مقالات مشاوره ای

بهترین کتاب های امتحان نهایی فیزیک دهم ریاضی 1403

بهترین کتاب های امتحان نهایی فیزیک دهم ریاضی 1402

تو این مقاله علاوه بر بهترین کتاب‌های امتحان نهایی زبان انگلیسی دهم لینک سایر منابع امتحان نهایی مقطع دهم رو هم قرار دادیم که می‌تونید با کلیک بر روی دکمه‌ی مربوط بهش اونا رو مطالعه کنید:

لیست سایر مقالات معرفی بهترین منابع امتحان نهایی

 ماجراهای من ‌و درسام فیزیک دهم ریاضی خیلی سبز

فیزیک از اون درساییه که بچه‌های ریاضی و تجربی به‌صورت مستمر باهاش سروکار دارند و البته به‌صورت اختصاصی و با اندک تفاوتی در کنکور این رشته‌ها هم مطرح می‌شه. مطالعه‌ی این درس علاوه‌بر این‌که بایستی خیلی خوب، با تمرکز و دقت انجام بشه؛ لازمه که در روتین مطالعاتی‌تون یا حداقل پس از اتمام هر جلسه از فیزیک به‌سراغ حل کردن سوالات و تمرینات این درس برید.

اگر دنبال یه منبع کمک‌درسی و آموزش‌محور؛ البته در سطح و حد استانداردهای آموزش‌ و پرورش هستید که به فهم بهتر و دقیق‌تر شما از کتاب درسی کمک کنه و بشه برای امتحانات میان‌ترم و پایان‎ترم و علی‌الخصوص نهایی روش حساب باز کرد، بهتره که به ماجراهای من و درسام فیزیک 1 ریاضی خیلی سبز به‌عنوان یه گزینه‌ی کامل و مطلوب، نگاه جدی داشته داشته باشید.

کتاب ماجراهای من و درسام فیزیک دهم ریاضی خیلی سبز، مبتنی‌بر جدیدترین محتوای درسی و ساختاری کتاب درسی و امتحانات، طراحی، تالیف و تولید شده. تعداد صفحات اون به 207 می‌رسه و برای سال تحصیلی 1402-1401 هستش.

این کتاب رو آقایون ایمان سلیمان‌زاده، علی انواری و مهدی هاشمی گردآوری کردند و دربرگیرنده‌ی هر اون‌چه که برای تسلط بر کتاب درسی و جزوات کلاسی نیاز دارید هست؛ یعنی درسنامه‌های کامل با بیانی ساده و صمیمی، نمونه سوالات متنوع و مثال‌های آموزشی، امتحانات شبیه‌ساز بارم‌بندی‌شده ویژه‌ی پایان نیم‌فصل‌های آموزشی و فرجه‌های امتحانی و در نهایت پاسخنامه‌ی تشریحی رو به بهترین نحو ارائه کرده.

درسنامه‌ی کتاب ماجراهای من ‌و درسام فیزیک دهم ریاضی خیلی ‌سبز

به اهمیت درسنامه‌ها و تسلط بر الفبای آموزشی هر مبحث، مفهوم و مطلبی که بایستی پرسش‌های امتحانی رو پس از مطالعه و مرور اونا پاسخ بدید، حتما آگاه هستید؛ بر همین مبنا انتشارات خیلی سبز جهت توانمند کردن مخاطب برای حل کردن سوالات متنوع از درس فیزیک پایه‌ی دهم، شرح درس‌های کامل، با بیانی روشن و صمیمانه، خودآموز، همراه با انواع مثال‌های تشریحی و یاددهنده و ارائه‌ی نکات ضروری، پنهان و بخش‌هایی که ممکن است دانش‌آموز رو دچار خطا یا کج‌فهمی کنه، در کتاب ماجراهای من و درسام، تالیف و طراحی کرده.

این درسنامه‌ها کاملند، شامل تمرین، نکته و توجه، نمونه، مثال و پاسخ و به‌صورت تفکیک‌شده و مبحثی‌اند و تموم درس‌ها و سرفصل‌های آموزشی فیزیک دهم ریاضی رو شامل می‌شن.

سوالات امتحانی کتاب ماجراهای من‌ و درسام فیزیک دهم ریاضی خیلی ‌سبز

برای درسی مثل فیزیک، هرچی نمونه سوال بیشتری حل کنید و با پرسش‌های امتحانی متنوع‌تری روبه‌رو بشید، بر آموخته‌هاتون مسلط‌تر می‌شید و غالب مفاهیم تو ذهن‌تون تثبیت می‌شن. پیشنهاد می‌شه هر جلسه که فیزیک رو در مدرسه آموزش می‌بینید، با این کتاب در منزل مطالعه کنید، مثال‌هاشو بررسی کنید و نمونه سوالات و تمریناتی رو که با رعایت تعداد کافی جهت پوشش‌دهی کامل مباحث فیزیک 1 ریاضی، برای هر درس و به‌صورت تفکیک‌شده براتون ارائه داده، که اتفاقا براساس استانداردهای طراحی سوال امتحان نهایی محسوب می‌شن، حل کنید و مهم‌ترینا یا قلق‌دارهاشو برای خودتون علامت بزنید و تا روز امتحان اصلی مثل آب خوردن مهم‌ترین و محتمل‌ترین پرسش‌ها رو چندین‌بار کار کردید و به هر نوع پرسش تشریحی از این درس واقفید.

آزمون نوبت اول و دوم

خوبه که در فرصت‌های مطالعاتی پیش از امتحانات، هرچه‌قدر هم نمونه سوال حل کرده باشید و پرسش‌های تالیفی و شناسنامه‎‌دار پاسخ داده باشید، از خودتون امتحان بگیرید و شرایط امتحان واقعی رو شبیه‌سازی کنید؛ چه‌طور؟ به این‌صورت که امتحانات بارم‌بندی‌شده (مجموعا 20 نمره و دارای پرسش‌های مهم و تشریحی از دروس) رو روبه‌روی خودتون قرار می‌دید و در حدود زمانی مشخص شده، شروع به پاسخ دادن به سوالات می‌کنید. در این کتاب امتحان شبیه‌ساز دی‌ماه و خردادماه به همین منظور و در جهت کسب تسلط و آمادگی بیشتر و کم کردن میزان استرس و نقاط ضعف شما، ارائه گردیده.

پاسخنامه‌ی کتاب ماجراهای من ‌و درسام فیزیک دهم ریاضی خیلی ‌سبز

پاسخنامه‌ی تشریحی این کتاب همانند درسنامه و تمرینات که تفکیک‌شده، طبقه‌بندی‌شده و تشریحی هستند، تالیف شده و در بخش پایانی کتاب برای کلیهء پرسش‌ها ارائه گردیده که بخش کامل و کاربردی برای دونستن پاسخ پرسش‌ها و نحوه و البته میزان پاسخ‌گویی به هر پرسش تا رسیدن به نمره‌ی کامل اونه. پاسخنامه بهتره بعد از این‌که سوالات رو بررسی کردید و خودتون جواب دادید، مطالعه بشه و اون موقع مطابقت پاسخ‌های خود با پاسخ‌های کتاب رو با نیت شناسایی نقاط قوت و ضعف و بازیادگیری مفاهیم مهم‌تر، انجام بدید.

ویژگی‌های کتاب ماجراهای من ‌و درسام فیزیک دهم ریاضی خیلی ‌سبز

  • تالیف شده براساس محتوا و سرفصل‌های آموزشی جدید
  • چاپ شده در سال تحصیلی 402-401
  • ویژه‌ی دانش‌آموزان دهم ریاضی- فیزیک
  • مناسب برای استفاده‌ی قدم‌به‌قدم با تدریس دبیر از ابتدای سال تحصیلی تا انتهای آن
  • ویژه‌ی استفاده در فصل امتحانات (نهایی و غیرنهایی)
  • دارای درسنامه‌های خودآموز و مثال‌های تشریحی و آموزشی
  • دارای تمرینات به‌عنوان نمونه سوالات امتحانی تفکیک‌شده برای هر مبحث
  • دارای امتحانات شبیه‌ساز بارم‌بندی‌شده و دارای زمان پاسخ‌گویی برای نوبت اول و نوبت دوم
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی و کاربردی به‌ازای هر پرسش

خرید کتاب ماجراهای من ‌و درسام فیزیک دهم ریاضی خیلی ‌سبز

کتاب ماجراهای من و درسام فیزیک دهم ریاضی خیلی سبز

200,030 تومان
  • ارائه درسنامه های کامل براساس مطالب کتاب
  • تمرین های متناسب با کتاب
  • سوالات امتحانی مشابه
  • چاپ 1402

فرمول بیست فیزیک دهم ریاضی گاج

یکی از کتاب‌های خیلی خوب و کاملی که به شما کمک می‌کنه علاوه‌بر یادگیری مفهومی و عمقی کتاب درسی فیزیک، در امتحانات و بر مباحث اون به تسلط کافی و لازم برسید، کتابیه که قراره فرمول بیست گرفتن در هرگونه امتحان تشریحی و استاندارد رو به شما آموزش بده؛ چه‌طور؟ این‌طور که درسنامه‌ها‌ی مبحثی، کامل و فیلم‌های آموزشی رو به‌همراه طیف متنوعی از پرسش‌های امتحانی و نمونه امتحان نوبت اول و دوم به‌علاوه‌ی پاسخ‌نامه‌ی تشریحی به‌ازای هر پرسش، در خودش جای داده.

با این کتاب و مطالعه و مرور اون از ابتدای سال تحصیلی به‌صورت گام‌به‌گام با تدریس دبیر و روند آموزشی یا به‌صورت فشرده‌تر در دو ماه پایانی ترم تحصیلی و پیش از موعد امتحانات، می‌تونید جهت یادگیری کامل مطالب و تمرینات کتاب درسی فیزیک دهم استفاده کنید و نمره‌ی مطلوبی رو در امتحانات کسب نمایید.

فرمول بیست فیزیک دهم ریاضی رو خانوم مروارید شاه‌حسینی و آقای امیرحسن محمدپور در سال تحصیلی 1402-1401 تالیف کرده و این کتاب رو گاج در 256 صفحه و سال 1402 به چاپ رسونده.

درسنامه‌ی کتاب فرمول بیست فیزیک دهم ریاضی گاج

فرمول بیست، درسنامه‌های کامل و دقیقی که به‌صورت بسته‌های آموزشی تفکیک‌شده هستند رو همراه با مثال‌های آموزشی متعدد برای فهم بهتر هر مبحث ارائه کرده تا مخاطبش توانایی لازم رو برای پاسخ دادن به پرسش‌های امتحانی، کسب کنه.

مطالعه‌ی این درسنامه‌ها آسون و راحت خواهد بود؛ چراکه هر مبحث به روشنی مشخص شده و درس‌ها تقسیم‌بندی‌شده به بسته‌های آموزشی‌اند که نکته، توجه، مثال و کیوآرکدهای فیلم‌های تدریس مباحث و آموزش شب امتحانی رو داراست.

توجه کافی به مثال‌های یاددهنده در دل درسنامه‌ها، به‌خوبی و به‌طور کامل مفاهیم درسی- امتحانی رو برای شما تفهیم می‌کنه و جهت حل کردن سوالات، توانمند.

سوالات امتحانی کتاب فرمول بیست فیزیک دهم ریاضی گاج

پرسش‌های تشریحی، بخش ویژه و مهمی از این کتاب رو شکل می‌ده که به تفکیک هر بسته‌ی آموزشی تالیف، گردآوری یا طراحی شده از نمونه‌ی مشابه‌ست. تعداد سوالات امتحانی در فرمول بیست فیزیک دهم ریاضی به عدد بزرگی؛ چون 1000 تا می‌رسه و این نشون‌دهنده‌ی اینه که ریز و درشت مباحث رو مسلط می‌شید و برای امتحان نهایی آمادگی کامل کسب می‌کنید؛ چراکه طیف گسترده و گوناگونی از سوالات فیزیک رو حل کردید و آشنا شدید.

آزمون نوبت اول و دوم

انتهای کتاب متعلق به آزمون‌های شبیه‌ساز تشریحی بارم‌بندی‌شده (نمونه امتحانات دارای زمان پاسخ‌گویی) از مطالب نوبت اول و در نهایت از کل کتاب برای امتحان نوبت دومه که در مجموع 3 آزمون هستند.

این نمونه سوالات امتحانی که نمره‌دار هستند و دسته‌بندی‌شده و متنوع، مهم‌ترین و محتمل‌ترین سوالات مطرحی از هر مبحث رو به نمایش می‌ذارند، به این علت در آخرای کتاب قرار داده شدند که در بازه‌ی پایانی ترم یا در فرجه‌های مطالعاتی پیش از امتحانات، پس از مطالعه و مرور کامل کتاب فرمول بیست فیزیک دهم و سوالات هر مبحث، برید سراغشون و هم آموخته‌هاتونو محک بزنید و هم استرس امتحان اصلی رو کم کنید و البته که مدیریت زمان برای حل کردن و جواب دادن به سوالات رو به‌خوبی فرا بگیرید.

پاسخنامه‌ی کتاب فرمول بیست فیزیک دهم ریاضی گاج

پاسخنامه‌ی درنظر گرفته شده برای این کتاب، تشریحیه و پیش از امتحانات شبیه‌ساز جای گرفته. این پاسخنامه به فراخور نوع سوال، کاربردیه و مفهوم پرسش و پاسخ رو به‌خوبی مطرح می‌کنه. بررسی جواب‌های خودتون با جواب درست سوالات به شما این امکان رو می‌ده که علاوه‌بر شناسایی نقاط ضعف و قوت‌تون در حل کردن سوالات، میزان یادگیری، نحوه‌ی پاسخ‌گویی و مقدار جوابی که لازمه ارائه بشه تا نمره‌ی سوال کسب بشه و نکات مهم هر پرسش، دستتون بیاد.

ویژگی‌های کتاب فرمول بیست فیزیک دهم ریاضی گاج

  • براساس جدیدترین محتوای ساختاری- متنی کتاب درسی فیزیک دهم ریاضی
  • براساس استانداردهای آموزشی و طراحی سوالات امتحانی
  • چاپ شده در سال 1402
  • مناسب برای استفاده در طول نیم‌فصل‌های آموزشی
  • مناسب برای امتحانات تشریحی میان‌ترم و پایان‌ترم (نهایی)
  • دربرگیرنده‌ی درسنامه‌های کامل و خودآموز همراه با انواع مثال‌های یاددهنده به‌صورت تفکیک‌شده به بسته‌های آموزشی
  • دربرگیرنده‌ی 8 ساعت از فیلم‌های آموزشی و تدریس مباحث در قالب کیوآرکدهای قابل اسکن کردن
  • دربرگیرنده‌ی 1000 پرسش امتحانی متنوع به تفکیک هر بسته‌ی آموزشی (مبحث) و آزمون‌های بارم‌بندی‌شده
  • دربرگیرنده‌ی پاسخنامه‌ی تشریحی و کامل به‌ازای هر پرسش

خرید کتاب فرمول بیست فیزیک دهم ریاضی گاج

فیزیک دهم ریاضی فرمول بیست 20 گاج

200,900 تومان
  • چاپ 1403 مناسب سال تحصیلی 1403 – 1404

پرتکرار فیزیک دهم ریاضی قلم‌چی

از دیگر منابعی که شما رو به تسلط بر هر نوع پرسش تشریحی در سطح استانداردهای کتاب درسی فیزیک دهم ریاضی می‌رسونه، کتاب سوال‌های پرتکرار فیزیک 1 رشته‌ی ریاضی از انتشارات قلم‌چیه. این کتاب جزو کتب کمک‌درسی و منابع امتحانی مناسب برای استفاده در طول سال تحصیلی و به‌ویژه ایام امتحاناته.

کتاب سوال‌های پرتکرار، همون‌طور که از اسم‌ش پیداست دربرگیرنده‌ی پرتکرارترین پرسش‌های امتحانی و نمونه سوالات مهم‌تر از مباحث درسیه. راهنمای مطالعه و درخت دانش داره و به‌نوعی برنامه‌ریزی مطالعاتی رو برای مخاطب آسون و سریع کرده. این کتاب رو هیئت مولفان کانون در 184 صفحه و مطابق با محتوا و ساختار کتاب درسی و امتحانات در سال 1401 و برای سال تحصیلی 1402-1401 آماده و گردآوری کردند.

در این کتاب به‌صورت تفکیک‌شده پرسش‌های تشریحی- امتحانی متنوع و مرجع‌دار را به‌همراه پاسخنامه‌ی تشریحی از فیزیک دهم خواهید داشت.

درسنامه‌ی کتاب پرتکرار فیزیک دهم ریاضی قلم‌چی

کتاب پرتکرار فیزیک دهم ریاضی، با نزدیکی حداکثری به کتاب درسی جدید، درسنامه‌های تفکیک‌شده و طبقه‌بندی شده رو در جهت افزایش توانمندی در پاسخ‌گویی به پرسش‌های امتحانی، به‌همراه پاسخ تمرین‌ها و فعالیت‌های کتاب درسی ارائه داده.

درسنامه‌های این کتاب کاربردی، نه چندان زیاد و تفصیلی و تقسیم‌شده به موضوعات (مباحث) و تعدادی زیرموضوع هستند و شما با استفاده از درخت دانش و راهنمای مطالعه که به‌صورت فهرست در ابتدا ارائه شده می‌تونید بنابر زمان، نیاز، سطح درسی و تصمیم خودتون، شروع به مطالعه و حل کردن سوالات کنید؛ چراکه بارم‌بندی هر فصل و مبحث در امتحانات نیز مشخص شده؛ در نهایت می‌تونید سطح و پیشرفت خودتون رو ارزیابی کنید و مطالعه و کسب آمادگی صددرصدی هدف‌مند و منظمی تا روز امتحان داشته باشید.

سوالات امتحانی کتاب پرتکرار فیزیک دهم ریاضی قلم‌چی

این کتاب در وهله‌ی اول تموم تمرین‌ها و فعالیت‌های داخل کتاب درسی رو پاسخ می‌ده و بررسی می‌کنه؛ بعدش نمونه سوالات متنوع امتحانی رو تالیف یا از امتحانات مدارس برتر و... گردآوری کرده.

پرسش‌ها و نمونه سوالات مطرح‌شده در این کتاب که تعدادشون به 650 تا می‌رسه، با پیشینه و مرجع و مشخص بودن تکرر اونا برای مخاطب به‌تفکیک هر درس و مبحث از فیزیک 1 ریاضی، قرار گرفتند. 212 پرسش مکمل از متن درس‌ها، 158 پرسش مکمل از مثال‌ها، 156 پرسش مکمل از تمرین‌ها، 40 پرسش مکمل از شکل‌ها، 30 پرسش مکمل از فعالیت‌ها، 26 پرسش مکمل از سوال‌ها، 24 پرسش مکمل از آزمایش‌ها و 4 پرسش مکمل از جدول‌ها در این کتاب مطرح شده.

آزمون نوبت اول و دوم

این کتاب بخش‌های ویژه‌ای رو داره که به‌نوعی تمرینات و مطالعات خودتونو جمع‌بندی کنید و البته ارتقاء ببخشید؛ چه‌طور؟ به‌وسیله‌ی آزمون‌های جامع بارم‌بندی‌شده نوبت اول و نوبت دوم و البته یه بخش کمکی برای دانش‌آموزان ساعی و علاقه‌مند که بخوان سطح بالاتری از سوالات و کتاب درسی رو کار کنند که بخش تیزهوشان محسوب می‌شه. در روزهای آخر ترم و نزدیک به امتحانا می‌تونید با آزمون‌های تشریحی این کتاب که شبیه‌ساز امتحان نوبت اول (دی‌ماه) و نوبت دوم (خردادماه) هستند و ترکیبی از مهم‌ترین پرسش‌های هر مبحث رو که مجموعا یه امتحان واقعی ۲۰ نمره‌ای هستند رو شکل می‌دن، میزان و کیفیت مطالعات و سطح یادگیری و آموخته‌هاتونو محک بزنید و حداکثر آمادگی رو برای امتحان فیزیک دهم کسب کنید.

پاسخنامه‌ی کتاب پرتکرار فیزیک دهم ریاضی قلم‌چی

بخش دیگه‌ای از این کتاب، به پاسخ پرسش‌ها و نمونه سوالات هر مبحث و بخش تعلق داره. پاسخنامه‌ای تشریحی و کامل به‌تفکیک پرسش‌های هر بخش که شما رو برای بررسی و مطابقت جواب‌های خودتون با چیزی که لازم و درسته، کمک و راهنمایی می‌کنه.

این پاسخنامه باعث می‌شه به‌راحتی نقاط قوت و ضعف‌تون رو شناسایی کنید، میزان و نحوه‌ی پاسخ‌گویی به پرسش‌ها دستتون بیاد و عملکردتونو بسنجید.

ویژگی‌های کتاب پرتکرار فیزیک دهم ریاضی قلم‌چی

  • مبتنی‌بر محتوای کتاب درسی فیزیک دهم رشته‌ی ریاضی در سال تحصیلی 1402-1401
  • مبتنی‌بر استانداردهای طراحی سوالات امتحانی
  • ویژه‌ی کسب آمادگی کامل برای امتحانات میان‌ترم و نیم‌فصل و نهایی
  • منبعی مناسب برای حل کردن انواع نمونه سوالات در طول سال تحصیلی
  • دارای 650 سوال دارای مرجع به‌تفکیک هر مبحث و فصل درسی
  • پاسخ به سوالات و تمرینات کتاب درسی
  • دارای درخت دانش به‌عنوان راهنمای مطالعه و صفحه‌ی خودارزیابی
  • دارای درسنامه‌های کاربردی، طبقه‌بندی‌شده و تفکیک‌شده
  • دارای بخش تیزهوشان
  • دارای نمونه امتحان نوبت اول و نوبت دوم به‌عنوان شبیه‌ساز امتحانات پایان نیم‌فصل‌های آموزشی
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی به‌ازای تمامی پرسش‌های داخل کتاب

خرید کتاب پرتکرار فیزیک دهم ریاضی قلم‌چی

سیر تا پیاز  فیزیک دهم ریاضی گاج

برخی از دانش‌آموزا هستند که دنبال یه کتاب کامل برای فیزیک می‌گردند که از صفر هم مفاهیم تشریحی- امتحانی رو بهشون آموزش بده، هم این‌که برای آماده شدن در آزمون‌ها کمک‌کننده باشه و بتونند تست‌زنی کنند. انتشارات گاج در همین راستا و با درنظر گرفتن اهمیت امتحانا، هدف دانش‌آموز و داوطلبای کنکوری و البته درنظر گرفتن افرادی که سطح و پایه‌ی ضعیفی در درس فیزیک دارند، مجموعه کتاب‌های سیرتاپیاز رو آماده کرده. این کتاب مطابق با محتوا و ساختار کتاب درسی فیزیک دهم رشته‌ی ریاضی تالیف و چاپ شده و باتوجه به حجم نسبتا بالای اون که ناشی از درسنامه‌های کامل (فیلم آموزشی هم داره در قالب QR_Code) و پرمثال و باجزئیات، نمونه سوال و پرسش‌های تشریحی- امتحانی، تست‌های تالیفی و کنکوری و پاسخنامه‌ی تشریحی برای کلیهء پرسش‌هاست، بهتره که از آغاز سال تحصیلی و همگام با تدریس دبیر مطالعه و تمرین بشه.

اگر در اواخر سال تحصیلی یا اواسط اون قصد تهیه‌ی این کتاب رو دارید یا صرفا می‌خواید برای امتحانات کلاسی و نهایی آماده شید، بهتره که از تست‌ها گذر کنید؛ چه اونا که به‌عنوان مثال در دل درسنامه‌هان و چه اونایی که جداگونه مطرح شدند.

کتاب فوق رو آقایون هادی حمزه‌پور، امیرحسن محمدپور و علی کریمی تالیف کردند و در 416 صفحه گردآوری و چاپ شده.

درسنامه و فیلم‌های آموزشی کتاب سیر تا پیاز فیزیک دهم ریاضی گاج

می‌تونیم بگیم یکی از عمده دلایلی که دانش‌آموزا، به‌ویژه اونایی که در درس فیزیک ضعیف هستند یا می‌خوان خودخوان یا حتی بدون کتاب درسی پیش برن، کتاب سیرتاپیاز رو انتخاب می‌کنند، درسنامه‌ی موشکافانه و کامل اونه.

درسنامه‌های این کتاب بنابر هر مبحث از هر فصل درسی و به‌شکل تفکیک‌شده به تفصیل و تشریح متون درسی پرداخته؛ نکته، یادآوری و بیشتر بدانید داره؛ مثال‌های آموزشی متعددی رو دربرمی‌گیره که در دو نوع تستی و تشریحی ارائه شده‌اند؛ و تعدادشون به 308تا می‌رسه؛ لازم به‌ذکره که سطح مثال‌های تستی از امتحانیا بالاتره و اگر قصد یا فرصت پاسخ دادن و زدن پرسش‌های چهارگزینه‌ای رو ندارید، ازشون عبور کنید و بر پرسش‌های امتحانی- تشریحی متمرکز شید.

در کنار درسنامه‌های خودآموز و باجزئیات این کتاب برای مباحث فیزیک 1 رشته‌ی ریاضی، فیلم‌های آموزشی و شب امتحانی برای هر مبحث به‌صورت تفکیک‌شده و در قالب کیوآرکد قرار داده شده که مجموعا به 17 ساعت می‌رسه؛ این QR_Codeها رو با گوشی تلفن همراه‌تون اسکن کنید و به تماشای تدریس مباحث موردنظرتون بپردازید.

سوالات امتحانی و پرسش‌های چهارگزینه‌ای کتاب سیر تا پیاز فیزیک دهم ریاضی گاج

مطالعه‌ی درس‌ها و آمادگی برای امتحانا بدون حل کردن نمونه سوال و جواب دادن به پرسش‌های امتحانی، چندان کمک‌کننده و مثمرثمر نخواهد بود؛ یعنی چی؟ یعنی این‌که حتما حتما به سراغ پرسش‌های متنوع منبع امتحانی و کمک‌درسی‌ای که انتخاب کردید، مثل سیرتاپیاز برید و شروع کنید به جواب دادن سوالات استاندارد و متنوعی که از هر مبحث و هر فصل طراحی، تالیف و گردآوری شده و شما رو به تسلط صددرصدی روی هر نوع امتحانی کلاسی، تشریحی و نهایی می‌رسونه.

کتاب سیرتاپیاز فیزیک دهم ریاضی گاج دربرگیرنده‌ی 386 پرسش تشریحی طبقه‌بندی‌شده و 1031 پرسش چهارگزینه‌ای طبقه‌بندی‌شده (ویژه‌ی داوطلبان آزمون‌های تستی و کنکور) هست که همگی دارای سطح استاندارد امتحانی و کنکوری‌اند و به‌خوبی و به‌طور کامل مباحث فیزیک 1 رو پوشش می‌دن. همچنین برای تکمیل بخش پرسش‌های متنوع خودش از مباحث درسی، قسمت V.I.P برای دانش‌آموزان ساعی و توانمند که قصد دارند در سطح بالاتر از کتاب درسی و امتحانات به زدن تست‌های پیشرفته بپردازند، قرار داده.

پاسخنامه‌ی کتاب سیر تا پیاز فیزیک دهم ریاضی گاج

قبول دارید حل کردن کلی سوال متنوع، چه تشریحی- امتحانی باشه و چه تستی- کنکوری، بدون پاسخنامه و بررسی دقیق اون و مطابقت دادن پاسخ خودتون با پاسخ صحیح، اصلا نمی‌شه؟ به‌همین علت در کتاب سیرتاپیاز فیزیک دهم ریاضی گاج، پاسخنامه‌ی تشریحی و کاملی به‌ازای هر پرسش تالیف شده و مهم‌ترین بخش برای دونستن نکات ضروری هر پرسش، محک زدن عملکرد و تثبیت آموخته‌هاتون و البته شناسایی نقاط قوت و ضعف‌تون در پاسخ‌گوییه.

پاسخنامه‌ی تشریحی با بیانی ساده وادبی و به‌صورت تفکیک‌شده برای سوالات هر بخش و فصل در انتها ارائه شده تا موقع بررسی سوالات سریع به سراغ جوابا نرید و اول خودتون وقت خوبی برای تمرین کردن بذارید.

ویژگی‌های کتاب سیر تا پیاز فیزیک دهم ریاضی گاج

  • تالیف و چاپ در سال تحصیلی 1403-1402
  • ویژه‌ی دانش‌آموزان ریاضی در پایه‌ی دهم
  • مناسب برای مطالعه‌ی خودخوان و تکمیلی کتاب درسی/ جزوه‌ی کلاسی
  • مناسب برای استفاده به‌عنوان منبع امتحانی و کنکوری
  • شامل درسنامه‌های کامل و آموزش مفاهیم درسی در ۲۰ قسمت
  • شامل مثال‌های یاددهنده و آموزشی متنوع به دو صورت تشریحی و تستی در تعداد ۳۰۸
  • شامل پرسش‌های امتحانی طبقه‌بندی‌شده به‌ازای هر فصل درسی و برای هر مبحث در تعداد ۳۸۶
  • شامل پرسش‌های چهارگزینه‌ای و تست‌های کنکور برای هر مبحث در تعداد ۱۰۳۱
  • شامل پاسخنامه‌ی تشریحی و کامل به‌ازای هر پرسش

پیشنهاد جایگزین: کتاب‌های آموزش شگفت‌انگیز فیزیک دهم ریاضی خیلی سبز و سه بعدی فیزیک دهم ریاضی نشر الگو به‌عنوان کتاب‌هایی با درسنامه‌های کامل به‌همراه نمونه سوالات امتحانی تشریحی و تست‌های کنکور و پرسش‌های چهارگزینه‌ای تالیفی و پاسخنامه‌ی تشریحی و کامل، به‌جای کتاب سیر تا پیاز فیزیک دهم ریاضی گاج نیز قابل استفاده هستند.

خرید کتاب سیر تا پیاز فیزیک دهم ریاضی گاج

کتاب فیزیک دهم ریاضی سیر تا پیاز گاج

364,900 تومان
  • چاپ 1402 مناسب سال تحصیلی 1402 – 1403
  • تست های اموزشی
  • سوال های مربوط به کنکور
  • پاسخنامه جامع

آموزش و کار فیزیک دهم ریاضی خوشخوان

یکی از منابع کاملی که مباحث فیزیک دهم ریاضی رو برای شما تشریح می‌کنه و آموزش مفاهیم رو عمقی و کامل با مثال‌های متعدد در خودش جای داده، کتاب آموزش و کار فیزیک دهم ریاضی از انتشارات خوشخوان هست. این کتاب برطبق محتوا و ساختار کتاب درسی‌تون آماده شده؛ درسنامه‌های نسبتا کم‌حجم و مثال‌های تشریحی، یاددهنده و آموزشی متعدد داره به‌همراه بخش ویژه‌ی علاقه‌مندان و نکات مهم‌تر که البته در سطح بالاتری بتونید فیزیک دهم رو یاد بگیرید؛ بخش مسائل، تمرین و آزمون داره که پرسش‌های متنوعی رو به‌شکل تشریحی به‌صورت تالیف و طراحی‌شده از مباحث فیزیک دهم ریاضی به‌خوبی و به‌طور کامل پوشش می‌ده و برای هر بخش از نمونه سوالات، پاسخنامه‌ی نسبتا خلاصه با توضیحات کوتاه و حل‌المسائل تشریحی ارائه شده.

این کتاب رو آقایون جواد سعیدی، محسن قرقچیان و محمدرضا خوش‌سیما در سال تحصیلی 1402-1401 تالیف و گردآوری کردند و توسط انتشارات خوشخوان در 235 صفحه به چاپ و تکثیر رسیده.

درسنامه‌ی کتاب آموزش و کار فیزیک دهم ریاضی خوشخوان

پیش از بررسی سوالات فیزیک و پاسخ دادن به اونا، لازمه‌ که حتما مطالعه و مرور بر نکات و درسنامه‌ها و تشریح مباحث و مفاهیم و البته فرمول‌ها و... داشته باشید. در همین راستا، کتاب آموزش و کار فیزیک دهم ریاضی انتشارات خوشخوان دست به تالیف درسنامه‌های تفکیک‌شده و مبحثی، کاربردی و نسبتا خلاصه با ارائه‌ی نکات ویژه‌ی علاقه‌مندان، زده و سعی کرده غالبا با ارائه‌ی مثال‌ها و سوال‌جواب‌های تشریحی یاددهنده‌ی مرتبط با هر مبحث از فیزیک 1، به آموزش عمقی و امتحانی این درس بپردازه؛ تا به‌خوبی و دقیقا با دیدگاه امتحان پایان‌ترم و نهایی مفاهیم این درس رو یاد بگیرید.

سوالات امتحانی کتاب آموزش و کار فیزیک دهم ریاضی خوشخوان

مسائل، تمرین‌ها و آزمون‌های فیزیک 1 رشته‌ی ریاضی در این کتاب، از اصلی‌ترین و کمکی‌ترین بخش‌های اونه تا به‌خوبی برای هر نوع امتحان کلاسی یا نهایی و پایان‌ترم آماده بشید.

پس از مطالعه‌ی درسنامه‌ها و بعد از بررسی و مرور مثال‌های اونا، می‌تونید به سراغ حل کردن مسائل تعریف‌شده برای هر مبحث برید که در تنوع بالا و تعداد کافی و البته سطح استاندارد امتحانی برای مباحث هر فصل از فیزیک دهم ریاضی تعریف شده‌اند و آموخته‌ها و مطالعاتتونو به‌صورت عملی برای کسب نهایت آمادگی در هر امتحان تشریحی، تقویت کنید. در این قسمت از سوالات هم بخش ویژه‌ی علاقه‌مندان برای دانش‌آموزان کوشا و داوطلبان امتحانی که قصد دارند در سطح پیشرفته‌تری سوال حل کنند، قرار داده شده.

بخش بعدی تمرین‌هاست که در طول سال تحصیلی به‌عنوان منبع نمونه سوال و برای مطالعات و تمرین‌های روزانه یا هفتگی‌تون برای هر درسی که تدریس می‌شه و می‌خونید، قابل استفاده و کاربردیه و بخش تکمیل‌کننده‌ی مسائل و آماده شدن برای امتحاناته و همانند طراحی کتاب‌کارها فضای خالی‌ای رو بعد از هر تمرین برای این‌که پاسخ و حل سوال رو اون‌جا بنویسید، قرار داده.

آزمون نوبت اول و دوم

آخرین بخش از سوالات تشریحی این کتاب تعلق می‌گیره به آزمون‌ها که دربرگیرنده‌ی پرسش‌های امتحانی متنوع؛ مثل صحیح- غلط، جایخالی، پاسخ بلند و پاسخ کوتاه و... است و مطالب هر فصل رو کامل پوشش می‌ده.

آزمون‌ها بارم‌بندی‌شده نیستند؛ شبیه به برگه‌های امتحانی به‌عنوان شبیه‌ساز امتحان پایان‌ترم نیستند؛ اما شماره‌گذاری شده‌اند و سطح خوبی برای آماده شدن در روزهای آخر ترم و منتج به امتحان اصلی‌تون دارند و می‌تونید حتی اگر وقت نکردید نمونه سوالات و تمرینات هر فصل رو حل کنید، به سراغ این آزمون‌ها بیاید.

پاسخنامه‌ی کتاب آموزش و کار فیزیک دهم ریاضی خوشخوان

پاسخنامه‌ها از مهم‌ترین ویژگی‌های منابع امتحانی‌اند؛ به‌ویژه برای کتاب‌هایی که طیف گسترده و گوناکونی از سوالات امتحانی رو تالیف یا گردآوری کردند و خواننده یادگیری و تثبیت آموخته‌های خودشو با اون کتاببه سرانجام رسونده. بر همین مبنا در کتاب آموزش و کار فیزیک 1 ریاضی خوشخوان برای هر دسته از سوالات که به تفکیک فصل‌های درسی ارائه شده، پاسخنامه‌ی تشریحی به‌دور از توضیحات زیاد یا اضافی و به‌صورت نسبتا خلاصه؛ اما کاربردی و مفید قرار داده شده تا به شناسایی نقاط و قوت ضعف شما در هنگام حل کردن سوالات و سنجش عملکردتون کمک کنه.

ویژگی‌های کتاب آموزش و کار فیزیک دهم ریاضی خوشخوان

  • چاپ در سال 1401
  • برای دانش‌آموزان پایه‌ی دهم رشته‌ی ریاضی- فیزیک
  • مناسب برای استفاده در طول سال تحصیلی به‌عنوان منبع مکمل کتاب درسی
  • مناسب برای استفاده در ایام امتحانات نوبت اول و نوبت دوم
  • دارای درسنامه‌های تفکیک‌شده، مثال‌محور و کاربردی
  • دارای طیف متنوع و نسبتا زیادی از پرسش‌های امتحانی (مسائل، تمرینات و آزمون‌ها)
  • دارای بخش ویژه‌ی علاقه‌مندان در بطن درسنامه‌ها و سوالات
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی و تقریبا خلاصه برای همه‌ی پرسش‌ها

خرید کتاب آموزش و کار فیزیک دهم ریاضی خوشخوان

شب ‌امتحان فیزیک دهم ریاضی خیلی‌ سبز

اولین منبع امتحانی با حجم کم که برای درس فیزیک 1 ریاضی پیشنهاد می‌شه، کتاب/ جزوه‌ی شب امتحان از انتشارات خیلی سبزه.

شب امتحان فیزیک دهم خیلی سبز ویژه‌ی رشته‌ی ریاضی مناسب برای بازه‌ی پایانی ترم یا سال تحصیلی و استفاده در فرجه‌های مطالعاتی امتحاناته.

این کتاب چندین آزمون تشریحی رو که نمره‌دار هستند و شبیه به برگه‌های امتحانی، به‌همراه پاسخنامه‌ی تشریحی و کامل و یه درسنامه‌ی ویژه‌ی شب امتحان در خودش جای داده و برای دانش‌آموزایی که در طول سال تحصیلی خیلی خوب مطالعه و تمرین داشتند و الآن فقط به‌دنبال حل کردن تمرینات یا نمونه سوالات در سطح امتحان نهایی و امتحان گرفتن از خودشون هستند، بسیار مناسبه و پیشنهاد می‌شه.

شب امتحان فیزیک دهم ریاضی خیلی سبز رو آقای سعید فرهادی جهرودی در سال تحصیلی 1402-1401 گردآوری و تالیف کردند و انتشارات اونو در سال 1402 تجدید چاپ کرده و تعداد صفحات این منبع امتحانی به 64 می‌رسه.

آزمون‌های جزوه‌ی شب امتحان فیزیک دهم ریاضی خیلی‌ سبز

در شب امتحان که محوریت اون با آزمون‌های تشریحی و امتحانات شبیه‌ساز نوبت دی‌ماه و خردادماهه، 12 امتحان بارم‌بندی‌شده و زمان‌دار، مشابه با برگه‌ی امتحان فیزیک دهم نوبت اول یا نوبت دوم برای شما ارائه شده.

برخی از این امتحانات مباحث نوبت اول رو پوشش می‌ده و برای انتهای نیم‌سال اول تحصیلی و پیش از امتحان اصلی فیزیک بسیار مناسب و کاربردیه و به دو دسته‌ی طبقه‌بندی‌شده و نشده تقسیم می‌شه و در عین‌حال نکات مشاوره‌ای برای افزایش دقت شما در پاسخ‌گویی به پرسش‌ها داره. تعداد امتحانات نوبت اول در این کتاب/ جزوه به ۴ تا می‌رسه که نیمی از اونا فصل‌بندی‌شده است و نیمی دیگر نه.

۸ تا امتحان بارم‌بندی‌‍شده که سوالات هر امتحان شبیه‌ساز به دو دسته‌ی فصل‌بندی‌شده و نشده تقسیم می‌شه با پوشش کامل مباحث فیزیک دهم ریاضی برای نوبت دوم و خردادماه قابل استفاده و مفیده و با یه برنامه‌ریزی مناسب می‌تونید مهم‌ترین و محتمل‌ترین سوالاتی که از هر مبحث مطرح می‌شه رو بررسی کنید، پاسخ بدید و حل کنید، مرور کنید و مطالعاتتونو در بخش حل‌کردنیا جمع‌بندی کنید.

پاسخنامه‌ی تشریحی جزوه‌ی شب امتحان فیزیک دهم ریاضی خیلی‌ سبز

پاسخنامه‌ی تشریحی این کتاب/ جزوه رو با خیال راحت مثل یه جزوه‌ی آموزشی مطالعه کنید؛ چراکه تشریحی و کامله و توضیحات مفیدی برای هر سوال داره و به‌راحتی متوجه میزان و شیوه‌ی پاسخ‎‌دهی به هر پرسش برای کسب نمره‌ی کامل می‌شید.

پاسخنامه‌ی شب امتحان فیزیک دهم ریاضی بعد از 12 تا آزمون اون و به تفکیک هر آزمون ارائه شده و با بیانی ساده و واضح به شما کمک می‌کنه تا نقاط قوت و ضعفتونو در حل کردن سوالا متوجه بشید، عملکرد و دقت خودتونو بسنجید و نکات مهم امتحانی هم براتون مرور بشه.

درسنامه‌ی جزوه‌ی شب امتحان فیزیک دهم ریاضی خیلی ‌سبز

مطالعه‌ی درسنامه؛ حتی خلاصه و مروری، حتی اگر خیلی خوب خونده و مرور کرده باشید، پیش از امتحان، اونم امتحان پایان‌ترم یا نهایی، از واجباته؛ به‌خصوص درسنامه‌ای که در عین خلاصه بودن، خیلی کاربردی و مفید به توضیح مطالب، مفاهیم و نکات با ارائه‌ی مثال‌های یاددهنده پرداخته باشه. این ویژگی‌های جادویی و خفن توی کتاب/ جزوه‌ی شب امتحان فیزیک دهم ریاضی خیلی سبز و در قسمت انتهایی کتاب به‌شکل تفکیک‌شده ارائه‌شده؛ یعنی برای هر فصل و مبحث نکات لازم، توضیحات کاربردی و مثال‌هایی تالیف شده و شما در ایام امتحانات می‌تونید مطالعات خودتونو جمع‌بندی کنید و خلاصه‌خوانی ویژه‌ی شب امتحان رو به‌راحتی داشته باشید.

ویژگی‌های جزوه‌ی شب امتحان فیزیک دهم ریاضی خیلی ‌سبز

  • ویژه‌ی دانش‌آموزان رشته‌ی ریاضی
  • ویژه‌ی پایه‌ی دهم تحصیلی
  • ویژه‌ی سال تحصیلی 1402-1401
  • ویژه‌ی امتحانات دی‌ماه و خردادماه
  • تجدید چاپ سال 1402
  • دارای 12 امتحان بارم‌بندی‌شده به‌عنوان شبیه‌ساز امتحان نوبت اول و دوم
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی و کامل به تفکیک هر آزمون
  • دارای درسنامه‌ی خلاصه و جامع

خرید جزوه‌ی شب امتحان فیزیک دهم ریاضی خیلی ‌سبز

شب امتحان فیزیک دهم ریاضی خیلی سبز

48,970 تومان
  • پاسخنامه های نکته دار و جامع
  • 12 آزمون به صورت طبقه بندی شده و طبقه بندی نشده
  • درسنامه خلاصه
  • چاپ 1402

دیگر کتاب های شب امتحان دهم ریاضی خیلی سبز

فیزیک دهم ریاضی اسفندیار

دومین منبعی که برای درس فیزیک و ایام امتحانا می‌تونید ازش استفاده کنید، از انتشارات اسفندیاره و جزو کتاب‌های کم‌حجم و امتحان‌محور برای بازه‌ی پایانی نیم‌سال‌های آموزشیه و دربرگیرنده‌ی بیش از 10 امتحان تشریحی با سوال‌های مهم، متنوع و بارم‌بندی‌شده به‌عنوان شبیه‌ساز امتحان نوبت دی‌ماه و خردادماه.

فیزیک دهم ریاضی اسفندیار در 60 صفحه و توسط آقایون حمید جوادی، فرشید صالح و هادی مختاری گردآوری و تالیف شده و مطابق با محتوا و ساختار کتاب درسی فیزیک 1 رشته‌ی ریاضی در سال تحصیلی 1402-1401 هست.

اگر خلاصه‌خوانی و مرور مفاهیم و مباحث مهم و اصلی فیزیک دهم رو بخواید و به‌دنبال پاسخنامه‌ی تشریحی و کامل برای سوالاتی که حل می‌کنید هستید، جزوه/ کتاب فیزیک دهم ریاضی اسفندیار گزینه‌ی کاربردی و مفیدی برای شما خواهد بود.

آزمون‌های فیزیک دهم ریاضی اسفندیار

اگه نمونه سوالات متنوع و متعددی رو برای مباحث مختلف فیزیک کار کردید؛ اگه احتیاج به سوالات متفرقه و زیادی ندارید و اگه به‌دنبال این هستید که پیش از امتحان اصلی تسلط خودتونو بر مباحثی که مطالعه و سوالات متنوع و امتحانی گوناگونی رو ازش حل کردید ارتقاء ببخشید و عملکردتونو بسنجید، این کتاب/ جزوه براتون خیلی مفید و البته کاربردیه؛ چراکه چندین امتحان شبیه‌ساز نوبت اول و نوبت دوم رو مطابق با استانداردهای امتحانی و به‌صورت بارم‌بندی‌شده برای شما تالیف و گردآوری کرده و با برنامه‌ریزی مناسب در ایام امتحانات می‌تونید همه‌شون رو کار کنید و مهم‌ترین‌ها رو مرور کنید.

پاسخنامه‌ی تشریحی جزوه‌ی امتحانی فیزیک دهم ریاضی اسفندیار

بعد از آزمون‌های امتحانی 20 نمره‌‎ای، نوبت به پاسخنامه‌ی تشریحی برای بررسی و دونستن پاسخ هر پرسش در هر امتحان می‌رسه.

پاسخنامه شبیه به آزمون‌ها به‌صورت شماره‌گذاری‌شده و تفکیک‌شده و به‌شکل تشریحی ارائه شده و به شما در بررسی عملکردتون کمک می‌کنه؛ دقت و عدم دقت در پاسخ‌گویی رو متوجه می‌شید و...

درسنامه‌ی جزوه‌ی امتحانی فیزیک دهم ریاضی اسفندیار

درسنامه خوندن به‌ویژه شب امتحان که حالت مرور و یادآوری داشته باشه، اونم برای فیزیک با فرمول‌ها و نکات مهمی که برای پاسخ دادن به سوالاتش لازمه، از مهم‌ترین کارهاییه که باید انجام بدید.

بر همین مبنا در فیزیک دهم ریاضی اسفندیار در انتهای این منبع امتحانی، به‌شکل فلش‌کارت، درسنامه‌های تفکیک‌شده، با بیانی ساده و کاربردی از تمامی مطالب مهم و ضروری هر فصل و مبحث فیزیک، با ارائه‌ی نکات و مثال مهم برای هر قسمت، قرار گرفته.

ویژگی‌های فیزیک دهم ریاضی اسفندیار

  • تالیف و چاپ در سال تحصیلی 1402-1401
  • ویژه‌ی دانش‌آموزان دهم ریاضی
  • ویژه‌ی امتحانات
  • مناسب برای استفاده در بازه‌ی پایانی ترم و مطالعات
  • دارای چندین امتحان بارم‌بندی‌شده برای نوبت اول و دوم
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی و کامل برای هر آزمون و سوالات آن
  • دارای درسنامه‌های خلاصه، کاربردی و امتحانی به‌صورت فلش‌کارت

خرید کتاب فیزیک دهم ریاضی اسفندیار

گلبرگ فیزیک دهم ریاضی گل‌واژه

برای مطالعه و تمرین درس فیزیک به‌ویژه در سطح و سبک و سیاق امتحانی، یه پیشنهاد باکیفیت دیگه هم براتون داریم؛ مجموعه‌ی گلبرگ که کتاب‌ها و منابع امتحانی و نمونه سوال برای دروس مختلف رو شامل می‌شه، توسط انتشارات گل‌واژه آماده شده و برای درس فیزیک در پایه‌ی دهم رشته‌ی ریاضی- فیزیک هم کتاب نسبتا کم‌حجم و کاربردی خودشو ارائه داده.

گلبرگ فیزیک 1 ریاضی گل‌واژه هم در طول سال تحصیلی برای دانش‌آموزا و دبیرا قابل استفاده‌ست و هم در ایام امتحانا برای داوطلبان.

این کتاب در 79 صفحه و مطابق با ساختار و محتوای کتاب درسی فیزیک دهم رشته‌ی ریاضی آماده شده و گردآورنده و مولف اون آقای احمد نجم‌الدینی هستند.

آزمون‌ها و سوالات امتحانی گلبرگ فیزیک دهم ریاضی گل‌واژه

مجموعه‌ی گلبرگ، مجموعه‌ای از سوالات رو به تفکیک هر درس یا فصل از کتاب درسی گردآوری یا تالیف کرده، تا مطالعه‌ای هدف‌مند با رعایت زمان‌بندی شخصی و براساس نیازتون داشته باشید و به‌راختی بتونید برای یه درس بیشتر و برای یه مبحث کمتر وقت بذارید؛ همچنین تم سوالات و محوریت پرسش‌هایی که از هر مبحث یا تیتر درسی محتمله مطرح بشه، دستتون میاد.

پرسش‌ها برای پوشش مهم‌ترین مطالب درسی و امتحانی تعداد کافی و تنوع مطلوبی دارند و به‌صورت تشریحی ارائه شدند.

همچنین آزمون شبیه‌ساز 20 نمره‌ای برای ایام امتحانات نوبت اول و نوبت دوم براتون درنظر گرفته شده تا توانایی و سرعت‌ عملتون رو بهبود  ارتقاء ببخشید و یه جمع‌بندی مفید از نمونه سوالات امتحانی‌ای که پراکنده یا به تفکیک هر فصل حل کردید، داشته باشید.

پاسخنامه‌ی تشریحی گلبرگ فیزیک دهم ریاضی گل‌واژه

پاسخنامه‌ی سوالات هر فصل پس از اونا به‌صورت تشریحی ارائه شده؛ و مفهوم در جملات و توضیحات خلاصه و کاربردی به مخاطب می‌رسونه.

بررسی پاسخنامه‌ی این کتاب خیلی وقت ازتون نمی‌گیره و نکات خاصی رو پوشش نمی‌ده؛ همچنین ارجاع‌دهی‌شده به مبحث موردنظر در کتاب درسی نیست و بهتره که صرفا برای بررسی پاسخ خودتون و سنجش عملکردتون ازش استفاده کنید.

درسنامه‌ی گلبرگ فیزیک دهم ریاضی گل‌واژه

در فصل امتحانا؛ حتی شب امتحان، خوندن درسنامه‌های خلاصه و نکته‌ای، به‌ویژه مرور فرمول‌ها و مفاهیم مهمی که صددرصد به‌نحوی در امتحان مطرح می‌شه، جزو مهم‌ترین کاراییه که باید انجام بدید؛ اگر خلاصه‌نویسی رو خیلی خوب بلد نیستید، هیچ نگران نباشید؛ چراکه در انتهای کتاب گلبرگ فیزیک دهم ریاضی، شبیه به فلش‌کارت، مطالب، مفاهیم، نکات و فرمول‌های درس فیزیک براتون تشریح و چکیده‌وار توضیح داده شده.

ویژگی‌های گلبرگ فیزیک دهم ریاضی گل‌واژه

  • ویژه‌ی دانش‌آموزان مقطع دهم رشته‌ی ریاضی- فیزیک
  • ویژه‌ی امتحانات دی‌ماه و خردادماه (نهایی)
  • مناسب برای استفاده در طول سال تحصیلی به‌عنوان منبع نمونه سوال
  • شامل سوالات تشریحی، متنوع و تفکیک‌شده برای هر درس
  • شامل امتحان نوبت اول و دوم بارم‌بندی‌شده
  • شامل پاسخنامه‌ی تشریحی؛ اما با توضیحات نسبتا کوتاه
  • شامل درسنامه‌ی خلاصه، شبیه به فلش‌کارت به تفکیک هر درس

خرید گلبرگ فیزیک دهم ریاضی گل‌واژه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *