مقالات مشاوره ای

بهترین کتاب های امتحان نهایی فلسفه دوازدهم انسانی

بهترین کتاب های امتحان نهایی فلسفه دوازدهم انسانی

درس فلسفه دوازدهم جزو دروس تخصصی رشته انسانی هستس و تو کنکور ضریب 5 داره. این درس برای دانش آموزای رشته انسانی به دلیل ضریب نسبتا بالایی که داره اهمیت داره. علاوه بر اهمیت فلسفه تو کنکور به عنوان یه درس تخصصی رشته انسانی این درس تو امتحانات نهایی هم تاثیر زیادی در قبولی دانش آموزا داره.

فلسفه دوازدهم برای امتحانات نهایی ضریب 5/1 داره و به همین خاطر دانش آموزا پایه دوازدهم رشته انسانی همیشه برای این درس وقت قابل توجهی میذارن.

در ادامه تعدادی از بهترین کتاب های امتحان نهایی فلسفه دوازدهم رو بهتون معرفی کردیم پس تا آخر، این مقاله رو دنبال کنید:

ماجراهای من ‌و درسام فلسفه دوازدهم خیلی سبز

اولین کتابی که می‌تونیم برای مطالعه‌ی کامل درس فلسفه‌ی ۲ جهت آمادگی در امتحانا معرفی کنیم؛ ماجراهای من و درسام از انتشارات خیلی سبز هست؛ همون‌طور که آشنا هستید با این مجموعه کتاب؛ ماجراهای من و درسام متناسب با هر سطحی و برای تسلط در حد مدرسه و امتحانات نهایی بر مباحث و مطالب درسی نوشته و آماده شدند؛ ماجراهای من و درسام فلسفه دوازدهم رو آقای علیرضا اسدی در ۱۴۲صفحه تالیف کردند منبطق‌بر آخرین تغییرات کتب درسی و اهمیت این درس در امتحانات و به تبع اون کنکور؛ تا در طول سال تحصیلی همراه با تدریس دبیر یا به‌صورت خودخوان بتونید از عهده‌ی سوالات و امتحانات این درس بربیاید.

درسنامه‌ی کتاب ماجراهای من ‌و درسام فلسفه دوازدهم خیلی ‌سبز

درسنامه‌ی این کتاب کامله و مفاهیم ارائه شده در کتاب درسی رو به‌خوبی تشریح کرده؛ خسته‌کننده که نیست هیچی؛ خیلی هم جذاب و بخش‌بندی شده و پرنکته‌ست؛ مثال‌های مختلف داره و برای این‌که هرچه تمام‌تر و راحت‌تر درس فلسفه‌ی دوازدهم رو مسلط بشید به نحو و شیوه‌های گوناگونی مطالب رو توضیح داده؛ همچنین در این کتاب بخشی با عنوان خلاصه‌درس قرار گرفته که کار مرور و جمع‌بندی شما رو راحت کرده.

سوالات امتحانی کتاب ماجراهای من‌ و درسام فلسفه دوازدهم خیلی ‌سبز

مجموعا بیش‌تر از ۵۵۰ پرسش امتحانی تالیفی و شناسنامه‌دار در این کتاب ارائه شده؛ تنوع سوالات بالاست؛ تعداد سوالات به‌خوبی و به‌صورت کامل مطالب فلسفه دوازدهم رو پوشش می‌ده؛ خیلی از سوالات برگرفته از امتحانات نهایی و مدارس مختلفند و به‌همین علت دستتون میاد سوالات محتمل؛ پراهمیت و بخش‌های پررنگ درس کجاهاست؛ این بخش پس از درسنامه و توضیحات هر درس گذاشته شده تا یک جمع‌بندی مطلوب از هر درس داشته باشید.

آزمون پایان ترم

قسمت آخر کتاب چند دوره آزمون (امتحان) نوبت اول و نوبت دوم قرار گرفته؛ امتحانات بارم‌بندی شده و آزمون‌های تشریحی ۲۰ نمره‌ای که مطالب درسی و مهم امتحانی رو به بهترین شکل پوشش می‌دن و می‌تونید در نزدیکی زمان امتحان یک شبیه‌ساز فوق‌العاده از امتحان پایان‌ترم و نهایی داشته باشید.

پاسخنامه‌ی کتاب ماجراهای من ‌و درسام فلسفه دوازدهم خیلی‌ سبز

برای کلیه‌ی سوالات این کتاب پاسخنامه‌ی تشریحی و توضیحات مکفی قرار داده شده؛ این توضیحات علاوه‌بر این‌که مهم‌ترین نکات امتحانی و نحوه‌ی پاسخگویی و اهمیت هر بخش از جواب یک سوال رو مشخص می‌کنند؛ بخش خوبی برای جمع‌بندی سوال- پاسخ‌محور در فصل امتحاناتند.

ویژگی‌های کتاب ماجراهای من ‌و درسام فلسفه دوازدهم خیلی ‌سبز

  • بر اساس آخرین تغییرات کتاب درسی و چاپ سال ۱۴۰۱
  • ویژه‌ی پایه‌ی دوازدهم تحصیلی رشته‌ی علوم انسانی
  • دارای درسنامه‌ی خودآموز و خلاصه‌درس
  • دارای بیش از ۵۵۰ پرسش امتحانی متنوع
  • دارای چند آزمون پایان‌ترم
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی

خرید کتاب ماجراهای من ‌و درسام فلسفه دوازدهم خیلی ‌سبز

کتاب ماجراهای من و درسام فلسفه دوازدهم خیلی سبز

136,120 تومان
  • درسنامه
  • سوالات امتحانی مشابه
  • پاسخنامه
  • چاپ 1402

فرمول بیست فلسفه دوازدهم گاج

فرمول بیست تاحد زیادی هم‌سطح و هم‌رسالتِ ماجراهای من و درسامه؛ کتاب‌های فرمول بیست که اخیرا از جانب انتشارات گاج برای استفاده درطول ترم و سال تحصیلی و به‌خصوص برای امتحانات پایان‌ترم؛ نهایی و ترمیم معدل طراحی؛ تالیف و چاپ شدند؛ از سه بخش اصلی و کاربردی درسنامه؛ سوالات امتحانی و آزمون؛ پاسخنامه تشکیل شدند و استفاده از این کتاب می‌تونه فرمول ۲۰ شدن در امتحان فلسفه‌ی ۲ رو بهتون آموزش بده!

کتاب فرمول بیست فلسفه دوازدهم گاج رو آقایان ابراهیم امینی؛ حیدر جلالی و رضا آقاجانی در ۱۵۲ صفحه تالیف کردند و منطبق بر آخرین تغییرات کتاب درسیه.

درسنامه‌ی کتاب فرمول بیست فلسفه دوازدهم گاج

درس‌به‌درس توضیحاتِ کامل؛ مفید؛ دارای مثال؛ بخش‌بندی شده و دارای نکات مهم درسی و امتحانی از ویژگی‌های درسنامه و بخش اصلی و ابتدایی این کتابه؛ لازم به‌ذکره در ابتدای هر درس نمره‌ی آن در امتحان نوبت اول و نوبت دوم و به‌نوعی سهم درس مشخص و پس از اتمام درسنامه‌ی کامل هر درس؛ بخشی با عنوان درس در یک نگاه برای مرور و جمع‌بندی درس قرار داده شده.

سوالات امتحانی کتاب فرمول بیست فلسفه دوازدهم گاج

بخش سوالات تشریحی و امتحانی این کتاب پس از درسنامه‌ی هر درس قرار گرفته و دسته‌بندی شده‌ست:

  • سوالات صحیح/ غلط
  • سوالات جای‌خالی
  • سوالات دوگزینه‌ای
  • کشف ارتباط
  • سوالات پاسخ کوتاه
  • سوالات پاسخ بلند

که این حجم از تنوع و تعدد پرسش‌های امتحانی شما رو برای هرنوع و شیوه‌ای که ممکنه از یک بخش و مطلب پرسشی مطرح بشه آماده و آشنا می‌کنه. همچنین در ابتدای این بخش از کتاب کیوآرکد برای اسکن کردن قرار داده شده تا فیلم تدریس و آموزش شب امتحانی رو هم بتونید جهت آمادگی بیشتر در امتحانات ببینید.

آزمون پایان ترم

آزمون همون امتحانات ۲۰ نمره‌ای و مجموعه سوالات تشریحی در فرمت برگه‌ی امتحانیه (بارم‌بندی شده و دارای زمان پاسخگویی) تا یک شبیه‌ساز مناسب برای امتحان نوبت اول و نهایی داشته باشید.

پاسخنامه‌ی کتاب فرمول بیست فلسفه دوازدهم گاج

در انتها پاسخنامه‌ی تشریحی و کلیدی (بنابر نوع سوال) برای تک‌تک پرسش‌های این کتاب درنظر گرفته شده که به ساده‌ترین و گیراترین شیوه‌ی ممکن جواب صحیح سوالات مختلف رو آموزش داده باشه.

ویژگی‌های کتاب فرمول بیست فلسفه دوازدهم گاج

  • منطبق‌بر آخرین تغییرات کتاب درسی
  • تالیف شده در سال ۱۴۰۱
  • ویژه‌ی پایه‌ی دوازدهم انسانی
  • مناسب برای فصل امتحانات (نیم‌ترم؛ پایان‌سال و ترمیم معدل)
  • دارای ۳ بخش کامل و بسیار کاربردی درسنامه + سوالات + پاسخنامه

خرید کتاب فرمول بیست فلسفه دوازدهم گاج

فلسفه دوازدهم انسانی فرمول بیست 20 گاج + ضمیمه رایگان

180,400 تومان
  • ویژه دانش‌آموزان رشته‌ علوم انسانی
  • ارائه‌ی آموزش کامل مطالب کتاب درسی (70 صفحه درس‌نامه)
  • ارائه‌ی 1300 پرسش تشریحی
  • ارائه‌ی 3 آزمون جامع نوبت اول و دوم همراه با بارم‌بندی
  • ارائه‌ی پاسخ‌های کاملا تشریحی
  • همراه با 4 ساعت فیلم آموزشی ویژه شب امتحان از طریق اسکن QRکد ابتدای بخش سوالات تشریحی
  • چاپ 1402

بیسترس فلسفه دوازدهم کاگو

برای آمادگی کامل در فصل امتحانات؛ برای امتحانات پایان‌ترم و نهایی و ترمیم معدل؛ همچنین برای مطالعه‌ی کامل‌تر و بهتر درس فلسفه‌ی پایه‌ی دوازدهم؛ کتاب‌های متعددی وجود داره؛ کتاب بیسترس از انتشارات کاگو؛ یکی از مجموعه کتاب‌های جدید و جذاب و مفیدیه که هم یار آموزشی شماست و هم منبع امتحانی خیلی خوبیه؛ بیسترس فلسفه دوازدهم رو خانم ناهید جواهریان در ۱۴۶ صفحه تالیف کردند و این کتاب در سال ۱۴۰۱ توسط انتشارات کاگو به چاپ رسیده.

درسنامه‌ی کتاب بیسترس فلسفه دوازدهم کاگو

پوشش کامل مطالب کتاب درسی فلسفه دوازدهم به‌صورت کدگذاری شده و ارائه‌ی مفاهیم کلیدی و نکات مهم براساس شیوه‌ی TBC؛ قرار دادن چکیده‌ی مطالب درسی و قسمت‌های پراهمیت بسیار روون و راحت برای مرور و جمع‌بندی مطالب از ویژگی‌های جذاب این کتابه.

سوالات امتحانی کتاب بیسترس فلسفه دوازدهم کاگو

این کتاب شامل سوالات متنوع و پرسش‌های متعدد امتحانیه که مهم‌ترین‌ها و پرتکرارترین‌هاشون مشخص شده؛ مطالب درسی رو کامل پوشش می‌ده؛ امتحانات نهایی رو کامل دربر می‌گیره و شما رو برای امتحان اصلی آماده می‌کنه.

آزمون پایان ترم

جهت آمادگی برای امتحان اصلی و برداشتن آخرین گام جمع‌بندی؛ چند دوره آزمون به مثابه‌ی امتحان اصلی؛ در قالب امتحانات ۲۰ نمره‌ای و آزمون‌های تشریحی و محتوایی برای دی‌ماه و خردادماه درنظر گرفته شده که چکیده‌ی مهم‌ترین و محتمل‌ترین پرسش‌های امتحانیه.

پاسخنامه‌ی کتاب بیسترس فلسفه دوازدهم کاگو

پاسخنامه‌ی تشریحی و جواب کامل و لازم متناسب با هر سوال در این کتاب نوشته شده تا با خیالی آسوده به سوالات پاسخ بدید یا در قسمت‌هایی که هنوز احتیاج به راهنمایی دارید ازش استفاده کنید و بتونید به تسلط کافی بر روی هر سوال و نحوه‌ی جواب دادن برسید.

ویژگی‌های کتاب بیسترس فسلفه دوازدهم کاگو

  • ویژه‌ی امتحانات پایه‌ی دوازدهم
  • منطبق‌بر کتاب درسیِ ۴۰۲-۴۰۱
  • دارای درسنامه و انواع سوالات و پاسخنامه

خرید کتاب بیسترس فسلفه دوازدهم کاگو

غولِ امتحان فلسفه دوازدهم مبتکران

یکی دیگر از منابع امتحانی پرسوال و تمرین که هم برای دبیران در جهت ارائه‌ نمونه‌سوال بسیار مفیده هم برای دانش‌آموزان و داوطلبان امتحان نهایی و ترمیم معدل بسیار خوب و کمک‌کننده‌ست تا به هرنوع سوال پراهمیت امتحانی از هر بخش درس واقف بشند؛ کتاب غولِ امتحان از انتشارات مبتکران هست که برای درس فلسفه‌ی دوازدهم رشته‌ی علوم انسانی توسط آقای سیدحسین رضوی‌خراسانی در ۱۲۰ صفحه تالیف و در سال ۱۴۰۱ به جاپ رسیده.

ایستگاه‌های تمرین فلسفه دوازدهم مبتکران

برای هر درس انواع سوالات امتحانی با تعداد کافی و با استاندارندهای امتحانی تالیف و برگرفته شدند تا علاوه‌بر پوشش کامل مطالب درس‌ها؛ به تسلط کافی در این دروس برسید.

اردوی تدارکاتی فلسفه دوازدهم مبتکران

سوالات امتحانی از بخش‌هایی از درس‌های فلسفه‌ی دوازدهم که بیشترین احتمال مطرح شدن در امتحان اصلی و نهایی رو دارند و مهم‌ترین نکات درسی و امتحانی رو در خودشون جای دادند در بخش اردوی تدارکاتی این کتاب که مثل شبیه‌ساز امتحان پایان‌ترمه قرار گرفتند.

پاسخنامه و درسنامه‌ی کتاب غولِ امتحان فلسفه دوازدهم مبتکران

پاسخنامه‌ی کتاب غولِ امتحان کامله؛ تشریحیه و به نکات خیلی خوبی اشاره کرده و بارُم هر قسمتِ پاسخ‌ها رو مشخص کرده (این‌طور علاوه‌بر نحوه‌ی پاسخ‌دهی به سوالات؛ میزان اهمیت هر بخش از جواب و نکات مهم امتحانی رو فرا می‌گیرید)؛ همچنین درسنامه‌ای مفید؛ چکیده؛ کاربردی و با متنی راحت‌الفهم! متن درسی رو در بین پاسخ‌نامه ارائه داده تا هم پاسخنامه رو کامل‌تر کنه هم بخش‌های پراهمیت براتون مرور بشه.

ویژگی‌های کتاب غولِ امتحان فلسفه دوازدهم مبتکران

  • تالیف شده بر اساس کتاب درسی فلسفه‌ ۲ انسانی ۴۰۲-۴۰۱
  • مناسب برای دبیران و داوطلبان امتحانات
  • دارای درسنامه‌ی چکیده و کاربردی به‌صورت درس‌به‌درس
  • دارای پاسخنامه‌ی تشریحی
  • دارای انواع پرسش‌های امتحانی
  • دارای آزمون برای نیم‌سال‌های تحصیلی

خرید کتاب غولِ امتحان فلسفه دوازدهم مبتکران

شب ‌امتحان فلسفه دوازدهم خیلی‌ سبز

شبِ امتحان یک جزوه/ کتاب کمک آموزشی و صدالبته امتحانیه که در حدود ۱ ماه یا حتی ۱۵ روز پایانی ترم تحصیلی استفاده ازش پیشنهاد می‌شه؛ مجموعه‌ای از سوالات امتحانی نوبت دی‌ماه و خردادماهه که شما رو محتمل‌ترین و پراهمیت‌ترین پرسش‌ها روبه‌رو می‌کنه.

شبِ امتحان فلسفه دوازدهم رو آقای احمد منصوری تالیف کردند و انتشارات خیلی سبز در ۴۷ صفحه و در سال جاری (۱۴۰۱) اونو به چاپ رسونده.

آزمون‌های شب امتحان فلسفه دوازدهم خیلی‌ سبز

در شبِ امتحان فلسفه‌ی ۲ تعدادی آزمون تشریحی دارای بارُم‎‌بندی (امتحانات ۲۰ نمره‌ای) برای پوشش مطالب درسی نوبت اول طراحی و ارائه شده و تعدادی دیگر برای امتحانات نوبت دوم و نهایی؛ این‌که سوالات برای کدوم امتحان نهایی مربوط به چه سالی هستند نوشته شده و گزینه‌ی نهایی آماده شدن برای امتحان نهایی محسوب می‌شن؛ همچنین لازم به‌ذکره آزمون‌ها به دو دسته‌ی طبقه‌بندی شده و طبقه‌بندی نشده تقسیم می‌شن تا هم در جو امتحان پایانی قرار بگیرید هم امتحاناتی شبیه به آن‌چه دبیر و مدرسه در طی ترم برگزار می‌کنند داشته باشید.

پاسخنامه‌ی تشریحی شب امتحان فلسفه دوازدهم خیلی‌ سبز

دومین بخش این کتاب/ جزوه؛ به پاسخنامه‌ی تشریحی کلیه‌ی سوالاتِ آزمون‌ها اختصاص پیدا کرده؛ توضیحاتش بسیار خوب و با بیانی راحت و شیواست و به‌ دیدگاهی نوعی درسنامه و چکیده نکات مهم امتحانی برای مطالعه و مرور محسوب می‌شه.

درسنامه‌ی شب امتحان فلسفه دوازدهم خیلی ‌سبز

پس از گذر از پاسخنامه‌ی تشریحی؛ به بخش درسنامه که خیلی عالی و به بهترین شیوه اصل مطلب و مهم‌ترین مباحث درسی رو به شکلی خلاصه‌ی درس‌ها رو به‌ترتیب براتون آورده تا مطالعه؛ مرور؛ جمع‌بندی و یادآوری پیش از امتحان اصلی رو در یک زمان کوتاه به‌راحتی انجام بدید.

ویژگی‌های شب امتحان فلسفه دوازدهم خیلی‌ سبز

  • طراحی و تالیف شده برای امتحانات
  • براساس سال تحصیلی ۴۰۲-۴۰۱
  • برای پایه‌ی دوازدهم و درس فلسفه و رشته‌ی علوم انسانی
  • ارائه‌ی انواع سوالات امتحان نهایی سال‌های اخیر
  • ارائه‌ی پاسخنامه‌ی کامل و درسنامه‌ی خلاصه؛ اما توپ و کاربردی!

خرید کتاب شب امتحان فلسفه دوازدهم خیلی‌ سبز

شب امتحان فلسفه دوازدهم خیلی سبز

48,970 تومان
  • سوالات امتحانی نوبت اول و دوم
  • پاسخنامه
  • چاپ 1402

گلبرگ فلسفه دوازدهم گل‌واژه

سریِ گلبرگ تالیف و چاپ شده توسط انتشارات باسابقه‌ی گل‌واژه؛ مجموعه‌ای مناسب برای آمادگی در فصل امتحاناته که برای دروس رشته‌ی علوم انسانی و براساس آخرین تغییرات کتاب‌های درسی آماده شدند؛ گلبرگ‌ها انواع سوالات تالیفی یا برگرفته از امتحانات نهایی رو در خودشون همراه با پاسخنامه‌ی کاملا تشریحی و چکیده درسنامه جای دادند و استفاده از اون‌ها برای آماده شدن در امتحان اصلی انتخاب خوبیه.

گلبرگ فلسفه دوازدهم گل‌واژه رو خانم زهرا گل‌منش در ۵۱ صفحه و در سال ۱۴۰۱ تالیف کردند.

آزمون‌ها و سوالات امتحانی گلبرگ فلسفه دوازدهم گل‌واژه

بیش از ۵۰۰ سوال امتحانی که درس‌به‌درس مجزاست و برای هر درس از تنوع بالا و تعداد کافی جهت تسلط بر مطالب درسی برخورداره باعث پوشش کامل متن و توضیحات درس شده‌اند و گلبرگ فلسفه‌ی ۲ رو به گزینه‌ای خوب و کاربردی جهت آماده شدن در امتحان نهایی این درس مبدل کردند. شایان توجهه که چندین دوره آزمون تشریحی برای نوبت ۱ و ۲ سال تحصیلی در این کتاب/ جزوه تعبیه شدند.

پاسخنامه‌ی تشریحی گلبرگ فلسفه دوازدهم گل‌واژه

بنابر هر سوالی که در این کتاب/ جزوه مطرح شده پاسخنامه‌ای درنظر گرفته شده؛ پاسخنامه تشریحی و توضیحات کامل و جامع برای یادگیری درس و نکات مهم امتحانی و دونستن پاسخ صحیح انواع پرسش‌ها و شیوه‌ی جواب دادن به سوالات امتحانی به‌خصوص نهاییه.

درسنامه‌ی گلبرگ فلسفه دوازدهم گل‌واژه

فلش‌کارت‌هایی که حاوی چکیده‌ی درسنامه و مهم‌ترین بخش‌های متن درسی و توضیحات لازم جهت پاسخگویی به سوالاته در انتهای گلبرگ جای گرفتند تا روزهای پایانی منتهی به امتحان اصلی به‌راحتی و فوری یادآوری مباحث درسی؛ مطالعه‌ی مهم‌ترین قسمت‌ها؛ مرور و جمع‌بندی آموخته‌هاتونو داشته باشید.

ویژگی‌های گلبرگ فلسفه دوازدهم گل‌واژه

  • منطبق‌بر کتاب درسی فلسفه‌ی ۲ انسانی ۴۰۲-۴۰۱
  • مناسب برای فصل امتحانات (نوبت ۱ و ۲ و ترمیم معدل)
  • دارای سوالات متنوع درس‌به‌درس
  • دارای آزمون‌های تشریحی
  • دارای پاسخنامه‌ی کامل
  • دارای چکیده مطالب

خرید کتاب گلبرگ فلسفه دوازدهم گل‌واژه

گلبرگ فلسفه دوازدهم گل واژه

64,000 تومان
  • ویژه امتحان نهایی
  • چاپ 1401

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *