مقالات مشاوره ای

بهترین کتاب های امتحان نهایی جامعه شناسی دوازدهم انسانی 1402

بهترین کتاب های امتحان نهایی جامعه شناسی دوازدهم انسانی

جامعه شناسی دوازدهم جزو درس های مهم برای داوطلب های رشته انسانی محسوب میشه و تو کنکور ضریبش 5 هستش. اما همونطور که میدونید با تغییرات اخیر کنکور علاوه بر ضرایب و رتبه کنکور معدل هم تاثیر نسبی بر روی رتبه شما داره.

و این به این معنی که گرفتن نمره مناسب تو امتحانات نهایی برای درسی مثل جامعه شناسی میتونه با اهمیت باشه. به همین دلیل ناشرین کتاب های کمک درسی هر ساله به فکر تالیف و چاپ کتاب های ویژه امتحانات نهایی هم در کنار کتاب های تست برای کنکور هستن.

تو این مقاله بهترین منابع امتحان نهایی جامعه شناسی دوازدهم رو از جهات مختلف بررسی و تحلیل کردیم اگه برای این درس دنبال یک کتاب مناسب برای کسب نمره خوب تو امتحانات هستین این مقاله رو تا آخر دنبال و مطالعه کنید:

ماجراهای من ‌و درسام جامعه شناسی دوازدهم خیلی سبز

برای امتحانات؛ چه دی‌ماه باشه چه خردادماه؛ برای مطالعه‌ی بیشتر و تسلط بر متن درس‌ها و البته یادگیری کامل کتاب‌های درسی؛ کتاب‌های ماجراهای من و درسام که توسط انتشارات خیلی سبز تالیف و چاپ می‌شه؛ پیشنهاد می‌شه؛ ماجراهای من و درسام جامعه شناسی دوازدهم انسانی رو خانم‌ها حبیبه صالح‌نژاد و فرشته انصاری در ۱۶۴ صفحه و در سال ۱۴۰۱ تالیف کردند.

درسنامه‌ی کتاب ماجراهای من ‌و درسام جامعه شناسی دوازدهم خیلی ‌سبز

درسنامه‌ی این کتاب مطالب درسی هر فصل و درس رو کامل و راحت و با بیانی شیوا و ساده ارائه داده؛ مثال‌های خوبی داره و شیوه‌ی بیان مطالب و نحوه‌ی ارائه‌ی درسنامه جذابه و خسته‌کننده نیست.

سوالات امتحانی کتاب ماجراهای من‌ و درسام جامعه شناسی دوازدهم خیلی ‌سبز

بیش از ۷۵۰ پرسش متنوع امتحانی برای پوشش‌دهی کامل مطالب درسی جامعه شناسی دوازدهم تالیف یا برگفته شده تا با هر نوع سوال محتملی از هر بخش و مبحث آشنا و روبه‌رو بشید؛ بخش سوالات امتحانی بعد از اتمام هر درس و مطالب و توضیحات هر بخش آورده شده تا به‌نوعی جمع کنید مباحثی که مطالعه کردید.

آزمون پایان ترم

در بخش انتهایی کتاب ماجراهای من و درسام جامعه شناسی دوازدهم خیلی سبز؛ آزمون (امتحان ۲۰ نمره‌ای) به‌عنوان شبیه‌ساز امتحانات پایان‌ترم و نهایی قرار داده شده تا به یک جمع‌بندی مطلوب پس از حل سوالات متنوع امتحانی برسید و مهم‌ترین‌ها رو بشناسید و مرور کنید.

پاسخنامه‌ی کتاب ماجراهای من ‌و درسام جامعه شناسی دوازدهم خیلی‌ سبز

پاسخنامه‌ی درنظر گرفته شده یار و همراه درسنامه‌ی این کتابه؛ چرا؟ چون‌که تشریحیه و توضیحات کامل در پاسخ‌دهی به تک‌‌تک پرسش‌ها ارائه داده.

ویژگی‌های کتاب ماجراهای من ‌و درسام جامعه شناسی دوازدهم خیلی ‌سبز

  • چاپ شده برای سال تحصیلی ۴۰۲-۴۰۱
  • پوشش مطالب درسی جامعه شناسی دوازدهم انسانی
  • دارای بیش از ۷۵۰ پرسش امتحانی متنوع
  • دارای درسنامه‌ی کامل و خودآموز
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی و توضیحات کافی با بیانی ساده و شیوا

خرید کتاب ماجراهای من ‌و درسام جامعه شناسی دوازدهم خیلی ‌سبز

کتاب ماجراهای من و درسام جامعه شناسی دوازدهم خیلی سبز

161,020 تومان
  • درسنامه
  • سوالات امتحانی مشابه
  • پاسخنامه
  • چاپ 1402

 

گذرنامه جامعه شناسی دوازدهم مبتکران

مجموعه‌ی گذرنامه از جمله کتاب‌هایی‌ست که هم به‌عنوان یک منبع امتحانی استاندارد؛ هم به‌عنوان یک کتاب کمک‌درسی مناسب در طول سال تحصیلی و هم به‌عنوان یک منبع کمکی برای کنکور؛ مورد استفاده قرار می‌گیره و انتشارات مبتکران تالیف و چاپ این سری کتاب‌ها رو برعهده داره.

گذرنامه جامعه شناسی دوازدهم مبتکران رو خانم احترام امینی نوشتند و این کتاب در ۱۲۴ صفحه و در سال ۱۴۰۱ به چاپ رسیده.

درسنامه‌ی کتاب گذرنامه جامعه شناسی دوازدهم مبتکران

درسنامه؛ این کتاب با درسنامه که درس‌به‌درس کامله؛ مثال داره و توضیحات بیانی ساده و مشخص دارند شروع می‌شه؛ تا هرچه بهتر و راحت‌تر شما رو برای آمادگی در امتحان نهایی و پاسخ دادن به پرسش‌ها توانمند کنه.

پرسش‌های چهارگزینه‌ای و تشریحی گذرنامه جامعه شناسی دوازدهم مبتکران

پس از توضیحات هر درس؛ پس از گذر از مثال‌ها (گفتُگو کنید و نکات درسی) بخش پرسش‌های چهارگزینه‌ای که بیش از ۱۵ سوال تستی استاندارد برای پوشش کامل درس موردنظر و مهم‌ترین بخش‌های آن هستند ارائه شده؛ سپس قسمت درس‌آزمون؛ این قسمت سوالات تشریحی متنوعی رو شامل می‌شه که تعدادی برابر/ نسبتا برابر با تست‌های اون بخش داره و مجموع این دو نوع پرسش؛ به‌طور کامل اون درس رو پوشش می‌ده و می‌تونید آموخته‌هاتونو برای امتحانات نهایی و پایان‌ترم و حتی کنکور محک بزنید.

پاسخنامه‌ی گذرنامه جامعه شناسی دوازدهم مبتکران

پاسخنامه‌ی کتاب گذرنامه جامعه شناسی دوازدهم یک پاسخنامه‌ی تمام‌عیاره! علاوه‌بر مشخص کردن جواب درست سوالات؛ توضیح و تشریح اون‌ها؛ دلیل نادرستی باقی گزینه‌ها رو برای پرسش‌های چهارگزینه‌ای (تستی) ارائه داده و بعد از این پاسخنامه؛ پاسخنامه‌ی تشریحی برای درس‌آزمون (سوالات متنوع امتحانی و تشریحی) قرار داده که نکات مهم امتحانی رو دربر می‌گیره.

ویژگی‌های کتاب گذرنامه جامعه شناسی دوازدهم مبتکران

  • چاپ ویژه‌ی سال تحصیلی ۴۰۲-۴۰۱
  • ارائه‌ی درسنامه‌ی کامل برای جامعه‌ شناسی دوازدهم رشته‌ی انسانی
  • دارای پرسش‌های چهارگزینه‌ای
  • دارای پرسش‌های امتحانی (تشریحی)
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی برای تک‌تک سوالات (تستی و امتحانی)

خرید کتاب گذرنامه جامعه شناسی دوازدهم مبتکران

غولِ امتحان جامعه شناسی دوازدهم مبتکران

سومین منبع امتحانی برای درس جامعه شناسی پایه‌ی دوازدهم رشته‌ی انسانی که معرفی می‌کنیم هم از انتشارات مبتکرانه که البته مشخصا برای اهلی‌ساز غولِ امتحان تدارک دیده شده (تالیف شده)؛ سوال‌محوره؛ برخلاف کتاب قبلی درسنامه‌ی خودآموز نداره؛ اما سوالات متنوع و متعدد امتحانی رو به‌همراه پاسخنامه‌ی تشریحی و توضیحات خوب و نکات مهم (چکیده درسنامه) در دل پاسخنامه‌ی تشریحی آورده.

غولِ امتحان جامعه شناسی دوازدهم مبتکران رو آقای سیروس نبی‌زاده ولوکلایی در ۹۵ صفحه و در سال ۱۴۰۱ تالیف کردند.

ایستگاه‌های تمرین جامعه شناسی دوازدهم مبتکران

سوالات امتحانی و پرسش‌های متنوع و متعدد تشریحی در قالب‌های گوناگون برای این‌که تمام مطالب و مهم‌ترین نکات درسی و محتمل برای مطرح شدن در امتحانات پایان‌ترم رو دربر بگیرند در این کتاب در بخش ایستگاه‌های تمرین به‌صورت درس‌به‌درس ارائه شدند.

اردوی تدارکاتی جامعه شناسی دوازدهم مبتکران

برای مرور و جمع‌بندی پرسش‌های امتحانی و مهم‌ترین سوالات امتحانات پایان‌ترم؛ چندین آزمون و امتحان ۲۰ نمره‌ای که دربر گیرنده‌ی مهم‌ترین و محتمل‌ترین پرسش‌های امتحان نهایی‌اند در بخش اردوی تدارکاتی آورده شدند تا شبیه‌ساز امتحان پایان‌ترم مناسبی هم داشته باشید.

پاسخنامه و درسنامه‌ی کتاب غولِ امتحان جامعه شناسی دوازدهم مبتکران

پاسخنامه‌ی این کتاب کاملا تشریحی و دارای نکات پراهمیت و لازم‌الدونستن! امتحانیه؛ همچنین برای مرور و جمع‌بندی مباحث به‌علت قرار داشتن درسنامه و چکیده مطالب جامعه شناسی دوازدهم در بین توضیحات برای هر سوال بسیار کاربردی و کمک‌کننده‌ست.

ویژگی‌های کتاب غولِ امتحان جامعه شناسی دوازدهم مبتکران

  • ویژه‌ی درس جامعه شناسی
  • ویژه‌ی سال تحصیلی ۴۰۲-۴۰۱
  • ویژه‌ی پایه‌ی دوازدهم تحصیلی
  • ویژه‌ی رشته‌ی علوم انسانی
  • ویژه‌ی فصل امتحانات
  • ویژه‌ی استفاده‌ی دبیران در طول سال تحصیلی برای ارائه‌ی نمونه سوال به دانش‌آموزان
  • دارای درسنامه‌ی چکیده و کاربردی به‌صورت درس‌به‌درس
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی
  • دارای انواع پرسش‌های امتحانی
  • دارای آزمون برای نیم‌سال‌های تحصیلی

خرید کتاب غولِ امتحان جامعه شناسی دوازدهم مبتکران

شب ‌امتحان جامعه شناسی دوازدهم خیلی‌ سبز

شبِ امتحان جامعه شناسی برای پایه‌ی دوازدهم رشته‌ی علوم انسانی جزو منابع ویژه‌ی امتحانات و به‌خصوص امتحان نهاییه که پرسش‌های متنوع و مهم امتحان نهایی رو در قالب آزمون‌های تشریحی ۲۰ نمره‌ای برای نوبت ۱ و نوبت ۲ تحصیلی در خودش جای داده تا در نهایتا یک ماه پایانی منتج به امتحانات از این منبع خوب بهره ببرید.

این کتاب توسط گروه مولفان انتشارات خیلی سبز در ۴۷ صفحه آماده شده و در سال ۱۴۰۱ به چاپ و تکثیر رسیده.

آزمون‌های شب امتحان جامعه شناسی دوازدهم خیلی‌ سبز

آزمون‌های نوبت اول به تعداد ۴ امتحان ۲۰ نمره‌ایِ طبقه‌بندی شده و طبقه‌بندی نشده (مشابه امتحاناتی که دبیران و معلمان در کلاس از دانش‌آموزان می‌گیرند) برای پوشش مطالب درسی نیمه‌ی اول سال تحصیلی درنظر گرفته شدند و ۸ آزمون دیگر برای امتحان نهایی/ امتحان پایان‌ترمِ دوم که برگرفته از امتحانات نهایی سال‌های اخیرند؛ کل مطالب درسی جامعه شناسی دوازدهم رو دربر می‌گیرند و نکات مشاوره‌ای هم دارند.

پاسخنامه‌ی تشریحی شب امتحان جامعه شناسی دوازدهم خیلی‌ سبز

سوالاتِ امتحانی آزمون‌های این کتاب دارای پاسخنامه‌ی تشریحی و توضیحات کافی‌اند که بعد از اتمام ۱۲ آزمون؛ به ترتیب برای هر آزمون قرار داده شده.

درسنامه‌ی شب امتحان جامعه شناسی دوازدهم خیلی ‌سبز

آخرین قسمت برای مطالعه‌ی نهایی؛ مرور؛ جمع‌بندی و یادآوری نکات مهم درسی و امتحانی؛ بخش درسنامه‌ست؛ خلاصه و نکته‌وار ارائه شده و مهم‌ترین مباحث درسی رو پوشش می‌ده.

ویژگی‌های شب امتحان جامعه شناسی دوازدهم خیلی‌ سبز

  • ویژه‌ی سال دوازدهم تحصیلی رشته‌ی علوم انسانی
  • چاپ سال ۱۴۰۱
  • ویژه‌ی امتحان نهایی و نوبت اول
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی
  • دارای درسنامه‌ی کاربردی و مفید

خرید شب امتحان جامعه شناسی دوازدهم خیلی‌ سبز

شب امتحان جامعه شناسی دوازدهم خیلی سبز

48,970 تومان
  • سوالات امتحانی نهایی
  • پاسخنامه
  • چاپ 1402

جامعه شناسی دوازدهم بنی هاشمی خامنه

انتشارات بنی هاشمی خامنه منابع امتحانی و کمک‌درسی مناسبی رو برای دروس مختلف که به‌طور روتین شامل تفصیل درسنامه و ارائه نکات مهم درسی به‌صورت نسبتا خلاصه و طرح انواع سوالات امتحانی و آزمون پایان‌ترم است؛ تالیف و تهیه و عرضه کرده تا در زمان امتحانات بتونید با آمادگی بیشتر سر جلسه‌ی امتحانی حضور پیدا کنید؛ جامعه شناسی دوازدهم بنی هاشمی خامنه رو خانم‌ها مریم امامی‌زاده و نادیا مساحی‌‌اسکویی در ۴۸ صفحه و در سال ۱۴۰۱ تالیف کردند.

خلاصه درس جامعه شناسی دوازدهم بنی هاشمی خامنه

درسنامه به‌صورت درس‌به‌درس؛ پوشش‌دهی کامل و بیانی ساده و واضح برای متن کتاب درسی؛ توضیحات کافی و تکمیل‌کننده‌ی مطالعه‌ی شما؛ پرهیز از ارائه‌ی هرگونه نکته‌ی اضافی و خارج از استاندارد درسی و امتحانی و... این‌ها ویژگی‌های جامعه شناسی دوازدهم بنی هاشمی بودند که در ابتدای کتاب برای توانمند کردن شما در جهت پاسخگویی به سوالات امتحانی مطرح و نوشته شدند.

آزمون‌های جامعه شناسی دوازدهم بنی هاشمی خامنه

آزمون‌هایی برای پوشش مطالب درسی نوبت اول که در سال‌های اخیر در دبیرستان‌های مختلف از دانش‌آموزان گرفته شدند و بارم‌بندی شده و زمان‌دار هستند و تعدادی آزمون دیگر برای امتحانات پایان نیم‌سال دوم تحصیلی (نهایی) در این کتاب جای‌گرفته‌ند؛ همچنین یک شبیه‌ساز امتحان نهایی با عنوان کارآزمون که بدون پاسخنامه‌ست در این کتاب در انتها آورده شده.

پاسخنامه‌ی تشریحی جامعه شناسی دوازدهم بنی هاشمی خامنه

پاسخنامه‌ی تشریحی خیلی خوب و کاملی برای امتحانات این کتاب به استثنای کارآزمون نوشته شده تا هم مروری بر مطالبی که خوندید داشته باشید هم پاسخ صحیح هر پرسش رو با دلیل متوجه بشید؛ همچنین برای کارآزمون (شبیه‌ساز امتحان پایانی) پاسخنامه‌ی تشریحی در سایت انتشارات بنی هاشمی خامنه درنظر گرفته شده.

ویژگی‌های جامعه شناسی دوازدهم بنی هاشمی خامنه

  • ویژه‌ی پایه‌ی دوازدهم رشته‌ی انسانی و درس جامعه شناسی
  • مناسب برای فصل امتحانات
  • شامل درسنامه‌ای مفید و خلاصه
  • شامل چندین دوره آزمون برای امتحانات دی‌ماه و خردادماه
  • شامل پاسخنامه‌ی تشریحی

خرید جامعه شناسی دوازدهم بنی هاشمی خامنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *