیوآرکد در اختیارتون قرار گرفته تا درصورت لزوم و علاقه مطالعه کنید.

ویژگی‌های بیسترس دین و زندگی دهم کاگو

  • درسنامه‌ی امتحانی، کامل و خلاصه
  • کدگذاری مطالب و سوالات
  • سوالات مهم چهارگزینه‌ای و کنکوری ارجاع‌دهی‌شده
  • سوالات تشریحی و امتحانی گوناگون برای هر درس
  • امتحان مشابه با نوبت اول و نوبت دوم
  • فلش‌کارت و بوک‌استوری برای بازخوانی و جمع‌بندی
  • چاپ‌شده در سال ۱۴۰۲

خرید کتاب بیسترس دین و زندگی دهم کاگو

بانک نهایی دین و زندگی دهم خیلی سبز

اگر چندان به کتاب یا منبع امتحانی با توضیحات زیاد و کامل احتیاج ندارید و صرفا به‌دنبال مرور، بازخوانی، تکمیل کتاب درسی، حل کردن نمونه سوال‌های امتحانی مهم و کسب آمادگی در زمان کوتاه‌تری هستید، می‌تونید از کتاب بانک نهایی خیلی سبز استفاده کنید.

کتاب بانک نهایی دین و زندگی دهم خیلی سبز یک کتاب نسبتا کم‌حجم و سبکه که ساختار ساده و مشخصی داره. مهم‌ترین بخش‌های این کتاب درسنامه، نمونه سوال، نمونه امتحان و پاسخنامه‌ی تشریحی هست.

درسنامه‌ی بانک نهایی دین و زندگی دهم درسنامه‌ای مطابق با امتحان نهایی، کتاب درسی و البته خلاصه و جمع‌وجوره که تبدیلش می‌کنه به یه گزینه‌ی مفید و کاربردی برای تکمیل مطالعات در کنار کتاب درسی و تدریس دبیر.

درسنامه به‌ترتیب هر درس ارائه شده و مهم‌ترین نکات رو شامل می‌شه و خوندن درسنامه درواقع یک مرور خوب به شما می‌ده و برای پاسخ دادن به پرسش‌ها، آمادگی بیشتری کسب می‌کنید.

بعد از هر درسنامه نمونه سوال‌های امتحانی متنوعی آورده شده که هم تالیفی‌‍اند و هم گردآوری شده‌اند. این نمونه سوالات دانش‌آموز رو از جهت تسلط پیدا کردن روی مطالب درسی کمک می‌کنند. تعداد سوالات این کتاب به بیشتر از ۷۰۰ تا می‌‍رسه و  در کنار چهار دوره امتحان بارم‌بندی‌شده مشابه امتحانات نوبت ۱ و نوبت ۲ باعث می‌شه که ضمن آشنایی کافی با سوالات احتمالی امتحان نهایی، مطالب درسی رو بهتر و کاربردی‌تر در ذهن جا بندازید.

درنهایت پاسخنامه و راهنمای تصحیح سوالات با توضیحات مکفی برای تموم سوال‌ها نوشته شده و می‌تونید گزاره‌های صحیح و غلط رو بررسی کنید.

ویژگی‌های بانک نهایی دین و زندگی دهم خیلی سبز

  • درسنامه‌ی خلاصه و چکیده مطالب
  • سوالات امتحانی، تشریحی و متنوع به‌تفکیک هر درس
  • ۴ دوره امتحان نوبت اول و نوبت دوم
  • پاسخنامه‌ی تشریحی و کامل
  • انتشار در سال ۱۴۰۲

خرید کتاب بانک نهایی دین و زندگی دهم خیلی سبز

گلبرگ دین و زندگی دهم گل واژه

یکی از منابع امتحانی اقتصادی و کتاب‌های کمک‌درسی ویژه‌ی امتحانات که حجم کمی داره و تمرکزش بر ارائه‌ی نمونه سوال امتحانی اون‌هم به‌صورت درس‌به‌درس هست، کتاب گلبرگ انتشارات گل واژه‌ست.  

کتاب و گلبرگ دین و زندگی دهم خلاصه‌ست درسنامه‌ای که ارائه داده با رویکرد امتحانی و ویژه‌ی مرور در انتهای کتاب به‌شکل فلش‌کارت قرار گرفته که ضروری‌ترین نکات درسی رو شامل می‌شه.

در مجموع حدود ۵۰۰ نمونه سوال متنوعِ تشریحی به‌تفکیک هر درس از درس ۱ تا ۱۲ تالیف و ارائه کرده که در طول سال تحصیلی هم‌گام با تدریس دبیر ازشون بهره ببرید و توانمندی‌تون و افزایش بدید.

این کتاب نکات مشاوره‌ای هم داره که دقت دانش‌آموز رو در مطالعه و مرور بهبود می‌بخشه تا در امتحان نتیجه‌ی بهتری رو کسب کنه و همراه با حل نمونه سوال‌ها مدنظر قرار بده.

به‌جز نمونه سوال‌های امتحانی که به تفکیک هر درس آورده شدند، امتحان شبیه‌سازی امتحان نوبت اول و نوبت دوم هم در اختیار دانش‌آموز قرار گرفته و در نهایت پاسخنامه‌ی تشریحی با توضیحات نسبتا مختصر برای این‌که گزاره‌های درست و نادرست سوالات رو بررسی کنید، تالیف شده.

مولف کتاب گلبرگ دین و زندگی دهم خانوم آمنه حضوری و آقای روح‌الله احسن‌نیا هستند که این کتاب رو در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ گردآوری کردند و انتشارات گل واژه اون رو در ۵۳ صفحه به چاپ رسونده.

ویژگی‌های گلبرگ دین و زندگی دهم گل واژه

  • درسنامه‌ی کوتاه و مروری
  • سوال‌های امتحانی متنوع به‌تفکیک دروس
  • امتحان‌های بارم‌بندی‌شده برای نیم‌سال‌های تحصیلی
  • پاسخنامه‌ی تشریحی با توضیحات مکفی
  • تالیف و انتشار در سال ۱۴۰۲

خرید کتاب گلبرگ دین و زندگی دهم گل واژه

شب امتحان دین و زندگی دهم خیلی سبز

شب امتحان از سری کتاب‌های جزوه‌مانند انتشارات خیلی سبزه که ویژه‌ی بازه‌ی پایانی ترم یا زمان نزدیک به برگزاری امتحانات جهت آمادگی کسب کردنه دانش‌آموزها طراحی، تالیف و چاپ شده. این کتاب/جزوه حجم کمی داره و مطالبش خلاصه‌ست و برای افرادی که یه منبع امتحانی سبک و اقتصادی می‌خوان، مناسبه.  

کتاب/ جزوه‌ی شب امتحان دین و زندگی دهم خیلی سبز متشکل از ۱۲ تا آزمون تشریحی مشابه با برگه‌های امتحان نوبت اول و نوبت دومه که به دو صورت طبقه‌بندی‌شده (آزمون‌های ۱ و ۲ برای نوبت اول و ۵ تا ۸ برای نوبت دوم) و طبقه‌بندی‌نشده (آزمون‌های ۳ و ۴ برای نوبت اول و ۹ تا ۱۲ برای نوبت دوم) ارائه شدند؛ پاسخنامه‌ی تشریحی و توضیحات کامل برای بررسی هر سواله و در انتها هم درسنامه‌ی خلاصه و شب امتحانی ویژه‌‌ی مرور و جمع‌بندی مطالعات.

آزمون‌های تشریحیِ طبقه‌بندی‌شده به شما این امکانو می‌دن که پس از مطالعه و بررسی هر درس، چندتا نمونه سوال امتحانی از اون مطالب رو بررسی کنید. چراکه در آزمون‌های امتحانی طبقه‌بندی‌شده، سوالات امتحانی فصل‌به‌فصل آورده شدند. و آزمون‌های تشریحیِ طبقه‌بندی‌نشده مشابه امتحانات پایان‌سال مدارس و نهایی‌اند و به شما فرصت شبیه‌سازی امتحان آخر سال رو می‌دن.

بعضی از سوالات نکات مشاوره‌ای دارند که در بررسی و پاسخ دادن به پرسش‌ها بهتون کمک می‌کنه و در نهایت هم می‌تونید عملکردتونو با پاسخنامه‌ی کامل این کتاب بسنجید و هرجایی‌که نیاز به یادآوری و مرور داشتید از درسنامه‌ی خلاصه و درس‌به‌درس این کتاب استفاده کنید.

شب امتحان دین و زندگی دهم خیلی سبز رو گروه مولفان این انتشارات در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ و در ۴۰ صفحه آماده و گردآوری کردند.

ویژگی‌های شب امتحان دین و زندگی دهم خیلی سبز

  • خلاصه‌مطالب و نکات مهم هر درس در انتهای کتاب
  • ۱۲ امتحان تشریحی طبقه‌بندی‌شده و نشده برای نوبت اول و دوم
  • پاسخنامه‌ی تشریحی و کامل
  • چاپ در سال ۱۴۰۲

خرید کتاب شب امتحان دین و زندگی دهم خیلی سبز

شب امتحان دین و زندگی دهم خیلی سبز

48,970 تومان
  • سوالات طبقه بندی درس به درس
  • سوالات آسان و سخت مشابه کنکور
  • پاسخ نامه کامل
  • چاپ 1402

دیگر کتاب های شب امتحان دهم تجربی خیلی سبز

دیگر کتاب های شب امتحان دهم ریاضی خیلی سبز

دین و زندگی دهم اسفندیار

یکی دیگه از منابع امتحانی دین و زندگی دهم که کم‌حجم و خلاصه باشه، کتاب/ جزوه‌ی امتحانی انتشارات اسفندیار هست که ویژگی‌های مشابه با شب امتحان خیلی سبز داره.

دین و زندگی دهم اسفندیار دربرگیرنده‌ی چندین امتحان تشریحی دارای نمره‌ی مشخص برای هر سواله که مشابه با برگه‌های امتحانیه و مهم‌ترین سوالات هر درس و مطلب رو به صور متنوع برای مخاطب ارائه داده.

این کتاب برای استفاده در بازه‌ی پایانی ترم و نزدیک به زمان امتحان اصلی مناسبه و می‌تونید با استفاده ازش امتحان نوبت اول و نوبت دوم رو شبیه‌سازی کنید.

دین و زندگی دهم اسفندیار توسط آقای ناصر اسفندیار در ۴۴ صفحه گردآوری شده و شامل درسنامه‌های خلاصه و مروری، امتحانات نوبت دی‌ماه و نوبت خردادماه و پاسخنامه‌ی تشریحی هست.

ویژگی‌های دین و زندگی دهم اسفندیار

  • درسنامه‌های فلش‌کارتی و خلاصه از هر درس
  • چندین دوره امتحان تشریحی بارم‌بندی‌‍شده برای نیم‌سال‌های تحصیلی
  • پاسخنامه‌ی تشریحی برای هر امتحان

خرید کتاب دین و زندگی دهم اسفندیار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *