مقالات مشاوره ای

بهترین کتاب های امتحان نهایی جغرافیای ایران دهم 1403

بهترین کتاب های امتحان نهایی جغرافیای ایران دهم 1402

جغرافیا از جمله دروس عمومی برای رشته‌های تجربی و ریاضی، و از درس‌های اختصاصی برای رشته‌ی انسانی هست. این درس در مقطع دهم به‌نام جغرافیای ایران شناخته و به‌طور مشترک برای این سه رشته تدریس می‌شه و امتحانش باتوجه به تغییرات امتحانی و کنکوری سال اخیر، اهمیت زیادی داره. از این‌رو دانش‌آموزهای مقطع دهم، در رشته‌های تجربی، ریاضی و انسانی به‌دنبال بهترین منبع امتحانی برای این درس، متناسب با شرایط‌شون هستند.

در این مقاله به معرفی کتاب‌های کمک‌درسی و در عین حال منابع امتحانی جغرافیای دهم، می‌پردازیم.

  • فرمول بیست جغرافیای ایران دهم گاج
  • ماجراهای من و درسام جغرافیای ایران دهم خیلی سبز
  • بیسترس جغرافیای ایران دهم کاگو
  • جامع جغرافیای ایران دهم قلم‌چی
  • بانک نهایی جغرافیای ایران دهم خیلی سبز
  • گلبرگ جغرافیای ایران دهم گل‌واژه
  • شب امتحان جغرافیای ایران دهم خیلی سبز
  • جغرافیای ایران دهم اسفندیار

فرمول بیست جغرافیای ایران دهم گاج

از منابع کمک‌درسی و امتحان‌محوری که به‌صورت کامل تموم مباحث مرتبط رو پوشش می‌ده و بهتره از ابتدای سال تحصیلی یا نهایتا از اواسط اون تهیه و مطالعه بشه، کتابیه با عنوان فرمول بیست از انتشارات گاج. این کتاب مجموعا ۱۴۴ صفحه‌ست و از چند بخش کلی شامل درسنامه، پرسش و نمونه سوال امتحانی، پاسخنامه‌ی تشریحی و کیوآرکد فیلم آموزشی مباحث، تشکیل شده و یکی از گزینه‌های کاربردی برای کسب آمادگی کامل در امتحانات کلاسی و نهاییه.

مولف فرمول بیست جغرافیای ایران دهم گاج آقای فرهاد بهرامیان هستند و براساس آخرین تغییرات کتاب درسی و منطبق‌بر رویکرد امتحان نهایی این کتاب رو در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ آماده و گردآوری کردند.

درسنامه‌ی فرمول بیست جغرافیای ایران دهم گاج

مولف این کتاب درسنامه‌ی کاملی از تموم سرفصل‌های آموزشی کتاب درسی جغرافیای ایران دهم آماده کردند و جزئیات هر درسنامه رو تاحدی که برای امتحانات نوبت ۱ و ۲ لازمه مطرح کردند تا نکته‌ی ناگفته‌ای براتون باقی نمونه.

درسنامه مطابق با هر درسه و تموم سوالات و فعالیت‌های کتاب درسی هم به‌صورت کامل در بطن درسنامه پاسخ داده شدند. تصاویر، تعاریف، سوال‌ها و فعالیت‌ها، نکات و هر آن‌چه که هر درس داشته به‌خوبی شرح داده شده.

در نهایت، در انتهای درسنامه‌ی هر درس، یک خلاصه‌درس با عنوان درس در یک نگاه به‌صورت نموداری- درختی براتون آماده و تالیف شده تا یه جمع‌بندی مناسب داشته باشید.

فیلم‌های آموزشی فرمول بیست جغرافیای ایران دهم گاج

در ابتدای کتاب دو کیوآرکد وجود داره که به‌تفکیک تدریس مطالب و مباحث امتحان نوبت اول و امتحان نوبت دوم رو شامل می‌شن. مجموع فیلم‌های آموزشی مطالب درسی جغرافیای ایران دهم به ۲ ساعت می‌رسه و شما به‌عنوان مرور نهایی یا مطالعه‌ی شب امتحانی به‌ویژه بررسی دروس در زمانی‌که فرصت کمی برای خوندن دارید می‌تونید ازش استفاده کنید.

پرسش‌های فرمول بیست جغرافیای ایران دهم گاج

پس از بخش آموزشی و تدریس هر درس، بخش پرسش‌های تشریحی و امتحانی مربوط به مباحث اون درس قرار گرفته. سوالاتی که به‌صورت متنوع و در سطح امتحانات نهایی تالیف و گردآوری شدند. مجموع سوالات درنظر گرفته‌شده برای کل دروس به ۷۰۰ پرسش امتحانی- تشریحی می‌رسه که این کتاب رو به یه بانک امتحانی کاربردی و مفید برای تسلط پیدا کردن روی بخش‌های مختلف کتاب درسی جغرافیای ایران دهم، تبدیل می‌کنه. سوالات امتحانی هر درس در دسته‌های درست/ نادرست، جای خالی، کمانکی، برقراری ارتباط، چهارگزینه‌ای، اصطلاحات و تعاریف، پاسخ کوتاه و پاسخ بلند، آماده شدند.

آزمون‌های فرمول بیست جغرافیای ایران دهم گاج

به‌جز تمرینات و پرسش‌های هر درس، در پایان دروس و سوالات اونا، ۵ دوره امتحان نهایی (پرسش‌های امتحانی مهم و محتمل در امتحان نوبت ۱ و ۲)، به‌صورت بارم‌بندی‌شده و دارای زمان پاسخ‌گویی، در اختیارتون قرار گرفته و در هفته‌های پایانی منتج به امتحان اصلی به‌جهت جمع‌بندی و شبیه‌سازی امتحان، می‌تونید ازشون بهره‌ی کافی رو ببرید.

پاسخنامه‌ی فرمول بیست جغرافیای ایران دهم گاج

پاسخنامه‌ی این کتاب برای کلیه‌ی پرسش‌های امتحانی و نمونه امتحان‌های شبیه‌سازه و به‌صورت تشریحی تالیف شده. این پاسخنامه توضیحات به‌اندازه و به فراخور نوع سوال داره و شما رو با نکات اصلی برای جواب‌دهی به پرسش‌ها آشنا می‌کنه.

خرید کتاب فرمول بیست جغرافیای ایران دهم گاج

جغرافیای ایران دهم فرمول بیست 20 گاج

139,400 تومان
  • چاپ 1403 مناسب سال تحصیلی 1403 – 1404

ماجراهای من و درسام جغرافیای ایران دهم خیلی سبز

ماجراهای من و درسام جغرافیا دهم خیلی سبز یکی از منابع امتحانی کامل پرسوال کاربردی و مفید هم برای استفاده در طول سال تحصیلی و همگام با تدریس دبیره و هم برای استفاده در زمان امتحانات؛ این کتاب در ۱۲۴ صفحه و مطابق با جدیدترین محتوا و ساختار کتاب درسی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ توسط خانوم شادی کاریان تالیف و گردآوری شده و انتشارات خیلی سبز برای امتحانات کلاسی، نوبت ۱ و نهایی دانش‌آموزان پایه‌ی دهم تجربی، ریاضی و انسانی اونو منتشر کرده.

ماجراهای من و درسام شامل درسنامه، نمونه سوال امتحانی و امتحانات شبیه‌ساز، و پاسخنامه‎ی تشریحیه.

درسنامه‌ی ماجراهای من و درسام جغرافیای ایران دهم خیلی سبز

درسنامه‌ای کامل و منطبق‌بر ترتیب دروس و مباحث کتاب درسی جغرافیای ایران دهم از ویژگی‌های اینه کتابه. درسنامه به شیوه‌ای روون و ساده تالیف شده و شامل تعاریف و توضیحاتی همراه با ارائه‌ی نکات مهم و ویژه‌ی مبحثه. مولف در این کتاب و برای هر درسنامه سعی کردند تا قسمت‌هایی رو به‌شیوه‌ای خودمونی‌تر هم بیان کنند تا مطلب به‌خوبی براتون باز بشه و بتونید بفهمیدش. نقشه‌ها و تصاویر لازم آورده شدند و قسمت‌هایی که لازمه با حواس‌جمعی بیشتر و تمرکز مطالعه بشه هم با آیکن به‌خصوصی براتون مشخص شده.

پرسش‌های ماجراهای من و درسام جغرافیای ایران دهم خیلی سبز

بعد از این‌که بخش آموزشی هر درس به اتمام رسید، بخش پرسش‌های امتحانی قرار گرفته. در این قسمت مولف سعی کردند از پرسش و فعالیت کتاب درسی مرتبط با مبحث رو که به نظرشون پراهمیت‌تر بوده بگنجونند و شما توانایی‌تون در یادگیری و به‌خاطرسپاری مطالب رو با این پرسش‌ها محک بزنید و تقویت کنید. سطح پرسش‌ها استاندارد امتحان نهایی و تنوع‌شون برای پوشش نکات درسی مناسبه.

آزمون‌های ماجراهای من و درسام جغرافیای ایران دهم خیلی سبز

آزمون‌های شبیه‌ساز در این کتاب، در واقع ۲ دوره سوال بارم‌بندی‌شده و دارای زمان پاسخ‌دهی مشابه با برگه‌های امتحانی برای مباحث نوبت اول تحصیلی و ۴ دوره امتحان شبیه‌ساز ۲۰ نمره‌ای در انتهای کتاب و برای مطالب کل جغرافیای ایران دهم به‌جهت جمع‌بندی آموخته‌ها و تمرین‌ها در انتهای سال تحصیلیه.

پاسخنامه‌ی ماجراهای من و درسام جغرافیای ایران دهم خیلی سبز

بعد از هر دسته از سوال‌های امتحانی (مربوط به هر درس)، پاسخنامه‌ی تشریحی و دقیقی برای هر پرسش آورده شده و برای هر آزمون پس از اونا با مشخص بودن نمره و اهمیت هر بخش از پاسخ، تالیف و ارائه شده و به‌راحتی می‌تونید نکات مهم، حدود و شیوه‌ی پاسخ‌دهی و اهمیت هر قسمت رو متوجه بشید و جواب‌دهی خودتون رو محک بزنید.

خلاصه‌درس‌ها و نکات مشاوره‌ای ماجراهای من و درسام جغرافیای ایران دهم خیلی سبز

بعد از این‌که مطالعه‌ی هر درس و تمرینات مربوط بهشون رو بررسی کردید و به اتمام رسوندید؛ برای مرور و دور کردن مطالب برای بار آخر، می‌تونید از خلاصه‌درس‌ها و نکات مهمی که درس‌به‌درس بیان شده استفاده کنید و به‌جهت این‌که از اهمیت هر درس و میزان نمره‌ی هر بخش از کتاب در امتحان‌های نوبت اول و نوبت دوم به‌خوبی آگاهی پیدا کنید و یه برنامه‌ریزی مناسب بچینید تا بالاترین نمره‌ی ممکن رو کسب کنید؛ نکات مهمی برای شیوه‌ی مطالعه‌ی کتاب هم نوشته شده.

خرید کتاب ماجراهای من و درسام جغرافیای ایران دهم خیلی سبز

کتاب ماجراهای من و درسام جغرافیای ایران دهم خیلی سبز

121,180 تومان
  • درسنامه جامع و کامل
  • سوالات امتحانی
  • تمرین ها و مثال های متعدد
  • چاپ 1402

بیسترس جغرافیای ایران دهم کاگو

بیسترس جغرافیای ایران دهم از انتشارات کاگو از جمله کتاب‌های کمک‌درسی و منابع امتحانی این درسه که درسنامه‌ی کاربردی و امتحانی، نمونه سوال تشریحی، تست‌های کنکوری، خلاصه‌درس، آزمون و پاسخنامه‌ی تشریحی داره. مولف این کتاب آقای علی نامدار هستند که در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ مطابق با سرفصل‌های جغرافیای ایران دهم این کتاب رو با استانداردهای امتحانی تالیف و آماده کردند و انتشارات کاگو اونو در ۱۰۶ صفحه به چاپ رسونده.

درسنامه‌ی بیسترس جغرافیای ایران دهم کاگو

درسنامه‌ی این کتاب درسنامه‌ای کامل و به تفکیک هر درسه و مولف این کتاب در بخش آموزشی مطابق با رویکرد امتحان نهایی به ارائه‌ی مطالب پرداختند.

درسنامه‌ها شامل نکات مهم هر درس، نکات امتحانی و پرتکرار، قسمت‌هایی که ممکنه باعث کج‌فهمی بشه، اشتباهات رایج، تصاویر و نقشه‌های لازم و کدهای TBC (مفاهیم کلیدی درس) هست.  کدهای TBC به‌صورت متوالی محتوای کتاب رو شکل می‌دن و و شماره‌ی صفحه‌ی مرتبط باهاش در کتاب درسی، در قسمت مفاهیم کلیدی آورده شده تا به‌راحتی به مرجع اون دست پیدا کنید. TBCهایی که اهمیت بالاتری دارند با علامت +۱۳۳ مشخص شدند و در قسمت‌های که پرسش‌ها و پاسخنامه‌ی پرسش‌ها آورده شده با علامت {} مشخص شدند.

فلش‌کارت و بوک‌استوری بیسترس جغرافیای ایران دهم کاگو

در انتهای کتاب قسمت دیگه‌ای از بخش آموزشی کتاب قرار گرفته؛ که به‌ویژه در روزهای پایانی ترم و نزدیک به امتحان برای مرور، جمع‌بندی، بازخوانی و یادآوری نکات مهم هر درس بسیار کاربرد داره. فلش‌کارت‌ها حاوی نکات مهم امتحانی هر درس و چکیده‌ای از محتوای دروسه و بوک‌استوری مفاهیم درسی رو در قالب تصویر و نمودار در اختیارتون گذاشته تا مطالب درسی رو در یک نگاه بررسی کنید. هم‌چنین در بوک‌استوری انتهای کتاب QRCodeهایی قرار گرفتند تا محتوای افزوده‌ای از آزمون و سوالات رو داشته باشید.

پرسش‌های بیسترس جغرافیای ایران دهم کاگو

بخش پرسش‌های کتاب بیسترس شامل چند دسته از سوالاته که به‌ازای هر درس تالیف و گردآوری شدند. سوالات نشانه، سوالات پیشرو و سوالات پیرو. سوالات نشانه به‌جهت بررسی یادگیری مفاهیم کلیدی هستند (TBCها)؛ سوالات پیشرو برای فراگیری ریزمفاهیم درسی و نکات امتحانی طراحی شدند و سوالات پیرو صرف آشنایی شما به انواع تیپ‌های سوالات امتحانی و به‌جهت تثبیت آموخته‌هاتون طراحی شدند.

این کتاب هم سوالات تستی (چهارگزینه‌ای) و هم تشریحی (امتحانی) داره و بنابر هر درس و مبحث و براساس TBCها آماده شدند. آزمون‌های تشخیصی (به‌صورت QRCode) در ابتدای هر فصل قرار گرفته تا سطح یادگیری‌تون رو بسنجید. تست‌ها و سوالات هر درس در جداول نشان‌گر به  TBC مرتبط به خودشون قرار گرفتند که پیش یا پس از پاسخ‌گویی به پرسش مذکور مطلب اون رو مجدد بررسی کنید. هم‌چنین برای این‌که سنجشی از وضعیت تمرکز، سرعت و دقتتون در پاسخ دادن به تست‌ها داشته باشید، جایی برای علامت زدن بلد بودن/ بلد نبودن، قسمتی برای این‌که به شما نشون بده حداکثر زمانی‌که برای جواب‌دهی به سوالات بذارید چه‌قدر هست و علامت‌هایی برای نشون دادن اهمیت و پرتکرار بودن سوال امتحانی موردتظر، قرار داده شده. سوالاتی نیز با سطحی دشوارتر در انتهای هر درس قرار داده شده تا علاقه‌مندان یا دانش‌آموزانی که سطح تسلط‌شون بر مطالب رو می‌خوان بسنجد، ازشون بهره ببرند.

امتحانات بیسترس جغرافیای ایران دهم کاگو

به‌جز سوالات امتحانی و پرسش‌های چهارگزینه‌ای هر درس که در طول سال تحصیلی و هم‌گام با مطالعه‌ی دروس می‌تونید بررسی کنید، پاسخ بدید و آموخته‌هاتون رو به‌شکل کاربردی در ذهنتون نگه دارید، آزمون‌های امتحانی- تشریحی برای نوبت ۱ و نوبت ۲ (۲ آزمون برای برای امتحان دی‌ماه و ۴ آزمون برای استفاده در پایان سال تحصیلی و امتحان نهایی)، به‌صورت بارم‌بندی‌شده و مشابه با برگه‌های امتحانی در این کتاب آورده شدند تا شرایط امتحانی رو بهتر درک کنید.

خرید کتاب بیسترس جغرافیای ایران دهم کاگو

جامع جغرافیای ایران دهم قلم‌چی

از کتاب‌های کمک‌درسی و امتحانی انتشارات قلم‌چی برای درس جغرافیای ایران دهم می‌تونیم به کتاب جامع جغرافیا دهم قلم‌چی اشاره کنیم که شامل درسنامه، نمونه سوال، امتحان و پاسخنامه‌ی تشریحی برای سوالاته.

این کتاب مطابق با رویکرد و سطح کتاب درسی و امتحانات، توسط گروه مولفان قلم‌چی تالیف و گردآوری شده و در ۱۶۸ صفحه به چاپ رسیده.

درسنامه‌ی جامع جغرافیای ایران دهم قلم‌چی

این کتاب جزو کتاب‌های کمک‌درسی و منابع امتحانی با درسنامه‌ی کامل و جامعه. درسنامه‌ی جامع جغرافیای ایران دهم قلم‌چی درس‌به‌درسه و هر موضوع رو با مثال‌ها و نکات ویژه‌ش تدریس کرده تا برای پاسخ دادن به سوالات به‌خوبی توانایی کسب کنید و مطالب کتاب درسی رو فرا بگیرید. هم‌چنین هر درسنامه تصاویر و نقشه‌های لازم خودش رو داره.

پرسش‌های جامع جغرافیای ایران دهم قلم‌چی

پرسش‌های این کتاب در دو دسته‌ی تشریحی و تستی مطرح شده و به‌تفکیک هر درسه.

پس از این‌که هر درسنامه و بخش آموزشی هر فصل درسی به اتمام رسید، ابتدا سوالات تشریحی و متنوع (به‌صورت جای خالی، کشف ارتباط، پاسخ کوتاه و بلند که در قالب برگه‌ی امتحانی و به‌صورت بارم‌بندی‌شده هستند در اختیارتون قرار گرفته تا تموم مطالبی که خوندید رو به‌شیوه‌ای کاربری و امتحانی در ذهنتون تثبیت کنید و بعد از اون سوالات چهارگزینه‌ای یا تستی از مباحث مربوطه دارای مرجع (این‌که مربوط به کدوم مبحث از کتاب درسیه مشخص شده) انتخاب شده و به شما این فرصت رو می‌ده تا در سطح و شکلی متفاوت روی سوالات امتحانی فکر کنید و پاسخ بدید.

امتحانات جامع جغرافیای ایران دهم قلم‌چی

در انتها ۴ آزمون جامع دوره‌ای به‌صورت ۲ امتحان تشریحی بارم‌بندی‌شده و ۲ آزمون تستی دوره‌ای از مباحث درسی قرار داده شده که نزدیک به ۱۰۰ سوال رو شامل می‌شن. زمانی‌که به امتحان اصلی نزدیک می‌شید و کل مباحث امتحانی رو مطالعه و مرور کردید، به‌جهت جمع‌بندی می‌تونید از خودتون آزمون بگیرید و عملکردتون رو ارزیابی کنید.

پاسخنامه‌ی جامع جغرافیای ایران دهم قلم‌چی

حدودا ۲۰ صفحه از کتاب جامع جغرافیای ایران دهم قلم‌چی به ارائه‌ی پاسخنامه‌ی سوالات تشریحی، تستی و امتحانات آورده‌شده، تعلق گرفته. پاسخنامه‌ای تشریحی با توضیحات کافی برای دونستن جواب درست هر سوال و یادگیری نحوه‌ی پاسخ‌دهی به سوالات.

خرید کتاب جامع جغرافیای ایران دهم قلم‌چی

بانک نهایی جغرافیای ایران دهم خیلی سبز

بانک نهایی جغرافیای ایران دهم خیلی سبز از جمله کتاب‌های امتحانی سوال‌محور و با درسنامه‌ی مختصره که برای دانش‌آموزانی که احتیاج چندانی به مطالعه‌ی متون و مباحث درسی ندارند و کتاب درسی به‌همراه توضیحات دبیر براشون کافیه، مناسبه. این کتاب حجم زیادی نداره و در طول سال تحصیلی و به‌ویژه در زمان امتحانات، یکی از منابع خوب برای جواب دادن به انواع سوالات تشریحی و امتحانیه.

بانک نهایی جغرافیا دهم خیلی سبز در ۹۲ صفحه و مطابق با مطالب کتاب درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به چاپ رسیده و مولف اون آقای مصطفی رضایی‌مهر هستند.

درسنامه‌ی بانک نهایی جغرافیای ایران دهم خیلی سبز

کتاب بانک نهایی جغرافیای ایران دهم درسنامه‌‌ی کامل و زیادی نداره و صرفا مختصری از مطالب هر درس رو بیان کرده. درسنامه‌ی این کتاب برای مرور و جمع‌بندی نهایی مناسبه و بهتره در زمان نزدیک به امتحانات برای دور کردن نکات مهم کتاب و خلاصه‌ای از مباحث هر درس ازش استفاده کنید.

پرسش‌های بانک نهایی جغرافیای ایران دهم خیلی سبز

کتاب بانک نهایی جغرافیای ایران دهم در قالب ۱۰ درس ۷۶۲ پرسش امتحانی و تشریحی رو تالیف و آماده کرده و تبدیل شده به یه مجموعه‌ی کامل از سوالات امتحانی این درس. برای هر درس به فراخور محتوا و حجم مطالب تعدادی سوال آماده شده و تموم مطالب و نکات درس مورد نظر رو پوشش می‌ده.

امتحانات بانک نهایی جغرافیای ایران دهم خیلی سبز

به‌جز سوالات تفکیک‌شده به‌ازای هر درس، ۶ دوره سوال امتحانی به‌صورت آزمون نوبت اول و نوبت دوم (۲ امتحان بارم‌بندی‌شده برای نوبت ۱ و ۴ آزمون بارم‌بندی‌شده برای نوبت ۲) در بخش پایانی کتاب قرار گرفته که حسن‌ختام سوالات و منبع خوبی برای آشنایی با شرایط برگه‌ی امتحانی و جمع‌بندی مطالبه.

پاسخنامه‌ی بانک نهایی جغرافیای ایران دهم خیلی سبز

همه‌ی سوالات و امتحاناتی که در این کتاب هست پاسخنامه‌ی تشریحی و توضیحات کامل داره که خودش جزو بخش‌های آموزشی کتاب به‌حساب میاد. با بررسی پاسخنامه علاوه‌بر این‌که عملکرد و سطح‌تون رو می‌سنجید، نکات مهم درسی رو هم دوره می‎کنید.

خرید کتاب بانک نهایی جغرافیای ایران دهم خیلی سبز

گلبرگ جغرافیای ایران دهم گل‌واژه

گلبرگ جغرافیای ایران دهم از انتشارات گل‌واژه از جمله کتاب‌هاییه که کم‌حجمه و جزو منابع مناسب برای استفاده در طول سال تحصیلی جهت حل کردن سوالات متنوع و کسب آمادگی برای امتحانات کلاسی، نوبت اول و نوبت دومه.

این کتاب در ۶۰ صفحه و سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ توسط خانوم فاطمه انصاری مهابادی تالیف و توسط انتشارات گل‌واژه چاپ شده.

درسنامه‌ی گلبرگ جغرافیای ایران دهم گل‌واژه

درسنامه‌ی درنظر گرفته‌شده برای گلبرگ جغرافیای ایران دهم، درسنامه‌ای خلاصه و مختصر به‌شکل فلش‌کارت و به‌تفکیک هر درسه؛ یعنی درسنامه‌ای که ویژه‌ی مرور و دوره کردن نکات اصلی هر درسه و جایگزین کتاب درسی و توضیحات دبیر نیست. بهتره برای مرور و بازخوانی مطالب ازش استفاده کنید. مخصوصا مطالعات شب امتحانی.

پرسش‌های گلبرگ جغرافیای ایران دهم گل‌واژه

در این کتاب پرسش‌های متنوع و امتحانی به‌تفکیک هر درس ارائه شده و سعی شده تا کلیه‌ی نکات و مطالب درسی هر مبحث به‌خوبی پوشش داده بشه. این سوالات در طی تحصیلی و پیش از امتحان، برای کاربردی کردن مطالعه و روخوانی مطالب هر درس بسیار به‌دردتون می‌خوره و می‌تونید به‌عنوان منبع امتحانی مفید پیش از امتحانات کلاسی هم ازشون بهره ببرید. سطح سوالات استاندارد و مطابق با رویکرد امتحان نهاییه.

امتحانات گلبرگ جغرافیای ایران دهم گل‌واژه

چند دوره امتحان ۲۰ نمره‌ای برای پوشش مطالب درسی نوبت اول و مطالب درسی کل کتاب برای جمع‌بندی نهایی و شبیه‌سازی امتحان نهایی و پایان‌ترم در این کتاب گنجونده شده و اونو تبدیل به یه منبع غنی از سوالات امتحانی و متنوع برای پوشش کل مطالب کتاب درسی کرده.

پاسخنامه‌ی گلبرگ جغرافیای ایران دهم گل‌واژه

پاسخنامه‌ی هر دسته از سوالات پس از اونا قرار گرفته. پاسخ‌ها با توضیحات کافی و به‌شکل تشریح پاسخ درست شما رو برای ارزیابی عملکرد و مرور نکات امتحانی، یاری می‌کنند.

خرید کتاب گلبرگ جغرافیای ایران دهم گل‌واژه

شب امتحان جغرافیای ایران دهم خیلی سبز

شب امتحان جغرافیای ایران دهم از اون دسته کتاب‌های امتحانیه که مشابه با جزوه‌ی امتحانی کم‌حجم؛ اما بسیار پربار و کاربردیه. شب امتحان رو انتشارات خیلی سبز آماده و برای درس جغرافیای ایران دهم در ۴۶ صفحه به چاپ رسونده. هم‌چنین مولفان این کتاب؛ یعنی آقای مهدی کاردان و خانوم شادی کاریان مطابق با رویکرد امتحان نهایی و هدف آموزشی کتاب درسی در سال ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اونو آماده کردند.

درسنامه‌ی شب امتحان جغرافیای ایران دهم خیلی سبز

شب امتحان جغرافیای دهم درسنامه‌ی کامل و مفهومی که خط‌به‌خط مطالب درسی رو بررسی کرده باشه نداره؛ اما یه درسنامه‌ی توپ شب امتحانی براتون تالیف کردند که در بخش پایانی کتاب قرار گرفته و به تفکیک هر درسه. این درسنامه مهم‌ترین مطالب هر درس و موضوع رو به زبانی ساه بیان کرده و همین‌طور نکات ضروری‌ای که باید برای دور آخر مطالعه و یادآوری بخونید در این درسنامه گنجونده شده.

امتحانات شب امتحان جغرافیای ایران دهم خیلی سبز

قلب کتاب/ جزوه‌ی شب امتحان جغرافیای ایران خیلی سبز امتحانات یا آزمون‌های تشریحی و بارم‌بندی‌شده‌ی اونه. امتحاناتی که هم مطالب درسی نوبت اول رو به‌خوبی پوشش می‌ده و هم مطالب درسی کل کتاب رو برای آمادگی صددرصدی در امتحان نهایی پایان سال تحصیلی. امتحانات این کتاب به دو دسته‌ی طبقه‌بندی‌ شده و طبقه‌بندی نشده تقسیم می‌شن و هر کدوم شامل سوالاتی هستند که مهم‌ترین نکات امتحانی مباحث رو شامل می‌شه و بعضا درصورت لزوم نکات مشاوره‌ای هم دارند تا حواستون در حین پاسخ‌گویی جمع جمع باشه. امتحانات طبقه‌بندی شده به شما نشون می‌ده هر چند سوال واسه کدوم درسه و امتحاناتی که طبقه‌بندی نشدند مشابه با امتحانای مدرسه و دبیرهای محترم‌اند. از مجموع ۱۲ آزمون تشریحی- امتحانی این کتاب، ۴تا آزمون برای امتحان دی‌ماه (نوبت اول) و ۸تا آزمون دیگه با پوشش کامل مباحث امتحانی کتاب درسی برای استفاده در پایان سال و آمادگی کامل در امتحان نهاییه.

پاسخنامه‌ی شب امتحان جغرافیای ایران دهم خیلی سبز

بعد از آخرین آزمون، پاسخنامه‌ای تشریحی با توضیحات کاربردی و کافی برای دونستن جواب درست هر سوال، نوشته شده. پاسخنامه‌ای که هم سنجیدن وضعیت پاسخ‌گویی‌تون رو راحت می‌کنه و هم یه منبع خوب برای مرور نکات آموزشی و امتحانیه.

خرید کتاب شب امتحان جغرافیای ایران دهم خیلی سبز

جغرافیای ایران دهم اسفندیار

کتاب سوالات امتحانی جغرافیای ایران دهم انتشارات اسفندیار از جمله منابع امتحانی کم‌حجم و ویژه‌ی ایام امتحاناته که دانش‌آموزان برای بررسی سوالات بیشتر از مباحثی که مطالعه کرده یا سوال حل کردند یا برای آشنایی با شرایط برگه‌ی امتحانی و آزمون گرفتن از خود پیش از امتحان اصلی، نیاز دارند، می‌تونند بهره‌ی کافی ببرند. این کتاب در ۴۸ صفحه و توسط گروه تالیف انتشارات اسفندیار آماده شده و منطبق‌بر سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ مناسب برای امتحانات پیش‌روست.

درسنامه‌ی جغرافیای ایران دهم اسفندیار

این کتاب درسنامه‌ی کامل و زیادی نداره و تمرکز اصلیش بر ارائه‌ی چند دوره امتحان شبیه‌سازه؛ اما مطالعه‌ی شب امتحانی رو از یاد نبرده و برای شما درسنامه‌های تفکیک‌شده به دروس و به‌شکل فلش‌کارت، جهت مطالعه‌ی سریع، آسون و بازخوانی نکات مهم امتحانی و بخش‌های ضروری هر درس، در بخش انتهایی خود آماده کرده. فلش‌کارت‌ها در ۳۶ صفحه ارائه شدند و تموم مطالب سوال‌خیز و مهم رو پوشش می‌دن. مطالعه‌ی درسنامه‌های خلاصه و مرور اونا درصد موفقیت شما رو بسیار افزایش می‌ده.

امتحانات جغرافیای ایران دهم اسفندیار

مجموعا ۱۴ دوره امتحان شبیه‌ساز که به ۳ امتحان نوبت دی‌ماه و ۱۱ امتحان نوبت خردادماه (نهایی) تقسیم شدند برای شما در کتاب جغرافیای دهم اسفندیار آماده شده. این امتحانات منبع خوبی برای بررسی سوالات مهم هر درس که محتمل هست در امتحان مطرح بشن به‌شمار میان و لازمه که براساس مطالعات خود، آموخته‌هاتون رو با این امتحانات به‌شیوه‌ای کاربردی و در سطح امتحان نهایی بسنجید. امتحانات بارم‌بندی‌شده و مشابه با برگه‌های امتحانی‌اند؛ با این تفاوت که برای این‌که اهمیت و سطح سوالات هر درس و موضوع رو به‌راحتی متوجه بشید، دسته‌بندی براساس دروس و فصول درسی در آزمون‌ها انجام شده.

پاسخنامه‌ی جغرافیای ایران دهم اسفندیار

تموم سوالات این کتاب دارای پاسخنامه‌ی تشریحی و توضیحات کامل به فراخور نوع سوال هستند. پاسخنامه‌ی تشریحی به شما کمک می‌کنه هم از صحت پاسخ‌گویی اطمینان‎خاطر پیدا کنید و هم اشتباهات احتمالی‌تون رو بررسی کنید و متوجه بشید.

خرید کتاب جغرافیای ایران دهم اسفندیار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *