مقالات مشاوره ای

بهترین کتاب‌ ها و منابع امتحان نهایی 1403 برای 20 شدن

بهترین کتاب ها و منابع شب امتحان

در چند سال اخیر استفاده از کتاب ها و منابع امتحان نهایی بین دانش آموزان افزایش زیادی داشته و بسیاری از ناشران مطرح کتب کمک درسی دست به تالیف این دسته از کتاب ها زدن. اما دلیل دانش آموزان برای استفاده از این منابع چیه؟

تو ادامه این مقاله کاملا کتاب های امتحان نهایی رو بررسی کردیم و براتون ویژگی هاشون رو توضیح دادیم که پیشنهاد میکنم حتما تا آخرش رو بخونید.

در ضمن لینک های زیر معرفی و بررسی منابع درس های دیگه ای هستن که شاید همین الان دارید در موردشون فکر میکنید و برای تهیه و انتخابشون مشکل دارید پس حتما یه سر بهشون بزن.

چرا باید از منابع امتحان نهایی استفاده کنیم؟

تاثیر قطعی معدل در کنکور که باعث جابجایی زیاد در رتبه کلی کنکور دانش آموزان شده و از طرفی بالا بودن سطح سوالات امتحان نهایی، استفاده از کتاب های کمک درسی ویژه امتحان نهایی را برای دانش آموزان واجب کرده است.

سطح سوالات امتحان نهایی

 امتحانات نهایی هرساله با موج عظیمی از اعتراضات از سوی دانش آموزان دهمی تا دوازدهمی مواجه میشه. سوالات دشوار و مفهومی و گاها استفاده از نکاتی که در کلاس درس بررسی نشده از مواردیه که بیشتر دانش آموزان معتقدند امتحانات نهایی رو به آزمونی دشوار و غیر استاندارد تبدیل کرده است. به همین خاطر در این مقاله کتاب هایی رو بهتون معرفی می کنیم که با کمک اون ها بتونید نمره 20 امتحان نهایی رو برای خودتون تضمین کنید.

معرفی بهترین منابع و کتاب های امتحان نهایی

در چند سال گذشته برخی از ناشران کتاب های کمک آموزشی برای رفع این مشکل علاوه بر کتاب های تست کنکوری، سری کتاب های ویژه امتحانات نهایی رو هم منتشر کردن تا دانش آموزان بتونن تمام نکات مورد نیاز برای پاسخ دهی به سوالات امتحانات نهایی رو به صورت مفید و مختصر بررسی کنن و سپس با حل سوالات آموزشی تا حد امکان این نکات رو در ذهنشون تثبیت کنن. با افزایش محبوبیت این کتاب ها ناشران زیادی هم شروع به تالیف این منابع کردند. نکته حائز اهمیت درمورد این منابع که باید پیش از خرید حتما بهش توجه کنید زمان تهیه این منابعه.

بهترین زمان برای تهیه منابع امتحان نهایی

به طور کلی مهم ترین دسته بندی کتاب های کمک آموزشی که برای آمادگی امتحان نهایی تالیف شده مدت زمان مورد نیاز برای مطالعه این منابعه. برخی از منابع امتحان نهایی ویژه دوران امتحانات تالیف شدن درحالیکه برخی از این کتاب ها نیاز به زمان بیشتری دارن تا بازدهی مطلوبی هم داشته باشن. چرا که این کتاب ها درسنامه های طولانی تری دارن و مطالعه این منابع در روزهای نزدیک به امتحان امکان پذیر نیست. در کل کتاب های کمک آموزشی که در زمینه امتحانات نهایی تالیف شدن رو میشه به دو دسته تقسیم کرد:

بهترین منابع شب امتحانی

این دسته از کتاب های کمک درسی درسنامه های مختصری دارن که مفاهیم مهم کتاب درسی رو به صورت خلاصه و نکته وار توضیح داده تا دانش آموزان بتونن در چند ساعت تمام نکات مهم رو مرور کنن. البته این کتاب ها یک نقطه ضعف مهم دارن زیرا دانش آموزانی که تسلطی بر کتاب درسی ندارن و یا در طول سال کم کاری کردن نمیتونن از درسنامه های این دسته از کتاب ها استفاده کنن.

کتاب های شب امتحان خیلی سبز

از اولین ناشرانی که به سمت تالیف این دسته از کتاب های کمک آموزشی رفت انتشارات خیلی سبز بود. این سری از کتاب های خیلی سبز دارای درسنامه، سوالات تشریحی و پاسخنامه هست و هرساله تقریبا برای تمام دروس پایه های هفتم تا دوازدهم به چاپ میرسه.

درسنامه شب امتحان خیلی سبز

این منابع درسنامه های تشریحی دارن که مطالب کتاب درسی و نکات هر مبحث که معمولا در امتحانات نهایی مورد توجه طراحان قرار میگیره در این درسنامه ها توضیح داده شده.

کتاب های شب امتحان خیلی سبز درسنامه های کوتاه و خلاصه ای دارن که میتونه در زمان کوتاه باقی مونده به امتحان مطالعه بشه و دانش آموزان میتونن با مطالعه این درسنامه ها در چند ساعت کل کتاب رو مرور کنن.

سوالات امتحانی شب امتحان خیلی سبز

در کتاب های شب امتحان تعدادی از سوالات از آزمون های نهایی سال های قبل و تعدادی هم از سوالات تالیفی گردآوری شدن. همچنین از نظر ظاهری شکل صفحه و ترتیب قرار گیری سوالات هم کاملا شبیه برگه امتحانی طراحی شده. سطح سوالات تالیفی کتاب های شب امتحان تشابه زیادی به امتحان نهایی داره و بیشتر مفاهیم اصلی رو مورد بررسی قرار داده.

پاسخنامه کتاب های شب امتحان خیلی سبز

در پاسخنامه این منابع تمام چیزی که شما باید در پاسخ سوالات تشریحی امتحانات نهایی بنویسید تا نمره کامل بگیرید ذکر شده. پاسخنامه این کتاب ها کاملا تشریحی و بر اساس روش های آموزش داده شده در کتاب درسی است.

ویژگی کتاب های شب امتحان خیلی سبز

  • ویژه دانش آموزان هفتم تا دوازدهم
  • این کتاب ها بر اساس آخرین تغییرات کتاب درسی طراحی شدن
  • بر اساس آزمون های سراسری و نهایی مدارس
  • دارای درسنامه این مفید و کوتاه که تمام نکات مهم رو در بر میگیره
  • به همراه آزمون های پر تعداد از نوبت اول و نوبت دوم
  • همچنینی پاسخ‌نامه تشریحی تو این مجموعه کتاب ها قرار داده شده
  • مناسب شب های امتحان

فهرست کتاب های شب امتحان خیلی سبز

فهرست کتاب شب امتحان خیلی سبز

 

 

 

 

 

 

 

نمونه صفحات کتاب های شب امتحان خیلی سبز

فهرست کتاب شب امتحان خیلی سبزپاسخ‌نامه تشریحی شب امتحان خیلی سبزدرسنامه شب امتحان خیلی سبز   

خرید کتاب های شب امتحان خیلی سبز با تخفیف بالا از مدابوک

از طرق لینک زیر می توانید به کلیه کتاب های شب امتحان خیلی سبز دسترسی پیدا کنید و کتاب هارو با تخفیف بالا از سایت مدابوک خریداری کنید:

 

کتاب های امتحانِت مهروماه

سری کتاب های امتحانت از منابع امتحان نهاییه که توسط انتشارات مهروماه تالیف شده و از سه بخش درسنامه، سوالات امتحانی و پاسخنامه تشریحی تشکیل شده. این مجموعه از کتاب های مهر و ماه بیشتر روی مفاهیم کتاب درسی تمرکز کرده و در بخش سوالات هم ظاهری مشابه با برگه امتحان نهایی داره.

انتشارات مهروماه قبلا کتاب‌های امتحانوفن رو برای دوران امتحانات روانه بازار میکرد اما امسال نسل جدیدی از کتاب های شب امتحان را رو نمایی کرده و میتوانید کتاب های امتحانِت از انتشارات مهروماه رو برای دوران امتحان تهیه کنید

درسنامه کتاب امتحانِت مهروماه

در ابتدای کتاب های امتحانِت مهروماه درسنامه فصل به فصل رو مشاهده میکنید که تمام نکات مهم هر درس رو کاملا پوشش میده اما برای مطالعه این درسنامه ها نیازه که بر مفاهیم کتاب درسی تا حدودی مسلط باشید و بیشتر به عنوان مرور و جمع بندی از این درسنامه استفاده کنید.

سوالات امتحانی کتاب امتحانِت مهروماه

سطح سوالات کتاب های امتحانِت مهروماه مشابه با سوالات امتحانات نهاییه و هم انواع سوالات مثل سوالات تشریحی، صحیح و غلط، جای خالی و ... تو این سوالات دیده میشه.

جلوی سوالاتی که اهمیت بیشتری دارن و تو امتحانات بیشتر از اون سوال و یا مشابه اومده کلمه «پرتکرار» نوشته شده. همچنین سوالات فصل بندی شده تا دانش آموز بدونه سوالی که قرار پاسخ بده مربوط به کدوم قسمت و فصل از کتابه.

پاسخ‌نامه کتاب های امتحانِت مهروماه

پاسخ‌نامه کتاب های امتحان نهایی امتحانِت مهروماه پاسخ‌نامه بسیار دقیق و کاملی دارن و نکات جالبی رو میتونید با ورق زدن پاسخ‌نامه این مجموعه کتاب ها مشاهده کنید. مثلا بارم بندی دقیق برای هر سوال و یا قرار دادن آدرس دقیق پاسخ سوال در کتاب درسی.

ویژگی کتاب های امتحانت مهروماه

  • مجموعه کتاب های امتحانت مهروماه کتاب های ویژه شب های امتحان هستن.
  • طرحی براساس آخرین تغییرات کتاب درسی
  • دارای درسنامه خلاصه اما کاربردی هستن.
  • نکات فراوان در درسنامه برای دوران مرور و جمع بندی
  • آزمون های پرتعداد نیم سال اول و نیم سال دوم به همراه بارم بندی
  • پاسخ‌نامه تشریحی کامل و جامع برای سوالات مطرح شده
  • مناسب همه دانش آموزان از سطح ضعیف تا قوی
  • مناسب شب های امتحان

نمونه صفحات کتاب های امتحانِت مهروماه

نمونه صفحات کتاب های شب امتحان امتحانِت مهروماه نمونه صفحات کتاب های شب امتحان امتحانِت مهروماه نمونه صفحات کتاب های شب امتحان امتحانِت مهروماه

 

 

خرید کتاب های امتحانِت مهروماه

کتاب های امتحان نهایی اسفندیار

کتاب های اسفندیار هم جزو کتاب های پر و فروش و قدیمی برای شب های امتحان هستش این انشارات به شکل تخصصی در زمینه کتاب های امتحانی برای پایه، رشته و دروش مختلف فعالیت میکنه و در بین دانش آموزایی که برای امتحانات نهایی آمده میشن طرفدارای زیادی داره

درسنامه کتاب های امتحان نهایی اسفندیار

کتاب های انتشارات اسفندیار درسنامه مختصری دارن و مطالب و نکات کتاب درسی رو به صورت خلاصه بررسی کرده. و به عنوان یک کتاب برای دوران مرور و جمع بندی میتونه مفید باشه.

سوالات امتحان نهایی کتاب های اسفندیار

سوالات کتاب هم ظاهری شبیه به امتحان نهایی داره و درواقع امتحانات نهایی سال های اخیر رو به صورت درس به درس گردآوری کرده تا دانش آموزان بتونن هر درس رو جداگانه به صورت تشریحی بررسی کنن.

بررسی آزمون‌ های نوبت اول و دوم توی سال های مختلف میتونه دانش آموزا رو با هر نوع سوال و مباحث مهم کتاب درسی آشنا کنه.

پاسخنامه کتاب های امتحان نهایی اسفندیار

پاسخنامه کتاب هم سبک امتحانی داره و پاسخ سوالات به همان شکلی که باید در برگه امتحانی نوشته بشه نگارش شده. و توضیحات متفرقه تو پاسخنامه نمی‌بینید.

ویژگی کتاب های امتحان نهایی اسفندیار

  • این کتاب با توجه به آخرین تغییرات کتاب های درسی چاپ و تالیف شده.
  • مناسب و برای آمادگی دوران امتحانات و مرور و جمع بندی
  • ارائه درسنامه خلاصه و نکته وار که موارد مهم کتاب درسی رو تو خودش جا داده
  • آزمون و سوالات مهم و پرتکرار که در سال های مختلف طرح شدن.
  • پاسخ‌نامه مناسب برای دستیابی به جواب سوالات کتاب.
  • کاغذ کتاب به صورت کاهی و سیاه سفید
  • مناسب شب های امتحان

 

خرید کتاب های امتحان نهایی اسفندیار

کتاب های امتحانی انتشارات بنی هاشمی

کتاب های کمک آموزشی انتشارات بنی هاشمی که در سبک امتحانات نهایی تالیف شده از منابع پرطرفدار کتاب های تشریحی محسوب میشه. این کتاب ها غالبا به چهار بخش تقسیم میشن: درسنامه، سوالات پیشنهادی نیمسال اول و نیمسال دوم تحصیلی، کار آزمون ها و پاسخنامه.

درسنامه کتاب بنی هاشمی

درسنامه های کتاب به توضیح کامل مطالب درسی پرداخته و همه نکات مورد نیاز دانش آموزان برای شرکت در امتحانات نهایی رو کاملا توضیح داده. علاوه بر این قسمتی از درسنامه به خلاصه مطالب اختصاص داده شده تا دانش آموزان بتونن برای مرور مطالب از این خلاصه نکات استفاده کنن.

اما در هر صورت نباید از کتاب های شب امتحان انتظار درسنامه قطور و جامعی داشته باشید این کتاب‌ها بیشتر برای دو هفته پایانی شروع امتحانات مناسب هستن و به همین دلیل درسنامه بیشتر به صورت نکته وار طراحی شده.

سوالات کتاب امتحانی بنی هاشمی

این کتاب ها دو دسته سوال داره که شامل سوالات تشریحی و انواع سوالات مشابه با امتحان نهاییه، علاوه بر این، کتاب بنی هاشمی یک قسمت تحت عنوان کار آزمون داره. تفاوت این بخش با سایر سوالات این کتاب در پاسخنامه ست. پاسخنامه کارآزمون ها داخل این کتاب قرار نگرفته و دانش آموزان موظف اند این کارآزمون ها رو در شرایطی مشابه امتحانات مدرسه پاسخ بدن و بعد از اون در سایت اصلی انتشارات کتاب، پاسخنامه سوالات رو مطالعه کنن.

پاسخنامه کتاب های امتحان نهایی بنی هاشمی

به جز قسمت کارآزمون، پاسخنامه بقیه سوالات در انتهای کتاب موجوده و شیوه پاسخ دهی به تمام سوالات کتاب در پاسخنامه به طور کامل توضیح داده شده.

ویژگی مجموعه کتاب های امتحان نهایی بنی هاشمی

  • دارای درسنامه کوتاه اما به همراه موارد مهم کتاب درسی
  • حاوی بخش کار آزمون
  • دارای نمونه سوالات امتحانی
  • پاسخنامه تشریحی کامل به همراه نکات مهم
  • مدت زمان 90 دقیقه برای هر آزمون
  • بارم بندی دقیق سوالات
  • مناسب شب های امتحان

نمونه صفحات کتاب های امتحانی بنی هاشمی

نمونه صفحات کتاب های امتحانی بنب هاشمی نمونه صفحات کتاب های امتحانی بنب هاشمی نمونه صفحات کتاب های امتحانی بنب هاشمی

 

خرید کتاب های امتحانی بنی هاشمی

بهترین منابع امتحانی طول سال تحصیلی

اون دسته از کتاب های امتحانی که درسنامه های طولانی و کاملی دارن که در مدت زمان کوتاه قابل مطالعه نیستند منابع طول سال رو تشکیل میدن. بهترین زمان برای تهیه این منابع ابتدای سال تحصیلیه و باید همزمان با پیشروی معلم مدرسه مطالعه بشه. تهیه این دسته از کتاب ها در زمان کوتاه باقی مانده به امتحان اصلا توصیه نمیشه چرا که درسنامه و حتی سوالات و پاسخنامه این کتاب ها نکات زیاد و متنوعی رو در خودش جای داده و حجم کتاب این قبیل از کتاب ها حجم نسبتا زیادیه، خوندن این نکات نزدیک به امتحان نهایی بی فایده ست و تسلط بر این سوالات و نکته ها نیاز به زمان خیلی بیشتری داره.

ماجراهای من و درسام خیلی سبز

کتاب های ماجراهای من و درسام شامل درسنامه، سوال و پاسخنامه هست که هر کدوم از این بخش ها نکات کتاب درسی و البته نکاتی که مورد توجه طراحان سوالات امتحانی قرار گرفته رو به طور کامل بررسی میکنه.

درسنامه ماجراهای من و درسام خیلی سبز

مجموعه کتاب های ماجراهای من و درسام، درسنامه های مفصلی داره و تمام مفاهیم کتاب درسی در این درسنامه ها به طوری توضیح داده شده که دانش آموزان بعد از مطالعه این کتاب ها تسلط کاملی بر مفهوم کتاب درسی داشته باشن. درسنامه های این کتاب بهتره که در طول سال تحصیلی مطالعه بشه و برای استفاده در روزهای نزدیک به امتحانات نهایی مناسب نیست.

سوالات کتاب های ماجراهای من ودرسام خیلی سبز

از اونجایی که این مجموعه از کتاب های خیلی سبز منبع امتحانی هستند سوالات موجود در کتاب هم با توجه به سبک سوالات امتحانی طرح شده. کتاب های ماجراهای من و درسام در قسمت سوالات، ظاهری شبیه به کتاب های تست داره با این تفاوت که سوالات تشریحی هم همراه با سوالات تستی آورده شدن و این سوالات شباهت زیادی به امتحانات مدرسه که در طول سال تحصیلی از دانش آموزان گرفته میشه داره.

پاسخنامه کتاب های ماجراهای من و درسام خیلی سبز

در قسمت پاسخنامه، جواب سوالات به صورت مفهومی توضیح داده شده و یادگیری دانش آموزان رو تکمیل میکنه چرا که سعی شده در این پاسخنامه ها هر سوالی که ممکنه در ذهن دانش آموزان بوجود اومده باشه و یا هر نقطه گنگی که در حل سوال وجود داره توضیح داده بشه تا دانش آموزان بعد از مطالعه این پاسخ ها هیچ مشکلی در حل سوالات درس نداشته باشن.

ویژگی کتاب های ماجراهای من و درسام خیلی سبز

  • مناسب همه دانش آموزان به هر سطحی
  • به روزرسانی با توجه به آخرین تغییرات کتاب درسی
  • مناسب برای امتحانات نهایی 
  • درسنامه های درس به درس و کامل و جامع
  • دارای نکته های پر تعداد در باکس های مخصوص
  • حاوی سوالات تشریحی و امتحانی پرتعداد
  • پاسخ‌نامه تشریحی کامل و جامع برای سوالات کتاب
  • به همراه سوالات تالیفی و امتحان نهایی
  • آزمون های مختلف به شکل فصل به فصل
  • آزمون های نوبت اول و دوم
  • مناسب و کارآمد برای طول سال تحصیلی

فهرست مجموعه کتاب های ماجراهای من و درسام خیلی سبز

فهرست مجموعه کتاب های ماجراهای من و درسام خیلی سبز

 

 

 

 

 

 

 

نمونه صفحات مجموعه کتاب های ماجراهای من و درسام خیلی سبز

نمونه صفحات مجموعه کتاب های ماجراهای من و درسام خیلی سبز نمونه صفحات مجموعه کتاب های ماجراهای من و درسام خیلی سبز نمونه صفحات مجموعه کتاب های ماجراهای من و درسام خیلی سبز

 

خرید مجموعه کتاب های ماجراهای من و درسام خیلی سبز

کتاب های فرمول بیست انتشارات گاج

از ویژگی های متفاوتی که در منابع امتحانی گاج وجود داره فیلم های آموزشی کتاب های فرمول بیست و سیر تا پیازه. دانش آموزان در هنگام مطالعه درسنامه این کتاب ها میتونن با استفاده از QR code های موجود در درسنامه سری کتاب های فرمول بیست به فیلم های آموزشی دسترسی داشته باشن.

درسنامه کتاب های فرمول بیست گاج

درسنامه این کتاب ها تشابه زیادی با درسنامه مجموعه کتاب های سیر تا پیاز داره. البته در کتاب های فرمول بیست کادر هایی تحت عنوان تلنگر وجود داره که نکات مهم امتحانی( یعنی نکاتی که به احتمال خیلی زیاد در امتحانات میاد) رو یادآوری میکنه همچنین در ابتدای درسنامه هم برخی نکات مشاوره ای از جمله اهمیت و تعداد سوالات هر مبحث در امتحان نهایی و... رو توضیح داده. در نتیجه به طور کلی میشه گفت کتاب های فرمول بیست برای آمادگی امتحانات مدرسه و امتحانات نهایی تالیف شدن اما همچنان این کتاب ها تمرکز بیشتری بر امتحانات نهایی دارن.

سوالات کتاب های فرمول بیست گاج

بیشتر سوالات مجموعه کتاب های فرمول بیست سوالات تشریحی و تستی امتحانات نهایی سال های گذشته هستن و تست های تالیفی کمتری در این کتاب دیده میشه. در کنار برخی سوالات این کتاب نمادهایی وجود داره که سوالات مهم تر که بهتره هنگام مرور درس دوباره بررسی بشه رو مشخص میکنه.

پاسخنامه مجموعه کتاب های فرمول بیست گاج

درکتاب های فرمول بیست در قسمت پاسخنامه شیوه حل تمام سوالات به طور کامل توضیح داده شده و همه اطلاعاتی که باید در برگه امتحان نهایی نوشته بشه تا دانش آموزان نمره کاملی از سوال بگیرن در پاسخنامه این کتاب هم نوشته شده.

ویژگی مجموعه کتاب های فرمول بیست گاج

  • ویژه دانش‌آموزای رشته و پایه های مختلف
  • ارائه‌ی آموزش کامل مطالب کتاب درسی در بخش اول کتاب
  • پرسش هاب تشریحی تشریحی پرتعداد
  • آزمون جامع نوبت اول و دوم به همراه با بارم‌بندی
  • پاسخ‌های کاملا تشریحی و دقیق مناسب دانش آموزان با سطح های مختلف
  • 7 ساعت فیلم آموزشی ویژه شب امتحان از طریق اسکن QRکد
  • مناسب برای طول سال تحصیلی

فهرست مجموعه کتاب های فرمول بیست گاج

فهرست مجموعه کتاب های فرمول بیست گاج

 

 

 

 

 

 

 

نمونه صفحات مجموعه کتاب های فرمول بیست گاج

نمونه صفحات مجموعه کتاب های فرمول بیست گاج نمونه صفحات مجموعه کتاب های فرمول بیست گاج نمونه صفحات مجموعه کتاب های فرمول بیست گاج نمونه صفحات مجموعه کتاب های فرمول بیست گاج

 

خرید صفحات مجموعه کتاب های فرمول بیست گاج

مجموعه کتاب های  سیر تا پیاز گاج

انتشارات گاج از دیگر ناشران مطرح کتاب های کمک آموزشیه که در پی تغییرات اخیر آزمون های نهایی و تاثیر معدل در کنکور سراسری به سراغ تالیف منابع تشریحی رفت. سه مجموعه کتاب های سیر تا پیاز هم به همین منظور تالیف و منتشر شده.

درسنامه کتاب های سیر تاپیاز گاج

از نکاتی مثبتی که در کتاب های سیر تاپیاز دیده میشه خود آموز بودن این کتابه. درسنامه کتاب های سیر تا پیاز درواقع سیر تا پیاز مطالبی که نیاز دارید رو به طور کامل توضیح داده و حتی در مواردی میتونه جایگزین کلاس های درس بشه. با این تفاسیر مطالعه درسنامه این کتاب ها بهتره که در طول سال تحصیلی و همراه با پیشروی معلم مدرسه انجام بشه.

سوالات کتاب های سیر تا پیاز

سوالات کتاب های سیر تا پیاز به صورت طبقه بندی و به ترتیب مطالب درسنامه در قسمت سوالات قرار گرفتن. این بخش از کتاب دو سری سوال تشریحی و تستی داره که دانش آموزان باید بعد از مطالعه درسنامه و حل سوالات تشریحی به سراغ این تست ها برن تا همه نکات فصل رو به خوبی یاد بگیرن و به خاطر بسپرن.

پاسخنامه کتاب های سیر تا پیاز گاج

از اونجایی که کتاب های سیر تا پیاز به امتحانات مدرسه توجه زیادی داره پاسخنامه های این کتاب هم برای یادگیری بیشتر مطالب کتابه و حتی در برخی سوالات نکات سطح بالاتر هم در پاسخنامه توضیح داده شده.

ویژگی مجموعه کتاب های سیر تا پیاز گاج

  • ویژه دانش‌آموزان پایه ها و رشته های مختلف
  • متناسب با آخرین تغییرات کتاب درسی
  • درسنامه کاربردی و کامل به همراه باکس های نکات برای درک بهتر مطالب درسی
  • آموزش کامل مفاهیم کتاب درسی
  • مثال و تست آموزشی همراه با پاسخ تشریحی
  • پرسش‌ چهارگزینه‌ای طبقه‌بندی‌شده همراه با پاسخ تشریحی
  • پرسش تشریحی طبقه‌بندی‌شده همراه با پاسخ تشریحی
  • امکان تماشا ساعت فیلم آموزشی اختصاصی از طریق اسکن QRکد
  • مناسب برای طول سال تحصیلی

فهرست مجموعه کتاب های سیر تا پیاز گاج

فهرست مجموعه کتاب های سیر تا پیاز گاج

 

 

 

 

 

 

 

 

نمونه صفحات مجموعه کتاب های سیر تا پیاز گاج

نمونه صفحات مجموعه کتاب های سیر تا پیاز گاج نمونه صفحات مجموعه کتاب های سیر تا پیاز گاج نمونه صفحات مجموعه کتاب های سیر تا پیاز گاج

خرید صفحات مجموعه کتاب های سیر تا پیاز گاج

غول امتحان مبتکران

غول امتحان مبتکران رو میشه یکی از کامل ترین منابع امتحانی دونست، چرا که این کتاب هم برای امتحانات مدرسه و هم امتحانات نوبت اول و دوم قابل استفاده هست و تمام نکات مورد نیاز دانش آموزان رو هم در درسنامه و هم در پاسخنامه مطرح کرده تا دانش آموزان علاوه بر آشنایی با سوالات امتحانات نهایی و آمادگی برای پاسخ دادن به این سوالات، نکات سطح بالاتر کتاب درسی رو هم یاد بگیرن و در امتحانات طول سال مدرسه هم نتیجه خوبی کسب کنن.

درسنامه غول امتحان مبتکران

مجموعه کتاب های غول امتحان مبتکران به صورت جداگانه درسنامه ندارن و درسنامه این کتاب در لا به لای پاسخنامه طراحی شده. و در واقع همونطور که مولف های کتاب در رابطه با درسنامه این کتاب گفتن درسنامه کتاب های غول امتحان مبتکران برای مرور مطالب درسی و یادآوری نکته های مفید طراحی شده.

سوالات غول امتحان مبتکران

سوالات این کتاب ساختار ویژه ای داره، این بخش از کتاب شامل ایستگاه های تمرین و شبیه ساز های امتحانی تحت عنوان اردو های تدارکاتی ست.

سوالات امتحان نهایی سال های گذشته در هر دو قسمت موجوده اما در قسمت اردو های تدارکاتی این سوالات شباهت بیشتری به امتحانات نهایی داره و بهتره دانش آموزان هم در شرایطی شبیه به شرایط آزمون به این سوالات پاسخ بدن.

پاسخنامه غول امتحان مبتکران

پاسخنامه کتاب به صورت تشریحی و کامل شیوه پاسخ‌دهی به هر سوال رو توضیح داده. این پاسخنامه ها همچنین برخی نکاتی که در درسنامه گفته نشده رو هم پوشش میده تا هیچ نکته ای از قلم نیوفته. البته تمام توضیحات و حتی نکات این کتاب در سطح امتحانات تشریحی هستن و مثل بقیه منابع امتحانی برای آمادگی در آزمون های تستی کنکوری کاربردی ندارن.

ویژگی کتاب های غول امتحان مبتکران

  • آپدیت شده با توجه به آخرین تغییرات کتاب درسی
  • دارای قسمت ایستگاه های تمرین که شامل تمرین های جامع درس به درس به همراه سوال های امتحانات نهایی هستش
  • پاسخ تشریحی برای قسمت ایستگاه های تمرین و بیان نکته ها مختلف
  • دارای بخش اردوهای تدارکی شبیه ساز امتحان پایانی نوبت اول و دوم در کنار پاسخ‌نامه تشریحی
  • درسنامه پر از نکته در لا به لای درسنامه برای مرور مطالب به صورت  درس به درس و همچنین یادآوری نکته های مفید
  • مناسب طول سال تحصیلی

فهرست مجموعه کتاب های غول امتحان مبتکران

فهرست مجموعه کتاب های سیر تا پیاز گاج

 

 

 

 

 

 

 

 

نمونه صفحات مجموعه کتاب های غول امتحان مبتکران

نمونه صفحات مجموعه کتاب های سیر تا پیاز گاج نمونه صفحات مجموعه کتاب های سیر تا پیاز گاج نمونه صفحات مجموعه کتاب های سیر تا پیاز گاج

 

خرید مجموعه کتاب های غول امتحان مبتکران

سری کتاب های میکرونهایی گاج

کتاب های میکرو نهایی هم مثل بقیه منابع طول سال درسنامه های تشریحی و کاملی داره. این درسنامه حتی فعالیت ها و پرسش های کتاب درسی (برای مثال کارگاه های متن پژوهی ادبیات) رو هم پاسخ داده و به بررسی خط به خط کتاب درسی پرداخته.

مجموعه کتاب های میکرو نهایی تمام حجم کتاب رو به درسنامه اختصاص داده و یک کتابچه همراه داره که سوالات امتحان نهایی سال های گذشته در این دفترچه جمع آوری شدن و به جز این سوالات در کتاب هیچ سوالی تالیف نشده.

خرید کتاب های میکرونهایی گاج

بهترین منبع امتحان نهایی کدام است؟

 به طور کلی دانش آموزانی که به مفاهیم کتاب درسی مسلط هستن و فقط به نمونه سوالات امتحانی و خلاصه نکات نیاز دارن بهتره کتاب های شب امتحان مثل کتابهای شب امتحان خیلی سبز، امتحانت مهروماه، اسفندیار، 6420 گاج و بنی هاشمی رو تهیه و در شرایطی مشابه با امتحانات مدرسه به پاسخگویی سوالات بپردازند.

اما اگر شما جزء آن دسته از دانش آموزان هستید که تسلط کافی بر کتاب درسی دارن اما همچنان نیاز به منبعی دارن که درسنامه های بیشتری داشته باشه و در کنار این درسنامه ها خلاصه نکات رو هم به صورت مختصر بررسی کنه بهتره از کتاب های ماجراهای من و درسام، کتاب های فرمول بیست گاج، سیر تا پیاز گاج، غول امتحان مبتکران و سه بعدی نشر الگو استفاده کنید.

شاید بشه گفت بهترین گزینه برای دانش آموزانی که تسلط کافی بر مفاهیم کتاب درسی ندارن و به دنبال یه منبع کامل برای درسنامه و سوال امتحاتنی میگردن کتاب های ماجراهای من و درسام خیلی سبز یا کتاب فرمول بیست گاج هستش.

اگه به دنبال سوالات زیادی هستید و یه درسنامه نکته دار هم براتون کافیه کتاب های غول امتحان مبتکران گزینه خوبیه.

اما اگر نیاز دارین در کنار سوالات تشریحی با سوالات تستی هم آشنایی پیدا کنید کتاب های سه بعدی نشر الگو و سیر تا پیاز گاج بهترین گزینه برای شماست.

انتخاب بهترین منبع امتحانی

باتوجه به تنوع منابع کمک آموزشی که به سبک امتحانات نهایی نوشته شده تعیین مناسب ترین کتاب برای دانش آموزان باید با توجه به سطح و هدف دانش آموز از مطالعه کتاب کمک آموزشی صورت بگیره. شما میتونید با مراجعه به مشاورین مدابوک تعیین سطح بشید و مناسب ترین کتاب رو برای آمادگی امتحانات نهایی تهیه کنید.

10 دیدگاه در “بهترین کتاب‌ ها و منابع امتحان نهایی 1403 برای 20 شدن

  1. کوروش گفت:

    فرمول بیست

  2. محمد گفت:

    سلام خسته نباشید
    میخواستم بدونم به نظر شما کدوم از همه برای امتحانات نهایی که بخاطر تاثیر ۶۰ درصدی در کنکور بسیار سخت و مفهومی است برای رشته ریاضی پایه ۱۱ که هم سوالاتی بسیار مفهومی و نکته سنج داشته باشد و هم یک درسنامه مفید و عالی باشد و هم قیمت آن مناسب باشد کدام است؟؟؟
    اگر می‌شود لطفا هرچه سریع تر جواب دهید

    1. مدیر مدابوک گفت:

      سلام. ما توی مدابوک برای هر کدوم از درس ها بهترین منابع امتحان نهایی رو با ویژگی هاشون به طور کامل معرفی کردیم که پیشنهاد میکنم اون هارو مطالعه کنید

      1. P* گفت:

        مرسی بابت سایت خوبتون 🫀

  3. مهدی گفت:

    دست شما درد نکنه
    دنبال همچین مطلبی بودم که بلاخره توی سایت شما پیداش کردم
    خیلی ممنون❤

    1. مشاور مدابوک (دکتر حسینی) گفت:

      موفق باشی مهدی جان

  4. محمد گفت:

    سلام خسته نباشید
    من درسه فیزیکو قبول نشدم تا الآنم سه بار امتحان دادم
    میخواستم بدونم چه کتابی بگیرم که این دفه قبول بشم؟

    1. مشاور مدابوک (دکتر حسینی) گفت:

      سلام وقت بخیر
      فیزیک چه پایه و رشته ای؟

  5. زهرا گفت:

    کدومشون از همه بهتره واسه امتحان نهایی امسال ک قراره سختو مفهومی طرح بشه و از ریتم قبلی امتحان نهاییا جدا میشه ممنون میشم زودتر برام اطلاع بدین

    1. کوروش گفت:

      فرمول بیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *