مقالات مشاوره ای

بهترین کتاب های امتحان نهایی دوازدهم تجربی 1402

بهترین کتاب های امتحان نهایی دوازدهم تجربی

سال تحصیلی مدتیه که شروع شده و یه‌جورایی نزدیک امتحانا هم هستیم؛ برای همین مقاله‌ای رو آماده کردیم در این خصوص و توی این نوشتار تصمیم داریم بهترین کتاب‌های کمک‌ درسی برای  امتحانات نهایی رو معرفی کنیم براتون؛ اون‌هم با رعایت اولویت‌بندی تا راحت‌تر تصمیم بگیرید و خرید مطمئن‌تری داشته باشید. برای کنکور 1403 همونطور که میدونید اهمیت معدل خیلی بیشتر شده و کسب نمره مناسب برای امتحانات نهایی و ارتقای معدل  جزو واجبات برای هر دانش آموزیه.

چه‌طوره که قبل از معرفی یه مرور بر دروس این پایه و رشته داشته باشیم؟ دروس تخصصی دوازدهم تجربی شامل: زیست، شیمی، فیزیک و ریاضی و دروس عمومی شامل: ادبیات‌فارسی، دین‌ و زندگی، زبان‌ انگلیسی و عربی؛ دیگر دروس عمومی که اتفاقا در این مقاله کتاب‌ها یا جزوات امتحانی براشون معرفی کردیم شامل سلامت‌ و بهداشت و هویتِ اجتماعی می‌شه.

 

لیست سایر مقالات معرفی بهترین منابع امتحان نهایی دوازدهم تجربی

 

ماجراهای من‌ و درسام زیست‌شناسی دوازدهم خیلی‌ سبز

با کتاب‌های ماجراهای من‌ و درسام انتشارات خیلی‌ سبز شروع می‌کنیم؛ این کتاب‌ها آموزش‌ محور هستند؛ متناسب با هر سطحی؛ مناسب برای استفاده و مطالعه در طول ترم و کمک‌کننده برای امتحانا و خلاصه یک یار آموزشی همراه به‌حساب میان؛ پس دست‌کم نگیرشون.

کتاب ماجراهای من‌ و درسام زیست‌شناسی دوازدهم خیلی‌ سبز توسط آقای عباس راستی بروجنی در ۲۸۰ صفحه تالیف شده و ما داریم راجع به چاپ 1402 یعنی همین امسال صحبت می‌کنیم.

بریم برای تحلیل قسمت‌ به‌ قسمت این کتاب؛ خلاصه توضیحات پایینو بخون تا تصویرسازی ذهنیت از کتاب دقیق و درست شکل بگیره.

راستی! لینک خرید و تصویر کتاب ماجراهای من‌ و درسام زیست‌شناسی دوازدهم خیلی‌سبز پایین همین صفحه و بعد از توضیحات برات گذاشته شده.

درسنامه‌ی کتاب ماجراهای من‌ و درسام زیست‌شناسی دوازدهم خیلی‌ سبز

درسنامه و توضیحات این کتاب کامل و بسیار کمک‌کننده‌ست برای یادگیری و تسلط هرچه بیشتر و بهتر بر روی مباحث درسی؛ فصل‌به‌فصل پیش رفته و برای درک بهتر و یادگیری دقیق‌تر مفاهیم و مطالب؛ مثال و پرسش‌ و پاسخ هم ارائه داده؛ همچنین تعدادی سوال امتحانی و پرسش تکمیلی در انتهای آموزش هر فصل آورده تا دیگه بهونه‌‎ای برای ناقص مطالعه کردن یک فصل درسی یا لنگ زدن توی مباحث نمونه و به‌نوعی بتونی هر فصل یا هر مبحث درسی رو خیلی ریز جمع کنی.

سوالات امتحانی کتاب ماجراهای من‌ و درسام زیست‌شناسی دوازدهم خیلی‌ سبز

ماجراهای من‌ و درسام بخش سوالات امتحانی رو بعد از توضیح مطالب درسی و درسنامه ارائه داده و اگر سوالی با تمرین کتاب درسی یا نمونه‌ی دیگه‌ای مشابهت داشته باشه داخل یه پرانتز نوشته برات تا دید بهتری داشته باشی به نوع سوالات طرح شده و برخی رو هم برای علاقه‌مندان به تمرین یا سوال بیشتر مطرح کرده؛ بعد از این قسمت تعدادی پرسش تکمیلی هم نوشته تا به یه جمع‌بندی خوب از اون مبحث یا فصل درسی برسی.

لازم به‌ذکره بیش از ۱۷۰۰ پرسش متنوع امتحانی داره این کتاب! (کاملِ کامله)

آزمون پایان‌ترم

و حالا مبحث شیرین آزمون و امتحان پایان‌ترم؛ کتاب ماجراهای من‌ و درسام زیست‌شناسی دوازدهم خیلی‌ سبز در انتهای کتاب یه تعداد آزمون همراه با بارُم‌بندی گذاشته و بعد از آزمون‌ها پاسخنامه‌ی تشریحی خیلی‌خوب و پرنکته‌ای رو درنظر گرفته.

راااستی! حواست باشه به نوع پاسخ دادن به یک سوال؛ نکات مطرح شده و توضیحات و پاسخی که هر سوال نیاز داره تا بری برای ۲۰ اونم بدون ارفاق.

پاسخنامه‌ی کتاب ماجراهای من‌ و درسام زیست‌شناسی دوازدهم خیلی‌ سبز

کتاب ماجراهای من‌ودرسام زیست‌شناسی دوازدهم خیلی‌ سبز با رویکرد آموزش‌محور به‌عنوان یک گزینه‌ی کامل مطالعاتی و کمک‌درسی بعد از ارائه‌ی توضیحات خیلی‌خوب مطالب کتاب درسی و طرح پرسش‌های متنوع امتحانی در جهت آماده کردن شما برای امتحانات کتبی و حتی شفاهی؛ مثل پرسش‌های کلاسی؛ پاسخنامه‌ی کامل و پر از نکته و دقیقی برای سوالایی که مطرح کرده آورده و شما رو بی‌نیاز می‌کنه از هر کتاب کمک‌درسی دیگه‌ای برای امتحان؛ مگر این‌که بخوای سوال بیشتری حل کنی بعد از خوندن این کتاب؛ پس در واقع می‌تونیم بگیم با پاسخنامه‌ی تشریحی و توضیحاتی که برای سوال‌ها و پرسش‌های مطرح شده ارائه داده.

ویژگی‌های کتاب ماجراهای من‌ و درسام زیست‌شناسی دوازدهم خیلی‌ سبز

  • ویژه‌ی پایه‌ی دوازدهم رشته‌ی تجربی
  • بر اساس آخرین تغییرات کتاب درسی
  • مناسب برای مطالعه‌ی بیشتر و گام‌به‌گام با تدریس دبیر
  • مناسب برای آمادگی در امتحانات میان‌ترم و پایان‌ترم
  • ارائه‌ی درسنامه‌ی کامل و توضیحات مفید برای مطالب و مباحث کتاب درسی + مثال‌های مختلف برای یادگیری بیشتر
  • طرح انواع سوالات امتحانی + پرسش‌های تکمیلی
  • پاسخنامه‌ی‌ کاملا تشریحی و ارائه‌ی نکات درسی و امتحانی بسیار مفید

فهرست کتاب ماجراهای من و درسام زیست شناسی دوازدهم خیلی سبز

فهرست کتاب ماجراهای من و درسام زیست شناسی دوازدهم خیلی سبز

نمونه صفحات کتاب ماجراهای من و درسام زیست شناسی دوازدهم خیلی سبز

نمونه صفحات کتاب ماجراهای من و درسام زیست شناسی دوازدهم خیلی سبز نمونه صفحات کتاب ماجراهای من و درسام زیست شناسی دوازدهم خیلی سبز

خرید کتاب ماجراهای من‌ و درسام زیست‌شناسی دوازدهم خیلی‌ سبز

شب ‌امتحان زیست‌شناسی دوازدهم خیلی‌ سبز

مجموعه جزوات امتحانی شب امتحان از سری مجموعه‌های کمک‌ درسی جهت آمادگی در امتحانات و در واقع مفید برای جمع‌بندی در بازه‌ی امتحان‌های پایان‌ترم و نهایی از انتشارات خیلی‌ سبز و متناسب با هر سطحیه که قبل از امتحان اصلی خودتو محک بزنی و شبیه‌سازی کنی امتحان پایان‌ترم رو.

جزوه‌ی شب امتحان زیست‌شناسی دوازدهم توسط آقای صابر یاوری در ۶۸ صفحه تالیف شده و چاپ سال 1402 یعنی همین امساله و بر اساس آخرین تغییرات کتاب درسی نوشته شده؛ پس خیالت راحت.

آزمون‌های جزوه‌ی شب امتحان زیست‌شناسی دوازدهم خیلی‌ سبز

در این خصوص عارضم خدمتت که شما با ۴ آزمون طبقه‌بندی‌شده و طبقه‌بندی‌نشده از مباحث نوبت اول کتاب درسی زیست‌شناسی دوازدهم و ۸ آزمون دیگه هم به‌صورت طبقه‌بندی‌شده و طبقه‌بندی‌نشده که ۳ تاشون مطابق با امتحان‌های نهایی سال‌های ۹۷ و ۹۸ اند  و در کل ۱۲ آزمون خیلی عالی که بارُم‌بندی شده‌ست و شبیه‌سازی مناسبی برای امتحانات پایان‌ترم و نهاییه روبه‌رو می‌شی؛ سوالات استاندارد و متنوع و به‌گونه‌ای طراحی شده که با هر نوع پرسشی از مطالب درسی بتونی آشنا بشی و خودتو محک بزنی.

پاسخنامه‌ی تشریحی جزوه‌ی شب امتحان زیست‌شناسی دوازدهم خیلی‌ سبز

بعد از آزمون‌های ارائه شده پاسخنامه‌ی اون‌ها به ترتیب گذاشته شده و برای هر سوال توضیحات و نکات لازم بهش نوشته شده تا به‌خوبی متوجه‌ی پرسش؛ نکته‌هاش و در کل پاسخ و شیوه‌ی جواب‌دهی به هر نوع سوال بشید.

درسنامه‌ی جزوه‌ی شب امتحان زیست‌شناسی دوازدهم خیلی ‌سبز

آخرین قسمت مربوطه به بخش درسنامه و ارائه‌ی نکات درسی که الحق بخش مهمیه؛ چون‌که خیلی از نکات و خلاصه نکات و توضیحات مباحث مختلف رو می‌تونید یه مرور و جمع‌بندی فوق‌العاده قبل از امتحان‌تون داشته باشید و دیگه چی می‌خواید از یه منبع جمع‌بندی امتحان پایان‌ترم! برو که ۲۰ رو بگیری و تامام.

ویژگی‌های جزوه‌ی شب امتحان زیست‌شناسی دوازدهم خیلی‌ سبز

  • ویژه‌ی پایه‌ی دوازدهم رشته‌ی تجربی
  • بر اساس آخرین تغییرات کتاب درسی
  • مناسب برای جمع‌بندی در بازه‌ی پیش از شروع امتحانات
  • مناسب برای آمادگی در امتحانات میان‌ترم و پایان‌ترم
  • ارائه‌ی درسنامه‌ و توضیحات مفید برای مطالب و مباحث کتاب درسی
  • طرح انواع سوالات امتحانی در قالب آزمون‌های بارُم‌بندی شده + نمونه آزمون‌های نهایی
  • پاسخنامه‌ی‌ تشریحی و ارائه‌ی نکات درسی و امتحانی بسیار مفید

فهرست شب ‌امتحان زیست‌شناسی دوازدهم خیلی‌ سبز

فهرست شب ‌امتحان زیست‌شناسی دوازدهم خیلی‌ سبز

نمونه صفحات شب ‌امتحان زیست‌شناسی دوازدهم خیلی‌ سبز

نمونه صفحات شب ‌امتحان زیست‌شناسی دوازدهم خیلی‌ سبز نمونه صفحات شب ‌امتحان زیست‌شناسی دوازدهم خیلی‌ سبز

خرید شب ‌امتحان زیست‌شناسی دوازدهم خیلی‌ سبز

شب امتحان زیست شناسی دوازدهم خیلی سبز

48,970 تومان
  • سوالات امتحانی درس به درس
  • درسنامه
  • پاسخنامه
  • چاپ 1402

دیگر کتاب های شب امتحان دوازدهم تجربی خیلی سبز

جزوه امتحانی زیست‌شناسی دوازدهم اسفندیار

انتشارات اسفندیار بیشتر از ۱۰ سال سابقه‌ی چاپ و ارائه‌ی کتب کمک‌درسی و جزوات امتحانی رو داره که جزوه‌های امتحانی‌ش برای امتحانای پایان‌ترم معرف حضور همگان هست.

جزوه‌ی زیست‌شناسی دوازدهم اسفندیار توسط آقای علی تبار در ۵۶ صفحه تالیف شده و چاپ سال 1402 یعنی همین امساله.

آزمون‌های جزوه‌ی امتحانی زیست‌شناسی دوازدهم اسفندیار

انتشارات اسفندیار برای جزوات امتحانیش ۱۲ تا آزمون که تعدادیش به‌عنوان امتحان نوبت اول و تعدادی دیگر با عنوان آزمون نوبت دوم معرفی شده ارائه داده؛ سوالات استاندارد و مناسب برای جمع‌بندی مباحثی که در طول ترم مطالعه کردید و ویژه‌ی امتحانات پایان‌ترم؛ سوالات این آزمون‌ها براساس جدول بارُم‌بندی آموزش‌ و پرورش طراحی و بارُم‌بندی شدند و به‌راحتی متوجه‌ی میزان اهمیت هر سوال می‌شید.

پاسخنامه‌ی تشریحی جزوه‌ی امتحانی زیست‌شناسی دوازدهم اسفندیار

بخش پر اهمیت هر کتاب و جزوه‌ای؛ به‌خصوص اگر ویژه‌ی امتحانا باشه؛ بخش پاسخنامه‌ست؛ یکی از نکات بسیارخوب این جزوات؛ پاسخنامه‌ی تشریحی و توضیحات مفید برای سوالات طرح شده‌ست که خیلی به شما کمک می‌کنه تا علاوه‌بر دونستن جواب‌ها؛ اهمیت و نحوه‌ی پاسخگویی دستتون بیاد.

درسنامه‌ی جزوه‌ی امتحانی زیست‌شناسی دوازدهم اسفندیار

حسن‌ختام این جزوه بخش فلش‌کارت یا همون درسنامه‌های خلاصه برای مرور سریع و یادآوری نکات مهم هر فصله که به شما کمک می‌کنه یه جمع‌بندی سریع؛ راحت و مطمئن از مباحث داشته باشی و قسمت‌های مهم هر درس رو به‌خوبی متوجه بشی و دستت بیاد که چی‌به‌چیه.

ویژگی‌های جزوه‌ی امتحانی زیست‌شناسی دوازدهم اسفندیار

  • ویژه‌ی پایه‌ی دوازدهم رشته‌ی تجربی
  • بر اساس آخرین تغییرات کتاب درسی
  • مناسب برای جمع‌بندی در پایان‌ترم
  • مناسب برای آمادگی در امتحانات نوبت اول و نوبت دوم
  • ارائه‌ی نکات درسی مهم و توضیحات مفید به‌صورت فلش‌کارت
  • طرح انواع سوالات امتحانی در قالب آزمون‌های بارُم‌بندی شده
  • پاسخنامه‌ی‌ تشریحی و ارائه‌ی امتحانی مفید

خرید جزوه امتحانی زیست‌شناسی دوازدهم اسفندیار

ماجراهای من‌ و درسام شیمی دوازدهم خیلی‌ سبز

کتاب‌های آموزش‌محور خیلی ‌سبز که برای مطالعه در طول ترم و همزمان آمادگی برای امتحانای تشریحی و حتی پرسش‌های شفاهی مناسبند و حسابی به‌دردت می‌خورند همین سری کتاب ماجراهای من ‌و درسامه که اتفاقا برای درس جذاب شیمی پایه‌ی دوازدهم هم کتاب داره.

کتاب ماجراهای من ‌و درسام شیمی دوازدهم خیلی ‌سبز توسط آقای حسین ایروانی و خانم زهرا خردمند در ۲۴۷ صفحه تالیف شده و چاپ 1402 یعنی جدیده.

حالا می‌خوام قسمت‌به‌قسمت این کتاب رو معرفی کنم؛ پس همراهم باش:

راستی! لینک خرید و تصویر کتاب ماجراهای من ‌و درسام شیمی دوازدهم خیلی‌ سبز پایین همین صفحه و بعد از توضیحات برات گذاشته شده.

درسنامه‌ی کتاب ماجراهای من ‌و درسام شیمی دوازدهم خیلی ‌سبز

این کتاب مطالب درسی رو به‌خوبی توضیح داده؛ برای یادگیری بهتر لابه‌لای درسنامه مثال و پاسخ آورده و تلاشش بر این هست که به‌خوبی فصل‌به‌فصل مباحث رو متوجه بشید؛ در ضمن سوالات امتحانی رو برای هر مبحث یا فصل ارائه داده تا بتونید خیلی تمیز و گام‌به‌گام به یه جمع‌بندی اولیه از هر فصل برسید و به‌خوبی مطالب رو مطالعه کرده باشید.

راااستی! یه‌کار خیلی‌خوبی که برای ارائه‌ی درسنامه‌ی کتاب‌ ماجراهای من‌ و درسام شیمی دوازدهم خیلی‌سبز انجام شده اینه‌که نوشته شده هر توضیح و مطالب برای کدوم صفحات کتاب درسیه.

سوالات امتحانی کتاب ماجراهای من ‌و درسام شیمی دوازدهم خیلی ‌سبز

توی این کتاب بیش‌تر از ۴۵۰ پرسش امتحانی و سوالات امتحان نهایی و تالیفی برگزیده جای داده شده و شما رو کاملا برای هر نوع سوال احتمالی در امتحاناتتون آماده می‌کنه و چی از این بهتر!

همچنین جونم بگه براتون که کتاب ماجراهای من‌ و درسام شیمی دوازدهم خیلی ‌سبز بخش سوالات امتحانی رو بعد از توضیح مطالب درسی و درسنامه ارائه داده و اگر سوالی با تمرین کتاب درسی یا نمونه‌ی دیگه‌ای مشابهت داشته باشه داخل یه پرانتز نوشته براتون تا دید بهتری داشته باشید به نوع سوالات طرح شده و برخی رو هم برای علاقه‌مندان به تمرین یا سوال بیشتر مطرح کرده.

آزمون پایان‌ترم

اما بخش جذاب آزمون‌های پایان‌ترم: ماجراهای من ‌و درسام شیمی دوازدهم خیلی ‌سبز در انتهای کتاب چندتا آزمون ترم ۱ و ترم ۲ همراه با بارُم‌بندی گذاشته و بعد از آزمون‌ها پاسخنامه‌ی تشریحی کاملی رو درنظر گرفته تا متوجه بشید این سوالات هرکدوم چه‌طور و به چه شیوه‌ای حل می‌شن و ازین‌جور حرفا.

پاسخنامه‌ی کتاب ماجراهای من‌ و درسام شیمی دوازدهم خیلی ‌سبز

رویکرد این کتاب مبنی بر اینه‌که شما کاملا مسلط بشید بر مباحث و انواع سوالاتی که ممکنه در امتحانا مطرح بشند؛ پس با همین فرمون برای پرسش‌هایی که طرح کرده؛ چه تالیفی؛ چه امتحان نهایی و... پاسخنامه‌ی تشریحی و کاملی نوشته و حواستون باشه که در دل پاسخ‌های تشریحی نکات رو دریابید و از قسمت‌های مهم و چگونگی پاسخ دادن به سوالا غافل نشید خلاصه.

ویژگی‌های کتاب ماجراهای من‌ و درسام شیمی دوازدهم خیلی ‌سبز

  • ویژه‌ی پایه‌ی دوازدهم رشته‌های تجربی و ریاضی-فیزیک
  • بر اساس آخرین تغییرات کتاب درسی
  • مناسب برای مطالعه‌ی بیشتر و گام‌به‌گام با تدریس دبیر
  • مناسب برای مطالعه‌ی خودخوان/ برای ترمیم معدل
  • مناسب برای آمادگی در امتحانات میان‌ترم و پایان‌ترم
  • ارائه‌ی درسنامه‌ی کافی و توضیحات مفید برای مطالب و مباحث کتاب درسی + مثال‌های مختلف برای یادگیری بیشتر
  • طرح انواع سوالات امتحانی
  • پاسخنامه‌ی‌ تشریحی و خیلی‌خوب

فهرست ماجراهای من‌ و درسام شیمی دوازدهم خیلی‌ سبز

فهرست ماجراهای من‌ و درسام شیمی دوازدهم خیلی‌ سبز

نمونه صفحات ماجراهای من‌ و درسام شیمی دوازدهم خیلی‌ سبز

نمونه صفحات ماجراهای من‌ و درسام شیمی دوازدهم خیلی‌ سبز نمونه صفحات ماجراهای من‌ و درسام شیمی دوازدهم خیلی‌ سبز

خرید ماجراهای من‌ و درسام شیمی دوازدهم خیلی‌ سبز

کتاب ماجراهای من و درسام شیمی دوازدهم خیلی سبز

193,390 تومان
  • درسنامه
  • سوالات امتحانی نوبت اول و دوم
  • پاسخنامه
  • چاپ 1402

شب ‌امتحان شیمی دوازدهم خیلی‌ سبز

شب‌ِ امتحان برای بازه‌ی پایان‌ترم و برای درس شیمی هم جزوه‌ای شامل چندین آزمون منتشر کرده تا به‌راحتی بتونید قبل از امتحان اصلی و نهایی خودتونو محک بزنید و به‌نوعی آموخته‌ها؛ مطالعات و تمریناتونو جمع‌بندی کنید؛ این‌طوری بدون استرس و با خیالی آسوده که با همه‌نوع سوال احتمالی و استانداردی سروکار داشتید و تمرین کردید و درواقع پرونده‌ی مطالعاتتونو کامل بستید رهسپار حوزه‌ی آزمون می‌شید. (این‌جوریاست خلاصه)

جزوه‌ی شب امتحان شیمی دوازدهم توسط آقایان مهدی صالحی‌راد و احسان عزیزآبادی فراهانی در ۶۸ صفحه تالیف شده و چاپ سال 1402 یعنی همین امساله و بر اساس آخرین تغییرات کتاب درسی نوشته شده؛ پس خیالت راحت.

آزمون‌های جزوه‌ی شب امتحان شیمی دوازدهم خیلی ‌سبز

آزمون‌های جزوه‌ی شبِ امتحان شیمی دوازدهم خیلی‌ سبز شامل ۴ آزمون طبقه‌بندی شده و طبقه‎بندی نشده از قسمت‌های امتحانی نوبت اول و ۸ آزمون باقی‌مونده مناسب برای آزمون نوبت دوم و نهایی‌اند.

این آزمون‌ها استاندارد و بارُم‌بندی شده‌اند و شبیه‌ساز خیلی‌خوبی برای امتحانای پایان‌ترم علی‌الخصوص از نوع نهایی‌ش هستند.

پاسخنامه‌ی تشریحی جزوه‌ی شب امتحان شیمی دوازدهم خیلی ‌سبز

بعد از آزمون‌های ارائه شده پاسخنامه‌ی اون‌ها به ترتیب گذاشته شده و برای هر سوال توضیحات و نکات لازم نوشته شده تا به‌خوبی متوجه‌ی پرسش؛ نکته‌هاش و در کل پاسخ و شیوه‌ی جواب‌دهی به هر نوع سوال بشید.

درسنامه‌ی جزوه‌ی شب امتحان شیمی دوازدهم خیلی ‌سبز

شبِ امتحان با یه درسنامه‌ی نکته‌وار و جذاب به مطالعه‌ی شما و جزوه پایان می‌ده و این بخش بسیار بسیار برای مرور و نکته‌خونی اهمیت داره؛ از طرفی می‌تونید مهم‌ترین قسمت‌های هر مبحث و فصل رو متوجه بشید و برای سوال حل کردن هم کلی کمکتون می‌کنه؛ پس ازش ساده نگذرید.

ویژگی‌های جزوه‌ی شب امتحان شیمی دوازدهم خیلی ‌سبز

  • ویژه‌ی پایه‌ی دوازدهم رشته‌های تجربی و ریاضی-فیزیک
  • بر اساس آخرین تغییرات کتاب درسی
  • مناسب برای جمع‌بندی در بازه‌ی پیش از شروع امتحانات
  • مناسب برای آمادگی در امتحانات میان‌ترم و پایان‌ترم
  • ارائه‌ی توضیحات مفید و درسنامه‌ی نکته‌وار
  • آزمون‌های بارُم‌بندی شده
  • پاسخنامه‌ی‌ تشریحی کامل

فهرست شب ‌امتحان شیمی دوازدهم خیلی‌ سبز

فهرست شب ‌امتحان شیمی دوازدهم خیلی‌ سبز

نمونه صفحات شب ‌امتحان شیمی دوازدهم خیلی‌ سبز

نمونه صفحات شب ‌امتحان شیمی دوازدهم خیلی‌ سبز نمونه صفحات شب ‌امتحان شیمی دوازدهم خیلی‌ سبز

خرید شب ‌امتحان شیمی دوازدهم خیلی‌ سبز

شب امتحان شیمی دوازدهم خیلی سبز

48,970 تومان
  • سوالات امتحانی
  • پاسخنامه
  • چاپ 1402

ماجراهای من ‌و درسام فیزیک دوازدهم تجربی خیلی‌ سبز

می‌دونمممم که بی‌صبرانه منتظر این بودید که درس شیرین و جذاااب فیزیک رو چه‌طور مطالعه کنید برای امتحان نهایی و غیرنهایی؛ خب باید بگم که انتشارات خیلی‌ سبز با ارائه‌ی کتاب ماجراهای من‌ و درسام فیزیک دوازدهم تجربی؛ هرچی که نیاز داری تا بفهمی چی‌به‌چیه این درس و برای امتحانش آماده بشی رو فراهم کرده و خدایی چی ازین بهتررر!

همچنین لازم به‌ ذکره کتاب ماجراهای من ‌و درسام فیزیک دوازدهم تجربی خیلی‌سبز در سال 1402 (بله همین سالی که داری مطالعه می‌کنی این مقاله رو و چندوقت دیگه امتحانات قراره شروع بشه) توسط آقایان مهدی هاشمی و سعید فرهادی در ۲۵۲ صفحه تالیف شده.

بعد از این معرفی کلی بریم یه معرفی جزیی هم داشته باشیم:

راستی! لینک خرید و تصویر کتاب ماجراهای من ‌و درسام فیزیک دوازدهم تجربی خیلی ‌سبز پایین همین صفحه و بعد از توضیحات برات گذاشته شده.

درسنامه‌ی کتاب ماجراهای من ‌و درسام فیزیک دوازدهم تجربی خیلی‌ سبز

این کتاب اومده فصل‌به‌فصل مطالب درسی رو براتون تشریح کرده و به‌ترتیب قسمت‌های هر فصل رو با مثال و پاسخ؛ خیلی راحت و روون توضیح داده؛ پس شما با داشتن این کتاب یه درسنامه‌ی خیلی‌خوب همراه با مثال برای یادگیری دقیق‌تر و نکات مختلف هر مبحث رو خواهید داشت.

سوالات امتحانی کتاب ماجراهای من‌ و درسام فیزیک دوازدهم تجربی خیلی ‌سبز

خب شاید براتون مهم باشه که چه‌قدر سوال حل کنیم تا دیگه برای امتحان آماده بشیم و کامل دستمون بیاد که چه مدل سوالایی ممکنه مطرح بشه؛ و من باید بهتون بگم که بیش از ۴۵۰ پرسش به شیوه‌های مختلف مطرح کرده و بیش‌تر از ۱۱۰ مثال یاددهنده در دل پاسخنامه براتون توی این کتاب گذاشته شده (این نکته‌ی آخر رو باید توی بخش قبل میاوردم؛ ولی ایرادی نداره؛ الآن سورپرایز شدید که به‌به عجب درسنامه‌ای هم داره)

همچنین ماجراهای من‌ و درسام بخش سوالات امتحانی رو بعد از توضیح مطالب درسی و درسنامه ارائه داده و اگر سوالی با تمرین کتاب درسی یا نمونه‌ی دیگه‌ای مشابهت داشته باشه نوشته شده و برخی رو هم برای علاقه‌مندان به تمرین یا سوال بیشتر مطرح کرده.

آزمون امتحانی

کتاب ماجراهای من ‌و درسام فیزیک دوازدهم خیلی  ‌سبز تنها به سوالات امتحانی آخرِ هر بخش و انتهای هر درسنامه اکتفا نکرده و اون آخرآخرای کتاب براتون یه تعداد آزمون امتحانی رو شبیه‌سازی کرده اونم با بارُم‌بندی تا کاملا متوجه‌ی اهمیت هر سوال بشید.

پاسخنامه‌ی کتاب ماجراهای من‌ و درسام فیزیک دوازدهم تجربی خیلی ‌سبز

تازه رسیدیم قسمت خوب و تکمیل‌کننده‌ی ماجرا (این ماجرا ایهام داشتا؛ اونایی که ادبیاتشون خوبه گرفتند چی‌به‌چی شد؛ اگه هم نگرفتی ایرادی نداره؛ برای ادبیات هم کتاب داریم فول‌آپشن)؛ خب داشتم می‌گفتم بخش لازم و مکمل کتاب؛ پاسخنامه‌ی تشریحی سوالات امتحانی (در ضمن مثال‌ها هم پاسخنامه‌ی تشریحی دارند) و آزمون‌های پایانی؛ این بخش به شما کمک می‌کنه اگر مطلبی؛ نکته‌ای یا مبحثی رو در حل کردن یه سوال فراموش کردید به‌یاد بیارید یا اگه دوست داشتید مروری بر مباحث مهمی که ازش سوال مطرح می‌شه داشته باشید؛ بتونید این کار رو در زمان کوتاهی انجام بدید.

ویژگی‌های کتاب ماجراهای من و ‌درسام فیزیک دوازدهم خیلی‌ سبز

  • ویژه‌ی پایه‌ی دوازدهم رشته‌ی تجربی
  • بر اساس آخرین تغییرات کتاب درسی
  • مناسب برای مطالعه‌ی بیشتر و گام‌به‌گام با تدریس دبیر
  • مناسب برای آمادگی در امتحانات میان‌ترم و پایان‌ترم و پرسش‌های شفاهی
  • ارائه‌ی درسنامه‌ی کامل همراه با مثال
  • طرح انواع سوالات امتحانی و آزمون‌های نهایی
  • پاسخنامه‌ی‌ تشریحی همراه با نکات امتحانی بسیار مفید

فهرست ماجراهای من ‌و درسام فیزیک دوازدهم تجربی خیلی‌ سبز

فهرست ماجراهای من ‌و درسام فیزیک دوازدهم تجربی خیلی‌ سبز

نمونه صفحات ماجراهای من ‌و درسام فیزیک دوازدهم تجربی خیلی‌ سبز

نمونه صفحات ماجراهای من ‌و درسام فیزیک دوازدهم تجربی خیلی‌ سبز نمونه صفحات ماجراهای من ‌و درسام فیزیک دوازدهم تجربی خیلی‌ سبز

خرید ماجراهای من ‌و درسام فیزیک دوازدهم تجربی خیلی‌ سبز

ماجراهای من و درسام فیزیک دوازدهم تجربی خیلی سبز

198,370 تومان
  • درسنامه
  • سوالات امتحانی مشابه
  • پاسخنامه
  • چاپ 1402

فرمول بیست فیزیک دوازدهم تجربی گاج

بریم سراغ دومین پیشنهاد برای مطالعه‌ی فیزیک دوازدهم تجربی در طول سال تحصیلی و پیش از شروع بازه‌ی امتحانا؛ کتاب‌های فرمول بیست گاج که جدیدا معرفی و چاپ شدند از سری کتاب‌های آموزش‌محور و مناسب برای آمادگی در امتحانا محسوب می‌شن که در ادامه‌ی این مطلب می‌خوام قسمت‌به‌قسمت کتاب رو معرفی کنم براتون؛ پس برو که بریم:

اما لازمه که بدونید کتاب فرمول بیست فیزیک دوازدهم تجربی گاج در ۲۲۴ صفحه توسط آقایان علی کریمی و هادی حمزه‌ پور نوشته شده و طبق آخرین تغییرات کتاب درسیه؛ این یعنی چی؟ یعنی چاپ همین امساله (1402)

راستی! لینک خرید و تصویر کتاب فرمول بیست فیزیک دوازدهم تجربی گاج پایین همین صفحه و بعد از توضیحات برات گذاشته شده.

درسنامه‌ی کتاب فرمول بیست فیزیک دوازدهم تجربی گاج

این کتاب مثل کتاب قبلی با درسنامه‌ و ارائه‌ی توضیحات لازم و کمکی برای مطالب کتاب درسی‌تون شروع می‌شه.

باید بگم که الحق درسنامه‌ی جذاب و کاملی داره همراه با انواع مثال‌ها برای یادگیری بیشتر مفاهیم و مطالب؛ نکات درسی و این‌که مثالی برگرفته ازکتاب درسیه یا نه رو براتون نوشته و شما رو از مطالعه‌ی کتاب دیگه‌ای برای امتحانا بی‌نیاز می‌کنه. چی ازین بهتر که هزینه‌ی دوباره و اضافی نکنی؛ مگه نه؟

اینو یادم رفت! درسنامه‌ی این کتاب همراه با فیلم آموزشیه و حتما با این کتاب به فیزیک دوازدهم تجربی مسلط میشی برای امتحانت.

سوالات امتحانی کتاب فرمول بیست فیزیک دوازدهم تجربی گاج

همون‌طور که پیش‌تر گفتم؛ در دل درسنامه ما مثال‌های مختلفی رو برای یادگیری بیشتر داریم که خودشون یه‌پا سوال امتحانی محسوب می‌شن؛ اما همون‌طور که توضیحات مطالب داره پیش می‌ره در طی این فرایند ما مدام سوال‌های امتحانی مختلف رو داریم که پیشینه‌شون هم مشخصه (مثل این‌که واسه کدوم امتحان نهایی یا پایان‌ترم بودند و...)

کلی سوال امتحانی قدم‌به‌قدم مطرح شده براتون که اصن تعداد و حسابش از دستم در رفته! و همه‌ی این‌ها به‌جز اون ۷ تا آزمون و شبیه‌ساز امتحانی پایانیه.

آزمون امتحانی

و حالا اصل مطلب! کتاب فرمول بیست فیزیک دوازدهم تجربی گاج با ارائه‌ی ۷ تا آزمون امتحانی بارُم‌بندی شده پرونده‌ی یادگیری رو یه‌جوری برای شما بسته و فرمول ۲۰ گرفتن توی این درس رو تو دستتون گذاشته! یعنی شما درسنامه رو می‌خونی و کلی مثال و سوال امتحانی متنوع حل می‌کنی و فاینالی می‌رسی برای یه جمع‌بندی عالی و استاندارد از مطالعاتی که داشتی و دیگه به امید خدا با خیال راحت می‌شینی سرجلسه‌ و ۲۰ رو می‌گیری تو مشتت!

همچنین این آزمون‌ها در پایان کتاب قرار گرفتن و حتی مدت‌زمان پاسخگویی بهشون تعیین شده تا شما کاملا در شرایط امتحانی قرار بگیرید.

پاسخنامه‌ی کتاب فرمول بیست فیزیک دوازدهم تجربی گاج

وقتشه بریم سراغ پاسخنامه فرمول بیست فیزیک دوازدهم تجربی:

راحت بگم! اصن مگه می‌شه کتابی به کمک‌کنندگی فرمول بیست که ادعاش می‌شه شما نمره‌ی ۲۰ تو مشتته! پاسخنامه‌ی تشریحی نداشته باشه؟! معلومه که نمی‌شه!

این کتاب یه پاسخنامه‌ی خیلی‌خوب و پر از نکته برای سوالاتی که مطرح کرده ارائه داده تا شما رو هم در حل مسائل؛ هم در یادگیری و به‌خصوص یادآوری مطالب و نکات مهم درسی یاری و هدایت کنه.

ویژگی‌های کتاب فرمول بیست فیزیک دوازدهم گاج

  • ویژه‌ی پایه‌ی دوازدهم رشته‌ی تجربی
  • بر اساس آخرین تغییرات کتاب درسی
  • مناسب برای مطالعه‌ی بیشتر و گام‌به‌گام با تدریس دبیر
  • مناسب برای آمادگی در امتحانات میان‌ترم و پایان‌ترم و پرسش‌های شفاهی
  • ارائه‌ی درسنامه‌ی کامل و جذاب همراه با مثال
  • طرح انواع سوالات امتحانی و آزمون‌های نهایی
  • پاسخنامه‌ی‌ تشریحی خیلی‌خوب

 

فهرست فرمول بیست فیزیک دوازدهم تجربی گاج

فهرست فرمول بیست فیزیک دوازدهم تجربی گاج

نمونه صفحات فرمول بیست فیزیک دوازدهم تجربی گاج

نمونه صفحات فرمول بیست فیزیک دوازدهم تجربی گاج نمونه صفحات فرمول بیست فیزیک دوازدهم تجربی گاج

خرید فرمول بیست فیزیک دوازدهم تجربی گاج

فیزیک دوازدهم تجربی فرمول بیست 20 گاج + ضمیمه رایگان

196,800 تومان
  • ویژه دانش‌آموزان رشته‌ تجربی
  • ارائه‌ی آموزش کامل مطالب کتاب درسی (100 صفحه درس‌نامه)
  • ارائه‌ی 900 پرسش تشریحی
  • ارائه‌ی 7 آزمون جامع نوبت اول و دوم همراه با بارم‌بندی
  • ارائه‌ی پاسخ‌های کاملا تشریحی
  • همراه با 9 ساعت فیلم آموزشی ویژه شب امتحان از طریق اسکن QRکد
  • چاپ 1402

شب ‌امتحان فیزیک دوازدهم تجربی خیلی ‌سبز

همون‌طور که پیش‌تر جزوات شب امتحان خیلی ‌سبز رو معرفی کردم؛ برای درس فیزیک یه جزوه با چندین آزمون و امتحان پایان‌ترم ارائه داده که به‌عنوان یک منبع کمک‌درسی مناسب پیش از شروع امتحانا برای تمرین بیشتر و به‌نوعی جمع‌بندی پیش از امتحان نهایی و پایان‎ترم بسیار به‌درد بخوره؛ متناسب با هر سطحیه و توسط آقایان مهدی هاشمی و فرزاد نامی در ۶۰ صفحه تالیف شده و چاپ سال 1402 یعنی همین امساله و بر اساس آخرین تغییرات کتاب درسی نوشته شده؛ پس خیالت راحت.

آزمون‌های جزوه‌ی شب امتحان فیزیک دوازدهم تجربی خیلی ‌سبز

شبِ امتحان فیزیک دوازدهم تجربی خیلی ‌سبز ۱۲ تا آزمون داره برای نوبت اول و نوبت دوم که هم طبقه‌بندی شده و هم طبقه‌بندی نشده‌اند؛ از آزمون‌های نهایی سال ۹۷ و سال ۹۸ هم براتون ارائه داده.

این آزمون‌ها بارُم‌بندی شده و استانداردند و شما رو با شبیه‌سازی امتحان پایان‌ترم آماده می‌کنند برای یه امتحان جذابِ فیزیک که چاشنیش نمره‌ی ۲۰.

پاسخنامه‌ی تشریحی جزوه‌ی شب امتحان فیزیک دوازدهم تجربی خیلی‌ سبز

بعد از آزمون‌های ارائه شده پاسخنامه‌ی اون‌ها به ترتیب گذاشته شده و برای هر سوال توضیحات و نکات لازم بهش نوشته شده تا به‌خوبی متوجه‌ی پرسش؛ نکته‌هاش و در کل پاسخ و شیوه‌ی جواب‌دهی به هر نوع سوال بشید.

درسنامه‌ی جزوه‌ی شب امتحان فیزیک دوازدهم تجربی خیلی ‌سبز

درسنامه‌ی توپ! این عنوانیه که می‌شه به بخش آخر شبِ امتحان فیزیک دوازدهم تجربی خیلی‌ سبز داد! شما با مرور سریع و راحت مهم‌ترین بخش‌ها و نکات درسی خیلی‌خوب می‌تونی متوجه‌ی اهمیت هر سوال و هر بخشی که احتمال زیاد ازش سوال مطرح می‌شه بشی و جمع‌بندی کاملی داشته باشی.

ویژگی‌های جزوه‌ی شب امتحان فیزیک دوازدهم تجربی خیلی‌ سبز

  • ویژه‌ی پایه‌ی دوازدهم رشته‌ی تجربی
  • بر اساس آخرین تغییرات کتاب درسی
  • مناسب برای جمع‌بندی در بازه‌ی پیش از شروع امتحانات
  • مناسب برای آمادگی در امتحانات
  • ارائه‌ی توضیحات مفید برای مطالب کتاب درسی
  • طرح آزمون‌های بارُم‌بندی شده + نمونه آزمون‌های نهایی
  • پاسخنامه‌ی‌ تشریحی و ارائه‌ی نکات درسی مفید

ماجراهای من ‌و درسام ریاضی دوازدهم تجربی خیلی ‌سبز

ماجراهای من ‌و درسام خیلی ‌سبز به‌عنوان یک کتاب آموزش‌محور و یار و همراه آموزشی شما؛ یک کتاب هم برای درس ریاضی دوازدهم تجربی ارائه داده تا پرونده‌ی دروس اختصاصی پایه‌ی ۱۲ام تجربی رو بسته باشه.

کتاب ماجراهای من ‌و درسام ریاضی دوازدهم تجربی خیلی ‌سبز توسط آقای کوروش اسلامی در ۲۱۵ صفحه در سال 1402 تالیف شده.

و حالا بعد از دید کلی و اجمالی‌ای که بالاتر به کتاب ماجراهای من ‌و درسام ریاضی دوازدهم خیلی ‌سبز داشتیم؛ بخش‌به‌بخش این کتاب رو معرفی می‌کنیم تا جزئی‌تر هم ببینیمش:

راستی! لینک خرید و تصویر کتاب ماجراهای من‌ و درسام ریاضی دوازدهم تجربی خیلی‌ سبز پایین همین صفحه و بعد از توضیحات برات گذاشته شده.

درسنامه‌ی کتاب ماجراهای من ‌و درسام ریاضی دوازدهم تجربی خیلی‌ سبز

این کتاب درسنامه‌ای کامل و روون با توضیحات خوب همراه با مثال و پاسخ تشریحی برای یادگیری بهتر و دقیق‌تر مباحث که اصلا خسته‌کننده نیست؛ ارائه داده و کاملا رسالتِ آموزش‌محور بودنش رو حفظ کرده. (این‌طور بگم که ماجراهای من‌ودرسامه و حرفش)

سوالات امتحانی کتاب ماجراهای من ‌و درسام ریاضی دوازدهم تجربی خیلی ‌سبز

همانند نمونه‌های قبلی بیش از ۴۰۰ پرسش تشریحی و امتحانی مطرح کرده تا به‌خوبی به مباحث ریاضی دوازدهم تجربی مسلط بشید؛ تنوع رو در سوالات امتحانی ارائه داده رعایت کرده و سوالات برای هر بخش و مبحث مشخصه؛ برای هر پرسشی که تالیفی نباشه نوشته شده مشابه کتاب درسی و تمرین‌های مدرسه‌ست یا از امتحان‌های نهایی گرفته شده؛ پس شما بیش از ۴۰۰ سوال متنوع و متناسب برای هر مبحث ریاضی خواهید داشت.

آزمون پایان‌ترم

قدم آخر آمادگی شما برای امتحانا؛ شبیه‌سازی آزمون پایان‌ترمه؛ اونم از نوع نهاییش! ماجراهای من‌ و درسام خیلی‌ سبز آخرای کتاب یه تعداد آزمون با بارُم‌بندی گذاشته؛ هم برای امتحان نوبت اول و هم به‌عنوان آزمون نوبت دوم؛ پس شما در نهایت یه‌سری سوالات استاندارد با مشخص شدن درجه‌ی اهمیت (چون نمره‌ی هر سوال مشخصه) به‌عنوان حرکت آخرِ محک زدن مطالعات و تمرینات‌تون و در واقع جمع‌بندی کتاب خواهید داشت.

پاسخنامه‌ی کتاب ماجراهای من‌ و درسام ریاضی دوازدهم تجربی خیلی‌ سبز

کتاب ماجراهای من‌ و درسام به‌دلیل رویکرد آموزش‌محور و رسالتی که داره (قسم خورده که نمره‌ی ۲۰ رو بگیرید اصن) پاسخنامه‌ی تشریحی خیلی‌‎خوبی رو برای سوالاتی که مطرح کرده در کتاب (چه پرسش‌های امتحانی و چه آزمون‌های پایان‌ترم) ارائه داده؛ نکات مفید درسی و نکته‌های هر سوال رو در دل پاسخ تشریحی‌ براتون نوشته تا بهتر متوجه بشید هر سوالی چه‌طور یا با چه شیوه‌ای حل می‌شه.

ویژگی‌های کتاب ماجراهای من و ‌درسام ریاضی دوازدهم خیلی ‌سبز

  • ویژه‌ی پایه‌ی دوازدهم رشته‌ی تجربی
  • بر اساس آخرین تغییرات کتاب درسی
  • مناسب برای مطالعه‌ی بیشتر و گام‌به‌گام با تدریس دبیر
  • مناسب برای آمادگی در امتحانات میان‌ترم و پایان‌ترم
  • ارائه‌ی درسنامه و توضیحات مفید برای مباحث درس ریاضی دوازدهم تجربی
  • دارای سوالات امتحانی متنوع و مثال‌های مختلف
  • پاسخنامه‌ی‌ کاملا تشریحی و ارائه‌ی نکات درسی و امتحانی بسیار مفید

فهرست شب ‌امتحان فیزیک دوازدهم تجربی خیلی ‌سبز

فهرست شب ‌امتحان فیزیک دوازدهم تجربی خیلی ‌سبز

نمونه صفحات شب ‌امتحان فیزیک دوازدهم تجربی خیلی ‌سبز

نمونه صفحات شب ‌امتحان فیزیک دوازدهم تجربی خیلی ‌سبز نمونه صفحات شب ‌امتحان فیزیک دوازدهم تجربی خیلی ‌سبز

خرید شب ‌امتحان فیزیک دوازدهم تجربی خیلی ‌سبز

فرمول بیست ریاضی دوازدهم تجربی گاج

دومین منبع مطالعاتی مناسب برای یادگیری بیشتر و دقیق‌تر ریاضی دوازدهم و همچنین آماده شدن برای امتحانای میان‌ترم و پایان‌ترم؛ به‌خصوص امتحان نهایی؛ کتاب فرمول بیست ریاضی دوازدهم تجربی گاج هست؛ این کتاب جزو کتاب‌های آموزش‌محورِ انتشارات گاجه و مثل یه همراه کمکی خیلی‌خوب در درس ریاضی و در کنار تدریس دبیر شما رو یاری می‌کنه.

همچنین این کتاب رو آقای علی‌اکبر طالبی در ۱۹۲ صفحه تالیف کرده و در سال 1402 به چاپ رسیده (داااغه داااغ تازه از تنور اومده خلاصه)

راستی! لینک خرید و تصویر کتاب فرمول بیست ریاضی دوازدهم تجربی گاج پایین همین صفحه و بعد از توضیحات برات گذاشته شده.

درسنامه‌ی کتاب فرمول بیست ریاضی دوازدهم تجربی گاج

درسنامه‌ی کامل؛ توضیحات خوب؛ مثال‌های متعدد

عبارات بالا شاکله‌ی اصلی کتاب فرمول بیست ریاضی دوازدهم تجربی گاج رو خیلی خلاصه توصیف می‌کنند؛ تازه به‌علاوه‌ی همه‌ی اونا باید بگم که اصلا خسته‌کننده نیست؛ رنگی‌پنگی و جذابه و سعی کرده که شما رو خیلی‌خوب پای درس شیرین ریاضی نگه داره بدون این‌که دل‌زده بشید؛ درسنامه‌ش فصل‌به‌فصل با مثال و تمرین حل‌شده پیش می‌ره تا بهتر متوجه‌ی مباحث مختلف بشید.

سوالات امتحانی کتاب فرمول بیست ریاضی دوازدهم تجربی گاج

بخش دوم کتاب: بخش سوالات متنوع امتحانی و قدم‌به‌قدم با تدریس مطالب درسی‌اند؛ این سوالات که تعدادشون بسیار مناسب و کافیه برای یادگیری هر مبحث و هر فصل ارائه شدند؛ استانداردند و شما رو برای هرنوع سوال محتملی آماده می‌کنند و تعدادشون هم حساب‌شده ست؛ یعنی نه کم و نه زیاد.

البته دوباره می‌گم که این کتاب برای بازه‌ی مطالعاتی دو هفته مونده به امتحانا نیست! از اوایل یا اواسط ترم باید خونده شه؛ پس تا نرسیده وقت امتحان اونم از نوع نهاااییش تهیه‌ش کن!

آزمون امتحانی

این کتاب (بله همین کتابی که فرمول بیست گرفتن در درس ریاضی دوازدهم تجربی رو می‌خواد بهتون یاد بده!) در کنار سوالات متنوع امتحانی که برای هر مبحث و فصل ارائه داده؛ یه تعداد آزمون بارُم‌بندی شده هم برای آمادگی بیشتر و مخصوص نزدیک به زمان امتحانا براتون گذاشته؛ با این آزمون‌ها به یه جمع‌بندی خیلی‌خوب می‌رسید و مطالب  مباحثی رو که تمرین کردید در قالب چندتا امتحان می‌تونید محک بزنید.

پاسخنامه‌ی کتاب فرمول بیست ریاضی دوازدهم تجربی گاج

بخش آخر و مهم کتاب؛ پاسخنامه‌ی تشریحی و نکته‌وار و توضیحات خوب برای سوالای امتحانی و آزمون‌هاییه که مطرح کرده؛ با پاسخنامه‌ی تشریحی تعبیه شده شما می‌تونید نکاتی که فراموش کردید رو مرور و یادآوری کنید برای خودتون؛ نحوه‌ی حل کردن سوالا رو به‌خوبی فرا بگیرید (این خیلی مهمه) و در کل پرونده‌ی مطالعه و تمرین ریاضی دوازدهم رو ببندید البته با نمره‌ی بیستی که قراره بعدش بگیرید.

ویژگی‌های کتاب فرمول بیست ریاضی دوازدهم تجربی گاج

  • ویژه‌ی پایه‌ی دوازدهم رشته‌ی تجربی
  • بر اساس آخرین تغییرات کتاب درسی
  • مناسب برای مطالعه‌ی بیشتر و گام‌به‌گام با تدریس دبیر
  • مناسب برای آمادگی در امتحانات میان‌ترم و پایان‌ترم
  • ارائه‌ی درسنامه‌ی کامل و جذاب همراه با مثال
  • طرح انواع سوالات امتحانی و آزمون‌های نهایی
  • پاسخنامه‌ی‌ تشریحی خیلی‌خوب

نمونه صفحات فرمول بیست ریاضی دوازدهم تجربی گاج

نمونه صفحات فرمول بیست ریاضی دوازدهم تجربی گاج نمونه صفحات فرمول بیست ریاضی دوازدهم تجربی گاج

خرید فرمول بیست ریاضی دوازدهم تجربی گاج

شب ‌امتحان ریاضی دوازدهم تجربی خیلی‌ سبز

شاید نخواید از ابتدای سال تحصیلی یه کتاب کمک‌آموزشی داشته باشید یا تدریس دبیر براتون کافی باشه و صرفا بخواید تمرین بیشتر حل کنید و با سوال‌های بیشتر و متنوع‌تری روبه‌رو بشید؛ باید بگم که خوش‌شانسید چون مجموعه‌ی شبِ امتحان خیلی ‌سبز؛ برای درس ریاضی دوازدهم تجربی هم یه جزوه با ۱۲ آزمون بارُم‌بندی شده و کاملا شبیه به امتحانای پایان‌ترم تدارک دیده که شما می‌تونید در بازه‌ی پایانیِ ترم و نزدیک به امتحان ریاضی ازش به‌خوبی بهره ببرید.

همچنین لازم به‌ذکره جزوه‌ی شب امتحان ریاضی دوازدهم تجربی توسط آقای امیر زراندوز در ۶۰ صفحه تالیف شده و چاپ سال 1402 یعنی همین امساله.

آزمون‌های جزوه‌ی شب امتحان ریاضی دوازدهم تجربی خیلی‌ سبز

جزوه‌ی شبِ امتحان کلا آزمون‌محوره؛ و باید بگم که آزمون‌های ارائه شده به‌نوعی شبیه‌سازِ امتحانی محسوب می‌شن؛ بارُم‌بندی شده‌ند (این‌طوری متوجه‌ی درجه اهمیت هر سوال و مبحث می‌شید)؛ مدت زمان پاسخ‌گویی دارند (تا بتونید وقتتونو هم به‌خوبی تنظیم کنید برای حل کردن سوالا) و همچنین اگر برگرفته از امتحان نهایی سال خاصی باشند نوشته شده تا راحت‌تر با امتحان نهایی و سوالات احتمالی‌ش برخورد کنید؛ خلاصه بگم؛ خیااال‌تون راااحت.

پاسخنامه‌ی تشریحی جزوه‌ی شب امتحان ریاضی دوازدهم تجربی خیلی‌ سبز

صحبت از نمونه‌سوال امتحانی و آزمون پایان‌ترم شبیه‌سازی شده باشه و جوابی اونم از نوع تشریحی براشون نباشه؟! معلومه که شبِ امتحانِ خیلی‌سبز خیلی هم حواسش بوده و یه پاسخنامه‌ی تشریحی و کامل برای آزمون‌ها ارائه داده؛ این‌طوری با خیالی آسوده سوالاتو جواب می‌دید و در نهایت چک می‌کنید عملکردتونو؛ تازه نکات مختلف در حل کردن سوالا هم براتون یادآوری می‌شه.

درسنامه‌ی جزوه‌ی شب امتحان ریاضی دوازدهم تجربی خیلی ‌سبز

آخرین قسمت مربوطه به بخش درسنامه و ارائه‌ی نکات درسی که الحق بخش مهمیه؛ چون‌که خیلی از نکات و خلاصه نکات و توضیحات مباحث مختلف رو می‌تونید یه مرور و جمع‌بندی فوق‌العاده قبل از امتحان‌تون داشته باشید و دیگه چی می‌خواید از یه منبع جمع‌بندی امتحان پایان‌ترم!

ویژگی‌های جزوه‌ی شب امتحان ریاضی دوازدهم تجربی خیلی ‌سبز

  • ویژه‌ی پایه‌ی دوازدهم رشته‌ی تجربی
  • مناسب برای جمع‌بندی پیش از امتحان‌های پایان‌ترم
  • ارائه‌ی درسنامه‌ و توضیحات مفید و البته نکته‌وار
  • آزمون‌های استاندارد و کافی
  • پاسخنامه‌ی‌ تشریحی و ارائه‌ی نکات امتحانی مفید

فهرست شب ‌امتحان ریاضی دوازدهم تجربی خیلی‌ سبز

فهرست شب ‌امتحان ریاضی دوازدهم تجربی خیلی‌ سبز

نمونه صفحات شب ‌امتحان ریاضی دوازدهم تجربی خیلی‌ سبز

نمونه صفحات شب ‌امتحان ریاضی دوازدهم تجربی خیلی‌ سبز نمونه صفحات شب ‌امتحان ریاضی دوازدهم تجربی خیلی‌ سبز

خرید شب ‌امتحان ریاضی دوازدهم تجربی خیلی‌ سبز

شب امتحان ریاضی دوازدهم تجربی خیلی سبز

48,970 تومان
  • سوالات امتحانی ترم اول و دوم
  • درسنامه
  • پاسخنامه
  • چاپ 1402

دیگر کتاب های شب امتحان دوازدهم تجربی خیلی سبز

ماجراهای من‌ و درسام ادبیات‌ فارسی دوازدهم خیلی ‌سبز

دیگه وقتشه برای دروس عمومی هم کتاب معرفی کنیم؛ همون‌طور که می‌دونید از کنکور حذف شدند؛ اما از امتحانا و حتی نهایی بودن که حذف نشدند! پس ماهم با قدرت می‌ریم که نمره‌ی بیست کلاسو (امتحانو) بگیریم:

سری کتاب‌های ماجراهای من‌ و درسام خیلی‌سبز برای دروس عمومی هم کتاب‌های خودشو ارائه داده؛ همون‌طور که می‌دونید آموزش‌محورند؛ یعنی به شما کمک می‌کنند در کنار تدریس دبیر کلی بیشتر و دقیق‌تر یاد بگیرید و از همه مهم‌تر برای امتحانا هم آماده بشید.

کتاب ماجراهای من ‌و درسام ادبیات‌فارسی دوازدهم خیلی ‌سبز توسط آقای مجتبی احمدوند در ۲۴۷ صفحه در سال 1402 تالیف شده.

راستی! لینک خرید و تصویر کتاب هم پایین همین صفحه و بعد از توضیحات برات گذاشته شده.

درسنامه‌ی کتاب ماجراهای من‌ و درسام ادبیات‌ فارسی دوازدهم خیلی‌ سبز

درسنامه و توضیحات این کتاب بسیار جذاب و کامله و اصلا خسته‌کننده نیست؛ لحن ساده و روونی داره تا شما خیلی‌ بهتر درس رو یاد بگیرید؛ درس‌به‌درس پیش رفته و معانی و مفاهیم رو به‌خوبی ارائه داده؛ نکات و کلمات مهم رو با یک رنگ دیگه در کنار درسنامه نوشته و بخشی با عنوان کالبدشکافی داره که آرایه‌های هر قسمت متن رو به‌خوبی توضیح داده تا یادگیری‌تون صددرصد بشه.

سوالات امتحانی کتاب ماجراهای من ‌و درسام ادبیات‌ فارسی دوازدهم خیلی ‌سبز

سوال‌های امتحانیِ مطرح‌شده در این کتاب دسته‌بندی شده‌ند به‌صورت قلمروهای زبانی؛ فکری؛ دانش‌های زبانی و دستوری و...

یعنی شما با انواع سوالای امتحانی ممکن از هر بخش روبه‌رویید و قسمت‎به‌قسمت هر درس رو می‌تونید سوال حل کنید. تعداد سوالات هر بخش بیشتر از ۱۰ تاست و در نهایت باید گفت این کتاب پوشش کامل سوال‌های امتحان نهایی رو در قالب درسنامه و بخش سوالات امتحانی دسته‌بندی‌شده‌ش داره.

یکی از نکات خیلی‌خوب این کتاب بخش خلاصه درسنامه‌هاست که می‌تونید یه مرور سریع و راحت باهاش داشته باشید.

آزمون پایان‌ترم

در بخش پایانی کتاب ماجراهای من‌ و درسام ادبیات‌فارسی دوازدهم خیلی ‌سبز تعدادی آزمون که به آزمون‌های نوبت اول و آزمون‌های نوبت دوم تقسیم شدند گذاشته شده تا با شبیه‌سازی امتحان پایان‌ترم بتونید گام آخر برای آمادگی در امتحان نهایی رو بردارید.

پاسخنامه‌ی کتاب ماجراهای من ‌و درسام ادبیات‌ فارسی دوازدهم خیلی ‌سبز

کتاب ماجراهای من ‌و درسام به‌دلیل رویکرد آموزش‌محوری که داره برای پرسش‌های متنوعی که ارائه داده یه پاسخنامه‌ی تشریحی خیلی‌‎خوب هم درنظر گرفته که بعد از سوال‌های امتحانی هر درس تعبیه‌شون کرده که برای دیدن و مطالعه‌ی پاسخ‌ها تا آخر کتاب رو هی ورق نزنید.

ویژگی‌های کتاب ماجراهای من و ‌درسام ادبیات‌ فارسی دوازدهم خیلی‌ سبز

  • ویژه‌ی پایه‌ی دوازدهم
  • مناسب برای مطالعه‌ی بیشتر و گام‌به‌گام با تدریس دبیر
  • مناسب برای آمادگی در امتحانات میان‌ترم و پایان‌ترم
  • ارائه‌ی درسنامه و توضیحات مفید بخش‌بندی شده
  • دارای سوالات امتحانی متنوع
  • نمونه آزمون نهایی
  • پاسخنامه‌ی‌ کاملا تشریحی و ارائه‌ی نکات درسی و امتحانی بسیار مفید

معرفی کتاب مشابه: دومین منبع مطالعاتی مناسب برای امتحان ادبیات‌ فارسی؛ کتاب غولِ امتحان ادبیات‌ فارسی دوازدهم مبتکرانه که سوال‌محور پیش رفته؛ یعنی با تکیه بر کلی سوال و نمونه سوال امتحانی و پاسخنامه‌ی عالی و تشریحی‌ای که ارائه داده می‌تونید قسمت‌های مهم درسی و سوالات احتمالی رو کامل متوجه بشید و در طول ترم تحصیلی و همگام با تدریس دبیر مطالعات خودتونو قوی‌تر پیش ببرید.

همچنین این کتاب توسط آقای علی احمدنیا در ۱۳۷ صفحه و در سال 1402 تالیف شده.

فهرست ماجراهای من‌ و درسام ادبیات‌ فارسی دوازدهم خیلی ‌سبز

فهرست ماجراهای من‌ و درسام ادبیات‌ فارسی دوازدهم خیلی ‌سبز

 

نمونه صفحات ماجراهای من‌ و درسام ادبیات‌ فارسی دوازدهم خیلی ‌سبز

فهرست ماجراهای من‌ و درسام ادبیات‌ فارسی دوازدهم خیلی ‌سبز فهرست ماجراهای من‌ و درسام ادبیات‌ فارسی دوازدهم خیلی ‌سبز

خرید ماجراهای من‌ و درسام ادبیات‌ فارسی دوازدهم خیلی ‌سبز

کتاب ماجراهای من و درسام ادبیات فارسی دوازدهم خیلی سبز

185,090 تومان
  • سوالات امتحانی مشابه
  • درسنامه
  • پاسخنامه
  • چاپ 1402

شب ‌امتحان ادبیات‌ فارسی دوازدهم خیلی ‌سبز

مجموعه‌ی شبِ امتحانِ خیلی‌ سبز برای دروس عمومی و درس جذابی به شیرینی زبان و ادبیات فارسی تعدادی نمونه‌سوال امتحانی در قالب آزمون‌های پایان‌ترم (نوبت اول و نوبت دوم) ارائه داده که جزو منابع خیلی‌خوب برای آمادگی در امتحانای نهایی محسوب می‌شه؛ همون‌طور که می‌دونید جزوات شبِ امتحان نه واقعا برای شبِ امتحان اما برای بازه‌ی پایانی مطالعات و دو الی سه‌هفته‌ی منتج به امتحانا هستن.

همچنین لازم به‌ذکره جزوه‌ی شب امتحان ادبیات‌فارسی دوازدهم همانند کتاب ماجراهای من‌ و درسام ادبیات‌فارسی دوازدهم خیلی‌ سبز که پیش‌تر معرفی کردم توسط آقای مجتبی احمدوند در ۶۵ صفحه تالیف شده و چاپ سال 1402 یعنی همین امساله.

آزمون‌های جزوه‌ی شب امتحان ادبیات‌ فارسی دوازدهم خیلی ‌سبز

رسیدیم به اصلِ مطلب؛ یعنی آزمون‌ها؛ در شبِ امتحان ادبیات‌ فارسی دوازدهم خیلی‌سبز با ۱۲ عدد آزمونِ بارُم‌بندی شده و زمان‌دار روبه‌روییم که تعدادی‌ش با عنوان امتحان پایان‌ترمِ نوبتِ اول و تعدادی دیگه برای نوبتِ دومه؛ نمونه آزمون نهایی هم از سال‌های گذشته براتون آورده که درصد آمادگی‌تون برای روز امتحانو به ۱۰۰ برسونه.

پاسخنامه‌ی تشریحی جزوه‌ی شب امتحان ادبیات‌ فارسی دوازدهم خیلی ‌سبز

برای نمونه سوال‌های امتحانی‌ای که جواب می‌دید پاسخنامه‌ی تشریحی و نکته‌واری ارائه داده که هم مطالب و قسمت‌های مهم رو بهتر متوجه بشید و هم براتون مرور بشه؛ و دقیقا این آپشن در قسمت آخر کتاب هم هست.

درسنامه‌ی جزوه‌ی شب امتحان ادبیات‌ فارسی دوازدهم خیلی‌ سبز

شبِ امتحان ادبیات‌فارسی دوازدهم خیلی ‌سبز با درسنامه‌ای فوق‌العاده برای جمع‌بندی و البته مرور مطالب به پایان می‌رسه؛ این درسنامه‌ها در پاسخ دادن به سوالات هم بسیار کمک‌کننده‌اند؛ و نزدیک به تایم امتحانا می‌تونید یه مرور سریع باهاش داشته باشید و باعث می‌شه که قسمت‌های مهم درسی رو هم به‌خوبی متوجه بشید.

ویژگی‌های جزوه‌ی شب امتحان ادبیات‌فارسی دوازدهم خیلی ‌سبز

  • ویژه‌ی پایه‌ی دوازدهم
  • مناسب برای جمع‌بندی پیش از امتحان‌های پایان‌ترم
  • ارائه‌ی درسنامه‌ی نکته‌وار برای مرور سریع
  • آزمون‌های استاندارد و کافی
  • پاسخنامه‌ی‌ تشریحی و ارائه‌ی نکات امتحانی مفید

معرفی کتاب مشابه: خواهر دوقلوی این کتاب یا شاید بهتر باشه بگم دومین منبع پیشنهادی برای آمادگی در امتحان ادبیات‌فارسی دوازدهم نزدیک زمان امتحان؛ جزوه‌ی امتحانِت ادبیات‌ فارسی دوازدهم مهروماه که درسنامه‌ی خیلی‌خوب به‌همراه چندین آزمون و نمونه امتحان نهایی داره و یه پاسخنامه‌ی تشریحی خیلی‌خوب این جزوه رو تکمیل می‌کنه.

همچنین امتحانِت ادبیات‌ فارسی دوازدهم مهروماه چاپ 1402 و توسط آقای محسن قصرانی در ۷۲ صفحه تالیف شده.

فهرست شب ‌امتحان ادبیات‌ فارسی دوازدهم خیلی ‌سبز

فهرست شب ‌امتحان ادبیات‌ فارسی دوازدهم خیلی ‌سبز

نمونه صفحات شب ‌امتحان ادبیات‌ فارسی دوازدهم خیلی ‌سبز

فهرست شب ‌امتحان ادبیات‌ فارسی دوازدهم خیلی ‌سبز فهرست شب ‌امتحان ادبیات‌ فارسی دوازدهم خیلی ‌سبز

 

خرید شب ‌امتحان ادبیات‌ فارسی دوازدهم خیلی ‌سبز

شب امتحان ادبیات فارسی دوازدهم خیلی سبز

48,970 تومان
  • سوالات امتحانی مشابه
  • پاسخنامه متناسب
  • چاپ 1402

فرمول بیست دین‌ و زندگی دوازدهم گاج

اولین پیشنهاد مطالعاتی برای درس دین‌ و زندگی؛ در پایه‌ی دوازدهم (رشته‌های غیرِ انسانی) کتاب فرمول بیست دین‌وزندگی دوازدهم گاج؛ این کتاب آموزش‌محوره و به‌عنوان کتابی که یار و همراه آموزشی شما در این درسه و در طول ترم بسیار به‌دردتون می‌خوره؛ پیشنهاد می‌شه.

کتاب فرمول بیست دین‌ و زندگی دوازدهم گاج توسط آقایان محمد رضایی‌بقا و مرتضی محسنی‌کبیر در ۲۰۰ صفحه در سال 1402 تالیف شده.

راستی! لینک خرید و تصویر کتاب هم پایین همین صفحه و بعد از توضیحات برات گذاشته شده.

درسنامه‌ی کتاب فرمول بیست دین‌ و زندگی دوازدهم گاج

درسنامه‌ی کامل و درس‌به‌درس؛ رنگی‌پنگی و جذاب که همین نکته در کنار شیوه‌ی ارائه‌ی مطالب باعث می‌شه اصن خسته‌کننده نباشه و نکات خوبی که قید کرده به‌همراه مثال‌های گوناگون که بهتر و دقیق‌تر مفاهیم و مطالب رو متوجه بشید؛ از ویژگی‌هاییه که این کتاب رو تبدیل به کتاب خیلی‌خوبی برای آماده شدن گام‌به‌گام برای امتحانا کرده.

این کتاب بعد از ارائه‌ی کامل مطالب صفحه‌ای با عنوان درس در یک نگاه داره که به‌نوعی جمع‌بندی و خلاصه‌خوانی درسنامه‌ست؛ این هم یکی از نکات جذاب درسنامه‌ی کتاب فرمول بیست ادبیات‌فارسی دوازدهم گاج.

همچنین امکان تماشای فیلم آموزشی در کنار درسنامه از نکات بسی خوبِ این کتابه.

سوالات امتحانی کتاب فرمول بیست دین‌ و زندگی دوازدهم گاج

ویترین این کتاب بخش سوالات امتحانیشه چراکه دسته‌بندی و تنوع بسیار خوبی دارن و سطح‌شون هم جوری هست که با مطالعه و خوندن درسنامه به‌راحتی از پسش بربیاید.

تعداد سوالات کافی؛ تنوع سوالات بالا؛ سطح سوالات استاندارد و پیشینه‌ی هر سوال مشخصه؛ خلاصه هر بخش کتاب کامل‌تر از بخش دیگست!

آزمون پایان‌ترم

در بخش پایانی کتاب فرمول بیست دین و زندگی دوازدهم گاج تعدادی آزمون که به آزمون‌های نوبت اول و آزمون‌های نوبت دوم تقسیم شدند گذاشته شده؛ این آزمون‌ها بارُم‌بندی شده‌اند و مناسب برای برداشتن گام آخر در جهت آمادگی پیش از امتحان نهایی.

پاسخنامه‌ی کتاب فرمول بیست دین‌ و زندگی دوازدهم گاج

کتاب فرمول بیست گاج به‌دلیل رویکرد آموزش‌محوری که داره برای پرسش‌های متنوعی که ارائه داده یه پاسخنامه‌ی تشریحی خیلی‌‎خوب هم درنظر گرفته تا اگر احیانا اشتباهی در جواب دادن به پرسش‌های مطرح شده داشتید بتونید جواب درست رو با توضیحات لازم ببینید و نکات امتحانی رو به‌خوبی متوجه بشید.

ویژگی‌های کتاب فرمول بیست دین‌ و زندگی دوازدهم گاج

  • ویژه‌ی پایه‌ی دوازدهم تجربی و ریاضی
  • مناسب برای مطالعه‌ی بیشتر و گام‌به‌گام با تدریس دبیر
  • مناسب برای آمادگی در امتحانات میان‌ترم و پایان‌ترم
  • ارائه‌ی درسنامه و توضیحات مفید بخش‌بندی شده به‌همراه خلاصه درسنامه
  • دارای سوالات امتحانی بسیار متنوع
  • نمونه آزمون نهایی
  • پاسخنامه‌ی‌ کاملا تشریحی و ارائه‌ی نکات درسی و امتحانی بسیار مفید

معرفی کتاب مشابه: دومین منبع مطالعاتی پیشنهادی برای درس دین‌ و زندگی که درسنامه‌ی کامل همراه با نکات مهم + سوالای امتحانی و آزمون نهایی و از همه مهم‌تر پاسخنامه‌ تشریحی و کامل داره؛ کتاب ماجراهای من ‌و درسام دین‌ و زندگی دوازدهم خیلی ‌سبز که در بالاترها از ویژگی‌های خوبش به تفصیل گفتم؛ خلاصه اگه با کتاب‌های خیلی ‌سبز بیشتر ارتباط برقرار می‌کنید می‌تونه جایگزین کتاب فرمول بیست دین‌ و زندگی دوازدهم گاج باشه.

همچنین این کتاب توسط آقای محمد کشوری در ۱۳۱ صفحه و در سال 1402 یعنی همین امسال (خلاصه جدیدِ جدیده) تالیف شده.

فهرست فرمول بیست دین‌ و زندگی دوازدهم گاج

فهرست فرمول بیست دین‌ و زندگی دوازدهم گاج

نمونه صفحات فرمول بیست دین‌ و زندگی دوازدهم گاج

نمونه صفحات فرمول بیست دین‌ و زندگی دوازدهم گاج نمونه صفحات فرمول بیست دین‌ و زندگی دوازدهم گاج

 

خرید فرمول بیست دین‌ و زندگی دوازدهم گاج

شب ‌امتحان دین‌ و زندگی دوازدهم خیلی ‌سبز

مجموعه‌ی شبِ امتحانِ خیلی ‌سبز برای دروس عمومی و درس دین‌ و زندگی تعدادی نمونه‌ سوال امتحانی در قالب آزمون‌های پایان‌ترم (نوبت اول و نوبت دوم) ارائه داده که جزو منابع خیلی‌خوب برای آمادگی در امتحانای نهایی محسوب می‌شه؛ همون‌طور که می‌دونید جزوات شبِ امتحان نه واقعا برای شبِ امتحان اما برای بازه‌ی پایانی مطالعات بسیار مناسبند و کمک‌تون می‌کنند برای سوالای احتمالی امتحان نهایی به‌خوبی آماده بشید.

شاید دوست داشته باشید بدونید که جزوه‌ی شبِ امتحان خیلی‌سبز توسط گروهی از مولفین انتشارات خیلی‌سبز در ۴۷ صفحه تهیه شده و چاپ‌ش برای همین امسال یعنی 1402 هستش.

آزمون‌های جزوه‌ی شب امتحان دین‌ و زندگی دوازدهم خیلی ‌سبز

این منبع با تکیه بر تعدادی آزمون که هر کدوم بیش‌تر از ۱۰ تا سوال امتحانی از بخش‌های مختلف دارند؛ شما رو در دو سه هفته‌ی پایانی ترم هم به‌خوبی برای امتحان نهایی پیشِ‌روتون آماده می‌کنند؛ این آزمون‌ها بارُم‌بندی شده‌اند و زمان پاسخگویی براشون درنظر گرفته شده تا یه امتحان واقعی اونم از نوع نهایی‌ش رو تداعی کنند.

پاسخنامه‌ی تشریحی جزوه‌ی شب امتحان دین‌ و زندگی دوازدهم خیلی‌ سبز

شبِ امتحان دین‌ و زندگی دوازدهم خیلی ‌سبز رو برای این پیشنهاد می‌دیم که پاسخنامه‌ی تشریحی خوبی رو برای سوالاتی که ارائه داده مطرح کرده و شما علاوه بر دونستن جواب صحیح سوالا؛ متوجه می‌شید از کدوم مباحث و قسمت‌ها بیشتر ممکنه سوال بیاد.

درسنامه‌ی جزوه‌ی شب امتحان دین‌ و زندگی دوازدهم خیلی ‌سبز

درسنامه‌ای که ارائه داده خلاصه‌طوره یکم؛ اما برای مرور سریع و دونستن نکات مهم درسی بسیار عالیه؛ مبادا ازش غافل بمونید! در واقع حُسن‌ختام این جزوه درسنامه‌ی جمع‌وجورشه که در مطالعه‌ی پیش از امتحان خیلی بهتون کمک می‌کنه.

ویژگی‌های جزوه‌ی شب امتحان دین‌ و زندگی دوازدهم خیلی ‌سبز

  • ویژه‌ی پایه‌ی دوازدهم رشته‌های تجربی و ریاضی
  • مناسب برای جمع‌بندی پیش از امتحان‌های پایان‌ترم
  • ارائه‌ی درسنامه‌ی نکته‌وار برای مرور سریع
  • آزمون‌های استاندارد و کافی
  • پاسخنامه‌ی‌ تشریحی و ارائه‌ی نکات امتحانی مفید

معرفی کتاب مشابه: دومین منبع پیشنهادی مناسب برای نزدیک امتحانا؛ جزوه‌ی امتحانِت دین‌ و زندگی دوازدهم مهروماه که درسنامه‌ی خیلی‌خوب به‌همراه چندین آزمون و نمونه امتحان نهایی داره و یه پاسخنامه‌ی تشریحی خیلی‌خوب این جزوه رو تکمیل می‌کنه.

همچنین امتحانِت دین‌ و زندگی دوازدهم مهروماه چاپ 1402 و توسط آقایان محمد رضایی‌بقا و مرتضی محسنی‌کبیر در ۶۷ صفحه تالیف شده.

توجه کردید به مولف‌ها؟ این جزوه توسط همون مولفانی که کتاب خیلی‌خوب فرمول بیست دین‌ و زندگی دوازدهم گاج رو تالیف کردند نوشته شده؛ خلاصه بگم قوی؛ قوی!

فهرست شب ‌امتحان دین‌ و زندگی دوازدهم خیلی ‌سبز

فهرست شب ‌امتحان دین‌ و زندگی دوازدهم خیلی ‌سبز

نمونه صفحات شب ‌امتحان دین‌ و زندگی دوازدهم خیلی ‌سبز

فهرست شب ‌امتحان دین‌ و زندگی دوازدهم خیلی ‌سبز فهرست شب ‌امتحان دین‌ و زندگی دوازدهم خیلی ‌سبز

 

خرید شب ‌امتحان دین‌ و زندگی دوازدهم خیلی ‌سبز

شب امتحان دین و زندگی دوازدهم خیلی سبز

48,970 تومان
  • درسنامه
  • سوالات امتحانی
  • پاسخنامه
  • چاپ 1402

ماجراهای من ‌و درسام عربی دوازدهم خیلی ‌سبز

اولین پیشنهاد مطالعاتی برای درس عربی؛ در پایه‌ی دوازدهم (رشته‌های غیرِ انسانی) کتاب ماجراهای من ‌و درسام عربی دوازدهم خیلی ‌سبزه؛ این کتاب آموزش‌محوره و بازه‌ی مطالعاتی‌ش از ابتدای شروع سال تحصیلیه تا قدم‌به‌قدم به امتحانا نزدیک بشید و بدون استرس و نگرانی برید سرجلسه‌ی امتحان؛ چون این کتاب با ویژگی‌های خوبی که داره حسابی توی این راه کمک‌تون می‌کنه؛ فقط حواس‌تون باشه که کتاب ماجراهای من ‌و درسام عربی دوازدهم خیلی‌ سبز برای شبِ امتحان نیستا!

کتاب ماجراهای من ‌و درسام عربی دوازدهم خیلی‌ سبز توسط آقایان گودرز سروی و محمدعلی جنانی در ۱۱۶ صفحه در سال 1402 تالیف شده.

راستی! لینک خرید و تصویر کتاب هم پایین همین صفحه و بعد از توضیحات برات گذاشته شده.

درسنامه‌ی کتاب ماجراهای من‌ و درسام عربی دوازدهم خیلی ‌سبز

درسنامه‌ی این کتاب درس‌به‌درس پیش رفته؛ آموزش بسیار مفید و کاربردی‌ای رو ارائه داده و مثل معلم دوم‌تون می‌مونه خلاصه؛ برطبق سنت کتاب‌های ماجراهای من ‌و درسام خیلی ‌سبز، درسنامه‌های این کتاب‎ها همراه با مثال و نمونه‌ست تا دقیق‌تر و به‌معنای واقعی کاربردی مطالب رو یاد بگیرید.

سوالات امتحانی کتاب ماجراهای من‌ و درسام عربی دوازدهم خیلی ‌سبز

اما درس عربی درسی نیست که صرفا درسنامه رو بخونید و بخواید برید سرجلسه اونم برای نمره‌ی ۲۰! پس باید از قسمت دوم این کتاب جذاب با عنوان سوالات امتحانی که بسیار بسیار مفید و کمک‌کننده‌اند رونمایی کنم.

تعداد سوالات کافی و استاندارد و متناسب با هرسطحیه؛ و شما رو برای امتحان نهایی به‌خوبی آماده می‌کنه؛ لازم به‌ذکره که علاوه‌بر این بخش، چندتا نمونه امتحان و آزمون هم برای بستن پرونده‌ی عربی با نمره‌ی کامل داره که پایین‌تر راجع بهش می‌گم؛ پس همراهم باش:

آزمون پایان‌ترم

در بخش پایانی کتاب ماجراهای من ‌و درسام عربی دوازدهم خیلی ‌سبز تعدادی آزمون که به آزمون‌های نوبت اول و آزمون‌های نوبت دوم تقسیم شدند گذاشته شده؛ این آزمون‌ها بارُم‌بندی شده‌اند؛ زمان‌دارند و شما با پاسخ دادن و مرور سوالات مهم‌ش می‌تونید به آمادگی صددرصدی در امتحان این درس برسید؛ این‌جوریاست خلاصه!

پاسخنامه‌ی کتاب ماجراهای من ‌و درسام عربی دوازدهم خیلی ‌سبز

اصن درس عربی باشه، کلی واژه و بخش‌های مختلف و به‌تبع اون سوالات متنوع ازش مطرح بشه، پاسخنامه اونم از نوع کامل و تشریحی‌ش نباشه؟! معلوم که نمی‌شه! پس باید بگم که این کتاب پاسخنامه‌ی کاملی برای سوالاتی که مطرح کرده، چه سوالات امتحانی و چه آزمون‌های پایان‌ترم داره؛ در جواب دادن به سوالات، در یادگیری نکات امتحانی و در اصلاح کردن اشتباهات احتمالی‌تون بسیار مفید و کمکیه.

ویژگی‌های کتاب ماجراهای من ‌و درسام عربی دوازدهم خیلی ‌سبز

  • ویژه‌ی پایه‌ی دوازدهم تجربی و ریاضی
  • مناسب برای مطالعه‌ی بیشتر و گام‌به‌گام با تدریس دبیر
  • مناسب برای آمادگی در امتحانات میان‌ترم و پایان‌ترم
  • ارائه‌ی درسنامه و توضیحات مفید بخش‌بندی شده به‌همراه خلاصه درسنامه
  • دارای سوالات امتحانی بسیار متنوع
  • نمونه آزمون نهایی
  • پاسخنامه‌ی‌ کاملا تشریحی و ارائه‌ی نکات درسی و امتحانی بسیار مفید

معرفی کتاب مشابه: دومین منبع مطالعاتی پیشنهادی برای درس عربی که سوال‌محوره و شما رو با طیف متنوعی از سوالات استاندارد آشنا می‌کنه و در این قالب درسنامه و نکات مهم آموزشی رو در اختیارتون قرار داده، کتاب غول امتحان عربی دوازدهم مبتکران؛ این کتاب پاسخنامه‌ی تشریحی خیلی‌خوب و کاملی که شامل درسنامه و نکات مهم درسیه بعد از انواع سوالاتی که مطرح کرده ارائه داده؛ خلاصه سبکی جدید و قوی در مطالعه‌ی درس عربی در طول ترم به‌شمار میاد؛ ازش غافل نشید.

همچنین این کتاب توسط آقایان مهدی ترابی و میثم تقی‌نژاد سرور در ۶۸ صفحه و در سال 1402 یعنی همین امسال تالیف شده.

فهرست ماجراهای من ‌و درسام عربی دوازدهم خیلی ‌سبز

فهرست ماجراهای من ‌و درسام عربی دوازدهم خیلی ‌سبز

نمونه صفحات ماجراهای من ‌و درسام عربی دوازدهم خیلی ‌سبز

نمونه صفحات ماجراهای من ‌و درسام عربی دوازدهم خیلی ‌سبز نمونه صفحات ماجراهای من ‌و درسام عربی دوازدهم خیلی ‌سبز

خرید ماجراهای من ‌و درسام عربی دوازدهم خیلی ‌سبز

کتاب ماجراهای من و درسام عربی دوازدهم خیلی سبز

117,860 تومان
  • درسنامه کافی
  • سوالات امتحانی نوبت اول و دوم
  • پاسخنامه تشریحی
  • چاپ 1402

امتحانِت عربی دوازدهم مهروماه

مجموعه جزوات امتحانیِ امتحانِت انتشارات مهروماه جزو منابع جدید؛ اما بسیار خوب کمکیِ امتحانا به‌خصوص امتحانای پایان‌ترم محسوب می‌شن؛ این مجموعه برای دروس عمومی هم نمونه‌هایی داره که پیش‌تر یه معرفی ریز ازشون داشتم اگر دقیق مطالعه کرده باشی؛ اگر هم کامل نخوندی فدای‌سرت؛ ولی چیز خوبی رو از دست دادی!

جزوه‌ی امتحانِت عربی دوازدهم (رشته‌های تجربی و ریاضی) مهروماه برای امتحانِته! یعنی شما اون آخرای ترم که صرفا می‌خوای سوال حل کنی و اطلاعات و میزان مطالعاتت رو محک بزنی، می‌تونی بیای سر وقت آزمون‌ها و سوالاتی که این جزوه برات ارائه داده.

همچنین امتحانِت عربی دوازدهم مهروماه توسط آقای سعید جعفری در ۵۵ صفحه تهیه شده و چاپ‌ش برای سال 1402 هستش.

درسنامه‌ی جزوه‌ی امتحانِت عربی دوازدهم مهروماه

امتحانِت برخلاف شبِ امتحان ابتدا براتون درسنامه‌ای رو خلاصه و نکته‌وار؛ اما بسیار کاربردی و مفید ارائه داده؛ یعنی شما در وهله‌ی اول می‌تونید درسنامه‌ش رو بخونید که قبل از پاسخگویی به سوالا یه مرور خیلی‌خوبی داشته باشید روی مباحث و به‌نوعی یادآوری قسمت‌های مهم درسی باشه براتون و همچنین می‌تونید در آخر پس از جواب دادن به سوالا بیاید سراغش تا یه جمع‌بندی جذاب و کاربردی از عربی دوازدهم داشته باشید.

آزمون‌های جزوه‌ی امتحانِت عربی دوازدهم مهروماه

امتحانِت چندین آزمون که برخی‌شون برگرفته از امتحانای نهایی سال‌های پیش هستند؛ به‌صورت بارُم‌بندی شده و با فُرمت برگه‌ی امتحان نهایی که اتفاقا مدت‌زمان پاسخگویی به سوالا هم مشخصه طراحی کرده و باید بگم که برای شما که نزدیک امتحانا نیاز به سوال استاندارد و کافی برای تسلط بر مباحث و آماده شدن برای امتحان عربی دوازدهم داری؛ این جزوه خیلی هواتو داره؛ پس تو هم هواشو داشته باش.

پاسخنامه‌ی جزوه‌ی امتحانِت عربی دوازدهم مهروماه

شما درسنامه رو خوندی تا این‌جا و بعد رفتی سراغ جواب دادن به امتحانا و حالا نوبت چیه؟ (درسته شاید هم با آزمون‌ها شروع کردی و درسنامه رو بخوای آخر برای مرور مطالعه کنی)

نوبت دیدن پاسخ‌ها تشریحی و توضیحی؛ حُسن‌خِتام امتحانِت عربی دوازدهم مهروماه پاسخنامه‌ی خیلی‌خوبیه که برای سوالات جزوه آورده؛ این‌طوری هم اشتباهات احتمالی رو موقع پاسخ دادن به پرسش‌ها متوجه می‌شید؛ هم نکات مهم درسی و امتحانی براتون مرور می‌شه و هم درس رو به‌صورت سوال‌-جواب‌محور می‌تونید یاد بگیرید.

ویژگی‌های جزوه‌ی امتحانِت عربی دوازدهم مهروماه

  • ویژه‌ی پایه‌ی دوازدهم رشته‌های تجربی و ریاضی
  • مناسب برای جمع‌بندی پیش از امتحان‌های پایان‌ترم
  • ارائه‌ی درسنامه‌ی نکته‌وار برای مرور سریع
  • آزمون‌های استاندارد و کافی
  • پاسخنامه‌ی تشریحی و رفرنس‌دهی شده

معرفی کتاب مشابه: یکی دیگه از منابع پیشنهادی مناسب برای نزدیک امتحانا؛ جزوه‌ی شبِ امتحان عربی دوازدهم خیلی ‌سبز که کلی از مزایا و ویژگی‌ها و مشخصاتش براتون گفتم. همچنین شبِ امتحان عربی دوازدهم خیلی‌ سبز چاپ 1402 و توسط آقایان حسام‌ الدین سلیمانی و مجید قدیمی در ۶۲ صفحه تالیف شده.

 

نمونه صفحات امتحانِت عربی دوازدهم مهروماه

نمونه صفحات امتحانِت عربی دوازدهم مهروماه نمونه صفحات امتحانِت عربی دوازدهم مهروماه

خرید امتحانِت عربی دوازدهم مهروماه

ماجراهای من ‌و درسام زبان‌ انگلیسی دوازدهم خیلی ‌سبز

ماجراهای من ‌و درسام جزو کتاب‌های آموزش‌محور و یار آموزشی دانش‌آموزان یکی از سری کتاب‌های انتشارات خیلی‌ سبزه که به دروس عمومی و تاثیر نمره‌ی نهایی‌شون توی کنکور و نقش ویژه‌شون در بالا کشیدن معدل خیلی اهمیت می‌ده؛ پس برای درس زبان‌انگلیسی پایه‌ی دوازدهم هم این کتاب رو تالیف کرده.

لازم به‌ذکره که کتاب ماجراهای من‌ و درسام زبان‌انگلیسی دوازدهم خیلی ‌سبز توسط آقای حسن بلند در ۲۶۲ صفحه و در سال 1402 برای بازه‌ی مطالعاتی حداقل دوماهه تالیف شده.

راستی! لینک خرید و تصویر کتاب هم پایین همین صفحه و بعد از توضیحات برات گذاشته شده.

درسنامه‌ی کتاب ماجراهای من‌ و درسام زبان‌ انگلیسی دوازدهم خیلی‌ سبز

در ابتدای کتاب شما مروری بر واژگان پایه‌ی دهم و یازدهم دارید و بعد درسنامه‌ای که درس‌به‌درس پیش رفته؛ کاربردی و روون و البته کامل مطالب توضیح داده؛ درسنامه همراه با مثال و جدول و... که به یادگیری هرچه راحت‌تر شما کمک می‌کنه.

سوالات امتحانی کتاب ماجراهای من ‌و درسام زبان‌ انگلیسی دوازدهم خیلی ‌سبز

سوالای مطرح شده در این کتاب از تنوع خیلی‌خوب و کاملی برخورداره، نکات امتحانی و کمکیِ خوبی داره و به‌نوعی برای پاسخ دادن به سوالا راهنمایی می‌شید؛ تعداد سوال‌ها برای هر درس و بخش، کافی و مناسبه و همچنین استاندارد؛ متناسب با هر سطحیه و شما رو به‌خوبی برای امتحانا و حتی پرسش‌های کلاسی آماده می‌کنه.

آزمون پایان‌ترم

در آخر کتاب ماجراهای من‌ و درسام زبان‌انگلیسی دوازدهم خیلی ‌سبز تعدادی آزمون که به آزمون‌های نوبت اول و آزمون‌های نوبت دوم تقسیم شدند گذاشته شده؛ این آزمون‌ها بارُم‌بندی شده‌اند؛ زمان‌دارند و شما با پاسخ دادن و مرور سوالات مهم‌ش می‌تونید به آمادگی کامل و خوبی در امتحان این درس برسید.

پاسخنامه‌ی کتاب ماجراهای من ‌و درسام زبان‌ انگلیسی دوازدهم خیلی‌ سبز

به سنت دیگر کتاب‌های ماجراهای من ‌و درسام خیلی‌سبز، پاسخنامه‌ی تشریحی این کتاب در اواخر هر فصل/ درس برای سوالای امتحانی اون بخش و در آخر کتاب برای آزمون‎های نهایی ارائه شده؛ پاسخنامه‌ی این کتاب کاربردی و مفیده و نکات درسی و امتحانی‌ مطالعه شده در این کتاب رو براتون مرور و جمع‌بندی می‌کنه.

ویژگی‌های کتاب ماجراهای من ‌و درسام زبان‌ انگلیسی دوازدهم خیلی‌ سبز

  • ویژه‌ی پایه‌ی دوازدهم
  • مناسب برای مطالعه‌ی بیشتر و گام‌به‌گام با تدریس دبیر
  • مناسب برای آمادگی در امتحانات میان‌ترم و پایان‌ترم
  • ارائه‌ی درسنامه‎‌ی کامل با بخش‌بندی متنوع
  • دارای سوالات امتحانی با تنوع بالا
  • نمونه آزمون نهایی
  • پاسخنامه‌ی‌ تشریحی و کاربردی

معرفی کتاب مشابه: دومین منبع مطالعاتی پیشنهادی برای درس زبان‌ انگلیسی که سوال‌محور محسوب می‌شه؛ شامل طیف متنوعی از سوالات استاندارده و در قالب پاسخنامه‌ی تشریحی و کامل‌ش، درسنامه و نکات مهم آموزشی رو در اختیارتون قرار داده، کتاب غول امتحان زبان‌انگلیسی دوازدهم مبتکران؛ این کتاب سبکی جدید و قوی در مطالعه‌ی درس زبان‌انگلیسی در طول ترم به‌شمار میاد؛ ازش غافل نشید.

همچنین کتاب غول امتحان زبان‌انگلیسی دوازدهم مبتکران برای شکستن شاخ غول امتحان نهایی این درس توسط خانم مریم قانع در ۱۶۰ صفحه و در سال 1402 تالیف شده.

فهرست ماجراهای من ‌و درسام زبان‌ انگلیسی دوازدهم خیلی ‌سبز

فهرست ماجراهای من ‌و درسام زبان‌ انگلیسی دوازدهم خیلی ‌سبز

نمونه صفحات ماجراهای من ‌و درسام زبان‌ انگلیسی دوازدهم خیلی ‌سبز

نمونه صفحات ماجراهای من ‌و درسام زبان‌ انگلیسی دوازدهم خیلی ‌سبز نمونه صفحات ماجراهای من ‌و درسام زبان‌ انگلیسی دوازدهم خیلی ‌سبز

خرید ماجراهای من ‌و درسام زبان‌ انگلیسی دوازدهم خیلی ‌سبز

کتاب ماجراهای من و درسام زبان انگلیسی دوازدهم خیلی سبز

197,540 تومان
  • درسنامه کافی
  • سوالات امتحانی نوبت اول و دوم
  • پاسخنامه تشریحی
  • چاپ 1402

امتحانِت زبان‌ انگلیسی دوازدهم مهروماه

مجموعه جزوات امتحانیِ امتحانِت انتشارات مهروماه جزو منابع جدید و با کیفیت در دسته‌ی آمادگی برای امتحانِ نهایی قرار می‌گیرند؛ اگر برای دو سه هفته‌ی آخر ترم و فرجه‌ی امتحانا دنبال یه منبع خوب و جمع‌وجور برای حل کردن نمونه‌ سوال امتحانی هستید، امتحانِت مهروماه رو فراموش نکنید.

همچنین جزوه‌ی امتحانِت زبان‌ انگلیسی دوازدهم مهروماه توسط آقای مهدی احمدی در ۹۶ صفحه تهیه شده و چاپش برای سال 1402 هستش.

درسنامه‌ی جزوه‌ی امتحانِت زبا‌ن‌ انگلیسی دوازدهم مهروماه

با درسنامه شروع می‌کنیم، یک درسنامه‌ی خلاصه اما بسیار کاربردی و مفید، امتحانِت در ابتدا برای مرور مباحث درسی و خوندن نکات مهم درسنامه‌ی خلاصه‌واری رو ارائه داده که نزدیک امتحانا یه مطالعه‌ی اجمالی خوب هم بتونید داشته باشید از کل کتاب.

آزمون‌های جزوه‌ی امتحانِت زبان‌ انگلیسی دوازدهم مهروماه

بعد از درسنامه‌ی کابردی و کمکیِ این جزوه؛ می‌تونید به قسمت اصلی؛ یعنی حل کردن سوالات متنوع و امتحانی بپردازید؛ سوالات در قالب آزمون‌های امتحان نهایی؛ دارای سوالات استاندارد با نمره‌ی مشخص و مدت‌زمان پاسخگویی به امتحان برای مدیریت زمان بهتر و قرار گرفتن در شرایط امتحان نهایی ارائه شدند.

پاسخنامه‌ی جزوه‌ی امتحانِت زبان‌انگلیسی دوازدهم مهروماه

قسمت مهم و یارِ درسنامه‌ی امتحانِت؛ بخش پاسخنامه‌ی تشریحیه که در آخر و به‌ترتیب آزمون‌ها گذاشته شده؛ این قسمت بسیار مفید ارائه شده تا علاوه‌بر دونستن پاسخ صحیح سوالا؛ با نکات مهم امتحانی یا یادآوری برخی قسمت‌های قِلِق‌دار هم روبه‌رو بشید؛ پس توجه به این جزوه‌ی کمکیِ نزدیک امتحانا با این همه ویژگی خوب از اوجب‌واجباته.

ویژگی‌های جزوه‌ی امتحانِت زبان‌انگلیسی دوازدهم مهروماه

  • ویژه‌ی پایه‌ی دوازدهم
  • مناسب برای جمع‌بندی پیش از امتحان‌های پایان‌ترم
  • ارائه‌ی درسنامه‌ی نکته‌وار برای جمع‌بندی
  • آزمون‌های استاندارد و کافی
  • پاسخنامه‌ی تشریحی خوب

معرفی کتاب مشابه: جایگزینِ امتحانِت زبان‌ انگلیسی دوازدهم مهروماه یا شاید بهتر باشه این‌طور بگم: یکی دیگه از منابع پیشنهادی مناسب برای نزدیک امتحانا؛ جزوه‌ی شبِ امتحان زبان‌ انگلیسی دوازدهم خیلی ‌سبز که کلی از ویژگی‌ها و مشخصاتش براتون گفتم.

همچنین شبِ امتحان زبان‌ انگلیسی دوازدهم خیلی‌ سبز چاپ 1402 و توسط آقای حمید خزایی در ۷۹ صفحه تالیف شده.

نمونه صفحات امتحانِت زبان‌ انگلیسی دوازدهم مهروماه

نمونه صفحات امتحانِت زبان‌ انگلیسی دوازدهم مهروماه نمونه صفحات امتحانِت زبان‌ انگلیسی دوازدهم مهروماه

خرید امتحانِت زبان‌ انگلیسی دوازدهم مهروماه

غولِ امتحان سلامت ‎‌و بهداشت دوازدهم مبتکران

مجموعه‌ی غولِ امتحان مبتکران همون‌طور که از عنوانش پیداست برای شکوندنِ شاخِ غولِ امتحاناست؛ یه تفاوت ظاهری‌ای که با دو سری کتاب پیش که آموزش‌محور بودند داره. اینه که سوال‌محور پیش رفته؛ یعنی چی؟ یعنی این‌که می‌خواد شما رو با بیشتر تمرین و سوال حل کردن به تسلط در مباحث درسی برسونه؛  بریم ببینیم چه‌جوریاست؛ البته قبلش بگم که:

کتاب غولِ امتحانِ سلامت‌ و بهداشت دوازدهم مبتکران توسط خانم محبوبه کاظمی در ۱۵۱ صفحه در سال 1402 تالیف شده و یه نکته‌ی مهمممم: این کتاب در طول سال تحصیلی کمک‌کننده‌ست براتون؛ پس دو شب مونده به امتحان نرید سراغش!

راستی! لینک خرید و تصویر کتاب هم پایین همین صفحه و بعد از توضیحات برات گذاشته شده.

ایستگاه‌های تمرین سلامت‌ و بهداشت دوازدهم مبتکران

کتاب غولِ امتحان با ایستگاه‌های تمرین شروع می‌شه؛ ایستگاه‌های تمرین شامل طیف متنوعی از سوالات تالیفی و سوالات امتحانی ادوار مختلفند که اتفاقا نمره و بارُم‌شون هم مشخصه تا بهتر متوجه‌ی درجه اهمیت هر سول بشید؛ همچنین درس‌به‌درس پیش رفتند و یه نکته‌ی خوب دیگه این‌که برای هر قسمت نوشته شده که دربرگیرنده‌ی کدوم صفحات کتاب درسیه (مطالعه‌ی راااحت و آسون).

اردوی تدارکاتی سلامت‌ و بهداشت دوازدهم مبتکران

اردوی تدارکاتی کتابِ غولِ امتحان در پایان کتاب و برای جمع‌بندی نهایی و اون آمادگیِ آخره؛ چون ایستگاه‌های تمرین حکم همون گرم کردن قبل از مسابقات رو دارند و این اردوی تدارکاتی به‌مثابه‌ی شبیه‌ساز آزمون‌های نهایی و پایان‌ترم برای برداشتن گام آخر و تسلط ۱۰۰در۱۰۰ بر مباحثند.

این بخش با فرمت برگه‌ی امتحانی دارای سوالات استاندارد و نهایی سال‌های پیش هستن که با مطالعه و حل‌کردن اونا دستتون میاد چه سوالاتی بیشتر محتمله که مطرح بشند.

پاسخنامه‌ی کتاب غولِ امتحان سلامت‌ و بهداشت دوازدهم مبتکران

اما رسیدیم به بخش پیدا اما نهانِ کتاب! اواخر هر بخش (بعد از ایستگاه‌های تمرین و بعد از اردوی تدارکاتی) پاسخنامه‌ی تشریحی؛ نکته‌دار و البته شامل درسنامه‌ای وجود داره که بسیار بسیار بخش مفید و کاملیه؛ با مطالعه‌ی این قسمت علاوه بر مشخص بودن پاسخ‌های صحیح و نحوه‌ی جواب دادن به سوالا و نمره‌ی هر مرحله از پاسخ‌دهی به سوالا؛ می‌تونید هم مباحث رو مرور کنید و هم مطالب رو جمع‌بندی.

ویژگی‌های کتاب غولِ امتحان سلامت‌ و بهداشت دوازدهم مبتکران

  • ویژه‌ی پایه‌ی دوازدهم
  • مناسب برای آمادگی در امتحانات میان‌ترم و پایان‌ترم
  • ارائه‌ی درسنامه‌ی کاربردی در قالب پاسخنامه‌ی تشریحی
  • دارای طیف گسترده‌ای از سوالات امتحانی
  • نمونه آزمون نهایی
  • پاسخنامه‌ی‌ کاملا تشریحی و ارائه‌ی نکات درسی و امتحانی بسیار مفید

خرید غولِ امتحان سلامت ‎‌و بهداشت دوازدهم مبتکران

امتحانِت سلامت‌ و بهداشت دوازدهم مهروماه

جزوات امتحانیِ انتشارات مهروماه با عنوان امتحانِت برای امتحانت؛ از منابع پرفایده و کمکی برای زمان امتحانا (حداقل دو سه هفته‌ی پایانی ترم) محسوب می‌شن؛ که حواسشون به درس سلامت‌ و بهداشت هم بوده.

جزوه‌ی امتحانِت سلامت‌ و بهداشت دوازدهم مهروماه توسط آقای ابوالفضل حاجی‌حیدر و خانم سمیه قادرمزی در ۸۰ صفحه تهیه شده و چاپش برای همین امساله یعنی سال 1402 هستش.

درسنامه‌ی جزوه‌ی امتحانِت سلامت‌ و بهداشت دوازدهم مهروماه

خلاصه درسنامه‌ی امتحانِت؛ خیلی جذاب و روون مهم‌ترین قسمت‌های درس سلامت‌وبهداشت رو ارائه داده و شما با مطالعه‌ی این قسمت با یه تیر دو نشون می‌زنید: هم مرور و یادآوری نکات مهم و هم جمع‌بندی و آمادگی نهایی برای امتحان نهایی.

آزمون‌های جزوه‌ی امتحانِت سلامت‌ و بهداشت دوازدهم مهروماه

آزمون‌های این منبع خوبِ امتحان بعد از قسمت خلاصه‌درسنامه گذاشته شدند؛ هر آزمون بیشتر از ۱۰ الی ۲۰ سوال دارد و این‌که برای کدوم فصل‌های کتاب درسی هستند مشخص‌اند؛ بارُم‌بندی شده‌اند و متوجه‌ی اهمیت هر سوال می‌شید.

پاسخنامه‌ی جزوه‌ی امتحانِت سلامت‌ و بهداشت دوازدهم مهروماه

آخرین قسمت جزوه که رسالت امتحانِت رو تکمیل می‌کنه؛ پاسخنامه‌ی تشریحی آزمون‌هاست؛ پاسخنامه‌ی تشریحی امتحانِت سلامت‌ و بهداشت دوازدهم مهروماه علاوه‌بر کامل بودن؛ این‌که هر قسمت پاسخ چه میزان اهمیتی داره و چه نمره‌ای رو شامل می‌شه؛ مشخص کرده که هر سوال برای کدوم فصل و درسه؛ یعنی کار مطالعه‌تون رو راحتِ راحت کرده.

ویژگی‌های جزوه‌ی امتحانِت سلامت‌ و بهداشت دوازدهم مهروماه

  • ویژه‌ی پایه‌ی دوازدهم
  • مناسب برای جمع‌بندی پیش از امتحان‌های پایان‌ترم
  • ارائه‌ی درسنامه‌ی نکته‌وار برای جمع‌بندی
  • آزمون‌های استاندارد و کافی
  • پاسخنامه‌ی تشریحی خوب

معرفی کتاب مشابه: اگر یه‌ جزوه‌ی شبِ امتحانی برای حل کردن سوال‌های امتحانی مختلف پیش از امتحان اصلی می‌خواید؛ که جایگزینِ امتحانِت سلامت‌ و بهداشت دوازدهم مهروماه باشه؛ جزوه‌ی شبِ امتحان سلامت‌ و بهداشت دوازدهم خیلی‌ سبز که به‌ترتیب ۱۲ تا آزمون و پاسخنامه‌ی تشریحی و درنهایت درسنامه‌ی خلاصه‌وار داره رو پیشنهاد می‌دیم.

این جزوه توسط خانم‌ها سیده مریم طاهری و عاطفه جعفری سیاوشانی در ۵۸ صفحه تالیف شده و در سال 1402 به چاپ رسیده.

نمونه صفحات امتحانِت سلامت‌ و بهداشت دوازدهم مهروماه

نمونه صفحات امتحانِت سلامت‌ و بهداشت دوازدهم مهروماه نمونه صفحات امتحانِت سلامت‌ و بهداشت دوازدهم مهروماه

خرید امتحانِت سلامت‌ و بهداشت دوازدهم مهروماه

غولِ امتحان هویتِ اجتماعی دوازدهم مبتکران

یکی دیگه از منابع خوبِ امتحانی کتاب‎های غولِ امتحان مبتکرانه که برای آخرین درس این لیست؛ یعنی درس هویت اجتماعی دوازدهم هم کتاب خیلی خوب و کاملی ارائه داده؛ این کتاب مثل دیگر کتاب‎های آموزش‌محورِ امتحانی برای مطالعه در طول ترم یا حداقل یک ماه پایانیِ ترم مناسبه و می‌تونید تهیه‌ش کنید و با سوالات متنوع و نسبتا زیادی که داره به تسلط خیلی‌ خوبی در درس هویتِ اجتماعی برسید.

غولِ امتحانِ هویتِ اجتماعی دوازدهم مبتکران توسط خانم لیلا بختیاری در ۷۴ صفحه در سال 1402 تالیف شده.

راستی! لینک خرید و تصویر کتاب هم پایین همین صفحه و بعد از توضیحات برات گذاشته شده.

ایستگاه‌های تمرین هویتِ اجتماعی دوازدهم مبتکران

این کتاب با سوالات متنوع و درس‌به‌درس شروع می‌شه که از ویژگی‌هاشون می‌تونم به استاندارد بودن و کافی بودن تعداد سوالا و متنوع بودن‌شون برای آشنایی با انواع سوالای احتمالی؛ اشاره کنم؛ این بخش با عنوان ایستگاه‌های تمرین مشخص شده که شامل سوال‌های تالیفی و غیرتالیفی که پیشینه‌شون مشخصه (یعنی از کجا اومدند و چه نمره‌ای داشتند) هست.

اردوی تدارکاتی هویتِ اجتماعی دوازدهم مبتکران

اردوی تدارکاتی بعد از پاسخنامه‌ی ایستگاه‌های تمرین که مناسب برای سوال حل کردن درطول سال تحصیلی‌اند؛ گذاشته شده؛  شامل آزمون‌های امتحانی که بارُم‌بندی شده و زمان‌دار هستند می‌شه.

از بابت کافی بودن تعداد سوالا و استاندارد بودن‌شون خیال‌تون راحت و برید برای جمع کردن درس هویتِ اجتماعی دوازدهم.

پاسخنامه‌ی کتاب غولِ امتحان هویتِ اجتماعی دوازدهم مبتکران

شاید بشه گفت وجه‌تمایز کتاب غولِ امتحان با باقی کتاب‌ها در اینه که اصل درسنامه یا در واقع نکات مهم درسی- امتحانی رو در قالب پاسخنامه‌ی تشریحی‌ش ارائه می‌ده؛ این‌طوری مطالعه؛ مرور و جمع‌بندی درس‌ها رو درحالی که پاسخ هر پرسش رو می‌خونید همزمان دارید.

ویژگی‌های کتاب غولِ امتحان هویتِ اجتماعی دوازدهم مبتکران

  • ویژه‌ی پایه‌ی دوازدهم
  • مناسب برای آمادگی در امتحانات میان‌ترم و پایان‌ترم
  • ارائه‌ی درسنامه‌ی کاربردی در قالب پاسخنامه‌ی تشریحی
  • دارای طیف گسترده‌ای از سوالات امتحانی
  • نمونه آزمون نهایی
  • پاسخنامه‌ی‌ کاملا تشریحی و ارائه‌ی نکات درسی و امتحانی بسیار مفید

 

خرید غولِ امتحان هویتِ اجتماعی دوازدهم مبتکران

شب ‌امتحان هویتِ اجتماعی دوازدهم خیلی ‌سبز

آخرین درس از مجموعه‌ی شبِ امتحان پایه‌ی دوازدهم برای رشته‌ی تجربی رو به هویتِ اجتماعی اختصاص می‌دیم؛ برای شما نزدیک امتحانا؛ مثلا اون دو هفته‌ی پایانی ترم می‌خواید نمونه‌سوال امتحانی برای این درس حل کنید؛ جزوه‌ی شبِ امتحان هویتِ اجتماعی دوازدهم خیلی ‌سبز رو پیشنها می‌دیم که تالیف شده توسط خانم اشرف پایمزد در ۴۱ صفحه‌ست و در سال 1402 به چاپ رسیده.

آزمون‌های جزوه‌ی شب امتحان هویتِ اجتماعی دوازدهم خیلی ‌سبز

اصل شبِ امتحان آزمون‌ها و امتحاناتشه؛ این آزمون‌ها در قالب برگه‌ی امتحانی شما رو با انواع سوالات استاندارد احتمالیِ این درس آشنا می‌کنند؛ بارُم‌بندی شده و زمان‌دار هستند و می‌تونید مطالعاتتونو محک بزنید و برای امتحان نهایی آماده بشید.

آزمون‌ها به دو صورت طبقه‌بندی شده و طبقه‌بندی نشده‌اند و از امتحانات خرداد ۹۸ تا شهریور ۴۰۱ بهره برده و سوال آورده براتون.

پاسخنامه‌ی تشریحی جزوه‌ی شب امتحان هویتِ اجتماعی دوازدهم خیلی‌ سبز

پاسخنامه‌ی تشریحی و کاربردی این جزوه به شما در فهم بهتر سوالا و حتی مرور مطالب درسی خیلی کمک می‌کنه؛ بعد از آزمون‌ها قسمت پاسخنامه‌ی تشریحی قرار گرفته که با مطالعه‌ی این بخش می‌تونید علاوه‌بر دونستن پاسخ صحیح؛ نحوه‌ی پاسخ‌دهی رو هم به‌خوبی فرا بگیرید.

درسنامه‌ی جزوه‌ی شب امتحان هویتِ اجتماعی دوازدهم خیلی ‌سبز

آخرین قسمت شبِ امتحان و آخرین قدمی که برای آمادگی در امتحان درس هویتِ اجتماعی می‌تونید بردارید؛ مرور مطالب درسی و مهم‌ترین قسمت‌ها به‌صورت خلاصه و جمع‌بندی مباحثه که درسنامه‌ی جذاب شبِ امتحان این کار رو براتون آسون کرده.

درسنامه‌ای خلاصه‌طور پس از پاسخنامه‌ی تشریحی آزمون‌ها ارائه داده و پرونده‌ی شبِ امتحان هویتِ اجتماعی بسته می‌شه.

ویژگی‌های جزوه‌ی شب امتحان هویتِ اجتماعی دوازدهم خیلی ‌سبز

  • ویژه‌ی پایه‌ی دوازدهم
  • مناسب برای جمع‌بندی پیش از امتحان‌های پایان‌ترم
  • ارائه‌ی درسنامه‌ی جذاب و دارای نکات مهم درسی
  • آزمون‌های استاندارد و کافی
  • پاسخنامه‌ی‌ تشریحی و ارائه‌ی نکات امتحانی مفید

فهرست شب ‌امتحان هویتِ اجتماعی دوازدهم خیلی ‌سبز

فهرست شب ‌امتحان هویتِ اجتماعی دوازدهم خیلی ‌سبز

نمونه صفحات شب ‌امتحان هویتِ اجتماعی دوازدهم خیلی ‌سبز

نمونه صفحات شب ‌امتحان هویتِ اجتماعی دوازدهم خیلی ‌سبز نمونه صفحات شب ‌امتحان هویتِ اجتماعی دوازدهم خیلی ‌سبز نمونه صفحات شب ‌امتحان هویتِ اجتماعی دوازدهم خیلی ‌سبز

خرید شب ‌امتحان هویتِ اجتماعی دوازدهم خیلی ‌سبز

شب امتحان هویت اجتماعی دوازدهم خیلی سبز

48,970 تومان
  • سوالات امتحانی مشابه
  • پاسخنامه
  • چاپ 1402

3 دیدگاه در “بهترین کتاب های امتحان نهایی دوازدهم تجربی 1402

  1. احمد گفت:

    سلام خيلي وقت گذاشتيد ممنون

  2. عارفی گفت:

    جونم به ای بررسی

  3. الی گفت:

    عالی و مفید . واقعا دمتون گرم پرفکت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *