مقالات مشاوره ای

بهترین کتاب های امتحان نهایی تاریخ دوازدهم انسانی 1402

بهترین کتاب های امتحان نهایی تاریخ دوازدهم انسانی

درس تاریخ یکی از درس های جذاب برای دانش آموزاست که جزو دروس تخصصی رشته انسانی محسوب میشه و با اینکه ضریب خیلی بالایی نداره اما تاثیر مثبتی داره توی بهتر شدن رتبه کنکورتون.

علاوه بر این گرفتن نمره مناسب تو امتحانات نهایی برای درسی مثل تاریخ هم میتونه با اهمیت باشه به همین دلیل ناشران مختلف کتاب های متنوعی رو ویژه امتحانات نهایی برای این درس منتشر کردن.

تو این مقاله بهترین منابع امتحان نهایی تاریخ دوازدهم رو از جهات مختلف بررسی و تحلیل کردیم اگه برای این درس دنبال یک کتاب مناسب برای کسب نمره خوب تو امتحانات هستین این مقاله رو تا آخر دنبال و مطالعه کنید:

ماجراهای من ‌و درسام تاریخ دوازدهم خیلی سبز

سری کتاب‌های ماجراهای من و درسام جزو کتب معروف؛ محبوب و پرکاربرد انتشارات خیلی سبز هست که از ابتدای سال تحصیلی یا از اواسط ترم به‌دلیل درسنامه‌ی خودآموز و پرسش‌های متنوعی که برای مباحث درس تالیف کرده یا... بسیار مورد توجه دانش‌آموزان؛ دبیران و داوطلبان امتحانات نهایی و ترمیم معدله.

ماجراهای من و درسام تاریخ دوازدهم رو خانم آمنه سحرخیزپورشیرازی و آقای مبین غلامی‌نژاد نوشتند و انتشارات خیلی سبز اونو در ۱۶۳ صفحه و در سال ۱۴۰۱ چاپ کرده.

درسنامه‌ی کتاب ماجراهای من ‌و درسام تاریخ دوازدهم خیلی ‌سبز

باتوجه به رسالتِ آموزش‌محور بودن این کتاب؛ درسنامه‌ای به‌صورت درس‌به‌درس برای ۱۲ درس تاریخ دوازدهم کامل؛ روون و به‌شیوه‌ای خودآموز تالیف شده تا هرچه دقیق‌تر و بهتر به مباحث مسلط بشید.

سوالات امتحانی کتاب ماجراهای من‌ و درسام تاریخ دوازدهم خیلی ‌سبز

پس از هر درسنامه بخش سوالات امتحانی قرار داره؛ سوالات متنوع‌اند تا با هرنوع پرسش محتمل برای هر درس به‌خوبی آشنا بشید؛ مطالب درسی رو کامل پوشش می‌دن و درطول سال تحصیلی برای مطالعه‌ی بیشتر هم می‌تونید درکنار کلاس درس ازشون استفاده کنید.

شاید دوست داشته باشید بدونید بیش از ۷۰۰ پرسش در این کتاب برای تاریخ دوازدهم مطرح شده!

آزمون پایان ترم

در انتهای کتاب؛ پس از مطالعه و مرور کامل درسنامه‌ها و حل کردن سوالات و دوباره‌خوانی پرسش‌های مهم‌تر امتحانی؛ آزمونی برای نوبت اول و امتحان پایان نیم‌فصل آموزشی قرار داده شده و پس از پاسخنامه‌ی این آزمون؛ دومین آزمون و امتحان ۲۰ نمره‌ای برای محک زدن مطالعات و آمادگی‌تون برای امتحان نهایی تاریخ دوازدهم درنظر گرفته شده.

پاسخنامه‌ی کتاب ماجراهای من ‌و درسام تاریخ دوازدهم خیلی‌ سبز

پاسخنامه‌ی درنظر گرفته شده برای سوالات این کتاب خودش یک نوع درسنامه و بخش مهم آموزشی برای دونستن نکات مهم درسی و امتحانی محسوب می‌شه! توضیحات کامل و تشریحی برای مرور و جمع‌بندی مباحث بسیار مفید و کمک‌کننده.

ویژگی‌های کتاب ماجراهای من ‌و درسام تاریخ دوازدهم خیلی ‌سبز

  • چاپ سال ۱۴۰۱ شمسی
  • ویژه‌ی فصل آزمون‌ها و امتحانات
  • مناسب برای امتحانات و مطالعه‌ی بیشتر
  • مناسب با هر سطحی و مفید برای دانش‌آموزان ضعیف‌تر
  • دارای بیش از ۷۰۰ پرسش امتحانی با پاسخنامه‌ی تشریحی
  • و مشخصا برای پایه‌ی دوازدهم رشته‌ی علوم انسانی

خرید کتاب ماجراهای من ‌و درسام تاریخ دوازدهم خیلی ‌سبز

کتاب ماجراهای من و درسام تاریخ دوازدهم انسانی خیلی سبز

175,130 تومان
  • سوالات امتحانی مشابه
  • درسنامه
  • پاسخنامه
  • چاپ 1402

بیسترس تاریخ دوازدهم کاگو

بیسترس عنوان کتاب‌های جدید انتشارات کاگو هست که برای امتحانات نهایی و ترمیم معدل جزو منابع پیشنهادی و مفیده که علاوه‌بر درسنامه‌ی کامل؛ پرسش‌های متنوع امتحانی هم داره.

بیسترس تاریخ دوازدهم رو خانم ملیحه پهلوانی نوشتند و انتشارات کاگو در ۱۲۷ صفحه و در سال ۱۴۰۱ اونو به چاپ رسونده.

درسنامه‌ی کتاب بیسترس تاریخ دوازدهم کاگو

مطالب درسی تاریخ دوازدهم به‌طور کامل توضیح داده شده؛ درسنامه‌ی این کتاب کدگذاری شده‌ست بر اساس مفاهیم کلیدی درس (TBC)؛ همچنین به‌صورت فلش‌کارت و بوک‌استوری خلاصه‌ی درس خیلی راحت و روون ارائه شده تا یک جمع‌بندی یا مرور سریع بر متن درس داشته باشید.

سوالات امتحانی کتاب بیسترس تاریخ دوازدهم کاگو

تمرینات و سوالات متنوع و متعدد که تعدادشون کافیه برای پوشش‌دهی کامل مطالب درسی؛ استانداردند؛ مطرح شدنشون در امتحانات محتمله و از همه مهم‌تر نکات مهم درسی و سوالات پراهمیت و پرتکرار مشخص شدند تا مسیر مطالعه و آمادگی‌تون در امتحان نهایی یا ترمیم معدل در راحت‌ترین و مشخص‌ترین حالت خودش باشه.

آزمون پایان ترم

آزمون‌های تشریحی و محتوایی و ۶ آزمون نهایی مربوط به امتحانات خردادماه و دی‌ماه سال‌های اخیر در این کتاب جای گرفتند تا علاوه‌بر مطالعه‌ی گام‌به‌گام درس و حل کردن سوال برای هر بخش؛ بتونید امتحان نهایی رو برای خودتون شبیه‌سازی کنید. از کیوآرکدهای گذاشته شده در کتاب غافل نشید.

پاسخنامه‌ی کتاب بیسترس تاریخ دوازدهم کاگو

به سنت کتب و منابع خیلی خوب امتحانی؛ بیسترس تاریخ دوازدهم کاگو هم پاسخنامه‌ی تشریحی و توضیحات مفیدی در جواب سوالات خود قرار داده تا بهره‌ی کاملی از این کتاب برای امتحان نهایی و پایان‌ترم ببرید.

ویژگی‌های کتاب بیسترس تاریخ دوازدهم کاگو

  • پوشش مطالب درسی تاریخ دوازدهم انسانی به‌طور کامل
  • بر اساس آخرین تغییرات کتاب درسی
  • مناسب برای فصل امتحانات
  • دارای انواع سوالات و امتحانات ۲۰ نمره‌ای
  • همراه با پاسخنامه‌ی تشریحی

خرید کتاب بیسترس تاریخ دوازدهم کاگو

غولِ امتحان تاریخ دوازدهم مبتکران

سومین منبع پربار و پرنکته و پرسوال امتحان نهایی کتاب غولِ امتحان تاریخ دوازدهم از انتشارات مبتکرانه که آقای سیدحسین رضوی خراسانی در سال ۱۴۰۱ اونو تالیف کردند و حجم این کتاب مفید برای مطالعه و تمرین درطول سال تحصیلی و برای امتحانات پایان‌ترم ۱۷۶ صفحه‌ست.

ایستگاه‌های تمرین تاریخ دوازدهم مبتکران

ایستگاه‌های تمرین در این کتاب همون بخش سوالات امتحانی متعدد و متنوع تالیفی و برگرفته از امتحانات نهایی‌اند که درس‌به‌درس ارائه شده‌اند و نکات مهم امتحانی و درسی رو به‌طور کامل پوشش می‌دن.

اردوی تدارکاتی تاریخ دوازدهم مبتکران

اردوی تدارکاتی بعد از ایستگاه‌های تمرین به‌مثابه‌ی جمع‌بندی سوالات و مطالب درسی به‌صورت آزمون‌های نهایی و شبیه‌ساز امتحانات ۲۰ نمره‌ای و پایان‌ترم‌اند که دارای سوالات استاندارد بارم‌بندی شده و با احتمال بالای مطرح شدن در امتحان نهایی‌اند.

پاسخنامه و درسنامه‌ی کتاب غولِ امتحان تاریخ دوازدهم مبتکران

پاسخنامه‌ی این کتاب کامله؛ توضیحات و نکات مهم و مفیدی رو ارائه داده و برای هر سوال چه تمرینات درس‌به‌درس و چه آزمون‌ها؛ جواب‌ها رو توضیح داده و از همه مهم‌تر درسنامه‌های بسیار کاربردی و البته خلاصه و نکته‌واری رو لابه‌لای پاسخنامه‌ی تشریحی تعبیه کرده تا مطالعه و مرور کاملی داشته باشید روی مطالب.

ویژگی‌های کتاب غولِ امتحان تاریخ دوازدهم مبتکران

  • چاپ شده در سال ۱۴۰۱ برای شکستن غولِ امتحان!
  • تِم و محوریت بر پایه‌ی سوال و آزمون
  • مشخصا ويژه‌ی درس تاریخِ پایه‌ی دوازدهمِ رشته‌ی علومِ انسانی
  • مناسب برای فصل امتحانات و نیم‌سال‌های تحصیلی
  • پاسخنامه‌ی تشریحی و خلاصه‌ درسنامه همراه هم

 

خرید کتاب غولِ امتحان تاریخ دوازدهم مبتکران

 

شب ‌امتحان تاریخ دوازدهم خیلی‌ سبز

شبِ امتحان؛ منبع خوبِ امتحانی از انتشارات خیلی سبز هست که نسبتا جمع‌وجوره؛ به‌روزه و برای اکثر دروس تالیف شده؛ چندین دور آزمون به‌همراه پاسخنامه‌ی تشریحی و خلاصه درسنامه در خودش جای داده و متناسب با هر سطحیه و برای امتحانات پایان‌ترم عالیه؛ شب امتحان تاریخ دوازدهم رو خانم سیده مریم طاهری نوشتند و انتشارات خیلی سبز در سال ۱۴۰۱ و در ۵۷ صفحه اونو به چاپ رسونده.

آزمون‌های شب امتحان تاریخ دوازدهم خیلی‌ سبز

بیش از ۱۰ آزمون برای نوبت اول و نوبت دوم (امتحان نهایی) در این کتاب/ جزوه تدارک دیده شده؛ سطح سوالات درحد مدرسه و امتحانات پایان‌ترمه؛ امتحانات در فرمت برگه‌های امتحانی‌اند (سوالات بارم‌بندی شده و آزمون‌های تشریحی ۲۰ نمره‌ای) و ۴ آزمون برای نوبت اول درنظر گرفته شده که نیمی از اونا طبقه‌بندی شده و باقی طبقه‌بندی نشده‌‌اند؛ مطالب درسی رو به‌طور کامل پوشش می‌دن و در یک ماه پایانی ترم یا در نزدیکی زمان امتحان اصلی می‌تونید بهره‌ی مناسب و کافی رو ازین منبع استاندارد ببرید.

پاسخنامه‌ی تشریحی شب امتحان تاریخ دوازدهم خیلی‌ سبز

پاسخ‌نامه‌ی درنظر گرفته شده دارای نکات درسی و امتحانی و توضیحات کافی و تشریح جواب‌های درسته تا آموخته‌های خودتونو تثبیت کنید. بعد از آزمون‌ها پاسخنامه‌ی تشریحی قرار داده شده و برای هر آزمون و سوال مشخصه.

درسنامه‌ی شب امتحان تاریخ دوازدهم خیلی ‌سبز

بخش انتهایی متعلق هست به درسنامه‌ی نکته‌وار و چکیده مطالب مهم درسی که مطالعه‌ی اون به‌چشم مرور مطالعاتتون یا برای جمع‌بندی ۱۲ درس تاریخ دوازدهم یا به‌عنوان یارِ کمکی پاسخنامه‌ی تشریحی بسیار مثمرثمر و مفیده.

ویژگی‌های شب امتحان تاریخ دوازدهم خیلی‌ سبز

  • نوشته شده بر اساس تاریخ دوازدهم انسانی سال تحصیلی ۴۰۲-۴۰۱
  • پوشش کامل مطالب ۱۲ درس تاریخ دوازدهم
  • ارائه‌ی انواع پرسش‌های امتحان نهایی در قالب ۱۲ آزمون
  • ارائه‌ی پاسخنامه‌ی تشریحی و دارای نکات مهم
  • ارائه‌ی درسنامه‌ی کاربردی و چکیده مطالب مهم

خرید شب امتحان تاریخ دوازدهم خیلی‌ سبز

شب امتحان تاریخ دوازدهم خیلی سبز

48,970 تومان
  • سوالات امتحانی نوبت اول و دوم
  • پاسخنامه
  • چاپ 1402

دیگر کتاب های شب امتحان دوازدهم انسانی خیلی سبز

گلبرگ تاریخ دوازدهم گل‌واژه

انتشارات گل‌واژه اخیرا مجموعه‌ای کامل برای دروس مختلف و امتحانات آماده کرده با عنوان گلبرگ؛ گلبرگ یک منبع امتحانی پرسوال و با حجم نسبتا کمه تا مطالعه‌ی خیلی راحت‌تر و سریع‌تر در فصل امتحانات به‌خصوص امتحان نهایی داشته باشید.

کتاب/ جزوه‌ی گلبرگ تاریخ دوازدهم رشته‌ی انسانی رو خانم سمیه جیریایی‌شراهی در ۷۲ صفحه تالیف کردند و انتشارات گل‌واژه در سال ۱۴۰۱ اونو چاپ کرده.

آزمون‌ها و سوالات امتحانی گلبرگ تاریخ دوازدهم گل‌واژه

درس‌به‌درس سوال امتحانی به‎صورت تالیفی یا برگرفته از امتحانات پیشین وجود داره که این ویژگی سبب پوشش‌دهی کامل مطالب درسی شده؛ تنوع سوالات بالاست؛ تعداد سوالات کافیه؛ سطح سوالات در حد امتحانات و مدرسه‌ست و استاندارد و مورد استفاده‌ی دبیران در طول سال تحصیلی و دانش‌آموزان برای امتحانات نیم‌سال‌های آموزشی و نهایی و داوطلبان ترمیم معدله.

در کل بخش سوالات امتحانی مطرح شده و آزمون‌های درنظر گرفته شده برای نوبت اول و دوم در این کتاب/ منبع امتحان نهایی؛ به بیش از ۵۰۰ عدد می‌رسد.

پاسخنامه‌ی تشریحی گلبرگ تاریخ دوازدهم گل‌واژه

برای سوالات امتحانی که برای هر درس به‌طور ویژه طرح شده؛ پاسخنامه‌ی تشریحی و با توضیحات لازم و مکفی درنظر گرفته شده تا علاوه‌بر این‌که متوجه‌ی پاسخ صحیح پرسش‌های پراهمیت‌تر بشید؛ مرور نکات مهم درسی و امتحانی رو هم داشته باشید.

درسنامه‌ی گلبرگ تاریخ دوازدهم گل‌واژه

مطالعه؛ یادآوری؛ مرور یا جمع‌بندی؛ به هر شکل و شیوه‌ای که به ۱۲ درس تاریخ دوازدهم نگاه کنید؛ فلش‌کارت‌های انتهایی و چکیده مطالب و درسنامه‌ی نکته‌وار گلبرگ؛ اونو پوشش می‌ده و هرچه آسون‌تر می‌تونید برای امتحان نهایی و پایان‌سال آماده بشید حتی شبِ امتحان!

ویژگی‌های گلبرگ تاریخ دوازدهم گل‌واژه

  • چاپ بر اساس کتاب درسی تاریخ دوازدهم علوم انسانی سالِ تحصیلی ۴۰۲-۴۰۱
  • مناسب برای داوطلبان امتحانات نهایی؛ ترمیم معدل و دبیران در طی سال تحصیلی
  • ارائه‌ی چکیده نکات مهم درسی و درسنامه به‌صورت فلش‌کارت
  • دارای چندین دوره آزمون نوبت ۱ و ۲ و شبیه‌ساز امتحانی
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی و توضیحات لازم برای سوالات امتحانی

خرید گلبرگ تاریخ دوازدهم گل‌واژه

گلبرگ تاریخ ایران و جهان دوازدهم انسانی گل واژه

96,000 تومان
  • ویژه امتحان نهایی
  • چاپ 1402

جزوه امتحانی تاریخ دوازدهم اسفندیار

انتشارات اسفندیار به‌عنوان یکی از پیشروها در راستای تالیف و چاپ منابع مخصوص امتحانات؛ سابقه‌ای در حدود یک دهه در این امر داره؛ جزوات/ کتاب‌های کم‌حجم اما دارای چندین دوره امتحان ۲۰ نمره‌ای برای درس‌های مختلف به‌خصوص الآن که امتحانات نهایی دارای تاثیر دوچندان در کنکور شدند تالیف و عرضه می‌کنه که یکی از اون‌ها تاریخ دوازدهم اسفندیار چاپ ۱۴۰۱ در ۵۷ صفحه‌ست که آقای حشمت‌الله سلیمی اونو تالیف کردند.

آزمون‌های جزوه‌ی امتحانی تاریخ دوازدهم اسفندیار

چندین دوره آزمون و امتحان ۲۰ نمره‌ای (سوالات امتحانی بارم‌بندی شده) که تعدادی از اونا برای امتحانات نوبت اول (دی‌ماه) و تعدادی دیگر امتحانات هماهنگ نوبت دوم (نهایی/ خردادماه) محسوب می‌شن مطالب درسی تاریخ دوازدهم رو به‌طور کامل پوشش می‌دن.

پاسخنامه‌ی تشریحی جزوه‌ی امتحانی تاریخ دوازدهم اسفندیار

تشریح جواب‌ها برای تک‌تک سوالات مطرح شده به‌شیوه‌ی کامل یکی از ویژگی‌های خوب و لازم برای هر منبع امتحان نهاییه که انتشارات اسفندیار برای جزوه‌ی امتحانی خودش این مورد رو کاملا موردتوجه قرار داده.

درسنامه‌ی جزوه‌ی امتحانی تاریخ دوازدهم اسفندیار

درسنامه‌ی ارائه شده؛ خلاصه و چکیده‎ مطالبه؛ مهم‌ترین نکات درسی و امتحانی ۱۲ درس تاریخ دوازدهم رو پوشش می‌ده و به‌صورت فلش‌کارت در بخش انتهایی قرار داده شده برای مطالعه و مرور هرچه سهل‌تر.

ویژگی‌های جزوه‌ی امتحانی تاریخ دوازدهم اسفندیار

  • پوشش مطالب درسی تاریخ دوازدهم انسانی سال تحصیلی ۴۰۲-۴۰۱
  • مناسب برای فصل امتحانات
  • مناسب برای مرور و جمع‌بندی مطالب
  • دارای چندین دوره آزمون نوبت ۱ و ۲ به‌همراه پاسخنامه‌ی تشریحی

خرید جزوه‌ی امتحانی تاریخ دوازدهم اسفندیار

تاریخ دوازدهم بنی هاشمی خامنه

انتشارات بنی هاشمی خامنه دیگر گزینه‌ی مناسب برای استفاده از منابع امتحانی تالیف شده در فصل امتحاناته که برای دروس رشته‌ی انسانی و درس تاریخ دوازدهم هم به جمع‌آوری سوالات دبیرستان‌های مختلف و امتحانات نهایی پرداخته و درسنامه‌ای بسیار خوب و کاربردی‌ای رو تالیف کرده؛ تاریخ دوازدهم بنی هاشمی خامنه رو خانم‌ها مریم امامی‌زاده و نادیا مساحی‌‌اسکویی و آقای شهراد رزاق‌پور در ۶۴ صفحه و در سال ۱۴۰۱ تالیف کردند.

خلاصه درس تاریخ دوازدهم بنی هاشمی خامنه

درس‌به‌درس اما خلاصه و البته بسیار کاربردی و مناسب برای مطالعه‌ی مهم‎‌ترین قسمت‌های هر درس؛ درسنامه‌ای تالیف شده که برای توانایی هرچه بیشتر و بهترتون در پاسخگویی به سوالات امتحانی در ابتدای کتاب/ جزوه‌ی تاریخ دوازدهم بنی هاشمی قرار گرفته.

آزمون‌های تاریخ دوازدهم بنی هاشمی خامنه

آزمون‌ها برخی برای نوبت اول که برگرفته از امتحانات دبیرستان‌های مختلف در سال‌های اخیرند و زمان پاسخ‌گویی و نمره‌ی هر سوال مشخصه و برخی دیگر برای امتحانات هماهنگ نوبت دوم (نهایی) درنظر گرفته شده‌اند؛ استاندارد و بارم‌بندی شده هستند و در نهایت کارآزمون (شبیه‌ساز امتحان پایانی بدون پاسخنامه داخل خود کتاب/ جزوه برای آمادگی و قرار گرفتن در شرایط امتحان نهایی) در انتها آورده شده.

پاسخنامه‌ی تشریحی تاریخ دوازدهم بنی هاشمی خامنه

آزمون‌به‌آزمون پاسخنامه‌‎ی تشریحی و توضیحات مکفی برای پرسش‌ها نوشته شده؛ مطالعه‌ی پاسخنامه‌ی تشریحی شما رو در یادآوری نکات مهم و محتمل برای مطرح شدن در امتحانات کمک می‌کنه و همچنین درجهت شبیه‌سازی امتحان نهایی؛ پاسخ کارآزمون در سایت این انتشارات قرار داده شده.

ویژگی‌های تاریخ دوازدهم بنی هاشمی خامنه

  • پوشش کامل تاریخ دوازدهم انسانی سال تحصیلی ۴۰۲-۴۰۱
  • ویژه‌ی امتحانات
  • دارای درسنامه‌ی بسیار مفید و چکیده مطالب
  • دارای چندین آزمون نوبت ۱ و ۲ و کارآزمون (شبیه‌ساز امتحان نهایی)
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی برای آزمون‌ها و یک پاسخنامه‌ی تشریحی برای کارآزمون در سایت این انتشارات

خرید تاریخ دوازدهم بنی هاشمی خامنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *