مقالات مشاوره ای

بهترین کتاب های امتحان نهایی ریاضی دهم تجربی 1402

بهترین کتاب های امتحان نهایی ریاضی دهم تجربی 1402

مقاله‌ بهترین منابع کتاب‌های کمک درسی امتحان نهایی رو در لینک های زیر قرار دادیم. که در ادامه می‌تونید مشاهده کنید.

لیست سایر مقالات معرفی بهترین منابع امتحان نهایی

ریاضی از دروس اختصاصی و بااهمیت در رشته‌ی تجربیه که نیاز به مطالعه‌ای دقیق، تمرینات متعدد و توجه به تدریس‌های کلاسی داره. این درس در پایه‌ی دهم بین رشته‌های تجربی و ریاضی مشترکه و اخیرا در لیست امتحانات نهایی قرار گرفته؛ پس اهمیت خوندن و کسب نمره‌ی عالی از این درس به‌علت تاثیر دوبرابری اون در کنکور، بالاتر از پیشه.

فرمول بیست ریاضی دهم گاج

یکی از منابع کامل امتحان نهایی ریاضی دهم، کتاب فرمول بیست از انتشارات گاج هست. این کتاب یه منبع کمک‌درسی و امتحانی کاربردی با رویکرد امتحانیه که در سطح استانداردهای امتحانات هماهنگ کشوری و سرفصل‌های کتاب درسی، آماده شده. این کتاب برای دانش‌آموزانی که می‌خوان با شروع سال تحصیلی یا از اواسط ترم، برای امتحانات آماده بشن و مباحث ریاضی رو به‌صورت مستمر تمرین کنند، بسیار کاربردی و مفیده.

این کتاب شامل درسنامه‌های درس‌به‌درس، نمونه سوال‌های دسته‌بندی‌شده، فیلم آموزشی شب امتحانی، امتحان شبیه‌ساز و پاسخنامه‌ی تشریحیه.

فرمول بیست ریاضی دهم (مشترک رشته‌های تجربی و ریاضی) رو آقای علی‌اکبر طالبی در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ مطابق با محتوا و ساختار کتاب درسی تالیف کردند و انتشارات گاج اون رو در ۱۶۸ صفحه به چاپ رسونده.

درسنامه‌ی کتاب فرمول بیست ریاضی دهم گاج

درسنامه براساس موضوعات و سرفصل‌های آموزشی پیش می‌ره و هر فصل به چندتا بسته‌ی آموزشی جهت آسون کردن مطالعه، مرور و تمرین تقسیم شده. موضوع هر بسته‌ی آموزشی با مشخص بودن شماره صفحات مربوطه در کتاب درسی نوشته شده؛ برای این‌که بخش‌به‌بخش به کتاب درسی مسلط بشید و یادگیری‌تون رو تکمیل کنید. هر درسنامه و بسته‌های آموزشی اون شامل تعاریف، نکات، توجه‌ها، سوال و پاسخه و بیانش ساده و ادبیه.

فیلم‌های آموزشی کتاب فرمول بیست ریاضی دهم گاج

برای هر درس و سرفصل، یک کیوآرکد که قابل اسکن کردن با گوشی تلفن همراه‌ست، تعبیه شده تا به محتوای تدریس شب امتحانی مباحث دسترسی داشته باشید و مطالب رو در زمان کوتاه یاد بگیرید.

سوالات امتحانی کتاب فرمول بیست ریاضی دهم گاج

سوال‌های امتحانی به‌صورت متنوع و طبقه‌بندی‌شده‌اند و به‌شیوه‌ی تشریحی تالیف و آماده شدند. سوال‌های مختلفی به فراخور بسته‌ی آموزشی و موضوع اون منطبق‌بر درسنامه گردآوری شدند که مخاطب رو در حل کردن سوال‌های امتحان نهایی توانمند می‌کنند. اگر سوالی مشابه با تمرینات کتاب درسی باشه نوشته و شماره‌ی صفحه و موضوع مرتبط باهاش از کتاب درسی، ذیل اون سوال مطرح شده. نمونه سوال‌های امتحانی کتاب فرمول بیست برای پوشش تموم مباحث و نکات امتحانی کتاب ریاضی دهم، مجموعا ۴۹۶ پرسش تشریحی در اختیار دانش‌آموز قرار داده؛ که پس از مطالعه و بررسی درسنامه‌ی هر موضوع با مثال‌هاش، می‌تونید برای سنجش توانایی و کاربردی‌تر کردن آموخته‌هاتون، شروع به تمرین و حل سوال بکنید.

آزمون‌های ترم اول و دوم

آزمون‌های تشریحی بارم‌بندی‌شده، جهت تکمیل بخش تمرینات و برای شبیه‌سازی امتحان‌های نوبت اول و نوبت دوم (نهایی)، به تعداد ۱۱ تا در این کتاب در اختیار دانش‌آموز قرار گرفتند و در بازه‌ی پایانی ترم و برای مرور مهم‌ترین نکات درسی در قالب محتمل‌ترین سوالات امتحانی، مفید و کاربردی‌‌اند.

پاسخنامه‌ی کتاب فرمول بیست ریاضی دهم گاج

پاسخنامه‌ی این کتاب توضیحات کاملی داره که گام‌به‌گام جواب درست رو شرح داده و تموم سوال‌های درس‌ها و امتحانات نمونه رو شامل می‌شه. پاسخنامه‌ی تشریحی فرمول بیست ریاضی دهم، خود بخشی از بُعد آموزشی کتاب محسوب می‌شه.

ویژگی‌های کتاب فرمول بیست ریاضی دهم گاج

  • مبتنی‌بر آخرین تغییرات کتاب درس ریاضی پایه‌ی دهم (مشترک بین رشته‌های تجربی و ریاضی)
  • مناسب برای یادگیری درس ریاضی در سطح امتحان نهایی
  • ویژه‌ی امتحانات (میان‌سال و پایان‌سال)
  • شامل درسنامه‌های کاربردی و منطبق با تیترهای کتاب درسی
  • شامل سوالات امتحانی متنوع و استاندارد
  • شامل امتحان نوبت ۱ و ۲ به‌عنوان شبیه‌ساز امتحان پایان‌سال
  • شامل پاسخنامه‌ی تشریحی

خرید کتاب فرمول بیست ریاضی دهم گاج

ماجراهای من ‌و درسام ریاضی دهم خیلی سبز

کتاب ماجراهای من و درسام از سری کتاب‌های آموزش‌محور و البته امتحانی انتشارات خیلی سبزه که برای دروس مختلفی از جمله درس ریاضی پایه‌ی دهم (مشترک بین رشته‌های تجربی و ریاضی) برطبق جدیدترین تغییرات محتوایی و سرفصل‌های کتاب درسی آماده شده. اگر قصد آماده شدن برای امتحاناتو دارید (به‌خصوص الآن که امتحانات دهم هم نهایی شده) و یا اگر قصد دارید تو خونه هم مطالعه و تمرین برای درس ریاضی رو داشته باشید و سطح‌تونو ارتقاء بدید و به مباحث درسی در حد استانداردهای امتحان نهایی تسلط پیدا کنید، یکی از گزینه‌های جدی و پیشنهادی کتاب ماجراهای من و درسام ریاضی دهم نوشته‌ی آقای مصطفی دیداری هست که در سال ۱۴۰۲ و ۲۳۱ صفحه چاپ شده.

درسنامه‌ی کتاب ماجراهای من ‌و درسام ریاضی دهم خیلی ‌سبز

هدف این کتاب آموزش عمقی و البته ساده و روون مفاهیم درس ریاضی دهمه؛ به این منظور در ابتدا درسنامه‌ی کامل که مثال و پرسش‌وپاسخ داره و نکات مهم رو ذکر کرده تالیف و قرار داده شده و شما رو برای حل کردن سوالات امتحانی متعدد توانمند می‌کنه. درسنامه‌ها درس‌به‌درس قرار گرفتند و براساس تیترهای کتاب درسیه.

سوالات امتحانی کتاب ماجراهای من‌ و درسام ریاضی دهم خیلی ‌سبز

دومین بخش کتاب ماجراهای من و درسام که مثل درسنامه‌ها به تفکیک هر فصله و بعد از توضیحات و مثال‌های هر فصل درسی قرار گرفته، سوالات امتحانیه که از تنوع و تعدد مطلوب و کافی برخورداره و مباحث درس ریاضی رو تیتربه‌تیتر پوشش می‌ده.

آزمون نوبت اول و دوم

بخش آزمون در این کتاب متعلقه به چند نمونه امتحان و سوالات شبیه‌ساز که موقع امتحان نوبت دی‌ماه (امتحان میان‌سال) و پیش از امتحان خردادماه (نوبت دوم/ پایان‌سال) قابل استفاده‌ست و پوشش‌دهی مهم‌ترین و ضروری‌ترین نکات هر مبحث درسی رو داره.

پاسخنامه‌ی کتاب ماجراهای من ‌و درسام ریاضی دهم خیلی‌ سبز

آخرین چیزی که برای هر بخش و فصل درسی آماده شده، پاسخنامه‌ی تشریحی و توضیحات کامل در جواب تموم سوالات امتحانیه که به تفکیک هر فصل و به‌ازای هر سوال تالیف گشته. در انتها برای امتحانات نوبت اول و نوبت دوم پاسخنامه و راهنمای تصحیح به‌صورت آزمون‌به‌آزمون قرار گرفته.

ویژگی‌های کتاب ماجراهای من ‌و درسام ریاضی دهم خیلی ‌سبز

  • ویژه‌ی درس ریاضی پایه‌ی دهم (مشترک بین رشته‌های تجربی و ریاضی)
  • برطبق جدیدترین تغییر و تحولات کتاب درسی
  • ویژه‌ی یادگیری مفهومی درس ریاضی
  • ویژه‌ی امتحانات (میان‌سال و پایان‌سال)
  • شامل درسنامه‌ی کامل و منطبق با تیترهای کتاب درسی
  • شامل سوالات امتحانی متنوع و استاندارد
  • شامل امتحان نوبت ۱ و ۲
  • شامل پاسخنامه‌ی تشریحی

خرید کتاب ماجراهای من ‌و درسام ریاضی دهم خیلی ‌سبز

کتاب ماجراهای من و درسام ریاضی دهم خیلی سبز

154,380 تومان
  • درسنامه های کامل و خیلی توپ با زبانی ساده و روان
  • همراه با مثال های خیلی کاربردی و آموزشی
  • یه عالمه تصویر و شکل از کتاب درسی و غیر کتاب درسی
  • چاپ 1402

آموزش شگفت‌انگیز ریاضی دهم خیلی سبز

اگر در درس ریاضی سطح ضعیفی دارید یا از ابتدای سال تحصیلی تصمیم دارید علاوه‌بر آماده شدن برای امتحانات این درس، پایه‌ی خودتونو قوی کنید و مفهومی درس ریاضی رو یاد بگیرید، می‌تونید به کتاب آموزش شگفت‌انگیز ریاضی دهم خیلی سبز به‌عنوان یک گزینه‌ی جدی فکر کنید. این کتاب از مجموعه کتاب‌های مناسب برای امتحانات تشریحی و آزمون‌های ۴ گزینه‌ای- کنکور از انتشارات خیلی سبزه که درسنامه‌های کامل و باجزئیات، سوالات امتحانی تشریحی و تست‌های متنوعی رو به‌همراه پاسخنامه‌ی تشریحی دربر گرفته. آموزش شگفت‌انگیز ریاضی دهم رو گروه مولفان انتشارات خیلی سبز مطابق با محتوای کتاب درسی ریاضی دهم در سال ۱۴۰۲ و در ۴۰۰ صفحه آماده کردند.

درسنامه‌ی کتاب آموزش شگفت‌انگیز ریاضی دهم خیلی سبز

این کتاب با درسنامه شروع می‌شه. درسنامه‌های تالیف شده، کامل و باجزئیات و تشکیل شده از بخش‌های یادآوری، تعاریف، نکته‌ها، بخش‌های تذکر برای کم کردن درصد خطا در یادگیری، مثال (پرسش تشریحی و پاسخ) برای یادگیری عمقی‌تر مباحث، توجه، توضیح بیشتر و تکمیل درسنامه‌ها (به‌عنوان مطالعه‌ی آزاد)، ریزه‌کاری (دور نموندن قسمت‌های جزئی مطالب از دید) و تست‌ها (پرسش‌های ۴ گزینه‌ای و پاسخ) هست.

سوالات امتحانی و پرسش‌های چهارگزینه‌ای کتاب آموزش شگفت‌انگیز ریاضی دهم خیلی سبز

پرسش‌های تشریحی به‌صورت تالیفی و برگرفته از کتاب درسی برای هر مبحث ارائه شده، تعداد پرسش‌ها نسبتا کم؛ اما برای پوشش مهم‌ترین بخش‌ها و نکات امتحانی به‌نسبه کافی‌اند. سطح سوالات استاندارد و تنوع برای هر بخش از فصل‌های درسی رعایت شده.

بعد از پرسش‌های تشریحی، تقریبا به همون میزان تست و پرسش چهارگزینه‌ای از مباحث مذکور تالیف شده از کتاب درسی یا گردآوری شده از آزمون‌های کانون فرهنگی آموزش، قرار گرفته.

پاسخنامه‌ی کتاب آموزش شگفت‌انگیز ریاضی دهم خیلی سبز

پاسخنامه‌ی ارائه شده در این کتاب به‌صورت تشریحی و با توضیحات کامل تالیف و تعریف شده، نکات مهم و روش‌های حل مسائل برای پرسش‌های تشریحی و تست‌ها بررسی و نوشته شده و به تفکیک هر فصل قرار گرفته.

ویژگی‌های کتاب آموزش شگفت‌انگیز ریاضی دهم خیلی سبز

  • براساس آخرین تغییرات محتوایی کتاب درسی
  • مناسب برای دانش‌آموزان پایه‌ی دهم رشته‌های تجربی و ریاضی
  • مناسب برای دانش‌آموزانی که سطح ضعیفی در درس ریاضی دارند
  • مناسب برای افرادی که از درس فاصله گرفته یا تدریس خوبی دریافت نمی‌کنند
  • ویژه‌ی امتحانات نوبت اول و نوبت دوم
  • ویژه‌ی کنکور و آزمون‌های ۴ گزینه‌ای
  • شامل درسنامه‌ای کامل و خودآموز به تفکیک مباحث
  • شامل پرسش‌های تشریحی- امتحانی به تفکیک مباحث
  • شامل تست‌های تالیفی و شناسنامه‌دار به تفکیک مباحث
  • شامل پاسخنامه‌ای تشریحی و کامل برای کلیهء پرسش‌ها

خرید کتاب آموزش شگفت‌انگیز ریاضی دهم خیلی سبز

آموزش شگفت انگیز ریاضی دهم خیلی سبز

332,000 تومان
  • چاپ 1402

سیر تا پیاز ریاضی دهم گاج

دیگر گزینه‌ی پیشنهادی برای مطالعه‌ی کامل و یادگیری مفهومی ریاضی دهم و آمادگی پیدا کردن برای امتحانات این درس، کتاب سیرتاپیاز از سری کتاب‌های خودآموز و امتحانی انتشارات گاجه. این کتاب برای درس ریاضی پایه‌ی دهم (مشترک بین رشته‌های تجربی و ریاضی) نوشته‌ی آقایون علی‌اکبر طالبی و ابوالقاسم شعبانی هست و در ۴۴۸ صفحه و سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به چاپ و تکثیر رسیده. سیرتاپیاز ریاضی دهم ۴ بخش فیلم آموزشی، درسنامه‌های کامل، سوالات امتحانی و سوالات تستی رو دربرمی‌گیره.

فیلم‌های آموزشی کتاب سیر تا پیاز ریاضی دهم گاج

۲۳ جلسه فیلم تدریس ۲۳ مبحث ریاضی دهم که مجموعا به ۳۷ ساعت آموزش می‌رسد در قالب کیوآرکدهای قابل اسکن کردن در این کتاب برای یادگیری سریع‌تر و کامل‌تر شما و مسلط شدن به کتاب درسی به‌صورت قدم‌به‌قدم با بررسی و حل کردن تمرینات و فعالیت‌های کتاب درسی و آموزش دقیق مطالب کتاب درسی، تعریف شده.

درسنامه‌ی کتاب سیر تا پیاز ریاضی دهم گاج

این کتاب درسنامه‌ی دقیق و موشکافانه‌ای از مباحث درسی داره که به ۱۷۰ صفحه می‌رسه و هدف آموزش عمقی و مفهومی ریاضیات پایه‌ی دهم رو به مخاطب و دانش‌آموز دنبال می‌کنه. درسنامه به تفکیک هر فصل از کتاب درسی و تقسیم شده به بخش‌ها و مبحث‌های مختلفی تدریس شده و شامل نکات متعدد، مثال‌های یاددهنده و تست‌های متنوع و سطح بالاتری از پرسش‌وپاسخ‌هاست. اگر صرفا قصد آمادگی برای امتحانات تشریحی و نهایی رو دارید با خیال راحت می‌تونید از تست‌ها گذر کنید؛ چراکه درسنامه‌ها و مثال‌ها کاملند.

سوالات امتحانی کتاب سیر تا پیاز ریاضی دهم گاج

۳۷۰ پرسش تشریحی و امتحانی که طبقه‌بندی شده و در سطح استانداردهای آموزشی و امتحانات نهایی‌اند در این کتاب تالیف و ارائه شدند. سوالات امتحانی به تفکیک هر فصل و مبحثه و به‌طور کامل نکات مهم، مباحث ضروری و مطالب امتحانی رو دربر می‌گیره. به‌جز سوالات متنوع و تشریحی، بیش از ۱۰۰۰ پرسش چهارگزینه‌ای (۱۱۵۰ تست) برای مبحث‌به‌مبحث ریاضی دهم قرار داده شده و شما در صورت تمایل و زمانی که برای مطالعه می‌ذارید می‌تونید تسلط خودتونو بالا ببرید و برای آزمون‌ها و کنکور هم آماده بشید.

پاسخنامه‌ی کتاب سیر تا پیاز ریاضی دهم گاج

کلیهء پرسش‌های تشریحی (سوالات امتحانی) و پرسش‌های ۴ گزینه‌ای (تست‌ها)، پاسخنامه‌‌ی کامل، توضیحات کافی و دقیق و راهنمای تصحیح دارند.

ویژگی‌های کتاب سیر تا پیاز ریاضی دهم گاج

  • ویژه‌ی دانش‌آموزان رشته‌های تجربی و ریاضی
  • مطابق با محتوای کتاب درسی ریاضی و سرفصل‌های آموزشی
  • مناسب برای افرادی که سطح بسیار ضعیف دارند
  • مناسب برای افرادی که از درس فاصله گرفته‌اند
  • ویژه‌ی امتحانات میان‌ترم و پایان‌ترم
  • ویژه‌ی آزمون‌ها و کنکور
  • شامل فیلم تدریس کتاب درسی به تدقیق تیترها، تمرین‌ها و فعالیت‌ها (۳۷ ساعت فیلم آموزشی)
  • شامل درسنامه‌ی کامل و توضیحات دقیق به تفکیک هر فصل و مبحث (۱۷۰ صفحه درسنامه)
  • شامل مثال‌ها و تست‌های متعدد و یاددهنده درون درسنامه‌ها
  • شامل ۳۷۰ سوال امتحانی و تشریحی به تفکیک هر فصل و مبحث
  • شامل ۱۵۰ تست (پرسش ۴ گزینه‌ای از همه‌ی مباحث)
  • شامل پاسخنامه‌ی کامل و تشریحی

خرید کتاب سیر تا پیاز ریاضی دهم گاج

کتاب ریاضی دهم سیر تا پیاز گاج

282,900 تومان
  • چاپ 1402
  • اموزش مفاهیم کتاب
  • سوالات چهار گزینه ای
  • پاسخنامه کامل

سه بعدی ریاضی دهم نشر الگو

سومین کتاب آموزشی، کمک‌درسی و منبع امتحانی برای درس ریاضی پایه‌ی دهم که از اون برای آمادگی در آزمون‌های ۴ گزینه‌ای و کنکور هم می‌تونید استفاده کنید، کتاب سه بعدی از انتشارات نشر الگو هست. مجموعه کتاب‌های سه بعدی جزو منابع خودآموز یا آموزش‌محور دروس هستند که براساس محتوای کتاب درسی تالیف شدند. کتاب سه بعدی ریاضی دهم شامل درسنامه‌های کامل و تفکیک شده، تمرینات تشریحی (سوالات امتحانی)، پرسش‌های چهارگزینه‌ای (تست‌ها) و پاسخنامه‌ با توضیحات کافی و لازمه. این کتاب رو آقایون ارشک حمیدی، کاظم اجلالی و نوید صفایی تالیف کردند و در ۳۲۸ صفحه و سال ۱۴۰۲ به چاپ رسیده.

درسنامه‌ی کتاب سه بعدی ریاضی دهم نشر الگو

کتاب با درسنامه شروع می‌شه؛ توضیحات کاملی برای آموزش مطالب و مفاهیم هر فصل و مبحث درسی ریاضی دهم ارائه شده که شامل مسئله و راه‌حل (مثال‌های تشریحی و آموزشی) و پرسش‌های چهارگزینه‌ای و راه‌حل اوناست.

تمرین‌های کتاب سه بعدی ریاضی دهم نشر الگو

تمرین‌های این کتاب در واقع همون سوالات امتحانی و پرسش‌های تشریحی‌ای هستند که به‌مانند درسنامه‌ها به تفکیک هر فصل و با پوشش همه‌ی مباحث و نکات درسی تالیف و ارائه شده‌اند.

پرسش‌های چهارگزینه‌ای کتاب سه بعدی ریاضی دهم نشر الگو

پرسش‌های چهارگزینه‌ای مجموعه تست‌های متنوع و استانداردی هستند که برای هر مبحث جهت آمادگی در آزمون‌های آزمایشی این درس یا کنکور ارائه شدند و بعد از تمرینات (سوالات امتحانی و تشریحی) هر مبحث از هر فصل درسی قرار گرفتند.

راه‌حل تمرین‌ها و پاسخِ پرسش‌های چهارگزینه‌ای کتاب سه بُعدی ریاضی دهم نشر الگو

برای تک‌به‌تک پرسش‌های تشریحی و ۴ گزینه‌ای تالیف و گردآوری شده در این کتاب به تفکیک هر فصل و به‌ازای هر مبحث، راه‌حل و پاسخی کامل و تشریحی ارائه شده.

ویژگی‌های کتاب سه بعدی ریاضی دهم نشر الگو

  • مشترک بین رشته‌های تجربی و ریاضی
  • برطبق آخرین و جدیدترین تغییرات محتوایی
  • ویژه‌ی امتحانات
  • ویژه‌ی کنکور
  • ویژه‌ی افرادی که به‌دنبال یادگیری مفهومی درس ریاضی هستند
  • دارای درسنامه‌های تفکیک شده با تشریحات کامل مفاهیم
  • دارای مثال‌ها و تست‌های همراه با پاسخ برای یادگیری بیشتر
  • دارای تمرینات متعدد به تفکیک هر فصل (سوالات امتحانی)
  • دارای پرسش‌های ۴ گزینه‌ای تفکیک شده
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی برای کلیهء پرسش‌ها

خرید کتاب سه بعدی ریاضی دهم نشر الگو

ریاضی دهم سه بعدی نشر الگو (کنکور 1403 به بعد)

202,800 تومان
  • چاپ 1402 ویژه ی کنکور 1403 و بعد
  • درسنامه کامل
  • تیپ های مختلف تستی
  • پاسخنامه

پرتکرار ریاضی دهم قلم‌چی

یکی از کتاب‌های مناسب برای استفاده در طول سال تحصیلی به‌عنوان یک کمک‌درسی پرسوال از ریاضی دهم و از منابع مفید امتحانی این درس، کتاب پرتکرار (سوالات تشریحی- امتحانی پرتکرار) از انتشارات قلم‌چیه که برطبق محتوای کتاب درسی و آخرین تغییرات محتوایی یا ساختاری در جهت آماده کردن شما دانش‌آموزان برای امتحانات نوبت ۱ یا نوبت ۲، آماده شده و توسط هیئت مولفان کانون قلم‌چی در ۱۶۴ صفحه و سال ۱۴۰۱ گردآوری شده.

درسنامه‌ی کتاب پرتکرار ریاضی دهم قلم‌چی

۷ درخت دانش در ابتدای هر فصل برای طبقه‌بندی بهتر موضوعات و ارزیابی پیشرفت خود به‌صورت گام‌به‌گام

۲۳ موضوع منطبق با درس‌های کتاب درسی

۶۴ زیرموضوع منطبق با مباحث درسی

درسنامه‌ی این کتاب به‌گونه‌ای کاربردی و نسبتا خلاصه تالیف شده و درکنار مطالعه‌ی جزوه‌ی کلاسی و تدریس دبیر گزینه‌ی تکمیلی محسوب می‌شه؛ همچنین برای پاسخ‌گویی به پرسش‌ها یا مرور و یادآوری مهم‌ترین نکات درسی و امتحانی قابل استفاده‌ست.

سوالات امتحانی کتاب پرتکرار ریاضی دهم قلم‌چی

۶۰۰ سوال تشریحی از آزمون‌های مدارس سراسر کشور (سال‌های ۹۲-۹۳-۹۴)

۵۰۰ سوال امتحانی شناسنامه‌دار

۳۳۴ سوال امتحانی مدارس  هماهنگ کشوری

۱۰۹ سوال امتحانی از مباحث جدید کتاب درسی

۵۷ سوال منتخب امتحانی از مدارس استعدادهای درخشان

اصل و محور این کتاب بر سوالات امتحانی متعدد، متنوع و پرتکرار مرجع‌دار با شمارش تکرار اونا و این‌که از کدوم امتحانا و سال‌ها گردآوری شده، می‌چرخه. در بالا به اختصار تعداد و نوع پرسش‌های امتحانی این کتاب رو برشمردیم که براساس فصل‌ها و مباحث ریاضی دهم چیده شده.

آزمون نوبت اول و دوم

۴ امتحان جامع ۲۰ نمره‌ای

به‌جز سوالات امتحانی متعدد و شناسنامه‌داری که به تفکیک هر مبحث ارائه شده و شما رو به‌خوبی بر حل کردن هر نوع سوال تشریحی و امتحانی مسلط و توانمند می‌کنه، ۴ امتحان بارم‌بندی شده به‌عنوان شبیه‌ساز امتحانات اصلی در نوبت ۱ (دی‌ماه) و نوبت ۲ (خردادماه) هم درنظر گرفته شده تا در فصل امتحانات جمع‌بندی فوری و راحتی از مباحث و نکات مهم داشته باشید.

پاسخنامه‌ی کتاب پرتکرار ریاضی دهم قلم‌چی

پاسخنامه‌ی تالیف شده برای پرسش‌های این کتاب کاملا تشریحیه و راهنمای تصحیح کاملیه و به تفکیک هر فصل از پرسش‌ها ارائه شده.

ویژگی‌های کتاب پرتکرار ریاضی دهم قلم‌چی

  • ویژه‌ی دانش‌آموزان پایه‌ی دهم رشته‌های تجربی و ریاضی
  • ویژه‌ی امتحانات نیم‌سال و پایان‌سال
  • شامل درسنامه‌های کاربردی و موضوع‌بندی شده
  • دارای طیف گسترده و متنوعی از پرسش‌های امتحانی مرجع‌دار
  • دارای امتحان نوبت ۱ و نوبت ۲
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی و کامل

خرید کتاب پرتکرار ریاضی دهم قلم‌چی

شب ‌امتحان ریاضی دهم خیلی‌ سبز

شب امتحان از اون منابع امتحانی آزمون‌محور و کم‌حجم مناسب فصل امتحاناته که برای جمع‌بندی مطالعات تشریحی و امتحانی شما خیلی به‌درد می‌خوره؛ این جزوه از محصولات کمک‌درسی و منابع امتحانی چاپ شده توسط انتشارات خیلی سبزه که برای دروس مختلفی از جمله ریاضی دهم که بین رشته‌های تجربی و ریاضی مشترکه تالیف شده و از ۳ بخش اصلی امتحانات میان‌سال و پایان‌سال، پاسخنامه‌های تشریحی به تفکیک هر آزمون و درسنامه‌های خلاصه؛ اما جامع و کاربردی تشکیل شده. شب امتحان ریاضی دهم خیلی سبز رو آقای امیر زراندوز تالیف کردند و در سال ۱۴۰۲ و ۵۶ صفحه به چاپ و تکثیر رسیده.

آزمون‌های جزوه‌ی شب امتحان ریاضی دهم خیلی‌ سبز

شب امتحان بر پایه‌ی ۱۲ امتحان بارم‌بندی شده که مجموع نمرات سوال‌های هر آزمون به ۲۰ می‌رسه شبیه به یک امتحان واقعی در سطح استانداردهای امتحانات هماهنگ کشوری و مدارس آماده شده. این آزمون‌ها دارای نکات مشاوره‌ای هستند تا با دقت بیشتری به سوالات جواب بدید و به دو دسته‌ی طبقه‌بندی شده (سوالات هر امتحان طبقه‌بندی شده تفکیک شده به فصل‌های مربوطه‌ی درسی) و طبقه‌بندی نشده (مشابه امتحانات کلاسی و امتحاناتی که دبیران محترم از دانش‌آموزا می‌گیرند)  تقسیم شدند.

پاسخنامه‌ی تشریحی جزوه‌ی شب امتحان ریاضی دهم خیلی‌ سبز

هر آزمون پاسخنامه‌ای کاملا تشریحی و توضیحات کافی برای یادگیری نحوه‌ی پاسخ‌گویی به پرسش‌ها با ارائه‌ی روش‌های حل مسئله داره که دومین بخش از شب امتحان ریاضی دهم رو تشکیل می‌دن.

درسنامه‌ی جزوه‌ی شب امتحان ریاضی دهم خیلی ‌سبز

آخرین قسمت که ویژه‌ی مطالعه‌ی شبِ امتحانی، مرور مباحث، تورق فوری نکات مهم درس‌ها و یک گزینه‌ی مناسب برای تکمیل مطالعات شماست، درسنامه‌ی توپ عنوان شده. این بخش درسنامه‌ای جامع و کاربردی به تفکیک هر فصل به‌صورت مبحث‌بندی شده ارائه داده و نکات ضروری و مثال‌های متعددی رو دربر گرفته.

ویژگی‌های جزوه‌ی شب امتحان ریاضی دهم خیلی ‌سبز

  • تالیف شده برای دانش‌آموزان پایه‌ی دهم رشته‌های تجربی و ریاضی
  • براساس آخرین و جدیدترین تغییرات ساختاری و محتوایی
  • ویژه‌ی فصل امتحانات
  • دارای ۱۲ امتحان ۲۰ نمره‌ای
  • دارای پاسخنامه‌ی کاملا تشریحی
  • دارای درسنامه‌های کاربردی و فصل‌به‌فصل

خرید کتاب شب امتحان ریاضی دهم خیلی ‌سبز

گلبرگ ریاضی دهم گل‌واژه

از دیگر منابع امتحانی‌ای که می‌تونیم برای درس ریاضی پایه‌ی دهم معرفی و پیشنهاد کنیم، کتابِ نسبتا کم‌حجم و پرسش‌محورِ گلبرگ از انتشارات گل‌واژه‌ست. گلبرگ تشکیل شده از سوالات امتحانی تالیفی و نمونه امتحان، پاسخنامه‌ی تشریحی و درسنامه‌های خلاصه. این کتاب توسط گروه تالیف انتشارات گل‌واژه مطابق با کتاب درسی جدید در ۷۵ صفحه نوشته و چاپ شده.

آزمون‌ها و سوالات امتحانی گلبرگ ریاضی دهم گل‌واژه

برای این‌که تمرین حل کردن و مطالعاتتون هدف‌مندتر پیش بره و بتونید زمانتونو مدیریت کنید و روی مباحث مدنظرتون بیشتر یا کمتر وقت بذارید، سوالات امتحانی به تفکیک هر فصل و مبحث ارائه و در نهایت چند امتحان بارم‌بندی شده برای جمع‌بندی و آزمون گرفتن از خودتون در زمان امتحانا قرار داده شده.

پاسخنامه‌ی تشریحی گلبرگ ریاضی دهم گل‌واژه

بعد از سوالات امتحانی هر درس پاسخنامه‌ی تشریحی و نسبتا خلاصه‌ای به‌ازای تک‌به‌تک پرسش‌های بخش مذکور تالیف گردیده.

درسنامه‌ی گلبرگ ریاضی دهم گل‌واژه

درسنامه‌ای که آخرین بخش این کتاب رو تشکیل می‌ده خلاصه‌وار و کاربردی مناسب برای مرور، تورق فوری، یادآوری و جمع‌بندی مباحثه. به تفکیک هر فصل و مبحث در قالب فلش‌کارت تالیف و طراحی شده.

ویژگی‌های گلبرگ ریاضی دهم گل‌واژه

  • ویژه‌ی دانش‌آموزان پایه‌ی دهم
  • ویژه‌ی رشته‌های تجربی و ریاضی
  • ویژه‌ی فصل امتحانات
  • دارای نمونه سوالات امتحانی به تفکیک هر فصل
  • دارای امتحان نوبت ۱ و نوبت ۲
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی
  • دارای فلش‌کارت‌های آموزشی

خرید گلبرگ ریاضی دهم گل‌واژه

گلبرگ ریاضی دهم گل واژه

132,000 تومان
  • چاپ 1402

جزوه امتحانی ریاضی دهم اسفندیار

جزوه‌ی امتحانی اسفندیار یکی از منابعیه که برای درس ریاضی پایه‌ی دهم در فصل امتحانات می‌تونید ازش استفاده کنید و باهاش از خودتون امتحان بگیرید. این کتاب/ جزوه از امتحانات ۲۰ نمره‌ای، پاسخنامه‌ی تشریحی و درسنامه‌ی خلاصه تشکیل شده و مطابق با محتوای کتاب درسی و در جهت آماده کردن شما برای امتحانا تالیف شده. ریاضی دهم اسفندیار رو آقای حسین خسروآبادی و خانوم مریم کریمی تالیف کردند و این کتاب/ جزوه در ۴۸ صفحه و براساس کتاب درسی جدید چاپ شده.

آزمون‌های جزوه‌ی امتحانی ریاضی دهم اسفندیار

بیش از ۱۰ آزمون بارم‌بندی شده با پوشش مطالب امتحانی نوبت اول و کل کتاب (برای نوبت دوم) بخش اصلی ریاضی دهم اسفندیار رو شکل می‌دن و در فصل امتحانات برای جمع‌بندی مطالعات و محک زدن سرعت حل کردن و نحوه‌ی پاسخ‌گویی‌تون و همچنین کم کردن استرس پیش از امتحان اصلی، ازشون کمک بگیرید.

پاسخنامه‌ی تشریحی جزوه‌ی امتحانی ریاضی دهم اسفندیار

پاسخنامه بعد آزمون‌ها قرار گرفته و دومین بخش این کتاب/ جزوه رو تشکیل می‌ده. پاسخنامه تشریحیه و به تفکیک هر امتحان تالیف شده.

درسنامه‌ی جزوه‌ی امتحانی ریاضی دهم اسفندیار

درسنامه‌ی کاربردی، خلاصه، مفید و مناسب برای مرور و جمع‌بندی نکات ضروری و امتحانی در قالب فلش‌کارت در انتهای این جزوه تعریف شده.

ویژگی‌های جزوه‌ی امتحانی ریاضی دهم اسفندیار

  • مناسب برای دانش‌آموزان پایه‌ی دهم تحصیلی
  • ویژه‌ی رشته‌های تجربی و ریاضی
  • ویژه‌ی امتحانات دی‌ماه و خردادماه
  • دارای امتحانات ۲۰ نمره‌ای
  • دارای پاسخنامه‌ی کامل
  • دارای درسنامه‌های خلاصه

خرید جزوه‌ی امتحانی ریاضی دهم اسفندیار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *