مقالات مشاوره ای

بهترین کتاب های امتحان نهایی زیست دهم 1403

بهترین کتاب های امتحان نهایی زیست دهم 1402

مهم ترین کتاب‌های امتحان نهایی برای پایه دهم در مقالات زیر بیان شده که می‌تونید مشاهده کنید: 

لیست سایر مقالات معرفی بهترین منابع امتحان نهایی

زیست اولین، مهم‌ترین و پرجزئیات‌ترین درس اختصاصی رشته‌ی تجربیه؛ که بهتره برای امتحانات کلاسی و پایان‌ترم، خصوصا الآن که به‌صورت نهایی برگزار می‌شن، با توجه و تلاش بیشتری به مطالعه‌ی اون بپردازید. برای این کار دو دسته کتاب و منبع امتحانی وجود داره که برای هر دسته با رعایت اولویت‌بندی به معرفی بهترین منابع و کتب امتحانی این درس پرداختیم؛ باتوجه به نیازتون در هر سطحی که باشید، با انتخاب از بین این کتاب‌ها و مطالعه همراه با کتاب درسی، می‌تونید نمره‌ی کامل و مطلوبی رو از امتحان این درس کسب کنید.

ماجراهای من ‌و درسام زیست‌شناسی دهم خیلی سبز

سری کتاب‌های ماجراهای من و درسام از اولین گزینه‌های پیشنهادی برای مسلط شدن بر دروس در سطح مدرسه و آمادگی کامل یافتن در امتحانات تشریحی و نهاییه. ماجراهای من و درسام درس زیست‌شناسی دهم تشکیل شده از درسنامه‌های لازم و کامل، سوالات امتحانی متنوع و استاندارد به‌همراه امتحان نوبت 1 و2 و پاسخنامه‌ی تشریحیه. این کتاب رو آقای عباس راستی‌بروجنی مطابق با کتاب درسی و با درنظر گرفتن آخرین تغییرات در سال 1401 تالیف کردند و تعداد صفحات کتاب مذکور به 269 تا می‌رسه.

درسنامه‌ی کتاب ماجراهای من ‌و درسام زیست‌شناسی دهم خیلی ‌سبز

درسنامه‌ی این کتاب، تشریحات مفاهیم و مطالب دقیقا مطابق با محتوای کتاب درسی و آن میزان که نیازست تا برای موفقیت در امتحانات مطالعه کنید، ارائه شده. درسنامه‌ها به تفکیک هر فصل، با مشخص بودن مباحث و سرفصل‌های آموزشی، همراه با نکات متعددی تالیف شده‌اند. همچنین فعالیت‌های کتاب درسی بین درسنامه‌ها و به‌ترتیب پاسخ داده شده و بررسی کاملی از اونا صورت گرفته.

سوالات امتحانی کتاب ماجراهای من‌ و درسام زیست‌شناسی دهم خیلی ‌سبز

سوالات امتحانی از مهم‌ترین قسمت‌های این کتاب و بخشی طبقه‌بندی شده، تفکیک شده و بسیار متنوع و استاندارد با پوشش تمام مطالب و مباحثه. سوالات امتحانی که بعد از هر درسنامه قرار گرفته شامل پرسش‎‌های جای‌خالی، عبارت‌های مرتبط، پرسش‌های درست- نادرست، پرسش‌های تصویری، پرسش‌های تشریحی و پرسش‌های چندگزینه‌ای که تالیفی‌اند، هست.

آزمون نوبت اول و دوم

بعد از مطالعه‌ی درسنامه‌ها و پاسخ دادن به پرسش‌های امتحانی مطرح شده از اون‌ها، در انتهای کتاب برای جمع‌بندی مطالعات و آمادگی نهایی برای کسب بالاترین نمره در امتحان نوبت دی‌ماه یا خردادماه این درس، چند امتحان تشریحی و بارم‌بندی شده برای امتحان نوبت اول و چندتای دیگه برای امتحان پایان‌سال و نوبت دوم درنظر گرفته شده.

پاسخنامه‌ی کتاب ماجراهای من ‌و درسام زیست‌شناسی دهم خیلی‌ سبز

پاسخنامه‌ی سوالات امتحانی هر فصل بعد از اون به‌صورت تشریحی و کامل برای تک‌تک پرسش‌ها تالیف و قرار داده شده.

ویژگی‌های کتاب ماجراهای من ‌و درسام زیست‌شناسی دهم خیلی ‌سبز

  • ویژه‌ی رشته‌ی علوم تجربی
  • ویژه‌ی امتحانات میان‌ترم و پایان‌ترم
  • مناسب برای مطالعه‌ی خودخوان یا گام‌به‌گام با کلاس درس
  • براساس آخرین تغییرات کتاب درسی
  • شامل درسنامه‌ی کامل و کافی و کاربردی به‌صورت تفکیک شده
  • شامل پرسش‌های امتحانی متنوع و متعدد به‌صورت تفکیک شده
  • شامل نمونه امتحان نوبت ۱ و نوبت ۲
  • شامل پاسخنامه‌ی تشریحی به‌ازای هر پرسش

خرید کتاب ماجراهای من ‌و درسام زیست‌شناسی دهم خیلی ‌سبز

کتاب ماجراهای من و درسام زیست شناسی دهم خیلی سبز

201,690 تومان
  • درسنامه مطابق کتاب درسی
  • سوال امتحانی همراه پاسخنامه تشریحی
  • آموزش آسان و ساده
  • چاپ 1402

پرتکرار زیست‌شناسی دهم قلم‌چی

اگر تصمیم دارید از ابتدای سال تحصیلی و برای امتحانات میان‌ترم و پایان‌ترم درس زیست‌شناسی شروع به مطالعه و تمرین کنید و آمادگی لازم رو کسب کنید، کتاب سوال‌های پرتکرار از انتشارات قلم‌چی یکی از نمونه‌های مناسب برای این هدفه. سری کتاب‌های پرتکرار مجموعه‌ای از پرسش‌های امتحانی متنوع و البته مهم رو دربر دارند که در ذیل به تشریح این کتاب برای درس زیست‌شناسی پایه‌ی دهم می‌پردازیم؛ اما قبلش لازم به‌ذکره که کتاب پرتکرار زیست دهم قلم‌چی رو هیئت مولفان این انتشارات در 184 صفحه و سال تحصیلی 402-401 آماده کردند.

درسنامه‌ی کتاب پرتکرار زیست‌شناسی دهم قلم‌چی

23 موضوع منطبق با درس‌های کتاب درسی

درسنامه‌ی این کتاب با پوشش کل مطالب و محتوای کتاب درسی زیست دهم و براساس آخرین تغییرات، نسبتا خلاصه و نکته‌وار؛ اما کاربردی، مناسب برای خلاصه‌خوانی و مفید به‌عنوان یک گزینه‌ی مکمل برای جزوات کلاسی یا کتاب درسی به‌حساب میاد و در ابتدا با مرور و یادآوری مطالعات خودتون پیش از پاسخ دادن به پرسش‌ها، توانمندی لازم رو با این درسنامه‌ها که تفکیک شده هم هستند به‌دست میارید.

سوالات امتحانی کتاب پرتکرار زیست‌شناسی دهم قلم‌چی

مجموعا 687 سوال در این کتاب از آزمون‌های تشریحی و امتحانات مدارس مختلف و برتر کشوری گردآوری شده برای هر فصل و مبحث درسی بعد از درسنامه‌ی اون بخش قرار گرفته. از این تعداد ۵۸۸ پرسش امتحانی از امتحانات سال‌های پیش مدارس سراسر کشور و ۹۹ پرسش دیگر از مدارس تیزهوشان گردآوری شده.

آزمون نوبت اول و دوم

۴ امتحان جامع ۲۰ نمره‌ای

از مجموع ۴ امتحان تشریحی و بارم‌بندی شده در این کتاب، 2 آزمون برای نوبت اول تعریف شده و 2 امتحان دیگه برای امتحان پایان سال تحصیلی؛ این امتحانات تشریحی و بارم‌بندی شده و مشابه امتحان واقعی طراحی و ارائه شدند.

پاسخنامه‌ی کتاب پرتکرار زیست‌شناسی دهم قلم‌چی

پاسخنامه‌ای که برای کلیهء پرسش‌های امتحانی این کتاب تالیف و تشریح شده، کامل و دقیق و به تفکیک هر بخش از سوالاته.

ویژگی‌های کتاب پرتکرار زیست‌شناسی دهم قلم‌چی

  • ویژه‌ی دانش‌آموزان پایه‌ی دهم رشته‌ی تجربی
  • ویژه‌ی امتحانات
  • براساس آخرین تغییرات
  • دارای درسنامه‌هی نسبتا خلاصه و مکمل کتاب درسی
  • دارای سوالات امتحانی مرجع‌دار و متنوع
  • دارای امتحانات پایان‌ترم
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی

خرید کتاب پرتکرار زیست‌شناسی دهم قلم‌چی

پرتکرار زیست دهم قلم چی

161,500 تومان
  • چاپ 1403

شب ‌امتحان زیست‌شناسی دهم خیلی‌ سبز

کتاب کم‌حجم و امتحان‌محور شب امتحان زیست دهم خیلی سبز از منابع باکیفیت و محبوب امتحانی این درسه که در حجم کم و براساس امتحانات بارم‌بندی شده طراحی و تالیف شده. استفاده از این کتاب/ جزوه برای فصل امتحانات مناسبه و برای امتحانات نوبت دی‌ماه و خردادماه تعریف شده. مولف شب امتحان زیست دهم خیلی سبز آقای جمال نیکنام هستند که اونو مطابق با کتاب درسی جدید در سال تحصیلی ۴۰۲-۴۰۱ آماده کردند و در ۷۲ صفحه به چاپ و تکثیر رسیده.

آزمون‌های جزوه‌ی شب امتحان زیست‌شناسی دهم خیلی‌ سبز

امتحان‌های بارم‌بندی شده و تشریحی مشابه با یک امتحان واقعی در دی‌ماه یا خردادماه، شروع‌کننده‌ی شب امتحان زیست دهم خیلی سبز هستند. مجموعا 12 آزمون که یک‌سوم اونا مطالب نوبت اول رو پوشش می‌ده و باقی‌مونده برای امتحان کل کتاب و خردادماهه در شب امتحان جای گرفتند و به دسته‌ی طبقه‌بندی شده و طبقه‌بندی نشده تقسیم می‌شن.

پاسخنامه‌ی تشریحی جزوه‌ی شب امتحان زیست‌شناسی دهم خیلی‌ سبز

پاسخنامه‌ی این کتاب/ جزوه برای هر آزمون به‌صورت کاملا تشریحی و با لحنی ساده و روون تشریح شده و بخش کمک‌کننده‌ای برای مرور و دونستن نکات امتحانی و پاسخ صحیح هر پرسشه.

درسنامه‌ی جزوه‌ی شب امتحان زیست‌شناسی دهم خیلی ‌سبز

درسنامه‌ی تالیف شده در شب امتحان، خلاصه، مفید، کاربردی و به تفکیک هر فصله. از مثال و ارائه‌ی نکات مهم هم غفلت نشده و همراه با توضیحات گفتارها و تشریح متن درسی، هرآن‌چه که برای مرور و جمع کردن مطالعات خودتون از مباحث زیست دهم نیاز دارید، به گونه‌ای که برای فصل امتحانات نیاز و مناسب باشه، در انتهای این کتاب/ جزوه قرار داده شده.

ویژگی‌های جزوه‌ی شب امتحان زیست‌شناسی دهم خیلی ‌سبز

  • مبتنی‌بر آخرین تغییرات کتاب درسی زیست‌شناسی دهم
  • ویژه‌ی فصل امتحانات
  • ویژه‌ی دانش‌آموزان رشته‌ی علوم تجربی
  • دارای 12 امتحان بارم‌بندی شده برای نوبت اول و نوبت دوم
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی برای تک‌به‌تک پرسش‌ها به تفکیک هر آزمون
  • دارای درسنامه‌ی فصل‌به‌فصل همراه با نکته و مثال؛ اما خلاصه و کاربردی

خرید جزوه‌ی شب امتحان زیست‌شناسی دهم خیلی ‌سبز

شب امتحان زیست شناسی دهم خیلی سبز

48,970 تومان
  • سوالات طبقه بندی درس به درس
  • سوالات امتحانی مشابه
  • پاسخنامه ترشحی و کامل
  • چاپ 1402

دیگر کتاب های شب امتحان دهم تجربی خیلی سبز

گلبرگ زیست‌شناسی دهم گل‌واژه

کتاب زیست‌شناسی دهم گلبرگ از سری کتاب‌های ویژه‌ی امتحان انتشارات گل‌واژه‌ست. این کتاب در حجم کتاب و به تفکیک هر فصل کتاب درسی سوالات متنوع و استاندارد امتحانی رو تالیف کرده و برای استفاده در طول سال تحصیلی مثل یه کتاب‌کار یا فصل امتحانات به‌عنوان یک منبع امتحانی مناسبه. گلبرگ زیست دهم گل‌واژه رو آقای علی کیانی مطابق با محتوای کتاب درسی تالیف کردند و تعداد صفحات این کتاب 103 تاست.

آزمون‌ها و سوالات امتحانی گلبرگ زیست‌شناسی دهم گل‌واژه

کتاب گلبرگ برای درس زیست پایهء دهم به ازای هر گفتار چندین پرسش امتحانی متنوع تالیف کرده؛ این امر به شما در مطالعه و تمرین هدف‌مند و مبحثی خیلی کمک می‌کنه. تعداد پرسش‌ها برای پوشش مباحث هر گفتار کافیه و سطح‌شون استاندارد امتحانیه. همچنین شبیه‌ساز امتحان نوبت دی‌ماه یا خردادماه به‌صورت آزمون‌های تشریحی 20 نمره‌ای قرار داده شده که در بازه‌ی امتحانات می‌تونید ازشون استفاده کنید.

پاسخنامه‌ی تشریحی گلبرگ زیست‌شناسی دهم گل‌واژه

پاسخ هر پرسش به تفکیک سوالات امتحانی هر گفتار به‌صورت تشریحی و البته مقداری خلاصه‌وار تالیف و قرار داده شده.

درسنامه‌ی گلبرگ زیست‌شناسی دهم گل‌واژه

درسنامه‌ی زیست دهم به تفکیک هر فصل، البته خلاصه و شبیه به فلش‌کارت در انتهای کتاب گلبرگ قرار گرفته و برای خلاصه‌خوانی و مرور مناسبه.

ویژگی‌های گلبرگ زیست‌شناسی دهم گل‌واژه

  • منطبق با کتاب درسی زیست دهم سال تحصیلی 402-401
  • ویژه‌ی دانش‌آموزان مقطع دهم رشته‌ی تجربی
  • مناسب برای استفاده در طول سال تحصیلی
  • مناسب برای استفاده در فصل امتحانات
  • دارای پرسش‌های امتحانی متنوع به تفکیک هر گفتار
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی و نسبتا خلاصه
  • دارای چکیده درسنامه به‌صورت فلش‌کارت

خرید گلبرگ زیست‌شناسی دهم گل‌واژه

جزوه امتحانی زیست‌شناسی دهم اسفندیار

جزوه‌ی امتحانی اسفندیار برای درس زیست‌شناسی پایه‌ی دهم، یکی دیگه از منابع امتحانی کم‌حجم و البته جزو کمک‌درسی‌های باسابقه از انتشارات اسفندیاره. در 60 صفحه و مطابق با کتاب درسی زیست دهم تالیف شده توسط آقای علی تبار و شامل چند امتحان بارم‌بندی شده، پاسخنامه‌ی تشریحی به‌علاوه‌ی خلاصه درسنامه‌ست. استفاده از این کتاب/ جزوه در فصل امتحانات برای نوبت دی‌ماه و خردادماه پیش از امتحان اصلی، بسیار کمک‌کننده خواهد بود.

آزمون‌های جزوه‌ی امتحانی زیست‌شناسی دهم اسفندیار

چند امتحان با پوشش مهم‌ترین بخش‌های هر فصل و گفتار از زیست‌شناسی پایه‌ی دهم در این کتاب/ جزوه به‌صورت بارم‌بندی شده هم برای امتحان نوبت دی‌ماه و هم برای امتحان خردادماه و نوبت دوم، تالیف و قرار داده شده.

پاسخنامه‌ی تشریحی جزوه‌ی امتحانی زیست‌شناسی دهم اسفندیار

پاسخنامه‌ای تشریح با توضیحات کافی برای پاسخ صحیح هر پرسش به تفکیک هر آزمون در جزوه‌ی امتحانی زیست دهم اسفندیار بعد از تموم شدن آزمون‌ها قرار داده شده است.

درسنامه‌ی جزوه‌ی امتحانی زیست‌شناسی دهم اسفندیار

در انتهای این کتاب/ جزوه در قالب فلش‌کارت درسنامه‌هایی تالیف شده که خلاصه و مفهومی سرفصل‌های زیست دهم رو مطابق با کتاب درسی ارائه داده و مناسب مطالعه‌ی شب امتحانی و مرور و جمع‌بندیه.

ویژگی‌های جزوه‌ی امتحانی زیست‌شناسی دهم اسفندیار

  • مطابق با سرفصل‌های کتاب درسی زیست پایه‌‎ی دهم رشته‌ی تجربی
  • ویژه‌ی امتحانات نوبت ۱ و ۲
  • دارای چند امتحان بارم‌بندی شده
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی تفکیک شده
  • دارای چکیده مطالب کتاب درسی شبیه به فلش‌کارت

خرید جزوه‌ی امتحانی زیست‌شناسی دهم اسفندیار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *